In principe kan je alles volgen zolang je het daarna direct commercieel kan toepassen. Zo is het hoe het ongeveer werkt bij mijn unit, onderdeel van de SI (System Integrations) poot.b schreef op zaterdag 18 maart 2006 @ 00:01:
Kan iemand mij ook vertellen wat voor curssussen je nog meer kan volgen? (is het misschien ook mogelijk om een cursus oracle, time management, leiderschapstrainingen etc etc te volgen?)
Als jezelf de argumentatie rond kan krijgen dan kan je een hoop maken. Zo ben ik vorig jaar een week naar Oracle Open World in San Francisco geweest (!). Gewoon zelf een businesscase er van maken en goed je argumenten opbouwen. Heb er stuiver aan betaald
Echter als je er niet zelf achteraan zit gebeurd er ook niet zo snel iets. In de 2,5 jaar dat ik nu in dienst ben heb ik niet extreem veel cursussen gevolgd maar zoals gezegd daar ben jezelf bij.
Tegenwoordig is het wel zo dat als je als starter in dienst komt je eerst 3 weken intern wordt geschoold door onze senior collega's. Toen ik werd aangenomen was dit nog niet het geval. Van die straters hoor ik dat ze dit prettig/nuttig en leerzaam vinden.
snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.