[MMORPG]Silkroad Online, deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 15.511 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-05 19:32

Brantje

De post is daar >>

Idd tunesquat is no more..

Verder leek mij het een leuk idee op op de servers waar nog gotters spelen ook een GoT guild aan te maken.
Wie dat wil doen moet zich melden bij ons forum:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/index.php
Registeer je even en kijk dan in Serieuze business.
GoT moet zo bekend mogelijk worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
SOEFuture schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:15:
en nog een aanpassing

mijn character heet nu _future ipv future_.

Dus _future op Aege nogsteeds :7
volgens mij ben je me vergeten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Misschien wel makkelijk als je er ook nog bij zet wat parry ratio is en hit ratio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161376

Brantje schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:21:
Idd tunesquat is no more..

Verder leek mij het een leuk idee op op de servers waar nog gotters spelen ook een GoT guild aan te maken.
Wie dat wil doen moet zich melden bij ons forum:
http://silkroad.kicks-ass.net/forum/index.php
Registeer je even en kijk dan in Serieuze business.
GoT moet zo bekend mogelijk worden :P
Wij <Oblivion> waren op Troy ook eerst van plan een GoT guild te maken. Alleen bleek er op deze server wel erg weinig GoT-ers te spelen. Daarom hebben we er een wat meer algemene guild gemaakt, en wel een 'gewone' Nederlandse. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb gekeken op dat forum, maar ik zie geen thread over het maken van guilds? Ik speel op Xian, zijn er meer GoT'ers die daar spelen?

Ik was gister bezig met het killen van black en white tigers voor de quests. Toen ik daarmee bezig was, zag ik een White tiger giant en ik dacht: dat moet te doen zijn! Het ging ook best goed moet ik zeggen, totdat er ineens nog een aantal tigers, black tigers en white tigers bijkwamen. Toen was het zo met me gedaan. :o

[ Voor 56% gewijzigd door saviour op 03-03-2006 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346

heb gister eens tiger woman geprobeerd }) op lvl 20. ik hield het 5 min uit en toen spawnde ze allemaal van die kut beesten:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:00:
Ik heb gekeken op dat forum, maar ik zie geen thread over het maken van guilds? Ik speel op Xian, zijn er meer GoT'ers die daar spelen?

Ik was gister bezig met het killen van black en white tigers voor de quests. Toen ik daarmee bezig was, zag ik een White tiger giant en ik dacht: dat moet te doen zijn! Het ging ook best goed moet ik zeggen, totdat er ineens nog een aantal tigers, black tigers en white tigers bijkwamen. Toen was het zo met me gedaan. :o
Heb um net gemaakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:41

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:00:

Ik speel op Xian...ben nu lvl 20 Hit is 85 en parry 88...wat het inhoud geen idee, maar ja het was wel makkelijk om te vermelden las ik net.

IGN tymiek

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ik heb op dat forum gepost, maar misschien is het handiger om het hier bij te houden? Anders loopt alles door elkaar heen.

tymiek, heb jij interesse in een guild op Xian? Mij lijkt het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tymiek
  • Laatst online: 15:41

tymiek

drinkjedrankje slikjeslokje

saviour schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:16:
Ik heb op dat forum gepost, maar misschien is het handiger om het hier bij te houden? Anders loopt alles door elkaar heen.

tymiek, heb jij interesse in een guild op Xian? Mij lijkt het wel leuk.
ben nu nog alles aan het "leren", ik weet niet wat ik zou moeten doen in een guild eerlijk gezegd :P
Maar als het leuk is waarom niet...

Iets met een snelle pc/ssd etc geen zin meer om alles op te schrijven :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:44
Anoniem: 161376 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:55:
[...]

Wij <Oblivion> waren op Troy ook eerst van plan een GoT guild te maken. Alleen bleek er op deze server wel erg weinig GoT-ers te spelen. Daarom hebben we er een wat meer algemene guild gemaakt, en wel een 'gewone' Nederlandse. :)
Ben wel eens benieuwd hoe het gaat met jullie Clan. Sinds een zwaar moeilijkdoenende Guillermo heb ik jullie eigenlijk niet meer gesproken. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel mensen jullie nu zijn. Ik hoop namelijk dat het aantal is uitgebreid dan de 7 personen die we ooit hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
Anoniem: 134936 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 01:21:
Dit is wel een beta ja...weet niet of het na de beta ook nog gratis is.

Stats resetten kan niet, skills wel...maar kost een hoop geld en skillpoints, dus beter even je erin verdiepen voordat je je skillpoints overal insteekt >:)
geen beta dus,.... en waar kun je stats resetten dan?

edit: skills bedoel ik

[ Voor 5% gewijzigd door autodidact op 03-03-2006 14:47 ]

http://specs.tweak.to/12504

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163828

cardinal808 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:22:
[...]

Ben wel eens benieuwd hoe het gaat met jullie Clan. Sinds een zwaar moeilijkdoenende Guillermo heb ik jullie eigenlijk niet meer gesproken. Ben eigenlijk benieuwd met hoeveel mensen jullie nu zijn. Ik hoop namelijk dat het aantal is uitgebreid dan de 7 personen die we ooit hadden.
Oja, ik was de gene die moeilijk deed?

Ik zou het even uitleggen...

Wij waren met Oblivion gefuseerd met BonkeNL omdat wij dachten dat het hierop gezelliger zou worden en een grote guild leuker was, na een aantal dagen bleek dit niet zo te zijn en was er alleen maar kinderachtig gekloot...

Toen hebbe wij met het vaste clubje van Oblivion besloten om BonkeNL zo snel mogelijk te leaven...Aangezien Carnidale en Crazy_Jane in BonkeNL zijn gebleven kreeg ik kort daarna van Cardinale over de whisper, WIE IS JULLIE GUILDLEADER WIJ WILLEN EEN WAR...nja als iemand zo begint moet je ook niet verwachten dat ik liev tegen blijf :*

Ik heb verder nooit problemen met je gehad, het enigste wat beetje je jammer was is dat je jullie nooit op ventrilo kwamen en altijd met zen tweeën zaten te Skypen, niet egt gezellig voor ons...maarja jullie keuze...

Voor de rest, als er nog gezellige nederlanders op Troy spelen en nog geen guild hebben...whisper ingame even iemand uit onze guild...

(xited - hobsie - Stelli0s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134936

autodidact schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:47:
[...]

geen beta dus,.... en waar kun je stats resetten dan?

edit: skills bedoel ik
Q. How do I redistribute stats and skill points?

A.
- When the character becomes level 20, you can redistribute skill points through the "Cursed Heart Quest" you receive from "Herbalis Bori" located in Donnwhang. However, redistributing skill points through the quest only allows 80% of the skill points to be retrieved, and also costs gold.

- Redistributing stat points is currently not supported by the system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85656

tymiek schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:09:
[...]

Ik speel op Xian...ben nu lvl 20 Hit is 85 en parry 88...wat het inhoud geen idee, maar ja het was wel makkelijk om te vermelden las ik net.

IGN tymiek
Ook ik speel op de Xian server, maar ik ben nog maar lvl 17. Ben nog druk bezig met uitvinden hoe alles werkt en wat de beste taktiek is om snel te levelen :7

IGN: killiebillie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Ja, ik ben ook pas level 18, maar zo'n guild schijnt leuk te zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:14
edit:
argh crap stomme quote :X

dan maar vermelden dat ik net lvl42 ben geworden :P
als er iemand op Aege nog lvl35 of 38 glavie/zwaard nodig heeft, laat het ff weten, heb nog wel wat liggen ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Schuey op 03-03-2006 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 163828 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:06:
[...]
Toen hebbe wij met het vaste clubje van Oblivion besloten om BonkeNL zo snel mogelijk te leaven...Aangezien Carnidale en Crazy_Jane in BonkeNL zijn gebleven kreeg ik kort daarna van Cardinale over de whisper, WIE IS JULLIE GUILDLEADER WIJ WILLEN EEN WAR...nja als iemand zo begint moet je ook niet verwachten dat ik liev tegen blijf :*
Over de zaken omdraaien en zwartmaken gesproken.. :|

Anyway, ik ben blij dat jullie weer plezier hebben in de oude clan. Ik hoop zekers dat dit zo blijft. Momenteel zit ik zekers nog in BonkeNL. De vervelende mensen zijn eruit geschopt en een hoop gezellige mensen zijn er voor teruggekomen.

Ik was echter benieuwd of het jullie gelukt is om nu de clan vol is. In de oude tijd waren er maar 7 mensen en ik was benieuwd of de clan nu gegroeid is :) gewoon interesse, geen oorlogszucht.

offtopic:
Ik wou inderdaad een war. Eerst vraag ik wat er aan de hand is, omdat zonder bekendmaken opeens alle mensen vertrekken. Blijkt er ruzie te zijn tussen twee mensen. Als je vraagt waarom, dan wordt ff gezegd dat je niet meer welkom bent in de oude clan. Dan heb je echt zoiets als WTF :? Als ik er ook eens geld (ingame) aan heb betaald dan krijg je oorlogszucht.

Maar heb er geen behoefte meer aan, niet in de clan en niet om de ruzie voort te zetten, maar als je een verhaal vertelt wat iemand gedaan heeft, vertel dan wel het volledige verhaal, is wel zo netjes. Daarnaast veroorzaakt ruzie in topics altijd een negatieve sfeer en dat is zonde, dus mocht iemand nog graag wat mededelen, mijn mailadres staat in mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireracer449
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09-2007
Mja ik vond 't jammer dat jullie niet mee gingen, maar we hebben jullie het wel 481x proberen te melden dat we weer naar Oblivion terug gingen. Ingame dan, want op ventrilo waren jullie er niet. Ingame hebben jullie daar nooit op gereageerd.

En hoe kan BonkeNL nu wel gezellig zijn dan? >< Zijn jullie nog met z'n 2en over oid? :/

Maargoed, guild is niet veel voller geworden, zijn ook niet actief aan het zoeken naar mensen.

Maar ben je Nederlander, wil je in een guild, snap je hoe 't spel werkt en ben je gezellig (evt op ventrilo) dan mag je van mij iig in de guild. Dus ingame kan je deze mensen PMen -> hobsie - Stelli0s - xited of mij ( MrRave <- jup.. ben weer overnieuw begonnen. Nu met SP farm met 9 lvls ertussen)

Let the cow be with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Het is echt jammer dat het nog lastiger is om in te loggen...

Ik had echt gehoopt dat het toevoegen van een entry in mijn hostfile mij zou helpen... Maar helaas niet.. gebruiken jullie een login bot?

Maarja.. Misschien zit ik het wel op verkeerde tijden te proberen.. :s

Hoe is het nu.. klopt het nogsteeds dat het grootste gedeelte op Aege speelt?

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Schuey schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:48:
edit:
argh crap stomme quote :X

dan maar vermelden dat ik net lvl42 ben geworden :P
als er iemand op Aege nog lvl35 of 38 glavie/zwaard nodig heeft, laat het ff weten, heb nog wel wat liggen ;)
lvl 35 sword is di +3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Ze moeten meer servers krijgen snel!:P

[ Voor 113% gewijzigd door Reconhell op 04-03-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26283

Hallo allemaal,

ik heb hem net gedownload maar elke keer als ik wil inloggen zegt ie dat de servers vol zitten.
Is er een speciaal truckje om in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
volgens mij niet... gewooon blijven proberen, je komt er vanzelf in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
SOEFuture schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:28:
volgens mij niet... gewooon blijven proberen, je komt er vanzelf in
of niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26283

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nope is +2, maar zit wel int bij :)

nog wel een lvl35 shield+3, met block 15, en eveneens int :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Heb wel interesse.
Hoeveel mag dat samen kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

ik kom der net pas achter dat je je zooi gewoon (relatief goedkoop) kan repareren, ik ben intussen geloof ik 50K kwijt aan nieuwe spullen omdat de oude kapot waren. en voor een lvl 17 is dat best veel (vind ik).

Verder ha dik nog een vraag, hoe komt het dat ik in een party niet meer dan 3 mensen kan uitnodigen? (dus in totaal 4 mensne in de party) ik kwam pas ineens in een party terecht met 6 mensen ofzo, hoe kan dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Als je een party hebt met auto share exp, kunnen er in totaal 8 mensen in.
Een party met exp distr. kunnen er totaal 4 mensen in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161376

Anoniem: 87464 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:34:
ik kom der net pas achter dat je je zooi gewoon (relatief goedkoop) kan repareren, ik ben intussen geloof ik 50K kwijt aan nieuwe spullen omdat de oude kapot waren. en voor een lvl 17 is dat best veel (vind ik).

Verder ha dik nog een vraag, hoe komt het dat ik in een party niet meer dan 3 mensen kan uitnodigen? (dus in totaal 4 mensne in de party) ik kwam pas ineens in een party terecht met 6 mensen ofzo, hoe kan dat dan?
Je hebt twee soorten parties: exp distribution en exp share.
Met de eerst genoemde kunnen er maximaal 4 personen in één party. Voor een volle party krijg je 10% exp bones boven op wat je normaal krijgt.
In de tweede kunnen 8 mensen worden geplaatst. Hier wordt je verkregen exp verdeeld over de aanwezige mensen, ook wordt dacht ik rekening gehouden met de lvls van de verschillende personen. Bovendien moet je voor deze soort bij elkaar in de buurt blijven, bij de eerste maakt dat niets uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Brantje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 17:13:
Heb wel interesse.
Hoeveel mag dat samen kosten?
zwaard doe ik voor 750 k, schild voor 500k, krijg je het voor 1.2 mil.
pm me ingame maar: spartan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-06 21:09
2e keer dat ik uit de server ben gekickt :( wanneer is er weer een server inspektie op de aege server ?

[ Voor 74% gewijzigd door dragon9114 op 04-03-2006 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nu :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik ben een Full-int spear char , welke skills moet naast min lightening kiezen?Kan ik nu nog 1 skills er bij , of 2? Ik neig naar 1 van deze:heal, ice , en Heuksal(spearmain),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
Ze moeten een wachtlijst maken , net zoals in WoW

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59362

isomis schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:38:
Ze moeten een wachtlijst maken , net zoals in WoW
Idd :/
Ik heb trouwens iets heel raars... Om de 1:30/2:00 uur wordt ik eruit geknikkerd en krijg ik in windows een vage melding/error met allemaal vraagtekens erin 8)7 en mijn systeem specs. Zat net lekker te spelen en ben er nu dus weer uit geknikkerd en kan er natuurlijk weer niet in.
Ik zal es een keer screenshot posten. Iemand anders ook zo'n vage melding meegemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 59362 op 05-03-2006 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134936

ja, die meldingen heb ik heel vaak, word er ook niet goed van...

geen idee waar het aan kan liggen, soms krijg ik die error 2x achter elkaar, soms een dag helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134936 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 02:31:
ja, die meldingen heb ik heel vaak, word er ook niet goed van...

geen idee waar het aan kan liggen, soms krijg ik die error 2x achter elkaar, soms een dag helemaal niet.
Wat zijn je systeem specs misschien dat er daar iets te zoeken valt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Schuey schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:48:
[...]

zwaard doe ik voor 750 k, schild voor 500k, krijg je het voor 1.2 mil.
pm me ingame maar: spartan
Is goed ik pm je vandaag wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hebben jullie ook zo vaak dat jullie een server niet kunnen joinen 'due to traffic'?

Ik snap best, dat dan de server vol is en zo... Maar op elke server? 8)7 :?

[ Voor 5% gewijzigd door CH4OS op 05-03-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
yep. Sterker nog, als ze er nu een server bijplaatsen, issie over 2 dagen prop en propvol ;)

de koreaanse silkroad heeft niet voor niks 19 servers.

brantje, doe eens online komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157136

is er nog een guild in Babel ? kwil wel in een GoT guild :D... enne moet je money betale voor in de guild te kome ?

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 157136 op 05-03-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
in babel is er geloof ik Predator_NL , andere ken ik niet iig, zijn iig nog wel meer nederlandse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 18437

ik kom er echt niet op vandaag ;(...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
hebben jullie ook het idee dat bow overpowered is ? of is het juist op hogere level beter om heuksal of zwaard te zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 145346

smilie verwijderde mijn getypde tekst 8)7

[ Voor 100% gewijzigd door Anoniem: 145346 op 05-03-2006 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireracer449
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09-2007
iemand nog een +5 lvl 16 en +3 lvl 21 bow kopen? Whisper ingame naar MrRave en meestal staat er wel 's nachts een stalletje op @ storage in jangan. Niet hier gaan bieden want zovaak bekijk ik dit topic nou ook weer niet :P

Goede SP farm bows zijn dit btw dus prijs ligt niet laag.

Let the cow be with you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is Silkroad Online nu in Open Beta Test? Ik las op techzine dat 24 januari jl. de Beta Test 3 was begonnen. Is dit de reden dat het spel op dit moment gratis is? Of is bovenstaande niet zo, kan er niet zoveel over vinden op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nieuwe server is online :)
Afbeeldingslocatie: http://img90.imageshack.us/img90/1430/sro20060306093735377rc.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kookie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:22:
Is Silkroad Online nu in Open Beta Test? Ik las op techzine dat 24 januari jl. de Beta Test 3 was begonnen. Is dit de reden dat het spel op dit moment gratis is? Of is bovenstaande niet zo, kan er niet zoveel over vinden op dit moment.
Ik snap dit stukje ook niet meer helemaal.
Wat ik je wel kan vertellen is dat er in het begin altijd een plaatje op de website stond, met daarop de tekst 'Free to play forever'...

En aangezien dat nu weg is en ik nu ook die verhalen lees op de website, ben ik ook gaan twijfelen...
Steek ik weer tijd in een char die komt te overlijden binnenkort... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155988

zoekt de clan DutchElites nog members???
zoja dan wil de klaasclan wel bij jullie
zijn met zijn 3en en allemaal lvl32+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Hey ik ben met deze quest bezig:
Quest 15
Level 13 - Tiger Hunting Competition(you can do this quest 3 times)
NPC: General SONHEYON
First time: Kill 1 Tiger champion, 20 Tigers and 20 Young Tigers.
Second time: Kill 3 Tigers champion, 30 Tigers and 30 Young Tigers
Third time: Kill 5 Tigers champion, 40 Tigers and 40 Young Tigers
for the second and 3rd time, u'll notice a "0" appearing on ur screen everytime u complete one of the 3 amount of tiger required.
Reward: Total 33000 exp, 9550 exp, 3600 gold, 1 Tiger Volient Scroll and Hp recovery potions.

Nou heb ik First time completed, en ik wil ik het voor de second time doen, maar als ik nu tijgers kil update hij de quest niet terwijl ik wel de goeie tijgers pak:S Ja de quest heb ik aangenomen en staat in mijn quest list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik ben gisteren trouwens lvl 5 of 6 geworden, had toen een melding van een quest, maar wilde de quest die ik had eerst nog even afmaken (Hunt 40 Weasel heads), maar toen die quest af was, was ik die andere kwijt en op de kaart zie ik ook geen gele / goude bolletje meer staan... :(

Wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Niet online
GJ-tje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:51:
[...]
Ik snap dit stukje ook niet meer helemaal.
Wat ik je wel kan vertellen is dat er in het begin altijd een plaatje op de website stond, met daarop de tekst 'Free to play forever'...

En aangezien dat nu weg is en ik nu ook die verhalen lees op de website, ben ik ook gaan twijfelen...
Steek ik weer tijd in een char die komt te overlijden binnenkort... :(
Hmm, kan alleen een klein stukje vinden op hun eigen website. Staat niet bij hoe lang het duurt en wat er met de char's gebeurt.
Was net lekker begonnen maar ga geen tijd erin steken om te grinden als we over een maand of twee weer worden verwijdert. Hoop dat iemand iets meer kan vertellen over de huidige status/toekomst.
[Information]3rd Beta Test Announcement

Date : 1/14/2006
inquiry : 31910

Hello. This is Silkroad Online.

We are pleased to announce that the 3rd Beta Test period will begin very shortly. Since we have finished with the network oriented phase of this entire testing period, this period will focus on the bettering the gameplay and player experience with the introduction of an anti-cheat program. This program will start at the same time you enter the game. We will be testing this as well as other gameplay elements during this test.

We are working hard on finalizing preparations for this test and have tentatively set the date for the start of the 3rd Beta Test on January 24, 2006 (Korean Standard Time[ shown on the left side of the front page of this site]).

We will post more details regarding the 3rd Beta Test in the near future in the official notice section of our homepage (http://www.silkroadonline.net)

We thank you for your continued support and promise that we will strive to do our best to make your Silkroad Online experience as enjoyable as possible.

Thank You.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-05 22:34
GJ-tje schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:35:
Ik ben gisteren trouwens lvl 5 of 6 geworden, had toen een melding van een quest, maar wilde de quest die ik had eerst nog even afmaken (Hunt 40 Weasel heads), maar toen die quest af was, was ik die andere kwijt en op de kaart zie ik ook geen gele / goude bolletje meer staan... :(

Wat nu te doen?
Je kan alle NPC af gaan tot je er 1 tegen komt met een quest symbol boven z'n hoofd of via de websites in de startpost staan silkroadtavern

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Kookie schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:39:
Hmm, kan alleen een klein stukje vinden op hun eigen website. Staat niet bij hoe lang het duurt en wat er met de char's gebeurt.
Was net lekker begonnen maar ga geen tijd erin steken om te grinden als we over een maand of twee weer worden verwijdert. Hoop dat iemand iets meer kan vertellen over de huidige status/toekomst.
:?
Dat bericht vs Afbeeldingslocatie: http://www.flipdesign.nl/GoT/free_to_play.png :?
Knowuse schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:42:
Je kan alle NPC af gaan tot je er 1 tegen komt met een quest symbol boven z'n hoofd of via de websites in de startpost staan silkroadtavern
_o_ Mijn dank is groot _o_

[ Voor 31% gewijzigd door CH4OS op 06-03-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Reconhell schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:31:
Nou heb ik First time completed, en ik wil ik het voor de second time doen, maar als ik nu tijgers kil update hij de quest niet terwijl ik wel de goeie tijgers pak:S Ja de quest heb ik aangenomen en staat in mijn quest list
Nadat je de quest voor de eerste keer gedaan hebt, moet je wel terug naar de generaal om je beloning te krijgen. Als je dat gedaan hebt kun je weer met hem praten om de quest nogmaals te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
saviour schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:23:
[...]
Nadat je de quest voor de eerste keer gedaan hebt, moet je wel terug naar de generaal om je beloning te krijgen. Als je dat gedaan hebt kun je weer met hem praten om de quest nogmaals te doen.
Had ik ook gedaan, nou kwam ik erachter dat ik eerst 10 molar tooth moest vinden omdat die quests niet stacken:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
saviour schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:23:
[...]
ik denk dat je ook een andere tijger quest hebt (molars verzamelen ofzo) die moet je dan eerst doen of abandon :)

edit: wat je zegt dus

[ Voor 5% gewijzigd door autodidact op 06-03-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153309

He TS, kan jij mijn IGN en Gotname even veranderen in Klaas - Stefandeman. Want dat andere slaat een beetje nergens op |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Kan iemand mijn naam ook toevoegen aan de lijst ik speel op Aege IGN: reconhell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Anoniem: 155988 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:17:
zoekt de clan DutchElites nog members???
zoja dan wil de klaasclan wel bij jullie
zijn met zijn 3en en allemaal lvl32+
whisper Tsukiko ingame eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Even een vraagje over de wapens van het spel.
Attack rating wat houdt dat in?Zeg maar hoe vaak je raak slaat denk?
Weet iemand de exacte tijden hoe snel ieder wapen slaat/schiet?
Want dan kan ik ze goed qua damage vergelijken.
Want bijv spear is slow, en heeft een klein beetje meer magic attack, sword is veels sneller maar ietsjes minder magic attack, dus ik denk dan dat het zwaard het wint. Ik wil van elk wapen het DPS(damage per second kunnen uitrekenen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Ik denk dat jij teveel wow hebt gespeeld :+

Het is niet te berekenen, en attack rating is normaal idd hoeveel je mist/raakt. Maar omdat dit nog een beta is en het spel verre van af is dit nog niet geimplementeerd ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
dommerick schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:39:
Ik denk dat jij teveel wow hebt gespeeld :+

Het is niet te berekenen, en attack rating is normaal idd hoeveel je mist/raakt. Maar omdat dit nog een beta is en het spel verre van af is dit nog niet geimplementeerd ;)
Haha eerlijk gezegd heb ik maar 1 x wow (ongeveer 10 uurtjes) gespeeld. Op een private server vond ik er geen reet aan. Oh ja en je krijgt als je een zwaard neemt ook meer defence van een shield:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Tis geen beta meer?

Attackrating = de kans op de max dmg van je attack

Parry ratio = de kans op de minimale dmg van je vijhands attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132068

hoi, ik speel ook op troi en zou graag als ik lvl 20 ben de guild Oblivion willen joinen.
ik ben nu een lightning met een klein beetje ice spear wife ^^ op basis van intelegence ( 2 op 1 )
mijn nick name op troy is Liar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome_Les
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06-2021

Ome_Les

«zo niet, dan toch»

Euhmz..

Zou beginpost aangepast kunnen worden?

Ik zit op Troy als Phuusk (Lvl 16 - Glavie - Ice/Force)
En op Aege als ph00sk (Lvl 8 - Bow - Ice/Fire )

Thnx.

[ Voor 1% gewijzigd door Ome_Les op 06-03-2006 14:21 . Reden: GlasHELDER! ]

...:::everybeat.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Niet online
Voor zover ik weet ( via site en forums ) zit de game nu in Beta Phase 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:02

ikbenwouter

! w t R

Misschien is het handig om deze link even bij de mirrors in de startpostte zetten?
http://www.playfuls.com/g...ine_full_client_v101.html

De tweede mirrorlink klopt nu niet meer.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Laatst online: 23-11-2024
bij jou staat er check achter elke server, bij mij staat er overal Crowded

zelfs op maandagmiddag kan ik niet inloggen!

[ Voor 49% gewijzigd door OliverBB op 06-03-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Hij zal dat screenshot dan ook genomen hebben terwijl de servers gecontroleerd werden. :?

Dat alle servers crowded zijn is allang bekend, het heeft ook weinig nut om dat elke keer te vermelden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

ligt het aan mij, of doen de returning scrolls het niet? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ligt aan jou :P

okay ik heb op de server aege de volgende wapens te koop, hiet moet ik echt van af.

lvl35 sword+2
critical 9
int 1 increase

lvl35 glavie+1
critical 7
str 3 increase
steady 1 time

lvl38 sword+2
critical 6
int 1 increase
str 1 increase

whisper me ingame op
spartan

[ Voor 102% gewijzigd door Schuey op 06-03-2006 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Anoniem: 87464 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:03:
ligt het aan mij, of doen de returning scrolls het niet? :?
Ja dat kan kloppen ik zag van morgen een melding dat er iets mis mee was, en dat daarom een serverinspection kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookie
  • Niet online
Zo, level 11 op Aege. Ongelooflijk wat gaat dat langzaam zeg. Heb nu 9 levels verschil om SP te verzamelen en sta dan ook zo goed als stil qua levelen, hehe :) Even kijken hoelang ik dit nog volhou.

Is er hier nog een leuk en gezellig guild dat een plekje heeft?

Server: Aege , Name: Vaere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82357

Ik kan geen server meer selecteren, en daarom ook niet inloggen @ login scherm :S??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

GoT :)
[edit]
nieuwe party systeem is er :)

[ Voor 77% gewijzigd door Brantje op 07-03-2006 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

er is een got guild, al loopt het daar niet echt soepeltjes heb ik vernomen :)

iig is er wel plek sinds ik zelf stop met sro. t was leuk zolang het duurde, maplestory is veel leuker :+

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

We hebben 2 plaatsen vrij.
Ik heb alle topics verwijder van het joinen.
Wie het eerst komt wie het eerst maalt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Als je de got guild joint, moet je wel oppassen met guild fee. Brantje zijn acc is nogal hackable dus dan ist een verloren investering :9

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo hackable ? Niet dat ik het doe/kan :p
maar meer om eigen veiligheid redenen :P

[ Voor 69% gewijzigd door Anoniem: 36835 op 07-03-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Brantje, die had al het geld in zijn stash dat voor de guild lvl 2 was bedoeld. Nou waren daar al eerder problemen mee, want mensen hadden betaald maar brantje had geen lijstje gemaakt met wie wat had betaald. Zo schommelden het bedrag verzameld geld per dag. (ene keer 750 dan de volgende dag weer 500) Hier hebben we het met hem over gehad, er werd een lijstje gemaakt en er bleek dat we op de 1,6 mil zitten. Nu was gister opeens, toevallig gehackt. Zodoende waren we alle guild money kwijt en toevallig had hij nog wel al zijn equip en stuff. Nu is er grote twijfel aan mijn kant... Maar ja ik ben toch al gestopt want dit spel kan mij niet meer boeien het lvlen werd steeds moeilijker.

als tie echt gehackt is dan zal het door een autologin bot komen verwacht ik

[ Voor 6% gewijzigd door dommerick op 07-03-2006 11:05 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Idd ik had die autoloin gebruikt.
Ik denk dat het daar door komt dus ik ga me pc ff scannen.

[edit]
Miss een idee om gewoon een [GoT_II] te maken.
Kunnen we veel meer kwijt.
En we hebben het forum voor de zaken ;)
Als je het in ziet om de guild master te worden
Registeer je dan even op:
www.got-silkroad.nl.tt

[ Voor 56% gewijzigd door Brantje op 07-03-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
brantje, heb je het geld voor dat shield al?

oei lees verhaaltje nu pas, pm me ingame ff een keer :P

[ Voor 41% gewijzigd door Schuey op 07-03-2006 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

CHeff

Allemaal gekkigheid

Brantje schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:02:
Idd ik had die autoloin gebruikt.
Ik denk dat het daar door komt dus ik ga me pc ff scannen.
en wachtwoord wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als jullie al dat geld kwijt zijn, kunnen wij van DutchElites wel wat gold geven. Maar dan moet je password wel veranderd zijn, want anders heeft het geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Anoniem: 153309 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:08:
He TS, kan jij mijn IGN en Gotname even veranderen in Klaas - Stefandeman. Want dat andere slaat een beetje nergens op |:(
Zolang ik geen aanpassingen doorkrijg kan ik ook niet wijzigen, alle requests zijn trouwens verwerkt. Inclusief het veranderen van Tunesquad door GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
9 van de 10 keer als ik dood ga (gebeurt nog al eens) klik ik dat scherm of ik in town wil res. perongeluk weg. vervolgens lig ik dan hopeloos op de grond te schreeuwen om een res.

is er niet een manier die box weer terug te krijgen? of hoe spawn ik dan weer in town? reconnecten is lastig ivm de drukte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

op je zelf klikken.
En idd die auto login was besmet met een virus.
Is verwijdert(ghost terug gezet na de install van sro).
En ik heb me ww gewijzigt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
Ik begin SRO een beetje saai te vinden, t duurt veelste lang om level up te gaan.

[ Voor 5% gewijzigd door Reconhell op 07-03-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
Je lvled inderdaad langzaam. vooral als je ook nog farmt :X
maar als je in een gezellige guild zit met mensen van hetzelfde lvl gaat het een stuk sneller.
Je hebt dan altijd wel een party en je praat de hele tijd. en voor je het weet ben je al weer lvl up :P

edit: @cardinal808 kan je aub mijn IGN veranderen in _future? Thx

[ Voor 12% gewijzigd door SOEFuture op 07-03-2006 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Reconhell schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:15:
Ik begin SRO een beetje saai te vinden, t duurt veelste lang om level up te gaan.
welk level ben je dan wel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

autodidact schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:55:
9 van de 10 keer als ik dood ga (gebeurt nog al eens) klik ik dat scherm of ik in town wil res. perongeluk weg. vervolgens lig ik dan hopeloos op de grond te schreeuwen om een res.

is er niet een manier die box weer terug te krijgen? of hoe spawn ik dan weer in town? reconnecten is lastig ivm de drukte
op je eigen lijk klikken dan krijg je dat box weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Ik heb het spel nu ook gedowned.

Login en begonnen op de Oasis server. Werkt deze MMORPG via point & click of kan ik dit ok uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Niet online
Je kunt ook met je toetsenbord lopen en "snelkoppelingen" gebruiken. Ik weet alleen niet of het mogelijk is om zonder muis je vijanden aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Het ging mij meer om het lopen, met de muis, net als In World of Warcraft 2knoppen in is lopen.

Een vriend van mij heeft een iMac kan het spel ook hier op gespeeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHeff
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

CHeff

Allemaal gekkigheid

Nee, het is of lopen met de pijltjestoetsen, of met een klik het punt aangeven waar je naar toe wilt.

Jammergenoeg valt er bar weinig in te stellen mbt het sjouwen door de wereld. :o
En hoe je nu navigeert is niet echt de meest ideale manier, maar je leert er mee leven ;)

[ Voor 20% gewijzigd door CHeff op 08-03-2006 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• isomis
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:03
even vraagje ik :bij mij gaat het levelen echt super sloom. Ik heb al mijn skills in magic gedaan en geen een in een wapen. Is dat verstandig?>

ben nu lvl 22 en elke bug dat ik dood krijg ik 0,10 procent, dan zou ik er 10.000 moeten killen en dat gaat mij een beetje te ver voor 1 level

[ Voor 37% gewijzigd door isomis op 08-03-2006 14:20 ]

Webontwikkelaar - Kitesurfer | Gamer

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slowchat en geen offtopic replies.
Geen meldingen in de trant van 'server Y is down / ik kan niet connecten naar server X'.
Hou het nuttig, interessant en leuk voor elkaar.