Dat van -4-5-6, is toch om vendor en revisie te overriden? Weet iemand waar ik deze codes kan vinden, ben al een tijdje aan het zoeken waar ze staan. Staat het op MVKtech?
de -4 staat voor forced flash . stel jij wilt een 6800GT bios in je 6800le vga flashen . dan moet je -4 -5 -6 gebruiken . Dan controleert die zegmaar niet of de bios die je wilt flashen wel voor die vga gemaakt is. zo kan je met behulp van -4 ook een foto van je hamster in je bios flashen
-5 -6 is gewoon om een LE bios in een LE kaart te flashen . dus als je een LE bios wilt flashen , hoef je de -4 erniet bij te zetten
Nu even men probleem.
Ik heb een Asus v9999LE Rev A1 . draait opzich prima , maar deed het voorheen stukken beter.
ik heb nu weer de stock bios erin zitten , en de kaart geclocked op 375/875 . nu draait die opzich prima , maar hij heeft met mijn oude mobo ( p4s8x-x ) op 393/900 gedraait. en toen deed het het ook perfect , en haalde een score van 10K in 3dmark03.
nu met mijn nieuw mobo, een MSI k8n neo2 Nforce3 250gbit FX , en een amd 3000+ venice @ 2700ghz wil die echt niet hoger dan 375/875. men pc loopt dat vast weet ik het wat allemaal.
ik natuurlijk google , en daaris uitgekomen dat ik een tweak in rivatuner moest enable. na dat gedaan te hebben , kon ik wel hoger , alleen bij 376/875 knalde de artifacts van men scherm af. terwel die op 375 geen problemen gaf. ik dezelfde bios erin geflashed , maar dan met 1.4volt. maakt geen verscheel . gaat ook niet hoger dan 375 op de core, heb inmiddels al denk 14 biossen geprobeerd. allemaal hetzelfde probleem
nu heb ik 12x1,6vp kunnen openen . en haal op 375/875 een 03 score van 11K , best netjes nog. alleen zit ik er gewoon over in dat men kaart eerst hoger kon draaien , en nu niet meer
heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? zoja , HELP!
[
Voor 25% gewijzigd door
ikbengoofy op 07-05-2006 18:08
]
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje