Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Het Grote Sony Ericsson W300 en Z530 Topic.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.814 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Sony lanceert 2 nieuwe clamshell telefoons: De W300 en de Z530.

Nieuwsbericht W300:

W300i WALKMAN® telefoon brengt ‘music on the move’ naar een massapubliek
- De zevende Walkman® Phone is een Quad Band clamshell met EDGE -
28 Februari 2006

Badhoevedorp – Sony Ericsson breidt vandaag haar groeiende assortiment Walkman® telefoons uit met de W300i, een quad-band EDGE clamshell. De combinatie Walkman® en mobiele telefoon wordt hiermee voor een nog groter publiek toegankelijk gemaakt. De compacte W300i heeft een in het oog springend uiterlijk, een geïntegreerde camera en biedt dezelfde geweldige Walkman® kwaliteit als de high-end modellen. Hierdoor worden nieuwe gebruikers in staat gesteld om te genieten van de mobiele muziekervaring die Sony Ericsson biedt.
Met de introductie van de W300i meegerekend, heeft Sony Ericsson nu in totaal zeven Walkman® telefoons op de markt gebracht. Elk type is geschikt voor een specifieke groep klanten met ieder een eigen lifestyle en verschillende behoeften. Van high-end UMTS modellen voor consumenten die gebruik willen maken van over-the-air downloads, snelle e-mail en internet connectivity tot modellen bedoeld voor een meer casual groep muziekluisteraars. Sony Ericsson heeft een Walkman® telefoon voor iedereen en overal.

Mobiele muziek
De W300i Walkman® telefoon, die zowel MP3 als AAC muziekbestanden ondersteunt, biedt een geweldige muziekbeleving met tot 30 uur aan luistergenot. Het gebruiksgemak is geoptimaliseerd door middel van ‘direct music’ knoppen, een shuffle functie, flight mode en een geïntegreerde FM radio met RDS. De meegeleverde Disc2phone software stelt gebruikers in staat om op eenvoudige wijze hun favoriete cd’s naar hun mobiele telefoon over te brengen. Zoals met alle Walkman® Phones kun je ook met de W300i overal en altijd van muziek genieten zonder dat je een telefoontje hoeft te missen.

Design
De W300i heeft een uitgesproken kleurenpalet en is stijlvol en compact. De telefoon wordt geleverd met een stereo headset, USB-kabel, muziekmanagement software en een verwisselbare 256MB Memory Stick Micro™ (M2™) die uit te breiden is tot 1GB.

Imaging
Naast de geweldige muziekfunctionaliteit biedt de W300i ook de mogelijkheid om gemakkelijk foto’s of video’s te maken en te bekijken met behulp van de geïntegreerde camera met 4x digitale zoom. Dankzij het 262K TFT kleurendisplay van de telefoon kunnen gemaakte foto’s in detail op het display worden bekeken. Door het versturen van een mms kun je de beelden bovendien direct laten zien aan vrienden en familie.

Op de kleinere 1” monochrome subdisplay aan de buitenkant van de clamshell kun je informatie aflezen van de Walkman® player of zien wie er belt, zonder dat je je telefoon hoeft open te klappen.

Connectivity
De W300i is voorzien van EDGE Class 10 en Bluetooth™ technologie waardoor snelle en gemakkelijke data transfers en internettoegang mogelijk is, evenals het delen van informatie met andere Bluetooth-enabled apparaten.

De Sony Ericsson W300i is verkrijgbaar in de kleuren Shimmering White en Shadow Black en leverbaar vanaf het tweede kwartaal van 2006.

Specificaties:

Imaging & Messaging

128x160 pixels TFT hoofdscherm met 262k kleur
101x80 pixels monochroom subdisplay
VGA Camera
4x digitale zoom
Video opnemen / afspelen
20MB intern geheugen
SMS, EMS en MMS
E-mail (POP3/IMAP4)
Standaard push e-mail
Wireless village ondersteuning
Telefoonboek met foto’s

Entertainment

Mediaspeler (MP3 en AAC ondersteuning)
40 polyfone stemmen
Directe muziekknoppen
Flight mode
Geïntegreerde FM radio met RDS
Streaming Audio / Video
PlayNow™ ringtones
PlayNow™ games
Java MIDP 2.0
3D games
MusicDJ™ en VideoDJ™
Macromedia Flash ondersteuning
OMA DRM fase 1
Sony Mega Bass
Open clam geluid
Mediaspeler info in externe LCD

Connectiviteit

USB 2.0 via Fast port
USB mass storage ondersteuning
EDGE 850/900/1800/1900
EDGE Klasse 10
WAP 2.0
Bluetooth™
Infrarood
De kit bevat:
256 MB Memory Stick Micro™ (M2™)
Walkman® stereo headset
USB kabel

Spreektijd: tot 9.5 uur
Standby tijd: tot 400 uur
Afmetingen: 90 x 47 x 24 mm
Gewicht: 94 gram

Highres foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2006/image/se-anounce/w300-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2006/image/se-anounce/w300-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/4148/img1db7uu.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img53.imageshack.us/img53/9938/imgdb6qj.jpg

Persbericht Z530:
Sony Ericsson’s Z530i clamshell ideaal voor snapshots
- Betaalbare clamshell cameratelefoon -
28 Februari 2006

Badhoevedorp – De Z530i clamshell cameratelefoon die vandaag door Sony Ericsson wordt aangekondigd, is een betaalbaar, mooi afgewerkt en fraai ontworpen telefoon met een klassieke uitstraling. Het is een ideale tool om beelden vast te leggen, te bekijken en te verzenden. De telefoon heeft een uitbreidbaar geheugen (tot 1GB) en Bluetooth™. Het toestel is leverbaar in de kleuren Chromic Grey, Soft Black and Elegant Red. Bovendien zijn er Style-Up™ covers verkrijgbaar.
Onderweg kiekjes maken en ze direct doorsturen aan familie en vrienden is eenvoudig met de Z530i. De foto- en videocamera heeft 4x digitale zoom. De beelden kunnen gemakkelijk worden verstuurd via mms. Opgeslagen foto’s zijn makkelijk te vinden dankzij het thumbnail fotoalbum. Met timeline search kan je de foto’s ook gemakkelijk terugvinden op datum. Het toestel heeft twee displays van een hoge kwaliteit – de grote UBC (Ultra Bright Color) 65k display en de monochroom 1” subdisplay aan de buitenzijde.

Uniek voor een telefoon in deze prijsklasse is dat de Z530i een geheugen heeft dat kan worden uitgebreid tot 1GB door de aankoop van een Memory Stick Micro™ (M2™). Dit is een kleine verwisselbare mediadrager die normaal gesproken alleen wordt gebruikt in high-end telefoons. Connectivity applicaties zoals Bluetooth™, USB 2.0, standaard push e-mail en een volledige HTML internet browser maken de telefoon eveneens tot een ideale zakelijke partner.

De Sony Ericsson Z530i is een Triple-Band GPRS clamshell die leverbaar is in de kleuren grijs, rood en zwart. Het toestel in vanaf het tweede kwartaal van 2006 verkrijgbaar.

Specificaties:

Imaging & Messaging

128x160 pixels UBC hoofdscherm 65k kleuren
101x80 pixels monochroom subdisplay
VGA camera
4x digitale zoom
Video recording / playback
28MB gebruikersgeheugen
SMS, EMS en MMS
E-mail (POP3/IMAP4)
Standaard push e-mail ondersteuning
Wireless village ondersteuning
Fototelefoonboek

Entertainment

Mediaspeler (MP3 en AAC ondersteuning)
40 polyfone stemmen
Java MIDP 2.0
3D games
MusicDJ™ en VideoDJ™
OMA DRM fase 1
Face warp
Style-up™ covers

Connectiviteit

USB 2.0 d.m.v. fast port
USB mass storage
GPRS klasse 10
WAP 2.0
Bluetooth 2.0
Infrarood
Memory Stick Micro™ (M2) ondersteuning
Volledige HTML browser

Spreektijd: tot 9 uur
Stand-by tijd: tot 400 uur
Afmetingen: 90 x 47 x 24 mm
Gewicht: 93 gram

Highres foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2006/image/se-anounce/z530i-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2006/image/se-anounce/z530i-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/articles/2006/image/se-anounce/z530i-3.jpg

Korte review Mobile-Review.com:

Sony Ericsson Z530i/W300i. One and the same model, though with different front panels, which are included into the standard kit. The device featuring “W” letter relates to Walkman-line-up and is considered to become the cheapest product of this class by Sony Ericsson. The differences between the models lie not only in the design, but in the kits as well – W300i is distributed along with an M2 card with the capacity of 256 Mb (up to 1 Gb) and a high-quality headset HPM-70 (however it lacks the band features in the same headset but for W800i). And in case of Z530i, the kit isn’t so attractive, as it consists only of a 64 Mb memory card.

As to functionality, these handsets don’t differ at all, their major attraction are measurements (90х47х24 mm) and the weight of 93 grams. On the whole these phones will fit children and women more that the other part of audience. Among interesting solutions we should note a monochrome external screen with orange inversion backlight, featuring not only common icons, but information on the current track. The side volume adjustment key is made in an unusual manner – it has the “Music” key built in and also the buttons are relief, so they are handier to work with. And the last but not the lease, the handset supports Bluetooth, armed with an IrDA port, and has 28 of internal memory. USB 2.0 supports allow fast uploading of files to memory card. The model features an UBC screen, capable displaying 65 K colors – there is nothing special about this parameter. On the whole these devices are original but interesting.

The release date is scheduled for the end of May and beginning of June respectively. Initially, W300i will cost around 200 Euro, which is the lowest charge for a device of this series. At the same time there are some luring devices-competitors, one of which is Motorola v360. But to tell the truth the main opponent of this model will be Z530i, rather than a Walkman solution, since it has a more comprehensive kit. Z530i will be sold at the price of 170 Euro, which is quite attractive for a device of this class.

Meer info over de Memory stick micro:
http://www.sony-europe.co...U&page=PressReleaseDetail
Prijzen vallen vind ik dus heel erg goed mee, vooral voor de W300.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 21:30 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Leuk toestelletje, voor erbij bijvoorbeeld.... Het zal in ieder geval niet mijn 'hoofd' telefoon worden

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Verwijderd

Topicstarter
De Z530 staat nu al te koop bij www.vandenborre.be voor 189 euro.

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
Giox schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:08:
Leuk toestelletje, voor erbij bijvoorbeeld.... Het zal in ieder geval niet mijn 'hoofd' telefoon worden
Zo denk ik er ook over. Wat ik trouwens wel heel raar vind is dat de indicatieprijzen van deze toestellen zo laag zijn. Echt ongelooflijk goedkoop, komt waarschijnlijk ook door de VGA camera, in de tijd van de megapixels, dat de prijs zo laag zijn.

Verwijderd

...even de ontwikkelingen volgen in dit topic...

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 11:17:
De Z530 staat nu al te koop bij www.vandenborre.be voor 189 euro.
...en de prijzen zakken dan hard, want via www.kieskeurig.nl kun je hem al voor 153.- euro kopen...
[ bij http://www.gsmtrack.nl/in...&action=toestellos&id=261 ]

Ben benieuwd waar de W300i voor op de schappen komt te liggen.

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2006 17:32 . Reden: spelling ]

• puchelaar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09-2024
Heb zojuist een z530i besteld bij gsm-eindhoven.nl (€ 163,-). Niet de goedkoopste uit de pricewatch of van kieskeurig, maar de vlotte en uitgebreide reacties op email (zelfs op zondag!) die ik daar altijd krijg vond ik ook wat waard.

Hopelijk krijg ik 'm nog binnen voor ik komende vrijdag een weekje met vakantie ga. Zal in de periode daarna, als daar behoefte aan is, wel een keer gebruikerservaringen posten.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-10 10:01

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Giox schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:08:
Wat dan, continu je simkaart over zetten met als gevolg dat je je foonboek (indien meer gegevens dan 1 nummer pp) steeds via pc moet oversyncen?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Verwijderd

De W300i via kieskeurig.nl voor een prijs van 261.- euro, bij http://hd.nl/product_info.php?product_id=DPY%20101%202991-18.

Aardig prijsverschil met de Z530....

Verwijderd

Ben misschien een beetje laat.. maar mijn vraag past het best in deze topic, geloof ik.. misschien dat iemand het leest en anders kijk k wel weer verder :)

Ik ben op zoek naar een telefoon waar ook een goede mp3 speler op zit, d.w.z. veel geheugen, goede geluidskwaliteit.. Camera maakt me niets uit, want ik heb een goede cybershot.
Het gaat me eigenlijk alleen om de mp3 speler (en het bellen :D)

Ik twijfel tussen de W300, Z530 en de W550
Is de W300 eigenlijk al uit?
Ik kan nergens iets vinden over de batterijduur van de Z530 (als je constant muziek luistert). Van de W300 las ik ergens 30 uur, maar geldt dat ook voor de Z530?

Als er iemand nog een ander idee heeft, hoor k het graag... (misschien motorola v360..??)

Verwijderd

...kijk is in de post (1 mei) boven je :Z

En ik vind persoonlijk de knopjes wel erg klein....

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2006 22:32 ]

Verwijderd

Ja dat had ik ook wel gezien, maar ik zag hem nog niet bij typhone ofzo staan.
Aangezien die tekst engels is....

Anyway, niemand weet t dus echt.. telefoon+mp3.. ik zal nog eens in andere topics kijken.

Verwijderd

Is het mogelijk om navigatiesoftware te installeren op één van deze toestellen? O+

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
Heeft iemand ervaring met het syncen van een outlook calender met de Z530 over bluetooth ? kan dit automatisch om het uur bv ?

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 18:32:
Is het mogelijk om navigatiesoftware te installeren op één van deze toestellen? O+
'Echte' navigatiesoftware zoals TomTom en Route66 helaas nog niet, maar er lopen wel bepaalde ontwikkelingen die het mogelijk moet maken dat je op bijna elke GSM middels een JAVA programma kan navigeren.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 04:07
Iemand al in het bezit van de W300i ? Ik zag hem vandaag bij de Belcompany, was alleen te krijgen icm met een abbo, maar ik wil een los toestel. Staat in de prijswatch en op kieskeurig bij diverse webshops, maar overal nog niet op voorraad.

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:17

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

k ga hem denk ik ook kopen. Heb een W800i verkocht aan iemand en er toen een (qtek) S200 aangeschaft. Dit was 2 week geleden, de S200 staat op marktplaats en ik ga waarschijnlijk de W300i kopen.
Iemand een idee wat de W300i niet heeft t.o.v. de W800, want hij is zo goedkoop. Verschillende camera weet ik, maar dat boeit me niet....andere verschillen?

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Verwijderd

Topicstarter
nomad85 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:35:
k ga hem denk ik ook kopen. Heb een W800i verkocht aan iemand en er toen een (qtek) S200 aangeschaft. Dit was 2 week geleden, de S200 staat op marktplaats en ik ga waarschijnlijk de W300i kopen.
Iemand een idee wat de W300i niet heeft t.o.v. de W800, want hij is zo goedkoop. Verschillende camera weet ik, maar dat boeit me niet....andere verschillen?
Hij heeft een andere geheugenkaart, de Memory stick micro ipv de Memory stick duo. Natuurlijk ook een (veel) kleiner scherm. Geen autofocus, ...

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

ik ga de W300 kopen, zodra hij ergens binnen is zal ik hem kopen en mijn bevindingen hier neerzetten :)

Heb vandaag al wel de t-mobile (of telfort) versie ervan gezien, helemaal normaal (de zwarte versie zeg maar), maar dan onder het externe schermpje staat T-mobile (of telfort, dat weet ik niet meer).
Maar die wil ik dus niet, heb eerder een t-mobile versie van een W800 gehad, maar het menu en alles was veranderd, dus dat doe ik niet weer, ik wacht nog een weekje en koop dan de W300.

Heb hem dus al wel gezien, ziet er stevig en netjes uit...ik vond hem niet tegenvallen in het echt, zeker de grote bevalt me wel, mooi klein.
Zodra ik hem heb, horen jullie het :)

• Wobcat
Net op kieskeurig nl de eerste review van een koper gelezen. Deze is er niet echt positief over, de W300i lijkt mij een leuk toestel, met deze opties voor die prijs. De kwaliteit v/d foto's doet er voor mij niet toe, het gaat mij vooral om de mp3/radio en bellen natuurlijk. Hoop dat er snel meer reviews komen, anders ga ik toch maar weer verder zoeken naar een ander toestel....

http://www.kieskeurig.nl/...976C1C125715A004A3904.htm

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Verwijderd

Ik zie dat de 530i maar 100 euri kost bij prepaid met qick. Iemand enig idee of deze verkrijgbaar is bij de belcompany met dit pakket??

Verwijderd

0,3 mp camera zuigt enorm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 15:42:
Ik zie dat de 530i maar 100 euri kost bij prepaid met qick. Iemand enig idee of deze verkrijgbaar is bij de belcompany met dit pakket??
ja deze is er, belcompany groningen liet me er gister nog zo'n pakket zien.
Qick zit op telfort netwerk, dat moet je wel even weten. Telfort netwerk is het slechtste netwerk van nederland, het is natuurlijk niet slecht, maar wel de slechtste...jouw keuze...in groningen (grote stad toch?) heb ik niet overal bereik ermee. Dus ben niet zo te spreken over hun

• Wobcat
Tja, persoonlijk mogen ze de camera er van mij aflaten, als ik foto's wil maken pak ik één van m'n camera's. Welke telefoon je ook neemt, deze kan (nog) niet in de buurt komen van de kwaliteit die je met een fototoestel haalt. Ik zie het meer als een extraatje, een gadget, foto 'kwaliteit' zal voor mij nooit de reden zijn om een telefoon af te wijzen.

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

voor mij dus ook niet, ik heb de W800 gehad en die zou hele mooie foto's maken (relatief tov andere telefoons)...en hij maakt ook wel redelijk goede foto's, maar met zo'n lading ruis en andere rotzooi, ik gebruikte het zelden, ...alleen voor tekst fotograferen.

edit:

Heb SE even gemaild met de vraag of de W300i dezelfde muziek speler heeft als de W800i en of ze dezelfde kwaliteit muziek leveren. Hoop er een serieus antwoord op te krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Nomad op 28-06-2006 13:54 ]

Verwijderd

nomad85 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:51:
[...]

ja deze is er, belcompany groningen liet me er gister nog zo'n pakket zien.
Qick zit op telfort netwerk, dat moet je wel even weten. Telfort netwerk is het slechtste netwerk van nederland, het is natuurlijk niet slecht, maar wel de slechtste...jouw keuze...in groningen (grote stad toch?) heb ik niet overal bereik ermee. Dus ben niet zo te spreken over hun
Ik heb de z530i gekocht voor 100 euri :P
Ik heb juist het liefste telfort, want ik heb al twee providers gehad en daarmee had ik net zo'n goed bereik als telfort en dat was gewoon overal bereikbaar. Hier in Hoorn heb ik zelfs in de kelder bereik!!
Eerste indruk: Ik heb een hoop geld uitgespaard, terwijl ik even goed dezelfde functies heb voor minder geld :)

Verwijderd

Ik vroeg me af hoe je je mobiel kunt verbinden met de computer? Weet iemand dit??

• degrgiov
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-05 15:00
ga eens op zoek naar floAt's mobile agent, via bleutooth , werkt perfect
zie http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/973821

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 12:24:
Ik vroeg me af hoe je je mobiel kunt verbinden met de computer? Weet iemand dit??
Droger kon je de posts niet neerzetten. Heb je toch mooi bespaart op je pakket van 100, zeker waar.
Wat je mist t.o.v. W300i:
Datakabel, 25 euro
Oordoppen, 30 euro
Radio, ---------- (ligt aan je wensen)
Geheugen kaartje 35 euro (slecht verkrijkbaar!)
software verschil: player voor muziek etc. ------ (ligt aan je wensen)

Deze verschillen tesamen en het feit dat ik liever geen Telfort wil heeft mij doen besluiten voor 225 een W300i te kopen, deze komt begin volgende week binnen.

verschil is minder groot dan je denkt, bovendien ziet de W300i er echt mooier uit!

voor je vraag hoe je dingen van en naar je computer/telefoon krijgt: voor 10 euro bluetooth usb ding kopen....dat is het goedkoopst. Mediamarkt verkoopt het ongetwijfeld

• Wobcat
Heb net de W300i besteld, icm een telfort 200 + 100 abbo voor één jaar.
Was eerst van plan het toestel los te kopen en er een sim only abbo bij te doen, maar dit was goedkoper. Toestel komt simlockvrij, dus mocht men niet tevreden zijn met telfort, kun je altijd nog een andere provider zoeken, ben je dus niks duurder uit als los kopen.
Hier besteld : http://www.telecomvergeli...m=45&npv=45&ndm=45&ndv=45

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Ik heb hem ook bij 2call besteld, ben nu aan het wachten tot ze hem leveren.
30 juni hadden ze mijn geld ontvangen, ik verwacht dat ze hem maandag versturen. Dinsdag zal ik hem wel thuis hebben, misschien krijgen we hem wel tegelijk :)
Als jij hem eerder krijgt, krijgen ze een boze mail, want ik was duidelijk eerder :D

Allebei maar even een klein verslagje hier schrijven wanneer we hem hebben

• Wobcat
Zal zeker een reviewtje hier neerzetten. Volgens de site is hij op voorraad, denk dat ze vandaag mijn aanvraag ontvangen, verwacht hem dus dinsdag/woensdag....
Wat ik in ieder geval hoop is dat ik die 30 uur mp3 playback haal, en die 400 uur standby tijd. Neem het met een korreltje zout, 20~25 uur en 300~350 uur zou ik al tevreden mee zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 11:49:
[...]Ik heb de z530i gekocht voor 100 euri :P
Ik heb juist het liefste telfort
Waar heb jij hem besteld ? Want via de telfort site is ie er met een abbo voor 10 euro p/maand, toestel dan gratis. Ook niet gek lijkt mij...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 juli 2006 @ 13:38:
[...]
Waar heb jij hem besteld ? Want via de telfort site is ie er met een abbo voor 10 euro p/maand, toestel dan gratis. Ook niet gek lijkt mij...
Ik heb em gekocht bij de belcompany. Dit is niet met telfort, maar met qick: netwerk en tarieven van telfort.
100 euri, en 15 euri beltegoed. Dit vond ik zeker absurd goedkoop voor een mobieltje met infrarood en bluetooth

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wobcat schreef op maandag 03 juli 2006 @ 11:02:
Zal zeker een reviewtje hier neerzetten. Volgens de site is hij op voorraad, denk dat ze vandaag mijn aanvraag ontvangen, verwacht hem dus dinsdag/woensdag....
Wat ik in ieder geval hoop is dat ik die 30 uur mp3 playback haal, en die 400 uur standby tijd. Neem het met een korreltje zout, 20~25 uur en 300~350 uur zou ik al tevreden mee zijn.
Wobcat,

Jij had hem ook bij 2call besteld, heb je er al iets van gehoord, want ik krijg geen reactie op mijn mails en ik hoor helemaal niks van ze....heb vooruit betaald omdat ik er wel vaker gekocht heb en en dat ging prima, maar ben nu een beetje ongerust. Hij zou op voorraad zijn, maar heb hem een week geleden al besteld. Heb jij al iets gehoord?

• Wobcat
Nou, zelfde verhaal hier, even in het kort. Zaterdag papieren gepost, dinsdag gebeld hoe het stond, ze hadden niks ontvangen, vandaag weer gebeld, zelfde verhaal.
Toestel ook niet op voorraad, order gecancelled.
Lees het hele verhaal maar in de shopsurvey.

http://tweakers.net/shopsurvey/4657

[ Voor 8% gewijzigd door Wobcat op 05-07-2006 11:42 . Reden: link naar shopsurvey toegevoegd ]

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wobcat, ik heb vandaag ook naar ze gebeld omtrent deze telefoon. Ik heb hem los gekocht.
Opzich doen ze niks fout. Ze hebben de telefoon op voorraad. Alleen dat is de witte, en wij hebben allebei de zwarte besteld, en daarom duurt het wat langer. Dat ze je brief niet hebben, daar heb ik niks over te melden, maar bij mij kwam het dus dat ik een zwarte wou en zij alleen wit hadden. Krijg nu morgen de witte thuis, jammer, maar zo erg is het niet vind ik. En anders later maar cover ofzo wisselen als dat kan?..en anders maar niet. Wit is ook prima, gaat om muziek voor mij.
Maar dan weet je even hoe dat op voorraad probleem komt.

• Wobcat
Tja, ik vind die witte gewoon niet mooi, en wil(de) dus de zwarte. Als jij op je site zet :
"SonyEricsson W300i, Black, White - Direct leverbaar, binnen 1 werkdag, simlock vrij" ga ik er van uit dat zowel de witte als de zwarte op voorraad is.
Ik neem dus geen genoegen met iets dat ik eigenlijk niet wil hebben, kijk wel verder.
Wens jou in ieder geval veel luister plezier en kijk uit naar een review v/h toestel :)

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Wobcat schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 08:46:
Tja, ik vind die witte gewoon niet mooi, en wil(de) dus de zwarte. Als jij op je site zet :
"SonyEricsson W300i, Black, White - Direct leverbaar, binnen 1 werkdag, simlock vrij" ga ik er van uit dat zowel de witte als de zwarte op voorraad is.
Ik neem dus geen genoegen met iets dat ik eigenlijk niet wil hebben, kijk wel verder.
Wens jou in ieder geval veel luister plezier en kijk uit naar een review v/h toestel :)
Ik had ook liever de zwarte, maar ik ga op vakantie en heb wel een telefoon nodig, en zo erg is wit vast niet :P
Bovendien, het is maar een phone.

Ik ga volgende week op vakantie, ik zal proberen nog even een review te schrijven voor die tijd. Waarschijnlijk iets van vrijdag. Dan heb ik hem 2 dagen, dus het is dan wel een review gebaseerd op korte tijd.

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Heb hem nu 2 dagen en mijn eerste bevindingen zijn duidelijk. Mijn vorige telefoons, zodat je weet wat ik gewend ben, koelkast motorola, M35 siemens, Nokia 3330, nokia 6610, SE k700, SE W800 (zonder de mooie oordopjes helaas, had de K750 oordopkes :(.....qtek S200, W300i van SE heb ik dus nu. Dan weet je mijn geschiedenis.
cijfers tussen 1-10

Vormgeving: 9, maar das persoonlijk natuurlijk:"

Ziet er mooi uit, hij is zeker kleiner dan alle andere telefoons die ik gehad heb, bovendien makkelijk in een broekzak te doen en je hebt er echt geen last van. Ik heb dus de witte versie, wat eigenlijk niet de bedoeling was, maar waar ik nu Prima tevreden mee ben. Het oranje van het externe schermpje vind ik mooi om te zien. Verder persoonlijk natuurlijk hoe je hem vind, ik vind hem in het echt mooier dan op plaatjes. Kanttekening: de knopjes op de zijkant zijn te bling bling oranje glimmend, maar niemand die het opvalt ofzo hoor.

Degelijkheid: 8, maar moet nog blijken.

Heb hem nog maar net, maar hij heeft zo goed als nergens een beetje speling, het flipssteem helpt je mee en voel alsof het nog jaren gaat flippen. Knopjes gaan niet te makkelijk indrukken, wat kwalitatief aanvoelt. Zovel de knopjes binnen in als op de zijkant zijn prima.

Camera: 3, maar redelijk voor 0.3 mp :)

foto genomen met W300i
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/nomad85/DSC00005.JPG

Camera maakt bovendien enorm hard kabaal wanneer je een foto maakt, de camera is in mijn optiek niet bruikbaar. Dit weet je opzich van te voren. Vond de camera van de W800 redelijk, maar ook niet super ofzo, gebruikte ik ook niet.

Gemak (sms, bellen en andere functies) 8:

Sms gaat prima, de knopjes lopen in elkaar over, waar ik een half uurtje aan moest wennen, maar ben er al aangewend en smsen gaat minstens zo makkelijk als met de W800, dus absoluut prima. Bellen is beter dan de W800, geluid is iets duidelijker en de telefoon is bellend iets groter, wat fijn voelt. Verbindingen maken met andere apparaten is iets waar SE goed in is. Bluetooth, infrarood en kabeltje, het zit er allemaal op en werkt vlekkeloos, net als met de W800 en K700. Gemak is prima.
Nadeeltje wat ik wel vind, wanneer je radio luistert kun je alleen van zender wisselen wanneer je de telefoon open hebt. De mp3 player heeft de functie van lang volume knop indrukken om te wisselen, radio dus niet.

Muziek ervaring: 9.0

Had dus geen ervaring met de inear oordopjes van SE, maar die zijn werkelijk geweldig. Had verwacht dat het zou moeten wennen, maar zaten meteen perfect. SE walkman serie heeft vind ik de beste GUI voor muziek t.o.v. andere telefoons (ben bekend met N80, E60, 6230 en andere telefoons). Alles is makkelijk en handig. Je hoort goed het verschil tussen 128kbit en 192kbit, maar das misschien ook persoonlijk. Radio heeft dus geen equaliser, wat een gemis is. Vandaar geen 9.5

Batterijduur: 8.0, voor zover ik dat al in kan schatten.

Heb hem nu anderhalve dag intensief in gebruik met veel muziek luisteren en mee spelen. batterij na ongeveer 30 uur (inclusief nacht, dus dan niet actief in gebruik) op 70 procent, maar hou rekening met zeker 3 uur muziek luisteren en veeeeel prutsen etc. Bovendien ook nog zeker 1.5 uur radio.

Algemeen: 9.

De telefoon is klein genoeg om hem mee te nemen waar dan ook. Hij is stevig, belt prima, heeft uitstekend geluid met de SE inear oordopjes (ook met mijn sennheisers, standaard weinig bas , maar prima in te stellen, behalve met radio dus (geen equaliser)). Het schermpje intern is goed genoeg voor zijn doeleinden en niet slechter dan de W800i vind ik, maar het menu is wel lelijk gemaakt, waardoor het schermpje wat tekort gedaan wordt.

Als nadelen noem ik: (kortom kleine nadelen!)
duur geheugen en weer een ander formaat :S
slechte camera,
radio die minder functies heeft wanneer telefoon dicht is (als de mediaplayer) en geen equaliser heeft
bling oranje knopjes op de zijkant

Als voordelen noem ik:
Compact en makkelijk draagbaar
Uitstekende muziek speler en oordopjes
radio functie
uitbreidbaar geheugen (zij het nog lastig verkrijgbaar en vast duur)
goed helder schermpje, zowel binnen als buiten en beide schermpjes
pakket aan spullen erbij, dus kaartje, kabeltje, oordopjes (met verschillende maten erbij)

Mocht je nog vragen ofzo hebben, post ze hier dan even, ik hang hier nog wel rond.

Toestel viel mij heel erg mee, iedereen hier in mijn buurt vind hem er goed uitzien.

• Wobcat
Gefeliciteerd met je nieuwe walkman/phone :)
Zo te lezen een goed toestel, ikzelf heb uiteindelijk besloten de W810i te kopen, heb 'm inmiddels in huis en bevalt uitstekend.
Kwam op de t-mobile site een leuke actie tegen, heb 'm nu voor maar 30 euro meer als de W300i en dat is incl. 200 belminuten per maand.
Hoor graag hoe jouw toestel bevalt als je 'm wat langer hebt.
Prettige vakantie in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door Wobcat op 08-07-2006 20:59 . Reden: foutjes ]

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hey wobcat (en anderen),

Dank je wel, jij ook een fijne vakantie, ga je nog weg?

Wanneer ik de telefoon wat langer heb zal ik nog even opschrijven waar ik nu anders over denk.
Op vakantie zal ik hem ook veel gebruiken, dus dan wordt ook wel duidelijk wat de voor en nadelen zijn.
De W810 is een mooi toestel, ik had al een W800 gehad, dus ik wou geen W810, ik wou wat anders, maar zeker een goed toestel, camera is voor een telefoon erg goed :)

Fijne vakantie iig,

Verwijderd

Is de Z530i nog te koop bij belcompany voor €100,-??
Wat is nou eigenlijk exact het verschil met w300i??
Hebben ze dezelfde camera?
Komt er goed geluid uit de speaker?
edit: Oei oei oei.. Vandaag was hij er dus nog, ga ik lopen twijfelen of ik toch niet beter de W300i kan kopen.. En toen was het 1800 uur, en ging de winkel dicht. 8)7 Ik hoop echt dat ik hem morgen nog voor deze prijs te pakken kan krijgen. :X

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2006 19:05 ]

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 16:39:
Is de Z530i nog te koop bij belcompany voor €100,-??
Wat is nou eigenlijk exact het verschil met w300i??
Hebben ze dezelfde camera?
Komt er goed geluid uit de speaker?
edit: Oei oei oei.. Vandaag was hij er dus nog, ga ik lopen twijfelen of ik toch niet beter de W300i kan kopen.. En toen was het 1800 uur, en ging de winkel dicht. 8)7 Ik hoop echt dat ik hem morgen nog voor deze prijs te pakken kan krijgen. :X
Weet niet of je hem al gekocht hebt, maar hier wat verschillen:

uiterlijk
software (muziek gedeelte is veel beperkter (maar prima te doen) in Z-530i versie
Radio (z-530 heeft geen radio)
datakabel (z-530 dus geen kabel)
super in-ear oordopjes (Z-530 heeft helemaal geen oordopjes)
knopjes zijkant (z-530 heeft geen middenknopje bij volume knopjes)
256 mb geheugen kaartje (z-530 heeft wel mogelijheid, maar niks standaard geleverd)

dat is het volgens mij wel :)
ik wou graag die oordopjes, de datakabel en geheugen en radio......wat voor mij belangrijkste aan de phone is.

Verwijderd

nomad85 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 22:12:
...

Mocht je nog vragen ofzo hebben, post ze hier dan even, ik hang hier nog wel rond.

Toestel viel mij heel erg mee, iedereen hier in mijn buurt vind hem er goed uitzien.
Ik heb 'm sinds vandaag. Ik kan echter niet goed wennen aan die oordoppen/oorproppen. Als ik telefoneer klinkt dat nogal nasaal (terug). Ik heb mijn iPod dopjes geprobeerd en dat vind ik heerlijk! Echter die kabel is weer erg lang. Volgend experiment was de dopjes van de PSP. Prima qua lengte maar een dikke onvoldoende qua geluid.

Recap: Ik zoek dus een kabeltje met de lengte als die van de PSP en de kwaliteit als die van de iPod.

Wie weet raad ?

Tia,
Baldrick

Verwijderd

Op http://www.novamedia.de/sync/index.html vond ik een plug in voor iSync icm. bluetooth. Die werkt uitstekend. :)
Weet iemand hoe ik 'playlists' van de iMac kan overzetten ?

Tia.

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Nu de aankoop van een Samsung e730 niet doorgaat ben ik van plan een Z530i te kopen, of misschien wel een W300i. De Samsung die ik wilde kopen had wel een veel betere camera (qua specs). Die telefoon maakte ook best mooie foto's. Ik heb eens gekeken hoe een foto van 640x480 van mijn digicam eruit ziet, maar dat is natuurlijk een heel andere categorie. Ik zou daarom wel eens een foto van een Z530i/W300i willen zien. Zou iemand voor mij een goede foto willen maken, waaraan ik kan zien hoe goed de camera's presteren?
Ik heb een aantal goede, maar ook een aantal mindere foto's gevonden. Daarnaast een paar panorama foto's, kan iemand bevestigen dat dit soort foto's te maken zijn met deze camera?
Afbeeldingslocatie: http://www.siamphone.com/review/2006/sonyericsson/z530i/image/photo/s09.jpg

Edit: het is al niet meer nodig: ik heb hem gewoon gehaald en hij bevalt perfect!

Een leuke link voor in de startpost is de Themes Creator waarmee je praktisch alles aan je telefoon kunt aanpassen qua uiterlijk.
Ik heb er al een WoW theme mee gemaakt, hij is vrij aardig gelukt vind ik.

[ Voor 44% gewijzigd door marcieking op 27-08-2006 21:11 ]

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

Bleutooth, infrarood, usb kabel maar met een beetje zoekwerk is dit op internet ook te vinden.

Verwijderd

Weet er iemand waar ik gratis thema's kan downloaden en dan niet van de sony ericsson site.

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Als je op jacht bent naar een goedkope clamshell van SE met veel mogelijkheden kun je ook naar de Z550i kijken. Lijkt functioneel erg op de W300i, maar mist de datakabel en mem-card, en heeft een kwalitatief voldoende (maar wat minder goed dan bij de W300i) koptelefoon. Het prijsverschil t.o.v. de W300i heeft mij iig over de drempel geholpen, want voor het prijsverschil kun je makkelijk een 512MB kaartje en een USB bluetooth dongle kopen. Op de koop toe krijg je een betere camera en een beter scherm. T.o.v. de Z530i krijg je er ook nog een radio bij.

• lgeraeds
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 14:04
Ik heb de W300i al eventjes, bevalt goed ik ben niet zo veeleisend.
De MP3 speler en radio geven een net zo goed geluid als bij de W810i (het is zelfs dezelfde headset die je erbij krijgt). De camera is wel minder, maar die gebruik ik toch niet en de kwaliteit van het scherm is minder.

Ook de belkwaliteit is goed! :) Altijd goed bereik en goed geluid.

Verder merk ik eigenlijk geen belangrijke verschillen tussen de W300i en duurdere SE types, is zeker wel een aanrader :)

Verwijderd

lgeraeds schreef op woensdag 06 september 2006 @ 11:59:
Ik heb de W300i al eventjes, bevalt goed ik ben niet zo veeleisend.
De MP3 speler en radio geven een net zo goed geluid als bij de W810i (het is zelfs dezelfde headset die je erbij krijgt). De camera is wel minder, maar die gebruik ik toch niet en de kwaliteit van het scherm is minder.

Ook de belkwaliteit is goed! :) Altijd goed bereik en goed geluid.

Verder merk ik eigenlijk geen belangrijke verschillen tussen de W300i en duurdere SE types, is zeker wel een aanrader :)
De belkwaliteit is altijd goed. Waarschijnlijk bij jou wel maar ligt aan de provider die je hebt.

Verwijderd

Bleutooth infrarood en usbkabel

Verwijderd

Ik heb hem nu twee-drie maanden en hij bevalt perfect. heb voor 18 euri een usb dongle gekocht. Deze bevalt perfect!!
Deze kan ik ook gewoon voor mn laptop gebruiken en voor toekomstige telefoons, dus dat zit wel goed voor die prijs!!!!

Het geluid van se telefoons is trouwens superieur aan dat van andere telefoons moet ik zeggen

Super!!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-11 12:44
Ik vind het allebij mooie toestellen. De Z530i staat nu bij MediaMarkt voor 99 euro.
Ik wil wel eens weten wat nou echt het verschil is tussen de w300i en de z530i?!?!

Ik weet wel dat de z530i ieder geval geen FM radio heeft. Maar voor de rest zie ik weinig noemenswaardige verschillen!

Hoet zit het met de accessoiris? Ik weet dat je vij de w300i een usb kabel erbij krijgt.

Wie vertelt mij iets meer. :)

BvD

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ik sta op het punt een nieuw toestel uit te kiezen via Tele2...
voor 0,- en een abonnement voor 10,- per maand...
maar wat raden jullie mij aan, ik twijfel tussen de gewone Motorola razr V3 (vanwege het design)
en de Sony Ericsson W300i...(vanwege de Mp3 speler mogelijkheden)
welke is de beste keuze? ik d8 zelf aan de W300i omdat die toch nieuwer is, maar heb me nooit zo verdiept in gsm's...en de w300i heeft een veel groter geheugen dus kga denk k maar voor de w300i, ook een mooi dingetje :*)

heb dus een w300i besteld via Tele2...kan iemand mij vertellen of er nou zo'n geheugen chip bijgeleverd zit? op de sony ericsson site staat dat die er bij zit, maar je weet het nooit...en anders waar zou ik zo'n geheugenchip kunnen bestellen, want een geheugen van 20 mb is natuurlijk niet veel...

[ Voor 34% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-09-2006 23:11 ]

Verwijderd

Ik heb een vraagje over de W300i.

Een kameraad van mij kon (als ik hem toevoegde aan "Mijn Apparaten" en de verbinding toestond) in mijn telefoon komen en bestanden van mij naar zijn telefoon sturen. Maar ik kan die functie op mijn W300i niet vinden? Is die er wel?
Later hoorde ik ook nog dat er een bepaalde applicatie voor op de telefoon bestond waarmee je in iemand anders zijn telefoon kon komen. Wie weet hier meer van?

• ToppY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11 12:58
Mijn vriendin heeft laatst de W300 binnen gekregen en daarbij denk ik ook een DOA.
Sim erin, batterij erin, aan de lader en meteen vanaf het begin problemen. Je kan ongeveer een minuutje ermee werken en dan gaat plots het beeld op zwart, dan gaat om de 15 a 20 sec de backlight aan en weer uit en doet de telefoon verder helemaal niks (10 sec power knopje indrukken werkt wel, maar daar heb je niks aan). Na ongeveer een minuut doet hij het weer een minuutje waarna het rondje opnieuw begint. Met of zonder sim en/of geheugenkaartje geeft hetzelfde resultaat, hij blijft doorgaan met het hierboven beschreven rondje.
Ook bij het aanlsuiten met een datakabel op PC blijft hij ermee doorgaan waardoor er niks te flashen of te upgraden is (wat wellicht een oplossing was geweest).

Misschien hier nog mensen die een ideetje hebben behalve SESP of retourtje webshop?

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

Ik heb nu z'n 530i. (kwam zo uit, ben niet zo van de telefoons...)

Maar deze heeft voorop ook een display. Is het mogelijk om daar de tijd op weer te geven. Dat is nu ook, maar zonder de verlichting in de achtergrond. Ik zou het wel prettig vinden om dat met verlichting aan te hebben zodat ik in 1 oogopslag kan zien hoe laat het is.

Zit niet in de toestel instellingen, dus zou met een extra applicatie moeten gaan.

Iemand enig idee. Heb tot nu toe weinig gevonden (gezocht op java applicaties).

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Kunnen mensen hun ervaringen met de Z530i posten.
Ik zoek een telefoon van rond de 150 euro.
Camera is totaal niet belangrijk. De z530i leek mij wel wat. En niet zo duur.

Money for nothin' and your chicks for free

• 2bme
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-04-2024

2bme

Oude Tweakers addict...

@Cyberpope: Ik heb er geen applicatie voor, maar als je gewoon op de + of - aan de zijkant van je toestel duwt zie je direct de tijd. Op deze manier bespaar je ook nog eens batterijen :)

@DeeJee:

Ik heb hem sinds gisteren (125EUR, los gekocht). Mijn vorige telefoon was een SE K700i, maar daarvan heeft het joystickje het begeven.
Ik ben er best tevreden mee. Voor mij is het belangrijkste het goede geluid, mogelijkheid voor geheugenkaartje (alhoewel het kaartje zelf lastig is aan te komen), bleutooth en handsfree mogelijkheid.
Kwaliteit van het scherm vind ik wat minder dan van de K700i, maar voor de rest ben ik uitermate tevreden met alle functies van deze telefoon voor deze prijs _/-\o_

I used to be schizofrenic, but we're oke now... ;)

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

2bme schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 22:07:
@Cyberpope: Ik heb er geen applicatie voor, maar als je gewoon op de + of - aan de zijkant van je toestel duwt zie je direct de tijd. Op deze manier bespaar je ook nog eens batterijen :)
Weet ik, maar dat is zo lastig als ik op een vergadering zit of bij een client. Dan is het direct duidelijk dat ik op de tijd controleer.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

• Parody
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Kaartjes zijn simpel te krijgen, hoor! Staan gewoon in de pricewatch. :) Zie http://tweakers.net/pricewatch/cat/301, en dan natuurlijk zoeken naar de Micro variant. Ze zijn alleen wat duurder dan de "gewone" memory-sticks.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:09

SilentSimon

Have you been hopped?

Heb sinds kort de Z530i, simpele telefoon met bluetooth wat mijn eis dan ook is. Voor mijn doel is hij perfect, aangezien ik nogal ruw met telefoons ben is het handig voor mij dat het zon inklapding is tegen schermbeschadigingen :)

Krijg alleen SMS's vanaf mn pc via bluetooth met Vista niet voor elkaar ;(

[ Voor 14% gewijzigd door SilentSimon op 22-03-2007 22:36 ]

Verwijderd

zitten er in deze telefoon ook boxjes?
zodat je ook aan je vrienden enzo je muziek kan laten horen....

Verwijderd

2de vraag....
wat is de goedkoopse plek om dit mobieltje te kopen?
ik zou het liefst rond de 90 euro uitgeven
minder is natuurlijk altijd goed :)

• marcieking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

marcieking

Mannetje Pug en een stokbrood

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 18:06:
zitten er in deze telefoon ook boxjes?
zodat je ook aan je vrienden enzo je muziek kan laten horen....
Er zit een speakertje in ja, zodat je met je vrienden door de supermarkt kan lopen met dikke nigga-rapmuziek op :')
Hij kan alleen niet zo hard als de K800i bijvoorbeeld, en sowieso heb ik nog geen mobieltje gehoord dat muziek echt mooi kon weergeven.

https://onzetaal.nl/taaladvies/welke-die/

Verwijderd

ik heb gekeken naar de plaatjes en de w300i komt me wat dik over. Is dit ook zo? en heb je er echt last van als je um in je broekzak doet?

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

ik neem aan dat die W300i ook 2 gig geheugen aankan? Officieel (tenminste als je de site bekijkt) is 1 gig het maximum, maar waarom zou ie 2 gig niet ondersteunen?

edit: het kan :)

[ Voor 5% gewijzigd door Chubbchubb op 14-04-2007 10:12 ]