martdj schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:55:
Ik zag dat Schweino zijn build al een tijdje niet meer geupdate heeft (laatste van 13 maart). Daarnaast zag ik bij XBMC dat er momenteel een code freeze is (vanaf 7 maart) voor versie 2.0 waarin alleen nog bugs gefixt worden. Is het mogelijk dat er sinds 13 maart geen changes meer geweest zijn of is Schweino "afwezig" (ik heb 'm ook al een tijd niet meer op het forum gezien).
Daarnaast zou het handig zijn om te weten welke bestanden Schweino voor zijn build aan de XBMC uit de CVS toevoegt (zoals naast een aantal scripts blijkbaar DialogSubMenu.xml), zodat we weten of iets een bug in XBMC is of misschien veroorzaakt door die toevoegingen. Weet iemand dit?
Ik ben er wel hoor, alleen wat passiever in dit forum
Ik ondervind de laatste dagen veel problemen met de CVS server, ik krijg er niets van gedownload, vandaar het gebrek aan updates.
Het enige wat ik aan de CVS toevoeg zijn scripts, enkele milkdrop visualisaties, codecs en de betreffende dialogsubmenu.xml
Ik lees overigens net pas dat dit laatste bestand problemen geeft, ik zal mijn eigen versie dus weghalen zodat de originele CVS versie in mijn builds komt te zitten.
[update]
zie net dit:
( 2006-03-13 12:42:16 - Project CVS Service ) As of 2006-03-12 pserver (anonymous) CVS services, along with tarballs and ViewCVS are down for projects that start with the letters e, i, j, o, v, w and x. We hope to resolve this issue in the next 2 days.
van
http://sourceforge.net/docs/A04/
Blijkbaar is het nog niet opgelost dus.....
[
Voor 23% gewijzigd door
Schweino op 17-03-2006 14:57
]