Dan ga je die discussie verliezen. Je kunt mensen niet blijven behoeden voor aankoopfouten. Je kunt je ook niet met andermans koop- en verkoopzaken bemoeien. Het is leuk en aardig dat je het doet, maar, wat schiet je er mee op? Een goed gevoel? En hoe wil je 1 miljoen kopers per dag behoeden voor aankoopfouten? Kom je ook bij mij in de winkel staan en zeggen dat we te duur zijn?
Kom op zeg, ga wat anders doen. vermaak je met een online race game, of bouw desnoods een website met "aankoopadviezen". Maar ga niet op GoT moeilijk lopen doen over iets wat eigenlijk helemaal niet interessant is, of leuk is om over te praten.
Het komt gewoon hier op neer, jij wilt mensen beschermen, dat lukt je niet, je wordt kwaad, je maakt een topic. Een discussie valt er met jou ook niet te voeren, want je geeft zelf ook geen meter mee. Als je koppig blijft kom je niet ver hier op GoT. Het is geven en nemen.
Je kunt niet altijd je zin doordrammen, hoe gelijk je ook hebt. Ik wil ook wel eens aankloppen bij onze minister Balkenende om de zeiken dat hij te veel verdient. Maar schiet ik daar wat mee op? Kan ik er een discussie over voeren? Ik denk het wel, maar dan moet ik me ook kunnen verplaatsen in de argumenten van een ander. het enige wat jij doet is zeggen "Je verdient te veel, kijk naar mijn inkomen Balkenende", terwijl je ook kan zeggen "Ik verdien te weinig, voor wat ik doe". Het glas is half vol of half leeg. Begraaf die bijl en ga verder met wat je aan het doen was.
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:02:
[...]
Mijn opmerkingen werden doelbewust verwijderd door de verkopende partij in een open community. Dat is ongepast. Bovendien stel ik dat de verkoper naar mening een te hoge prijsstelling kiest en confronteer hem daarmee. Niks mis mee, lijkt me zo.
Oh god, doe je het weer. Zodra je in mijn winkel komt en tegen mensen gaat roepen wat we te duur zijn, en onze klanten weg jaagd, dan zorgen wij persoonlijk dat je onze winkel nooit meer binnenkomt. Kom op get a life zeg
[
Voor 17% gewijzigd door
Nik op 26-02-2006 18:06
]