ik doe mee. Server is nog niet geresetVerwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:32:
Mensen kom allemaal naar GAMERT city maps. #2
wedstrijd begint bijna
http://www.gamert.nl/foru...s=0&postorder=asc&start=0
82.170.9.217:8767Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:54:
iemand het ip van de ts?? van GOT please!!
Deze word altyd gebruikt op DJMantri.
Verwijderd
Zojuist een goude plak voor eerste plek gekregen op een volle 64 man server
De map was Wake Island
2 weken geleden een noob, nu al een supernoob
De map was Wake Island
2 weken geleden een noob, nu al een supernoob
Verwijderd
whawh wat ene noob server 17 kils en 1 keer dood en ik wordt daar voor geband.
stond zo 3 derde met 40 punten en toen kaboem.
you have bene bannend.
echt als je zielige eerste plaats wilt verdedigen. dan gaat het wel heel slechte manier. door mijn met een noob actie te bannen.
en als jullie zeggen base rapen.
wawt doen die tanks en apc dan niet
van GAMERT kans.
you have bene bannend.
echt als je zielige eerste plaats wilt verdedigen. dan gaat het wel heel slechte manier. door mijn met een noob actie te bannen.
wawt doen die tanks en apc dan niet

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 21:46 ]
Waar heb je het in godsnaam over?Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:32:
you have bene bannend.
wawt doen die tanks en apc dan niet![]()
van GAMERT kans.
Welke server? Wees eens een keer duidelijk aub of post niet.
Verwijderd
Maar ook de moeite waard? Je zegt dat het nu net zo lekker draait als eerst...weing verbeterd dus?Depress schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:35:
[...]
Ik heb geupgrade daarvoor, van een Ultra naar een GTX. Het verschil is merkbaar in de FPS, ik heb er nog 2GB geheugen bij en een A64 3500+ Venice. Het draait net zo lekker als eerst!
volgens mij heb je het over de gamert server en tijdens de wedstrijd. er werden heel veel mensen gekicked, ook van gamert zelf. er werd gewoon gebaseraped, geen ontkennen aan.Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 21:32:
you have bene bannend.
wawt doen die tanks en apc dan niet![]()
van GAMERT kans.
Nee, tijdens een openbare wedstrijd met prijzen van Microsoft.
Kinderachtig als men zich dan niet aan de wedstrijd regels houdt....
quote van admins die de wedstrijd hebben begleid:
poehpoeh - Het is maar een s.p.e.l.l.e.t.j.e... (wat natuurlijk wel volgens de regels moet)
Het was een enorme choas met Strike.. Veel spawncampers!
Misschien zijn er mensen onterecht gebanned misschien ook niet.
Dat is altijd moeilijk met zo'n wedstrijd..
Admins zien moment opnames..
Nou ja.. Stijlloze Revolutie zeg maar..
Tot zondag GoTters.. dan zullen er geen problemen komen want ALLES MAG DAN!
[ Voor 46% gewijzigd door Stewie! op 04-03-2006 00:54 ]
Post hem effe hier danfryskmantsje schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 20:13:
Heb ook nog mooi screenshot in het kader van GoT vs Gamert.
Overwinning voor GoT is binnen denk ik.![]()
[afbeelding]
Tx to: @internetofshit
Verwijderd
Na een lange tijd ff geen BF2 te hebben gespeeld .. ga ik vandaag maar weer eens ff spelen.
Ga vandaag ff 1000 Resuply, 1000 Heal en 1000 Repairs voor elkaar zien te boxen ...
Of in ieder geval .. zo veel mogelijk!
Ga vandaag ff 1000 Resuply, 1000 Heal en 1000 Repairs voor elkaar zien te boxen ...
Of in ieder geval .. zo veel mogelijk!
Dit kwam ik tegen op Gamert forum.
http://www.projectmasters.be/manager/frack.wmv
Tis niet te hopen dat ze BF2 serieus kunnen vern**ken.
Hier nog gesprek met hacker zelf.
(Thnx to Electric en FuryTM)
Edit: Link gefixed. Thnx da_siren.
Tis niet te hopen dat ze BF2 serieus kunnen vern**ken.
Edit: Link gefixed. Thnx da_siren.
[ Voor 19% gewijzigd door Fryskmantsje op 04-03-2006 13:44 ]
Bij hier staat de link naar de file weer. Als dit normaal word op de servers dan ben ik heel gauw gestopt. En met mij waarschijnlijk vele anderen. Ik hoop dat ze bij gewoon iedereen die cheat detecteren en na een maand gewoon al die gasten bannen/resettten.
Verwijderd
Dit is heel simpel om te doen.fryskmantsje schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 12:59:
Dit kwam ik tegen op Gamert forum.
Tis niet te hopen dat ze BF2 serieus kunnen vern**ken.![]()
Progjes daarvoor zijn oa T-Search.
Dit zijn memory editors.
Als je de waardes weet wat een knife, kan je het bereik veranderen, met als gevolg dat je iemand neer kan steken op grote afstand.
Hoe hij aan die waardes is gekomen, is een groot raadsel.
Maar hoe hij ervoor kan zorgen dat de SRAW en de Sniper rifle niet hoeven te herladen .. zou ik niet weten.
Zo'n goede hacker ben ik nou ook weer niet!
Verwijderd
Het zijn geen bots .. want daar kan je geen controle van overnemen .. en het is online bovendien ..
Het is gewoon wat simpel T-Search werk ...
Veel mensen kennen dit nog wel van het spelletje ROSE online ..
Mensen hadden gewoon zoveel miljard doordat ze soort diamanten geduped hadden dmv T-Search en een handig trade trucje.
Het is gewoon wat simpel T-Search werk ...
Veel mensen kennen dit nog wel van het spelletje ROSE online ..
Mensen hadden gewoon zoveel miljard doordat ze soort diamanten geduped hadden dmv T-Search en een handig trade trucje.
Vreemd dat PB deze verandering niet ziet want je gaat als het ware het spel veranderen dan moeten deze waardes toch niet overeen komen met het orgineel.
Dit is compleet nieuw voor mij en ik hoop dat ze snel dit probleem zullen ondervangen.
Ik heb diverse spellen in de hoek gegooid omdat er zoveel gecheat werd waaronder de Deltaforcereeks voordat PB eringebouwd werd.
Vliegende soldaten,sniperrifles als mitrailleur,oneindig veel granaten etc. etc. heb het helemaal gehad met dit soort praktijken.
Ik vrees wanneer ik enkele keren hiermee te maken heb gehad dat ook BF2 in de hoek zal belanden wat toch jammer is van zon dergelijke game.
Dit is compleet nieuw voor mij en ik hoop dat ze snel dit probleem zullen ondervangen.
Ik heb diverse spellen in de hoek gegooid omdat er zoveel gecheat werd waaronder de Deltaforcereeks voordat PB eringebouwd werd.
Vliegende soldaten,sniperrifles als mitrailleur,oneindig veel granaten etc. etc. heb het helemaal gehad met dit soort praktijken.
Ik vrees wanneer ik enkele keren hiermee te maken heb gehad dat ook BF2 in de hoek zal belanden wat toch jammer is van zon dergelijke game.
computer voor alle werkzaamheden
Hele filmpje is een fake en kan NIET.
De server controleert alles, hoeveel patronen je in je patroonhouder hebt, of de hit raak was en of het een kill was.
Dat met de grenade launcher bewijst dat maar, want daar schiet hij meer dan 5 projectielen af wat niet kan omdat de server bijhoudt of het wel gebeurde.
Tevens moet je reloaden tussen elk schot en de server houdt dat bij, waarom zijn er ander reload bugs bij lag? Als het client-side gebeurde trad dat nooit op.
Dat met knife kan ook niet, de server houdt bij of het een impact was, zodra iemand te ver van je af is dan gebeurd er gewoon niets, je hebt hoogstens een vlieg in tweeën gesneden.
Zelfde geld voor de sniper, de server houdt bij of je impact had, waarom mis je dan soms als je wat lag hebt? Juist, de server houdt immers alles bij.
Totale onzin en gewoon negeren.
De server controleert alles, hoeveel patronen je in je patroonhouder hebt, of de hit raak was en of het een kill was.
Dat met de grenade launcher bewijst dat maar, want daar schiet hij meer dan 5 projectielen af wat niet kan omdat de server bijhoudt of het wel gebeurde.
Tevens moet je reloaden tussen elk schot en de server houdt dat bij, waarom zijn er ander reload bugs bij lag? Als het client-side gebeurde trad dat nooit op.
Dat met knife kan ook niet, de server houdt bij of het een impact was, zodra iemand te ver van je af is dan gebeurd er gewoon niets, je hebt hoogstens een vlieg in tweeën gesneden.
Zelfde geld voor de sniper, de server houdt bij of je impact had, waarom mis je dan soms als je wat lag hebt? Juist, de server houdt immers alles bij.
Verwijderd
Dat is het juist .. het hele spel is aangepast dmv van een memory editor ..
Dat is de kunst ..
Als hij het maar niet verspreid vind ik et best .. want als hij dat doet, dan is voor je het weet het hele spel naar de klote omdat iedereen het dan gaat doen!
Dat is de kunst ..
Als hij het maar niet verspreid vind ik et best .. want als hij dat doet, dan is voor je het weet het hele spel naar de klote omdat iedereen het dan gaat doen!
Dan alsnog, dan fake je het voor de client, maar de server trapt er niet omdat deze het zelf bijhoudt.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:22:
Dat is het juist .. het hele spel is aangepast dmv van een memory editor ..
Dat is de kunst ..
De server zal je of kicken of je berichten negeren.
Jaja, dream on zou ik zeggen.. Blijkbaar kan het dus welSnow_King schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:19:
En anders maak je toch een filmpje van iemand die de hack gebruikt, stuur je die naar EA of whatever
Verwijderd
Hmmz .. dat het client side is, kan heel goed zijn.
Server side .. ben ik niet zeker van ..
Maar alsnog .. als dit grapje maar niet verspreid word vind ik alles best!
Server side .. ben ik niet zeker van ..
Maar alsnog .. als dit grapje maar niet verspreid word vind ik alles best!
Verwijderd
Haha .. en zij komen meteen met poep opmerkingen van: Zo te zien waren ze er nog maar net ..
Zou ik ook zeggen als ik ook zo zoog!
Go Tweakers .. schiet ze verrot!
Zou ik ook zeggen als ik ook zo zoog!
Go Tweakers .. schiet ze verrot!
Verwijderd
Kijk eens op *knip. In de bf2 sectie kan je zien dat (beginnende) hackers worden gestimuleerd om zelf hun cheats te maken dmv een simpele tutorial. Simpelweg door het feit dat PB die sites gewoon afloopt en de 'kantenklare hacks' in hun database stopt wat detectie mogelijk maakt. Buiten dit doen ze nog een aantal (logische) checks maar hackers weten ook wat. Als je even op die site de topics wat uitspit merk je toch wel dat cheaten niet voor een kleine elite is maar wordt gedaan door een grote groep.
PS. Hiermee zet ik NIEMAND aan tot cheaten. Ik wil jullie enkel het inzicht geven van hoe en wat er wordt gedaan mbt cheaten dmv het gewoon langs hun kant te bekijken. Trouwens als je goesting hebt om je 45 euro kostende cdkey te laten bannen -en die kans is zeer rëeel- doe je almaar op !
PS. Hiermee zet ik NIEMAND aan tot cheaten. Ik wil jullie enkel het inzicht geven van hoe en wat er wordt gedaan mbt cheaten dmv het gewoon langs hun kant te bekijken. Trouwens als je goesting hebt om je 45 euro kostende cdkey te laten bannen -en die kans is zeer rëeel- doe je almaar op !
[ Voor 3% gewijzigd door Crash op 04-03-2006 19:02 . Reden: doe toch maar niet ;) ]
ach, 1 plekje eronder staat gamert vliegerinus, met 1 kill minder maar de helft van het aantal deaths van fryskman 
als je olie op het vuur wilt gooien moet je wel raak gooien
[ Voor 23% gewijzigd door indexample op 04-03-2006 14:49 ]
Zo ook de BF2 leken weten het al, na de bekendmaking op gamert.nl (en zo eigenlijk ook op geenstijl.nl) volgt nu ook tweakers.net: bij de nieuwslinks. Raad eens wie Vini is
Verwijderd
Dat is net zoiets als dat Gameplannet ofzo.
Daar heb je ook apparte secties voor het plaatsen van hacks en tutorials voor hacks.
Dit is gewoon zielig.
En ik ook echt dat EA ze keihard aanpakt, door ook gewoon een serial te verbannen.
Dat zal ze eens leren!
(En die hackers zijn wel weer slim genoeg om hun DVD door te verkopen aan iemand anders waarvan hun serial gebanned is .. en kopen met dat geld weer een nieuwe.
En die andere is daar weer de dupe van .. pfft ..
Niet dat ik mezelf daar ook beter van maak, want ik heb ook heel wat games afgehacked dmv T-Search enzo.
Games die ik hackte waren altijd Gunbound, Maplestory en Rose.
Dit kan niet meer, omdat als mijn eigen gemaakte hacks zijn geblokked door PB.
En nu heb ik ook totaal geen zin meer hacks te maken .. ik blijf liever een gewone speler ..!)
Daar heb je ook apparte secties voor het plaatsen van hacks en tutorials voor hacks.
Dit is gewoon zielig.
En ik ook echt dat EA ze keihard aanpakt, door ook gewoon een serial te verbannen.
Dat zal ze eens leren!
(En die hackers zijn wel weer slim genoeg om hun DVD door te verkopen aan iemand anders waarvan hun serial gebanned is .. en kopen met dat geld weer een nieuwe.
En die andere is daar weer de dupe van .. pfft ..
Niet dat ik mezelf daar ook beter van maak, want ik heb ook heel wat games afgehacked dmv T-Search enzo.
Games die ik hackte waren altijd Gunbound, Maplestory en Rose.
Dit kan niet meer, omdat als mijn eigen gemaakte hacks zijn geblokked door PB.
En nu heb ik ook totaal geen zin meer hacks te maken .. ik blijf liever een gewone speler ..!)
Dit filmpje is naar mijn weten met bots gedaan, en daarom is er dus serverside "gecheat" en waarom zeg ik bots. Nou kijk maar eens wanneer die met die sniper op het dak bezig is. Zoomt in op een clubje poppetjes, en die merken eerst niet. Hij begint met het schieten op ze, en vervolgens draait eerst het ene poppetje naar rechtsboven "zijn positie" poppetje is dan dood. En hij begint met het schieten op het 2de poppetjes, en blam die draait ook naar rechtsboven. Dit eveneens voor het derde poppetje, dit zijn bewegingen die mij erg, maar dan ook erg naar bots doen vermoeden. Dit omdat ik ook een hele tijd offline heb gespeeld. Ik kan bijna zeggen dat ik ze door en door ken.gideon82 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:29:
[...]
Jaja, dream on zou ik zeggen.. Blijkbaar kan het dus welJe ziet het in het filmpje. Impact hoeft niet altijd je komt immers ook om als er een granaat een meter van je vandaan ontploft, zonder dat die je hoeft aan te raken o.i.d... Denk dat als dit publiekelijk beschikbaar wordt, het binnen 2 dagen gefixt is in PB dus veel problemen gaat het niet geven..
En anders maak je toch een filmpje van iemand die de hack gebruikt, stuur je die naar EA of whatever
My 2 cents
//edit:
Srry GoTSauron
[ Voor 5% gewijzigd door whyz op 04-03-2006 15:00 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
Sorry om het te zeggen, maar hebben jullie het filmpje bekeken?
Je gaat toch niet zeggen dat dit echt Ranked MP is met PB... Erger nog dit is Singleplayer.
Kijk nou eens even heel goed naar hoe die bots lopen? 4 MEC gasten midden in de straat op een rechte lijn die granaten aan het gooien zijn naar een tank, iemand dat al eens in MP gezien? Iemand opgevallen dat ze precies dezelfde scripted routes nemen als in SP? iemand ooit langs een vijand gelopen om in de MG van een tank te gaan zitten? Nee sorry maar dat doen echt alleen bots? En vind je het niet heel vreemd dat niemand iets typt in de chat, als ze zoiets zien...tja, dat doen bots nu eenmaal niet.
Sorry maar hier hoef je echt niet goed voor te kijken om te zien dat dit SP is hoor...het spijt me zeer. Als je me niet gelooft kijk dan nog eens goed met dit in je achterhoofd, het zijn echt bots.
Wat is er dan wel aan de hand? Die slimme "hacker" heeft een paar con-files ge-edit en even de bot namen veranderd zodat het net MP is. Daarnaast een paar weapon tweaks die iedereen kan uitvoeren, maar daar kom je echt geen MP server mee op hoor.
Het is gewoon een grappenmaker die denkt dat hij iedereen kan laten flippen door een filmpje in SP te maken...en zoals je ziet werkt het nog ook, door simpel de namen van de bots aan te passen.
EDIT:
Verdorrie whyz...dat kost me een spuit11
.
Je gaat toch niet zeggen dat dit echt Ranked MP is met PB... Erger nog dit is Singleplayer.
Kijk nou eens even heel goed naar hoe die bots lopen? 4 MEC gasten midden in de straat op een rechte lijn die granaten aan het gooien zijn naar een tank, iemand dat al eens in MP gezien? Iemand opgevallen dat ze precies dezelfde scripted routes nemen als in SP? iemand ooit langs een vijand gelopen om in de MG van een tank te gaan zitten? Nee sorry maar dat doen echt alleen bots? En vind je het niet heel vreemd dat niemand iets typt in de chat, als ze zoiets zien...tja, dat doen bots nu eenmaal niet.
Sorry maar hier hoef je echt niet goed voor te kijken om te zien dat dit SP is hoor...het spijt me zeer. Als je me niet gelooft kijk dan nog eens goed met dit in je achterhoofd, het zijn echt bots.
Wat is er dan wel aan de hand? Die slimme "hacker" heeft een paar con-files ge-edit en even de bot namen veranderd zodat het net MP is. Daarnaast een paar weapon tweaks die iedereen kan uitvoeren, maar daar kom je echt geen MP server mee op hoor.
Het is gewoon een grappenmaker die denkt dat hij iedereen kan laten flippen door een filmpje in SP te maken...en zoals je ziet werkt het nog ook, door simpel de namen van de bots aan te passen.
EDIT:
Verdorrie whyz...dat kost me een spuit11
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 15:03 ]
Ging ook meer over GoT algemeen. Niet dat ik zo goed ben.eperon schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:47:
ach, 1 plekje eronder staat gamert vliegerinus, met 1 kill minder maar de helft van het aantal deaths van fryskman
Ach en het is maar een momentopname.
Hopelijk komen er ook zulke screenies van morgenavond.
Daarna sluiten we de Gamerts weer in de armen toch?(begeeft zich hier mee op glad ijs
Om ze te troosten
[ Voor 4% gewijzigd door Fryskmantsje op 04-03-2006 15:01 ]
haha!
screentjes? met een beetje geluk hebben we battlerecorder aan om nog jaren ver van hier onze roem te herbeleven
screentjes? met een beetje geluk hebben we battlerecorder aan om nog jaren ver van hier onze roem te herbeleven
[ Voor 4% gewijzigd door indexample op 04-03-2006 15:15 ]
Verwijderd
Oke het toppunt van gamert ik sta met 80 punten boven aan.
en ineens wordt ik gekickd net na 1 tickets rarara.
GAMERT als jullie dit lezen.
zijn jullie voor mij losers en statspaders tss.
en als jullie zeggen campen..
dat is zowat onmogelijk op kurba dam....
met zo veel heli's en planes
en ineens wordt ik gekickd net na 1 tickets rarara.
GAMERT als jullie dit lezen.
zijn jullie voor mij losers en statspaders tss.
en als jullie zeggen campen..
dat is zowat onmogelijk op kurba dam....
met zo veel heli's en planes

@acestorm
als je het even op het gamert forum plaatst krijg je tekst en uitleg van de betreffende admin. Dat is toch wat je wilt? waarom die stelling hier aangaan zonder die admin? je probeert toch niet te flamen he?
als je het even op het gamert forum plaatst krijg je tekst en uitleg van de betreffende admin. Dat is toch wat je wilt? waarom die stelling hier aangaan zonder die admin? je probeert toch niet te flamen he?
[ Voor 19% gewijzigd door indexample op 04-03-2006 15:19 ]
Verwijderd
Als ik dit zo lees krijg ik zin om Gamerts te eunen
wat een arrogantie voor de wedstrijd aan
Ik hoop dat ze em flink aan de broek krijgen
wat een arrogantie voor de wedstrijd aan
Ik hoop dat ze em flink aan de broek krijgen
Verwijderd
Flamen waarom zou ik!!eperon schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:16:
@acestorm
als je het even op het gamert forum plaatst krijg je tekst en uitleg van de betreffende admin. Dat is toch wat je wilt? waarom die stelling hier aangaan zonder die admin? je probeert toch niet te flamen he?![]()
als ik wordt gekickd en ik sta eerste

zat gewoon in een mobile AA te rijden

werd opgeblazen.
En dat met 32 kills en 4 keer dood en veel support punten.

en dan net einde van de ronden (4 tickets) gekickd worden
ik ga niet eens in discussie als ik telkens zowat eerste sta en derde en daarna een ban en een kick oplevert
Ik ga eens even met mijn GoT tag kijken op de gamerts server mijn ervaringen hoor je later
computer voor alle werkzaamheden
Verwijderd
Waarom kan ik me niet registeren bij army of got??
kan nergens het knopje daar van vinden.
gister ook al niet
kan nergens het knopje daar van vinden.
gister ook al niet
Verwijderd
lz waarom geloof je snow king niet??gideon82 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:29:
[...]
Jaja, dream on zou ik zeggen.. Blijkbaar kan het dus welJe ziet het in het filmpje. Impact hoeft niet altijd je komt immers ook om als er een granaat een meter van je vandaan ontploft, zonder dat die je hoeft aan te raken o.i.d... Denk dat als dit publiekelijk beschikbaar wordt, het binnen 2 dagen gefixt is in PB dus veel problemen gaat het niet geven..
heb je ooit spelers zo zien spelen...
gewoon bots met punkbuster uit.
ff je post ondersteunenSnow_King schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:27:
[...]
Dan alsnog, dan fake je het voor de client, maar de server trapt er niet omdat deze het zelf bijhoudt.
De server zal je of kicken of je berichten negeren.
Kan iemand van de admins van ts2 mijn admin rechten geven zodat ik die irritante hijger kan bannen de volgende keer dat hij komt... We hebben vanmiddag weer last van hem gehad en ik ben het nu vort beu
Beroeps brabander
Verwijderd
Met de 1.2 kan je niet meer bunnyhoppenVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 15:51:
[...]
Voorbeeld? geen bunnyhoppers
![]()
gewoon bots met punkbuster uit.
Heb goed idee van heinrich gehad.Vuurvoske schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
Kan iemand van de admins van ts2 mijn admin rechten geven zodat ik die irritante hijger kan bannen de volgende keer dat hij komt... We hebben vanmiddag weer last van hem gehad en ik ben het nu vort beu
Gewoon war channel joinen is password protected
Verwijderd
Je kan natuurlijk ook stoppen met teamkillen.Vuurvoske schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
Dan gaan je medespelers je misschien weer tolereren
Verwijderd
Kan je mij de naam van die persoon geven?Vuurvoske schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
Edit: Misschien een stomme opmerking hoor maar je zou natuurlijk die persoon ook kunnen muten. Gewoon ff met rechts op zijn naam klikken. Zelf heeft ie niet door dat hij gemute wordt.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2006 20:21 ]
Helemaal gelijk WidoSnow_King schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 14:19:
Argumenten:
- Je ziet de spelers als bots reageren, ze kijken direct omhoog naar de plek van de schutter
- Ammo wordt serverside bijgehouden: zie de bug in patch 1.2 waarbij je een rocket afschiet en de eerste vaak overal doorheen gaat. Jij ziet hem wel, de server ziet hem niet, de rest dus ook niet, kill kan dan nooit
- Er zit een beveiliging ingebouwd zodat je geen speedhack kan toepassen. Zijn parachute drop kan dus niet, je kan immers niet in één seconde zover verplaatst worden
Verwijderd
echt irri dat ea stats weer slow zijn, heb al 4x een melding gehad dat ik segeant major ben geworden maar in de stats nog niets en geen unlocks. tis weer slow update tijd van EA
zonder al te veel bla bla bla .. Er zit ook een Cd check in Bf2, dat kunnen ze ook kraken.. Dus waarom de speedlimit niet etc etcDaMorpheus schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:48:
[...]
Helemaal gelijk Wido
Argumenten:
- Je ziet de spelers als bots reageren, ze kijken direct omhoog naar de plek van de schutter
- Ammo wordt serverside bijgehouden: zie de bug in patch 1.2 waarbij je een rocket afschiet en de eerste vaak overal doorheen gaat. Jij ziet hem wel, de server ziet hem niet, de rest dus ook niet, kill kan dan nooit
- Er zit een beveiliging ingebouwd zodat je geen speedhack kan toepassen. Zijn parachute drop kan dus niet, je kan immers niet in één seconde zover verplaatst worden
Genoeg erover van mij kant.. Iedereen speculeert en niemand kan 100% zeker zeggen dat hij/zij gelijk heb.. Dus continu ontopic ofzo
Naam: Allerlei antisemitische leuzen en nationaal-socialistische uitsprakenVerwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:46:
[...]
Kan je mij de naam van die persoon geven?
Edit: Misschien een stomme opmerking hoor maar je zou natuurlijk die persoon ook kunnen muten. Gewoon ff met rechts op zijn naam klikken. Zelf heeft ie niet door dat hij gemute wordt.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
Het kan nog wel alleen kan je niet meer schieten als je springt
Clientside is niet serverside.gideon82 schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:27:
[...]
zonder al te veel bla bla bla .. Er zit ook een Cd check in Bf2, dat kunnen ze ook kraken.. Dus waarom de speedlimit niet etc etc
Leuk dat je op een cracked server kan spelen, maar je kan op geen enkele normale BF2 server komen.
BTW: lees nog even het stukje over de server die het spel beheert, en niet elke client individueel
Ik steun snow king en Damorpheus, zij zijn de enige met concrete feiten.DaMorpheus schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:10:
[...]
Clientside is niet serverside.
Leuk dat je op een cracked server kan spelen, maar je kan op geen enkele normale BF2 server komen.
BTW: lees nog even het stukje over de server die het spel beheert, en niet elke client individueel
Verwijderd
Oke, ik heb in de TS log 2 figuren gevonden met namen die met dergelijke uitspraken te maken hebben. De eerst volgende keer dat ik of een andere admin ze tegen komen krijgen ze een ban. Ondertussen raad ik toch aan om gewoon met je rechter muisknop op de naam te klikken en dan op mute zetten, heel simpel.Equalized schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 20:39:
[...]
Naam: Allerlei antisemitische leuzen en nationaal-socialistische uitspraken
WTF heeft dit er nou weer mee te maken ?Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:21:
[...]
Je kan natuurlijk ook stoppen met teamkillen.
Dan gaan je medespelers je misschien weer tolereren
Je weet niet wat er gebeurt is, je weet ook al niets van het moment dat wij aan het klojo'en waren op DJMantri en je hebt overal commentaar op.
Wordt een beetje ziek van je
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Inderdaad.
Sowieso, doe dit lekker op het forum dat bij de server hoort?
Sowieso, doe dit lekker op het forum dat bij de server hoort?

Verwijderd
Ik weet wel dat je me keer op keer teamkilled zonder dat ik je op wat voor manier dan ook provoceer en/of aanval als teammate.DeluxZ schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 22:44:
[...]
WTF heeft dit er nou weer mee te maken ?
Je weet niet wat er gebeurt is, je weet ook al niets van het moment dat wij aan het klojo'en waren op DJMantri en je hebt overal commentaar op.
Wordt een beetje ziek van je
Je zal je heel stoer voelen om iemand die de eerste keer BF2 online speelt keer op keer tijdens spawn te teamkillen. En aangezien er dus meerdere spelers een teringhekel aan je hebben zal je dat regelmatig doen. Dan moet je ook niet hier of bij een admin dikke tranen gaan janken als je zelf een keer het slachtoffer bent.
Ik was wel erg luidruchtig koekjes aan het eten, maar hijgen, neeVuurvoske schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 18:33:
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Verwijderd
hoop geblaat maar toch vind ik nogsteeds dat bf2 een vernakte game is, zeker na de laaste patch
[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2006 11:32 ]
Verwijderd
Pfft .. ff dimmen man .. 
Je hebt soms gewoon van die noobs, waar je je verrot aan kan ergeren.
Maar om dan meteen BF2 de hoek in te slingeren is ook weer correct denk ik ..
Probeer gewoon eventjes een server op te zoeken met een hoog spelers niveau.
Een goede is Hero's Must Conquer #1 Karkand.
Zitten meestal spelers met 50.000+ global points, en die zorgen dan ook voor een goede teamplay!
Zo kan je lekker spelen, en maak je niet van die onnodige teamkills door n00bjes!
Dus pak het spel weer lekker op, en ga die server binnen!
Mij zul je er ook geregeld vinden!
Misschien kunnen we dan samen een keertje in een squad, en dan ff wat ass kicken!
Je hebt soms gewoon van die noobs, waar je je verrot aan kan ergeren.
Maar om dan meteen BF2 de hoek in te slingeren is ook weer correct denk ik ..
Probeer gewoon eventjes een server op te zoeken met een hoog spelers niveau.
Een goede is Hero's Must Conquer #1 Karkand.
Zitten meestal spelers met 50.000+ global points, en die zorgen dan ook voor een goede teamplay!
Zo kan je lekker spelen, en maak je niet van die onnodige teamkills door n00bjes!
Dus pak het spel weer lekker op, en ga die server binnen!
Mij zul je er ook geregeld vinden!
Misschien kunnen we dan samen een keertje in een squad, en dan ff wat ass kicken!
Extremepro ik zal eens een kijkje komen nemen in die server.
[ Voor 8% gewijzigd door Pepperana op 05-03-2006 00:12 ]
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Tnx voor de backupSnackMasterFlex schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 21:16:
[...]
Ik steun snow king en Damorpheus, zij zijn de enige met concrete feiten.
Ik heb dit soort grapjes namelijk uitvoerig getest met BF1942, dus dat het met BF2 ineens wel zou kunnen leek me heel stug.
Maar het is algemeen zo, de server houdt alles bij. Waarom vergt een server anders zoveel CPU?
Als ik zo'n actie uithaal verontschuldig ik me bij de rijder aangezien hij door mijn domheid -4 krijgt. Punish doe ik sowieso maar heel zelden.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:49:
for fuck sake voor elke bijrijder van een tank of wat voor voertuig, spring er niet zomaar de fuck uit en word je tk voor niets, en dan ook nog een punish voor je eigen domheid dat gaat er bij mij niet meer in.
Ik heb een bloedhekel aan hem omdat ie mij als ik bij de tegenstander zit killt, als TKer staat hij bij mij absoluut niet bekend.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:29:
En aangezien er dus meerdere spelers een teringhekel aan je hebben zal je dat regelmatig doen.
Maargoed, je kunt als je erin zit en er zijn problemen deze het beste op TS voorleggen live aan een admin, of op het forum van djmantri posten zodat dit topic niet met je ervaringen op een specifieke server gevuld wordt.
[ Voor 39% gewijzigd door TallManNL op 05-03-2006 01:29 ]
geheelonthouder met geheugenverlies
Het probleem is dat wanneer hij weggaat en weer joined de mute niet meer werkt en ik weer kan alt tabben, is lekker handig als je net in een helicopter of vliegtuig zit.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 19:46:
[...]
Kan je mij de naam van die persoon geven?
Btw hij houdt verschillende namen aan, maar het is wel dezelfde persoon, ik heb vanmiddag een gesprek opgenomen toen hij weer aanwezig was. Helaas heb ik niet genoeg webspace voor dit bestand

Beroeps brabander
of wel ik stoor me mateloos aan het semi stoer woordgebruik van sommige posters.Verwijderd schreef op zaterdag 04 maart 2006 @ 23:49:
heel veel woorden die niet in de dikke van dale voorkomen
adios
Inderdaad zeg, ga in US of Engeland wonen ofzo als je zo graag engels wilt praten of zeg tegen je mammie en pappie dat je wat minder tv moet kijken omdat het geen goede invloed op je heeft
Maar... afgezien van het taalgebruik kan ik me zijn frustratie wel voorstellen.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Verwijderd
Maar om dan meteen fuck dit, en fuck dat te gaan rond schreeuwen is ook weer niet de oplossing.DenniZ schreef op zondag 05 maart 2006 @ 08:44:
Inderdaad zeg, ga in US of Engeland wonen ofzo als je zo graag engels wilt praten of zeg tegen je mammie en pappie dat je wat minder tv moet kijken omdat het geen goede invloed op je heeft![]()
Soms is het idd wel klote als dit gebeurd .. daar baal je gewoon van.
Maar om dan meteen eventjes te gaan blairen met enge ziektes en stoute woorden ..
Weet nog niet de mogelijkheden in bf2 om players te ignoren maar in bf1942 had je chat.addtoignorelist #ID
Weet iemand ff hoe ik de taktieken op armyofgot.nl te zien krijg? Ik zie nu namelijk niks nada noppes, ook niet als ik op login druk
.
anyone?
anyone?
volgens mij doet m`n account het niet eens meerTrippleSix schreef op zondag 05 maart 2006 @ 11:08:
Weet iemand ff hoe ik de taktieken op armyofgot.nl te zien krijg? Ik zie nu namelijk niks nada noppes, ook niet als ik op login druk.
anyone?
pssst geld kopen?
Heren, zullen we het hier nu onderhand eens ontopic houden? De laatste paar pagina's gaan meer over problemen met servers en andere fora dan over daadwerkelijk BF2 zelf. Nogmaals:
- problemen op een server? ---> klaag bij de betreffende admin of op de hoster zijn fora.
- problemen met of op een forum? ---> neem dit op met de betreffende hoster.
- problemen op een server? ---> klaag bij de betreffende admin of op de hoster zijn fora.
- problemen met of op een forum? ---> neem dit op met de betreffende hoster.
offtopic:
Ik weet niet hoe je heet in BF2, maar heb het gevoel dat je Smooth2k bent.
Eerste post meteen een flame, goed bezig
Ik weet niet hoe je heet in BF2, maar heb het gevoel dat je Smooth2k bent.
Eerste post meteen een flame, goed bezig
[ Voor 22% gewijzigd door DeluxZ op 05-03-2006 13:52 ]
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Tjoh, dit topic wordt steeds meer een bash-topic zeg
Crash heeft niet voor niks een mod-reactie geplaatst hoor...

Crash heeft niet voor niks een mod-reactie geplaatst hoor...
Wat is het IP van GOT server, kom hem namelijk nooit tegen of is die niet altijd on?
84.244.131.181:16567NightForce schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:12:
Wat is het IP van GOT server, kom hem namelijk nooit tegen of is die niet altijd on?
TS:84.244.131.184
pssst geld kopen?
Verwijderd
Vandaag is de grote dag, GoT zal tegen Gamert aantreden om 20:00 uur.
Meer volgt zodra de uitslag bekend is.
Dank voor uw aandacht........
Meer volgt zodra de uitslag bekend is.
Dank voor uw aandacht........
De uitslag ligt al redelijk vast toch
Nog eventjes oefenen vanmiddag en vanavond er tegen aan gaan
Nog eventjes oefenen vanmiddag en vanavond er tegen aan gaan
snap er niks van zeg, ik heb me al vroeg ingeschreven voor de war.
Nu is ineens mijn naam van de lijst, en ik heb geen access meer tot het got only forum.
Nu is ineens mijn naam van de lijst, en ik heb geen access meer tot het got only forum.
Weet iemand of het mogelijk is de instellingen van de ene account over te nemen in een andere? Of anders, hoe ik mijn nick kan aanpassen in een bestaande account?
Ja, mits je met files gaat kopieren etc.Bram77 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:14:
Weet iemand of het mogelijk is de instellingen van de ene account over te nemen in een andere? Of anders, hoe ik mijn nick kan aanpassen in een bestaande account?
De profielen van de accounts vind je in My Documents\Battlefield 2\Profiles
en is het mogelijk om je nick te veranderen en toch je puntjes te behouden? (met betrekking tot clans etc).
kan iemand mij zeggen in welke squad ik zit(en andere benodigdheden) want ik kan niet inloggen op armyofgot.nl
pssst geld kopen?
Daarvoor moet je niet op dit forum zijn, worden modjes boos.dark rule161 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:58:
kan iemand mij zeggen in welke squad ik zit(en andere benodigdheden) want ik kan niet inloggen op armyofgot.nl
Check je mail, staat alles in.
Oeh, net op een server waar dus duidelijk werd gecheated!!
Lag een sniper die ook bovenaan stond en tag van de server had op de grond. Dus ik mooi met mijn mes even neerprikken alles mis, dus ik schakel over op de doa leeg heel mijn gun vent blijft gewoon door schieten!!! Ja doei als het zo moet !!!

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
Verwijderd
Nou, doe mij die ook maar ... weet ook nog nergens vanSnow_King schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:01:
[...]
Daarvoor moet je niet op dit forum zijn, worden modjes boos.
Trouwens wat i-probs, hopelijk klapt ie er deze avond niet teveel uit
Enige wat je aan je nick ken sleutelen is er een tag voor zetten. Dit kan bij het inloggen met bf2, zie je een leeg vak erboven. En daar ken je wat invullen. En als dat niet is wat je wilt, rest je niks anders dan een nieuw account aan te makeneperon schreef op zondag 05 maart 2006 @ 16:47:
en is het mogelijk om je nick te veranderen en toch je puntjes te behouden? (met betrekking tot clans etc).
Right for all the wrong reasons.
sorry,maar ik heb geen mail gekeregen hoorSnow_King schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:01:
[...]
Daarvoor moet je niet op dit forum zijn, worden modjes boos.
pssst geld kopen?
Ging net weer ff lekker in Wake ... [opschep mode]eerste 5 minuten de gehele invasie in me eentje weten af te houden zo'n beetje[/opschep mode] ... die nieuwe muis van mij ( Razer Copperhead ) is toch wel even wennen hoor, dat ding is zo gevoelig dat je d'r bang van wordt
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Tering zeg .. leer ff fatsoenlijke zinnen maken man ..DrumandBass schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:07:
Oeh, net op een server waar dus duidelijk werd gecheated!!![]()
Lag een sniper die ook bovenaan stond en tag van de server had op de grond. Dus ik mooi met mijn mes even neerprikken alles mis, dus ik schakel over op de doa leeg heel mijn gun vent blijft gewoon door schieten!!! Ja doei als het zo moet !!!
Je brabbelt maar wat door elkaar heen .. ik kan het iig niet meer volgen!
Vandaag eventjes 1x goud, 1x silver en 1x brons gehaald ..
Op Karkand met een APC kickt ass
Beetje stomme vraag trouwens, maar doe ik nu wel of niet mee voor de war vanavond ?
Heb eerst wel mailtje gehad, maar later niets meer gehoord ... maakt me niet zoveel uit hoor, maar
ben ff benieuwd
Heb eerst wel mailtje gehad, maar later niets meer gehoord ... maakt me niet zoveel uit hoor, maar
ben ff benieuwd
Ad Astra Per Aspera
Verwijderd
Dat vraag ik me ook af ... heb nog steeds niks van info ontvangen of gevondenKuijpmans schreef op zondag 05 maart 2006 @ 18:19:
Beetje stomme vraag trouwens, maar doe ik nu wel of niet mee voor de war vanavond ?
ben ff benieuwd
Dit is de lijst van gotters die mee doen:
[GoT]ArieTillens
[GoT]Blacksnak
[GoT]Chickenmountain
[GoT]DeFiAnCeNL
[GoT]Equalized
[GoT]EyeWitness
[GoT]FaUsT[NL]
[GoT]Fragtallica
[GoT]HuiGie
[GoT]Klaassenster
[GoT]Lange_Slurf
[GoT]Leviath
[GoT]Maniacshouse
[GoT]Maxoss
[GoT]MrBondt008
[GoT]Oemfoefoe
[GoT]Oxgene
[GoT]Pepperana
[GoT]Rayzman-JT-NL
[GoT]Redje
[GoT]Roodkapje
[GoT]Ruza
[GoT]S@in
[GoT]ShaftXL
[GoT]Sideshowbobbie
[GoT]Sir-Real
[GoT]Sir_guustje
[GoT]Snow_King
[GoT]TallManNL
[GoT]Tripplesix
[GoT]TyNuS[NL]
[GoT]Vuurvoske
Maar dat is duidelijk te vinden op armyofgot.nl !
Edit: hehe net ff eerder maxoss
[GoT]ArieTillens
[GoT]Blacksnak
[GoT]Chickenmountain
[GoT]DeFiAnCeNL
[GoT]Equalized
[GoT]EyeWitness
[GoT]FaUsT[NL]
[GoT]Fragtallica
[GoT]HuiGie
[GoT]Klaassenster
[GoT]Lange_Slurf
[GoT]Leviath
[GoT]Maniacshouse
[GoT]Maxoss
[GoT]MrBondt008
[GoT]Oemfoefoe
[GoT]Oxgene
[GoT]Pepperana
[GoT]Rayzman-JT-NL
[GoT]Redje
[GoT]Roodkapje
[GoT]Ruza
[GoT]S@in
[GoT]ShaftXL
[GoT]Sideshowbobbie
[GoT]Sir-Real
[GoT]Sir_guustje
[GoT]Snow_King
[GoT]TallManNL
[GoT]Tripplesix
[GoT]TyNuS[NL]
[GoT]Vuurvoske
Maar dat is duidelijk te vinden op armyofgot.nl !
Edit: hehe net ff eerder maxoss
[ Voor 9% gewijzigd door Sideshowbobbie op 05-03-2006 18:32 ]
foutje 
je was net iets eerder met het posten van lijst

je was net iets eerder met het posten van lijst
[ Voor 172% gewijzigd door maxoss op 05-03-2006 18:32 ]
Dit topic is gesloten.