links er naartoe zijn voldoende afaik.Room42 schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:20:
Ik vind het jammer dat het geen open source is. Dat weerhoudt mij om usb-webserver te proberen.
Is het twouwens niet verplicht om tenminste de sources van apache, php etc mee te leveren danwel als download aan te bieden?
Wat maken die driveletters uit als ik vragen mag?henkleerssen schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:26:
wow .. goed werk zeg.. kudos!
Maar eeuh.. op verschillende pc's heb ik toch andere drive letters voor de stick (in mijn geval flash schijfje).. Die kan ik wel weer veranderen , maar misschien toch één config filetje of zo in de c:\windows of zo om de path verwijzingen goed te krijgen? Is dat mogelijk?
🇪🇺 pro Europa! | Dit was niet mijn kabinet!
Je kan gewoon linken naar "\htdocs" zonder daar een driveletter bij te zettenhenkleerssen schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:26:
wow .. goed werk zeg.. kudos!
Maar eeuh.. op verschillende pc's heb ik toch andere drive letters voor de stick (in mijn geval flash schijfje).. Die kan ik wel weer veranderen , maar misschien toch één config filetje of zo in de c:\windows of zo om de path verwijzingen goed te krijgen? Is dat mogelijk?
is dat alles? helemaal super..netvisions schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 11:37:
[...]
Je kan gewoon linken naar "\htdocs" zonder daar een driveletter bij te zetten(vanuit de config file)
Anoniem: 34095
Er gaat wat fout zodra apache probeert te starten, via de commandline kwam ik er achter dat het pad onder ServerRoot in /apache/conf/httpd.conf naar //Apache is gezet.
Zet ik de boel op m'n desktop dan komt er wel een correct pad te staan.
Zet ik de boel op m'n usb-stick in een subfolder, dan werkt het ook.
Zet ik de boel op m'n desktop dan komt er wel een correct pad te staan.
Zet ik de boel op m'n usb-stick in een subfolder, dan werkt het ook.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 34095 op 10-03-2006 15:12 ]
Hallo.
Is het misschien een idee om ook PostgreSQL in de USB webserver te verwerken? Dan heb je gewoon UWAMPP.
Zou wel leuk zijn.
Verder mooi project hoor, zolang de componenten maar up-to-date blijven (of een mogelijkheid maken PHP / Apache / MySQL op een bepaalde manier zelf te kunnen updaten?).
Is het misschien een idee om ook PostgreSQL in de USB webserver te verwerken? Dan heb je gewoon UWAMPP.
Verder mooi project hoor, zolang de componenten maar up-to-date blijven (of een mogelijkheid maken PHP / Apache / MySQL op een bepaalde manier zelf te kunnen updaten?).
[ Voor 22% gewijzigd door Tanuki op 24-11-2007 15:28 ]
PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Super waanzinnig idee, ff nog 1 zeur dingetje:
zou je het miss zo kunnen maken dat je of de usb als home zet (voor file's en sessies), of dat je een map op de HD opgeeft. Dit zou voor mij uitkomst bieden aangezien ik door omstandigheden hier geen webserver kan draaien maar wel alle files lokaal heb staan en het beetje jammer vind om die te kopieëren.
Verder een super proggie ga ik zeker gebruiken.
zou je het miss zo kunnen maken dat je of de usb als home zet (voor file's en sessies), of dat je een map op de HD opgeeft. Dit zou voor mij uitkomst bieden aangezien ik door omstandigheden hier geen webserver kan draaien maar wel alle files lokaal heb staan en het beetje jammer vind om die te kopieëren.
Bedankt, zeer handige tool !!
Nu geen geklooi meer met instellingen van mysql/php.
En vooral snel overal meenemen, met jouw instellingen.
Bedankt !!
Nu geen geklooi meer met instellingen van mysql/php.
En vooral snel overal meenemen, met jouw instellingen.
Bedankt !!
httpd.conf veranderen?Ramasha schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:05:
Super waanzinnig idee, ff nog 1 zeur dingetje:

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?
Ik heb Server2Go geinstalleerd op mijn portable USB harddisk. Het werkt prima. Het is me vandaag wel 1x gebeurd dat mysql er uit lag. Dat gebeurde me bij WAMP5 nooit. Handig vind ik ook dat de webserver automatisch gestart wordt, zodra je de HD in de USB plugt. Ik kon op de website niet opmaken dat dit met USB Webserver ook mogelijk was. Bij WAMP5 verschijnt een compleet controle paneel in de system tray, dit mis ik wel bij Server2Go.RIKZ schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:35:
Je hebt ook Server2Go, oorspronkelijk bedoelt om vanaf een cd'tje te lopen. Maar kan ook goed werken vanaf een usb stickie. Zonder installatie op de gast computer.
Apache,PHP 5.1.2,SQLite,MySQL,Perl
http://www.server2go-web.de/index.html
Wat ik lastig vindt is dat de USB drive thuis een I:\ is en op 't werk G:\ oid. Als je harde padverwijzingen wil doen, is dit een probleem.
Het is me vandaag ook overkomen dat ik bestanden niet kon verwijderen of moven. Toen ik de usb hd opnieuw aansloot, kon het wel.
Misschien een idee om van dit topic een algemeen topic te maken, waar alle USB webservers vergeleken worden en alle opties in beeld worden gebracht.
[ Voor 7% gewijzigd door getfirefoxnow op 10-03-2006 19:17 ]
Toch wel jammer, twee mensen hebben een tool geschreven en willen dat delen met andere mensen en vervolgens gaan al die mensen alternatieven aandragen
Wow, erg handig! 
Aangezien wij bij ons een CMS in ontwikkeling hebben wat wel eens bij klanten gedemonstreerd moet worden die geen internetverbinding direct beschikbaar hebben is dit een superhandige oplossing. Dit weekend eens even uittesten.
Aangezien wij bij ons een CMS in ontwikkeling hebben wat wel eens bij klanten gedemonstreerd moet worden die geen internetverbinding direct beschikbaar hebben is dit een superhandige oplossing. Dit weekend eens even uittesten.
Tesla Model Y RWD (2024)
Jah weet ik, heb het net zelf opgelost. Ben alleen nog aan het kijken of ik ook Mysql kan updatenCelestialCelebi schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 18:48:
[...]
httpd.conf veranderen?Daar kan je gewoon je wwwroot instellen hoor.
Even voor de duidelijkheid.
De locaties en driveletter worden automatisch geupdate zodra je Usb Webserver start. Als je veranderingen wilt doen aan Apache of PHP. Verander dan settings.conf voor Apache en settings.ini voor PHP. Je kunt de {path} tag gebruiken om de locatie te specificeren.
De locaties en driveletter worden automatisch geupdate zodra je Usb Webserver start. Als je veranderingen wilt doen aan Apache of PHP. Verander dan settings.conf voor Apache en settings.ini voor PHP. Je kunt de {path} tag gebruiken om de locatie te specificeren.
Ben ik met je eens, maar als er alternatieven aan het licht komen resulteert dat waarschijnlijk alleen maar in het nog beter worden van de software die de TS heeft gepost.Rhapsody schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 19:49:
Toch wel jammer, twee mensen hebben een tool geschreven en willen dat delen met andere mensen en vervolgens gaan al die mensen alternatieven aandragen
Het is nu de taak aan Pherion mensen ervan te overtuigen niet Server2Go te gebruiken maar zijn tool
Precies.TangLeFuzZ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 03:28:
[...]
Ben ik met je eens, maar als er alternatieven aan het licht komen resulteert dat waarschijnlijk alleen maar in het nog beter worden van de software die de TS heeft gepost.
Het is nu de taak aan Pherion mensen ervan te overtuigen niet Server2Go te gebruiken maar zijn tool
Zeer mooi projectje.
Haha ja das ook weer zo natuurlijk.TangLeFuzZ schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 03:28:
[...]
Ben ik met je eens, maar als er alternatieven aan het licht komen resulteert dat waarschijnlijk alleen maar in het nog beter worden van de software die de TS heeft gepost.
Nou mocht er ASP.NET ondersteuning in komen, dan ga ik het zeker gebruiken!!
Ik heb ook best wel interesse in .NET.. zou dat mogelijk zijn? (mogelijk in de zin van, kán het)
Volgens mij wel. Ik heb namelijk even gekeken, en volgens mij is het mogelijk om de Cassini webserver ernaast te draaien. Eerder in dit topic heb ik een linkje gepost met meer uitleg.
Anoniem: 46702
Leuk tooltje.. zeker handig... Al een en ander getest en werkt perfect... Wat mij wel handig lijkt is om ook php4 te kunnen gebruiken, maar is ook al eerder aangeven. Wellicht iets dat je de keus hebt welke php versie er gaat draaien... Ik ben benieuwd en houd je website ook zeker in de gaten !
Ik heb naast server2go nu ook usbwebserver3 geinstalleerd. Server2go lag er bij mij regelmatig uit, ik ga volgende week testen of usbwebserver3 wel stabiel blijft draaien, maar het kan natuurlijk ook aan de USB HD liggen.
Automatisch laten opstarten zodra de usb device aangesloten is, kan met usbwebserver3 natuurlijk even makkelijk door een goede padverwijzing in "AUTORUN.INF". Ik kan alleen geen optie vinden waarbij je kunt instellen dat de webserver automatisch naar de systray moet gaan i.p.v. een popup venster te tonen.
Een duidelijk pluspunt van usbwebserver3 is ook dat er netjes een config panel verschijnt in de system tray.
Automatisch laten opstarten zodra de usb device aangesloten is, kan met usbwebserver3 natuurlijk even makkelijk door een goede padverwijzing in "AUTORUN.INF". Ik kan alleen geen optie vinden waarbij je kunt instellen dat de webserver automatisch naar de systray moet gaan i.p.v. een popup venster te tonen.
Een duidelijk pluspunt van usbwebserver3 is ook dat er netjes een config panel verschijnt in de system tray.
Ik heb nu de meeste punten van kritiek op de todo list gezet. Ik vind het idee van CelestialCelebi helemáál niet verkeerd. Ik wil het nu zo proberen te maken dat je zelf je eigen versies kunt gebruiken. Zo ben je ook niet afhankelijk van ons als er een nieuwe versie van Apache, Php of Mysql uitkomt. Voor de beginners blijft er nog steeds een compleet pakket te downloaden.CelestialCelebi schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 15:20:
MirrorsAnoniem: 22623 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 17:47:
Kan iemand een backup online plaatsen? De site lijkt namelijk niet te werken.
http://www.weerstation-le...erver/usb_webserver_3.zip
http://www.racingpurmerend.nl/usb_webserver_3.zip
offtopic:
Niet zo'n beste host geloof ik.
Niet zo'n beste host geloof ik.
Misschien is het wel handig om mysqld.exe en mysqlimport.exe ook in het pakketje op te nemen. Dan is het tenminste mogelijk om een grote database te importeren en eventueel gebruik te maken van een frontend.
Ik heb het net zitten testen en het werkt geweldig, echt een super product(niet de supermakt dan he :-))
Maar ik heb nog drie ideeen die het voor mij, en ik denk veel anderen, nog beter zouden maken:
1. de mogelelijkheid om vanuit het tray programmatje de port te veranderen en dat de links in het programmatje daar rekening me houden.
2. ondersteuning voor beveiligde mailsververs (mijn mailserver accepteerd alleen uitgaande mail als je daar voor inlogt)
3. een mogelijkheid zelf links (naar programma's of websites, op of buiten de stick) toe te voegen aan het tray menu (neem bijv een eigen config site, een html editor, een ftp programma, w3schools.com, enz.) --> webdevelopment environment on a stick :-)
en eventueel nog een knop in het menu om autorun aan en uit te zetten :-)
Maar ik vind het nu ook al een supper product hoor :-) en ik kijk uit naar eventuele volgende versies.
edit: typo
Maar ik heb nog drie ideeen die het voor mij, en ik denk veel anderen, nog beter zouden maken:
1. de mogelelijkheid om vanuit het tray programmatje de port te veranderen en dat de links in het programmatje daar rekening me houden.
2. ondersteuning voor beveiligde mailsververs (mijn mailserver accepteerd alleen uitgaande mail als je daar voor inlogt)
3. een mogelijkheid zelf links (naar programma's of websites, op of buiten de stick) toe te voegen aan het tray menu (neem bijv een eigen config site, een html editor, een ftp programma, w3schools.com, enz.) --> webdevelopment environment on a stick :-)
en eventueel nog een knop in het menu om autorun aan en uit te zetten :-)
Maar ik vind het nu ook al een supper product hoor :-) en ik kijk uit naar eventuele volgende versies.
edit: typo
Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW
Zoiets als dit was er toch al, genaamd XAMPP? Dat draait ook zomaar, zonder installatie. Wat zijn de USP (unique selling points
) tov XAMPP?
==
hoi
Stop die USB stick er eens in, het domein ligt ff op zijn gat
Ik was wel benieuwd naar de screenshots en de site, maar nu blijkt het domein offline te zijn ATM
Ik was wel benieuwd naar de screenshots en de site, maar nu blijkt het domein offline te zijn ATM
Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW
Website is weer up zo te zien, maar niet volledig running.DexterDee schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:42:
Stop die USB stick er eens in, het domein ligt ff op zijn gat![]()
Anoniem: 156661
Ik heb dus net het programma uitgeprobeert ziet er leuk uit.. maar.
mysql wilt dus totaal niet starten
.
er staat offline webpage kan dus ook niet connecten en ik kan niet vinden hoe ik hem nou kan starten..
als het allemaal werkt weet ik zekker dat ik het ga gebruiken.
hoef ik alles niet steeds te uploaden naar me website om te testen
.
note:
gebruik win xp pro sp2
AMD athlon(tm) XP 1800+
Kloksnelheid 1.50GHz, 736 MB
heb ook geen log kunnen vinden van mysql dus kan niet laten zien wat er mis is
.
en anders had ik het vast zelf wel kunnen fixen.
heb het ook vanaf me pc geprobeert usb ligt ergens op de grond denk ik
.
mysql wilt dus totaal niet starten

er staat offline webpage kan dus ook niet connecten en ik kan niet vinden hoe ik hem nou kan starten..
als het allemaal werkt weet ik zekker dat ik het ga gebruiken.
hoef ik alles niet steeds te uploaden naar me website om te testen
note:
gebruik win xp pro sp2
AMD athlon(tm) XP 1800+
Kloksnelheid 1.50GHz, 736 MB
heb ook geen log kunnen vinden van mysql dus kan niet laten zien wat er mis is

en anders had ik het vast zelf wel kunnen fixen.
heb het ook vanaf me pc geprobeert usb ligt ergens op de grond denk ik
170074
Voor diegenen die ook Wikipages willen serven op een usb stick.
http://meta.wikimedia.org/wiki/Wiki_on_a_stick
http://meta.wikimedia.org/wiki/Wiki_on_a_stick
Ik ben ook eens aan de slag gegaan met je usb webserver. Ik mis echter nog iets:
Een restart knopje. Als ik de server start en stop neemt hij niet goed mij aanpassingen in de config files mee, dus een restart zou wel handig zijn.
Als je de port aanpast moet je ook de servername aanpassen, anders gaat hij kutten met je phpMyAdmin...
Een restart knopje. Als ik de server start en stop neemt hij niet goed mij aanpassingen in de config files mee, dus een restart zou wel handig zijn.
Als je de port aanpast moet je ook de servername aanpassen, anders gaat hij kutten met je phpMyAdmin...
Is het een goed idee om ZendOptimizer erop te zetten? Lijkt me wel zo handig met het MyReact development, en enkele andere encoded files die ik heb..
☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️
Bestaat er ook de mogelijkheid om de (My)SQL server aan te passen? het probleem zit hem namelijk dat ik niet van buiten af kan connectenAnoniem: 113490 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:47:
Even voor de duidelijkheid.
Anoniem: 59363
Daarvoor moet je een nieuwe MySql user aanmaken die connecties buiten de localhost toestaat. In PhpMyAdmin kan dit vrij makkelijk.Ramasha schreef op maandag 20 maart 2006 @ 08:12:
[...]
Bestaat er ook de mogelijkheid om de (My)SQL server aan te passen? het probleem zit hem namelijk dat ik niet van buiten af kan connecten, wat voor ons school project van vitaal belang is.
Even een kickje.
Ik ben hiermee nu aan het stoeien en ik stuit op het volgende probleem:
Ik ben hiermee nu aan het stoeien en ik stuit op het volgende probleem:
Als ik dus usbwebserver.exe start dan wil hij MySQL niet starten. Start ik dus mysqld-nt_usb.exe op krijg ik bovenstaande error. Ik heb verder geen serversoftware op deze pc geinstalleerd dus iemand een idee waar het aan kan liggen?Microsoft Windows XP [versie 5.1.2600]
(C) Copyright 1985-2001 Microsoft Corp.
C:\Documents and Settings\Administrator>E:\Webserver\Mysql\bin\mysqld-nt_usb.exe
060511 11:19:14 [ERROR] Character set information not found in 'C:\phpdev\mysql\
share\english\errmsg.sys'. Please install the latest version of this file.
060511 11:19:14 [ERROR] Aborting
C:\Documents and Settings\Administrator>
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Voor de makers, is het mogelijk om er een U3 compatible versie van maken?
Verder start bij mij mysql niet volgens usb webserver.exe. Phpmyadmin werkt echter wel prima. (windows 2000)
Verder start bij mij mysql niet volgens usb webserver.exe. Phpmyadmin werkt echter wel prima. (windows 2000)
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
erg leuk idee
It's scientifically known, that base improves the tase of cheezes!
Das bij mij ook. Eveneens W2K.evaarties schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 13:45:
Voor de makers, is het mogelijk om er een U3 compatible versie van maken?
MySQL draait wel, maar de status terugmelding werkt schijnbaar niet goed.
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen voor de USB Webserver?
Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!
Ja, die zijn er wel. Maar ik ben momenteel erg druk. Wat ik van plan ben is het volgende:evaarties schreef op dinsdag 23 mei 2006 @ 10:38:
Zijn er nog nieuwe ontwikkelingen voor de USB Webserver?
- Een nieuwe GUI maken in PHP met Winbinder of in Perl met wxPerl.
- De bron onder GPL vrijgeven.
- De gebruiker de mogelijkheid geven zijn eigen pakket samen te stellen (PHP, Apache, MySQL).
- Nieuwe icons maken.
Wat echt super vet zou zijn is het volgendeAnoniem: 113490 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:03:
[...]
• De gebruiker de mogelijkheid geven zijn eigen pakket samen te stellen (PHP, Apache, MySQL).
[/list]
User kan gewoon kiezen welke versie hij wilt ( van mysql + php + apache )
en kan dan zo een pakket downloaden die @ zijn wensen is samen gesteld
Daar had ik het dus net overroy2001 schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 12:22:
[...]
Wat echt super vet zou zijn is het volgende
User kan gewoon kiezen welke versie hij wilt ( van mysql + php + apache )
en kan dan zo een pakket downloaden die @ zijn wensen is samen gesteld
... me just dreaming away !
ziet er erg goed uit, ben nu er zover in geslaagd dat ik nu me eigen alliases heb gemaaktAnoniem: 113490 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 14:03:
[...]
Ja, die zijn er wel. Maar ik ben momenteel erg druk. Wat ik van plan ben is het volgende:
- Een nieuwe GUI maken in PHP met Winbinder of in Perl met wxPerl.
- De bron onder GPL vrijgeven.
- De gebruiker de mogelijkheid geven zijn eigen pakket samen te stellen (PHP, Apache, MySQL).
- Nieuwe icons maken.
Usb Webserver
Ik ben ooit begonnen met Usb Webserver. Later kreeg ik hulp van Leonnet die samen met mijn versie 3 lanceerde die gemaakt was in visual basic 6.Omdat ik de laaste tijd niet veel tijd had om aan het project te werken is hij zelf doorgegaan met het ontwikkelen van versie 4.
Portable Php Server
Ik heb besloten zelf verder te gaan onder een andere naam; namelijk 'Portable Php Server'. Ik ben nu druk bezig jullie tips te verwerken in deze versie. Wat ik vast kan melden is dat deze versie opensource wordt. Ook kan dit programma straks gedownload worden als gecompileerde versie of als php versie.

PPS 1.0 Beta versie!
Instellingen maken, bewerken of laden
Zoals je kunt zien wordt er nu met een xml configuratie bestand gewerkt. In dit bestand kun je zaken opslaan zoals poort nummers, mysql versies, php versies etc. Je kunt een xml inladen om zo makkelijker tussen presets te kunnen wisselen. Zo kan er bijvoorbeeld een thuis.xml, werk.xml of php5.xml bestand gemaakt worden.
Tags
Ik kwam op het idee om het plaatje op de eerste tab vervangbaar te maken. Zo kan iedereen een eigen plaatje maken waarop je bijvoorbeeld je logo oid kan zetten.

Hotkeys
Ook kan je in PPS je eigen hotkeys samen stellen.
Example

Meer info : http://www.pherion.nl/pps/
Pherion
Ik ben ooit begonnen met Usb Webserver. Later kreeg ik hulp van Leonnet die samen met mijn versie 3 lanceerde die gemaakt was in visual basic 6.Omdat ik de laaste tijd niet veel tijd had om aan het project te werken is hij zelf doorgegaan met het ontwikkelen van versie 4.
Portable Php Server
Ik heb besloten zelf verder te gaan onder een andere naam; namelijk 'Portable Php Server'. Ik ben nu druk bezig jullie tips te verwerken in deze versie. Wat ik vast kan melden is dat deze versie opensource wordt. Ook kan dit programma straks gedownload worden als gecompileerde versie of als php versie.

PPS 1.0 Beta versie!
Instellingen maken, bewerken of laden
Zoals je kunt zien wordt er nu met een xml configuratie bestand gewerkt. In dit bestand kun je zaken opslaan zoals poort nummers, mysql versies, php versies etc. Je kunt een xml inladen om zo makkelijker tussen presets te kunnen wisselen. Zo kan er bijvoorbeeld een thuis.xml, werk.xml of php5.xml bestand gemaakt worden.
Tags
Ik kwam op het idee om het plaatje op de eerste tab vervangbaar te maken. Zo kan iedereen een eigen plaatje maken waarop je bijvoorbeeld je logo oid kan zetten.

Hotkeys
Ook kan je in PPS je eigen hotkeys samen stellen.
Example
- F1 Localhost
- F2 PhpMyAdmin
- F3 PhpInfo
- F4 Je eigen editor

Meer info : http://www.pherion.nl/pps/
Pherion
[ Voor 66% gewijzigd door Anoniem: 113490 op 13-06-2006 14:03 ]
awesome man!
ik gebruik usbw nu al een tijdje en het werkt echt fantastisch, Ik kijk uit naar PPS
ik gebruik usbw nu al een tijdje en het werkt echt fantastisch, Ik kijk uit naar PPS
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Je kunt m downloaden als php? Wil dat zeggen dat de code van de server in php is? Of begrijp ik het verkeerd: hij verwerkt php en is daarom in een andere taal geschreven (het lijkt me stug dat je php gaat intepreteren met php ...)
==
hoi
Het programma is wel in php geschreven. Het is een opensource project dus de broncode geef ik tijdens de release vrij. Veel mensen hebben al kennis van Php dus zo kan iedereen ervan profiteren. Ik maak gebruik van WinBinder (http://winbinder.org/). Daarmee kan je het programma 'on the fly' draaien (zonder te compilen). Ook maak ik een uitvoerbaar bestand voor de mensen dat liever hebben.Eusebius schreef op dinsdag 13 juni 2006 @ 11:08:
Je kunt m downloaden als php? Wil dat zeggen dat de code van de server in php is? Of begrijp ik het verkeerd: hij verwerkt php en is daarom in een andere taal geschreven (het lijkt me stug dat je php gaat intepreteren met php ...)
Het werkt echt super! Ik heb het probleem dat ik twee keer per week bij een kennis van me kom en dan heb ik nooit het juiste bij me heb.Dit is gewoon de oplossing!!! 
Hij kan meerdere malen worden gestart, is dit bewust gedaan?
Als ik op General klik dan krijg ik een foutmelding en wordt het programma afgesloten.
Foutmelding:
Run-time error '372':
Failed to load control 'SSTab' from TABCTL32.OCX. Your version of TABCTL32.OCX may be outdated. Make sure you are using the version of the control of the provided with your application.
Ik heb dit bestand gevonden in c:\windows\system32, verwijderd en het probleem is opgelost.
Hij kan meerdere malen worden gestart, is dit bewust gedaan?
Als ik op General klik dan krijg ik een foutmelding en wordt het programma afgesloten.
Foutmelding:
Run-time error '372':
Failed to load control 'SSTab' from TABCTL32.OCX. Your version of TABCTL32.OCX may be outdated. Make sure you are using the version of the control of the provided with your application.
Ik heb dit bestand gevonden in c:\windows\system32, verwijderd en het probleem is opgelost.
[ Voor 87% gewijzigd door Martine op 15-06-2006 01:27 . Reden: errormelding gepost ]
Anoniem: 46702
Zie dat dit topic al tijdje stil staat, maar ik kwam onlangs op de website van usbwebserver en er is een geheel nieuwe versie van uit.
Erg handig tooltje... voor degene die geintreseerd zijn
Nieuwe in versie 5:
Apache 2.2.0 (Win32)
MySQL 5.0
PHP 5.1.4
PHPMyAdmin 2.8.2.1
Smtp instellingen
Apache poort instellen
MySQL poort instellen
etc.
Erg handig tooltje... voor degene die geintreseerd zijn
Nieuwe in versie 5:
Apache 2.2.0 (Win32)
MySQL 5.0
PHP 5.1.4
PHPMyAdmin 2.8.2.1
Smtp instellingen
Apache poort instellen
MySQL poort instellen
etc.
Anoniem: 170246
Wij van usbwebserver hebben een nieuwe versie gemaakt.
deze is te downloaden op usbwebserver.nl.
mvg leon de vries
mvg leon de vries
Is er een nieuwere versie dan in de post boven je dan? Op je site zie ik nl alleen die versie uit augustus staan.Anoniem: 170246 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 18:36:
Wij van usbwebserver hebben een nieuwe versie gemaakt.
Nope
Jammer dat InnoDB niet (meer) werkt.
Wat ik mij nou afvraag: een USBstick is ook maar een apparaat dat overlijdt na zoveel schrijf/leeshandelingen. Bij normaal gebruik (documentje openen, wegschrijven etc) zal dat niet zo snel zijn. Maar bij een server kan ik mij voorstellen dat dit erg snel gaat.
Op portableapps.com hebben ze daarom bij portable Firefox sommige functies standaard uitstaan, omdat die de levensduur van de USBstick zouden verkorten.
Heeft daar iemand ervaring mee?
Op portableapps.com hebben ze daarom bij portable Firefox sommige functies standaard uitstaan, omdat die de levensduur van de USBstick zouden verkorten.
Heeft daar iemand ervaring mee?
==
hoi
Anoniem: 170246
Dit zal aardig meevallen, ik heb hier een gratis reclame usbstick om ook op te testen die is al zo vaak gebruikt en vertoont ook nog geen gebrekken.
Sorry voor de kick
, maar;
Waar kan je je password voor MySQL veranderen?
Waar kan je je password voor MySQL veranderen?
Ik moet zeggen dat ik dit pakket niet bekeken heb, maar normaliter is dit mogelijk met phpMyAdmin.
Kijk bij het kopje 'Rechten' en dan kun je daar wachtwoord van root aanpassen. Ik neem aan dat je dit wachtwoord bedoeld.
Kijk bij het kopje 'Rechten' en dan kun je daar wachtwoord van root aanpassen. Ik neem aan dat je dit wachtwoord bedoeld.
nou dat is het hem dus, ik kan als ik mijn password verander, niet meer met bijvoorbeeld vbulletin mijn database bereikenrvdven schreef op zondag 12 november 2006 @ 19:25:
Ik moet zeggen dat ik dit pakket niet bekeken heb, maar normaliter is dit mogelijk met phpMyAdmin.
staat nu ook in de planet download:
USB Webserver
De webserver Apache is in combinatie met PHP en MySQL tot grootse prestaties in staat. Niet voor niets worden vele miljoenen webpagina's met deze technieken aan je geserveerd. De software kan ook nog eens op vele besturingssystemen draaien, ook onder Windows. Eenvoudig te installeren totaaloplossingen als XAMPP maakt de software voor iedereen toegankelijk. Kan het nog makkelijker?
Ja. De mannen achter het Nederlandse project USB Webserver leveren fraai werk af: een compleet draaiende webserver die past op een USB-stick. Na het uitpakken van het zip-bestand (je hebt slechts 16 MB ruimte nodig) volstaat een dubbelklik op 'USB Webserver.exe' om Apache aan te slingeren. Configuratie is dus niet nodig, maar wel mogelijk met een klein venster. Een kind kan de was doen, het werkt gewoon.
Met USB Webserver heb je dus een compleet draagbare ontwikkelomgeving in handen. Ook is de open source software geheel gratis. Op de nog in aanbouw verkerende homepage kun je een summiere handleiding downloaden. Nog handig om te vermelden is het feit dat PHPMyAdmin standaard in het pakket zit. Zo wordt ook het aanmaken en beheren van een database een koud kunstje.
Download USB Webserver (15,8 MB)
Anoniem: 178981
Ik heb USB Webserver net ook ontdekt en ik moet zeggen dat ik het echt een geweldig programma vind.
Ik sluit hem boven aan, werk een tijdje aan mijn script. Ik ga naar beneden, plug mijn stickje in de laptop en kan gelijk verderwerken, wat de productiviteit natuurlijk behoorlijk verhoogt.
Ga zo door mannen, ik ben in ieder geval een tevreden gebruiker!
Ga zo door mannen, ik ben in ieder geval een tevreden gebruiker!
Inderdaad een heerlijk programmatje, er is nu een nieuwe versie van echter is de site www.USBWebServer.nl down dus kan ik ehm niet downloaden, iemand een Mirror voor mij.
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Het is wel een wat oudere versie:JunkieXP schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:15:
Inderdaad een heerlijk programmatje, er is nu een nieuwe versie van echter is de site www.USBWebServer.nl down dus kan ik ehm niet downloaden, iemand een Mirror voor mij.
http://www.zdnet.nl/downloads.cfm?id=61959
Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler
This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Nog steeds....
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Gezien te TS al ruim een jaar niet meer post hier, mischien handiger hem een mailtje te sturen. http://gathering.tweakers...find/poster/113490/topics
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Site werkt nu alweer btw
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Is er misschien een versie met PHP 5.2.1 of hoger of is het mogelijk deze handmatig te upgraden?
(Ik heb versie 5.2.1 nodig voor een bepaalde plugin)
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
ik denk wel dat die zo aanpasbaar is, mits wat gepuzzel.ScuL schreef op vrijdag 19 oktober 2007 @ 11:57:
Is er misschien een versie met PHP 5.2.1 of hoger of is het mogelijk deze handmatig te upgraden?
(van php kan je - als ik me niet vergis - een versie afhalen die niet geinstalleerd moet worden.
en dan is het een kwestie van de config-file even te vergelijken met die van de bijgeleverde php-versie
anders ga je op hun site even moeten kijken, daar moet je eigenlijk zijn voor support-vragen
Misschien is XAMPP (linkje naar de windows versie) wel een beter alternatief. Dat wordt nog ontwikkeld.
En dat is trouwens Open Source. Ook niet onprettig!* Apache HTTPD 2.2.6 + Openssl 0.9.8e
* MySQL 5.0.45
* PHP 5.2.4
* PHP 4.4.7
* phpMyAdmin 2.11.1
* Zend Optimizer 3.3.0
[ Voor 6% gewijzigd door Room42 op 21-10-2007 04:22 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
met het vervelende dat je wamp (de windows versie) moet installeren, en niet zo maar vanaf een usb-stick kunt draaien... wat wel heel handig is, als je een site wil verder ontwikkelen zonder installatie-rechten op de pc, wilt tonen zonder internet-toegang, en op plaatsen waar je niet je eigen laptop op het net kan/mag hangen....Room42 schreef op zondag 21 oktober 2007 @ 04:22:
Misschien is XAMPP (linkje naar de windows versie) wel een beter alternatief. Dat wordt nog ontwikkeld.
[...]
En dat is trouwens Open Source. Ook niet onprettig!
(thuis draai ik foxserv, een wamp-versie, maar usbwebserver gebruik ik om site's voor anderen te ontwikkelen, een 'alternatieve uitwerking' te tonen, of te web-scripten terwijl ik op de computer van't werk zit en niets anders te doen heb...)
soulrider, het kan wel. Je moet hem alleen wel netjes stopppen voordat je de stick eruit haalt. Maar dat is hetzelfde bij USB webserver. Zie hier voor meer info: http://portableapps.com/apps/development/xampp
Anoniem: 2935
Een ander goed alternatief is Uniform Server. Van 't zelfde laken een pak maar dan no-install (zipje uitpakken en batje runnen).
mijn excuses dan, daar had ik nog niet naar gezien/gezocht. alvast bedankt voor de informatie.Room42 schreef op maandag 22 oktober 2007 @ 00:00:
soulrider, het kan wel. Je moet hem alleen wel netjes stopppen voordat je de stick eruit haalt. Maar dat is hetzelfde bij USB webserver. Zie hier voor meer info: http://portableapps.com/apps/development/xampp
Oh je hoeft je excuses niet aan te bieden
Die punt achter 'het kan wel' moet je maar lezen als een komma (kwa toon). Dan klinkt het vriendelijker
Ik zie dat er een versie 7 is
ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13
Ik volg een php avond cursus. USB webserver is dan ideaal.
Usb webserver 7 ziet er goed uit en werkt perfect.
Usb webserver 7 ziet er goed uit en werkt perfect.
Frans G
Is alleen voor het installeren Windows nodig of ook voor het draaien?
Ik zou dit ook graag willen gebruiken op mijn Mac namelijk.
Ik zou dit ook graag willen gebruiken op mijn Mac namelijk.
Wilde het even gaan testen/bekijken... maar de site is down...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Anoniem: 244718
Idem hier... ik heb nog wel een oude versie van dit programma liggen (ergens) maar wil graag up to date zijn... weet iemand of er nog ergens een mirror is met versie 7?sjaakie schreef op maandag 17 december 2007 @ 13:42:
Wilde het even gaan testen/bekijken... maar de site is down...
(googlen levert voor versie 7 enkel de originele site op, welke dus down is)
Anoniem: 239587
ik heb wel een stukje space (en genoeg verkeer) over om dit bestandje tijdelijk te hosten. Maar ikzelf heb het bestand ook niet (ben wel opzoek).
Anoniem: 244718
hmmm.... in dit forumdraadje (nog van november 2007) staat e.e.a. incl. reactie van Leonnet... ik denk, dat het nog wel ff kan duren voor de officiele site weer in "de lucht" is.
Als iemand versie 7 heeft, ben ik ook wel bereid deze voorlopig als mirror te hosten?
Als iemand versie 7 heeft, ben ik ook wel bereid deze voorlopig als mirror te hosten?
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 244718 op 17-12-2007 14:42 ]
Anoniem: 239587
Ik had hem nog staan in een oude backup.... Gek genoeg, doet ie het niet op mijn computer. Echter op me werk wel, ik kan dus niks garanderen. Als het niet werkt laat dat dan ff weten dan haal ik hem er af en scheeld het me traffic.
http://www.netachttien.nl/usbwebserver.rar
http://www.netachttien.nl/usbwebserver.rar
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 239587 op 22-12-2007 00:04 . Reden: Link vergeten ]
Zijn er ervaringen bekend met de levensduur van een USB stick? Ik vind dit een handige app, maar als mijn USB stick na een tijd ermee kapt door de schrijfbewerkingen naar de database dan ben ik minder blij. Ik weet dat tegenwoordig USB sticks veel meer lees/schrijfbewerkingen aankunnen. Maar een webserver wordt imho intensiever benut en is daardoor sneller stuk.
==
hoi
Nou, de sticks van tegenwoordig zijn zooo ver ontwikkeld dat dat echt geen probleem meer is, hoor. Volgens mij moet hij bij zeer intensief gebruik nog jaren mee gaan. En anders gebruik je gewoon zo'n stickie van 10 euro, dat kan je de kop ook niet kosten
Wel als je data weg isRoom42 schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 14:28:
Nou, de sticks van tegenwoordig zijn zooo ver ontwikkeld dat dat echt geen probleem meer is, hoor. Volgens mij moet hij bij zeer intensief gebruik nog jaren mee gaan. En anders gebruik je gewoon zo'n stickie van 10 euro, dat kan je de kop ook niet kosten
Ondertussen zit ik te kijken naar portable HDD's. Ik moet toch nog een nieuwe imagetank hebben en mss kan ik wat combineren.
==
hoi
ik copieer hem vaak op de lokale schijf, draai hem van daar, en copieer eventuele data heen-en-weer.
neemt het usb-gedeelte even weg, maar ja: zo kan ik alsnog verder werken als ik die usb-stick even vergeet. (draait op eigen thuis-computers en op een laptop van het werk, en de usb-versie is dan voor 'vreemde' systemen)
handig voor als je toch vaak op dezelfde computers bezig bent, en je kunt ondertussen wat testen met sync-scripts.
edit adhv hieronder:
als je zorgt voor ook een copy op iets anders dan die usb-stick (zoals ik hierboven al deels aangeef) dan heb je toch al een backup en ondertussen kan je voor de klant aantonen dat "off-site" sync'en ook mogelijk is al dan niet mbv een automatisch script.
de usb-stick: je kan er geluk mee hebben dat een goedkope langer meegaat dan een duurdere, en je kan pech hebben dat die dure die volgens iedereen zo betrouwbaar is, het toch opgeeft na bv 6 maanden / 1 jaar. maw: zoek zelf een beetje op het net naar reviews/ ervaringen en kijk naar je budget. (een usb-hdd zoals je zelf al voorstelt kan hetzelfde probleem hebben... je plugt hem eens uit terwijl windows toch nog iets ernaartoe aan't schrijven is en vaarwel data...)
maar je post (en deels discussie) is eigenlijk niet echt van toepassing op dit topic, maar kan beter in een algemenere topic (bv 'overige hardware') gezet worden met als titel 'betrouwbaarheid van usb-sticks ?' ofzo (waarvoor je hem gebruikt is wel deels van toepassing, maar of je er nu elke seconde 200 lees-actie's en 50 schrijf-acties opdoet met sql of met iets anders speelt geen rol.
(meeste sticks hebben een levensduur van enkele miljoenen schrijf-actie's dus tel zelf een beetje uit ...en lees hun specificatie's "mtbf= ....")
neemt het usb-gedeelte even weg, maar ja: zo kan ik alsnog verder werken als ik die usb-stick even vergeet. (draait op eigen thuis-computers en op een laptop van het werk, en de usb-versie is dan voor 'vreemde' systemen)
handig voor als je toch vaak op dezelfde computers bezig bent, en je kunt ondertussen wat testen met sync-scripts.
edit adhv hieronder:
als je zorgt voor ook een copy op iets anders dan die usb-stick (zoals ik hierboven al deels aangeef) dan heb je toch al een backup en ondertussen kan je voor de klant aantonen dat "off-site" sync'en ook mogelijk is al dan niet mbv een automatisch script.
de usb-stick: je kan er geluk mee hebben dat een goedkope langer meegaat dan een duurdere, en je kan pech hebben dat die dure die volgens iedereen zo betrouwbaar is, het toch opgeeft na bv 6 maanden / 1 jaar. maw: zoek zelf een beetje op het net naar reviews/ ervaringen en kijk naar je budget. (een usb-hdd zoals je zelf al voorstelt kan hetzelfde probleem hebben... je plugt hem eens uit terwijl windows toch nog iets ernaartoe aan't schrijven is en vaarwel data...)
maar je post (en deels discussie) is eigenlijk niet echt van toepassing op dit topic, maar kan beter in een algemenere topic (bv 'overige hardware') gezet worden met als titel 'betrouwbaarheid van usb-sticks ?' ofzo (waarvoor je hem gebruikt is wel deels van toepassing, maar of je er nu elke seconde 200 lees-actie's en 50 schrijf-acties opdoet met sql of met iets anders speelt geen rol.
(meeste sticks hebben een levensduur van enkele miljoenen schrijf-actie's dus tel zelf een beetje uit ...en lees hun specificatie's "mtbf= ....")
[ Voor 74% gewijzigd door soulrider op 07-06-2008 17:48 ]
Het gaat mij eigenlijk ook om de data. Ik ben bezig met het inrichten van een lokale cms (lees= vanaf USB), zodat de data mee kan als ik bv naar iemand toe ga.soulrider schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 15:04:
ik copieer hem vaak op de lokale schijf, draai hem van daar, en copieer eventuele data heen-en-weer.
Vooral de data wordt op de USBstick geschreven. Als de stick het begeeft dan is dat voor het programma niet zo'n ramp. Die zet ik er wel weer nieuw op. Maar voor de data is het wel een ramp ...
Nu las ik elders dat wat duurdere usb-sticks langer meekunnen (en niet die goedkope die hierboven genoemd worden). Maar wat zijn top-range usb-sticks? Duurste=beste?
==
hoi
Dit kwam ik tegen op mijn zoektocht naar de duurzaamheid van USBsticks:
http://www.ngn.nl/ngn?waxtrapp=aibgdGsHyoOtvOXGyLbMA en een reactie
http://blog.techworld.nl/2008/04/22/flash-ssd-of-racetrack/
Ze hebben een prog geschreven en na echt heel veel writes (duizenden) was er nog steeds geen eentje kapot ...
http://www.ngn.nl/ngn?waxtrapp=aibgdGsHyoOtvOXGyLbMA en een reactie
http://blog.techworld.nl/2008/04/22/flash-ssd-of-racetrack/
Ze hebben een prog geschreven en na echt heel veel writes (duizenden) was er nog steeds geen eentje kapot ...
==
hoi
Duurder is volgens mij bij USB-sticks inderdaad beter. In ieder geval sneller. Check de reviews...
Maar volgens mij hoef je, als je een beetje een merk kiest, je echt geen zorgen te maken dat de stick er binnen een paar maanden uit ligt. En daarbij komt, een backup moet je toch maken. Je kan de stick er ook een keer op een ongelukkig moment eruit trekken (of iemand die dat voor je doet) waardoor hij gefrituurd wordt.

@vvv: Ja,dat is kicken. Voor aanvullende info heb je de
-knop
Maar volgens mij hoef je, als je een beetje een merk kiest, je echt geen zorgen te maken dat de stick er binnen een paar maanden uit ligt. En daarbij komt, een backup moet je toch maken. Je kan de stick er ook een keer op een ongelukkig moment eruit trekken (of iemand die dat voor je doet) waardoor hij gefrituurd wordt.
offtopic:
Binnen 24 uur kicken is "not-done" op GoT, he @vvv: Ja,dat is kicken. Voor aanvullende info heb je de

[ Voor 17% gewijzigd door Room42 op 08-06-2008 14:36 ]
Noem je dat kickenRoom42 schreef op zondag 08 juni 2008 @ 02:22:
Duurder is volgens mij bij USB-sticks inderdaad beter. In ieder geval sneller. Check de reviews...
offtopic:Binnen 24 uur kicken is "not-done" op GoT, he
==
hoi
offtopic:
Maar dan nog zien we liever dat je de edit knop gebruikt als je een toevoeging hebt en jouw post is al de laatste
. Daarbij denk ik dat de discussie over de levenduur van een USB stick beter ergens in Harde Waren gevoerd kan worden.
Maar dan nog zien we liever dat je de edit knop gebruikt als je een toevoeging hebt en jouw post is al de laatste
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Anoniem: 272422
Wat een superapplicatie. Ik gebruik hem nu zowel op HDD als USB.
Als ik Virtual Hosting instel in 'httpd-vhosts.conf', veranderd het path niet als de USB-stick een andere driveletter krijgt bij gebruik op een andere PC.
De variabele {path} werkt blijkbaar niet in 'httpd-vhosts.conf'.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Als ik Virtual Hosting instel in 'httpd-vhosts.conf', veranderd het path niet als de USB-stick een andere driveletter krijgt bij gebruik op een andere PC.
De variabele {path} werkt blijkbaar niet in 'httpd-vhosts.conf'.
Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Zekers super handig proggie,
Maar is het ook mogelijk dat je dit programma in "hidden" mode draait.
Zodat je bij TaskManager > Processes niks meer ziet ?
Maar is het ook mogelijk dat je dit programma in "hidden" mode draait.
Zodat je bij TaskManager > Processes niks meer ziet ?
Jammer dat InnoDB er niet meer in zit.
Even een kickje...
Ik vroeg me af of het mogelijk is om in USB Webserver de MySQL system variables in te stellen, zonder dat ik daarvoor een proces zoals mysqld moet starten.
Ik kan namelijk de my.cnf file nergens vinden, heb het idee dat die ergens in mee gecompileerd zit.
Wil graag de max_allowed_packet vergroten, maar heb op dit moment dus geen idee hoe ik dit zou kunnen doen met de versie 7
Ik vroeg me af of het mogelijk is om in USB Webserver de MySQL system variables in te stellen, zonder dat ik daarvoor een proces zoals mysqld moet starten.
Ik kan namelijk de my.cnf file nergens vinden, heb het idee dat die ergens in mee gecompileerd zit.
Wil graag de max_allowed_packet vergroten, maar heb op dit moment dus geen idee hoe ik dit zou kunnen doen met de versie 7
Ben hier ook benieuwd naar, iemand meer info hierover?TangLeFuzZ schreef op dinsdag 24 februari 2009 @ 19:28:
Even een kickje...
[ongelooflijke rotschop]
Hey, dus ik kwam USB Webserver zojuist weer tegen omdat ik bezig ben met een site migratie en ik dingen moet testen. Nu is het alleen zo dat ik een virusmelding krijg als ik versie 8 download, bestaat jullie project nog wel of is hetgeen wat ik gedownload heb een fake en ben ik in een virus getrapt?
[/ongelooflijke rotschop]
edit: de url is overigens ook anders:
Hey, dus ik kwam USB Webserver zojuist weer tegen omdat ik bezig ben met een site migratie en ik dingen moet testen. Nu is het alleen zo dat ik een virusmelding krijg als ik versie 8 download, bestaat jullie project nog wel of is hetgeen wat ik gedownload heb een fake en ben ik in een virus getrapt?
[/ongelooflijke rotschop]
edit: de url is overigens ook anders:
code:
1
| http://www.usbwebserver.net/nl/index.php |
[ Voor 11% gewijzigd door Arie- op 12-09-2011 15:18 ]
Dit topic past eigenlijk niet echt meer in PRG. Voor tooltjes hebben we tegenwoordig het volgende topic: [Alg] Welke tools heb jij gemaakt? - deel IV
Daar heb jij misschien niet direct wat aan, maar dat is wel de reden dat ik dit topic op slot ga doen. Neem anders even direct contact op met de TS via DM
Daar heb jij misschien niet direct wat aan, maar dat is wel de reden dat ik dit topic op slot ga doen. Neem anders even direct contact op met de TS via DM
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Dit topic is gesloten.