[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.272 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:48

jefjef

learning by doing

pieuw...eindelijk expert commander badge gehaald, nu wil ik dus heel graag die war college ribbon gaan halen. win/loss van 3:1 wil dat zeggen dat ik dus minimaal 4 games achter elkaar moet commanden waar van minimaal 3 winnen?

Want dat is me toch enkele keren overkomen zonder de ribbon te hebben gekregen

[ Voor 16% gewijzigd door jefjef op 08-03-2006 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407

nee het is je global 3:1 win loss dus als je 1500 wins heb mag je maar 500 losses hebben.
of te wel het is de ultieme winning team joiner ribbon.
volgens mij is het gewoon voor ea om stadpadders eruit te vissen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-05 11:13
Weet het niet meer zeker, dacht dat ik em @ secretsofbattlefield had gezien, maar tis al ff geleden en hier op werk toch wat beperkt in de zoekmogelijkheden. Succes met de speurtocht.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:22:
nee het is je global 3:1 win loss dus als je 1500 wins heb mag je maar 500 losses hebben.
of te wel het is de ultieme winning team joiner ribbon.
volgens mij is het gewoon voor ea om stadpadders eruit te vissen :9
oo oke bedankt, lijkt me echt een lastige klus. Heeft iemand van [GoT] deze al gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599

Redje schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 00:16:
Eindelijk me veteran explosive badge, wat een klote ding om te halen :D
3 ronden steeds 19 kills, daarna ging hij lekker, halve team was support, op elk hoekie een claymore.
De kills liepen binnen :D
En goud en 33 claymore kills.

Expert is 37 kills pffff...
Jeetje ja 13 kills met c4. Ik had hier een paar dagen voor nodig voordat ik eindelijk die badge haalde. Ik begrijp sowieso niet hoe mensen het voor mekaar kunnen krijgen de 2e badge van bijvoorbeeld knife of explosives te halen. Dan moet je toch wel errug goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Spawnkilling is de beste manier om deze badge te halen, of claymores neerflikkeren in een volle 64 spelers Karkand server!

Vandaag lekker heel de dag vrij .. dus gaan we lekker FS2004 en BF2 spelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het vreemde vind ik dat veel servers als rule hebben niet te stat-padden, maar hun members zie je wel mooi respawnkills maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Anoniem: 33599 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 09:54:
[...]

Jeetje ja 13 kills met c4. Ik had hier een paar dagen voor nodig voordat ik eindelijk die badge haalde. Ik begrijp sowieso niet hoe mensen het voor mekaar kunnen krijgen de 2e badge van bijvoorbeeld knife of explosives te halen. Dan moet je toch wel errug goed zijn.
Veteran is 23 kills met explosives :)
Nu met die claymores van 1.2 is het wel makkelijker, maar dan nog moet je geluk hebben.
De teams moeten gelijkwaardig zijn zodat de tickets niet al te snel gaan.
Support gasten moeten je ammo geven.

Leukste moment had ik op Karkand.
Ik spawn bij de treinen en loop de helling op, ik zie 3 gasten.
Eentje schiet ik neer met m'n sniper, de andere 2 kwamen naar me toe.
Ik ren achter een gebouw en leg op elke hoek een claymore neer, in de hoop dat beide gasten om het gebouw zouden lopen... dat deden ze dus netjes :D
Waren gasten van dezelfde clan die dachten slim te zijn met TS :).

Een van de weinige keren dat ik moet lachen met BF2 is met de claymores, hoe stom sommige zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:24
[...]

statpadding..

ik ken niemand met een veteran knife badge die 'm officieel (zonder 'hulp' van clanmates) heeft gehaald.
zelf moet ik m'n basic nog halen, maar ik doe 't zonder hulp of ik doe 't niet.

vet explosive badge is te doen met een beetje mazzel

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

[...]

Ik had de basic en veteran explosive ook pas naar bijna 500 gehaald. Maar wel beide in 2 potjes...gewoon met een vriend als support lopen en alleen maar claymores neerknallen...daarna hebben we t omgedraaid en hij had ze allebij in 1 potje :*)
Die expert lijkt me een stuk lastiger...ik heb als hoogste 31 claymore kills gehaald en je moet er geloof ik 37 hebben ofzo.

K heb mn veteran knife ook eerlijk gehaald...viel niet mee...maar expert ga ik denk ik niet halen hoor...dat is gewoon te gek.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 08-03-2006 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 166975

Explosive Badge is met C4 op de dag van vandaag niet meer halen.
Je kan niet meer met C4 gaan gooien .. en zo mensen opblazen in de lucht ..
Nu zul je het met Claymores moeten proberen .. maar dat is niet gemakkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142292

Kleintje81 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 00:56:
[...]

Van de week heb ik eindelijk Special Forces gekocht, wat schetst mijn verbazing echter: ik kan hem nog niet spelen. M'n BF versie zou niet kloppen. Dat wordt binnenkort een herinstallatie van heel BF2. :'(
Nee, je moet ff de laatste patch opnieuw draaien, dan werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Hoi hier ben ik weer met de volgende n00b-vraag.

Hoe kan ik connecten met een server op ip-adres? Ik zie alleen dat ik kan connecten via die server lijst maar ik kan nergens een ipadres opvoeren?
En wat is het ip-adres van de DJ mantri server?

Thnx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01:43

Snow_King

Konijn is stoer!

Anoniem: 168737 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:26:
Hoi hier ben ik weer met de volgende n00b-vraag.

Hoe kan ik connecten met een server op ip-adres? Ik zie alleen dat ik kan connecten via die server lijst maar ik kan nergens een ipadres opvoeren?
En wat is het ip-adres van de DJ mantri server?

Thnx in advance!
Kijk nog eens een keer goed bij de server-lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 14:15

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

gisteren echt geowned op kubra.

Clanlid vliegen, en ik de lasermissiles; geweldig potje met een gouden medallie voor mij op het eind :P

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 68393

Webjunkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:26:statpadding..

ik ken niemand met een veteran knife badge die 'm officieel (zonder 'hulp' van clanmates) heeft gehaald.

Onzin. De Veteran Knife is net als de Basic Knife gewoon 7 knifekills in een ronde, dat haal je makkelijk. Het enige is dat je er 50 van te voren moet hebben gehaald, dat kost een tijdje, maar al maak je er 1 per ronde dat krijg je die nog wel. Expert is een ander verhaal maar Basic en Veteran Knife haal je echt wel zonder hulp, ik wel thans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Webjunkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 10:26:
[...]

statpadding..

ik heb goud en zilver gehaald in 2 dagen ofzo. gewoon volle karkand en aleen maar wacko gaan met je mes. kost je een hoop deaths maar na een tijdje heb je het wel door. nu is het moeilijker omdat je niet meer springend naar prone kan en niet meer in de lucht kan hakken met je mes. op die manier miste ze je altijd met de kogels maar had je ze toch met het mesje _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 08-03-2006 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
[...]

statpadding..

Veteran knife is vrij simpel, 7 knife kills IAR, als je daarvoor moet padden ben je wel triest :D
Expert is 18, dat is andere koek.

Ach ik heb tot nu toe alle badges gehaald zonder hulp...
Expert knife en explosive ga ik ook zeker proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-05 11:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou ik vinnut nog steeds niet makkelijk met een knife...
Soms loop ik een tijd achter zo'n gast aan, en kom langzaam dichterbij. Als ik dan gespot wordt begint er zo'n heerlijk heen en weer gebunnyhop waarbij ik never nooit raak prik met dat achterlijke aardappelmesje. Als ik naast iemand op de grond klap en em dan een prikje geef, gaat het altijd goed, maar op Karkand is er vrijwel niemand die op de grond gaat liggen...
In een man-man gevecht terwijl om elkaar heen springend lukt het me bijna nooit. Misschien prik ik te hoog/te laag/te kort/te lang/te ongeduldig/te rustig, ik weet het niet.....

Dus doorgaans kies ik maar weer een server waar ik lekker met een choppertje kan raggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Ik heb gewoon nog geen enkele Knife badge en ik ben er trots op! 8)

Vind het alleen klote dat ik hem moet hebben voor mijn volgende rank.

Knifen moet je wel voor gaan statpadden, je neemt er niet actief mee deel aan de battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-05 14:15

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

das idd klote; als je hem nodig heb voor een unlock, maar verder boeien die stats me echt niet.
Ik geniet het meeste van dit spel als je goeie teams hebt met goede squads en squadleiders die de slimme bevelen van een goede commander ook opvolgen; daar is dit spel voor gemaakt en dan heb je er het meeste plezier van vind ik. :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-04 16:15
Over goeie commanders gesproken...

Op de DJMantri server moet je schijnbaar de hele tijd ergens plat op je buik gaan liggen om daar je commandertaken uit te voeren, full-time commander die dus niets anders doet dan naar zijn Caps-scherm ligt te kijken (volgens sommigen met [GoT] voor hun naam). :X

Ik stap in een chopper als co-pilot als commander ging die pilot toch tekeer tegen me
; van een commander mag niet vliegen. Ik zeg:"Ik vlieg ook niet, doe jij!" Op een 16 vs 16 server kan je als commander makkelijk een co-pilot zijn. Tegen de tijd dat je vier balkjes weer vol zijn, kan je bijna twee choppers uit de lucht halen met je TV-missles! >:)

Het is juist hardstikke a-sociaal om als commmander in je base te gaan liggen en geen reet uit te voeten, alleen om de zoveel seconden te klikken op de map. Waarvoor denk je dat T anders is verzonnen door Dice, de commander moet soms wel actief deelnemen aan de match om het tot een goed einde te brengen. Voor hetzelfde geld gaat de commander in zijn base liggen en even uitgebreid naar de WC, na afloop van de game heeft hij een score bovenaan de lijst als zijn team het goed heeft gedaan, terwijl hij zelf zat te kakken en geen reet heeft uitgevoerd. :Z

Begrijp me niet verkeerd, een goede commander zijn is een kunst, maar betekent niet dat je dat alleen kan doen zonder aan het hele spel deel te nemen. Zelf gaan vliegen is natuurlijk uit den boze, maar als co-pilot in SU of AH kan prima. Als hij maar goed oplet wanneer zijn tools weer beschikbaar zijn.
Een commander kan prima een actieve rol spelen, zo is het ook bedoeld door de makers! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef

jefjef

learning by doing

Epitome schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:31:

Op de DJMantri server moet je schijnbaar de hele tijd ergens plat op je buik gaan liggen om daar je commandertaken uit te voeren, full-time commander die dus niets anders doet dan naar zijn Caps-scherm ligt te kijken (volgens sommigen met [GoT] voor hun naam). :X

Ik stap in een chopper als co-pilot als commander ging die pilot toch tekeer tegen me
; van een commander mag niet vliegen. Ik zeg:"Ik vlieg ook niet, doe jij!" Op een 16 vs 16 server kan je als commander makkelijk een co-pilot zijn. Tegen de tijd dat je vier balkjes weer vol zijn, kan je bijna twee choppers uit de lucht halen met je TV-missles! >:)

Het is juist hardstikke a-sociaal om als commmander in je base te gaan liggen en geen reet uit te voeten, alleen om de zoveel seconden te klikken op de map. Waarvoor denk je dat T anders is verzonnen door Dice, de commander moet soms wel actief deelnemen aan de match om het tot een goed einde te brengen. Voor hetzelfde geld gaat de commander in zijn base liggen en even uitgebreid naar de WC, na afloop van de game heeft hij een score bovenaan de lijst als zijn team het goed heeft gedaan, terwijl hij zelf zat te kakken en geen reet heeft uitgevoerd. :Z

Begrijp me niet verkeerd, een goede commander zijn is een kunst, maar betekent niet dat je dat alleen kan doen zonder aan het hele spel deel te nemen. Zelf gaan vliegen is natuurlijk uit den boze, maar als co-pilot in SU of AH kan prima. Als hij maar goed oplet wanneer zijn tools weer beschikbaar zijn.
Een commander kan prima een actieve rol spelen, zo is het ook bedoeld door de makers! :Y)
Helemaal mee eens! Maar er zijn figuren die in de hitte van de strijd alles vergeten en ook nog Doof zijn voor opmerkingen! Die moeten of afgezet worden of helemaal niet aan een commander functie gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
a) als copiloot in chopper hoor je juist constant bezig te zijn met gunner, tvmissle, of spotten van enemies.
even capslocken zit daar gewoon niet bij.
Tenzij je een grote afstand aflegt over friendly area, ben je als 2e piloot drukker bezig dan eerste piloot naar mijn mening.

b) Als commander ben je van meer nut door je squads goede opdrachten te geven, artillery voordat ze een base aanvallen, uavs, etc, maar bovenal het spotten van enemies. Daarmee ben je gewoon constant bezig. doe een scan, spot 16 enemies, en als je de rest (of die 16) neit allemaal gespot hebt, ga dan in full-zoommode enemies spotten vlak bij je squads. dan ben je echt wel meer behulpzaam bezig dan dat jij als commander 1 of 2 mannetjes neerschiet.

[ Voor 10% gewijzigd door indexample op 08-03-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Eensch.

Maar, sommige commanders kunnen die powers niet aan :/ Die gaan in de battle dan ineens de arty gooien waar het hen het beste uitkomt (lees: tank tegenover ze) of droppen supply waar het hen uit komt (lees: ammo op oid)

Dat is het "gevaar" als de commander in de battle meespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-05 08:52
Snow_King schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:06:

Knifen moet je wel voor gaan statpadden, je neemt er niet actief mee deel aan de battle.
Bullcrap! voor mijn basic en veteran deed ik verder gewoon mee aan de combat ik kwam gewoon steeds sneaky van behind..zaten ook wel een paar respawn kills tussen ghehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou dat weet ik zo net nog niet... heb al eerder daar een post over geplaatst, maar in BFHQ staat (sinds de laatste patch) bij mij Next Rank: First Sergeant......terwijl Ubar en zo toch heel stellig zijn en aangeven dat je je pistol en knife ook moet hebben... (de rest heb ik wel). Weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:13

Tubby

or not to be

niet dus, heb mijn basic en veteran knife badges gewoon tijdens normaal spel gehaald. Het is gewoon een kwestie van kunnen zien wanneer je kunt knifen. Nou moet ik ook eerlijk bekennen dat het wel een hobby van mij is om zoveel mogelijk mensen te knifen :+
Snow_King schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:48:
[...]
Eensch.

Maar, sommige commanders kunnen die powers niet aan :/ Die gaan in de battle dan ineens de arty gooien waar het hen het beste uitkomt (lees: tank tegenover ze) of droppen supply waar het hen uit komt (lees: ammo op oid)

Dat is het "gevaar" als de commander in de battle meespeelt.
De meeste teams spelen met een dedicated commander, er zijn niet zoveel commanders die kunnen commanderen _en_ kunnen meevechten op de grond. Meestal is het beperkt tot verdediging van de laatste vlag of achter de linie meelopen.

[ Voor 35% gewijzigd door Tubby op 08-03-2006 13:43 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Topicstarter
http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/potd/wip/index.php heb de index pagina aangepast, helaas door een foutje staan alle afrondingen op helen nu in de DB :X (alleen nieuwe votes worden weer afgerond op 2 decimalen).

Als iemand nog ideeen heeft voor de potd?
heb dit nog op de lijst staan:
- picturebrowser (screens 1 voor 1 'browsen' en alsnog kunnen voten op oude dus).
- via linkjes kunnen stemmen ala poll.dezeserver
- externe stylesheet gebruiken

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 26235 op 08-03-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

......Verhaal over commander.......
Zoals Eperon al zei, je hebt nie eens tijd om in te stappen laat staan te schieten als je een goeie commander wilt zijn. Misschien 8vs 8, daar heb ik geen ervaring mee, maar op 32 of 64 player maps heb je toch al (te) veel te doen. De vijand bekijken, wat zijn hun moves, wat wordt hun volgende move, het spotten (met radar of in fullzoommode), het strijdveld overzien, opdrachten geven enz.
En dan loop je als commander in de heat of battle en wordt je dood geschoten. Geen probleem ware het niet dat die tank en apc bij dat andere spawnpoint juist dan die uav en/of supply's nodig hebben. |:(
Nee commander zijn is een fulltime (onbetaalde :Y) ) baan imho.

edit: Als gunner in een chopper heb je het drukker dan de piloot dus als gunner van een SU ok maar als gunner van een chopper is mijns inziens "not done"
Zie het al voor me, de piloot haalt de bruutste kunsten uit om de AA maar te ontwijken en zn gunner een kans met de tvguided te geven en jij zit lekker een uav-tje te deployen 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 08-03-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

word!
ik doe dit ook altijd, gewoon active combat, stuur de squads aan, geen aan als er uav en sups zijn en dan moeten ze zelf maar aanvragen. doen ze het niet dan uav in een enemy base, meuk arty en ga ik zelf die vlag cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

aLs de commander maar uit tanks en heli's en planes blijft vind ik het best.
of anders krijgt hij een kick vote of een teamkill van mij!

Gewoon een schijt hekel aan commanders die een tank zitten en maar voor de helft gebruikt!

[ Voor 52% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-03-2006 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 08-05 14:21

Huig

Merino Fanatic

w00t! Net gewoon in 1 ronde Basic explosives ordinance en Veteran explosive ordinance badge gehaald >:) _/-\o_
Best simpel met die claymores :)
Wat me alleen wel opvalt is dat die dingen gewoon blijven werken als je dood gaat en weer respawnt. Ik dacht dat dit niet mogelijk was, net zoals bij C4. Blijkbaar dus toch.
Overigens gehaald op de Gamert server, zijn ze toch nog ergens goed voor :P

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:23:

Gewoon een schijt hekel aan commanders die een tank zitten en maar voor de helft gebruikt!
ik gebruik mooi wel armor maar ga er wel mee in active combat, zie ook genoeg nubs die er aleen maar rondjes in rijden. enne waar ik een hekel aan heb zijn van die hoekjes lig commanders.
en mensen die tk doen voor een voertuig. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nah teamkillers zijn meestal gefrustreerde naabs die niks kunnen raken en hun agressie op je teammates knallen. daar moet je niet aan meedoen man

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 33599 op 08-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-05 22:35

Kleintje81

Blaat

Ik heb mijn basic en veteran knife badges ook zonder hulp gehaald.

Mijn taktiek:
Ga in de buurt van een eigen vlag staan die het dichtst bij de vijandelijke vlag staat, kortom de kans dat deze word overgenomen is groter. Wanneer je 1 of 2 mensen ziet voorbij rennen, ga dan niet als een gek schieten op ze, maar ren achter ze. Meeste personen luisteren niet of ze meerdere voetstappen horen.

Dan als ze bij de vlag stil staan en prone gaan liggen, rustig tegen ze aan lopen en dan tjakka! ;)
Anoniem: 142292 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 11:11:
Nee, je moet ff de laatste patch opnieuw draaien, dan werkt het.
Dat heb ik dus al 2 keer geprobeerd maar werkt niet. Met google gevonden dat dit aan de volgorde van installeren ligt. Bij mij was dit namelijk:
BF2 DVD geinstalleerd (augustus vorig jaar)
Deze heb ik zo'n 3 keer geupdate met de uitgekomen patches
BF2: SF installeren

Overigens heb ik de laatste patch geinstalleerd, normale BF2 werkt dan ook goed. SF werkt niet online, in single player werkt deze wel prima. (Ik voelde mij hierbij beetje afgezet dat ik hiervoor 30 euro heb betaald).

BF2 stats Systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Kleintje, als je na BF2 instaleren de patches hebt uitgevoerd en dan SF hebt geinstalled moet je weer patchen. SF patch je BF namelijk weer terug naar versie 1.12 of zoiets 8)7
Als ik jou was (ik heb zelf SF niet btw) zou ik eerst bf installen dan SF installen en dan de laaste megapatch eroverheen kwakken (350 mb ofzo), zou moeten lukken.
Succes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33599 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:39:
[...]

Nah teamkillers zijn meestal gefrustreerde naabs die niks kunnen raken en hun agressie op je teammates knallen. daar moet je niet aan meedoen man
Mahh. nee ik heb gewoon een scheit hekel aan commanders die een in een tank gaan zitten als op strike at karkand voor umsc :X

Terwijl een combenatie tussen een apc en een tank en ze zijn allebij genist,
veel beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 14:38:
[...]

ik gebruik mooi wel armor maar ga er wel mee in active combat, zie ook genoeg nubs die er aleen maar rondjes in rijden. enne waar ik een hekel aan heb zijn van die hoekjes lig commanders.
en mensen die tk doen voor een voertuig. _/-\o_
Dan moet jij maar hopen dat je me niet tegen komt!.
behalve als je het zo goed kan combineren, wat waarschijnlijk toch niet zo is.

Liever een noob dan een commander die denkt dat hij meer dingen tegelijk kan doen.

Want jij kan mij niet zeggen dat je iedere squad een opdracht kan geven of support geven door te spotten ect

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-03-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:28:
[...]
Terwijl een combenatie tussen een apc en een tank en ze zijn allebij genist,
veel beter is.
Zie je wel! Dat zij altijd ick al ook al!! :+

[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-03-2006 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

gyedema schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:57:
[...]

Zie je wel! Dat zij ick ook alteid al!! :+
_/-\o_
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 15:30:
[...]
Want jij kan mij niet zeggen dat je iedere squad een opdracht kan geven of support geven door te spotten ect
Het geven van opdrachten aan squads is ook het meest nutteloze tijdverdrijf wat je kunt verzinnen. Lijkt me enorm frustererend om bv C&C Generals te spelen met units die vrolijk alle richtingen oprijden behalve de richting die jij aangeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:01:
[...]

_/-\o_

[...]

Het geven van opdrachten aan squads is ook het meest nutteloze tijdverdrijf wat je kunt verzinnen. Lijkt me enorm frustererend om bv C&C Generals te spelen met units die vrolijk alle richtingen oprijden behalve de richting die jij aangeeft :P
Dan is deze opmerking een goeie opmerking, want een commander zijn is niet een belang voor jezelf maar een belang voor het team.

door te spotten en te waarschuwen en te zorgen dat de teamwork tussen de spelers beter verloopt.
en dat kan je niet als je een voertuig zit, Xennox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou tk voor een voertuig is net zo triest, ben toch blij dat ik geen bf2 meer speel vanwege dit soort nutteloze actie van sommige mensen.
er staat nergens in de EA rules van BF2 dat een commander niet in een tank mag, dit zijn altijd server based rules.
die regels zijn ook allemaal verzonnen en iedereen doet toch wel wat ie leuk vind.
90% van de squads doen toch geen moer met de commands van de commander op de meeste server.
dus je commander teamkillen omdat jij vind dat hij niet in een tank mag is gewoon triest. tk die com vaak genoeg en je hebt een auto ban op de meeste servers, leuk man.
dus als jij commander bent en de tank die base staat, staat er al 5 min en niemand doet er wat mee laat jij hem dan staan? dan stap ik er mooi in om wat tank cover te geven als ze zelf te dom zijn om het te gebruiken.
als de server de specefieke rule heeft van coms niet in voertuigen dan doe ik het ook niet. is de rule er niet dan doe ik het mooi wel. want ik ga echt niet op de main base in een hoekje liggen.
echt dit gejank van dit mag niet en mag wel van zelf verzonnen regels is ook z'n fooking bunch of bs.

[ Voor 95% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 08-03-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:16:
......
er staat nergens in de EA rules van BF2 dat een commander niet in een tank mag.
....
Nou, das NIE helegaar waar..., op EA ranked servers hebben ze de volgende regels vastgesteld:
These are rules that EA official server administrators enforce to maintain friendly, disciplined servers and are in addition to the global rules defined above.

§2.1 You may not use any offensive or sexually explicit language in chat or voice mode.

§2.2 You may not use foul or slanderous language involving race, gender, sexual preference, religion or creed.

§2.3 You may not deliberately hinder your own team or acting in such as way as to cause team mates unavoidable deaths or team losses.
§ Commander flying or in a vehicle instead of commanding
§ Destruction of friendly vehicles
§ Excessive team killing
§ Team switching to gain medals or awards
You may not display abusive behaviour towards administrators. If you feel that you have been treated unfairly, you may lodge an appeal on the official forums

Maar ja, dat wil nog niet zeggen dat IK het niet met je eens ben... mijn eigen mening is meer, dat je per server verschillende regels kunt tegenkomen en die als "gast" toch moet respecteren. Als ik op een server kom waar expliciet vermeld wordt dat een commander niet in een voertuig mag zitten, doe ik het niet. Anders ook niet trouwens, maar da's een andere discussie.

[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-03-2006 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou tk voor een voertuig is net zo triest, ben toch blij dat ik geen bf2 meer speel vanwege dit soort nutteloze actie van sommige mensen.
er staat nergens in de EA rules van BF2 dat een commander niet in een tank mag.
die regels zijn ook allemaal verzonnen en iedereen doet toch wel wat ie leuk vind.
dus je commander teamkillen omdat jij vind dat hij niet in een tank mag is gewoon triest.
dus als jij commander bent en de tank die base staat, staat er al 5 min en niemand doet er wat mee dan stap ik er mooi in om wat tank cover te geven.
echt dit gejank van dit mag niet en mag wel van zelf verzonnen regels is ook z'n fooking bunch of bs.
Ik zeg toch niet dat ik tk voor een voertuig.

ik tk alleen omdat commander niet aan ze taak wilt houden.
Ja gelukkig ben je gestopt, weer een .... minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
OMG wat een domme regels op EA servers, pas dan het spel aan ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja gelukkig wel want personen zoals jij weten altijd de games te verzieken voor andere.
er is terminste nog leven na BF2 voor sommige mensen. }:O

je zei dit in een vorige post dus je tk wel voor voetuigen.

[ Voor 59% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 08-03-2006 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168737

Weet je wat ik mega irri vind.
Als mensen als een domme gans voor je autootje of tankje rennen, ik ze dus tk zonder dat ik dat wil of er maar iets aan kan doen.
En vervolgens punishen ze je ook nog! :(

Ik punish maar zelden een tk. Echt als het opzet is anders niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151407 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:27:
ja gelukkig wel want personen zoals jij weten altijd de games te verzieken voor andere.
er is terminste nog leven na BF2 voor sommige mensen. }:O

[...]

je zei dit in een vorige post dus je tk wel voor voetuigen.
Waar dan, er staat alleen dat ik commanders teamkill die niet hun taak uitvoeren pff.

en ik tk nooit voor voertuigen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:04:
[...]

Dan is deze opmerking een goeie opmerking, want een commander zijn is niet een belang voor jezelf maar een belang voor het team.

door te spotten en te waarschuwen en te zorgen dat de teamwork tussen de spelers beter verloopt.
en dat kan je niet als je een voertuig zit, Xennox
Eh, net had je het nog over opdrachten geven aan je squads en nu heb je het over het spotten van vijanden. Twee heel verschillende dingen. Het eerste is gewoon nutteloos en het tweede punt zo ongeveer de belangrijkste taak van het commanderen.

Imho kunnen goede commanders wel copiloten/tanken op publics. In een war is het een ander verhaal, maar ik zal de volgende keer speciaal om jou te stangen commander worden en een tank pakken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:32:
[...]

Waar dan, er staat alleen dat ik commanders teamkill die niet hun taak uitvoeren pff.

en ik tk nooit voor voertuigen :O
dat is ook lomp!..opzettelijk tken is gewoon not done! :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:42:
[...]

dat is ook lomp!..opzettelijk tken is gewoon not done! :r
Dam volg jij het wel..... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nou een tk is ook gewoon lomp, omdat jij vind dat een commander niet goed zijn zaakjes doet en hem dan een teamkill geeft is geen nep, dan zak je net zo laag als een commander die niets doet of in een tankje rond scheurt. :P
want wie heeft jou oppermachtig gemaakt om die doodsvonnis uit te voeren? aleen maar omdat het dan niet gaat in de game zoals jij wilt? damn als iedereen zo speelt dan kilt iedereen elkaar en niet eens de enemy.
ik teamkill je ook niet omdat ik jou als squad leader ook niet goed vind spelen.
of te wel de discussie kan nu wel afgelopen zijn omdat het toch tot niets leidt.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 151407 op 08-03-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tubby schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:37:
[...]

Eh, net had je het nog over opdrachten geven aan je squads en nu heb je het over het spotten van vijanden. Twee heel verschillende dingen. Het eerste is gewoon nutteloos en het tweede punt zo ongeveer de belangrijkste taak van het commanderen.

Imho kunnen goede commanders wel copiloten/tanken op publics. In een war is het een ander verhaal, maar ik zal de volgende keer speciaal om jou te stangen commander worden en een tank pakken :+
Ga je gang.. :P

ja clanwars is een heel ander verhaal.
daar heb je soms ieder man nodig.

Maar meestal laten we de commander de vlag verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:51:
[...]

Ga je gang.. :P

ja clanwars is een heel ander verhaal.
daar heb je soms ieder man nodig.

Maar meestal laten we de commander de vlag verdedigen.
In clanwars is het een totaal ander verhaal, daar laat je het wel uit je hoofd om mee te gaan rennen wil je je team een beetje van dienst kunnen zijn. Maar clanwars zijn totaal niet te vergelijken met publics. En op publics kan dat wel imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-05 10:10
http://totalbf2.filecloud...le.php?user_file_id=39643
>:)
Weet niet of het ranked werkt, maar een goed initiatief is het wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er staat nergens in de EA rules van BF2 dat een commander niet in een tank mag, dit zijn altijd server based rules.
90% van de squads doen toch geen moer met de commands van de commander op de meeste server.
dus je commander teamkillen omdat jij vind dat hij niet in een tank mag is gewoon triest. tk die com vaak genoeg en je hebt een auto ban op de meeste servers, leuk man.
dus als jij commander bent en de tank die base staat, staat er al 5 min en niemand doet er wat mee laat jij hem dan staan? dan stap ik er mooi in om wat tank cover te geven als ze zelf te dom zijn om het te gebruiken.
als de server de specefieke rule heeft van coms niet in voertuigen dan doe ik het ook niet. is de rule er niet dan doe ik het mooi wel. want ik ga echt niet op de main base in een hoekje liggen.
Ik vind dat gewoon dikke bullshit...je bent commander of je bent het niet...Je kan lullen wat je wilt maar zolang jij rondjes rijdt in je tank (zogenaamd ondersteunend) help je daar je team niet mee. Je moet gewoon zorgen dat je vijanden spot die er tussenuit sneaken of directe support van een team dat een vlag overneemt. Als mensen dan om supplies vragen oid heb je dat niet snel door als jij lekker met je tankje rond rijdt. En een kratje naast een tank/apc gooien bij een vijandelijke vlag lijkt me best wel belangrijk. Geef mij maar lekker commanders die in een hoekje kruipen en tenminste doen wat ze moeten doen. Laat de rest maar lekker vlaggen pakken en verdedigen enz....
En dat teams niet luisteren naar je commands ligt of aan jezelf of je hebt gewoon een zooitje ongeregeld...maar dan hoef je ook geen commander te zijn en als je het toch bent zal niemand dat merken. Als jij laat merken dat je squads actief ondersteund zullen ze ook eerder naar je luisteren omdat ze weten dat jij de boel in de gaten houdt en ook reageerd als ze om supplies vragen.

Als ik bij een vlag tig keer om UAV of supplies moet vragen en ze niet krijg omdat de commander liever in een tank zit oid...dan kan hij bij mij ook de pot op als hij mij nodig heeft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120284

Dan kick je ze toch? (Tenminste, als je admin bent :+ .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

Stewie!

Keen must die!

gyedema schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 16:23:
[...]

Nou, das NIE helegaar waar..., op EA ranked servers hebben ze de volgende regels vastgesteld:
These are rules that EA official server administrators enforce to maintain friendly, disciplined servers and are in addition to the global rules defined above.
Het lijstje dat je quote is van Planet Battlefield, niet van EA. Je hoeft je ook vrij weinig van hun aan te trekken aangezien zij niet EA zijn noch enige controle hebben over ranked servers, tenzij ze door de servereigenaar zijn aangewezen als 'admins' voor die server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:03
over dat antibaserapescript
dat zal op ranked servers wel niet mogen aangezien ea het niet goed vind als er met die punten wordt gekloot
wel een goed initiatief maar het helpt toch nix want op unranked gaat het toch een heel stuk minder om de punten (minder erg als er wat vanaf gaat iig)

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19:24
Redje schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 12:00:
[...]

Veteran knife is vrij simpel, 7 knife kills IAR, als je daarvoor moet padden ben je wel triest :D
Expert is 18, dat is andere koek.

Ach ik heb tot nu toe alle badges gehaald zonder hulp...
Expert knife en explosive ga ik ook zeker proberen :D
natuurlijk is het mogelijk.
ik zeg alleen de, om en nabij 30 spelers die ik persoonlijk ken, hebben hem niet zonder hulp gehaald.

en met hulp bedoel ik niet dat je maatjes jou healen met medic packs terwijl je aan het steken bent, maar dat ze dus ff extra accountjes maken die je dan lek mag prikken.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spider
  • Laatst online: 31-12-2023
Ik denk dat iedereen wel eens een badge gehaald heeft op een manier die niet echt zo bedoeld was.
Ik ben expres uit een vliegtuig gesprongen.
Ik heb voor de enginering badge express in een tank gaan zitten. Kreeg hem anders niet.
Of c4 op je jeepje en dan crashen maar. Ook gedaan. Ja anders is ie zo erg moeilijk om dat in 1 ronder voor elkaar te krijgen.

Ja ik weet het, het is lame, en lullig en kinderachtig, en en en (dus bespaar je de moeite)

Knife en pistal badge wel gedaan volgens de regels, en weet je dat voelt best lekker, want als er 1 moeilijk is, voor een beginnende speler, zijn het die twee.

Tegenwoordig speel ik meer voor het plezier, die badges kunnen me gestolen worden. Of te wel ranked of unrakend, plezier beleef je toch wel bovendien heb ik zo vast groepje, teamspeak er bij. Dus dan is het meer ontspanning, dan dat je keihard moet werken voor zo badge.

"Is your mother proud of you ?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
Webjunkie schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 17:52:
[...]

natuurlijk is het mogelijk.
ik zeg alleen de, om en nabij 30 spelers die ik persoonlijk ken, hebben hem niet zonder hulp gehaald.

en met hulp bedoel ik niet dat je maatjes jou healen met medic packs terwijl je aan het steken bent, maar dat ze dus ff extra accountjes maken die je dan lek mag prikken.
Ik begreep je de eerste keer ook wel hoor ;)

Ik zie de badges meer als een extratje, een uitdaging voor mezelf.
Als je die dingen gaat halen met padden, is dat meer voor de heb, om erbij te horen.

Maar dat moet ieder voor zich weten, ik wil ze zelf halen zonder hulp.
spider schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:04:
Ik denk dat iedereen wel eens een badge gehaald heeft op een manier die niet echt zo bedoeld was.
Ik ben expres uit een vliegtuig gesprongen.
Ik heb voor de enginering badge express in een tank gaan zitten. Kreeg hem anders niet.
Of c4 op je jeepje en dan crashen maar. Ook gedaan. Ja anders is ie zo erg moeilijk om dat in 1 ronder voor elkaar te krijgen.
Maar dat heb je de badges als nog zelf gehaald.
Je hebt nagedacht over hoe jij de badge het makkelijkst kan halen.
Dat sommige dingen suf zijn, C4 jeeps etc, is toch juist lachen :D

Maar dat is heel wat anders dan een vriend die een nieuw account aanmaakt, en jij die gast 18x knifed om de badge te halen :D

[ Voor 36% gewijzigd door Redje op 08-03-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik vind commanderen júíst relaxt omdat je ff een potje onderuitgezakt naar het comander scherm kan zitten staren. Meestal probeer ik tijdens het laden van de balkjes nog wat enemy's te spotten voor teammembers in cappende of defensie positie.

Gister trouwens nogal lullig gekickt van mantri tijdens het commander zijn. Volgens mij omdat ik arti op de uncapable gooide. Wat was het geval: Wij hadden all vlaggen op 1 na, ik denk "lekker druk op dat vliegdekschip, gauw wat arti erop" Alles goed en wel maar op het moment dat de arti neerkwam had 1 van mijn squads de laatste vlag gepakt. Ik snap de vergissing maar het was echt niet als baserapen or whatever bedoeld :'(

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
huh ja?! lees ik het dan soms verkeerd dat jij commanders tked omdat jij vind dat ze hun werk niet goed doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

djerror schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:56:
[...]

huh ja?! lees ik het dan soms verkeerd dat jij commanders tked omdat jij vind dat ze hun werk niet goed doen?
ja zeker als ze in een tank of heli of whatever zitten.

Je bent voor niks commander!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-04 06:20
djerror schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 18:56:
[...]

Ace lightning heeft in mijn ogen wel gelijk, het jeukt mij ook vaak genoeg als ik een commander bij de helidek zie staan wachten op de volgende respawn van een heli. (tank, vliegtuig, etc.)

Ik teamkill hen overigens niet (heb kwa teamkills al genoeg pech...triple claymore en handgranate team kills :X ).

De reden waarom het irritant is, is vanwege het gebrek aan TEAMPLAY. Hoe je het ook verteld, als puntje bij paaltje komt moet een commander een COMMANDER zijn. En niet ergens druk in de weer zijn met het verdedigen van een vlag tegen een vijandelijke apc, terwijl twee vlaggen verder op een squad een uav nodig heeft.

Een medic of supply wordt toch ook niet gewaardeerd als hij/zij geen health/supply uitdeelt? waarom een commander in een tank wel?

Kom nu a.u.b. niet met het kortzichtige verhaal van "ik ben in een tank geen mindere commander" want dan ben jij zonder tank een commander van niets. Waarom zou een commander tijdens een clanwar dan ook niet in een tank zitten?*

(OMDAT HET HELE SPEL OM TEAMPLAY GAAT!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kwam ook dit tegen op totalbf2 forums: http://totalbf2.com/forums/search.php?searchid=608852
DICE devver die onlangs daar geregt is en feedback geeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnackMasterFlex schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:10:
[...]

Ace lightning heeft in mijn ogen wel gelijk, het jeukt mij ook vaak genoeg als ik een commander bij de helidek zie staan wachten op de volgende respawn van een heli. (tank, vliegtuig, etc.)

Ik teamkill hen overigens niet (heb kwa teamkills al genoeg pech...triple claymore en handgranate team kills :X ).
Lol ik bekijk net me stats en ik heb 74 teamkills van de 4439
dus dat valt bij mij reuze mee :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tenesmia
  • Laatst online: 20-04 09:31

Tenesmia

First Sergeant

zou jou niet als gunner hoeven dan in m'n chopper ... ik ken dat, zit je als piloot netjes te hoveren en te spotten, en je gunner 'slaapt' in z'n capslock ... terwijl je de tv's van de andere attack chopper om je oren vliegen ... als ik vlieg, geen commander in m'n heli !

[ Voor 4% gewijzigd door Tenesmia op 08-03-2006 20:16 ]

Ad Astra Per Aspera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24

Rayzman

+31 Rayzman

Morpheus, deze regels zijn wel van EA, maar hoofdstuk 2 geld alleen voor EA's eigen servers.
In dit stuk staan de server policies http://www.ea.com/officia...al.jsp?src=serverpolicies
Hoofdstuk 2 "EA OFFICIAL PUBLIC SERVER RULES" is uit de rules of engagement. http://www.bf2rankedserve...5caa8d9b07d2858dd46&t=251

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 23:05:
[...]
Dat is nu @-={DG}Crosstorm
Fragrate (K/D Ratio) is een heel stuk lager dan die van mij!!
....
Tjsa.....Kill to Death ratio. De Kill to Death ratio in BF2 hoeft helemaal niets over iemands persoonlijke skills te zeggen. De K/D ratio kan in BF2 ook iets zeggen over iemands "speelstijl".

De piloten zullen waarschijnlijk een positieve K/D ratio hebben. Veel als Commander spelen zal de K/D ratio ook enorm verhogen. Veel in Tanks/APC rondkoetsen zal ook een positieve bijdrage leveren aan de K/D ratio.

Ik ben het type speler, die zich vooral bezig houdt met het neutraliseren en cappen van vlaggen (en het liefst de meest verafgelegen vlaggen). Dan pak ik gewoon een buggy of Humvee ofzo.....en als je dan een tank/APC/Jet of heli onderweg tegenkomt kun je het wel shaken. (daarom ben ik zeer content dat de patch 1.2 is uitgebracht: heb ik tenminste minder last van die irritante overvliegende heli's en jets) Of je krijgt een hoop arty over je heen als de dienstdoende Commander je in de gaten heeft. Deze speelstijl van vlaggen cappen brengt dus ook extra risico's (en dus deaths) met zich mee.

Dus.....een lage K/D ratio in BF2 hoeft niet noodzakelijkerwijs te betekenen dat iemand in een man tot man gevecht naar verwachting slecht(er) zal presteren dan iemand met een hogere K/D ratio.
Je kunt iemands K/D ratio enkel goed beoordelen als het spel volledig infanterie based en TeamDeathMatch zou zijn.

Offtopic:
In andere online-fps die op TDM gebaseerd zijn, haal ik een gemiddelde K/D ratio van 3:1 (oa GermanFrontMod: een CoDUO realism mod, zonder sissy-crosshairs, zonder medic packs en enkel man tegen man)

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 08-03-2006 22:52 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

Indy91 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:45:
[...]

Tjsa.....Kill to Death ratio. De Kill to Death ratio in BF2 hoeft helemaal niets over iemands persoonlijke skills te zeggen. De K/D ratio kan in BF2 ook iets zeggen over iemands "speelstijl".

De piloten zullen waarschijnlijk een positieve K/D ratio hebben. Veel als Commander spelen zal de K/D ratio ook enorm verhogen. Veel in Tanks/APC rondkoetsen zal ook een positieve bijdrage leveren aan de K/D ratio.

Ik ben het type speler, die zich vooral bezig houdt met het neutraliseren en cappen van vlaggen (en het liefst de meest verafgelegen vlaggen). Dan pak ik gewoon een buggy of Humvee ofzo.....en als je dan een tank/APC/Jet of heli onderweg tegenkomt kun je het wel shaken. (daarom ben ik zeer content dat de patch 1.2 is uitgebracht: heb ik tenminste minder last van die irritante overvliegende heli's en jets) Of je krijgt een hoop arty over je heen als de dienstdoende Commander je in de gaten heeft. Deze speelstijl van vlaggen cappen brengt dus ook extra risico's (en dus deaths) met zich mee.

Dus.....een lage K/D ratio heeft in BF2 niet noodzakelijkerwijs te betekenen dat iemand in een man tegen man gevecht slecht(er) is dan iemand met een hogere K/D ratio.
Je kunt iemands K/D ratio enkel goed beoordelen als het spel volledig infanterie based en TeamDeathMatch zou zijn.

Offtopic:
In andere online-fps die op TDM gebaseerd zijn, haal ik een gemiddelde K/D ratio van 3:1 (oa GermanFrontMod: een CoDUO realism mod, zonder sissy-crosshairs, zonder medic packs en enkel man tegen man)
_/-\o_ kzou het niet beter kunnen verwoorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flauwekul
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-05 11:00
[...]

Dus.....een lage K/D ratio heeft in BF2 niet noodzakelijkerwijs te betekenen dat iemand in een man tegen man gevecht slecht(er) is dan iemand met een hogere K/D ratio.
Hier ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Ik speel zelf meestal frontaal in de aanval en dat geeft ook wel eens veel deaths. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Waarom zou een commander alleen voor het team moeten spelen terwijl het team 9/10 keer niks voor de commander doet? Al geef je elke squad orders ze luisteren toch niet. Dan is volledig commanderen tijdverspilling. Op kleine servers (16 man) is het juist leuk om commander te zijn. Iedereen heeft je hard nodig en je zal als commander ook moeten vechten. 64 player servers zijn free for alls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-05 17:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

SnackMasterFlex schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 19:10:
[...]

De reden waarom het irritant is, is vanwege het gebrek aan TEAMPLAY. Hoe je het ook verteld, als puntje bij paaltje komt moet een commander een COMMANDER zijn. En niet ergens druk in de weer zijn met het verdedigen van een vlag tegen een vijandelijke apc, terwijl twee vlaggen verder op een squad een uav nodig heeft.

Een medic of supply wordt toch ook niet gewaardeerd als hij/zij geen health/supply uitdeelt? waarom een commander in een tank wel?

Kom nu a.u.b. niet met het kortzichtige verhaal van "ik ben in een tank geen mindere commander" want dan ben jij zonder tank een commander van niets. Waarom zou een commander tijdens een clanwar dan ook niet in een tank zitten?*

(OMDAT HET HELE SPEL OM TEAMPLAY GAAT!)
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Offtopic:
Mijn K/D ratio zegt ook niets over mijn skills....ik heb gewoon een doel voor ogen en daar ga ik dan voor...als ik bij een vlag ben en ik word aangevallen dan spawn ik daar gewoon weer...en weer en weer...net zo lang tot de vlag over is genomen of dat ik de vijand heb verslagen. Er zijn ook mensen die dan maar ergens anders spawnen omdat ze niet te vaak dood willen. En dat compenseer ik dan weer met mn pilot skills waar ik global ongeveer 5:1 K/D sta...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Offtopic:
Als jij het zegt.
Als skills niks meer zegt over zijn persoonlijk kdr wat dan wel..

Dan vraag ik jouw om is langs te komen op de waib server
geen voertuigen niks. nada nopes.

dan zien of je er nog onder uit lul :P

geef mij maar een seintje of voeg me toe op msn

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-03-2006 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

boriz74 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:59:
[...]

Hier ben ik het dus ook helemaal mee eens.
Ik speel zelf meestal frontaal in de aanval en dat geeft ook wel eens veel deaths. :X
Is frontaal aanvallen net zo iets als voer voor de battlefield :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Anoniem: 102880 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:04:
[...]

Mijn K/D ratio zegt ook niets over mijn skills....ik heb gewoon een doel voor ogen en daar ga ik dan voor...als ik bij een vlag ben en ik word aangevallen dan spawn ik daar gewoon weer...en weer en weer...net zo lang tot de vlag over is genomen of dat ik de vijand heb verslagen. Er zijn ook mensen die dan maar ergens anders spawnen omdat ze niet te vaak dood willen...
ehh, dus eigelijk kost je je team zo wel veel tickets! Die mensen die dan maar ergens anders spawnen, doen dat niet altijd omdat ze niet te vaak dood willen, maar omdat ze de tegenstander geen makkelijke tickets willen geven! Ik vind het ook beter om dan maar ergens anders te spawnen en met omtrekkende beweging hun eerste vlag over te nemen.

Je kan wel blijven spawnen maar tegen een overmacht doe je niets (tank/apc/spawnkillers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frontaal aanvallen is iets voor degenen die lef hebben :Y)

en infantry only servers lijken me nogal stom , je moet battlefield 2 spelen en in dat spel zitten nu eenmaal voertuigen
en moet jij nu altijd dubbelposten? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Laatst online: 07-05 11:11
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht met o.a een X1800 XT en een X2 3800+ maar BF2 schokt als de neten, alsof ik 512mb ram heb ipv 2gig. Zijn deze peroblemen bekende met de X2 dual processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:28:
frontaal aanvallen is iets voor degenen die lef hebben :Y)

en infantry only servers lijken me nogal stom , je moet battlefield 2 spelen en in dat spel zitten nu eenmaal voertuigen
en moet jij nu altijd dubbelposten? :?
Wie bent jij om mij te ontzeggen om op een infrantry server te spelen. als je het niet leuk vind ga je er toch gewoon niet op.

sorry voor de botte reactie, maar het komt dat sommige mensen ook Mods afschrijfen ( echte jankerds ec )t

En ik geef gewoon een tegen reactie over dat kdr verhaal dus.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 08-03-2006 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 05-05 23:46
BlowFish schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:29:
Ik heb pas een nieuwe pc gekocht met o.a een X1800 XT en een X2 3800+ maar BF2 schokt als de neten, alsof ik 512mb ram heb ipv 2gig. Zijn deze peroblemen bekende met de X2 dual processor?
Misschien staan je settings te hoog.. Misschien .........
je ziet zelf wel wat je mist he, hier kunnen we niets mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Rayzman schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 20:38:
Morpheus, deze regels zijn wel van EA, maar hoofdstuk 2 geld alleen voor EA's eigen servers.
In dit stuk staan de server policies http://www.ea.com/officia...al.jsp?src=serverpolicies
Hoofdstuk 2 "EA OFFICIAL PUBLIC SERVER RULES" is uit de rules of engagement. http://www.bf2rankedserve...5caa8d9b07d2858dd46&t=251
Eerste is van EA, het tweede niet en hoef je je helemaal niets van aan te trekken (en mijn reactie ging dan ook over het tweede, waar uit gequote werd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:35:
[...]

Wie bent jij om mij te ontzeggen om op een infrantry server te spelen. als je het niet leuk vind ga je er toch gewoon niet op.

sorry voor de botte reactie, maar het komt dat sommige mensen ook Mods afschrijfen ( echte jankerds ec )t

En ik geef gewoon een tegen reactie over dat kdr verhaal dus.
ik bedoelde dus niet "moeten" ik zeg gewoon dat bf 2 gemaakt is met de voertuigen erbij dus is het toch logisch dat men het met voertuigen erbij speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ja, beter komen ze nu gewoon echt snel met een patch over de brug. Hier wordt ik toch wel een partij ziek van :r Als je het 1x in de zoveel minuten hebt, dat je met een AT raket door een tank of voertuig schiet... nou dat kan ik dan nog wel hebben. Maar verdorie 3x achter mekaar (in zeg 12 seconden) :( , waar gaat het nou over. Idiote bugs ook altijd :P

Moest het ff kwijt :/

Nog steeds vindt ik het grote fouten die er gemaakt worden bij die patches, je zou verwachten dat die dingen getest worden 8)7

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-05 20:43

R-B

Blokkert

vanavond sinds een zeer lange tijd bf 2 weer is gespeeld

en: Het ging KLOTE! :D lol
Laatste 2 ronde kwam ik pas op gang.. Kwam ook beetje doordat de beste chopper vliegers bij tegenstander zate, en met zo 64 maps vol met choppers is het een hemel voor hun

| 2240Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:47:
[...]

ik bedoelde dus niet "moeten" ik zeg gewoon dat bf 2 gemaakt is met de voertuigen erbij dus is het toch logisch dat men het met voertuigen erbij speelt.
maar ik speel op de reactie van indy in..
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayzman
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:24

Rayzman

+31 Rayzman

Kijk eens of je Cool&Quiet wel uit staat want dat gaf bij mij ook een stoterend effect bij 75fps.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115939

Virusscanner aan toevallig? Ik gooi dat ding altijd uit als ik Battlefield ga spelen, scheelt bij mij in ieder geval hickups.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-03 13:38
BF2 top NL

Ik sta dr nog net niet in :P Maar een paar van jullie kunnen even een kijkje nemen.

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:07:
[...]

Als jij het zegt.
Als skills niks meer zegt over zijn persoonlijk kdr wat dan wel..
.....
BF2 draait volgens mij om het trachten te bevorderen van zoveel mogelijk Teamplay. (of dat lukt is natuurlijk een tweede)
De K/D ratio is dan niet de meest voor de hand liggende manier om iemand zijn skills te beoordelen.
Beter zou zijn: Teampoints/hour, Capturepoints/hour of SPM/hour.
Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 21:07:
[...]
...
Dan vraag ik jouw om is langs te komen op de waib server
geen voertuigen niks. nada nopes.

dan zien of je er nog onder uit lul lult :P

geef mij maar een seintje of voeg me toe op msn
Offtopic:
Gast, ik hoef me er niet eronderuit te kletsen. (Damn...I'm getting much too old for this shit) Ik kan slechts sporadisch BF2 gamen (werk, vrouw, kind, sociale bezigheden, studie, etcetera). Maar ik zal in de nabije toekomst graag op je aanbod ingaan. Ik zal je dan wel een seintje geven.
Cya@waib dan.

[ Voor 25% gewijzigd door Indy91 op 08-03-2006 23:21 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Even maar weer over de patch:
We mogen morgen of vrijdag updaten.
Verwacht geen enorme verschillen, alleen bugfixes en kleine wijzigingen. Net als vorige keer komt er deze keer ook een incremental patch, wel zo handig in het downloaden :)

[ Voor 23% gewijzigd door Stewie! op 08-03-2006 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

DaMorpheus schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:48:
Even maar weer over de patch:
Patch 1.21 kan vanaf morgen laat in de avond of vrijdagochtend gedownload worden :)
De datum die op de diverse nieuwssites stond is dus correct. Verwacht geen enorme verschillen, alleen bugfixes en kleine wijzigingen. Net als vorige keer komt er deze keer ook een incremental patch, wel zo handig in het downloaden :)
Meer hoef ik eik ook niet, alstie bugs maar weg zijn. Laat ze later met nog maar meer content komen. Iig bedankt voor de info :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Laatst online: 21:52
Enigste bug die er uit moet van mij is dat die AA raketen niet meer raar doen. Voor de rest heb ik nergens last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

TrippleSix schreef op woensdag 08 maart 2006 @ 22:25:
BF2 top NL

Ik sta dr nog net niet in :P Maar een paar van jullie kunnen even een kijkje nemen.
In de Belgische top sta ik op 44 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
BF2 top NL

Ik ook niet :D

Jammer alleen dat de top bepaald wordt door punten, dus eigenlijk speeltijd.
De stats van sommige top 10 spelers is nou niet echt geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
BF2 top NL

Der zijn echt mensen die veel en veel te veel vrije tijd hebben eh! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.