Ik ga zo weer spelenOemfoefoe schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Ik denk dat je op mij zit te flamen...pardon? dit is zeer zeker niet als flame bedoeld![]()
Het enige wat ik heb meegekregen is dat je op de carrier op mij schoot en 'lummel' tegen mij zei (een goede manier om je zin te krijgen btw). Waarschijnlijk omdat ik ook iedere keer zat te 'Alt-tabben' om ook mijn admintaken te voldoen (mrbondt kan dit beamen). Dat je me niet hoorde is dan bij deze vergeven(overigens was jij ook niet op TS)
Daar komt bij dat onze troepen het zwaar te verduren had (door o.a. dezelfde mrbondt in z'n J10) en zij moesten worden verlicht, want anders hebben we in no-time helemaal niemand meer op het eiland! Dus ik ging niet -zoals jij suggereert- alleen voor mijn eigen punten, want ik prefereer liever een winst met iets minder punten boven een verlies.
okey, maar in principe werden we niet geraped. Jij had dus best één run minder kunnen maken, we kregen toch geen poot aan de grond.
Anyway ik heb daarna in de chat getypt dat jij je plannetje kon gaan uitvoeren, omdat ik toch open sta voor nieuwe ideeën, maar je was inmiddels alweer vertrokken.
in een plane, (het werkte) omdat jij afk was
/edit
Wat betreft je plannetje...dit werkt alleen als je squad blijft idlen (dus nog niet ingame zijn) totdat jij op plaats van bestemming bent. Want anders moet jij wachten totdat je squadmembers een keertje doodgaan, zodat ze daarna op jou kunnen gaan spawnen. En ik had ook niet echt het idee dat je squadmembers op de hoogte was van jou tactiek aangezien iedereen her en der -al dan niet in een voertuig- ingame zijn ding aan het doen was.
Het lijkt me handiger dat je de volgende keer maar even op teamspeak vermeldt wanneer je dit weer wilt gaan proberen. Dan kan nml. de rest van je squad daar rekening mee houden. ach, op een of andere manier ging men zo snel achter elkaar dood dat het niet zo'n probleem was, daarnaast helpt een paar keer i need reinforcements roepen als je alleen bent op een verder 'leeg' eiland ook heel goed
. Bovendien werd ik niet aangevallen, niemand wist dat ik er zat, ik had dus tijd zat om ff te wachten op mn SQmembers
[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 02-03-2006 19:15 ]