GL guys, en ga voor de overwinning!
dat zijn dingen die ze beter onderling kunnen regelen ipv het forum.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:04:
Is er al iets geweten over squadverdeling, start-spawnpoints, tactics, ... ?
Good luck ik denk dat jullie het wel gaan redden met zon team.
Met de meeste heb ik op de mantryserver al gegamed en ik ben ook enkele keren op de gamertserver geweest om te kijken hoe die spelen.
wij maken zeker een heel goede kans daar ben ik niet bang voor
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Komen jullie snel mee zeg
Kijk op armyofgot forum, bij got eyes only en dan "reservisten nodig". Onderaan staat alle info.
Webwiper (= sir-guustje toch?) speelt in squad 4........

Kijk op armyofgot forum, bij got eyes only en dan "reservisten nodig". Onderaan staat alle info.
hmm ik sta er niet meer tussen maarja mijn account doet het toch niet dus@#*&#@@*$%$@#76$#Sideshowbobbie schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:29:
Dit is de lijst van gotters die mee doen:
[GoT]ArieTillens
[GoT]Blacksnak
[GoT]Chickenmountain
[GoT]DeFiAnCeNL
[GoT]Equalized
[GoT]EyeWitness
[GoT]FaUsT[NL]
[GoT]Fragtallica
[GoT]HuiGie
[GoT]Klaassenster
[GoT]Lange_Slurf
[GoT]Leviath
[GoT]Maniacshouse
[GoT]Maxoss
[GoT]MrBondt008
[GoT]Oemfoefoe
[GoT]Oxgene
[GoT]Pepperana
[GoT]Rayzman-JT-NL
[GoT]Redje
[GoT]Roodkapje
[GoT]Ruza
[GoT]S@in
[GoT]ShaftXL
[GoT]Sideshowbobbie
[GoT]Sir-Real
[GoT]Sir_guustje
[GoT]Snow_King
[GoT]TallManNL
[GoT]Tripplesix
[GoT]TyNuS[NL]
[GoT]Vuurvoske
Maar dat is duidelijk te vinden op armyofgot.nl !
Edit: hehe net ff eerder maxoss
pssst geld kopen?
Verwijderd
Ik geraak er niet meer op ... mijn paswoord wordt niet aanvaard ...Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 19:15:
Komen jullie snel mee zeg![]()
Heb dus ook het paswoord van de server niet

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 19:25 ]
ik heb vanmiddag ff op die server gespeeld maar ik vind de server toch wel tegen vallenVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:59:
Een goede is Hero's Must Conquer #1 Karkand.
Zitten meestal spelers met 50.000+ global points, en die zorgen dan ook voor een goede teamplay!
Zo kan je lekker spelen, en maak je niet van die onnodige teamkills door n00bjes!
Dus pak het spel weer lekker op, en ga die server binnen!
Mij zul je er ook geregeld vinden!
Misschien kunnen we dan samen een keertje in een squad, en dan ff wat ass kicken!
weinig teamplay en ben je net lekker bezig wordt je van team gewisseld en dat meerdere keren erg iri
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
Dit moet ik ff posten

Suc6 verder alle andere GoT'ters, ik kwam er te laat achter dat er een war was(best scheef van mij, 1 op de 2 posts hier ging over de war, maar ik ben hier niet zo lang meer geweest. Intussen zijn jullie al 3 delen verder
)

Suc6 verder alle andere GoT'ters, ik kwam er te laat achter dat er een war was(best scheef van mij, 1 op de 2 posts hier ging over de war, maar ik ben hier niet zo lang meer geweest. Intussen zijn jullie al 3 delen verder

Verwijderd
De meeste zijn GoTters hiero.....Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:16:
Heeft GoT geen eigen clansite waar ze dit gedoe ergens anders kan posten?
Verwijderd
Damn .. ik had de wedstrijd ff willen volgen .. maar dat ging niet ..
Er was iemand voor de trein gesprongen .. en we mochten pas na 1 uur de trein uit ..
Aan de kant van de rails lag een hoop darmen, een hoofd en 1 been en 1 arm.
100 meter verderop lag nog veel meer ..
Damnit .. ben nog steeds niet bijgekomen van dit ..
In de kerk flipte ook een vrouw totaal, en begon keihard te schreeuwen dat ze aangevallen werd door de duivel etc .. nog een keer geschrokken ..
Ik duik zometeen lekker me bedje in .. ben het wel een beetje zat voor vandaag ..
Er was iemand voor de trein gesprongen .. en we mochten pas na 1 uur de trein uit ..
In de kerk flipte ook een vrouw totaal, en begon keihard te schreeuwen dat ze aangevallen werd door de duivel etc .. nog een keer geschrokken ..
Ik duik zometeen lekker me bedje in .. ben het wel een beetje zat voor vandaag ..
Nou dat klinkt inderdaad niet erg aangenaam ... zulke dingen relativeren onzin als zo'n war dan toch wel weer ...Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:42:
Damn .. ik had de wedstrijd ff willen volgen .. maar dat ging niet ..
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Kan iemand mij nog eventjes snel de uitslag geven voordat ik me bedje induik .. of zijn ze nog steeds aan het vechten?
Verwijderd
http://bf2tracker.com/web...4.244.131.160:16567:29900Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 20:47:
Kan iemand mij nog eventjes snel de uitslag geven voordat ik me bedje induik .. of zijn ze nog steeds aan het vechten?
Helaas zijn er alweer mensen die tijdens het spelen gaan zeuren dat er cheaters zouden zijn ..... 

5 min pauzeVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:06:
Het is een een rommeltje nu ..
GAMERT member zitten bij GoT, en omgekeerd lol!
[ Voor 51% gewijzigd door Stewie! op 05-03-2006 21:07 ]
2-0 voor gamert.
Jep, roodkapje is nu even triest bezig, maar gelukkig spreekt geheel GoT hem daarop aan
Moet zeggen, erg intensief en erg leuk, misschien moeten we vaker met GoT gaan spelen, goed voor het groepsgevoel
Jep, roodkapje is nu even triest bezig, maar gelukkig spreekt geheel GoT hem daarop aan
Moet zeggen, erg intensief en erg leuk, misschien moeten we vaker met GoT gaan spelen, goed voor het groepsgevoel
Verwijderd
Ghehe .. dat zou wel leuk zijn ..
Misschien een keertje op een zaterdag avond .. GoT vs. GoT!
Zou wel leuk zijn!
Misschien een keertje op een zaterdag avond .. GoT vs. GoT!
Zou wel leuk zijn!
Verwijderd
Ondanks dat dit topic over Battlefield 2 gaat en er toevallig mensen die ook op GoT zitten aan het spelen zijn, is het niet de bedoeling dat dit topic gebruikt wordt.
Het is misschien gemakkelijk om alles op een centrale plaats te houden, maar voor een te groot deel van de lezers van dit topic is het niet interessant.
Bij deze dan ook het verzoek alle clan-gerelateerde en wedstrijd dingen op een forum wat daar wel voor bedoeld is te plaatsen.
Het is misschien gemakkelijk om alles op een centrale plaats te houden, maar voor een te groot deel van de lezers van dit topic is het niet interessant.
Bij deze dan ook het verzoek alle clan-gerelateerde en wedstrijd dingen op een forum wat daar wel voor bedoeld is te plaatsen.
Verwijderd
Misschien is het handig om een thread aan te maken als er nog meer wars gespeeld kan worden.
Dan kan daar gepraat worden over de wedstrijden enzo ..
Heb je hiervan geen last meer ..
Dan kan daar gepraat worden over de wedstrijden enzo ..
Heb je hiervan geen last meer ..
In principe word daar ook armyofgot voor gebruikt waar alles geregeld en besproken wordt.Verwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 21:35:
Ondanks dat dit topic over Battlefield 2 gaat en er toevallig mensen die ook op GoT zitten aan het spelen zijn, is het niet de bedoeling dat dit topic gebruikt wordt.
Ik neem aan dat dit allemaal nog wel bijgestuurd zal worden en dit topic weer algemeen gaat worden.
Zal wel een kwestie van tijd zijn voor dat dit allemaal goed verloopt.
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Zoiets voorlopig? [rml][ PC] Battlefield 2 GoT-clan War-topic[/rml]
Kan iedereen meegenieten. We hebben nu pauze.
Kan iedereen meegenieten. We hebben nu pauze.
Verwijderd
die is gesloten .domme toch .waar moeten we nu naar toe 
hebben jullie een plek waar wel eea een beetje (semi)live wordt besproken
Verwijderd
geen idee, dacht ff behulpzaam te zijnVerwijderd schreef op zondag 05 maart 2006 @ 22:09:
die is gesloten .domme toch .waar moeten we nu naar toe
maar we moeten nog beginnen met de laatste 2 rondes.
Je hoort/leest het na afloop wel ergens
Verwijderd
Het is ook nooit goed met ze ..
Denken we het een keertje goed te doen ..
Maargoed .. staat het nu 3-2?
Ze spelen nog door namelijk .. dus dat zal wel ..
Denken we het een keertje goed te doen ..
Maargoed .. staat het nu 3-2?
Ze spelen nog door namelijk .. dus dat zal wel ..
hmm, net maar eens op armyofgot geregt, nog niet gedaan
Bij deze: Sorry
(lol
)

Bij deze: Sorry
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dames, verder kletsen kan op:
http://www.gamert.nl/foru...c.php?p=10418&sid=1#10418
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6718
http://www.armyofgot.nl/news.php
De mods knippen hier alles weg, maar plaatsen wél zelf opmerkingen over de war al is het maar in 'sub'
http://www.gamert.nl/foru...c.php?p=10418&sid=1#10418
http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=6718
http://www.armyofgot.nl/news.php
De mods knippen hier alles weg, maar plaatsen wél zelf opmerkingen over de war al is het maar in 'sub'
Ja, Het was leuk, maar duurde wel lang.
Ik heb trouwens nog wat "geinige" picca's gepost voor pic of the day, als iedereen die nou leuke screenshots heeft dat ook doet
wordt het toch nog nuttig, zo vaak komen er geen nieuwe langs toch?
Ik heb trouwens nog wat "geinige" picca's gepost voor pic of the day, als iedereen die nou leuke screenshots heeft dat ook doet
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
heey! wij zijn ook opzoek naar screenshots! Als je screenshots hebt van de uitslagen en of mooie momenten, post ze ff in het gamert forum als dat hier niet mag. TNX A LOT!
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=733
http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=733
[ Voor 11% gewijzigd door indexample op 05-03-2006 23:30 ]
STel je voor je hebt per ongeluk 2 tk's, een of andere mongool teammate komt met een chopper op je afvliegen terwijl je stil staat met een f16. wie krijgt de tk? IK. wie krijgt de ban? IK, maar ik doe gewoon vrolijk mee van nu af aan, ik ga gewoon voor planes liggen en mensen punishen dat ze ban krijgen. ze moeten dit maar veranderen
Ik heb me echt kapot gezocht in My Documents, maar volgens mij staan die screenshots daar helemaal niet in. Waar moet ik nou precies zoeken anyone?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
weten wij veel welk programma jij gebruiktRoyz schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:22:
Ik heb me echt kapot gezocht in My Documents, maar volgens mij staan die screenshots daar helemaal niet in. Waar moet ik nou precies zoeken anyone?
Maar als je PRNT-SCRN heb gebruikt, dan zijn er geen screenshots gemaakt! foutje geintroduceerd in de 1.2 patch en wordt gefixt in 1.21
Arg, ok dat is het dus... volgende keer betergideon82 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:27:
[...]
weten wij veel welk programma jij gebruikt![]()
Maar als je PRNT-SCRN heb gebruikt, dan zijn er geen screenshots gemaakt! foutje geintroduceerd in de 1.2 patch en wordt gefixt in 1.21
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Knap dat je stil kan zitten in een voertuig dat niet in het spel zit. Enne, 'if you can't beat them, join them' vind ik echt een k*thouding wat betreft bullshut punishen. Dat die lamer dat doet, betekent dat echt dat jij je tot datzelfde niveau moet verlagen en met goede kans dat iemand die zelden/nooit punisht slachtoffer wordt van jouw nieuw bestelde punish pad ?Thrills33ka schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:20:
STel je voor je hebt per ongeluk 2 tk's, een of andere mongool teammate komt met een chopper op je afvliegen terwijl je stil staat met een f16. wie krijgt de tk? IK. wie krijgt de ban? IK, maar ik doe gewoon vrolijk mee van nu af aan, ik ga gewoon voor planes liggen en mensen punishen dat ze ban krijgen. ze moeten dit maar veranderen
geheelonthouder met geheugenverlies
dus de tweakers hebben verloren... ze misten zeker mij *oHaNa*DeeDee 
maar ik had dit weekend een probleem met BF2 het inloggen duurde heel lang en als het inloggen klaar was dan werdt direct een map ingeladen van een server.
heeft iemand dat probleem ook?
maar ik had dit weekend een probleem met BF2 het inloggen duurde heel lang en als het inloggen klaar was dan werdt direct een map ingeladen van een server.
heeft iemand dat probleem ook?
Heb je de play now shortcut op je desktop gebruikt ?
nee. gister avond had ik dat probleem niet meer maar verder het hele weekend dat probleem gehad heel raarTallManNL schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:51:
Heb je de play now shortcut op je desktop gebruikt ?
Even een andere vraag. Ik kijk vaak even 'smorgens op mijn werk wat voor schade ik de dag ervoor tot 'snachts toe heb aangericht op een bf2s.com stats-viewer. Die is namelijk heel mooi ge-layout met medailles e.d.
Nu doet volgens mij geen enkele stats-view-page het meer. Hebben meer mensen hier dezelfde ervaring mee ?
Nu doet volgens mij geen enkele stats-view-page het meer. Hebben meer mensen hier dezelfde ervaring mee ?
Verwijderd
Kun je wel jouw stats zien in de BFHQ tab in het spel zelf? Als je daar je stats kunt bekijken zou ik me eens aanmelden op www.bf2tracker.com. Dit is een stat page waar ik en meerdere vrienden nooit problemen mee heeft gehad.
btw Gisteren achter iets leuks gekomen. Voor degenen die het niet wisten:
Je kan de rang first sergeant worden door alle basic infantery badges te halen. Dit is op 20.000 punten
Als je de basic badges niet hebt, dan wordt je een ordinaire master sergeant 
Je zal dus wel een knife badge en explosive badge moeten halen, maar dit kan je makkelijk doen door een drukke map op te zoeken zoals karkand.
Je kan de rang first sergeant worden door alle basic infantery badges te halen. Dit is op 20.000 punten
Je zal dus wel een knife badge en explosive badge moeten halen, maar dit kan je makkelijk doen door een drukke map op te zoeken zoals karkand.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:48 ]
idd jaVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:44:
Kun je wel jouw stats zien in de BFHQ tab in het spel zelf? Als je daar je stats kunt bekijken zou ik me eens aanmelden op www.bf2tracker.com. Dit is een stat page waar ik en meerdere vrienden nooit problemen mee heeft gehad.
Je kan de rang first sergeant worden door alle basic infantery badges te halen. Dit is op 20.000 puntenAls je de basic badges niet hebt, dan wordt je een ordinaire master sergeant
wordt al vaker in dit forum gemeld
nu op weg naar de volgende promotie 50K oid met een jaar of 2 heb ik dat wel berijkt
Verwijderd
Lol 2 jaar!!!wouter37 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:48:
[...]
idd ja( ik kwam er te laat achter)
wordt al vaker in dit forum gemeld
nu op weg naar de volgende promotie 50K oid met een jaar of 2 heb ik dat wel berijkt
Maar is het nu zo dat als je deze badges NIET op tijd gehaald hebt, je ook nooit meer first sergeant kan worden? ookal haal je ze later??
Oeioeioei dan ben je echt zuur
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 10:50 ]
Je explosive batch hoef je niet d8 ik, maar knife en pistol wel. Ik heb mn knife op wake island gehaald, met heelveel mazzel.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:44:
Je kan de rang first sergeant worden door alle basic infantery badges te halen. Dit is op 20.000 puntenAls je de basic badges niet hebt, dan wordt je een ordinaire master sergeant
Verwijderd
idd explosive badge hoeft niet, toch maar gedaan
Die knife badge halen was best lastig, 7 keer iemand neersteken. Ik had daarvoor op Karkand echt als een gek rond mensen heen moeten springen en snipers neer moeten steken.
Linkje voor de ranks:
http://ubar.bf2s.com/ranks.php
Die knife badge halen was best lastig, 7 keer iemand neersteken. Ik had daarvoor op Karkand echt als een gek rond mensen heen moeten springen en snipers neer moeten steken.
Linkje voor de ranks:
http://ubar.bf2s.com/ranks.php
In de grond ben ik het volledig met je eens. Maar een tijd terug op een server iemand de de hele tijd aan het duwen was voor de chopper op sharqi. Als het niet lukt, knalde hij de chopper naar beneden. De volgende keer komt ie op me afrennen, vlak voor de chopper zou respawnen en knalt ie me c4 om de oren en vliegt weg. De keer daarna komt ie weer aan, heb ik em met mijn mes geprikt om zeker te weten dat ie het de volgende keer weer zou doen, en ja hoor, hup, 3x tk=kick en weg was ie.... Zwaar tegen mijn principes in, maar ik vond dat het nu even moest...TallManNL schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:23:
[...]
Knap dat je stil kan zitten in een voertuig dat niet in het spel zit. Enne, 'if you can't beat them, join them' vind ik echt een k*thouding wat betreft bullshut punishen. Dat die lamer dat doet, betekent dat echt dat jij je tot datzelfde niveau moet verlagen en met goede kans dat iemand die zelden/nooit punisht slachtoffer wordt van jouw nieuw bestelde punish pad ?
Gister met een paar GoTTers de explosive badge gehaald op de Havoc server. Flink claymores neergooien resupply krijgen en verder gooien. Die noobs blijven er maar overheen rennen, geweldig gewoonLostcuban schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Je explosive batch hoef je niet d8 ik, maar knife en pistol wel. Ik heb mn knife op wake island gehaald, met heelveel mazzel.
Eergister mijn veteran knife badge gehaald
[ Voor 8% gewijzigd door Vuurvoske op 06-03-2006 11:01 ]
Beroeps brabander
Het gekke is: ik heb mijn pistol wél, maar knife niet. Voor de patch stond er bij Next Rank iets van Master Sergeant of Master Gunnery Sergeant of zo, maar nu (na de patch) staat er Next Rank: First Sergeant...?? En mijn knife heb ik nog steeds niet....Lostcuban schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Je explosive batch hoef je niet d8 ik, maar knife en pistol wel. Ik heb mn knife op wake island gehaald, met heelveel mazzel.
Verwijderd
basic is niet eens zo moeilijk. Probeer nu maar eens de veteran te halen, laat staan de expert. Ik weet zeker dat je dan veel blijer bentVuurvoske schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:00:
[...]
Gister met een paar GoTTers de explosive badge gehaald op de Havoc server. Flink claymores neergooien resupply krijgen en verder gooien. Die noobs blijven er maar overheen rennen, geweldig gewoon
Eergister mijn veteran knife badge gehaaldOw wat was ik blij
Ik vroeg me eigenlijk nog steeds een paar -noob- dingen af:
- wat is nu de zwakste plek van de tank, oftewel, waar kun je hem het beste raken? Bij 1942 was dat schuin van de zijkant, maar bij BF2 lijkt het geen verschil te maken?
- wat is nu de mede-inzittendenbonus oid? Geen inzittenden-kill, want laatst pikte ik iemand op, die zei bedankt, en kreeg ik een punt?
- kunnen medics je reviven tot je teller naar 0 is, of de laatste 5 sec niet? Komt geregeld voor dat er bv ene medic naast me staat, maar die revived dan niet. Of is die gewoon "lui"
- wat is nu de zwakste plek van de tank, oftewel, waar kun je hem het beste raken? Bij 1942 was dat schuin van de zijkant, maar bij BF2 lijkt het geen verschil te maken?
- wat is nu de mede-inzittendenbonus oid? Geen inzittenden-kill, want laatst pikte ik iemand op, die zei bedankt, en kreeg ik een punt?
- kunnen medics je reviven tot je teller naar 0 is, of de laatste 5 sec niet? Komt geregeld voor dat er bv ene medic naast me staat, maar die revived dan niet. Of is die gewoon "lui"
de tank rupsbandengreatgonzo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:26:
en de inzittenden bonus als ik rij en er stap een medic in dan gaat die mij automatisch genezen kaan krijg je die punt voor
Ja, dat zijn dus situaties waarin het intentional is, dan ga ik ook punishen, maar als ik uit een rijdende jeep hop en overreden wordt ga ik dus de bestuurder niet punishen. Als ik in een chopper klooi om een of andere reden en ik knal tegen een jet die de TK krijgt zal ik deze dus ook niet punishen. Ik biedt mijn excuses aan dat ik hem -4 oplever.gyedema schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:59:
[...]
In de grond ben ik het volledig met je eens. Maar een tijd terug op een server iemand de de hele tijd aan het duwen was voor de chopper op sharqi. Als het niet lukt, knalde hij de chopper naar beneden. De volgende keer komt ie op me afrennen, vlak voor de chopper zou respawnen en knalt ie me c4 om de oren en vliegt weg. De keer daarna komt ie weer aan, heb ik em met mijn mes geprikt om zeker te weten dat ie het de volgende keer weer zou doen, en ja hoor, hup, 3x tk=kick en weg was ie.... Zwaar tegen mijn principes in, maar ik vond dat het nu even moest...
En het ging erover dat er dus maar altijd gepunisht ging worden omdat dat ook bij hem gebeurde, en door juist aan die lamheid in te geven zal het NOOIT beter worden.
Ow, expert knife en expert pistol badge vallen wel mee hoorVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:08:
[...]
basic is niet eens zo moeilijk. Probeer nu maar eens de veteran te halen, laat staan de expert. Ik weet zeker dat je dan veel blijer bent![]()
Ik heb die krengen al gehaald
En over dat progress-balkje in BFHQ, dat staat al sinds de nieuwe patch bij mij helemaal vol en dan staat er 'next rank: First Sergeant'. Ik was te lui om wat badges te halen voordat ik de 20.000 punten moest halen en zit nu op zo'n 35.000 punten en ik word toch echt geen First Sergeant. Niet dat het wat uitmaakt, nog eventjes en dan ben ik eindelijk een rang omhoog
Verwijderd
Als iedereen die instelling heeft dat is het strax een groot punish feestje...net als dat mensen gaan punishen als je vliegtuig/heli door friendly fire uit de lucht worden gehaald....daar kan diegene al helemáál niets aan doen. Als ze echt met opzet tk'en, zoals je heli/jet C4en, punish ik wel.TallManNL schreef op maandag 06 maart 2006 @ 09:23:
[...]
Knap dat je stil kan zitten in een voertuig dat niet in het spel zit. Enne, 'if you can't beat them, join them' vind ik echt een k*thouding wat betreft bullshut punishen. Dat die lamer dat doet, betekent dat echt dat jij je tot datzelfde niveau moet verlagen en met goede kans dat iemand die zelden/nooit punisht slachtoffer wordt van jouw nieuw bestelde punish pad ?
Verwijderd
Je moet de mazzel hebben dat er een idle persoon is op een mainbase. Ik zie dat wel eens. Die lui spawnen, staan de hele tijd stil, je killed ze en na 20 seconden kill je ze weer 10 meter verderop. Dan gaat het wel lekker.Lostcuban schreef op maandag 06 maart 2006 @ 10:57:
[...]
Verwijderd
Ahaaa. Nu is het voor mij ook meteen helemaal duidelijk waarom je gebanned was op i3d.nl NOD clanThrills33ka schreef op maandag 06 maart 2006 @ 02:20:

Ik raad je aan dat niet te doen en al zeker niet waar een admin bij is. Mocht je dit soort kuren op de NOD server gaan vertonen, dan kan ik je garanderen dat je weer erg snel op de ban-list staat.
Verwijderd
Ik punish bijna nooit alleen als iemand mij echt express neerknalt, laatst voor een chopper bijv. dan krijg je de punish echt wel, maar anders ligt het vaker aan jezelf of gaat het per ongeluk!Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Als iedereen die instelling heeft dat is het strax een groot punish feestje...net als dat mensen gaan punishen als je vliegtuig/heli door friendly fire uit de lucht worden gehaald....daar kan diegene al helemáál niets aan doen. Als ze echt met opzet tk'en, zoals je heli/jet C4en, punish ik wel.
Trouwens laatste tijd wat leuke rondes meegedaan op de Mantri server alleen is het jammer dat er toch wel verschillende meningen zijn over wat nu wel en niet baserapen is en af en toe gaat het teamwork ook volledig overboord en is het ieder voor zich! Maar meer lol dan ergernis iig!
Zie je meteen dat sommigen echt goed zijn met TV guided op Wake af en toe schoten gezien die ik echt met verbazing raak zag gaan!
Jezus wat klote zeg, ik wilde net gaan commanderen is er geen knop om te kapen??? Weet iemand waar dit aan ligt. Het schijnt trouwens maar bij sommige servers te zijn, ik zou daarom ook graag willen weten of je dit kunt zien voordat je joined...

Beroeps brabander
Achter- of voorzijde van het loopvlak van de rupsbanden geeft de grootste damage.greatgonzo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:26:
.....
2 hits met AT moet dan genoeg zijn.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Zie onderstaand plaatje geeft genoeg uitleg. Tank heeft 20 hitpoints.Indy91 schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:58:
[...]
Achter- of voorzijde van het loopvlak van de rupsbanden geeft de grootste damage.
2 hits met AT moet dan genoeg zijn.
http://i2.tinypic.com/qsnwbc.jpg
Doe voortaan eens netjes resizen
[ Voor 11% gewijzigd door Crash op 06-03-2006 19:09 ]
Verwijderd
Dan staat "Voting" uit op de server, kun je ook geen kickvotes starten, kun je volgens mij niet zien voordta je een server joined of dit aan of uit staat!Vuurvoske schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:52:
Jezus wat klote zeg, ik wilde net gaan commanderen is er geen knop om te kapen??? Weet iemand waar dit aan ligt. Het schijnt trouwens maar bij sommige servers te zijn, ik zou daarom ook graag willen weten of je dit kunt zien voordat je joined...
oke, harstikke bedankt
Beroeps brabander
is er ook ergens een overzicht te zien hoe de verdeling aantal spelers per rang is? Ben wel benieuwd hoeveel % sergeanten, soldiers enz er zijn
Verwijderd
respawnknifer!!!Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:02:
[...]
Je moet de mazzel hebben dat er een idle persoon is op een mainbase. Ik zie dat wel eens. Die lui spawnen, staan de hele tijd stil, je killed ze en na 20 seconden kill je ze weer 10 meter verderop. Dan gaat het wel lekker.
Ach ja zolang je maar first sergeant wordt toch? nog 4500 puntjes en eindelijk die rang. dan nog 30000 punten voor de volgende rang
Dat is wel matig het verschil tussen de rangs in punten.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 13:24 ]
Dan doen we ongeveer hetzelfde; en het lijkt me dat dat iets van "common sense" of "algemene beleefdheid" is. Als ik een chopper of een jet mid-air raak, tik ik altijd iets in in de trant van "sorry, no kamikaze intended" of zoiets. En punishen doe ik standaard NIET, of het moet echt heel duidelijk een opzettelijke tk zijn. En dat speelt toch lekkerder.TallManNL schreef op maandag 06 maart 2006 @ 11:29:
[...]
Ja, dat zijn dus situaties waarin het intentional is, dan ga ik ook punishen, maar als ik uit een rijdende jeep hop en overreden wordt ga ik dus de bestuurder niet punishen. Als ik in een chopper klooi om een of andere reden en ik knal tegen een jet die de TK krijgt zal ik deze dus ook niet punishen. Ik biedt mijn excuses aan dat ik hem -4 oplever.
En het ging erover dat er dus maar altijd gepunisht ging worden omdat dat ook bij hem gebeurde, en door juist aan die lamheid in te geven zal het NOOIT beter worden.
Shit hee, moet ik daar nou uit opmaken dat als je een tank raakt op z'n geweer dat je dan feitelijk 0 schade doet?fleppuhstein schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:02:
[...]
Zie onderstaand plaatje geeft genoeg uitleg. Tank heeft 20 hitpoints.
[afbeelding]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Daar komt bij als ik als piloot een firendly jet/chopper neerhaal, is het ALTIJD per ongeluk omdat je hierop simpelweg géén lock krijgt. Het lijkt wel of sommige gasten de page-up knop op de linkermuisknop hebben geconfigureerd!gyedema schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:50:
[...]
Dan doen we ongeveer hetzelfde; en het lijkt me dat dat iets van "common sense" of "algemene beleefdheid" is. Als ik een chopper of een jet mid-air raak, tik ik altijd iets in in de trant van "sorry, no kamikaze intended" of zoiets. En punishen doe ik standaard NIET, of het moet echt heel duidelijk een opzettelijke tk zijn. En dat speelt toch lekkerder.
Verwijderd
das toch logisch , je maakt alleen het geweer kapotShabbaman schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:34:
[...]
Shit hee, moet ik daar nou uit opmaken dat als je een tank raakt op z'n geweer dat je dan feitelijk 0 schade doet?
Je hebt het geweer toch gesloopt? Dus dan heeft de tank toch schade?Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 14:55:
[...]
das toch logisch , je maakt alleen het geweer kapot
[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Bondt op 06-03-2006 15:01 ]
tof! Heb je nog meer van die plaatjes, bv voor helicopter enz?fleppuhstein schreef op maandag 06 maart 2006 @ 13:02:
[...]
Zie onderstaand plaatje geeft genoeg uitleg. Tank heeft 20 hitpoints.
[afbeelding]
Op het plaatje zelf staat de url van de site waar die vandaan komt, ff logisch denken, dit intypen en je weet het.greatgonzo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:01:
[...]
tof! Heb je nog meer van die plaatjes, bv voor helicopter enz?
Verwijderd
hmms denk dat gameservers.net hun ea trusted partner contract kwijt willen.
je mag niet een server maken met weapon restrictions!
dis weer een padders heaven server
http://img73.imageshack.us/img73/6365/pistolknife3rc.png
je mag niet een server maken met weapon restrictions!
dis weer een padders heaven server
http://img73.imageshack.us/img73/6365/pistolknife3rc.png
[ Voor 21% gewijzigd door Crash op 06-03-2006 19:09 ]
greatgonzo schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:01:
[...]
tof! Heb je nog meer van die plaatjes, bv voor helicopter enz?

ff een verzameling mischien iets voor startpost?
[ Voor 9% gewijzigd door Crash op 06-03-2006 19:10 ]
pssst geld kopen?
iemand een legenda? snap er de ballen van
Verwijderd
Okay, 100 uurtjes hospik zitten erop ... Heb dus nood aan een HIGH TICKET SF server waar ik makkelijk 44 kills kan bij elkaar sprokkelen.
De LVR server 16 man 64 player maps >> 84.244.162.116:16567Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 18:17:
Okay, 100 uurtjes hospik zitten erop ... Heb dus nood aan een HIGH TICKET SF server waar ik makkelijk 44 kills kan bij elkaar sprokkelen.
wat zijn al die nummers? kun je dit als bouwpakketjes kopen ofzo.
de hoeveelheid damage. een voertuig heeft in het totaal 20
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Even een vraagje:
Die posters die je kan bestellen bij i3d.nl, kosten die echt maar € 2,50 ??
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Mail ze anders evenXanderDrake schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:37:
Even een vraagje:
Vraagje, ik heb nu dus 2x 7800GT in SLI en er stond achterop mij XFX doos dat HDR dus heel mooi is. Stond een leuk plaatje met een slechte kaart (heel pixellig reflectie) en eentje met een GT (heel mooi). Verschil was enorm.
Nu zit ik in BF2 en als ik in het water zwem en ik zie de zon reflecteren in het water zie ik dus zeker zo'n 10-20 grote pixels die om de glare heen zitten. Hoort dit?
Daarnaast zijn schaduwen ook extreem gekartelt. Alsof er geen AA voor aanstaat o.i.d. terwijl ik alles op maximaal heb staan en AA op 4x gezet (maximaal geloof ik)
Nu zit ik in BF2 en als ik in het water zwem en ik zie de zon reflecteren in het water zie ik dus zeker zo'n 10-20 grote pixels die om de glare heen zitten. Hoort dit?
Daarnaast zijn schaduwen ook extreem gekartelt. Alsof er geen AA voor aanstaat o.i.d. terwijl ik alles op maximaal heb staan en AA op 4x gezet (maximaal geloof ik)
Verwijderd
HDR+AA is niet mogelijk met een GF7. Enkel de Ati kaarten kunnen dat op dit moment ( x1800 en x1900 ). Gebruikt BF wel HDR dan?
Is dat niet gewoon een soort bloom effect als in NFSMW?
Dat van die schaduwen is een bekend probleem, ik zie het ook met mijn 7800GTX. Ik heb de schaduwen nooit echt mooi gevonden, door die karteltjes...
Dat van die schaduwen is een bekend probleem, ik zie het ook met mijn 7800GTX. Ik heb de schaduwen nooit echt mooi gevonden, door die karteltjes...
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 22:57 ]
Verwijderd
alleen maar goud en nog is goud!, 5X
By the way vuurvoske als ik stats geil was. dan zou ik nu langzamer hand toch, heel wat ribbons moeten hebben..

En wat is het probleem!! om lekker in de ingame chat te schreeuwen
daar is de ingame chat voor!!
ik verveelde me zo zeg
---------edit----------
En admins willen julle wat meer opletten in de ingame score list!
ik heb meerdere keren gezegd dat er een gast rond liep met -45

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2006 23:37 ]
JazekerXanderDrake schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:37:
Even een vraagje:
Nou volgens mij is het HDR... maar check het anders zelf. Ik ervaarde het toen ik in een slootje zwom bij the Gulf of Oman (speel de DemoVerwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 22:56:
HDR+AA is niet mogelijk met een GF7. Enkel de Ati kaarten kunnen dat op dit moment ( x1800 en x1900 ). Gebruikt BF wel HDR dan?Is dat niet gewoon een soort bloom effect als in NFSMW?
Och wat is commander zijn toch soms vervelend als mensen niet luisteren.
Wordt er een vlag gecaped door tank en 2 apc, gooi je airstrike roept 4x let op airstrike naar squad maar gewoon lekker blijven en rockets schieten op de tanks. En daar wordt je dan voor gekicked, ole.
Wordt er een vlag gecaped door tank en 2 apc, gooi je airstrike roept 4x let op airstrike naar squad maar gewoon lekker blijven en rockets schieten op de tanks. En daar wordt je dan voor gekicked, ole.

Verwijderd
Ja ja, ik kwam ingame en toen zag ik dat ie op -51 stond, heb hem gelijk een ban gegeven toen. De andere admin's waren zo druk in gevecht dat ze het niet gezien hadden.Verwijderd schreef op maandag 06 maart 2006 @ 23:23:
ahah heerlijk gespeeld op Djmantri!
---------edit----------
En admins willen julle wat meer opletten in de ingame score list!
ik heb meerdere keren gezegd dat er een gast rond liep met -45en de andere team mates teamkilde
de achterkanten van videokaartdozen zijn niet de meest betrouware vorm van informatie.killingdjef schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 00:42:
[...]
Nou volgens mij is het HDR... maar check het anders zelf. Ik ervaarde het toen ik in een slootje zwom bij the Gulf of Oman (speel de Demo)
google --> hdr of "high dynamic range lighting"
in bf2 zit het niet btw.
Verwijderd
Daar draaiden ze deze avond enkel Vanille maps ? ...fleppuhstein schreef op maandag 06 maart 2006 @ 19:08:
[...]
De LVR server 16 man 64 player maps >> 84.244.162.116:16567
Nou, heb ze dan maar op een gewone 64-player server binnengehaald
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2006 03:01 ]
als je special forces koopt, moet je dan zelfde updates gebruiken? ook 1.2 dus
en ff denken met die boosterpacks kun je dan bijv als je alles hebt, SF en de boosterpacks samen spelen??
en ff denken met die boosterpacks kun je dan bijv als je alles hebt, SF en de boosterpacks samen spelen??
Verwijderd
Gister toch maar weer even battlefield 2 geinstalleerd na weer een paar weekjes Desert Combat.
Na weken van onthouding, voelde het weer fijn aan, met de special forces add-on.
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat sommige dingen niet kloppen aan BF2, die ik in BF1942 wel vond kloppen.
Als die-hard Desert-Combat speler, (en BF1942 for that matter) besluipt mij steeds het gevoel dat ik in die spellen iets had, wat ik in BF2 niet heb. iets leuks.
En dat is, wat ik maar even omschrijf als het "El Alamein Gevoel".
En dan bedoel ik dat ik in DC echt een compleet andere spel ervaring had als ik El-Alamein of Gazala speelde, dan dat ik Belin of Bashra's Edge speelde. In Battlefield 2 mis ik die diversiteit een beetje.
In DC had je echt maps waarin voertuigen een sleutelrol hadden en infanterie een ondergeschikte rol, en ook andersom, waarbij infanterie een sleutelrol hadden (urban setting) en voertuigen een ondersteunende rol. Bij Battlefield 2, ervaar ik alleen dat laatste. Voertuigen "hangen er maar een beetje bij" Er zijn niet echt maps die *duidelijk* voor een bepaald type spel zijn ingericht. Het is een beetje een allegaartje. voor elk wat wils ofzo. En das niet echt mijn kopje thee.
Wat is er mis met zo hier en daar een map met wat meer open velden? Wat meer tanks en geschut? De maps in BF2 zijn allemaal zo complex en druk...niks mis mee, maar het duwt de gameplay zo richting urban-straat vuur gevechten.
Tot slot, wat me echt van het hart moet is het artillerie systeem in BF2.
Bloody annoying, really.
Ten eerste zou artillerie niet standaard in elke map aanwezig moeten zijn. Maar juist in die mappen met grote vlakten en weinig/geen steden. zoals iets als El Alamein dus.
Artillerie in een urban scenario met 2 partijen vechtend in de straten is gewoon zwaar debiel.
(laat staan artillerie in "special forces" missies, maar dat ter zijde)
Daarnaast is het "point en click" gebeuren van de artillerie veel te makkelijk voor de commander.
Wat mij betreft zou de commander coordinaten door moeten geven aan mensen die een artillerie stuk besturen. Zoals de Howitzer in DC. Dat het vanaf dat moment redelijk makkelijk is om het doel te raken als artillerist zou evt mogen, maar dan is er in ieder geval team work vereist. Nu kan de commander gewoon standalone kills scoren. scan-en-click. Niet leuk..
Daarnaast vind ik het feit dat er op elke map "toevallig" vaste artillerie stukken aanwezig zijn erg afdoen aan de geloofwaardigheid van het geheel. Neem die map met die energie centrale...daar staan notabene op 1 klein rot eilande voor de kust artillerie !! Dice....wat dacht je van artillerie op een cruiser schip voor de kust?? zelfde geld voor Wake island en die demo-map. Het is allemaal zo knullig, je hebt een prachtig scenario voor een kruiser schip wat het land bestookt, maar nee. het spul staat op een compleet ongeloofwaardig eilandje, pal naast een vliegdekschip.
Met het concept van de "spotter" uit BF1942 was NIETS MIS. Misschien had het hier en daar wat makkelijker gemogen met richten, maar het was wat mij betreft een veel beter gameplay element (teamplay) dan wat BF2 nu heeft. Waarom niet gewoon het spotten herintroduceren d.m.v. een kijker EN DAARBIJ een commander die kan "spotten" door gewoon een plekje op de map aan te klikken?
Dat was voor mij een veel logischer gevolg geweest.
Artillerie is in BF2 nu juist irritant i.p.v. leuk. Mensen die leuk team-playen zijn doelwit nummer 1 (veel puntjes bij elkaar) en de commander hoeft alleen maar te klikken ergens in de buurt.
Erg weinig mensen hebben maar zin om de boel op te blazen aan de overkant, dus 9 van de 10 keer kan de commander gewoon zijn gang gaan. Ben ik nou werkelijk de enige die dit systeem niet vind werken? Ik wil graag een MLRS zien in BF2, en een Howitzer. veel leuker !
Hoor graag van jullie mening (excuus voor de ietwat lange post)
Na weken van onthouding, voelde het weer fijn aan, met de special forces add-on.
Toch kan ik me niet aan de indruk ontrekken dat sommige dingen niet kloppen aan BF2, die ik in BF1942 wel vond kloppen.
Als die-hard Desert-Combat speler, (en BF1942 for that matter) besluipt mij steeds het gevoel dat ik in die spellen iets had, wat ik in BF2 niet heb. iets leuks.
En dat is, wat ik maar even omschrijf als het "El Alamein Gevoel".
En dan bedoel ik dat ik in DC echt een compleet andere spel ervaring had als ik El-Alamein of Gazala speelde, dan dat ik Belin of Bashra's Edge speelde. In Battlefield 2 mis ik die diversiteit een beetje.
In DC had je echt maps waarin voertuigen een sleutelrol hadden en infanterie een ondergeschikte rol, en ook andersom, waarbij infanterie een sleutelrol hadden (urban setting) en voertuigen een ondersteunende rol. Bij Battlefield 2, ervaar ik alleen dat laatste. Voertuigen "hangen er maar een beetje bij" Er zijn niet echt maps die *duidelijk* voor een bepaald type spel zijn ingericht. Het is een beetje een allegaartje. voor elk wat wils ofzo. En das niet echt mijn kopje thee.
Wat is er mis met zo hier en daar een map met wat meer open velden? Wat meer tanks en geschut? De maps in BF2 zijn allemaal zo complex en druk...niks mis mee, maar het duwt de gameplay zo richting urban-straat vuur gevechten.
Tot slot, wat me echt van het hart moet is het artillerie systeem in BF2.
Bloody annoying, really.
Ten eerste zou artillerie niet standaard in elke map aanwezig moeten zijn. Maar juist in die mappen met grote vlakten en weinig/geen steden. zoals iets als El Alamein dus.
Artillerie in een urban scenario met 2 partijen vechtend in de straten is gewoon zwaar debiel.
(laat staan artillerie in "special forces" missies, maar dat ter zijde)
Daarnaast is het "point en click" gebeuren van de artillerie veel te makkelijk voor de commander.
Wat mij betreft zou de commander coordinaten door moeten geven aan mensen die een artillerie stuk besturen. Zoals de Howitzer in DC. Dat het vanaf dat moment redelijk makkelijk is om het doel te raken als artillerist zou evt mogen, maar dan is er in ieder geval team work vereist. Nu kan de commander gewoon standalone kills scoren. scan-en-click. Niet leuk..
Daarnaast vind ik het feit dat er op elke map "toevallig" vaste artillerie stukken aanwezig zijn erg afdoen aan de geloofwaardigheid van het geheel. Neem die map met die energie centrale...daar staan notabene op 1 klein rot eilande voor de kust artillerie !! Dice....wat dacht je van artillerie op een cruiser schip voor de kust?? zelfde geld voor Wake island en die demo-map. Het is allemaal zo knullig, je hebt een prachtig scenario voor een kruiser schip wat het land bestookt, maar nee. het spul staat op een compleet ongeloofwaardig eilandje, pal naast een vliegdekschip.
Met het concept van de "spotter" uit BF1942 was NIETS MIS. Misschien had het hier en daar wat makkelijker gemogen met richten, maar het was wat mij betreft een veel beter gameplay element (teamplay) dan wat BF2 nu heeft. Waarom niet gewoon het spotten herintroduceren d.m.v. een kijker EN DAARBIJ een commander die kan "spotten" door gewoon een plekje op de map aan te klikken?
Dat was voor mij een veel logischer gevolg geweest.
Artillerie is in BF2 nu juist irritant i.p.v. leuk. Mensen die leuk team-playen zijn doelwit nummer 1 (veel puntjes bij elkaar) en de commander hoeft alleen maar te klikken ergens in de buurt.
Erg weinig mensen hebben maar zin om de boel op te blazen aan de overkant, dus 9 van de 10 keer kan de commander gewoon zijn gang gaan. Ben ik nou werkelijk de enige die dit systeem niet vind werken? Ik wil graag een MLRS zien in BF2, en een Howitzer. veel leuker !
Hoor graag van jullie mening (excuus voor de ietwat lange post)
Dan staat idd de voting op de server uit. Bij ons (iks) ook, vanwege de vele vaak zo kinderachtige kick votes. Ik was degene die gisteren met jou praatte op de server(alexanderthegreat).Vuurvoske schreef op maandag 06 maart 2006 @ 12:52:
Dit topic is gesloten.