cardinal808 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:22:
[...]
Ben wel eens benieuwd hoe het gaat met jullie Clan. Sinds een zwaar moeilijkdoenende Guillermo heb ik jullie eigenlijk niet meer gesproken. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel mensen jullie nu zijn. Ik hoop namelijk dat het aantal is uitgebreid dan de 7 personen die we ooit hadden.
Oja, ik was de gene die moeilijk deed?
Ik zou het even uitleggen...
Wij waren met Oblivion gefuseerd met BonkeNL omdat wij dachten dat het hierop gezelliger zou worden en een grote guild leuker was, na een aantal dagen bleek dit niet zo te zijn en was er alleen maar kinderachtig gekloot...
Toen hebbe wij met het vaste clubje van Oblivion besloten om BonkeNL zo snel mogelijk te leaven...Aangezien Carnidale en Crazy_Jane in BonkeNL zijn gebleven kreeg ik kort daarna van Cardinale over de whisper, WIE IS JULLIE GUILDLEADER WIJ WILLEN EEN WAR...nja als iemand zo begint moet je ook niet verwachten dat ik liev tegen blijf
Ik heb verder nooit problemen met je gehad, het enigste wat beetje je jammer was is dat je jullie nooit op ventrilo kwamen en altijd met zen tweeën zaten te Skypen, niet egt gezellig voor ons...maarja jullie keuze...