Heeft iemand inmiddels een oplossing voor mijn 'caching subtitles' probleem?
sjees....zoek even op schweino in dit topic. Halverwege de eerste result pagina vind je het antwoordikweetniks schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:36:
enigste die ik heb gevonden is *knip* maar daar staan snes bestanden op dus volgens mij is dat niet de goede site.
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 29-05-2006 12:30 ]
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Damn zeg bedank.
al die moeite wil ik em toevoegen in mijn favorieten zit tie er al gewoon in.
al die moeite wil ik em toevoegen in mijn favorieten zit tie er al gewoon in.
Even voor de duidelijkheid, alle bestanden die op www.*knip*.com staan zijn public domain (trainers/demo's/walkthroughs etc), er staan geen warez op.ikweetniks schreef op zondag 28 mei 2006 @ 17:36:
enigste die ik heb gevonden is *knip* maar daar staan snes bestanden op dus volgens mij is dat niet de goede site.
[...]
Leken modus , ik kan het echt niet vinden
Die link ging tegen Policy: Alle regels die op het forum gelden #warez in
[ Voor 7% gewijzigd door pasta op 29-05-2006 12:32 . Reden: toch wel ;) ]
offtopic:
In een van de eerste descriptions kom ik al dit tegen: [q]Dynamite The LasVegas CRACK FIX [IPS/JAP][/q]
Nu mag je mij toch echt wel aanwijzen wat er niet warez-gerelateerd is aan een crack?
Echter niet in deze thread aub, je kunt me mailen op pasta@tweakers.net
In een van de eerste descriptions kom ik al dit tegen: [q]Dynamite The LasVegas CRACK FIX [IPS/JAP][/q]
Nu mag je mij toch echt wel aanwijzen wat er niet warez-gerelateerd is aan een crack?
[ Voor 17% gewijzigd door pasta op 29-05-2006 12:37 ]
Signature
Hey wie wacht er ook al in spanning af op xbmc360? de skin voor xbmc die over nu 8 dagen uitkomt?
zie http://blackbolt.xbox-scene.com
PSN: ChrisCalculus
Ach ja ik ga 'm wel proberen denk ik maar ik zie eigenlijk niet in wat het toe gaat voegen aan de huidige standaard skin Mayhem. Die blijf ik toch heel duidelijk, mooi en functioneel vinden.Mountainman schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:38:
Hey wie wacht er ook al in spanning af op xbmc360? de skin voor xbmc die over nu 8 dagen uitkomt?zie http://blackbolt.xbox-scene.com
Groetjes, FaceDown.
Ben er toch ook wel heel benieuwd naar eigenlijk. maar ik vrees dat PMIII zo ingeburgerd is dat de meeste mensen na een tijdje toch gaan teruggaan naar hun oude, vertrouwde skin.
Ikke!Mountainman schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:38:
Hey wie wacht er ook al in spanning af op xbmc360? de skin voor xbmc die over nu 8 dagen uitkomt?zie http://blackbolt.xbox-scene.com
Maar weet niet of het beter is dan PDM, Smokehead zit natuurlijk wel in het MC360 team, dus wat dat betreft zou het eigenlijk wel moeten
Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1
Wat een leek wel niet kan veroorzaken.
pasta schreef op maandag 29 mei 2006 @ 12:33:
offtopic:
Mijn Kiss netwerk/divxspeler is kapot dus ik heb ook maar een klasieke XBox besteld. Ik heb er maar meteen de Microsoft remote bijbesteld (ik neem aan dat dit wel handig is?).
Wel grappig, ik was vanmiddag wat info aan het zoeken over Open Groupware en dat kun je ook laten draaien op een xbox
Wel grappig, ik was vanmiddag wat info aan het zoeken over Open Groupware en dat kun je ook laten draaien op een xbox
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Even een domme vraag wellicht, maar ik stel hem toch maar:
Ik kan sinds een week of 3 terug ineens niet meer via het netwerk mijn PC benaderen. Het enige wat veranderd is is het IP van de PC (DHCP), welke ik al had aangepast in xboxmediacentre.XML. Echter geen resultaat: ik kan nog steeds niet eenvoudig mijn gedeelde mappen bezoeken, sterker nog, mijn Xbox loopt gewoon vast.
Kan er andersom wel bij, FTP is geen probleem.
Weet iemand wat ik nu moet doen?
Ik kan sinds een week of 3 terug ineens niet meer via het netwerk mijn PC benaderen. Het enige wat veranderd is is het IP van de PC (DHCP), welke ik al had aangepast in xboxmediacentre.XML. Echter geen resultaat: ik kan nog steeds niet eenvoudig mijn gedeelde mappen bezoeken, sterker nog, mijn Xbox loopt gewoon vast.
www.avpnews.com
Ik heb een afstandsbediening van hauppauge thuis liggen nu.
Zo eentje:

Iemand enig idee of ik deze op xbmc aan de praat kan krijgen? Ik heb het al geprobeerd met de xml file van schweino (voor de MC RC) maar dat wil niet werken.
Zo eentje:

Iemand enig idee of ik deze op xbmc aan de praat kan krijgen? Ik heb het al geprobeerd met de xml file van schweino (voor de MC RC) maar dat wil niet werken.
Wat heb je in die XML staan dan; IP of computer naam? Ik gebruik zelf altijd de computer naam. Dus iets als smb://naam:wachtwoord@computernaamskullsplitter schreef op maandag 29 mei 2006 @ 22:24:
Even een domme vraag wellicht, maar ik stel hem toch maar:
Kun je wel naar je pc browsen via SMB Workgroup?
Groetjes, FaceDown.
Die remote is zeker handig. Ik neem aan dat je weet dat je xbox omgebouwd moet zijn om van de geneugten uit dit topic gebruik te kunnen maken?Marzman schreef op maandag 29 mei 2006 @ 20:08:
Mijn Kiss netwerk/divxspeler is kapot dus ik heb ook maar een klasieke XBox besteld. Ik heb er maar meteen de Microsoft remote bijbesteld (ik neem aan dat dit wel handig is?).
Groetjes, FaceDown.
Uit de TS:
Ik wil ook Xbox Media Center op mijn XBOX!
Je XBOX moet "omgebouwd" zijn. Dat betekent dat er een chip in je XBOX wordt gezet waardoor je programma's kan gebruiken die niet gecertificeerd zijn door Microsoft (denk aan drivers die een waarschuwing geven dat Microsoft het nog niet goedgekeurd heeft en op eigen risico verder gaat).
Wanneer je je XBOX laat ombouwen vervalt je originele garantie van je XBOX. Het is echter wel zo dat een hoop "modders" je de garantie geven dat je weer een werkende XBOX terug krijgt mocht het fout gaan. Als je zelf goed op de hoogte bent van electronica, etc. dan kan je natuurlijk ook altijd nog zelf een chip inbouwen.
Je XBOX moet "omgebouwd" zijn. Dat betekent dat er een chip in je XBOX wordt gezet waardoor je programma's kan gebruiken die niet gecertificeerd zijn door Microsoft (denk aan drivers die een waarschuwing geven dat Microsoft het nog niet goedgekeurd heeft en op eigen risico verder gaat).
Wanneer je je XBOX laat ombouwen vervalt je originele garantie van je XBOX. Het is echter wel zo dat een hoop "modders" je de garantie geven dat je weer een werkende XBOX terug krijgt mocht het fout gaan. Als je zelf goed op de hoogte bent van electronica, etc. dan kan je natuurlijk ook altijd nog zelf een chip inbouwen.
niemand die hier iets meer van weet?....
juba schreef op woensdag 24 mei 2006 @ 16:31:
weet iemand toevallig of een "Ati Remote Wonder II" gebruikt kan worden met XBMC?
Wordt namelijk helemaal simpel van die IR remote, werkt de helft van de tijd niet, slecht berijk enz, ik heb nog een remote wonder II liggen die ik na het aanschaffen van mijn xbox niet meer gebruik... hopelijk is het mogelijk deze aan te sluiten op XBMC....
Mijn remote werkt perfect. Misschien moet je er eens goeie batterijen in doen?
Als je die remote van jou kan programmeren zodat ie dezelfde signalen uitgeeft als de originele xbox remote dan zou het moeten werken en anders niet, lijkt me.
Groetjes, FaceDown.
Even over Afstandsbediengen in het algemeen
Een afstandsbediening zend signaaltjes, deze signaaltjes intrepeteert de dongle in de controllerpoort van je Xbox. Deze signaaltjes moeten dus hetzelfde zijn als die van de gewone xbox remote. Enige manier waarop je dat voor elkaar gaat krijgen is dus als je hem kunt programmeren.... OF je moet een aparte IR-poort op je Xbox gaan modden en daar ook custom software bij planten...
Een afstandsbediening zend signaaltjes, deze signaaltjes intrepeteert de dongle in de controllerpoort van je Xbox. Deze signaaltjes moeten dus hetzelfde zijn als die van de gewone xbox remote. Enige manier waarop je dat voor elkaar gaat krijgen is dus als je hem kunt programmeren.... OF je moet een aparte IR-poort op je Xbox gaan modden en daar ook custom software bij planten...
En dat is nu al de 25e keer dat dat in dit topic wordt vermeld...... zucht....
Ja ik had het gezien. De softmod schijnt niet zo heel ingewikkeld te zijn dus ik probeer het gewoonFaceDown schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:27:
[...]
Die remote is zeker handig. Ik neem aan dat je weet dat je xbox omgebouwd moet zijn om van de geneugten uit dit topic gebruik te kunnen maken?
/▌
Staat nu ook in de FAQ.Schweino schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 17:20:
En dat is nu al de 25e keer dat dat in dit topic wordt vermeld...... zucht....
Welke variabele ik ook kies, of het nou een IP of iets anders is: het werkt niet. Ik heb geen wachtwoord op mijn PC, heb ik ook nooit ingevoerd in de Xbox, maar spontaan werkt het niet meer naar behoren...FaceDown schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 12:25:
[...]
Wat heb je in die XML staan dan; IP of computer naam? Ik gebruik zelf altijd de computer naam. Dus iets als smb://naam:wachtwoord@computernaam
Kun je wel naar je pc browsen via SMB Workgroup?
www.avpnews.com
Heb net besloten om de build van schweino te uppen naar m'n xbox. Dus ik netjes alle files in e:\apps\xbmc\ gezet, en als ik nu m'n X-Box opstart blijft ie hangen op het scherm met het xbox logo en links boven het logo van de chip (evoX), verder gaat ie niet en toegang tot de ftp van m'n xbox heb ik ook niet meer. Zal vast een enorme gebruikersfout zijn maar goed
Heeft iemand een briljante oplossing hiervoor, of kan me vertellen wat ik verkeerd doe. Ben druk aan het zoeken in de xbmc manual, maar kan hier niks over vinden

Heeft iemand een briljante oplossing hiervoor, of kan me vertellen wat ik verkeerd doe. Ben druk aan het zoeken in de xbmc manual, maar kan hier niks over vinden
Verwijderd
Vraagje- hoe pas in de getoonde informatie in die infobar aan? ik wil d'r ook weer temps enzo inzetten nl. =)
Die is sowieso bagger. Netwerkshares werken voor geen meter meer, en nog meer gekkigheid. Ben weer fijn terug naar de 26-april versie.wustenveld schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:15:
Heb net besloten om de build van schweino te uppen naar m'n xbox. Dus ik netjes alle files in e:\apps\xbmc\ gezet, en als ik nu m'n X-Box opstart blijft ie hangen op het scherm met het xbox logo en links boven het logo van de chip (evoX), verder gaat ie niet en toegang tot de ftp van m'n xbox heb ik ook niet meer. Zal vast een enorme gebruikersfout zijn maar goed![]()
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2006 23:54 ]
Ik weet zo niet meer precies alle mapnamen enzo, maar op je (ik meen c) drive staan nog wat XBMC settings die waarschijnlijk een conflict veroorzaken, als je even google gebruikt kun je wel vinden welke mappen je moet verwijderen.wustenveld schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:15:
Heb net besloten om de build van schweino te uppen naar m'n xbox. Dus ik netjes alle files in e:\apps\xbmc\ gezet, en als ik nu m'n X-Box opstart blijft ie hangen op het scherm met het xbox logo en links boven het logo van de chip (evoX), verder gaat ie niet en toegang tot de ftp van m'n xbox heb ik ook niet meer. Zal vast een enorme gebruikersfout zijn maar goed![]()
Om je huidige probleem op te lossen moet je denk ik eventjes met zo'n bootinstall cd aan de gang of hoe zoiets ook heet
Ik heb zo'n bootcd inderdaad gevonden, zo'n evox rescue cd zeg maar. Die heb ik gebrand, alleen start ie 'm daar niet mee op. Zal 'm wel op een dvd moeten branden ben ik bang, alleen ziet die fijne nero niet dat er een lege dvd in zitRival24 schreef op dinsdag 30 mei 2006 @ 23:58:
[...]
Ik weet zo niet meer precies alle mapnamen enzo, maar op je (ik meen c) drive staan nog wat XBMC settings die waarschijnlijk een conflict veroorzaken, als je even google gebruikt kun je wel vinden welke mappen je moet verwijderen.
Om je huidige probleem op te lossen moet je denk ik eventjes met zo'n bootinstall cd aan de gang of hoe zoiets ook heet

Nee hoor, kan gewoon op cd.wustenveld schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:06:
[...]
Ik heb zo'n bootcd inderdaad gevonden, zo'n evox rescue cd zeg maar. Die heb ik gebrand, alleen start ie 'm daar niet mee op. Zal 'm wel op een dvd moeten branden ben ik bang, alleen ziet die fijne nero niet dat er een lege dvd in zit
Op de website van Schweino kun je de rescue cd vinden
Suc6!
Is het nog een speciale cd die ik moet gebruiken? Ik heb hem gebrand op een philips CD-R, maar daar start ie 'm niet mee opBigfoot87 schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:11:
[...]
Nee hoor, kan gewoon op cd.
Op de website van Schweino kun je de rescue cd vinden
Suc6!
Ik heb net de 30-may-2006 Schweino geinstalleerd en op het eerste gezicht werkt alles goed. Echter als ik probeer een bestand te openen vanaf m'n (linux) smb share krijg ik de melding: 'nt_status_not_a_directory'. Ik kan wel door m'n directory tree op m'n shares wandelen, ik krijg de melding puur bij het openen van (muziek-/film-)bestanden.. Ik weet niet of dit aan deze specifieke build ligt of dat ik misschien iets fout heb gedaan : komt het iemand wellicht bekend voor ?
Verwijderd
XBoxen zijn vrij kieskeurig met het lezen van brandbare media. CD-R leest hij in ieder geval sowieso niet! De media die hij doorgaans zou moeten pakken zijn CD-RW en DVD-R/DVD+R. Probeer het eens met een rewritable (CD-RW) zou ik zeggen.wustenveld schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:23:
[...]
Is het nog een speciale cd die ik moet gebruiken? Ik heb hem gebrand op een philips CD-R, maar daar start ie 'm niet mee op
Hij leest ook wel cd-r hoor. Dat ligt aan het merk drive in box. Maar ook dit staat in de TS vermeld.
Een xbox met een Samsung drive leest wel CDR, andere drives niet (sommige van de laaste generatie Philips drives uitgezonderd, maar het is niet met zekerheid te zeggen welke dat zijn). Alle drives lezen echter wel CDRW.
Samsung DVD drives lezen geen DVD+R en DVD+RW (tenzij je de bitsetting naar -ROM verandert), alle andere drives lezen zowel + als - R/RW (hoewel Philips en Thomson erg kieskeurig kunnen zijn).
Hier kun je in detail zien wat ze lezen en niet, en hoe je je thomson drive kunt modden zodat hij alles leest ( wel voor echte profi's ) : http://www.xbox-linux.org...Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO
Mensen, de topicstarter maakt niet voor niks werk van het topic, laten we eerst de search gebruiken en de TS lezen voordat we alleen maar in herhaling blijven vallen.
Een xbox met een Samsung drive leest wel CDR, andere drives niet (sommige van de laaste generatie Philips drives uitgezonderd, maar het is niet met zekerheid te zeggen welke dat zijn). Alle drives lezen echter wel CDRW.
Samsung DVD drives lezen geen DVD+R en DVD+RW (tenzij je de bitsetting naar -ROM verandert), alle andere drives lezen zowel + als - R/RW (hoewel Philips en Thomson erg kieskeurig kunnen zijn).
Hier kun je in detail zien wat ze lezen en niet, en hoe je je thomson drive kunt modden zodat hij alles leest ( wel voor echte profi's ) : http://www.xbox-linux.org...Boot_CD/DVD_Burning_HOWTO
Mensen, de topicstarter maakt niet voor niks werk van het topic, laten we eerst de search gebruiken en de TS lezen voordat we alleen maar in herhaling blijven vallen.
[ Voor 80% gewijzigd door Stampre op 31-05-2006 08:45 ]
http://specs.tweak.to/6635
uit de changelog:KrL schreef op woensdag 31 mei 2006 @ 00:34:
Ik heb net de 30-may-2006 Schweino geinstalleerd en op het eerste gezicht werkt alles goed. Echter als ik probeer een bestand te openen vanaf m'n (linux) smb share krijg ik de melding: 'nt_status_not_a_directory'. Ik kan wel door m'n directory tree op m'n shares wandelen, ik krijg de melding puur bij het openen van (muziek-/film-)bestanden.. Ik weet niet of dit aan deze specifieke build ligt of dat ik misschien iets fout heb gedaan : komt het iemand wellicht bekend voor ?
added/fixed: (dd-mm-yyyy) (please specify date in CET)
- 30-05-2006 fixed: Url sharename was not cloned (causing smb errors)
Verwijderd
Hallo, ik heb nog niet zo lang een XBOX met XBMC.
Al sinds het begin doet het script uitzendinggemist het niet. Hebben jullie dit ook? Ik zie alleen even kort '(running)' maar er gebeurd niks.
Dutchstream daarentegen doet het weer wel ...
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?!? Een van mijn voornaamste redenen op de XBOX te kopen was juist dit script en nu werkt het niet.
Jasper
Al sinds het begin doet het script uitzendinggemist het niet. Hebben jullie dit ook? Ik zie alleen even kort '(running)' maar er gebeurd niks.
Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen?!? Een van mijn voornaamste redenen op de XBOX te kopen was juist dit script en nu werkt het niet.
Jasper
Kan de link naar de XBMC changelog op de eerste pagina van dit topic even worden aangepast?
De oude werkt niet meer. Moet zijn:
http://xbmc.cvs.sourceforge.net/xbmc/XBMC/Changelog.txt
Verwijderd
Uitzendinggemist script doet het sowieso niet meer. Die moet een update hebben, omdat uitzendinggemist.nl gewijzigd is.Verwijderd schreef op donderdag 01 juni 2006 @ 09:42:
Hallo, ik heb nog niet zo lang een XBOX met XBMC.
Jasper
DoneBad_Karma schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 09:34:
Kan de link naar de XBMC changelog op de eerste pagina van dit topic even worden aangepast?
OK, uit pure wanhoop XBMC er opnieuw opgezet en meteen een bekend probleem: hij wil niet meer starten. Wel in de originele status en spellen en films zijn dan geen probleem, tis echter dat de gemodde-boot niet meer wil happen. Het ding krijgt ook geen DHCP meer doorgewezen of laat zijn neus ook maar zien in de loggingen.
Ik kan er dus niet bij via FTP en de rest ligt ook lam.
Jammer.
Is hier een redelijk eenvoudige oplossing voor?
Jammer.
www.avpnews.com
Gebruik de rescue cd die je op de website van Schweino kunt vinden (Gewoon xbmc en schweino intikken in google) voor FTP toegang.skullsplitter schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:37:
OK, uit pure wanhoop XBMC er opnieuw opgezet en meteen een bekend probleem: hij wil niet meer starten. Wel in de originele status en spellen en films zijn dan geen probleem, tis echter dat de gemodde-boot niet meer wil happen. Het ding krijgt ook geen DHCP meer doorgewezen of laat zijn neus ook maar zien in de loggingen.
Jammer.
Ik ben gelukkig niet de enige dan die de boel sloopt na een update. In mijn geval was ik vergeten een xbe-snelkoppeling te maken naar de xbe van XBMC op de E schijf, kwam ik na een tijdje puzzelen ook pas achter.skullsplitter schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 19:37:
Jammer.
Auto-install disc gedownload, gebruikt, XBMC werkt inmiddels weer, Shoutcast staat nu lekker aan.Bigfoot87 schreef op vrijdag 02 juni 2006 @ 22:43:
[...]
Gebruik de rescue cd die je op de website van Schweino kunt vinden (Gewoon xbmc en schweino intikken in google) voor FTP toegang.
Maar dit brengt me wel terug naar square 1: ik kan nog immer niet op mijn netwerk, ongeacht wat ik ook instel. Hij wil van mijn PC steeds een username en wachtwoord, maar die heb ik nooit ingesteld op het netwerk. Dit was voorheen ook niet. Moet wel zeggen dat er nu een unattended install op zit die ik niet helemaal vertrouw, maar daar gaat aan gewerkt worden.
www.avpnews.com
Ik heb zojuist ff geupgrade (05-06-2006) en bij "My programs" zit nu alles op 1 hoop.
Dus Games/Applications/Emulators menu is weg.
Hoort dit zo ?
Hoort dit zo ?
o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.
Als je gewoon de username/pass ingeeft waarmee je op je pc inlogt zou het toch moeten werken voor smb-shares?skullsplitter schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:15:
[...]
Auto-install disc gedownload, gebruikt, XBMC werkt inmiddels weer, Shoutcast staat nu lekker aan.
Maar dit brengt me wel terug naar square 1: ik kan nog immer niet op mijn netwerk, ongeacht wat ik ook instel. Hij wil van mijn PC steeds een username en wachtwoord, maar die heb ik nooit ingesteld op het netwerk. Dit was voorheen ook niet. Moet wel zeggen dat er nu een unattended install op zit die ik niet helemaal vertrouw, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Heb je de oude xml gehouden? er is eigenlijk bijna niks van de originele xml gehouden, misschien moet je die van jou dan ook eens updaten?GoT schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:15:
Ik heb zojuist ff geupgrade (05-06-2006) en bij "My programs" zit nu alles op 1 hoop.
Hoort dit zo ?
Heeft iemand soms nog de Shoutcast 500? Ik heb vandaag ook geupgrade, maar nu zit er enkel nog zo'n onderverdeling in bij Shoutcast. Helemaal niet zo handig
Heb je op je PC een gastaccount staan?skullsplitter schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:15:
[...]
Auto-install disc gedownload, gebruikt, XBMC werkt inmiddels weer, Shoutcast staat nu lekker aan.
ik zit alleen maar in de admin-account eigenlijk, moet wel inloggen sinds kort...
www.avpnews.com
xboxMediacenter.xml heb ik de nieuwe genomen, alles in userdata is nog wel van de oude versie.Fire69 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:19:
Heb je de oude xml gehouden? er is eigenlijk bijna niks van de originele xml gehouden, misschien moet je die van jou dan ook eens updaten?
(
Verder udata008/tdata008 verwijderd, dit is niet de eerste keer dat ik xbmc update.
Zie je bij jou dan wel "games", "applications", "emulators" als je naar "my programs" gaat ?
Edit: Mijn vorige versie was van eind mei, toen was xboxMediacenter.xml al opgesplitst.
[ Voor 30% gewijzigd door GoT op 06-06-2006 10:29 ]
Waarom vervang je die in userdata dan ook niet?
Ik zie alles mooi opgedeeld zoals het in de xml staat.
Vandaag (6-6-6) wordt de nieuwste skin voor XBMC 2.0 gereleased: MC360. Meer info hieromtrent kan je vinden op de site: http://blackbolt.x-scene.com/
Ik ga hem prolly binnekort installeren, als anderen hem hebben mogen ze gerust informatie spuien. Ik vind hem er allesinds al ubervet uitzien ;-).
Ik ga hem prolly binnekort installeren, als anderen hem hebben mogen ze gerust informatie spuien. Ik vind hem er allesinds al ubervet uitzien ;-).
Hij ziet er best wel leuk uit, maar ik zie in de trailer niet waar ze de scripts gestopt hebben. Waarom worden die in alle skins die ik tot nu te gezien heb (PM3 en deze) toch zo verstopt?aranea schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:38:
Vandaag (6-6-6) wordt de nieuwste skin voor XBMC 2.0 gereleased: MC360. Meer info hieromtrent kan je vinden op de site: http://blackbolt.x-scene.com/
Verwijderd
Kan je wel stellen, scroll me wezenloos nuFire69 schreef op maandag 05 juni 2006 @ 23:19:
[...]
Heeft iemand soms nog de Shoutcast 500? Ik heb vandaag ook geupgrade, maar nu zit er enkel nog zo'n onderverdeling in bij Shoutcast. Helemaal niet zo handig
Alternatief is de KML browser, werkt iets handiger.
Heb iets gevonden in je xbmc xml ff bij ShoutCast 500 het volgende vervangen
shout://www,shoutcast.com/
door
shout://www.shoutcast.com/sbin/newxml.phtml?genre=Top500
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2006 14:19 ]
PM3 is dat de pimped versie?martdj schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 13:39:
[...]
Hij ziet er best wel leuk uit, maar ik zie in de trailer niet waar ze de scripts gestopt hebben. Waarom worden die in alle skins die ik tot nu te gezien heb (PM3 en deze) toch zo verstopt?
GP 32 the most powerfull handheld in the world :P
PM3 is Project Mayhem III die je standaard bij de T3CH releases krijgt (zwart met carbon-achtige look)
Er is nu ook een speciale T3CH release met de MC360 skin, zojuist uitgekomen volgens xbox-scene.com. Kan alleen nog geen download vinden
>> It's 06/06/06 6.66pm British Summer Time (or about)...
T3CH released a new CVS compile of XboxMediaCenter(info). This 06/06/06 CVS build is the first with the MC360 skin, an X360 reproduction skin for XboxMediaCenter.
This T3CH-compile is a complete snapshot of what is in CVS at the time the build was compiled, with just a few small additions.
XBMC is in a FEATUREFREEZE at the moment. If you want to report bugs, please do it the PROPER way, see here.
Noteworthy, XML and Script changes in this build:
* The date 060606 brings us MC360 BETA version. Beta is 4:3 only and does NOT support Widescreen.
* !THIS IS NOT XBMC 2.0.0, XBMC is still pre 2.0.0!
* The change of location for GUI settings is a big change.
You will have to redo all your GUI settings (unless you have them specified in AdvancedSettings.xml)
Also changed is that all tags in AdvancedSettings.xml needs to be lowercase.
* If you wondered what happened to XBoxMediaCenter.xml, More info here and here.
* changed: redid master lock. thanks to smokehead for skin work! (won't work with MC360)
* changed: Settings cleanup (simplified programs + video auto-switching, removed some that are no longer necessary)
* changed: TDATA\0face008\settings.xml moved to UserData\guisettings.xml
* Keymap.xml: no changes
* XBoxMediaCenter.xml: All lockcodes (shares) must now be MD5 hashed!
Keep in mind this is a CVS snapshot of the current development tree. It's not an official (stable) point release. Use only if you know what you are doing.
Helaas nog geen widescreen support in deze release van MC360... hopelijk komen ze daar snel mee
Er is nu ook een speciale T3CH release met de MC360 skin, zojuist uitgekomen volgens xbox-scene.com. Kan alleen nog geen download vinden
T3CH released a new CVS compile of XboxMediaCenter(info). This 06/06/06 CVS build is the first with the MC360 skin, an X360 reproduction skin for XboxMediaCenter.
This T3CH-compile is a complete snapshot of what is in CVS at the time the build was compiled, with just a few small additions.
XBMC is in a FEATUREFREEZE at the moment. If you want to report bugs, please do it the PROPER way, see here.
* The date 060606 brings us MC360 BETA version. Beta is 4:3 only and does NOT support Widescreen.
You will have to redo all your GUI settings (unless you have them specified in AdvancedSettings.xml)
* If you wondered what happened to XBoxMediaCenter.xml, More info here and here.
* changed: redid master lock. thanks to smokehead for skin work! (won't work with MC360)
* changed: Settings cleanup (simplified programs + video auto-switching, removed some that are no longer necessary)
Keep in mind this is a CVS snapshot of the current development tree. It's not an official (stable) point release. Use only if you know what you are doing.
Helaas nog geen widescreen support in deze release van MC360... hopelijk komen ze daar snel mee
[ Voor 80% gewijzigd door Phrenetic op 06-06-2006 20:30 ]
Omdat in userdata er 4 files staanFire69 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:05:
• Keymap.xml
• LCD.xml
• PartyMode.xml
• RssFeeds.xml
die verder niks met de skin te maken moet hebben....
... maar ok, je weet maar nooit dus heb ik maar versie 06-06-2006 gedownload en geupgrade
• tdata008/ udata008 verwijderd
• de gehele XBMC directory verwijderd, dus ook userdata (ben ik wel al mijn thumbnails kwijt
• alles in de ZIP file "as is" geupload, dus geen aanpassingen gemaakt !
• Ik heb geen .xbe file op de root staan, de Xbox start meteen op vanaf E:\apps\xbmc, dus is verder ok.
Wat heb ik nu:

Als je meteen op "My Programs" klikt vanaf het home scherm.
Dan zie ik nu dit:

Wat op Censored staat, staan nu al mijn games en dat klopt, want dat was vroeger ook zo.
Maar bij de blauwe pijl ontbreekt nu "Games", "Applications", "Emulators" en dat was handig omdat ik die vaak gebruik.
Ik moet nu op "BACK" drukken en dan pas zie ik:

Is dit een bug of een nieuwe feature ?
Volgens mij kun je dat zelf aanpassen in Xboxmediacenter.xml
Daarin kun je aangeven vanaf welke path de xbox moet beginnen bij bijvoorbeeld my programs. Blijkbaar staat die nu dus op F:\Games of E:\Games, als je die path verwijderd tussen <default> </default> dan zal dat weer gewoon zijn zoals je dat gewend ben.
Succes ermee
Daarin kun je aangeven vanaf welke path de xbox moet beginnen bij bijvoorbeeld my programs. Blijkbaar staat die nu dus op F:\Games of E:\Games, als je die path verwijderd tussen <default> </default> dan zal dat weer gewoon zijn zoals je dat gewend ben.
Succes ermee
Heb nu ook mijn XBox gemod met XBMC (eigenlijk laten modden, was goedkoper dan zelf spullen aanschaffen om dat te doen) en damn, ... dit is echt alles wat mijn Kiss had moeten zijn (voor 1/3 van de prijs). De xbox is alleen een stuk lelijker, maar die zet ik wel achter een deurtje 
Misschien is je XboxMediaCenter.xml veranderd? Dan moet je daarin je smb-shares editten.skullsplitter schreef op zaterdag 03 juni 2006 @ 10:15:
[...]
/▌
Kan iemand mij een link mailen naar de T3ch builds..??Phrenetic schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 20:28:
PM3 is Project Mayhem III die je standaard bij de T3CH releases krijgt (zwart met carbon-achtige look)
mr_decoy at yahoo punt com
Verwijderd
Er is wel support voor widescreen, maar geen 720p/1080i , vergissing blijkbaar, maar komt nogHelaas nog geen widescreen support in deze release van MC360...
De paden in Xboxmediacenter.xml zijn om de games/apps/emul te scannen en een icoontje toe te voegen bij het specifieke scherm, heeft dus verder niks met de menu buttons te maken.Skraph schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:08:
Volgens mij kun je dat zelf aanpassen in Xboxmediacenter.xml
Succes ermee
*Zucht*, ik heb ff een oude versie 31-05-2006 geinstalleerd, want daar stond het nog wel in.

Tadaaa... dit ontbreekt dus bij de nieuwe versie, iemand die weet of dit een bug is of een nieuwe feature ? Ik denk dat ik deze versie maar voor een tijdje hou.
Ik heb mc360 geinstalleerd..ziet er leuk uit maar kan idd nergens de scripts terug vinden.. het is allemaal een beetje druk maar ziet er wel gelikt uit. Ook zit er geen optie meer in om te rebooten of de xbox uit te zetten. Letters zijn erg klein en ik vermoed dat ze zonder RGB kabel moeilijk te lezen zijn.
[ Voor 17% gewijzigd door m3gA op 06-06-2006 22:04 ]
Op start drukken en dan extra's kiezen voor scripts, file explorer en weather... beetje verstopt maar het zit er in.m3gA schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:04:
Ik heb mc360 geinstalleerd..ziet er leuk uit maar kan idd nergens de scripts terug vinden..
dankjePhrenetic schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:00:
[...]
Op start drukken en dan extra's kiezen voor scripts, file explorer en weather... beetje verstopt maar het zit er in.
Ook gevonden! Met je rechter thumbstick klikken voor het shutdown menum3gA schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 22:04:
Ook zit er geen optie meer in om te rebooten of de xbox uit te zetten. Letters zijn erg klein en ik vermoed dat ze zonder RGB kabel moeilijk te lezen zijn.
Animatie opties niet tegengekomen, nou was op mijn tv de achtergrond altijd al al 'wavy' dus eigenlijk viel het me nog niet zo op
lol .. zal morgen eens uitzoeken hoe ik het met de remote moet doen dan. merkte trouwens dat het menu enorm traag is als je muziek op hebt staan.Phrenetic schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:18:
[...]
Ook gevonden! Met je rechter thumstick klikken voor het shutdown menu
Animatie opties niet tegengekomen, nou was op mijn tv de achtergrond altijd al al 'wavy' dus eigenlijk viel het me nog niet zo op
Ik heb het net even voor je gechecked en idd, bij mij ook geen menu-buttons meer voor games/apps/...GoT schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 21:52:
[...]
De paden in Xboxmediacenter.xml zijn om de games/apps/emul te scannen en een icoontje toe te voegen bij het specifieke scherm, heeft dus verder niks met de menu buttons te maken.
*Zucht*, ik heb ff een oude versie 31-05-2006 geinstalleerd, want daar stond het nog wel in.
[afbeelding]
Tadaaa... dit ontbreekt dus bij de nieuwe versie, iemand die weet of dit een bug is of een nieuwe feature ? Ik denk dat ik deze versie maar voor een tijdje hou.
Ook enig idee hoe je dit met de remote doet, want daar heb ik geen thumbstick opPhrenetic schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 23:18:
[...]
Ook gevonden! Met je rechter thumbstick klikken voor het shutdown menu
code:
1
2
| <one>XBMC.ActivateWindow(PlayerControls)</one> <seven>XBMC.ActivateWindow(ShutdownMenu)</seven> |
Heb dit toegevoegt in de Keymap.xml, zodat deze functies met respectievelijk 1 en 7 op de remote ook uit te voeren zijn. Kan ik iig weer scriptjes gebruiken
Voor de rest vind ik het persoonlijk een geweldige skin, veel helderder en prettiger om naar te kijken dan PM, imo.
En de nieuwe functies zijn ook wel interessant. Nu alleen nog even een fatsoenlijke breedbeeld versie.
Om het onder de nul te hebben, gewoon jouw seven door zero vervangen?
Wat zijn de nieuwe functies?
Hier doet hij het trouwens gewoon goed hoor, reso staat op auto en hij kiest zelf 16:9 pal...
Wat zijn de nieuwe functies?
Hier doet hij het trouwens gewoon goed hoor, reso staat op auto en hij kiest zelf 16:9 pal...
bij mij geeft nu 1 het menu waar de extra's en dus ook de scripts in zitten, en 7 geeft het shutdown menu. En idd, kun je gewoon <zero> gebruiken als je het onder nul wilt hebben.
Ik begreep eigenlijk dat je op breedbeeld nu een gestretchde 4:3 skin hebt. Ik zie het ook niet echt, maar het zal er straks wel strakker uitzien.
Ik begreep eigenlijk dat je op breedbeeld nu een gestretchde 4:3 skin hebt. Ik zie het ook niet echt, maar het zal er straks wel strakker uitzien.
[ Voor 33% gewijzigd door TafkaT op 07-06-2006 01:11 ]
<zero> werkt idd goed, maar dat ze zelf niet bedacht hebben dat dit niet zo'n handige oplossing is, dat snap ik echt niet...
Verwijderd
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd, het XBMC360 logo'tje geeft een beetje een jammer-effect. Verder vind ik de kleurstelling van de Mayhem skin iets meer stylish. Maar goed, even wennen dan oordelen.
Verwijderd
Hmz. In mijn evox staat mijn netwerkkaart ineens op half duplex, nu ik mn oude xbmc install wil verwijderen... dit gaat dus teringsloom. Net in XBMC ging alles super snel... Hoe fix ik dit? 
[R] List Complete: 255 bytes in 5,08 seconds (0,0 KB/s)
[R] DELE efb7824e.tbn
[R] 250 Requested file action ok.
[R] DELE ef6bf5e8.tbn
[R] DELE e419a7fe.tbn
[R] CWD /F/Apps/XBMC/thumbs/f
[R] 250 "/F/Apps/XBMC/thumbs/f/" is current directory.
[R] PWD
[R] 257 "/F/Apps/XBMC/thumbs/f/" is current directory
[R] PASV
[R] 502 pasv is not implemented.

[R] List Complete: 255 bytes in 5,08 seconds (0,0 KB/s)
[R] DELE efb7824e.tbn
[R] DELE ef6bf5e8.tbn
[R] DELE e419a7fe.tbn
[R] CWD /F/Apps/XBMC/thumbs/f
[R] 250 "/F/Apps/XBMC/thumbs/f/" is current directory.
[R] PWD
[R] 257 "/F/Apps/XBMC/thumbs/f/" is current directory
[R] PASV
[R] 502 pasv is not implemented.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2006 16:48 ]
Verwijderd
Hoi, ik heb net de nieuwe T3CH build met MC360 geinstalleerd. Errug vette Skin
Heb een probleempje met het KMLBrowse (shoutcast script), deze wil niet starten. Krijg een Could not parse node error. Anderen hier ook last van, of die ik iets fout?
Heb ook een topic gestart op het blackbolt forum: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=518889
Op m'n oude XBMC met The Orbs skin werkt het script prima. Ik vermoed ook dat het dus een probleem is met de nieuwe T3CH build (6-6-6).
Groeten GarfieldNL
Heb ook een topic gestart op het blackbolt forum: http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=518889
Op m'n oude XBMC met The Orbs skin werkt het script prima. Ik vermoed ook dat het dus een probleem is met de nieuwe T3CH build (6-6-6).
Groeten GarfieldNL
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de .strm bestanden?
Ah wacht: - 07-06-2006 fixed: .strm files were treated as folders like playlists.
Ok, weten we dat ook weer
Ah wacht: - 07-06-2006 fixed: .strm files were treated as folders like playlists.
Ok, weten we dat ook weer
Kleurstelling is gewoon overgenomen van de Xbox360, daarom dat het ook MC360 heet.Verwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 16:46:
Ik ben er nog niet helemaal van overtuigd, het XBMC360 logo'tje geeft een beetje een jammer-effect. Verder vind ik de kleurstelling van de Mayhem skin iets meer stylish. Maar goed, even wennen dan oordelen.
Fire69 schreef op dinsdag 06 juni 2006 @ 11:05:
eeeeeh...Fire69 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 00:19:
Ik heb het net even voor je gechecked en idd, bij mij ook geen menu-buttons meer voor games/apps/...
Nou ja, dan maar ff t3ch versie geinstalleerd, ik moet zeggen het is nog ff wennen aan die skin.
Helaas heb je hier ook geen games/programs/emulators bij My programs.
Verwijderd
Ik heb hier dat sommige .tbn bestanden ( de images voor folders/streams etc) niet meer worden weergegeven.
In de versie van vandaag (07-06-2006) moet dat verholpen zijnVerwijderd schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:53:
Ik heb hier dat sommige .tbn bestanden ( de images voor folders/streams etc) niet meer worden weergegeven.
Ja, sorry, blijkbaar verwarde ik de versies een beetje door ook juist te upgraden.GoT schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 20:50:
[...]
[...]
eeeeeh...
Nou ja, dan maar ff t3ch versie geinstalleerd, ik moet zeggen het is nog ff wennen aan die skin.
Helaas heb je hier ook geen games/programs/emulators bij My programs.
ik had er ook last van.. dan maar even wachten tot schweino zijn build weer geupdate isBigfoot87 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:51:
[...]
In de versie van vandaag (07-06-2006) moet dat verholpen zijn
[ Voor 4% gewijzigd door m3gA op 07-06-2006 23:57 ]
Ik heb vandaag de 6-6 versie naar de 8-8 geupdate maar de strm bestanden doen het niet meer.. iemand enig idee wat dat kan zijn?
ik hoor weinig reacties van de blackbolt skin MC360.
Is het iets..? (moment geen xbox om uit te proberen)
Ja het is ietsdCY schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:53:
Vind het niet zo geweldig en revolutionair als ik dedacht had, maar het is wel gaaf
Ik heb trouwens meteen de gamercard vervangen voor het weerbericht (Klik hier voor een tutorial)
Ik heb de T3ch 6/6/6 versie geinstalleerd, maar ik krijg een fatalerror, het is een clean instal dus heb de oude helemaal weggehaald en de nieuwe erop gezet zonder iets te editten
wat moet ik doen
hmm heb ook de schweino build erop gezet, weer hetzelfde..
in de log van de default staat dit:
EDIT:
KUT nieuwe builds, ik was hele dag bezig om deze klote probleem op te lossen, niks werkte, dus ik dacht ik installeer evox enzo opnieuw met slayer zijn cd kit.. Dus ik heb die stappen tot en met 4 gevolgd, maar 5 niet gedaan.. Ik restart xbox, er komt foutmelding 21, ik herstart xbox met de slayer cd, weer de foutmelding..
voor mij geen nieuwe builds en f*ck de mc360 look
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| 17:44:59 M: 53796864 NOTICE: ----------------------------------------------------------------------- 17:44:59 M: 53776384 NOTICE: Starting XBoxMediaCenter. Built on Jun 6 2006 17:44:59 M: 53776384 NOTICE: Q is mapped to: Harddisk0\Partition1\dash 17:44:59 M: 53776384 NOTICE: Log File is located: Q:\xbmc.log 17:44:59 M: 53776384 NOTICE: ----------------------------------------------------------------------- 17:44:59 M: 53776384 NOTICE: Setup DirectX 17:44:59 M: 53751808 NOTICE: load settings... 17:44:59 M: 53751808 NOTICE: loading Q:\UserData\guisettings.xml 17:44:59 M: 53751808 ERROR: Unable to load Q:\UserData\guisettings.xml, creating new Q:\UserData\guisettings.xml with default values 17:44:59 M: 53723136 ERROR: Unable to save settings to Q:\UserData\guisettings.xml 17:44:59 M: 53723136 ERROR: Unable to save settings to Q:\UserData\guisettings.xml 17:44:59 M: 53723136 WARNING: Emergency recovery console starting... 17:44:59 M: 53723136 ERROR: The screen resolution requested is not valid, resetting to a valid mode 17:44:59 M: 53723136 ERROR: Resetting to mode PAL 4:3 17:44:59 M: 53723136 ERROR: Done reset 17:44:59 M: 50159616 FATAL: XBMC Fatal Error: 17:44:59 M: 50159616 FATAL: Q:\UserData\guisettings.xml, Line 0 17:45:00 M: 50159616 FATAL: Failed to open file 17:45:00 M: 50159616 FATAL: Init network using dash settings... 17:45:00 M: 50159616 WARNING: use dashboard 17:45:01 M: 49840128 FATAL: IP Address: 192.168.2.101 17:45:02 M: 49840128 FATAL: Starting FTP server... 17:45:02 M: 47742976 FATAL: FTP server running on port 21, login: xbox/xbox |
wat moet ik doen
hmm heb ook de schweino build erop gezet, weer hetzelfde..
in de log van de default staat dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| INFO - Mounting D: to \Device\Harddisk0\Partition1\dash INFO - launching cutfile: D:\default.cfg INFO - openening cutfile: D:\default.cfg ERROR - Unable to open cutfile ERROR - Can't launch cutfile Attempting to launch backup FTP server (c:\avalaunch.xbe) Attempting to launch backup FTP server (C:\unleashx.xbe) Attempting to launch backup FTP server (C:\xbmc.xbe) Attempting to launch backup FTP server (C:\evoxdash.xbe) Attempting to launch backup FTP server (C:\xboxdash.xbe) |
EDIT:
KUT nieuwe builds, ik was hele dag bezig om deze klote probleem op te lossen, niks werkte, dus ik dacht ik installeer evox enzo opnieuw met slayer zijn cd kit.. Dus ik heb die stappen tot en met 4 gevolgd, maar 5 niet gedaan.. Ik restart xbox, er komt foutmelding 21, ik herstart xbox met de slayer cd, weer de foutmelding..
voor mij geen nieuwe builds en f*ck de mc360 look
[ Voor 23% gewijzigd door kyddil op 08-06-2006 21:54 ]
Ik denk dat je gewoon ff je cache mappen leeg had moeten gooien. Doe ik altijd.
Groetjes, FaceDown.
ERROR: Unable to load Q:\UserData\guisettings.xml, creating new Q:\UserData\guisettings.xml with default values
17:44:59 M: 53723136
ERROR: Unable to save settings to Q:\UserData\guisettings.xml
Dit lijkt me toch niet zo goed..
Oké dat probleem heb ik dus ook. Ik dacht dat ik wat fout had gedaan maar er zijn er dus meer met dit probleem.Fire69 schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 10:04:
ERROR: Unable to load Q:\UserData\guisettings.xml, creating new Q:\UserData\guisettings.xml with default values
-Update-
Ben op dit moment een nieuwere versie met autoinstallatie aan het binnenhalen. Vanavond zal ik deze testen om te kijken of dit werkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Hugo op 09-06-2006 11:08 ]
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
[ Voor 93% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2006 15:45 ]
Had ik al gedaan, werkte nog steeds niet, ik zette een oude versie op die deed het ook niet!..FaceDown schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 01:15:
Ik denk dat je gewoon ff je cache mappen leeg had moeten gooien. Doe ik altijd.
Dat is dus vebodenlt_cmd_data schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 11:21:
Ik kon niks in de startpost vinden over download links verboden zijn. Maar anders moeten jullie deze link maar deleten.
...
Maar thanks anyway
[ Voor 25% gewijzigd door Spider.007 op 12-06-2006 15:44 ]
Verwijderd
Zo'n Fatal Error had ik ook nadat ik de nieuwe build er op had gezet.
Uiteindelijk heb ik t vanzelf opgelost, na hulp gevraagd te hebben op dit forum:
http://forum.xbox-info.nl/viewtopic.php?t=6348
In dat topic staat ook de oplossing. (Zo'n link plaatsen mag wel toch? makkelijker dan hele topic copy-pasten
)
Op http://blackbolt.x-scene.com/?p=forum onder Bugs hebben meer mensen last van dit probleem, maar is snel op te lossen wanneer je nog FTP hebt..
Anders zo'n autoinstaller gebruiken idd.
Btw, ik vind de MC360 er erg gelikt uitzien
Veel kleurrijker dan PM3 en dat waardeer ik wel. Natuurlijk nog wat bugs, en hij loopt ook nog wel ns vast bij mij, maar dat wordt wel opgelost - hoop ik- binnenkort!
Er zijn al meerdere mensen die modificaties aan hebben gebracht op de skin, ook wel geinig. Ipv een Xlink Kai-blade bijv. de filemanager op die plek, en andere instellingen voor de remote!
Uiteindelijk heb ik t vanzelf opgelost, na hulp gevraagd te hebben op dit forum:
http://forum.xbox-info.nl/viewtopic.php?t=6348
In dat topic staat ook de oplossing. (Zo'n link plaatsen mag wel toch? makkelijker dan hele topic copy-pasten
Op http://blackbolt.x-scene.com/?p=forum onder Bugs hebben meer mensen last van dit probleem, maar is snel op te lossen wanneer je nog FTP hebt..
Anders zo'n autoinstaller gebruiken idd.
Btw, ik vind de MC360 er erg gelikt uitzien
Er zijn al meerdere mensen die modificaties aan hebben gebracht op de skin, ook wel geinig. Ipv een Xlink Kai-blade bijv. de filemanager op die plek, en andere instellingen voor de remote!
Wel mooi die MC360 skin, maar elke keer als ik restart krijg ik een vaag grijs scherm met twee (groene) curves erop (kan nu ff geen screendumps plaatsen), het enige wat ik dan nog kan bereiken is het menu onder de startknop, maar niet mijn progs e.d. Ben ook totaal de weg kwijt met die nieuwe skin 
Een heel ander probleem wat ik altijd al heb gehad maar nu toch graag opgelost zie: als ik een dvd brand met verzamelde divx-jes en/of foto's en in m'n xbox stop dan lijkt de dvd leeg. In m'n pc zie ik wel alles staan, en gebrande dvd's werken wel goed. Heb al diverse merken geprobeerd (+ en -). Is dit een bekend probleem? Via het netwerk kan ik wel alles bekijken/afspelen, maar ik wil het binnenkort ergens anders laten zien en dan is het handig als ik het op dvd mee kan nemen.
Een heel ander probleem wat ik altijd al heb gehad maar nu toch graag opgelost zie: als ik een dvd brand met verzamelde divx-jes en/of foto's en in m'n xbox stop dan lijkt de dvd leeg. In m'n pc zie ik wel alles staan, en gebrande dvd's werken wel goed. Heb al diverse merken geprobeerd (+ en -). Is dit een bekend probleem? Via het netwerk kan ik wel alles bekijken/afspelen, maar ik wil het binnenkort ergens anders laten zien en dan is het handig als ik het op dvd mee kan nemen.
Heb je de cd wel afgesloten na het branden?Snoops schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 17:34:
Wel mooi die MC360 skin, maar elke keer als ik restart krijg ik een vaag grijs scherm met twee (groene) curves erop (kan nu ff geen screendumps plaatsen), het enige wat ik dan nog kan bereiken is het menu onder de startknop, maar niet mijn progs e.d. Ben ook totaal de weg kwijt met die nieuwe skin
/▌
Ja, dat was ook het eerste wat ik dacht de eerste keer
[ Voor 6% gewijzigd door Snoops op 09-06-2006 18:26 ]
Volgens mij wel. Je hebt ook nog een probleem met +r of -r met sommige drives. Als je het nu op een +r hebt gebrand kun je ook eens een -r proberen.Snoops schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 18:26:
[...]
Ja, dat was ook het eerste wat ik dacht de eerste keerHet moet dus wel kunnen?
/▌
vandaag nog een keer geupdate maar geen verschil.. iemand nog een idee?m3gA schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:47:
Ik heb vandaag de 6-6 versie naar de 8-8 geupdate maar de strm bestanden doen het niet meer.. iemand enig idee wat dat kan zijn?
Ja, gewoon wachten tot het opgelost wordtm3gA schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:25:
[...]
vandaag nog een keer geupdate maar geen verschil.. iemand nog een idee?
is het een algemeen probleem? Ik kan het iig nergens op het xbmc forum vinden.. heeft iemand anders er ook last van? Zag wel iets voorbij komen in dit topic maar dat zou opgelost zijn
[ Voor 11% gewijzigd door m3gA op 09-06-2006 21:54 ]
Ik heb er iig ook last van, eerst (in de build van 06-06-06) waren de bestandsnamen verdwenen en nu (Bluild 08-06-06) doen de thumbs het niet en kan ik de strm bestanden niet openen.m3gA schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 21:52:
[...]
is het een algemeen probleem? Ik kan het iig nergens op het xbmc forum vinden.. heeft iemand anders er ook last van? Zag wel iets voorbij komen in dit topic maar dat zou opgelost zijn
Dus gewoon afwachten volgens mij.
Ik vind het echt niets, technisch best cool maar de layout is naar mijn mening echt niet geschikt voor een mediacenter. Het scrollen door folders verloopt ook traag wanneer er een file afgespeeld wordt.dCY schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:53:
Verder zeggen de flashy kleurtjes me weinig, ik heb liever een sobere minimalistische look.
Maarja zo ziet de xbox360 gui er nou eenmaal uit.
Hopelijk port eens iemand de mac Frontrow gui of de playstation3 gui, dat zou pas vet zijn
Frontrow gui
PS3 gui
[ Voor 11% gewijzigd door Mantis op 09-06-2006 23:28 . Reden: links naar clipjes ]
Dit topic is gesloten.