Toon posts:

2e Handsprijzen met de 7900GT op komst voor slechts 300 Euro

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 552 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

belg???

ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

nu snap ik em....

och gut... naja.. ken die jongen ook niks an doen.

gossie ninja... nou je hebt gelijk hoor... stil maar..

;)

Verwijderd

Topicstarter
Groever schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:45:
[...]

Dat systeem is daar niet voor, het is ervoor om flamebaits etc. te 'censureren'
Daar wordt dan serieus misbruik van gemaakt!

• Groever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:45
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:45:
belg???

nu snap ik em....

;)
Hmm.... in plaats van een lange tekst -----> >:) :D (8> :Y) :*) :9 :D })

Verwijderd

Topicstarter
belg???

nu snap ik em....

;)
In Holland geboren en getogen. Sorry!

• Groever
[...]

Daar wordt dan serieus misbruik van gemaakt!
Dan ga je daar maar over zeuren bij de modder-eters >:)

Verwijderd

Topicstarter
Groever schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:46:
[...]

Geboren in Holland. PWN!

• Groever
gossie... hij heeft me ge PWNed nog wel. Denk maar niet dat ik dat ga weg-editen, al ben je surinamer })

Verwijderd

Topicstarter
Groever schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:47:
[...]

gossie... hij heeft me ge PWNed nog wel. Denk maar niet dat ik dat ga weg-editen, al ben je surinamer })
Ik verwacht niks van u. U verlaagt zich naar mijn mening in de discussie door uw opmerking.

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Groever schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:45:
[...]

Dat systeem is daar niet voor, het is ervoor om flamebaits etc. te 'censureren'
heben we de TR functie voor Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif (waar m'n muis nu toch naar neigt..)

en Ninja ik zou wel weer argumenten van jouw willen zien :) want die jij hebt gegeven zijn allemaal al weerlegt naar mijn mening, en graag zou ik deze discussie naar een acceptabel niveau trekken :)

[ Voor 11% gewijzigd door GoldenSample op 26-02-2006 17:50 ]

Bikemounts.nl Zelf ontworpen & op maat gemaakte houders voor bikeradars & fietscomputers.

Verwijderd

maak je niet druk man..
Als een auto koopt.. en je krijg 3 maanden later een navigatie kado bij dezelfde auto..
Denk je ook ''shit'' ......
Is gewoon pech...

De consumenten die jij beschermd (ahum).. kunnen ook zelf nadenken.
Grofweg beledigend is het!! je praat over deze mensen alsof ze ezels zijn..

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:50:
maak je niet druk man..
Als een auto koopt.. en je krijg 3 maanden later een navigatie kado bij dezelfde auto..
Denk je ook ''shit'' ......
Is gewoon pech...

De consumenten die jij beschermd (ahum).. kunnen ook zelf nadenken.
Grofweg beledigend is het!! je praat over deze mensen alsof ze ezels zijn..
Oeps, die indruk wil ik toch niet maken. Dacht dat ik wel een punt had.

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
En wat denk je? Over 10 dagen wil iemand een 2e hands 7800 GTX kopen, hij bekijkt de prijzen, ziet 2e hands prijzen en denkt: Hé, die 2e hands prijzen zijn veel hoger :o

Dan stuurt hij een mailtje naar de verkoper met ongeveer deze tekst:

Geachte,

Ik zag dat u een 7800 GTX verkocht, ik heb opzich wel interesse, maar uw vraagprijs ligt boven de nieuwprijs van deze kaart, ik wou bij deze €xxx bieden.

Hopend dat u hiermee akkoord gaat,

Fwnk

Dan checkt de verkoper de nieuwprijzen, denkt: Kut! maar gaat alsnog akkoord (of hij vraagt een hogere prijs, dat heet afdingen) en verkoopt de kaart alsnog.

Kusjes en succes met je leven,

Je liefste Fwnk

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
Bertus schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:52:
En wat denk je? Over 10 dagen wil iemand een 2e hands 7800 GTX kopen, hij bekijkt de prijzen, ziet 2e hands prijzen en denkt: Hé, die 2e hands prijzen zijn veel hoger :o

Dan stuurt hij een mailtje naar de verkoper met ongeveer deze tekst:

Geachte,

Ik zag dat u een 7800 GTX verkocht, ik heb opzich wel interesse, maar uw vraagprijs ligt boven de nieuwprijs van deze kaart, ik wou bij deze €xxx bieden.

Hopend dat u hiermee akkoord gaat,

Fwnk

Dan checkt de verkoper de nieuwprijzen, denkt: Kut! maar gaat alsnog akkoord (of hij vraagt een hogere prijs, dat heet afdingen) en verkoopt de kaart alsnog.

Kusjes, en succes met je leven,

Je liefste Fwnk
Dank u, voor deze zeer doordachte post. Het omsluit iets meer als u de gehele thread leest.

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 17:59 ]

• Bertus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:54:
[...]

Dank u, voor deze zeer doordachte post. Het omsluit iets meer als u de gehele thread leest.
Ik heb de thread (bijna) helemaal gelezen.

Heeft ook een computer!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Je hebt een punt ja. Maar om daar nu zo'n drama van te maken.

Ik ga toch ook niet in een winkel staan schreeuwen dat ze ergens anders goedkoper uit zijn? Laat die mensen lekker zelf onderzoek doen. De verkoper bepaald de prijs, de koper gaat vaak voor de goedkoopste. Zo niet, dan heeft hij / zij zelf te weinig onderzoek gedaan.

Je kunt ook echt niet iedereen gaan beschermen.

edit: besides, krijg ik het gevoel dat het vrijdag is! (linkt naar hk)

[ Voor 22% gewijzigd door Nik op 26-02-2006 17:59 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:44:
[...]

Dat heeft natuurlijk weer niks met de topic te maken. Graag on topic. Argumenten, heren.
Dat bedoel ik ook, ik neem je niet in de zeik ninja ;)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:56:
[...]

Dat bedoel ik ook, ik neem je niet in de zeik ninja ;)
:)

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:56:
Je hebt een punt ja. Maar om daar nu zo'n drama van te maken.

Ik ga toch ook niet in een winkel staan schreeuwen dat ze ergens anders goedkoper uit zijn? Laat die mensen lekker zelf onderzoek doen. De verkoper bepaald de prijs, de koper gaat vaak voor de goedkoopste. Zo niet, dan heeft hij / zij zelf te weinig onderzoek gedaan.

Je kunt ook echt niet iedereen gaan beschermen.
Ik probeer een discussie te voeren op basis van argumenten. Niks meer, niks minder.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:35:
[...]

Awel, dat is dus een punt van discussie. Het is een dillema. Maar u vergeet het doelbewust verwijderen van die informatie door de verkopende partijen!
uh uh...
hier ga je toch echt de fout in vriend..

Praten we over winkels? dat heb je 100% gelijk...
Maar je kan niet verwachten dat de kennis die winkels in huis dienen te hebben, ook bij een consument aanwezig is.
Daarom kan de koper er niet vanuit gaan dat particuliere verkopers ook veel verstand hebben van hun product.
Derhalve dient de koper zelf informatie in te winnen over het te kopen product.

discussie gaat snel... had dit over t hoofd gezien

• Bertus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:58:
[...]

Ik probeer een discussie te voeren op basis van argumenten. Niks meer, niks minder.
Wat zijn de argumenten eigenlijk?

Heeft ook een computer!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:59:
[...]

uh uh...
hier ga je toch echt de fout in vriend..

Praten we over winkels? dat heb je 100% gelijk...
Maar je kan niet verwachten dat de kennis die winkels in huis dienen te hebben, ook bij een consument aanwezig is.
Daarom kan de koper er niet vanuit gaan dat particuliere verkopers ook veel verstand hebben van hun product.
Derhalve dient de koper zelf informatie in te winnen over het te kopen product.

discussie gaat snel... had dit over t hoofd gezien
Mijn opmerkingen werden doelbewust verwijderd door de verkopende partij in een open community. Dat is ongepast. Bovendien stel ik dat de verkoper naar mening een te hoge prijsstelling kiest en confronteer hem daarmee. Niks mis mee, lijkt me zo.

Verwijderd

Topicstarter
Bertus schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:01:
[...]

Wat zijn de argumenten eigenlijk?
Lees aub de thread

• Nik
  • Laatst online: 02-08 18:33

Nik

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:58:
[...]

Dan ga je die discussie verliezen. Je kunt mensen niet blijven behoeden voor aankoopfouten. Je kunt je ook niet met andermans koop- en verkoopzaken bemoeien. Het is leuk en aardig dat je het doet, maar, wat schiet je er mee op? Een goed gevoel? En hoe wil je 1 miljoen kopers per dag behoeden voor aankoopfouten? Kom je ook bij mij in de winkel staan en zeggen dat we te duur zijn?

Kom op zeg, ga wat anders doen. vermaak je met een online race game, of bouw desnoods een website met "aankoopadviezen". Maar ga niet op GoT moeilijk lopen doen over iets wat eigenlijk helemaal niet interessant is, of leuk is om over te praten.

Het komt gewoon hier op neer, jij wilt mensen beschermen, dat lukt je niet, je wordt kwaad, je maakt een topic. Een discussie valt er met jou ook niet te voeren, want je geeft zelf ook geen meter mee. Als je koppig blijft kom je niet ver hier op GoT. Het is geven en nemen.

Je kunt niet altijd je zin doordrammen, hoe gelijk je ook hebt. Ik wil ook wel eens aankloppen bij onze minister Balkenende om de zeiken dat hij te veel verdient. Maar schiet ik daar wat mee op? Kan ik er een discussie over voeren? Ik denk het wel, maar dan moet ik me ook kunnen verplaatsen in de argumenten van een ander. het enige wat jij doet is zeggen "Je verdient te veel, kijk naar mijn inkomen Balkenende", terwijl je ook kan zeggen "Ik verdien te weinig, voor wat ik doe". Het glas is half vol of half leeg. Begraaf die bijl en ga verder met wat je aan het doen was.
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:02:
[...]

Mijn opmerkingen werden doelbewust verwijderd door de verkopende partij in een open community. Dat is ongepast. Bovendien stel ik dat de verkoper naar mening een te hoge prijsstelling kiest en confronteer hem daarmee. Niks mis mee, lijkt me zo.
Oh god, doe je het weer. Zodra je in mijn winkel komt en tegen mensen gaat roepen wat we te duur zijn, en onze klanten weg jaagd, dan zorgen wij persoonlijk dat je onze winkel nooit meer binnenkomt. Kom op get a life zeg :/

[ Voor 17% gewijzigd door Nik op 26-02-2006 18:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:02:
[...]

OHHH je hebt bij vraag en aanbod,.. bij de producten opmerkingen geplaatst?
Die zijn weggehaald? en dat vind je niet eerlijk?
nu word het duidelijker...

Je mag (lees de regels) alleen reageren op het product zelf..

• TheBlasphemer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23-07 10:35
Een product is waard wat een ander ervoor over heeft.
Als iemand te hoge prijzen aangeeft, maar iemand heeft het er toch voor over, dan mag dat toch gewoon ?
Als je het niet met de prijs eens bent, moet je maar naar iemand anders gaan :P

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

• Bertus
  • Niet online
Ik heb de thread (nogmaals) gelezen, maar ik vind je standpunt een beetje "apart"

Heeft ook een computer!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ninja, ik heb net het hele topic doorgelezen, en het lijkt me beter dat je naar Rusland verhuist, om daar een paar mede-marxisten/stalinisten op te zoeken en eens flink gaat werken aan een nieuw 5-jarenplan om die verdommese Westerse marktwerking lekker te slim af te zijn. Je kunt natuurlijk ook in Japan gaan wonen, daar mag tweedehands electronica helemaal niet meer verkocht worden.
Verder vind ik het nogal onbeschoft om de advertentie van een willekeurige verkoper te spammen met de mededeling dat het naar jouw mening allemaal bedrog en oplichting is, en dat op basis van verwachtingen gelezen op andere techfora.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

ik probeer een punt duidelijk te maken. Naar eer en geweten gehandeld. Krijg het idee dat jullie op zoek zijn naar een Lynch-partij. Argumenten graag. Laat ik daarbij nog zeggen dat ik best meegaand ben. En over zaken wil nadenken.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 18:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:05:
[...]

Dan ga je die discussie verliezen. Je kunt mensen niet blijven behoeden voor aankoopfouten. Je kunt je ook niet met andermans koop- en verkoopzaken bemoeien. Het is leuk en aardig dat je het doet, maar, wat schiet je er mee op? Een goed gevoel? En hoe wil je 1 miljoen kopers per dag behoeden voor aankoopfouten? Kom je ook bij mij in de winkel staan en zeggen dat we te duur zijn?

Kom op zeg, ga wat anders doen. vermaak je met een online race game, of bouw desnoods een website met "aankoopadviezen". Maar ga niet op GoT moeilijk lopen doen over iets wat eigenlijk helemaal niet interessant is, of leuk is om over te praten.

Het komt gewoon hier op neer, jij wilt mensen beschermen, dat lukt je niet, je wordt kwaad, je maakt een topic. Een discussie valt er met jou ook niet te voeren, want je geeft zelf ook geen meter mee. Als je koppig blijft kom je niet ver hier op GoT. Het is geven en nemen.

Je kunt niet altijd je zin doordrammen, hoe gelijk je ook hebt. Ik wil ook wel eens aankloppen bij onze minister Balkenende om de zeiken dat hij te veel verdient. Maar schiet ik daar wat mee op? Kan ik er een discussie over voeren? Ik denk het wel, maar dan moet ik me ook kunnen verplaatsen in de argumenten van een ander. het enige wat jij doet is zeggen "Je verdient te veel, kijk naar mijn inkomen Balkenende", terwijl je ook kan zeggen "Ik verdien te weinig, voor wat ik doe". Het glas is half vol of half leeg. Begraaf die bijl en ga verder met wat je aan het doen was.

[...]

Oh god, doe je het weer. Zodra je in mijn winkel komt en tegen mensen gaat roepen wat we te duur zijn, en onze klanten weg jaagd, dan zorgen wij persoonlijk dat je onze winkel nooit meer binnenkomt. Kom op get a life zeg :/
Awel, ik was oprecht geinteresseerd, en stel dat het product te duur is. Zet dat neer. Niks meer, niks minder. Maar goed, schijnbaar is de community op dat vlak niet open. Ik weet het niet.

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15:52

XanderDrake

Build the future!

belg???

nu snap ik em....

;)
Groever schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:46:
Wat is DIT een onzin zeg........ Nok er even snel mee!
Ik vind dat ninjastrike op goede en volwasse toon discussieert, en dan komen jullie met deze dwaze posts. Zwaar onder niveau :( !
En zeuren over dat met "U" aanspreken niet kan ofzo........ Mijn god.

Dus: ontopic;
De verkoop van tweedehands videokaarten gaat gewoon via het aanbod/vraag principe. Hoe meer 7800GT's worden aangeboden, terwijl er minder vraag naar is, hoe meer de prijs zal dalen. Als mensen hun 7800GTX verkocht krijgen voor € 400, dan is er voor die prijs een markt, blijkbaar.
Om daar nu tegen in te gaan? Tja, zolang mensen er geld voor over hebben, dan zal het gewoon gebeuren. Terecht.
Dat de 7900GT beter zal zijn dan een 7800 GTX 512mb betwijfel ik een beetje... Het heeft sowieso geen zin om dit soort uitspraken te maken over een kaart waarvan vrij weinig bekent is. Die vergelijking gaat dus niet op.
Je moet gewoon even wachten. Is de (lekker goedkope BTW :) ) 7900GT echt een stuk sneller dan een 7800GTX, dan gaan er echt wel mensen overstappen, en hun oude GTX te koop aanbieden. En hoe meer dat gebeurt hoe meer de prijs zal dalen.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:09:
Heren,

ik probeer een punt duidelijk te maken. Naar eer en geweten gehandeld. Krijg het idee dat jullie op zoek zijn naar een Lynch-partij. Argumenten graag.
je gaat toch niet voor een wereldrecord ''hoe krijg ik zo snel mogelijk een topic met 1000 pagina's' vol'' he? :9

Nou ja ik bemoei me er iig niet meer mee als de sfeer maar goed blijft ben ik al blij :) (kort lontje :X )

Verwijderd

Topicstarter
XanderDrake schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:13:
[...]

[...]

Wat is DIT een onzin zeg........ Nok er even snel mee!
Ik vind dat ninjastrike op goede en volwasse toon discussieert, en dan komen jullie met deze dwaze posts. Zwaar onder niveau :( !
En zeuren over dat met "U" aanspreken niet kan ofzo........ Mijn god.

Dus: ontopic;
De verkoop van tweedehands videokaarten gaat gewoon via het aanbod/vraag principe. Hoe meer 7800GT's worden aangeboden, terwijl er minder vraag naar is, hoe meer de prijs zal dalen. Als mensen hun 7800GTX verkocht krijgen voor € 400, dan is er voor die prijs een markt, blijkbaar.
Om daar nu tegen in te gaan? Tja, zolang mensen er geld voor over hebben, dan zal het gewoon gebeuren. Terecht.
Dat de 7900GT beter zal zijn dan een 7800 GTX 512mb betwijfel ik een beetje... Het heeft sowieso geen zin om dit soort uitspraken te maken over een kaart waarvan vrij weinig bekent is. Die vergelijking gaat dus niet op.
Je moet gewoon even wachten. Is de (lekker goedkope BTW :) ) 7900GT echt een stuk sneller dan een 7800GTX, dan gaan er echt wel mensen overstappen, en hun oude GTX te koop aanbieden. En hoe meer dat gebeurt hoe meer de prijs zal dalen.
Dank u voor de mijn inziens wijze woorden. Ik probeer iets duidelijk te maken. En ik meen daarin een goed aantal argumenten aan te halen.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:15:
[...]

je gaat toch niet voor een wereldrecord ''hoe krijg ik zo snel mogelijk een topic met 1000 pagina's' vol'' he? :9

Nou ja ik bemoei me er iig niet meer mee als de sfeer maar goed blijft ben ik al blij :) (kort lontje :X )
Nee, dat is niet de opzet. Dacht dat ik een goed punt had. Vooralsnog blijf ik bij mijn standpunten.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Ninjastrike, voor je roept dat ik het topic moet doorlezen, woord voor woord gedaan.
Wat betreft de prijsstelling is de discussie volgens mij verloren voor je, zolang je niet met nieuwe argumenten komt. Degene die je tot nu toe hebt aangedragen zijn volgens mij allemaal wel weerlegd.
Zolang die nieuwe kaarten er nog niet zijn, is het een heel normale prijs die momenteel wordt gevraagd.

Met betrekking tot het verwijderen van je posts in een V&A, ik zou het ook hebben gedaan als verkoper. Laten we de situatie even naar een real-life omgeving brengen. Ik sta op een rommelmarkt tweedehands spullen te verkopen. Jij komt bij mijn kraampje staan, en begint vervolgens tegen iedereen te verkondigen dat de tweedehands tv die ik heb staan, veel te duur is, want over 2 weken brengt Philips de nieuwste uitvoering van dat model op de markt, waardoor er veel meer van dit type tv's op de markt komen, en de prijs dan, zeer hoogstwaarschijnlijk zal gaan dalen. Tot het zover is, heb je geen poot om op de staan, het is dus maar de vraag of deze prijs zal gaan dalen of niet, en wedje leggen dat je bij mijn kraam door mij persoonlijk wordt weggeschopt als je dat zou flikken? Als iemand het geld er voor over heeft, zit ik blijkbaar goed met mijn prijsstelling. Heb ik hem aan het eind van de dag nog over, ben ik te duur geweest, en moet ik bij de volgende rommelmarkt de prijs toch lager maken om er vanaf te kunnen komen.

Ik kan me er bij de verkopende partijen zeker iets bij indenken als ik ineens een post van iemand zie, die het door mij aangeboden product zou afraden te kopen omdat ik te duur zou zijn.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:19:
[...]

Nee, dat is niet de opzet. Dacht dat ik een goed punt had. Vooralsnog blijf ik bij mijn standpunten.
En das je recht :) Zo meer zeg ik er niet over.

Verwijderd

Het kwade hier is.. is dat jij verkopers als ''oneerlijk'' betiteld...
Terwijl ze gewoon iets 2dehands proberen te verkopen.
P4 2,4 Ghz, 400 fsb
- Asus P4T-E
- 4 x Kingston rimm 256 (KVR800x16/256)
- 2 x 80GB maxtor 7200rpm 8mb (1x dec 05)
- Creative audigy + Firewire
- Netgear Wg311t (54/108 wifi pci)
- Conceptronic USB2.0 Pci
- 10/100 lan pci
- Plextor 24 speed cd-rewriter
- Nec 4550 Dual dvd brander x16 (dec 05)
- ATI X800XT 256mb Gddr3 AGP AIW (dec 05)
- ATI Remote wonder afstandbediening (dec 05)
- Microsoft Ergo 4000 toetsenbord (dec 05)
- Razer Viper muis
- Xtrac pro-HS optical mousepad
- Logitech Z-2200 THX 2.1 speakerset
- Antec Performance 1 P160 kast
- Antec p160 sidepanel met window
- Antec 480watt TrueBlue voeding.

Doe een reeel bod.
Dit had ik te koop staan,... richtprijs 800

De eerste reactie?... ''wow duur,.. daar kan je een A64 systeem van kopen''
Heeft de man gelijk in... maar toch is het vervelend.
Doe ik het hele systeem in onderdelen weg.. kom ik makkelijk aan de prijs.
Niet echt ontopic.. maar om even aan te geven dat het vervelend is als iemand die geen intresse heeft zich met jou zaken gaat bemoeien....

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

Dicht tot een VB-mod de boel heeft opgeschoond.

LinkedIn
Instagram

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Het onderwerp is sowieso niet erg geschikt voor GoT, verkopers kunnen vragen wat ze willen (fabrikanten doen immers hetzelfde). Verder is het een geheel van op de man spelen en loze opmerkingen waardoor aan dit topic verder weinig valt te redden. Is dicht en blijft dicht dus.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.