[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.314 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Artillery kan inderdaad best irritant zijn, maargoed het houdt ook een beetje de spanning erin. Op het moment dat 30 amerikanen vlak naast elkaar staan om een MEC-base te rapen (lees:repawnkillen). Dan is het altijd prettig dat het hele zooitje van de map wordt gevaagd.

Over de tanks. Tsja ik ben zelf weer een echte infantry speler en vind het juist fijn dat alles zo gebalanceerd is. Ik zou er niet aan moeten denken dat ik iedere map wel een tank zou moeten gebruiken.
En stel dat ik in een tank zou willen rijden. Je ziet nu al 3 a 4 man naast een tank/apc spawnpoint wachten. Als die tank onmisbaar wordt zal het steeds moeilijker worden om in zon ding te zitten. Tenzij je 30 tanks op 1 map gooit maar dan is infantry weer overbodig :)

De game is best divers om iedereen redelijk tevreden te houden, als een bepaalde kit of voertuig te veel nodig zou zijn op een map dan gaat iedereen gelijk met die kit of die tank spelen.

Zoiets gebeurt al een beetje op Strike at Karkand als de match net begonnen is:, daar lopen teveel medics rond omdat iedereen bij MEC kant doodgaat door de granaten die gegooid worden

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 07-03-2006 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
En wanneer komt ie dan? Ik heb al meer dan een maand geleden betaald... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-06 21:49
in de citymaps ben je anders best genaaid als er een tank of apc aankomt!

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

Tubby

or not to be

Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 04:26:
Gister toch maar weer even battlefield 2 geinstalleerd na weer een paar weekjes Desert Combat.
Na weken van onthouding, voelde het weer fijn aan, met de special forces add-on.

lang verhaal
Mja, jij zoekt gewoon een plane/tank simulator. BF2 is alles, en niet alleen vehicles

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 15:23

Vuurvoske

Nunquam cede!

Sorry voor offtopic, maar Morhpeus ik blijf zon email krijgen over een betaling die niet afgerond is terwijl het om een gratis poster in envelope gaat!! Is hier een oplossing voor aan jullie kant?

Btw ik heb ook 2 posters voor een vriend van mij besteld en we worden allebei een tikkeltje ongeduldig, kan je misschien vertellen wanneer jullie ze gaan verzenden?? Alvast hartelijk bedankt!!

[/offtopic]

Gister speelde ik met pepperana en nog wat GoTTers op Djmantri was er een kerel die een score had van 338 :x Terwijl het enige wat hij deed artillery gooien was. De hoogste score was 108 en niet van deze speler. Lekkere bug :P 8)7

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
Thrills33ka schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 03:26:
als je special forces koopt, moet je dan zelfde updates gebruiken? ook 1.2 dus
Yup, als je SF installeert wordt je, d8 ik, teruggeworpen naar versie 1.01 of 1.02. Je moet dus na de installatie van SF:
- éénmalig patch 1.2 (full version) eroverheen gooien
- of patch 1.12 + incremental 1.2
Thrills33ka schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 03:26:
.....
ff denken met die boosterpacks kun je dan bijv als je alles hebt, SF en de boosterpacks samen spelen??
Met SF kun je uitsluitend SF maps spelen op SF servers. De unlocked SF wapens (+ flashbang) kun je wel in BF Vanilla maps gebruiken.

Als ik het goed heb, kunnen de boosterpacks maps worden opgenomen in de mapcycle van de BF Vanilla servers, echter enkel de 16/32 player servers kunnen het boosterpack EuroForce in hun mapcycle opnemen. De boosterpacks kunnen niet worden opgenomen in de mapcycle van de BF:SF servers. (als ik het fout heb, hoor ik het graag....)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Indy91 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:56:
[...]

Yup, als je SF installeert wordt je, d8 ik, teruggeworpen naar versie 1.01 of 1.02. Je moet dus na de installatie van SF:
- éénmalig patch 1.2 (full version) eroverheen gooien
- of patch 1.12 + incremental 1.2
ik geloof dat het 1.10 of 1.12 iets in die richting was, niet 1.01 of 1.02 iig

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168822

Vuurvoske schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:36:
[...]

[/offtopic]

Gister speelde ik met pepperana en nog wat GoTTers op Djmantri was er een kerel die een score had van 338 :x Terwijl het enige wat hij deed artillery gooien was. De hoogste score was 108 en niet van deze speler. Lekkere bug :P 8)7
dat potje deed ik ook mee, was mal vaag ja :+

dat potje daarna maakte ik een bliksemstart, maar werd ik snel achterhaald door een groepje GoTters :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

heeft iemand hier een goeie taktiek om je pistol badge te halen? (first sergeant wil ik worden idd) als ik in 1on1 gevechten zit verlies ik het toch wel met zon pistooltje. Mijn idee is nu om op zoek te gaan naar snipers en die te killen, dat respawnkillen zag ik toch maar vanaf (hekel aan)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 07-03-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
dikki dik schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:15:
[...]

ik geloof dat het 1.10 of 1.12 iets in die richting was, niet 1.01 of 1.02 iig
Najah...het was iig de versie die vóór patch 1.12 kwam.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Anoniem: 33599 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:33:
heeft iemand hier een goeie taktiek om je pistol badge te halen? (first sergeant wil ik worden idd) als ik in 1on1 gevechten zit verlies ik het toch wel met zon pistooltje. Mijn idee is nu om op zoek te gaan naar snipers en die te killen, dat respawnkillen zag ik toch maar vanaf (hekel aan)
Ik heb geen tips, behalve deze:
Ik heb ontdekt dat 2 schoten in het hoofd nodig zijn om iemand te doden.
5 schoten in de romp werkt ook, evenals 8 schoten in de benen.
Succes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Gewoon alleen met je pistool knallen. is dat zo moeilijk dan ???

Ik had super veel geluk dat ik het in 1 keer haalde. maar je moet er gewoon 5 IAR neer schieten.

Dan heb ik nog een vraag over de AT:

Waar is het vanaf Patch 1.12 zo vreemd als ik me SRAW bij laad en ik wil schieten dat die lucht schiet :? . schiet ik daarna nog een keer dan doet i het wel. Dat is er irritant want je gaat er vanauit als die een nieuwe SRAW pakt dat die dan ook weer klaar is om te vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168822

Twix schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 10:47:
[...]

Waar is het vanaf Patch 1.12 zo vreemd als ik me SRAW bij laad en ik wil schieten dat die lucht schiet :? . schiet ik daarna nog een keer dan doet i het wel. Dat is er irritant want je gaat er vanauit als die een nieuwe SRAW pakt dat die dan ook weer klaar is om te vuren.
heb ik nog nooit last van gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Pistol badge is vrij simpel.

Gewoon sniper nemen, ventje in de borst schieten. En afmaken met de pistool.
Je hebt doordat de M24/M95/L96 sniper 95% damage doet maar 1 kogel van een pistol nodig :)

En anders medic ofzo, iemand half afschieten en dan pistool gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
Anoniem: 135756 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 04:26:
Gister toch maar weer even battlefield 2 geinstalleerd na weer een paar weekjes Desert Combat.
Na weken van onthouding, voelde het weer fijn aan, met de special forces add-on.

<snip>
praktisch alle (goede) desert combat spelers die ik ken zeggen het zelfde.
bf2 is gewoon een infantry game.. heel erg jammer.

maarre, hou www.desert-conflict.org in de gaten

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Strike at Karkand, als mec spawnen en rennen voor je leven naar voren, naar dat brandende autowrak. Daar gaan staan en alels tuffen wat vorbij rent. Met een beetje geluk heb je 5/6 kills voordat ze je door hebben. :) Beste neem je hiervoor een 64 player server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-05 19:24
karkand en dan als sniper.
overal waar je kan claymores achterlaten (voor je explosive badge) en voor de rest alleen je pistol gebruiken.

moet lukken.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:20
Webjunkie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 11:12:
[...]

karkand en dan als sniper.
overal waar je kan claymores achterlaten (voor je explosive badge) en voor de rest alleen je pistol gebruiken.

moet lukken.
Dan moet hij dat wel snel doen, want vanaf 1.21 kan je nog maar 2 claymores neerleggen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Vinden jullie, nu de expasion al een tijdje uit is, special forces een echte aanrader of hoeft het er niet zo nodig bij van jullie?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:40

marapuru

db.

Aangezien ik het 3 keer heb opgestart en daadwerkelijk heb gespeeld sinds de tijd dat ik hem heb gekocht (op de releasedate) vind ik het niet echt een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 26-05 12:45
Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:13:
Vinden jullie, nu de expasion al een tijdje uit is, special forces een echte aanrader of hoeft het er niet zo nodig bij van jullie?
Ook speel ik het weinig, er zijn best veel servers :)
Ik vind de zip lines, grappling hooks en gas grenades leuke toevoegingen, en de meeste mappen zitten vol actie.
Ook de nieuwe talen vind erg cool 8) Vooral de Britten.
Extra leuk voordeel zijn die nieuwe wapens die je in Vanilla kan gebruiken, en ze zijn erg goed.
De Apache is ook erg vet, vliegt erg lekker, en de gunner is overbodig, met 1 raket knal je een mannetje overhoop. De Hind daarentegen valt nauwelijks te besturen :/

BTW, als je prone gaat in SF, gaat je meteen liggen, dus geen vertraging >:)
Ook hebben de heli's in SF nog 14 raketten :)

Kort samengevat, het eist wat meer van je pc, maar zodra ik mezelf heb overgehaald om mijn pc dat aan te doen, heb ik ook echt úren plezier.

edit:
Ben ik de enige die even een verhaaltje wil typen voor iemand die advies vraagt?

[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Bondt op 07-03-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:44

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:13:
Ligt eraan: heb je noobtubes/überwapens nodig om een gevecht mano-a-mano te winnen? Koop SF, speel het 1 keer en unlock de wapens en daarna Vanilla al the way.

Vind het echt een misser dat de wapens uit SF in Vanilla ook gebruikt mogen worden. Die F2000 GL, noobwapen. En dat medic wapen (g36e ofzo) is toch wel erg zuiver.

Gaan ze deze ongein ook bij euroforces doen?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Hmm, misschien een goed idee hem 2e hands te kopen dan?

offtopic:
Wil iemand zijn Special Forces nog kwijt?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 22:44

Twhomp

Stayin' Alive

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:21:
Hmm, misschien een goed idee hem 2e hands te kopen dan?

offtopic:
Ghhehee, goed idee. :P

Anders rouleren we 1 SF rond heel GoT ;) (maar EA kennende eindigt dat in gewipete stats :/ )

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Bor de Wollef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:21:
offtopic:
offtopic:
Stuur me een mailtje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Twhomp schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:19:
[...]

Ligt eraan: heb je noobtubes/überwapens nodig om een gevecht mano-a-mano te winnen? Koop SF, speel het 1 keer en unlock de wapens en daarna Vanilla al the way.

Vind het echt een misser dat de wapens uit SF in Vanilla ook gebruikt mogen worden. Die F2000 GL, noobwapen. En dat medic wapen (g36e ofzo) is toch wel erg zuiver.

Gaan ze deze ongein ook bij euroforces doen?
zijn er nog wel noobtubbers met de patch?
g36e all the way, enigste wapen waarbij ik gevoel heb dat me kogels raken als ik schiet

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 12:43:
[...]

g36e all the way, enigste wapen waarbij ik gevoel heb dat me kogels raken als ik schiet
Mensen vinden het een noobwapen omdat ze zelf een noob zijn en er niks tegen kunnen doen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Vind die SF wapens ook niet echt een supertoevoeging met uitzondering van G36E. Als assault pak ik liever de M16A2, tenminste ook nog een rookgranaat ipv die k*tflasbangs waar je 9 van de 10 keer niets aan hebt. Die engi upgrade is ook nie om over naar huis te schrijven, Spec-ops gaat wel, antitank en sniper weet ik niet, support is aardig maar ook nie veel beter als de PKM.
Al met al zijn de wapens niet echt van doorslaggevende waarde.

Btw: Heb zelf special forces niet dus over de game zelf kan ik nie veel zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:32

Tubby

or not to be

[...]

ik ben de enige echte noobtub _/-\o_

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
het was ook wel redelijk noob thought als je in een steegje liep moest je echt poep in je ogen gecomibineert me spastishe bewegingen wou je je tegenstander niet raken.

anyway me amdx24400, x1900xt, asus xfire 3200 mobo is onderweg en wordt zo afgevelert, speel nu alles op low behalve geometry, wordt een geheel nieuwe ervaring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Pff als je die gun nodig hebt moet je muis nog een balletje hebben en ook nog eens op een stoffige ondergrond werken... Dat wapen maakt het spel te makkelijk, oftewel G36E = Noobgun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik heb net even zitten gamen op een ranked special forces server.
Het viel mij op dat er mensen waren met een oranje naam en oranje chatteksten.
Sommige waren ook van een groter lettertype dan normaal.
Iemand een idee hoe dit kan?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
wat ik noob vindt is altijd ik schiet op iemand dat alles mis gaat ookal schiet ik in kleine burst met g36e schiet ik 2x in iemand in ze borst en hij gaat gewoon down niet dat ik verder zoveel mee speel aangezien de gewone spec ops g36 ook voldoet en c4 erg leuk is maar op karkland is g36e toch me favo wapen.
dus noob omdat die acurraat is? zo kan ik nog wel meerde redeneringen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Gister gezien dat een straaljager een dalende supplycrate aan stukken vloog?! :D

Hoe zit dat met die ongelimiteerde land/antitankmijnen waar men het over heeft? Heb dat dus echt niet, gister als sniper maar 2 per keer?

Snap van de statsites niet hoe het met die SF Ribbons van de legers zit; je ziet ze niet staan al staat er op BF2s wel een groen vinkje bij. Maar ja, wat kan het je eigenlijk schelen; alleen basic/veteran heb je wat aan ivm promoties - toch :?

Die pistol-kills heb je snel te pakken; ik had 'm op die SF-map met die olietorens in zee als commander binnen 2 minuten :O

Knifebadge zie ik echter niet lukken. Kost je berg kills op Karkand en meer dan 4 of 5 zit er niet in. Waar ik me ook over verbaas is dat als engineer 10 repairs zo verrotte moeilijk is. Brakke tank gaan mannetjes uit, en alleen artie of radar repareren brengt me niet verder dan max 6 of 7 punten IAR. 8)7

Heb ook probleem met nametags die soms idioot hoog boven een liggend poppetje zweven, dat ik een tegenstander vermoed, en er op los knal - oeps - teamkill - SORRY - you have been punished |:(

[ Voor 11% gewijzigd door tweaktubbie op 07-03-2006 13:20 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Ga ik een 64 speler Karkand server, en zorg dat je een tank krijgt ofzo.
Vorm samen een Armor groepje .. dus 1 tank, en 2 APC's.
Als jij als enige bent, die engineer is, blijf bij ze rijden.
Als ze beschadigd zijn repareer je ze automatisch ..
Dan tikt het lekker aan.
Zo haalde ik hem ook .. zonder dat ik wist dat ik die nog moest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
mrmali schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:09:
[...]

Pff als je die gun nodig hebt moet je muis nog een balletje hebben en ook nog eens op een stoffige ondergrond werken... Dat wapen maakt het spel te makkelijk, oftewel G36E = Noobgun.
Niet mee eens, als er 1 gun een noobgun is het de PKM wel:
Rennen, liggen, schieten, kill, opstaan, rennen, liggen, shieten, kill etc.

De G36E heeft niet eens een spray & pray modus.
Ik gebruik de G36E altijd in single-shot, niet echt iets voor noobs dacht ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:16:
wat ik noob vindt is altijd ik schiet op iemand dat alles mis gaat ookal schiet ik in kleine burst met g36e schiet ik 2x in iemand in ze borst en hij gaat gewoon down niet dat ik verder zoveel mee speel aangezien de gewone spec ops g36 ook voldoet en c4 erg leuk is maar op karkland is g36e toch me favo wapen.
dus noob omdat die acurraat is? zo kan ik nog wel meerde redeneringen maken
Een noob is een ander woord voor newbie wat inhoud dat iemand een beginneling is en het spel dus lang niet goed onder de knie heeft. Stel je maakt een game waarin je 6 wapens stopt die allemaal ongeveer even goed schieten, vervolgens breng je een Add-on uit waarin 3 nieuwe wapens komen die allemaal een 2x betere accuracy hebben en 2x meer damage doen per kogel. Dan is een beginneling (aka noob) eerder geneigd dat wapen te pakken dan een uitdaging te zoeken en een wapen als bijvoorbeeld de AK te gebruiken...

De wapens die bij de uitbreidingen geleverd worden maken het spel veel te makkelijk voor veel mensen, dan doel ik ook voornamelijk op de G36E aangezien dat wapen gewoon zo makkelijk is dat er geen lol meer aan is voor anderen.

Je hebt gewoon geen skills als je zonodig dat wapen moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

PAS OP n00b-vraag :*)

Heb afgelopen weekend voor het BF2 gespeelt. Heb al wel vele vele uren BFV ervaring. Wat me opvalt is dat ik veel heel veel moet schieten om iemand te killen. En ik heb het idee als ik 1 of 2x geraakt ik dood ben. Heeft dit te maken met het wapen wat ik gebruik of is het schieten zoveel moeilijker in BF2 dan in BFV??
Ik heb tot nu bijna de hele tijd gespeelt als die eerste optie in je keuze....special force volgens mij.
Hoe kan ik trouwens een ander wapen kiezen bij een type? Of kan dat niet.

n00b out :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52
Edwin van Cleef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:13:
Ik heb net even zitten gamen op een ranked special forces server.
Het viel mij op dat er mensen waren met een oranje naam en oranje chatteksten.
Sommige waren ook van een groter lettertype dan normaal.
Iemand een idee hoe dit kan?
Hebben ze speciale tekens in de prefix gezet. Wordt meestal niet op prijs gesteld. Ik raadt het je af het te doen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:28:
PAS OP n00b-vraag :*)

Heb afgelopen weekend voor het BF2 gespeelt. Heb al wel vele vele uren BFV ervaring. Wat me opvalt is dat ik veel heel veel moet schieten om iemand te killen. En ik heb het idee als ik 1 of 2x geraakt ik dood ben. Heeft dit te maken met het wapen wat ik gebruik of is het schieten zoveel moeilijker in BF2 dan in BFV??
Ik heb tot nu bijna de hele tijd gespeelt als die eerste optie in je keuze....special force volgens mij.
Hoe kan ik trouwens een ander wapen kiezen bij een type? Of kan dat niet.

n00b out :*)
Een ander wapen kan je alleen kiezen als je deze unlocked hebt dmv je punten.
Deze punten dragen er ook aan bij dat je gepromoveerd word op de latere duur.
Kijk maar eens in je beginpagina van het spel waar alle wapens staan dan zie je wat je nog allemaal kan unlocken.
Eenmaal unlocked kan je ze ingame gewoon kiezen (mits de server het ondersteund)
TallManNL schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:29:
[...]

Hebben ze speciale tekens in de prefix gezet. Wordt meestal niet op prijs gesteld. Ik raadt het je af het te doen.
Ik was het ook zeker niet van plan om te doen maar het viel mij wel op.
Mijn [GoT] tag bevalt mij prima

[ Voor 15% gewijzigd door Edwin van Cleef op 07-03-2006 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
mrmali schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Een noob is een ander woord voor newbie wat inhoud dat iemand een beginneling is en het spel dus lang niet goed onder de knie heeft. Stel je maakt een game waarin je 6 wapens stopt die allemaal ongeveer even goed schieten, vervolgens breng je een Add-on uit waarin 3 nieuwe wapens komen die allemaal een 2x betere accuracy hebben en 2x meer damage doen per kogel. Dan is een beginneling (aka noob) eerder geneigd dat wapen te pakken dan een uitdaging te zoeken en een wapen als bijvoorbeeld de AK te gebruiken...

De wapens die bij de uitbreidingen geleverd worden maken het spel veel te makkelijk voor veel mensen, dan doel ik ook voornamelijk op de G36E aangezien dat wapen gewoon zo makkelijk is dat er geen lol meer aan is voor anderen.

ik zie mijzelf eerder als pro als groentje en redeneer waar ik mik moeten mijn f83king kogels komen.
aangezien ik liever safe in me heli zit speel ik amper met de g36e maar dan is het ook wel altijd een waar genot, alhoewel hij van afstand niet bepaalt geweldig is. Speelde paar dagen geleden nog ff met de pkm, toen voelde ik wel zeker noobheid toen ik liggend bijna full auto een squad neermaaide in 2 sec ofzo.

maar mijn redenering is erg anders dan die van jouw beetje raar om te zeggen dat je noob bent als je dat wapen nodig heb,heb minder 0,1% van me gametijd als medic gespeelt en alhoewel hij erg dodelijk is midrange en je lekker kan healen is dat ook meteen alles waar andere classes weer ander leuk speelgoed hebben.

klinkt mij meer in de oren van "help ik wordt geownt door g36e gebruikers"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-06 19:23
mrmali schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:27:
[...]

Voor geen enkel wapen heb je skills nodig, alles is gewoon richten en schieten en hopen dat je wat raakt aangezien de accuracy ronduit zuigt per wapen. Het hele spel is op n00bs gericht ... zelfs het vliegen,...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:40:
[...]

klinkt mij meer in de oren van "help ik wordt geownt door g36e gebruikers"
Mij ook, de stats v/d L85A1 en de G36E spreken voor zich.
http://wiki.bf2s.com/weapons/comparison

De L85A1 doet 34 damage, betere zoom, full-auto.
De G36E doet 32 damage, is iets nauwkeuriger en heeft alleen single-shot of burst.
Met een L85 kan je iemand killen met 3 kogels, een G36 met 4.

Het hangt dus af v/d situatie, de speelstijl of je de G36E prettig vind, wil je full-auto en iets meer power boven nauwkeurigheid dan kies je de L85A1. Zeker geen supergun de G36E.
EyeWitness schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:52:
[...]
Voor geen enkel wapen heb je skills nodig, alles is gewoon richten en schieten en hopen dat je wat raakt aangezien de accuracy ronduit zuigt per wapen. Het hele spel is op n00bs gericht ... zelfs het vliegen,...
Dat is helemaal waar.
Het blijft een beetje luck als je wat raakt.
Maar met de juiste gun/speelstijl kan je de kans wel verhogen.

[ Voor 27% gewijzigd door Redje op 07-03-2006 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

[...]

De accuracy van de meeste wapens is idd nogal bud... Maargoed dat is weer een hele andere discussie :P
En damn wat was jullie commander met exit ziek bezig op Netgamez, heb ff bij m staan kijken maar hoe hij dat doet... Damn kreeg bijna spontaan rsi als ik er alleen maar naar keek _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Tubby schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 09:26:
[...]

Mja, jij zoekt gewoon een plane/tank simulator. BF2 is alles, en niet alleen vehicles
Niet waar.
Ik vind infantry based maps ook leuk. In DC/BF1942 keek ik gewoon naar de maps:
Als ik veel tanks en vliegtuigen wilde, dan El Alamein of Gazala.
Wilde ik urban, dan koos ik Bashra's Edge ofzo.

Kan niet ontkennen dat ik juist die groots opgezette mappen met veel voertuigen het leukste vond.
Daarom mis ik het ook zo in BF2.
En de artillery vind ik juist 1 van de mooiste concepten. Het richten was te lastig, maar als het lukte om samen met een spotter een tank van een kilometer afstand de doorboren met een shell, dan gaf dat een heerlijk gevoel van "cunning", precisie, en teamwork.
Terwijl als ik nu als commander een artillerie strike op een map klik dan is het van...."ow...nou wat een geluk ik heb er 5 tegelijk geraakt"
Het is ongeveer net zo moeilijk als een hoedje op zetten.

Ik heb mijn hoop inderdaad gevestigd op desert conflict: al het goede uit DC, en uit BF2 (Squads)
met opgekrikte graphics. Ik zie iig dat de MLRS en de "Arty" alweer van de partij zijn.
Hoop alleen dat die jongens net zo goed zijn als het oude DC dev team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
[...]

het verschil tussen noobs - goede spelers is anders altijd duidelijk zichtbaar in de score

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
G36 is geen noobgun, het is zowat de enige gun die IETS raakt, die andere stuiteren allemaal de lucht in, ik vind het aimen bij bf2 niet echt prettig.
maargoed wanneer zou patch 1.21 nou eens komen..ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:20
Zeer binnenkort denk ik, aangezien ze 10 maart euroforce wilden releasen...

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:23
evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:26:
[...]

het verschil tussen noobs - goede spelers is anders altijd duidelijk zichtbaar in de score
spel draait om snelle reflexen en wie nauwkeurig en snel is wint het meestal :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-06 08:20
sig69 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:33:
Zeer binnenkort denk ik, aangezien ze 10 maart euroforce wilden releasen...
Is dat zeker dan :), straks stellen ze het weer uit.

Zou wel leuk zijn als die patch er eindelijk is deze week. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Maar pm even terug te komen op mijn vraag....het zou dus niet veel uit mogen maken welke gun ik gebruik?
Want ik heb echt het idee dat ik veeeel moeten schieten om te killen. Ligt dus aan mijn keuze voor Special? Of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
maxoss schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:33:
[...]

spel draait om snelle reflexen en wie nauwkeurig en snel is wint het meestal :Y)
ik denk dat je ook aardig ver komt met nadenken, dan wel op een snelle en nauwkeurige manier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Idd .. nadenken is ook zeer belangrijk.
Vooral als je Spec-Op bent, en je word achtera gezeten door een tank.
Dan moet je gaan denken van: ,,Als ik nu in die tank zat, waar zou ik hem dan opzoeken?''
,,Ahh .. daar dus. Dan loop ik mooi via die andere kant, dan ziet hij me waarschijnlijk niet, en kan ik hem aan snot blazen met mijn C4!''

Zo weet je je meestal wel uit de nesten te werken.
En zo werkt het ook als je in een eentje achterna word gezeten door een hele squad!

(Ben zelf ook een keer achterna gezeten door een squad, en heb ze allemaal opgeblazen met C4. Dat geeft wel een kicken gevoel om in je 1tje een hele squad uit te schakelen.
Beetje Rambo gevoel .. want die maait een hele korps agenten plat! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:52:
Maar pm even terug te komen op mijn vraag....het zou dus niet veel uit mogen maken welke gun ik gebruik?
Want ik heb echt het idee dat ik veeeel moeten schieten om te killen. Ligt dus aan mijn keuze voor Special? Of niet?
Normaal gesproken moet je iemand 3-5 keer raken wil je iemand killen.
Met een headshot kan je iemand in 1x killen bij sommige guns.
Met de Specops carbines moet iemand met 4+ kogels raken volgens mij.

Het is dus vrij normaal dat je veel moet schieten.
Soms is het zelf zo dat je iemand in de rug schiet, vervolgens draait die persoon om en schiet je in 1x dood... wen er maar vast aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Laatst online: 08-05 05:16

Nap

Tip 1: Als je gaat schieten, doe het dan gebukt of liggend; dan raak je zóveel meer!
Tip 2: Zoom zo veel mogelijk in met het vizier van je wapen; dan kan je beter mikken
Tip 3: Houd bij volautomatische wapens alleen de muisknop in als de vijand op 0-10 m staat, schiet in andere gevallen hooguit met twee kogels achter elkaar

Iets anders:

Ik had de hoop opgegeven dat ik m'n gamepad kon gebruiken, probeer ik het voor de grap eens en doet 'ie het wel! Vliegen is zo een stuk makkelijker geworden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

evilpin0 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:26:
[...]

Waarom denk iedereen dat je kills moet hebben om veel punten te krijgen?
Als support (medic,gunner oid) en wat spwanpoint takeovers kan je zeker zoveel verdienen.
Ik zit altijd een beetje in de middenmoot heb weinig kills en de punten die ik heb gehaald komen van mijn support en spawntakeovers.
Op de mantryserver heb ik weinig problemen maar ik vind wel dat een heleboel mensen vergeten dat er meer is als killen alleen.
Dus met een beetje tactiek kan je ook hoog komen.
Ik ben echt geen wereldspeler maar doe in ieder geval mijn best om het team te laten winnen in tegenstelling tot anderen.
Noobs vind ik mensen die werkelijk met 3 of meer man staan te wachten op een vliegtuig terwijl ze in het veld zo hard nodig zijn. (kunnen maar maximaal 2 in een jet soms zelfs 1)
Alleen al door deze dingen valt of staat de match.
Ik heb eigenlijk normaal gesproken weinig tijd om in een clan te spelen maar het zou best lekker zijn dat je binnen een team afspraken kan maken.
Die doet dit en die doet dat en zo worden de squads gevormt.
Dat is voor mij teamplay en alleen op die manier kan je echt winnen.
Gelijk een commander die weet hoe alles in elkaar steekt dus geen artillery gooit op eigen mensen en je hebt de perfecte match.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
Edwin van Cleef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:24:
[...]

Als support (medic,gunner oid) en wat spwanpoint takeovers kan je zeker zoveel verdienen.
Ik zit altijd een beetje in de middenmoot heb weinig kills en de punten die ik heb gehaald komen van mijn support en spawntakeovers.
Op de mantryserver heb ik weinig problemen maar ik vind wel dat een heleboel mensen vergeten dat er meer is als killen alleen.
Ik ben echt geen wereldspeler maar doe in ieder geval mijn best om het team te laten winnen in tegenstelling tot anderen.
Noobs vind ik mensen die werkelijk met 3 of meer man staan te wachten op een vliegtuig terwijl ze in het veld zo hard nodig zijn. (kunnen maar maximaal 2 in een jet soms zelfs 1)
Ik heb eigenlijk normaal gesproken weinig tijd om in een clan te spelen maar het zou best lekker zijn dat je binnen een team afspraken kan maken.
Gelijk een commander die weet hoe alles in elkaar steekt dus geen artillery gooit op eigen mensen en je hebt de perfecte match.
Amen...

Met een paar vrienden spelen en elkaar helpen, het wordt gewoon niet mooier dan dat.

Personen die spawnpoint zijn, zorgen er voor dat zij nog net even 10 seconden blijven leven zodat andere personen bij hem kunnen spawnen. En onderling wordt afgesproken wie als wat spawned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
mrmali schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 13:57:
[...]
En damn wat was jullie commander met exit ziek bezig op Netgamez, heb ff bij m staan kijken maar hoe hij dat doet... Damn kreeg bijna spontaan rsi als ik er alleen maar naar keek _/-\o_
Onze commander was perfect :>, werd er af en toe beetje gek van maar zo help je je team wel het beste ...

Ik miste het erg op de GoT war trouwens :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bertenernie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:09:
Tip 1: Als je gaat schieten, doe het dan gebukt of liggend; dan raak je zóveel meer!
Tip 2: Zoom zo veel mogelijk in met het vizier van je wapen; dan kan je beter mikken
Tip 3: Houd bij volautomatische wapens alleen de muisknop in als de vijand op 0-10 m staat, schiet in andere gevallen hooguit met twee kogels achter elkaar

Iets anders:

Ik had de hoop opgegeven dat ik m'n gamepad kon gebruiken, probeer ik het voor de grap eens en doet 'ie het wel! Vliegen is zo een stuk makkelijker geworden _/-\o_
Tip 2: kan je zowat schrappen. is alleen voor singel shot en long range nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Edwin van Cleef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:24:
[...]

halo hoge score zijn belangrijk hoor!!

ik weet niet maar als ik de heletijd 3 mensen kill in een stuk door!!!
gaat hun teamplay er achter uit!!

want ik hou hun bezig!

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:59:
[...]

halo hoge score zijn belangrijk hoor!!

ik weet niet maar als ik de heletijd 3 mensen kill in een stuk door!!!
gaat hun teamplay er achter uit!!

want ik hou hun bezig!

:P
ik snap weinig van wat je zegt of wilt zeggen.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Laatst online: 07-07-2024
eperon schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 17:15:
[...]

ik snap weinig van wat je zegt of wilt zeggen.... :?
Gebeurd wel eens meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• takker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-05 10:24

takker

]HuT[ klaassenster

waarom zit er niet een map in met 32 vliegtuigen? dan is het probleem meteen opgelost.

Asus A8n-SLI Premium, AMD64 4000+, 2x1gB Dual Channel Crosshair, Asus Extreme N7800GT 256mB, Coolermaster Centurion 532, Zalman ZM460B-APS, Logitech Media Keyboard Elite , G7 en Logitech Freedom 2.4 Cordless Joystick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikki dik
  • Laatst online: 12-07-2020
vandaag 2 gig in mijn systeem gedaan, maar het verschil is wel te merken. Alles nu op high en het loopt nog steeds perfect. Alles ziet er net wat beter uit. Maar deed het meer om mijn systeem futureproof te maken :9 aangezien die 1 gig toch wel een erge bottleneck begon te worden.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Zijn er wat mensen die even willen helpen benchmark testen. We hebben diverse script wijzigingen aangebracht en willen weten hoe dit online zch uit op een server. Je hoeft alleen er even op te spelen (10 minuten is al voldoende), IP is 84.244.131.130.
Alvast duizend maal dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:03

Snow_King

Konijn is stoer!

DaMorpheus schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
Zijn er wat mensen die even willen helpen benchmark testen. We hebben diverse script wijzigingen aangebracht en willen weten hoe dit online zch uit op een server. Je hoeft alleen er even op te spelen (10 minuten is al voldoende), IP is 84.244.131.130.
Als ik straks ff tijd heb hop ik even langs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Thanks, ziet ernaar uit dat alles al gelukt is :)
Server blijft wel nog even aan op deze software om te checken of alles goed blijft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakeAway
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-05 11:27
DaMorpheus schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 18:00:
Thx morph, alexanderthegreat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 168737 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 14:52:
Maar pm even terug te komen op mijn vraag....het zou dus niet veel uit mogen maken welke gun ik gebruik??
Het maakt dus wel degelijk uit welke wapen je gebruikt. De wapens verschillen in damage, nauwkeurigheid en de mate van terugslag. De G3 doet bijv. een damage van 40/100, Submachineguns (bijv. de MP5 en de P90) doen een damage van 19/100. De sniperguns M24/M95 doen een damage van 95/100.

Voor een uitgebreid overzicht van de eigenschappen van de guns: klik

Bovendien schiet je een stuk nauwkeuriger als je de onderstaande tips van Bertenernie gebruikt.
bertenernie schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 15:09:
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:57:
[...]
Tip 2: kan je zowat schrappen. is alleen voor singel shot en long range nodig.
Ik vind het iig erg noob-achtig uit zien als er van die gasten zijn die vanuit de "heup" (en dus mbv van een crosshair) schieten. Het schieten dmv oog-korrel, ziet er tenminste realistischer uit.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 07-03-2006 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-06 11:49

jefjef

learning by doing

ff over vreemde nic's

ik bedoel pizzadoos is natuurlijk best wel dubieus, lange slurf...ach.. maar Taliban?
welke vreemde zijn jullie nu al tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Ongeveer elke keer als hij wat zegt :+

@JefJef

Het is dat ik geen admin ben van een server maar ik ben al genoeg (racistische) namen tegengekomen die mijnsinziens niet door de beugel kunnen. K heb zelfs een "clan" gezien die allemaal iets van Jihad voor hun naam hadden. Ik had dat soort namen/mensen meteen gebanned.

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 07-03-2006 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:38:

Ik vind het iig erg noob-achtig uit zien als er van die gasten zijn die vanuit de "heup" (en dus mbv van een crosshair) schieten. Het schieten dmv oog-korrel, ziet er tenminste realistischer uit.
Vind je het maar noob achtig!! ik kill je er zo mee!
Ga jij maar lekker inzoomen voor die 10 meter 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-03-2006 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:03:
[...]

Vind je het maar noob achtig!! ik kill je er zo mee!
Ga jij maar lekker inzoomen voor die 10 meter 8)7
In CQB situatie's schiet ik natuurlijk ook, full auto, vanuit de heup, anders maak je idd weinig kans. Maar over de middelange afstand (>15 meter) gebruik ik weer de zoom modus.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 07-03-2006 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:43:
[...]

In CQB situatie's schiet ik natuurlijk ook, full auto, vanuit de heup, anders maak je idd weinig kans. Maar over de middelange afstand (>15 meter) gebruik ik weer de zoom modus.
dan gaat het slecht met je af! als je mij tegen komt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 20:56:
[...]
dan gaat het slecht met je af! als je mij tegen komt :>
We zullen zien.....op welke servers zat jij ook alweer vaker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:04

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

jefjef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:42:
ff over vreemde nic's

ik bedoel pizzadoos is natuurlijk best wel dubieus, lange slurf...ach.. maar Taliban?
welke vreemde zijn jullie nu al tegen gekomen?
Ik heb erg gelachen om,

"You killed Doug Heffernan"

Dat verwacht je toch echt niet.
Arme Carrie.... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:03:
[...]

We zullen zien.....op welke servers zat jij ook alweer vaker?
op de Waib infrantry server ! om skills op te trekken.

niet rankend.

en de PTG server city maps only
en Djmantri

Maar nu denk ik op DJmantri!
wat is jouw naam?

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-03-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

zo alle SF badges binnen :)

nu op naar de 3 lastige badges in BF2

- Basic Claymore/AT-mine/C4
- Basic Knife
- Basic Pistol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

EyeWitness schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 16:26:
[...]
Ik miste het erg op de GoT war trouwens :9
Dito

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 102880 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:55:
[...]

Ongeveer elke keer als hij wat zegt :+

@JefJef

Het is dat ik geen admin ben van een server maar ik ben al genoeg (racistische) namen tegengekomen die mijnsinziens niet door de beugel kunnen. K heb zelfs een "clan" gezien die allemaal iets van Jihad voor hun naam hadden. Ik had dat soort namen/mensen meteen gebanned.
He die kwam ik ook tegen op een duitse server, ze werden te pakken genomen door een hele enge clan genaamd 'feldgrau'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:12:
[...]
en de PTG server city maps only
en Djmantri

Maar nu denk ik op DJmantri!
wat is jouw naam?
Goed dan zie ik je binnenkort op DJMantri (mits die niet vol is) of op die PTG Server.
Ingame nick: Indy91_4life met [GoT] prefix.
Jouw ingame nick is -={DG}Chronica neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Indy91 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 22:24:
[...]

Goed dan zie ik je binnenkort op DJMantri (mits die niet vol is) of op die PTG Server.
Ingame nick: Indy91_4life met [GoT] prefix.
Jouw ingame nick is -={DG}Chronica neem ik aan?
Dat is nu @-={DG}Crosstorm
Fragrate (K/D Ratio) is een heel stuk lager dan die van mij!!

Tot dan!!

@vuurvoske
laat je niet zo mee slepen :+

is maar een game hoor

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 07-03-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Movinghead schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:16:
zo alle SF badges binnen :)

- Basic Knife
- Basic Pistol
Feli, ik heb laatst ook me collectie compleet gemaakt, moest alleen nog de commander badge :)

Op naar Karkand zou ik zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

kevin schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:06:
[...]

Feli, ik heb laatst ook me collectie compleet gemaakt, moest alleen nog de commander badge :)

Op naar Karkand zou ik zeggen ;)
Wacht tot je met de expert-badges begint ... _/-\o_

Ik had eigenlijk (toen ik zo rond de 25.000 'Sergeant' geworden was nooit verwacht het spel nog lang te zullen doorspelen. Ik schrik dan ook te zien dat, nu ik de 80.000 nader, het spel me nog steeds kan verrassen. De druk is er ook wat af, meer nadruk op gameplay hoewel het (willen) behalen van awards me toch ook wel bezighoud.

Love this game. Neem voor om me nu wat toe te leggen op SF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

kwam net een clan tegen onder de naam HZBULA :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Eindelijk me veteran explosive badge, wat een klote ding om te halen :D
3 ronden steeds 19 kills, daarna ging hij lekker, halve team was support, op elk hoekie een claymore.
De kills liepen binnen :D
En goud en 33 claymore kills.

Expert is 37 kills pffff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuip
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2024
Oemfoefoe schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:12:
[...]

Ik heb erg gelachen om,

"You killed Doug Heffernan"

Dat verwacht je toch echt niet.
Arme Carrie.... :Y)
Ik zag laatst een Ben_Dover O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 08:56

Kleintje81

Blaat

Movinghead schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 21:16:

- Basic Knife
- Basic Pistol
Basic explosives vond ik het moeilijkst, heeft me teveel C4 gekost om dit voor elkaar te krijgen. Vooral met de huidige manier van niet kunnen gooien is dit nu nog lastiger.

Basic knife heb ik op een wat kleinere map waar je meer CQB encouters hebt gehaald.
Lijkt onmogelijk maar het is te doen als je wat kansen van de vijanden krijgt die jou niet hebben gezien.

Basic pistol is de makkelijkste van de 3, nadruk ligt hier op veel je gun gebruiken.

Van de week heb ik eindelijk Special Forces gekocht, wat schetst mijn verbazing echter: ik kan hem nog niet spelen. M'n BF versie zou niet kloppen. Dat wordt binnenkort een herinstallatie van heel BF2. :'(

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 18-02 20:17
Ik speel zelf de demo en heb moeite met het mikken van raketten uit een MEC-plane.

Bij een Cobra of Havoc kan je clickend op je target in-homen.. maar bij die planes niet? Doe ik iets fout? Ze zijn laserguided maar de piloot vliegt (logisch) zo snel dat ik echt niet kan mikken op een tank o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 08:56

Kleintje81

Blaat

killingdjef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:04:
Ik speel zelf de demo en heb moeite met het mikken van raketten uit een MEC-plane.

Bij een Cobra of Havoc kan je clickend op je target in-homen.. maar bij die planes niet? Doe ik iets fout? Ze zijn laserguided maar de piloot vliegt (logisch) zo snel dat ik echt niet kan mikken op een tank o.i.d.
Ligt aan de piloot, als deze wat rustiger vliegt dan krijg je meestal een lock.
Zodra je lock hebt meteen klikken om een raket af te schieten.

Owja, let wel dat je raketten dus alleen in de richting waar de neus naar wijst kan schieten.
Volgens mij kun je die camera zo'n 180 graden draaien, als je dus maximaal naar links iets probeert te raken ook al heb je een lock, dan zal deze gewoon missen omdat je raket maar 'rechtdoor' kan. :Y)

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EyeWitness
Kleintje81 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:18:
[...]

Ligt aan de piloot, als deze wat rustiger vliegt dan krijg je meestal een lock.
Zodra je lock hebt meteen klikken om een raket af te schieten.

Owja, let wel dat je raketten dus alleen in de richting waar de neus naar wijst kan schieten.
Volgens mij kun je die camera zo'n 180 graden draaien, als je dus maximaal naar links iets probeert te raken ook al heb je een lock, dan zal deze gewoon missen omdat je raket maar 'rechtdoor' kan. :Y)
Die bomber raketten zijn echt masterlijk, zo vaak een plane/chopper 'per ongeluk' mee uit de lucht geknalt, of een tank oid die je eigenlijk nieteens gelocked hebt, geweldig gevoel zo'n kill _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Kleintje81 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 00:56:
[...]

Basic explosives vond ik het moeilijkst, heeft me teveel C4 gekost om dit voor elkaar te krijgen. Vooral met de huidige manier van niet kunnen gooien is dit nu nog lastiger.

Basic knife heb ik op een wat kleinere map waar je meer CQB encouters hebt gehaald.
Lijkt onmogelijk maar het is te doen als je wat kansen van de vijanden krijgt die jou niet hebben gezien.

Basic pistol is de makkelijkste van de 3, nadruk ligt hier op veel je gun gebruiken.

Van de week heb ik eindelijk Special Forces gekocht, wat schetst mijn verbazing echter: ik kan hem nog niet spelen. M'n BF versie zou niet kloppen. Dat wordt binnenkort een herinstallatie van heel BF2. :'(
Vanmiddag even wat geprobeerd mischien dat jij er wat aan hebt.
Speel de map warlord als sniper en gooi in al die kamers van het paleis claymores neer.
De tegenpartij wil maar al te graag het paleis veroveren waardoor je veel kills zal hebben.
Als je iemand mee kan krijgen als suplyer dan zit je gebakken.
Ik wil wel eventueel helpen maar dat hoor ik dan nog wel.
Als je de batch gehaald hebt moeten we het even omdraaien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Laatst online: 18-02 20:17
Ik was op een non-official server aan het "kutten" en voor de een of andere reden belande ik in een teamkill-festijn. Iemand schoot mij, ik schoot hem, iemand zag dat ik hem schoot en schoot mij, ik schoot hem etc.etc.

Op het eind werd het zo hilarisch dat ik door een 5 medics tot leven werd gewekt en weer gekillt werd met messen maar natuurlijk dropte ik gelijk een explosion pack dus het geheel werd erg hilarisch :D

Teamkillen is wel vervelend, maar als iedereen in je team het doet... ach :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

Edwin van Cleef schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 02:18:
[...]

Vanmiddag even wat geprobeerd mischien dat jij er wat aan hebt.
Speel de map warlord als sniper en gooi in al die kamers van het paleis claymores neer.
De tegenpartij wil maar al te graag het paleis veroveren waardoor je veel kills zal hebben.
Als je iemand mee kan krijgen als suplyer dan zit je gebakken.
Ik wil wel eventueel helpen maar dat hoor ik dan nog wel.
Als je de batch gehaald hebt moeten we het even omdraaien :Y)
is goed, vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084

Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:05:
[...]

Dat is nu @-={DG}Crosstorm
Fragrate (K/D Ratio) is een heel stuk lager dan die van mij!!

Tot dan!!
Man, we weten allemaal dat je heel goed bent, maar dat hoeven wij niet te horen. Vind je het gek dat je zo'n K/D Ratio krijgt, als je opstijgende vliegtuigen de hele tijd neerknalt met je Tank? Daar heb je nou echt skill voor nodig. Ik weet dat er nog meer mensen zijn die zich aan je irriteren, dus doe please wat rustiger aan.
(En die uitroeptekens achter elke zin hoeft van mij ook niet B) )

M.v.g

Mysteri0uZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR161
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 12:46

DR161

is sarcasminist

mischien een handig tooltje voor stats enzo
Afbeeldingslocatie: http://code.movedesign.de/screens/bfsv25_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://code.movedesign.de/screens/bfsv25_1.jpg

[ Voor 54% gewijzigd door DR161 op 08-03-2006 07:39 ]

pssst geld kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169084 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 06:42:
[...]

Man, we weten allemaal dat je heel goed bent, maar dat hoeven wij niet te horen. Vind je het gek dat je zo'n K/D Ratio krijgt, als je opstijgende vliegtuigen de hele tijd neerknalt met je Tank? Daar heb je nou echt skill voor nodig. Ik weet dat er nog meer mensen zijn die zich aan je irriteren, dus doe please wat rustiger aan.
(En die uitroeptekens achter elke zin hoeft van mij ook niet B) )

M.v.g

Mysteri0uZ
Als ik daar me kills zou van krijgen, dan had ik alang een ratio van 1: 10
en als je ziet, speel ik niet eens zo veel gulf of oman :P

By the way ik ga proberen om 1000 commander punten te halen

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-03-2006 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Laatst online: 18-05 13:52
EyeWitness schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 01:24:
[...]

Die bomber raketten zijn echt masterlijk, zo vaak een plane/chopper 'per ongeluk' mee uit de lucht geknalt, of een tank oid die je eigenlijk nieteens gelocked hebt, geweldig gevoel zo'n kill _/-\o_
Ook altijd leuk tegen commander speeltjes, filmpje gezien dat ze op de oilfields in een overflight een arti, scanradar en UAV kapot schoten met die laser guided raketjes.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 03-06 13:18

Tjark

DON'T PANIC

linkje?

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
Een poll is imho makkelijkste manier om te peilen, hoeven er ook geen reacties vespilt te worden: ikzelf zoek nog wel es info op de officiele bf2 site uit community updates alleen zijn vooral de oudere soms wat lastig te vinden, is het een idee ze allemaal (zover mogelijk) ze te listen in de startpost incl. titel ('reclame' updates laat ik er dan wel uit though)?

Poll: Community updates laten zien in topicstart?
Nee
Ja
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=119934&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.