Zo, even tijd voor een wat uitgebreidere reactie van mijn kant (hoe waardeloos die ook moge zijn, ik dump 'm toch

)
Ten eerste mijn felicitaties jongens!

Het is me wat koud op mijn dak gevallen maar na het even te hebben laten bezinken lijkt het me in ieder geval geen ramp. Het kan 2 kanten op; de goede en de verkeerde. Simple as that. En dat kon het voorheen, zonder VNU, ook. Als er dus niet gerommeld wordt met de "formule" van GoT en T.Net dan zul je mij er niet over horen.
Wat betreft mijn eerdere reactie over ABO's: Ik heb mijn abo afgesloten om 2 redenen: De eerste was het sponsoren van het "bedrijfje" dat me toch wel na aan het hart ligt; T.net. Dat geld kon goed gebruikt worden en ik betaalde daar dan uiteraard ook graag aan mee. Ik profiteer veel van GoT en ben er al jaren (soms meer, soms minder) actief mee bezig. Het is een "plekje in mijn leven" gaan innemen. Dat werd afgelopen weekend pas pijnlijk duidelijk toen ik een 24-uurs HK ban opliep (thanks Remy

)
grap-ban hoor
. Toen pas merkte ik hoeveel ik eigenlijk lurk, buiten de tijd dat ik zit te reageren. En omdat de HK me eigenlijk nog het minst kan schelen besefte ik hoeveel GoT verder voor me betekent. Ik zal niet zeggen dat ik niet zonder kan leven, maar het zou wel een "void" in mijn leven betekenen als ik GoT zou moeten missen.
De 2e reden voor mijn abo was gewoon, plain & simple, de "voordelen" zoals een foto-album, toegang tot het abo-forum

en zonder banners surfen.
Hoewel ik het nog even aan kijk (gelukkig loopt mijn abo nog een behoorlijk aantal maanden), denk ik dat de kans (hoewel nog een beetje sceptisch dus) groot is dat ik mijn abo gewoon weer verleng. Zolang we niet te veel met "VNU" te maken krijgen en er niet gerommeld wordt met GoT en de GoT formule (don't mess with GoT

) en er alleen een kleine vermelding onderaan (naast "Hosted by True") ofzo komt is er wat mij betreft niets aan de hand.
Het viel me wel wat koud op mijn dak, dat wel. Maar ach, de reden daarvoor is ondertussen wel duidelijk geworden waarom, en ook dat is jullie dus wel vergeven
Ik kan alleen maar iedereen feliciteren en hopen dat jullie (T.net en de "normale" users (ook wel gepeupel)), net als ik, gewoon proberen op oude voet door te gaan en zorgen dat we dat "speciale GoT gevoel" in leven houden. Zoals ene B. ooit zei:
"Keep the soul Alive!!!!11oneone"
[
Voor 12% gewijzigd door
RobIII op 06-03-2006 13:30
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij