[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.592 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22-05-2024
misschien dat je dan beter trader/thief/hunter kan worden. misschien dat je dan sneller levels krijgt.

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 20:52
sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:29:
misschien dat je dan beter trader/thief/hunter kan worden. misschien dat je dan sneller levels krijgt.
kan je levellen als trader? wist ik niet? ben trader en ben lvl1 beginner, ben nu op 80 procent. Als ik 100 procent ben, krijg ik dan exp?

[ Voor 16% gewijzigd door isomis op 08-03-2006 14:33 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Ik had ergens gelezen dat je daar exp voor kreeg...maar ik kan het mis hebben. Maar er moet toch een reden zijn waarom die 3 "classes" er zijn? Voor geld en zo hoeft het eigenlijk niet zo heel erg met een paar honderd/duizend cash/kill

edit: http://www.silkroadonline...=1&Num=33408&List_Ref=125

[ Voor 23% gewijzigd door sariel op 08-03-2006 14:34 ]

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn wat is deze game verslavend.
Ben nu Level 11 Aege ign: abstrused.

Ik ben op zoek naar een lijstje met nieuwprijzen van alle item die je kunt kopen in de game.
Dan heb ik een beter idee hoeveel ik kan vragen in mijn winkeltje.

Waarom gaan lui die iets verkopen allemaal bij elkaar in het midden staan? Das toch super dom
Ik ga altijd op een plek bij een poort staan, want daar komt iedereen langs en er zijn bijna geen concurrenten :)
Gister getest, en op het marktplein duurt het een uur en dan heb ik nog niets verkocht.
En bij de poort was ik binnen 2 minuten alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:54:
Damn wat is deze game verslavend.
Ben nu Level 11 Aege ign: abstrused.

Ik ben op zoek naar een lijstje met nieuwprijzen van alle item die je kunt kopen in de game.
Dan heb ik een beter idee hoeveel ik kan vragen in mijn winkeltje.

Waarom gaan lui die iets verkopen allemaal bij elkaar in het midden staan? Das toch super dom
Ik ga altijd op een plek bij een poort staan, want daar komt iedereen langs en er zijn bijna geen concurrenten :)
Gister getest, en op het marktplein duurt het een uur en dan heb ik nog niets verkocht.
En bij de poort was ik binnen 2 minuten alles kwijt.
Ja en je moet woorden gebruiken zoals: almost free!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Kan je ook gewoon buiten dingen verkopen? Daar in die stad is het een klein beetje te druk.....

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
isomis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:59:
[...]

Ja en je moet woorden gebruiken zoals: almost free!
En dan zie je prijzen van 500k en hoger......jaja...almost free

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
nou die experience points for trade zijn niet serieus te nemen. Weet iemand wat ik er aan kan doen? zo langszaam levelen zzzzzzzz

[ Voor 36% gewijzigd door isomis op 08-03-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Schuey schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:51:
[...]

welk level ben je dan wel niet?
level 16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
ik lvl 22, echt krijg 0,10 procent per kill.
Elke keer dezelfde opdrachten: kill 600, kill 200. Doe dan iets van kill 20 van die en 20 van die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirX
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:28

AirX

Tweak Guru

GoT Guild heeft een herstart doorgemaakt. Zie http://silkroad.kicks-ass.net/forum/viewtopic.php?t=102 voor meer info :Y) We nemen weer nieuwe Members aan!

[ Voor 13% gewijzigd door AirX op 08-03-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfffff.... mijn internet is gewoon een week afgesloten geweest ;(
Maar gelukkig doet 'ie het weer nu, dus voor als mensen (van oblivion) zich afvroegen waar ik was, ik ben er nu weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:09
isomis schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:00:
[...]
ik lvl 22, echt krijg 0,10 procent per kill.
Elke keer dezelfde opdrachten: kill 600, kill 200. Doe dan iets van kill 20 van die en 20 van die
Wacht maar tot je level 36 bent, dan piep je wel anders. De questen zijn wel uitgebreider, maar 0.02 per kill daar wordt je vrolijk van. Trouwens probeer maar eens Lineage II of Rose Online, dan wordt het duidelijk dat het allemaal wel meevalt.

Ik ben momenteel even gestopt met Silkroad, na maanden te actief spelen ben ik momenteel weer wat gewone spellen aan het doen. Heeft er vooral me te maken dat ik even wat afwisseling wil op het moment. SRO is wel een leuk spel, maar ik mis af en toe een verhaallijn/questlijn, zoals bijvoorbeeld bij Rose Online.

Daarnaast speelde ik veel met iemand samen en ook die is even gestopt, blijf hier zekers pro-actief, maar waneer ik weer ga beginnen weet ik nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 12:38
dan moet je je niet aanstellen en doorhakken, komop zeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
cardinal808 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:28:
[...]

Wacht maar tot je level 36 bent, dan piep je wel anders. De questen zijn wel uitgebreider, maar 0.02 per kill daar wordt je vrolijk van. Trouwens probeer maar eens Lineage II of Rose Online, dan wordt het duidelijk dat het allemaal wel meevalt.

Ik ben momenteel even gestopt met Silkroad, na maanden te actief spelen ben ik momenteel weer wat gewone spellen aan het doen. Heeft er vooral me te maken dat ik even wat afwisseling wil op het moment. SRO is wel een leuk spel, maar ik mis af en toe een verhaallijn/questlijn, zoals bijvoorbeeld bij Rose Online.

Daarnaast speelde ik veel met iemand samen en ook die is even gestopt, blijf hier zekers pro-actief, maar waneer ik weer ga beginnen weet ik nog niet.
Het zal wel het verhaallijn zijn, laatst moest ik 600 chajik ofzo doden, daar is niks leuks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
geen verhaal lijn, wacht maar tot je 3000 flowers moet doden :)

kijk, de quests zijn af en toe niet zo boeiend, maar het commentaar hier doet lijken als het gros nog nooit een mmorpg gespeeld heeft..
sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:29:
nope.

het volgende staat nog steeds tekoop op de server Aege:

lvl35 glavie+1
critical 7
str 3 increase
steady 1 time

ik vraag er 500k gold voor, niet veel voor zo een wapen, aangezien de +3 str op het lijf geschreven is, aangezien dit een physical weapon is.

[ Voor 61% gewijzigd door Schuey op 08-03-2006 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:20:
Het ging mij meer om het lopen, met de muis, net als In World of Warcraft 2knoppen in is lopen.

Een vriend van mij heeft een iMac kan het spel ook hier op gespeeld worden?
Als je in de lucht klikt (lucht aan de horizon zegmaar, niet de lucht recht boven je) dan begint je poppetje automatisch vooruit te lopen, enigste wat je dan nog hoeft te doen is pijltje links of rechts.. ik zet camera view dan ook meestal op behind character (met F9) als ik lange afstanden moet afleggen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2006 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-08 19:51

CHeff

Allemaal gekkigheid

sariel schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:01:
Kan je ook gewoon buiten dingen verkopen? Daar in die stad is het een klein beetje te druk.....
Je kunt echt overal je stall neerzetten. Of dat verstandig is, is een tweede vraag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CHeff schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 08:17:
[...]

Je kunt echt overal je stall neerzetten. Of dat verstandig is, is een tweede vraag :+
Ik heb laats een heleboel strength en int pots gekocht en ben toen naar de tomb gerend met die stenen leeuwen. En ben daar voor veel geld dat spul gaan verkopen. Die werkte goed want veel lui hebben geen zin op dat hele tereng eind terug te rennen naar juan en kopen daardoor je pots voor veel centjes.
Ga dit truckje vanavond is proberen bij de bandit archers, samen met wat return en red horse scrolls.

Ik vind de economie van dit spel echt leuk, en kan niet wachten tot ik level 20 ben en kan traden.
Alleen gaat dat nog wel duren want het levelen is enorm traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:11

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 09:08:
[...]

Ik heb laats een heleboel strength en int pots gekocht en ben toen naar de tomb gerend met die stenen leeuwen. En ben daar voor veel geld dat spul gaan verkopen. Die werkte goed want veel lui hebben geen zin op dat hele tereng eind terug te rennen naar juan en kopen daardoor je pots voor veel centjes.
Ga dit truckje vanavond is proberen bij de bandit archers, samen met wat return en red horse scrolls.

Ik vind de economie van dit spel echt leuk, en kan niet wachten tot ik level 20 ben en kan traden.
Alleen gaat dat nog wel duren want het levelen is enorm traag.
Als je dan toch wil verdienen, investeer dan wat geld in downhang (teleport 5000 gold) daar heb je potions die tot 370 erbij geven (kosten maar 200 gold)...die zijn denk nog beter en duurder daar te verkopen.

Zelf verkoop ik wel eens een return scroll onderweg ergens...ik heb toch geen haast, dus mogen ze hem wel van mij kopen :P Zwaarden en ander goed (vooral vrouwelijk goed :( heb geen female medespeelster) verkoop je beter net bij de poort.

Alleen soms heb ik dingen met blauwe letters zoals lucky of immortal zoveel times, en die zet ik dan wat duurder neer omdat het goed schijnt te zijn...maar wat dat lucky en zo nou echt doet, joost mag het weten. Als prijs doe ik vaak wat de store geeft x 2 en dan een kleine 10 % (een echte berekening dus)...vaak geven mensen dat makkelijk uit, want het goud komt echt uit de lucht vallen

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey ik zie dat iedereen op vschilende servers speelt, wie spelen er op babel? (daar zit ik:P)

lucky/steady enzo is geloof ik voor refine

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 09-03-2006 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:16

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 10:49:
ey ik zie dat iedereen op vschilende servers speelt, wie spelen er op babel? (daar zit ik:P)

lucky/steady enzo is geloof ik voor refine
Dat staat in de startpost (in hoeverre hij up to date is ;)). De meeste die hier komen zitten op Aege.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Schuey schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:19:
geen verhaal lijn, wacht maar tot je 3000 flowers moet doden :)
Wat is het verhaal dat je er 3000 moet killen, het zijn er ook 3x 1000 killen zonder een geweldige reden. Ik heb deze quest al gedaan en kon hem ook vrij snel, maar toch, whats the fucking use.
Outerspace schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 11:12:
[...]
Dat staat in de startpost (in hoeverre hij up to date is ;)). De meeste die hier komen zitten op Aege.
De TS is up-to-date afhankelijk van de mensen die laten weten dat ze op een bepaalde server spelen. Mijn vermoeden is dat er ook meer mensen in de lijst staan dat actief zijn, maar dat is te vewachten met lijsten.

[ Voor 38% gewijzigd door Cardinal op 09-03-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Waar is mijn quote voor in de sp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Wel een lekker dagje gehad vandaag...gewoon een weapon en accessory exiler gekregen bij best wel simpele vijanden...tigers en chakji's
Dus ik kan weer geld verdienen :P (de weapon is al weg voor 250K)

Ik heb trouwens zelf ook een shield elixer gebruikt om alchemy te plegen...het is wel iets beter geworden +2 en iets sterker, maar helaas de blockingratio deed ie niets mee.

Is dat wielslot ding rechtsonderin bij je inventory trouwens om job eq. in te gooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Is dat wielslot ding rechtsonderin bij je inventory trouwens om job eq. in te gooien?
Ja, ook kan je daar een cape of christmas-item in gooien :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
cardinal808 schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 12:29:
[...]

Wat is het verhaal dat je er 3000 moet killen, het zijn er ook 3x 1000 killen zonder een geweldige reden. Ik heb deze quest al gedaan en kon hem ook vrij snel, maar toch, whats the fucking use.

[...]

De TS is up-to-date afhankelijk van de mensen die laten weten dat ze op een bepaalde server spelen. Mijn vermoeden is dat er ook meer mensen in de lijst staan dat actief zijn, maar dat is te vewachten met lijsten.
3x 1000 is bij mijn weten nog altijd 3000 :P Reden? Mensen zoeken teveel achter quests, er is geen reden, lekker belangrijk ook, de rewards zijn goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
voor een verhaal lijn ga ik wel een mooie film kijken :) bij battlefield 2 is er ook geen verhaaltje voor het naar bed gaan hoor :P bij quests bij wow,ragnarok, rose, flyff of lineage 2 klikte ik dat gel#l toch altijd weg en keek daarna wat ik moest doen.

het verhaal maak je zelf door met mensen te gaan knokken en dat er dan dingen gebeuren,

al met al vin ik het tóch jammer dat er geen echt verhaal is, voor de mensen die dat wél leuk vinden, ik bedoel dan maak je zo''n mooie game en dan neem je niet de moeite ff een verhaaltje te verzinnen

zal ik anders ff verhaaltje vertellen :D:D

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verhaal is niej nodig, je maakt zelf je char/game samen met je clan, met sommige mense heb je ruzie en dit en dat, andere zijn je ally's soms doe je trade run, of spaar je samen voor je clan up te doen, zo zie ik het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
@cardinal808 kan je mijn IGN veranderen in _future?
het moet dus zo worden: SOEFuture - _future
thx

[ Voor 3% gewijzigd door SOEFuture op 10-03-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op donderdag 09 maart 2006 @ 22:28:
verhaal is niej nodig, je maakt zelf je char/game samen met je clan, met sommige mense heb je ruzie en dit en dat, andere zijn je ally's soms doe je trade run, of spaar je samen voor je clan up te doen, zo zie ik het
en zo is het precies :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
wat moet ik dan nu gaan doen ben lvl 23, alleen die quests heb ik nu wel gehad of kan ik iemand blij maken met mijn logingegevens :)

[ Voor 27% gewijzigd door isomis op 10-03-2006 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
als je denk echt alle quests gehad te hebben, ff wat beesten hakken, en je krijgt op lvl24 weer minimaal 1 quest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Schuey schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 17:37:
als je denk echt alle quests gehad te hebben, ff wat beesten hakken, en je krijgt op lvl24 weer minimaal 1 quest :)
Nee, hij heeft het gahd met alleen maar quests doen, dus gebrek aan verhaal. Dom killen kon je al vanaf everquest, wat is dan op een gegeven moment het verschil met andere spellen. Behalve de setting :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Knap dat je voor hem kan spreken trouwens!
Wat er anders is aan andere spellen, niet veel, dat is altijd minimaal. In de ene game net wat meer skills, of je kan gaan vissen ofzo, net wat je zegt, de setting en aankleding, het wordt tijd voor vernieuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm ziet er goed uit. meteen ff downloaden ;)
Maar die snelle mirror doet het niet dus download ik nu met 40kbps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij uitleggen waarom ik het numpad niet kan gebruiken als shortcuts voor mijn items.
Alleen de cijfers op mijn keyboard werken en niet de cijfers op het numpad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Verwijderd schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 22:06:
Kan iemand mij uitleggen waarom ik het numpad niet kan gebruiken als shortcuts voor mijn items.
Alleen de cijfers op mijn keyboard werken en niet de cijfers op het numpad..
staat numlock uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

http://silkroad.kicks-ass.net/forum/viewtopic.php?t=116
We zijn lvl 2 met de got guild
we hebben weer 5 plaatsen extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik kan de numpad ook niet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
net stond er een heele groote groep mensjes voor de poort van Downhang. kwam er 1 thief naar buiten had ie meten 15 hunter achter zich aan die thief maar rennen :P :o

[ Voor 45% gewijzigd door dragon9114 op 12-03-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
cardinal808 schreef op zaterdag 11 maart 2006 @ 00:43:
[...]

Nee, hij heeft het gahd met alleen maar quests doen, dus gebrek aan verhaal. Dom killen kon je al vanaf everquest, wat is dan op een gegeven moment het verschil met andere spellen. Behalve de setting :?
verscheidenheid, wat ik ermee bedoel dat ze het spel al 10 keer beter maken als zeggen kill 20 bugs, 20 tigers en nog wat dieren, dan heb je verscheidenheid en loop je nog een beetje enz.

150 bug egs verzamelen is gewoon sick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
isomis schreef op zondag 12 maart 2006 @ 21:48:
[...]

verscheidenheid, wat ik ermee bedoel dat ze het spel al 10 keer beter maken als zeggen kill 20 bugs, 20 tigers en nog wat dieren, dan heb je verscheidenheid en loop je nog een beetje enz.

150 bug egs verzamelen is gewoon sick :)
ik vond 100 chakji ogen veeeeeel erger, en daarna nog ff 600 heads!!! omg. die bug eggs vind ik juist leuk!!!! sta stiekem net naast de weg mn eigen ding te doen, komt er een n00b trader voorbij die het loodje legt et voila! ben al bijna level 2 thief :D:D

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ben bijna lvl 3 trader.
Maar wat is het voor deel als je lvl up bent met trader?
Verder we hebben nog steeds plaats in de guild@ eage
De mensen die @ andere servers ook een GoT guild willen beginnen.
Moeten even naar ons forum komen:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/viewtopic.php?t=91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Laatst online: 14:42
Wacht maar op de jewels met een drop rate van 1 op 25 ofzo...
Of de toaist quest met good en bad charms...
Ook de 3*1000 flowers is veel :D

Ach ja thieven is tof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

3*1000 doe ik nog niet.
Verder die jewels hoe moeilijk is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik heb het net gedownload en ga weer actief zijn :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 24-08 03:25
Gisteren zo'n goede dag gehad met m'n nieuwe vrouwtje, eerst een paar sos boots als dropping. Ben ik daarna op de weg teug van de herbal quest, staan er achter de bandit stronghold in zo'n lichtkring een paar kraampjes. Denk toch even kijken, is er 1tje z'n stalletje aan het opzetten en zet ie een sos lvl 16 sword te koop voor 60k!!!! 8)7 Zodra ie z'n stal opent gelijk gekocht.

Ben ondertussen een lvl 18 full int bow person, maar met een shield is dat sword toch wel erg leuk en het staat nog leuk ook.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Waar kan ik in jangan quest ventjes vinden? :P

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Vuurvoske schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:42:
Waar kan ik in jangan quest ventjes vinden? :P
:{
en dan beweren dat je 'weer' actief wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Knowuse schreef op maandag 13 maart 2006 @ 16:30:
Gisteren zo'n goede dag gehad met m'n nieuwe vrouwtje, eerst een paar sos boots als dropping. Ben ik daarna op de weg teug van de herbal quest, staan er achter de bandit stronghold in zo'n lichtkring een paar kraampjes. Denk toch even kijken, is er 1tje z'n stalletje aan het opzetten en zet ie een sos lvl 16 sword te koop voor 60k!!!! 8)7 Zodra ie z'n stal opent gelijk gekocht.

Ben ondertussen een lvl 18 full int bow person, maar met een shield is dat sword toch wel erg leuk en het staat nog leuk ook.
Had ik net ook...bied er een een lvl 8 sword SoStar aan voor 10K (eerst 23K maar niemand wou hem 8)7 ),...maar niet aan mij, hij kreeg zijn shop niet open...dus die gast die hem kocht maar ff gewaarschuwd voor sneaky dingen zoals de prijs net voordat je koopt verhogen (had ik ergens gelezen dat er dus spelers zo zijn)...

heeft ie hem, zegt ie is het wel een goed ding (want mijn zwaard is beter zegt ie)...lol...dus ik zo nou ik wil hem zelf kopen voor 25K...verkoopt ie hem nog ook 8)7 .....dus nu heb ik maar even een stalletje, verkoopt ie niet, dan heb ik er een mooi ding bij voor de lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

Schuey schreef op maandag 13 maart 2006 @ 18:16:
[...]

:{
en dan beweren dat je 'weer' actief wordt..
oke wat heb ik hier aan? NIKS, waarom zeg je het dan? :x
Wat is toch het probleem van eerst moeilijk doen voordat we gewoon mensen helpen??

Dus nogmaals waar kan ik mensen vinden in jangan waar ik quest(s) van kan krijgen?

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DizzyWeb
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 14:30

DizzyWeb

Ondertiteld

Vuurvoske schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 00:07:
[...]

oke wat heb ik hier aan? NIKS, waarom zeg je het dan? :x
Wat is toch het probleem van eerst moeilijk doen voordat we gewoon mensen helpen??

Dus nogmaals waar kan ik mensen vinden in jangan waar ik quest(s) van kan krijgen?
Als je een minuut zoekt, kom je bijvoorbeeld hier uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel ook mee sinds gisteren en ben lvl 8,
Ign Nozace - server is de voorlaatste nieuwe die er bij kwam, (ik zal straks even kijken ;) )
ze hebben trouwens nu al 2 keer een grote check gehad in minder dan 24 uur ?
1 keer een kleine check of zo,
en nu tijdens typen is bijna de 2de check afgelopen,
die zou normaal van 13 tot 16 korean time duren maar er is een uur bij op gekomen..
en ik kom trouwens bij Flyff weg :P
Dat was/is ook een zeer verslavend spel waarbij ik bijna lvl 21 ben (in redelijk snelle tijd ook)
EdiT: volgens mij oasis..

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2006 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske

Vuurvoske

Nunquam cede!

@Dizzyweb

Thnx voor de tip, heb em gebookmarkt :D

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 11-09 09:31
isomis schreef op vrijdag 10 maart 2006 @ 13:50:
wat moet ik dan nu gaan doen ben lvl 23, alleen die quests heb ik nu wel gehad of kan ik iemand blij maken met mijn logingegevens :)
Huy isomis,
Als je wil, wil ik wel je account overnemen. Zal er goed voor zorgen hoor :)

pfff, server downtime tot 11 uur opschoven, zal nog even moeten wacht :P

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot48
  • Laatst online: 11-09 09:31
eens een vraagje ik zag onder andere op got het volgende staan: Supreme Lvl 4x Nuker, sorry supreme maar helemaal geen offence bedoelt hoor :9 , maar ben nieuwsgierig wat dan die lvl 4x nuker inhoud.

Zou je mij of iemand anders mij willen verlichten? :*)

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Bigfoot48 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 10:27:
eens een vraagje ik zag onder andere op got het volgende staan: Supreme Lvl 4x Nuker, sorry supreme maar helemaal geen offence bedoelt hoor :9 , maar ben nieuwsgierig wat dan die lvl 4x nuker inhoud.

Zou je mij of iemand anders mij willen verlichten? :*)
Persoon zit tussen level 40 - 49 en maakt gebruik van een magic element (fire, ice or electra) om veel damage te doen.

Even iets anders, ik zag op silkroadonline de OnlineMall er komt met deze update. Ook krijgt Vietnam z'n eigen server en worden de ips geblokt. Best balen als je al lvl 80 hebt.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Er zijn nu betaalde items.
Waar onder die monsters.
Wie gaat er zo iets kopen?

Mooie update:
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/54/sro20060314121117620lj.th.jpg
Je ziet nu de naam op je paard/kameel staan :)

[ Voor 59% gewijzigd door Brantje op 14-03-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Even iets anders, ik zag op silkroadonline de OnlineMall er komt met deze update. Ook krijgt Vietnam z'n eigen server en worden de ips geblokt. Best balen als je al lvl 80 hebt.
Das mooi, op Troy zitten namelijk een heleboel vietnamezen. Die zullen aan de ene kant niet blij zijn, aan de andere kant hebben wij meer rust :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

dankzij die nieuwe server was er al veel rust hoor ;)

Echt waar een week voordat de nieuwe server kwam, moest je echt tig keer proberen :/ toen de nieuwe server er eenmaal was kon ik zelfs s'avonds in 1 try binnenkomen :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ha goeiezaak dat de vietnamezen een eigen server krijgen, ik vind het namelijk nog steeds rete druk op troy. Eigenlijk kan je alleen makkelijk inloggen als je het 's ochtends vroeg doet of 's avonds laat. Hopen dat het hierdoor makkelijker wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Die dead blood flowers vallen die phy of mag aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sariel
Ligt het aan mij, of wordt het (ietsjes) minder druk op de servers (babel in ieder geval) ?

Ik kan tegenwoordig eigenlijk redelijk snel connecten: in plaats van de hele avond niet, na 2 or 3 keer (soms zelfs bij de eerste poging).

Copy.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok ik had hier al gepost dat ik ook meedeed :)
ondertussen ben ik al lvl 10 geworden,
ik zit op oasis, IGN: Nozace.
Zou de TS mij in het lijstje kunnen zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat het ok wat makkelijker gaat worden om op Aege aan te loggen, want soms is er echt geen doorkomen aan..

oh ja, mijn SOS lvl 8 spear, 11 critical verkocht voor 150K.. binnen 2 minuten. Je begint je af te vragen waar dat heen gaat met die prijzen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:17:
ik zit op oasis, IGN: Nozace.
Zou de TS mij in het lijstje kunnen zetten ?
Done...
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:25:
oh ja, mijn SOS lvl 8 spear, 11 critical verkocht voor 150K.. binnen 2 minuten. Je begint je af te vragen waar dat heen gaat met die prijzen :*)
Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brantje schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 13:26:
Die dead blood flowers vallen die phy of mag aan?
phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cardinal808 schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 14:33:

[...]

Je kan je ook afvragen welke bosmogool er nou een SoS level 8 koopt voor dat bedrag.
Dat vroeg ik mij ook al af, maar ik zag vergelijkbare wapens voor nog meer te koop aangeboden. Kennelijk is er een markt voor. Maar ik snap ook niet waarom je 150K uit zou geven aan 1 a 2 dagen spelplezier.

Nu alleen nog kijken of ik mij lvl24 SOS glavie ook zo goed kan verkopen. Heeft iemand enige idee waar die dingen voor weg gaan? Zat zelf aan 2M. te denken (te hoog, te laag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Done...

[...]

Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk cool :*)

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:38:
[...]

phy dacht ik, er komt namelijk zo'n wortel de grond uitschieten :)
Ja, bij voorkeur in je reet, althans zo lijkt het :P
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 15:57:
[...]
Nu alleen nog kijken of ik mij lvl24 SOS glavie ook zo goed kan verkopen. Heeft iemand enige idee waar die dingen voor weg gaan? Zat zelf aan 2M. te denken (te hoog, te laag?)
Te hoog, maar het is vooral de vraag wat de gek ervoor geeft.
Knowuse schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 16:03:
[...]
Ach, als je lvl 80 hebt gehaald, miljoenen op je rekening hebt en maar eens opnieuw begint, gaat het levelen met een sos sneller en het staat natuurlijk cool :*)
Je kan op level 10 weer een nieuw wapen krijgen en een level 80 zou dat moeten weten. Om nou 150K om "cool" te zijn, komt die bij mij meer in het klassement "ongeloofelijk stom", maar dat zal wel aan mij liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
aapje :D :D
Afbeeldingslocatie: http://img88.imageshack.us/img88/8955/sro20060314175931434jy.th.jpg
:*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Ik heb een boekje gemaakt waar de maps,quests,armour,garment,skills.
enzo in staan, als jullie willen kan ik het word document uploaden.
Tis makkelijk nu kan je zo zien welk lvl iemand is:P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal echt van deze stap van het silkroad team.
Ze maken het mogelijk voor mensen die geld betalen voordelen te hebben in het spel.
Ik haat dit echt, ik betaal liever een maandelijks bedrag.
Zo kunnen lui met veel cash snel levellen.

Bij bandit archer kamp was 1 iemand die had een aapje, dit aapje stal op supersnel tempo alle goud dat op de grond viel.
Die gast heeft binnen een paar uur een fortuin binnen. Terwijl ik me uit de naad moet werken voor een beetje goud. Dit haalt voor mij een beetje de fun eruit.

Ik speelde vroeger een turnbased game genaamd pimpwars, waar ik heel bedreven in was, ik kon alleen nooit winaar worden omdat ik weigerde turns te kopen. Omdat het naar mijn gevoel niet fair is.

Ach ja wat doe je er tegen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
jajaaaaaaaaaa mijn eigen aapje :D
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/1396/sro20060314213041968be.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img153.imageshack.us/img153/8464/sro20060314215309154fz.th.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Schuey op 14-03-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die geile lingerie en de tieten van dat zweefgeval is een goede vooruitgang, dat ouwe oma ondergoed was maar niks

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oeps ik zit op athens en niet op oasis zoalsik eerder doorgaf .. sorry ;)

Dat SP farming he,
ik ben nu lvl 11.
ik heb rond de 160 skill point's plus een skill, (smash'n nogwat)
mastery lvl is nu 8 maar moet ik nu bij mastery lvl onder mijn hoofdlevel blijven of moet het skill ding er onder blijven ?
(ik zag er al meer berichten over staan hier en op andere fora's maar snap het nog niet precies :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mastery 9lvl's onder je character lvl = ownage farmen (1xp-6sp, ofzo)

Ik adviseer je werkelijk VEEL te farmen, want ik had 3000 en das te weinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hij kan ook dansen :D
het mysterie van de 'charm action' opgelost :D
Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/4031/sro20060315090919299za.th.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Schuey op 15-03-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Schuey schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:12:
hij kan ook dansen :D
het mysterie van de 'charm action' opgelost :D
[afbeelding]
offtopic:
Je thumb linkt naar de thumb, zou je uit de URL '.th' willen halen? ;)

Tevens heb ik eigenlijk ook nog een klein vraagje...
Er is een mogelijkheid, tot het farmen van SP's, maar kan je bijvoorbeeld ook EXP. farmen? Dus dat je sneller lvl'd zeg maar? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Ja dat doe je door je mastery gelijk aan je lvl te houden. Dan krijg je de meeste xp, maar weinig sp ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
Verwijderd schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:01:
Ik baal echt van deze stap van het silkroad team.
Ze maken het mogelijk voor mensen die geld betalen voordelen te hebben in het spel.
Ik haat dit echt, ik betaal liever een maandelijks bedrag.
Zo kunnen lui met veel cash snel levellen.

Bij bandit archer kamp was 1 iemand die had een aapje, dit aapje stal op supersnel tempo alle goud dat op de grond viel.
Die gast heeft binnen een paar uur een fortuin binnen. Terwijl ik me uit de naad moet werken voor een beetje goud. Dit haalt voor mij een beetje de fun eruit.

Ik speelde vroeger een turnbased game genaamd pimpwars, waar ik heel bedreven in was, ik kon alleen nooit winaar worden omdat ik weigerde turns te kopen. Omdat het naar mijn gevoel niet fair is.

Ach ja wat doe je er tegen :(
Dit zat er natuurlijk aan te komen en ik vind het persoonlijk prima zolang het spel eerlijk blijft. Dat je de mogelijkheid hebt om een Service Ticket te kopen en zo 100% extra exp. te verdienen vindt ik prima. Uiteindelijk is levelen gewoon een investering van tijd of geld.

Die aap is echter een ander verhaal, dat beest loopt gewoon belachelijk ver van z'n baasje goud weg te kapen, pure diefstal. Het maakt het sp farmen voor de eigenaar een stuk goedkoper, en voor mij een stuk duurder.

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Knowuse schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:46:
[...]
Die aap is echter een ander verhaal, dat beest loopt gewoon belachelijk ver van z'n baasje goud weg te kapen, pure diefstal. Het maakt het sp farmen voor de eigenaar een stuk goedkoper, en voor mij een stuk duurder.
Juist en dat was de gehele opzet, een zeer handig item in het spel die je moet kopen. Vind het slim bedacht van SRO, maar die apies zijn af en toe irritant, normaal raapten mensen niet zo snel al je zooi op, maar dfie apen doen dat wel voor je.

Nog steeds vind ik het netjes dat het extra's zijn, je kan het spel nog steeds verder spelen zonder ervoor hoeven te betalen. Gisteren weer even rondgehangen, maar ik zal even moeten wachten op paypal etc aangezien ik geen creditcard heb/wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Wie zijn credit card mag ik lenen:P
ik betaal wel terug :P.
Verder vind ik die scrolls game verneukerij.
Die americanen kunnen nu super snel lvlen, het verpest de gameplay.
maar acht het hoort er bij.
Hopelijk kan je binnekort ook nog een bankoverscrhrijving doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
GJ-tje schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 09:28:
[...]
offtopic:
Je thumb linkt naar de thumb, zou je uit de URL '.th' willen halen? ;)

Tevens heb ik eigenlijk ook nog een klein vraagje...
Er is een mogelijkheid, tot het farmen van SP's, maar kan je bijvoorbeeld ook EXP. farmen? Dus dat je sneller lvl'd zeg maar? :?
thx, foutje bedankt :)

aapje _/-\o_ _/-\o_

voor de anti aap mensen, net als andere items kan geld de eerste x aantal tijd niet opgepakt worden. Als geld niet opgepakt wordt en het ligt er 5 minuten, is het dan stelen?

Mijn aapje danst voor 1 gold trouwens :P Mensen gooien in de towns spontaan 1 gold op de grond :D

[ Voor 27% gewijzigd door Schuey op 15-03-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Schuey schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:04:
[...]

thx, foutje bedankt :)

aapje _/-\o_ _/-\o_

voor de anti aap mensen, net als andere items kan geld de eerste x aantal tijd niet opgepakt worden. Als geld niet opgepakt wordt en het ligt er 5 minuten, is het dan stelen?

Mijn aapje danst voor 1 gold trouwens :P Mensen gooien in de towns spontaan 1 gold op de grond :D
dat geld ligt er 30 sec en dan kan iemand anders het al pakken ;) Dat is echt veel te kort, want als je eenmaal door meer mensen wordt geatkd dan ben je meestal langer bezig als 30 sec en dan word je goud al gejat

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:11

ikbenwouter

! w t R

dommerick schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:11:
dat geld ligt er 30 sec en dan kan iemand anders het al pakken ;) Dat is echt veel te kort, want als je eenmaal door meer mensen wordt geatkd dan ben je meestal langer bezig als 30 sec en dan word je goud al gejat
Mwah, als je dan graag je loot wilt hebben pak je het toch gewoon even op (op 'g' drukken een aantal keer) terwijl je aangevallen wordt. Kost je misschien een paar pots...

[ Voor 23% gewijzigd door ikbenwouter op 15-03-2006 11:47 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

woutor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:47:
[...]

Mwah, als je dan graag je loot wilt hebben pak je het toch gewoon even op (op 'g' drukken een aantal keer) terwijl je aangevallen wordt. Kost je misschien een paar pots...
Wat nou als je een archer bent en op 18m afstand staat? dan moet je toch wat meer pots gebruiken...bij stronghold stonden er net 3 met een aapje...die gasten doen niets, de aapjes pakken al het geld dat ik net laat droppen...aangezien je niet alles zo snel kan pakken daar worden zij slapend rijk :(...je zou er bijna een aapje voor kopen, of PK voor plegen (bij die niets doen voor 3 uur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05-09 10:11

ikbenwouter

! w t R

Daar had ik nog niet aan gedacht, voor archers is het inderdaad erg zuur!

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Helaas is het nudisten tijdperk voor bij.
Tis al weer gepatcht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
tymiek schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 11:52:
[...]

Wat nou als je een archer bent en op 18m afstand staat? dan moet je toch wat meer pots gebruiken...bij stronghold stonden er net 3 met een aapje...die gasten doen niets, de aapjes pakken al het geld dat ik net laat droppen...aangezien je niet alles zo snel kan pakken daar worden zij slapend rijk :(...je zou er bijna een aapje voor kopen, of PK voor plegen (bij die niets doen voor 3 uur)
good point, dan is het idd lame...

maar ik heb nu geen quests, moet echt hard grinden om lvl45 te halen.. ik ren van beest naar beest en pak niks op, behalve elixirs en item drops. Dit scheelt dik in snelheid, en je kan 70% van je lvl halen per dag op deze methode. Met dat aapje er dan bij is het echt superhandig, je lvled supersnel, en je zooi wordt gewoon opgepakt. Mja bij misbruik is het wel lullig natuurlijk, als jij die centjes nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

woutor schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 12:03:
Daar had ik nog niet aan gedacht, voor archers is het inderdaad erg zuur!
Dan ook maar kijken of ik een aapje aankoop...Heb net mijn lvl 13 +4 bow verkocht voor een kleine 350k :P (zelf voor 200K gekocht), wil ik mijn lvl 16 bow zelf ff +iets maken...gaat ie eerst naar +1 dan failed dus terug dan weer naar +1 maar mijn geld is bijna op :( maar ff grinden dan weer en misschien een lvl 16 +4 vinden voor niet te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zo een beetje op de silkroad-site te kijken, maar je betaalt dus bijna 10 dollar voor zo'n aapje dat geld van de grond raapt....
niet om iemand hier persoonlijk aan te vallen ofzo, maar volgens mij heb je dan echt te veel geld over ofzo 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:44:
ik zit zo een beetje op de silkroad-site te kijken, maar je betaalt dus bijna 10 dollar voor zo'n aapje dat geld van de grond raapt....
niet om iemand hier persoonlijk aan te vallen ofzo, maar volgens mij heb je dan echt te veel geld over ofzo 8)7
Valt mee,
je hebt nog wat silk over dus je kan nog iets extra;s er bij..
en 10 euro is niet veel opzich..
dit aapje heb je 4 week dacht ik.
een spel als AoEll heb je voor 50 euro gekocht en je speelt er misschien 2 week mee (zo niet online)
Misschien rare vergelijking maar zo zie ik het..

(en ik heb niet echt geld te veel maar als ik een credit card nu bij de hand had had ik het zo gedaan :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 15:49:
[...]

Valt mee,
je hebt nog wat silk over dus je kan nog iets extra;s er bij..
en 10 euro is niet veel opzich..
dit aapje heb je 4 week dacht ik.

(en ik heb niet echt geld te veel maar als ik een credit card nu bij de hand had had ik het zo gedaan :) )
Het aapje kost 8.8 dollar, omgezet is dat 7.3 euro. Dus ach het valt mee.

[ Voor 15% gewijzigd door Cardinal op 15-03-2006 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, het ligt natuurlijk ook maar net aan je situatie, kijk, voor 7 en een halve euro moet ik 2 uur werken aldaar in de kas. Jullie misschien iets minder.. Dus ja, ik zou het er in ieder geval niet voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die aapjes al voor 3M in een shop zien liggen, en die prijzen zullen in de toekomst nog wel verder dalen. Dus gewoon met 'gamegeld' kopen kan ook. Verder vind ik het wel weer jammer dat die aapjes al na 4week weer verdwijnen, had het leuker gevonden als je ze gewoon permanent had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek

tymiek

Schuey schreef op dinsdag 14 maart 2006 @ 21:34:
jajaaaaaaaaaa mijn eigen aapje :D

Telt de tijd nou van online zijn, of gewoon altijd (dus echt 4 weken met offline erbij)?
Kan je hem ook terug summonen? Want ik wil er ook wel een voor bij stonghold als ik aan het farmen ben...krijg ik iig nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
tymiek schreef op woensdag 15 maart 2006 @ 22:08:
[...]

Telt de tijd nou van online zijn, of gewoon altijd (dus echt 4 weken met offline erbij)?
Kan je hem ook terug summonen? Want ik wil er ook wel een voor bij stonghold als ik aan het farmen ben...krijg ik iig nog iets.
telt geloof ik qua speeltijd, maar dat weet ik niet zeker!

je kan hem idd onbeperkt summonen, en unsommonen :) handig als je zonder al teveel aandacht door een stad wilt lopen ;)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.