[xbox] Xbox media center - Deel V Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 23.843 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02:06
Erkandude schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 09:22:
[...]

Via een ultimate boot disc heb ik xbmc kunnen installeren eindelijk. Maar bij afspelen van films ed wil hij nog wel eens vastlopen. Vanavond maar eens via FTP te proberen xbmc te updaten en wat prorgamma's bijgooien.
Welke versie heb je nu?
Als je hiervoor een hele oude versie had, heb je dan na het updaten je de 00face08-folder in UDATA en TDATA verwijderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-06 13:47

FlyEragon

Alien Monkeys

Hiervoor had ik helemaal geen xbmc, dus dit was first time install. En de xbmc op de cd is van januari geloof ik. Vanaaf ga ik proberen of ik kan ftp'en om dan de xbmc te updaten met de build van schweino.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-06 09:10
martdj schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 11:55:
Ik zag dat Schweino zijn build al een tijdje niet meer geupdate heeft (laatste van 13 maart). Daarnaast zag ik bij XBMC dat er momenteel een code freeze is (vanaf 7 maart) voor versie 2.0 waarin alleen nog bugs gefixt worden. Is het mogelijk dat er sinds 13 maart geen changes meer geweest zijn of is Schweino "afwezig" (ik heb 'm ook al een tijd niet meer op het forum gezien).
Daarnaast zou het handig zijn om te weten welke bestanden Schweino voor zijn build aan de XBMC uit de CVS toevoegt (zoals naast een aantal scripts blijkbaar DialogSubMenu.xml), zodat we weten of iets een bug in XBMC is of misschien veroorzaakt door die toevoegingen. Weet iemand dit?
Ik ben er wel hoor, alleen wat passiever in dit forum :)

Ik ondervind de laatste dagen veel problemen met de CVS server, ik krijg er niets van gedownload, vandaar het gebrek aan updates.

Het enige wat ik aan de CVS toevoeg zijn scripts, enkele milkdrop visualisaties, codecs en de betreffende dialogsubmenu.xml

Ik lees overigens net pas dat dit laatste bestand problemen geeft, ik zal mijn eigen versie dus weghalen zodat de originele CVS versie in mijn builds komt te zitten.

[update]

zie net dit:
( 2006-03-13 12:42:16 - Project CVS Service ) As of 2006-03-12 pserver (anonymous) CVS services, along with tarballs and ViewCVS are down for projects that start with the letters e, i, j, o, v, w and x. We hope to resolve this issue in the next 2 days.
van http://sourceforge.net/docs/A04/

Blijkbaar is het nog niet opgelost dus.....

[ Voor 23% gewijzigd door Schweino op 17-03-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45950

KroeT schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 13:35:
Ik heb net gezocht naar skins, maar kan eigenlijk niets vinden dat mooier of 'beter' is dan PMIII. Jammer doch helaas.
Smokehead _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-06 10:05

PnD

like in Pinda ^_^

Bigfoot87 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:06:
[...]

Je kunt Xbmc remote benaderen dmv de webserver.
Dus je kunt in je browser gewoon het ip van je xbox invullen.
Als ik het ip in mijn browser tik doet ie het niet..moet ik iets enablen op mijn xbox?

Ik wil dus mijn xbox "shadowen" vanaf mijn pc net als realVNC, radmin bij pc's..

[ Voor 34% gewijzigd door PnD op 18-03-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-06 20:10
Hier lopen de films ook soms vast. Soms starten ze niet eens op. Wel raar. Ik gebruik een versie van Schweino maar weet zo niet welke versie. Heeft de laatste hier ook last van? Wilde namelijk vandaag weer eens gaan updaten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 16:38
Weet iemand hoe ik mijn Thomson DVD speler in mijn Xbox 1.0 toch zo ver krijg om mijn Slayer' af te spelen? Hij wilt er niet van booten, heb al geprobeerd:

Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW

En leest geen van allen. Nogal vervelend, zo heb ik nog niks aan mijn modchip :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Bigfoot87 schreef op donderdag 16 maart 2006 @ 20:06:
[...]

Je kunt Xbmc remote benaderen dmv de webserver.
Dus je kunt in je browser gewoon het ip van je xbox invullen.

Een backup van een DVD maak je met Magiciso,
Vervolgens kun je gewoon het Iso bestand streamen of kopieren naar je Xbox.
Moet ik dan perse een xbox dvd image maken of een gewone ISO?
Want voor xbox image moet je een geregistreerde versie hebben..

Hoe ga ik hem vervolgens afspelen in XBMC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:59
PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 09:01:
[...]

Als ik het ip in mijn browser tik doet ie het niet..moet ik iets enablen op mijn xbox?

Ik wil dus mijn xbox "shadowen" vanaf mijn pc net als realVNC, radmin bij pc's..
Ja, je zult idd eerst de webserver aan moeten zetten in xbmc. Dit kun je doen in onder 'Netwerk' in 'Instellingen'

Vervolgens zul je door je ip in te tikken in je browser verbinding kunnen maken met Xbmc, en deze bedienen via je browser.

Afbeeldingslocatie: http://img164.imageshack.us/img164/582/remote4up.th.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Bigfoot87 op 18-03-2006 15:56 ]

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
PnD schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:37:
[...]

Moet ik dan perse een xbox dvd image maken of een gewone ISO?
Want voor xbox image moet je een geregistreerde versie hebben..

Hoe ga ik hem vervolgens afspelen in XBMC?
Nee je kunt op je computer gewoon een ISO maken met MagicISO.
En dan kun je de ISO gewoon via je SMB shares benaderen en afspelen of kopieren.

suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Hmm had dit gedaan, maar had misschien niet genoeg geduld dan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thaan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:03:
Weet iemand hoe ik mijn Thomson DVD speler in mijn Xbox 1.0 toch zo ver krijg om mijn Slayer' af te spelen? Hij wilt er niet van booten, heb al geprobeerd:

Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW

En leest geen van allen. Nogal vervelend, zo heb ik nog niks aan mijn modchip :+
Ik kan met mijn thomson alleeen booten van sony cd'rs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121521

Thaan schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 11:03:

Maxell CD-RW
Maxell CD-R
Philips DVD+RW

een DVD+R does the trick (niet RW dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 159250

We just discovered that we have been nominated in two categories in SF's Community Choice Awards.
Please help by submitting your votes for XBMC:

- Best Multimedia Project
- Best Game Project

These are the first annual SF Community Awards; vote for Open Source projects you think are shaping the technology landscape.

Voting has already started and ends on:
USA: Thursday 3/23/06, 11:59 pm EST
EU: 2006-03-24, 4:59 am GMT

Winners are announced at the Slashdot Lounge at LinuxWorld Expo, Boston, April 5.
Thanks for your vote in both categories (scroll to the bottom of each category)!

/Team XBMC
Stemmen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05:20
hoe kan ik mijn hdd unlucken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
met evolution of een firmware als xecuter 3.0, moet je maar ff op hun sites zoeken

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 00:52

FaceDown

Storende factor.

Ik gebruik al een tijdlang XBMC met veel plezier. Ik heb sinds kort m'n xbox aangesloten op een beamer. Ik projecteer nu via de componentaansluiting 2 meter breed op 480p wat er erg lekker uit ziet.

Nu zijn alleen de ondertitels van DivX films nogal dik zwart omlijnd. Een iets dunner lijntje zou mooier zijn. Heeft iemand een idee of dit kan? Is het lettertype te wijzigen?

-edit: Ik heb het al gevonden.. gewoon subs kleiner maken, wist niet dat dat kon :+ http://manual.xboxmediace...SettingsMyVideosSubtitles -

[ Voor 19% gewijzigd door FaceDown op 19-03-2006 13:42 ]

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
zo zo een RGB kabel is echt een stuk mooier en scherper als een normale scart :o
kan je ergens in XBMX instellen hij breedbeeld moet weergeven ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tatata
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-06 21:55
hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:48:
zo zo een RGB kabel is echt een stuk mooier en scherper als een normale scart :o
Yep bij je settings ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 03:06
die tomson drives zijn trouwens ook aan te passen dacht ik zodat ze meer kunnen afspelen. Schijnt echter wel lastig te zijn...
Kijk daar voor op de website van xbox-scene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
Tha_Butcha schreef op zondag 19 maart 2006 @ 09:46:
met evolution of een firmware als xecuter 3.0, moet je maar ff op hun sites zoeken
ik heb evox erop alleen kan ik die setting bij system manegement niet veranderen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 15:13:
[...]

ik heb evox erop alleen kan ik die setting bij system manegement niet veranderen :(
Probeer ConfigMagic 1.6 final eens, daar moet het zeker mee lukken.

http://www.eurasia.nu/mod...50&orderby=titleA&show=50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 13:48:
In je normale xbox dash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02:48

Gaitman

The Real One

Weet iemand of het mogelijk is om de MCE infrarood ontvanger te gebruiken i.c.m. XBMC?
Op mijn PC werkt deze zonder problemen en gaat er een rood ledje branden als je op een knop van de afstandbediening drukt.
Echter als ik de receiver aansluit en wil gebruiken in XBMC dan werkt het niet.

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/155/mce2dy.jpg

Ik heb zelf al de volgende dingen gedaan:
- <displayremotecodes>true</displayremotecodes> geeft geen resultaat
- De MCE receiver aansluiten op een USB hub en het rode ledje gaat branden als je op een knop drukt.
- De MCE receiver aansluiten op de Xbox en de led brandt tot het moment dat het Microsoft of MOD logo in beeld komt (bij het opstarten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
daar kan ik niet meer komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Bigfoot87 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 15:58:
[...]

Nee je kunt op je computer gewoon een ISO maken met MagicISO.
En dan kun je de ISO gewoon via je SMB shares benaderen en afspelen of kopieren.

suc6!
Ik krijg geen ISO afgespeeld met XBMC :( Heb hem geshared staan, maar na een half uur speelt ie hem nog niet..
Ik benader het bestand gewoon via bestandsbeheer (ook via films geprobeerd) en druk op A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Dat werkt ook niet. Bovenstaande is ook voor de Xbox extender.

De MCE afstandsbediening en ontvanger zijn RC6 en de DVD kit schijnt RC5 te zijn. Nu is mijn vraag is de Xbox extender dat ook. Zo ja dan gaat het inderdaard niet werken zonder extra "drivers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
wat is XBMC tog geweldig _/-\o_
nu het is breedbeeld staat ziet alles er veel beter uit + geen zwarte balken meer :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Ik heb zojuist een tweede hands DVD kit gekocht. Nu de volgende vraag kan van de DVD kit de ontvanger samenwerken met een MCE remote?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
GJAman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 17:00:
[...]

Dat werkt ook niet. Bovenstaande is ook voor de Xbox extender.
Ehm, je probeert dus een "gewone" MCE afstandsbediening te laten werken op een xbox zonder ontvanger-dongle?? Dan kan je net zo goed een willekeurige ab pakken en die proberen te laten werken met een xbox, dat gaat je ook niet lukken..... Ik begrijp je poging niet helemaal.
GJAman schreef op zondag 19 maart 2006 @ 19:43:
Ik heb zojuist een tweede hands DVD kit gekocht. Nu de volgende vraag kan van de DVD kit de ontvanger samenwerken met een MCE remote?
Lijkt me sterk, de xbox ab werkt met de codes van een RCA DVD speler, dus tenzij je MCE ab van deze codes gebruik maakt gaat het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman

Gaitman

The Real One

Schweino schreef op zondag 19 maart 2006 @ 20:20:
[...]

Ehm, je probeert dus een "gewone" MCE afstandsbediening te laten werken op een xbox zonder ontvanger-dongle?? Dan kan je net zo goed een willekeurige ab pakken en die proberen te laten werken met een xbox, dat gaat je ook niet lukken..... Ik begrijp je poging niet helemaal.
In eerste instantie probeerde ik gewoon een MCE setje werkend te krijgen dus USB receiver + remote, zoals de volgende foto. Want ik heb een aangepast frontpaneel met USB poorten

Afbeeldingslocatie: http://img45.imageshack.us/img45/155/mce2dy.jpg

Echter dat werkt niet en nu vraag ik me af of de combinatie MCE remote en de IR ontvanger/dongle van de DVD kit wel samen gaat werken? Zoals hieronder:
Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/6085/mcecombi3pu.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Gaitman op 19-03-2006 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31770

Zou iemand wellicht voor mij een aantal screenshots kunnen maken van de "Mijn muziek" sectie van XBMC? Zoals ik in een eerdere post al vertelde zit ik nog 2 maanden in Amerika. Ik wil mijn muziekcollectie (ongeveer 100 gb) via een media center kunnen bedienen: mijn xbox met chip die nu in NL staat lijkt daarvoor dus uitstekend. Nu zou ik alleen willen weten:
  • Zoek functie: kan ik zoeken op album, artiest, genre, etc? Werkt dit een beetje ok?
  • Ordening van muziek: kan dit aan de hand van albumart?
  • Tot slot het afspelen van nummers: is het mogelijk om de album art te zien, de overige nummers (van die artiest / album / genre) terwijl het nummer afspeelt? Is dit automatisch, of moet je daarvoor weer een 'stap terug'?
Wellicht dat deze vragen met een paar screenshots zijn te beantwoorden..
Voor mij zal de XBMC dus bijna alleen voor muziek gebruikt worden.
Alvast heel erg bedankt :)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 31770 op 20-03-2006 04:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 15:30
Anoniem: 121521 schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 20:40:
[...]

een DVD+R does the trick (niet RW dus)
Ook niet alle DVD+Rs. Memorex DVD+R slikt ie bijvoorbeeld weer niet. Ik had nog een stapeltje oude Fujifilm DVD+Rs (Tayo Yuden 002) en die werken goed.
Daarnaast lijken el-cheapo Princo DVD-Rs het ook goed te doen (voor een tijdje, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van die DVD-Rs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Media center bevalt me zo goed dat ik van plan ben een 2e Xbox aan te schaffen voor een ander gedeelte van het huis, m'n vraag is of m'n mp3's makkelijk van xbox naar xbox zijn te zetten met xbox media center (het liefst dus via het netwerk zonder PC) ?

[ Voor 14% gewijzigd door Walkman op 20-03-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaeger
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-04-2020
Walkman schreef op maandag 20 maart 2006 @ 11:35:
Media center bevalt me zo goed dat ik van plan ben een 2e Xbox aan te schaffen voor een ander gedeelte van het huis, m'n vraag is of m'n mp3's makkelijk van xbox naar xbox zijn te zetten met xbox media center (het liefst dus via het netwerk zonder PC) ?
Dat gaat prima werken! Als je de 2 xbox in de zelfde ip range zet vinden ze elkaar en kun je makkelijk bestanden sharen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Waarom overzetten? Je kan toch gewoon van de ene naar de andere streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:26:
[...]

In xbmc onder programmas zit de optie XboX Dash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Die gaat volgens mij enkel zoeken naar xboxdash.xbe, en als je een softmod hebt, zou die wel eens iets anders kunnen opstarten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

martdj schreef op maandag 20 maart 2006 @ 09:21:
[...]

Ook niet alle DVD+Rs. Memorex DVD+R slikt ie bijvoorbeeld weer niet. Ik had nog een stapeltje oude Fujifilm DVD+Rs (Tayo Yuden 002) en die werken goed.
Daarnaast lijken el-cheapo Princo DVD-Rs het ook goed te doen (voor een tijdje, maar dat ligt denk ik meer aan de kwaliteit van die DVD-Rs)
Ik heb alleen maar ervaring met onderstaande DVD's en alles werkt tot nu toe op mn Thomson speler.
Afbeeldingslocatie: http://www.burningmedia.sk/images/res/DVD+R-8x-BH-50-(4576)kicsi_100_81.jpg

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
Gutteguttegut schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:41:
[...]
Ik heb alleen maar ervaring met onderstaande DVD's en alles werkt tot nu toe op mn Thomson speler.
[afbeelding]
Ik gebruik Arita - DVD's, Alle Xbox DVD spelers kunnen deze dvd's lezen en ze zijn goedkoop.
Ze zijn te bestellen op www.ddvd.info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
hellrazor schreef op zondag 19 maart 2006 @ 16:26:
[...]

Dan moet je zorgen dat je er kan komen.

Zet gewoon msdash terug op de C:\
(let op: bij softmods moet je xboxdash.xbe eerst hernoemen naar bv msdash.xbe en de verwijzingen naar c:\fonts in de xbe moeten veranderd worden naar f0nts en je originele fonts-map hernoem je naar f0nts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellrazor
RolfLobker schreef op maandag 20 maart 2006 @ 14:46:
[...]

Dan moet je zorgen dat je er kan komen.

Zet gewoon msdash terug op de C:\
(let op: bij softmods moet je xboxdash.xbe eerst hernoemen naar bv msdash.xbe en de verwijzingen naar c:\fonts in de xbe moeten veranderd worden naar f0nts en je originele fonts-map hernoem je naar f0nts)
ik heb de orginele dash wel maar als ik die opstart via programma's dan krijg ik een foutmelding

avalaunch is nu me defaultdash

[ Voor 6% gewijzigd door hellrazor op 20-03-2006 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Fire69 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 12:01:
Waarom overzetten? Je kan toch gewoon van de ene naar de andere streamen?
Kan natuurlijk, maar (als ik uiteindelijk een tweede heb) waarom 2 xboxen tegelijkertijd aandoen? Zie ik als onnodige energieverspilling....en daarnaast is het ook makkelijk af en toe er eentje ergens mee naar toe te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Mja, maar ga je dan alles dubbel erop zetten? En lopen synchroniseren en zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
Oh, dat ben ik zeker niet van plan....als ik dat eenmaal gedaan hebt hoef ik 'm niet zo nodig gesyncht te houden. Eerst nog eens een leuke 2e hands xbox vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-06 14:13
Walkman schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:28:
Oh, dat ben ik zeker niet van plan....als ik dat eenmaal gedaan hebt hoef ik 'm niet zo nodig gesyncht te houden. Eerst nog eens een leuke 2e hands xbox vinden :)
bij Media Markt in Maastricht ligt er een hele pallet voor 119 euro bij de ingang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Zoals ik hier al eerder heb gezegd, heb ik voor mijn zwager (niet schoobroer voor jullie NL'ers dus :) ) eentje gekocht met 2 controllers, dvd-kit en 2 games voor 100€.
Mooi prijsje toch? Zo vind je der wel meerdere hoor. (www.kapaza.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Niet online
m3gA schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:30:
[...]

bij Media Markt in Maastricht ligt er een hele pallet voor 119 euro bij de ingang
Niet duur, maar ja, wil er natuurlijk ook nog een iets grotere harddisk in hebben (zelf ombouwen zie ik niet zo zitten)....dus ik ga gewoon even de veilingsites langs...
Wel relaxed dat de oude xbox langzaam in prijs aan het dalen is, dan zal er binnenkort ook nog wel een uitverkoop wat betreft games zijn (was toen bij de dreamcast zeer aantrekkelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
m3gA schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:30:
[...]

en 99 euro dus in Arnhem zoals ik al eerder zei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL
  • Laatst online: 15-05 09:56

MarcoKL

That's a huge b*tch!

Schweino schreef op maandag 20 maart 2006 @ 16:55:
[...]

en 99 euro dus in Arnhem zoals ik al eerder zei ;)
nieuw? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:45
jep nieuw ja, stond flinke pallet iig

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martdj
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03 15:30
Schweino schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 14:48:
[...]

Ik ben er wel hoor, alleen wat passiever in dit forum :)

Ik ondervind de laatste dagen veel problemen met de CVS server, ik krijg er niets van gedownload, vandaar het gebrek aan updates.

Het enige wat ik aan de CVS toevoeg zijn scripts, enkele milkdrop visualisaties, codecs en de betreffende dialogsubmenu.xml

Ik lees overigens net pas dat dit laatste bestand problemen geeft, ik zal mijn eigen versie dus weghalen zodat de originele CVS versie in mijn builds komt te zitten.

[update]

zie net dit:
[...]
van http://sourceforge.net/docs/A04/

Blijkbaar is het nog niet opgelost dus.....
He Schweino. Bedankt voor de uitleg! Ik zie nu op je site een build van 20 maart staan. Het werkt weer dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Is het ook mogelijk om je xbox te shadowen vanaf je pc als hij nog niet in XBMC zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Ja, ik geloof niet dat ze bij de Mediamarkt gebruikte dingen verkopen.....
martdj schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:06:
[...]

He Schweino. Bedankt voor de uitleg! Ik zie nu op je site een build van 20 maart staan. Het werkt weer dus?
Jep, loopt weer als een tierelier (na aanpassing van het CVS get commando)
PnD schreef op maandag 20 maart 2006 @ 22:16:
Is het ook mogelijk om je xbox te shadowen vanaf je pc als hij nog niet in XBMC zit?
Als je met "shadowen" bedoelt dat je je xbox wilt besturen via een remote client, dan moet ik je teleurstellen (tenzij je er Linux op installeert natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gymaroe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-02 10:41
Ik heb al eerder ongeveer dezelfde vragen gesteld en heb al weer een hoop gezocht. Ik heb nog 2 problemen waarmee ik nog niet verder kom.

Ik gebruik xbmc (13 maart 06) met de standaard skin PMIII

1) Ik krijg de rss feeds van nu.nl niet werkend op de standaard skin. Webwereld lukt wel en de standaard rss doet het ook prima. Wie weet de juiste werkende link naar rss van nu.nl

..........Opgelost!

2) Ik heb van de standaard skin het DialogSubMenu.xml gewijzigd en daar mijn favoriete scripts. (Naam ingevuld en startpad en Visible=yes) maar er wordt niets zichtbaar. Werkt dit in deze skin niet? En in de pdm skin?

typo

[ Voor 3% gewijzigd door Gymaroe op 21-03-2006 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-05 13:51

Gutteguttegut

CEO of TFD

Fire69 schreef op maandag 20 maart 2006 @ 15:33:
Zoals ik hier al eerder heb gezegd, heb ik voor mijn zwager (niet schoobroer voor jullie NL'ers dus :) ) eentje gekocht met 2 controllers, dvd-kit en 2 games voor 100€.
Mooi prijsje toch? Zo vind je der wel meerdere hoor. (www.kapaza.nl)
Inderdaad, als je een beetje via veilingkijker.nl zoekt vind je vast een leuke set.
Of zoals ik laatst via V&A op tweakers.net: Xbox met 2 controllers, 7 originele spellen en een Force Feedback stuurtje voor 95 euro. :)

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Gymaroe schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 10:29:
1) Ik krijg de rss feeds van nu.nl niet werkend op de standaard skin. Webwereld lukt wel en de standaard rss doet het ook prima. Wie weet de juiste werkende link naar rss van nu.nl
van http://manual.xboxmediace...a.php?wakka=RSSfeedguide:
– Q. Are other formats supported.
– A. No only .xml is currently supported
Aangezien nu.nl zijn rss feeds (niet meer) in xml aanbiedt kan xbmc ze niet meer weergeven. Ik ben overgestapt op de rss feed van de Volkskrant (http://volkskrant.nl/rss/laatstenieuws.rss)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Als ik via FTP de ISO kopieer naar mijn xbox geeft ie bij de 4GB een error :( al meerdere keren geprobeerd..heb genoeg hdd ruimte..
Zal vanavond de exacte error posten, maar misschien dat er al bij iemand een lichtje gaat branden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als ik zo'n beetje rond-google lijkt FATX een limiet van 4gb te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 19-05 10:12
wat mij opvalt is dat bij de laatste builds, de keuze er niet meer is
om video af te splen over ale speakers ... :'(

Ik heb de xbox aangesloten op m`n reciever zodat hij dolby digital kan afspelen.
Dit lukt super met muziek alleen niet meer met video.

Doe ik iets verkeerd of heb ik een wijziging gemist ...

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Oww, is die xbox schijf standaard FAT32??? Is dit niet om te zetten naar ntfs? of een bepaalde partitie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

PnD schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:16:
Oww, is die xbox schijf standaard FAT32??? Is dit niet om te zetten naar ntfs? of een bepaalde partitie?
xbox gebruikt fatx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
PnD schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 09:16:
Fire69 schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:25:
Als ik zo'n beetje rond-google lijkt FATX een limiet van 4gb te hebben?
Lezen is ook een vak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

pvdlaan schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 08:48:
wat mij opvalt is dat bij de laatste builds, de keuze er niet meer is
om video af te splen over ale speakers ... :'(

Ik heb de xbox aangesloten op m`n reciever zodat hij dolby digital kan afspelen.
Dit lukt super met muziek alleen niet meer met video.

Doe ik iets verkeerd of heb ik een wijziging gemist ...
Waarom zou je dat willen? Volgens mij is die optie 'alle speakers' alleen om stereogeluid op alle speakers weer te geven. Ik krijg sowieso surroundgeluid zonder die optie.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Als je een divx/xvid hebt met DD2.0 geluid bvb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Of bij analoog stereogeluid. Mijns inziens is het bij films alleen maar irritant, hoewel ik het bij muziek wel prettig vind om het geluid uit alle boxen te krijgen (het stereo-effect blijft overigens wel behouden, links en rechts blijven dus gescheiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Waarom zou je dan geluid van achteren willen horen wat eigenlijk van voren hoort te komen? Lijkt me niet dat rears iets toe kunnen voegen bij stereogeluid. Dat is overigens bij mij helemaal zo omdat mijn fronts van veel betere kwaliteit zijn dan mijn rears.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

FaceDown schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 15:17:
Waarom zou je dan geluid van achteren willen horen wat eigenlijk van voren hoort te komen? Lijkt me niet dat rears iets toe kunnen voegen bij stereogeluid. Dat is overigens bij mij helemaal zo omdat mijn fronts van veel betere kwaliteit zijn dan mijn rears.
Gewoon meer geluid (volume, surround gevoel) kan ook prettig zijn, zoals bij muziek.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
PnD schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 07:39:
Als ik via FTP de ISO kopieer naar mijn xbox geeft ie bij de 4GB een error :( al meerdere keren geprobeerd..heb genoeg hdd ruimte..
Zal vanavond de exacte error posten, maar misschien dat er al bij iemand een lichtje gaat branden..
Dit heb ik ook gehad. Als je in xbmc zit en dan upped was het probleem opgelost. Eerder deed ik het in evox menu. Daar kreeg ik dezelfde fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD

PnD

like in Pinda ^_^

Zal ik dat is proberen dan :)
Kan niet eens files copy-en vanaf mijn share..optie kopieren is gewoon niet te kiezen..
Heb alle soorten instellingen gechecked,kan niks vinden van een hdd lock ofzo :/

Ben nu bezig met dvd2xbox te testen..

[ Voor 79% gewijzigd door PnD op 23-03-2006 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoKL

MarcoKL

That's a huge b*tch!

PnD schreef op woensdag 22 maart 2006 @ 23:50:
Zal ik dat is proberen dan :)
Kan niet eens files copy-en vanaf mijn share..optie kopieren is gewoon niet te kiezen..
witte knopje dacht ik, als je in explorer zit, maar kan het mis hebben zit nu niet thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
weet iemand of er een manier is is om www.kanalenkiezer.nl via je xbox te kijken? ik heb eens in de source gekeken maar ik zie niet waar ze de kanalen vandaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
  • Laatst online: 07-06 15:11
m3gA schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:44:
weet iemand of er een manier is is om www.kanalenkiezer.nl via je xbox te kijken? ik heb eens in de source gekeken maar ik zie niet waar ze de kanalen vandaan halen.
de meeste kanalen hebben een of andere windows media code nodig ofzo. die spelen niet af op de xbox, de rest kun je waarschijnlijk allemaal wel op internet vinden en zelf streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16010

JAAA! Ik heb hier al eerder naar gevraagd, maar niemand wist het. Ik heb nu een tooltje gevonden waarmee je op je pc vanaf je Xbox muziek kan "streamen". Dus dat je Xbox als driveletter X: in je explorer komt te staan en dat je zo muziek kan afspelen alsof je de files lokaal hebt staan. Het tooltje is oud en bestaat al vele jaren:

http://www.acs.uwosh.edu/novell/netdrive.htm

Werkt uiteraard met elke ftp server en niet alleen met filezilla. Wat het ding eigenlijk doet is eerst de mp3 geheel downloaden voordat het afspelen begint. Maar met kleine MP3's (en een 100 mbit verbinding) merk je daar weinig of niks van.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 16010 op 25-03-2006 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
m3gA schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 20:44:
afaik kan dat niet omdat kanalenkiezer van activex gebruik maakt, en er geen browser beschikerbaar is voor de xbox, en al helemaal geen ie. tenzij je in python een hack kan bouwen om te compenseren voor die active componenten.

en waarom de fuck zou je van fatx over willen gaan naar ntfs?

Compromises are for the weak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
Tha_Butcha schreef op zondag 26 maart 2006 @ 14:02:
[...]

afaik kan dat niet omdat kanalenkiezer van activex gebruik maakt, en er geen browser beschikerbaar is voor de xbox, en al helemaal geen ie. tenzij je in python een hack kan bouwen om te compenseren voor die active componenten.

en waarom de fuck zou je van fatx over willen gaan naar ntfs?
jammer had gehoop dat iemand het wist kon ik ze in strm bestanden gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34095

Bever schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 21:14:
[...]
de meeste kanalen hebben een of andere windows media code nodig ofzo. die spelen niet af op de xbox, de rest kun je waarschijnlijk allemaal wel op internet vinden en zelf streamen.
xbmc heeft meer codecs dan welk apparaat op de markt en speelt dan ook alles af, daar zit het probleem hier niet.
ook hier zit het probleem niet.

Die site werkt dmv een javascript, op zich kun je het aan de hand van dat script wel aan de praat krijgen, ware het niet dat het javascript geencrypt is. Als iemand het nu kan deencrypten (ben ik niet in thuis) dan zijn we een stap verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hallo!

Vraagje, als ik in de openingspost kijk hebben jullie allemaal andere plaatjes in het standaard opstart menu staan, dus naast de knoppen..
Is er een tooltje wat er voor zorgt dat die plaatjes geupdate worden ofzo?
Ik vind die plaatjes die jullie daar hebben al erg mooi, en ik wil ook wel eens een beetje afwisseling op mijn eigen doos :D
Klopt het trouwens dat LaunchBrowser 1.8 niet meer werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Anoniem: 34095 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:13:
[...]

xbmc heeft meer codecs dan welk apparaat op de markt en speelt dan ook alles af, daar zit het probleem hier niet.
probeer de streams van 3voor12 maar eens op xbmc uit... dat gaat niet en op de pc doen ze het wel. Ik heb me laten vertellen in het vorige topic dat deze streams een bepaalde key oid nodig hebben dat ze van media player (windows) krijgen. In b.v. MPC werkt de stream ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
Dan ligt het dus aan de key, en niet aan het formaat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51
Heeft iemand de streams van talpa al aan de praat gekregen ? Talpastream 0.7 werkt hier niet (meer). Zal wel komen omdat je nu moet inloggen, maar ook dat moet toch wel mogelijk zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Fire69 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 08:06:
Dan ligt het dus aan de key, en niet aan het formaat. ;)
ik had het ook over een code en niet over een codec.
sverzijl schreef op maandag 27 maart 2006 @ 10:31:
Heeft iemand de streams van talpa al aan de praat gekregen ? Talpastream 0.7 werkt hier niet (meer). Zal wel komen omdat je nu moet inloggen, maar ook dat moet toch wel mogelijk zijn ?
Talpastreams moet je tegenwoordig voor betalen dus dat gaat niet meer werken met xbmc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:51
Bever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:40:
[...]
Talpastreams moet je tegenwoordig voor betalen dus dat gaat niet meer werken met xbmc
:? Van de 34 streams zijn er maar 2 waarvoor betaald hoeft te worden. De rest is nog gewoon gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Heeft iemand een korte uitleg over dat launchbrowser gebeuren? Ik heb namelijk de nieuwste XBMC erop gezet, en daar zou ie in moeten zitten, maar ik heb geen idee hoe ik de clips af kan spelen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Laatst online: 21:32
Hallo,

Ik heb een vraagje:
Ik heb internet op deze pc, en de xbox staat ernaast. Nu wil ik ook internet op mijn xbox. Dus ik een 2de netwerk kaartje gekocht en alles geinstallerd(xLink Kai) etc. Alleen wanneer ik mijn xbox en mijn pc aan heb, en wil internetten op mijn pc, kan dat niet... mijn internet valt als het ware uit. Wanneer ik de xbox uitzet heb ik wel weer internet. maar ook als ik geen intrnet op de pc heb, heb ik geen internet op de xbox. kan iemand mij helpen?(hoe ik toch kan interneten op allebei de apparaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown

FaceDown

Storende factor.

Je moet op de netwerkkaart waarop je je xbox aansluit internet delen inschakelen. Dan zorgt je PC ervoor dat je ook op de xbox internet hebt.

Je vindt deze optie bij de eigenschappen van de netwerkverbinding, onder tabblad geavanceerd.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigfoot87
FaceDown schreef op maandag 27 maart 2006 @ 14:31:
Je moet op de netwerkkaart waarop je je xbox aansluit internet delen inschakelen. Dan zorgt je PC ervoor dat je ook op de xbox internet hebt.

Je vindt deze optie bij de eigenschappen van de netwerkverbinding, onder tabblad geavanceerd.
Beter kun je een "netwerk brug" maken tussen beide verbindingen, dan kun je namelijk ook het computer netwerk bereiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Bigfoot87 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Beter kun je een "netwerk brug" maken tussen beide verbindingen, dan kun je namelijk ook het computer netwerk bereiken :)
Dan probeer ik even een brug te maken. maar nog 1 vraagje. Kan ik ook een crosskabel gebruiken? (met de opstelling pc -> xbox)
Want heb niet een normale utp kabel hier liggen..

EDIT: ik heb een verbindingsbrug gemaakt. Internet doet het daar op, ook als de xbox aanstaat, maar ik heb 1 probleem. Als ik bij verbindsbrug eigenschappen doe, en dan ip bekijk zie ik dat er een "autmatische ip" word verkregen. maar als ik deze dan instel op mijn gebruikelijke ip(ivm poort forwarding), dan valt internet opeens uit.

[ Voor 30% gewijzigd door Perzikvrucht op 27-03-2006 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Waarschijnlijk stel je dat IP adres 2 maal in, dus bij je xbox en je pc. Aangezien een ip adres uniek dient te zijn heb je op 1 van de 2 apparaten geen internet dan. Ik zou je overigens een router aanraden. Kosten niet veel meer en je hoeft niet iedere keer je PC aan te hebben staan als je met je xbox op het internet wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bever schreef op maandag 27 maart 2006 @ 12:40:
[...]
ik had het ook over een code en niet over een codec.
[...]
My mistake, een code zal dan DRM zijn.
Bij talpa hoef je geloof ik alleen te registreren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bever schreef op zondag 26 maart 2006 @ 21:21:
[...]
probeer de streams van 3voor12 maar eens op xbmc uit... dat gaat niet en op de pc doen ze het wel.
en welke link gebruik je dan ? .asx ? dat werkt niet in xbmc, je moet de url uit de .asx halen en hier heb ik er 1 van 3voor12 die gewoon werkt: mms://wm7.xs4all.nl/streamgate61 (ook in BSPlayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik ook de media van mijn pc afspelen?
Ja, door middel van netwerk shares is dit mogelijk. Dit moet via het bestand XboxMediaCenter.xml gedaan worden. Je kan als voorbeeld een extra optie maken in het muziek menu. Om dit te doen, ga je als volgt te werk:

- Maak een connectie via FTP naar je XBOX
- Open het bestand XboxMediaCenter.xml
- Scroll naar beneden tot je bij <!-- My Music shares !--> bent aangekomen
Zet na het onderdeel <default></default> de volgende code

<bookmark>
<name>Netwerk share</name>
<path>smb://WERKGROEP;gebruikersnaam:wachtwoord@192.168.x.x/Sharenaam/</path>
</bookmark>

De naam van de share kan je natuurlijk naar eigen smaak maken. De werkgroep, etc. spreken voor zich.
Let er wel op dat je het IP adres van de PC invult en niet de hostnaam. Dit om conflicten te voorkomen.

Hoe fix ik dat? Ik heb gewoon een share op mn pc staan, verder geen username of pw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
Anoniem: 34095 schreef op maandag 27 maart 2006 @ 17:55:
[...]

en welke link gebruik je dan ? .asx ? dat werkt niet in xbmc, je moet de url uit de .asx halen en hier heb ik er 1 van 3voor12 die gewoon werkt: mms://wm7.xs4all.nl/streamgate61 (ook in BSPlayer)
mmm in het vorige topic zei iemand dat dat niet kon... maargoed bedankt :) ik ga het proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
ik heb nu alles gedaan, met een netwerkbrug enzo. Ik kan nu weerbericht ontvangen en radio luisteren. Dus dat zit wel goed. alleen wanneer ik Xlink kai probeer te starten, vraagt ie of hij mag connecten, ik zeg ja, en dan zegt ie dat ie niet kan connecten. Ik weet niet wat ik fout doe.
Op mijn xbox als netwerk instelling heb ik staan:

ipadres: 192.168.0.5
Gateway: 192.168.0.3
DNS: zelfde als pc

Pc(brug) heb ik staan:
ipadres: 192.168.0.104
gateway: 192.168.0.100
DNS: zelfde als Xbox

Wat doe ik hier verkeerd??
Hij kan dus wel radio lusiteren enzo.

Ik kan alleen geen trailers bekijken

[ Voor 4% gewijzigd door Perzikvrucht op 27-03-2006 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Heb je wel de PC client van Kai geinstalleerd en aangeslingerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Ja die heb ik geinstalleerd en als profil heb ik gekozen voor: engine only

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever
matsume schreef op maandag 27 maart 2006 @ 20:20:
Ja die heb ik geinstalleerd en als profil heb ik gekozen voor: engine only
heb je draadloos netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172035

Hallo,

Weet iemand hoe ik automatisch een audio stream kan laten opstarten via xbmc tijden
het opstarten ?
Zodat ik in principe kan luisteren naar men favorite stream zonder men Tv te moeten aanzetten !

iemand ???

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 172035 op 28-03-2006 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
matsume schreef op maandag 27 maart 2006 @ 19:39:
Op mijn xbox als netwerk instelling heb ik staan:

ipadres: 192.168.0.5
Gateway: 192.168.0.3
DNS: zelfde als pc

Pc(brug) heb ik staan:
ipadres: 192.168.0.104
gateway: 192.168.0.100
DNS: zelfde als Xbox
Waarom heb je je xbox gateway als 192.168.0.3 staan?
Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.