http://hawvie.deviantart.com/
En welk antwoord verwacht je nu? Of hij er nog niks van weet of er niks over mag zeggen, je zal enkel het zelfde antwoord krijgen: 'ik weet het niet'.HawVer schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 12:34:
Je weet er ook echt nog niks van of je mag cq. kan er nog niks van zeggen?
En sowieso, ik denk dat Daniel weinig behoefte heeft om hier in LA dergelijke uitspraken te doen mits ze reeds in de media zijn uitgesproken door VNU zelf.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
HawVer: wat je vraagt is een beetje een vraag als "Slaap je"
Daniel is niet degene die hier uitgebreid op in hoort te gaan, hij zal ongetwijfeld wat meer weten dan wat hij nu zegt, maar hij zal dat vast niet aan de grote klok hangen

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Whoops***************************************
Duizenden banen weg bij VNU-concern
` Het uitgeef- en informatieconcern VNU
schrapt wereldwijd een tiende van het
aantal banen om de kosten te drukken.
Dat betekent dat er ongeveer 4000 van
de nu nog 42.000 mensen bij het bedrijf
moeten verdwijnen.
De banenreductie gaat ten koste van het
personeel dat niet met klanten te maken
heeft,staat in een verklaring.VNU wil
met ingang van het komende jaar 10% op
de kosten besparen.
VNU is de laatste jaren steeds meer een
informatieverstrekker en steeds minder
een uitgever geworden.Het bedrijf werd
dit jaar van de beurs gehaald nadat het
was gekocht door durfkapitalisten.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik denk niet dat T.net er ook maar iets te maken heeft.. VNU bestaat niet alleen uit T.net
En anders pleit ik voor een zooi modjes de hort op te sturen
Ik meende dat er bij Tnet iets van 9 mensen werken, dus die tiende is al weg.een tiende van het aantal banen om de kosten te drukken
't is niet zo dat als Tnet gelieerd is aan een groot bedrijf dat alle hoestbuien van het bedrijf bij Tnet resulteren in griep. Integendeel zelfs....
http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=186653&taal=NL
Nog ff en we zijn geen eigendom van VNU meer
Die sanering zat er dik in, maar zolang wij alleen nog maar personeel aannemen zie ik geen probleem. Die 10% verdwijnt bij de onderdelen van VNU die nog als VNU (waarschijnlijk over een tijdje AC Nielsen oid) verdergaan. Er is natuurlijk wel een forse kans dat de nieuwe eigenaar van Business Media Europe ook zal gaan snoeien maar zolang alle groei uit online verwacht wordt zullen wij daar wel geen slachtoffer van worden.
Die sanering zat er dik in, maar zolang wij alleen nog maar personeel aannemen zie ik geen probleem. Die 10% verdwijnt bij de onderdelen van VNU die nog als VNU (waarschijnlijk over een tijdje AC Nielsen oid) verdergaan. Er is natuurlijk wel een forse kans dat de nieuwe eigenaar van Business Media Europe ook zal gaan snoeien maar zolang alle groei uit online verwacht wordt zullen wij daar wel geen slachtoffer van worden.
Aaah, met een beetje geluk snappen zij dat GoT gesplitst moet worden in alle hoofdgroepen, want de delen zijn véél meer waard dan de som, die tenslotte wordt gedrukt door de hardwaremensjes
Dat bedoel ik er helemaal niet mee. Ik wil daarmee niet zeggen dat Daniel een leugenaar is. Ik was gewoon nieuwsgierig of zulk soort dingen helemaal buiten het management van de subonderdelen van vnu gaan, of dat zij ook een zegje kunnen doen.Han schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:09:
[...]
En welk antwoord verwacht je nu? Of hij er nog niks van weet of er niks over mag zeggen, je zal enkel het zelfde antwoord krijgen: 'ik weet het niet'.
En sowieso, ik denk dat Daniel weinig behoefte heeft om hier in LA dergelijke uitspraken te doen mits ze reeds in de media zijn uitgesproken door VNU zelf.
http://hawvie.deviantart.com/
Invloed hebben wij totaal niet op dit soort beslissingen. Ik zit dan wel in de Online Board (zeg maar het MT voor alle online activiteiten van VNU BME) maar daar worden je alleen maar dingen verteld, niet om je mening gevraagd
Zoals al eerder gezegd, de details van dit soort zaken zijn alleen bij een zeer select groepje topmanagers bekend, met name degenen die de onderhandelingen doen. Daar hoor ik niet bij
Zoals al eerder gezegd, de details van dit soort zaken zijn alleen bij een zeer select groepje topmanagers bekend, met name degenen die de onderhandelingen doen. Daar hoor ik niet bij
Daniel, uit dat stukje blijkt dat er nog onderhandelt wordt over de Frankrijk divisie; wat betekent dat voor the INQ? Want oorspronkelijk is dat een Frans product toch? Of mag/wil/kan je daar niks over zeggenDaniel schreef op maandag 18 december 2006 @ 09:54:
http://www.beurs.nl/nieuws/artikel.php?id=186653&taal=NL
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
volgens nl.theinq.net maakt The Inquirer 80% uit van het overnamebedrag, dat zou hen gezegd zijn door 3i
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Da's een grapYoeri schreef op donderdag 21 december 2006 @ 08:12:
volgens nl.theinq.net maakt The Inquirer 80% uit van het overnamebedrag, dat zou hen gezegd zijn door 3i![]()
Ik geloof ook niet dat er iemand is die dat serieus genomen heeft
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Let op:
Lees eerst even .Plan: VNU Business Media Europe neemt Tweakers.net over door voor je reageert!
Lees eerst even .Plan: VNU Business Media Europe neemt Tweakers.net over door voor je reageert!