[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.431 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Oemfoefoe schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:58:
[...]

Ik denk dat je op mij zit te flamen...pardon? dit is zeer zeker niet als flame bedoeld :>

Het enige wat ik heb meegekregen is dat je op de carrier op mij schoot en 'lummel' tegen mij zei (een goede manier om je zin te krijgen btw). Waarschijnlijk omdat ik ook iedere keer zat te 'Alt-tabben' om ook mijn admintaken te voldoen (mrbondt kan dit beamen). Dat je me niet hoorde is dan bij deze vergeven :) (overigens was jij ook niet op TS)
Daar komt bij dat onze troepen het zwaar te verduren had (door o.a. dezelfde mrbondt in z'n J10 >:)) en zij moesten worden verlicht, want anders hebben we in no-time helemaal niemand meer op het eiland! Dus ik ging niet -zoals jij suggereert- alleen voor mijn eigen punten, want ik prefereer liever een winst met iets minder punten boven een verlies.
okey, maar in principe werden we niet geraped. Jij had dus best één run minder kunnen maken, we kregen toch geen poot aan de grond.
Anyway ik heb daarna in de chat getypt dat jij je plannetje kon gaan uitvoeren, omdat ik toch open sta voor nieuwe ideeën, maar je was inmiddels alweer vertrokken.
in een plane, (het werkte) omdat jij afk was ;)

/edit
Wat betreft je plannetje...dit werkt alleen als je squad blijft idlen (dus nog niet ingame zijn) totdat jij op plaats van bestemming bent. Want anders moet jij wachten totdat je squadmembers een keertje doodgaan, zodat ze daarna op jou kunnen gaan spawnen. En ik had ook niet echt het idee dat je squadmembers op de hoogte was van jou tactiek aangezien iedereen her en der -al dan niet in een voertuig- ingame zijn ding aan het doen was.
Het lijkt me handiger dat je de volgende keer maar even op teamspeak vermeldt wanneer je dit weer wilt gaan proberen. Dan kan nml. de rest van je squad daar rekening mee houden ;). ach, op een of andere manier ging men zo snel achter elkaar dood dat het niet zo'n probleem was, daarnaast helpt een paar keer i need reinforcements roepen als je alleen bent op een verder 'leeg' eiland ook heel goed :). Bovendien werd ik niet aangevallen, niemand wist dat ik er zat, ik had dus tijd zat om ff te wachten op mn SQmembers
Ik ga zo weer spelen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Technicality op 02-03-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
ik heb hem hergestart maar ik weet niet of ie werkt want mn internet lagged als de hel!
denk het van wel maar je weet natuurlijk nooit zeker ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Voordat dit straks weer een welles/nietes-verhaal wordt, laten we het maar op samenloop van omstandigheden houden.

Als je toch het eea wilt onderbouwen laten we het maar een keer in TS doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quelake
  • Laatst online: 10-09 09:18

quelake

PSN Quelake

Zo, weer een unlock gescoord, ben nu sergeant...ik vroeg me af wat jullie de beste unlock vonden. Ik zag trouwens dat elke class nu meerdere unlocks heeft...hoe zit dat? Toen ik de game kocht had elke class gewoon 1 unlock, meer niet. En hoe scoor je die?

Tot nu toe heb ik de Medic en de Special Ops ge-unlocked....wat zijn jullie tips voor de volgende?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
quelake schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:09:
Zo, weer een unlock gescoord, ben nu sergeant...ik vroeg me af wat jullie de beste unlock vonden. Ik zag trouwens dat elke class nu meerdere unlocks heeft...hoe zit dat? Toen ik de game kocht had elke class gewoon 1 unlock, meer niet. En hoe scoor je die?

Tot nu toe heb ik de Medic en de Special Ops ge-unlocked....wat zijn jullie tips voor de volgende?!
Doe de sniper unlock als je van snipen houdt, doe de AT unlock als je van tankjes killen en van close combat actie houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 19:04:
...

Ik lees veel goeds over die nieuwe X-FI van Creative.
Werkt deze kaart lekker in BF2 en welk type kan ik het beste nemen, er zijn er namelijk
nogal wat. Een digitale SPDIF toslink out moet ie wel hebben voor muziek en films.
Is het eventueel ook mogelijk om 2 geluidskaarten in me bak te hebben. Of beginnen ze dan beide te blaffen bij geluid ?

Alvast bedankt.
Check dit topic ff voor meer info over X-fi.

Ik heb de Xtreme Music versie besteld.Hopelijk komt ie dit weekend binnen.
Ben benieuwd hoe de BF2 ervaring daarmee is icm met hoofdtelefoon. Hoor er goede berichten over.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
fryskmantsje schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:40:
[...]

Ben benieuwd hoe de BF2 ervaring daarmee is icm met hoofdtelefoon. Hoor er goede berichten over.
Kan ik alleen maar beamen! Is gewoon zalig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Blacksnak schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:46:
[...]

Kan ik alleen maar beamen! Is gewoon zalig!
jij hebt een beamer met X-fi? :o

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Joepie, eindelijk van mijn Corporal rank af :o

Kijk ik voor de lol op mijn ranking op de leaderboard: staan er alleen maar master/gunnery/sergeants rond mijn ranking, was de enige corporal. Zal wel iets goed doen dan :P

Ben benieuwd wat ik kan unlocken.

Was leuk spelen op de DJMantri net (ondanks uiteraard gerape). Men heeft daar best een leuk niveau, kan daar tenminste goed mee komen als beginner.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

hehe eindelijk al mijn badges, die pistole paultje badge en die boemboem badge zijn echt wel moeilijk te krijgen. Ik heb dus echt gewoon als een gek lopen schieten met een pistool, ontelbaar keren zelf gedood voor dat ik deze eindelijk kon halen. zelfde met de claymore, gewoon in de gangen van karkand neer smijten en weglopen doodgaan en weer opnieuw...

ben nu dus echt helemaal gaar na 4 uren straight achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:20:
[...]

Teamkillen is tegen al m'n principes, maar DeluxZ en Vuurvoske zal ik teamkillen waar en wanneer ik maar kan. Alle twee zeer onprettige persoonlijkheden met afwijkingen die je vooral bij Nederlanders ziet. Daarom speel ik maar niet meer op die servers waar je ze vaak tegenkomt.
Mooi dan zien we jou ook niet meer op DJMantri :+

En over dat teamkillen wat Vuurvoske zei, wij waren gewoon al een hele tijd serieus bezig geweest en het was tijd voor wat fun :) We hebben het alleen bij elkaar gedaan, ik vind dat het wel een keer moet kunnen O+

[ Voor 21% gewijzigd door DeluxZ op 02-03-2006 21:52 ]

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
eperon schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:36:
[...]
jij hebt een beamer met X-fi? :o

:P
hehe :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Zijn hier trouwens mensen die al wat gerommeld hebben met de BF2 map editor? Op de site http://kysterama.co.nr/ heb je een uitgebreide tutorial over hoe de BF2 editor werkt. Ikzelf heb met de Darfur 2 map wat lopen rommelen (zie hier). Op zich is't leuk om de spawns van de usa en mec naast elkaar te zetten om vervolgens met 64 bots lekker oorlogje te gaan voeren. De kogels vliegen je letterlijk om de oren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik moet m'n teamkill badge nog halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:39:
[...]

Ach, ik moet m'n teamkill badge nog halen
Waarom moet alles zo moeilijk Smootg2K ? Waar maak jij je druk over als zij elkaar teamkillen voor de lol, ze kennen elkaar en ze doen dat puur om elkaar te treiteren of wat dan ook. Waarom wil jij ze nu ineens teamkillen en nooit meer met ze samen spelen? Beetje zinloos gelul.

Back to topic,

Iedereen van de war heeft de warmail gehad denk ik zo, ziet er goed uit, ik heb er zin in :+ .

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet alles zo moeilijk Smootg2K ? Waar maak jij je druk over als zij elkaar teamkillen voor de lol, ze kennen elkaar en ze doen dat puur om elkaar te treiteren of wat dan ook. Waarom wil jij ze nu ineens teamkillen en nooit meer met ze samen spelen? Beetje zinloos gelul..
Mijn eerste ervaring met BF2 online als groene noob was ronde na ronde geteamkilled worden door deze schatjes. Zelfs als ik van team wisselde. Na een paar uur is dat niet meer leuk. Zeker als je zelf geen enkele teamkill hebt gemaakt.

Jij zal dat best leuk vinden, maar ik dus niet
En als ze dat dan heel trots hier komen melden dan heb ik daar moeite mee ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:02:
[...]

Mijn eerste ervaring met BF2 online als groene noob was ronde na ronde geteamkilled worden door deze schatjes. Zelfs als ik van team wisselde.
Het leven is een wervelstorm.

Oude poep plakt harder dan verse shit, dus ze komen er echt wel mee weg. En je zal er mee moeten leven. Je hebt gelijk, maar het is niet anders.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05:46
Da morpheus? heb je enig idee op welke dag de patch uitkomt? O-) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
DeluxZ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 21:49:
[...]

En over dat teamkillen wat Vuurvoske zei, wij waren gewoon al een hele tijd serieus bezig geweest en het was tijd voor wat fun :) We hebben het alleen bij elkaar gedaan, ik vind dat het wel een keer moet kunnen O+
Haha, ja vandaag was geen serieuze dag nee ;)
Lekker kloten is soms ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BladePHQ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:38:
[...]

Af en toe heb ik ook wel eens zoiets van 'als het dan toch zo moet, laat ik de boel dan maar eens stevig verzieken'. Techniek is dan om tk's uit te lokken (niet door voor voertuigen te springen of zo) en te zien dat de ambetante factor na drie tk's automatisch wordt gekickt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
Equalized schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:23:
Ik weet niet of mensen daar blij mee zijn, en of dat op DJMantri zelfs toegestaan is, maar ik ben met een omweg naar Beach gevlogen, daar gebailed en snel die flag gecapt.
Waarom zou het niet toegestaan zijn om te bailen om de vlag te cappen, of mis ik iets en bedoelde je of iets anders niet is toegestaan ?

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Laatst online: 16:57

Shabbaman

Got love?

Broodjebram schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:34:
10 maart. Bron: hier. In hetzelfde artikel waarin uitgebreid wordt beschreven dat gisteren Euro Force 18 uur lang per ongeluk te koop is geweest. Hilarisch.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:37:
[...]

10 maart. Bron: hier. In hetzelfde artikel waarin uitgebreid wordt beschreven dat gisteren Euro Force 18 uur lang per ongeluk te koop is geweest. Hilarisch.
Dat Euro Force te koop is geweest wist ik :Y) (kan m toch niet kopen heb geen credit card enzo)
10 maart? Ok ik ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 08:37:
[...]

On March 1st, an EA downloader snafu made forthcoming Battlefield 2 (PC) booster pack Euro Force available for purchase and play a full two weeks prior to its scheduled release
Net zo hilarisch als die regel waarin ze zeggen dat het 2 weken voor de geplande release is. Waarschijnlijk bedoelen ze 1 maand na de geplande realease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:55

Stewie!

Keen must die!

Broodjebram schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:34:
Ja, maar mag ik helaas niet zeggen ;)
Zo te zien vrij weinig toe te voegen hiero 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 03-03-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:33:
Hebben we er al zin in, war komende zondag? :)
Jaa, Ik zal je zoeken op het slachtveld, deserteurs verdienen de kogel..... }) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
With stupid ^^

Ik zal het hele weekend rustig aan doen om mijn energie en concentratie niet fout te laten lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:47:
[...]
Jaa, Ik zal je zoeken op het slachtveld, deserteurs verdienen de kogel..... }) :P
_/-\o_

We will haunt you down and kick your ass! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:50
BladePHQ schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:38:
[...]

Als je graag wil kloten start je toch lekker zelf een server. Beetje egoïstisch, niks irritanter dan mensen die het verpesten voor anderen.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
quelake schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 20:09:
Sinds BF:SF is uitgebracht, is er een extra unlocks zichtbaar per spelersklasse. (muv sniper en AT, deze extra unlocks zijn pas zichtbaar miv patch 1.20) In principe kunnen enkel diegene die BF:SF in bezit hebben, deze extra unlocks vrij spelen. Bovendien kunnen bezitters van BF:SF maar liefst 2 ipv 1 wapen(s) per rang unlocken.

Van de eerste serie unlocks (geen BF:SF unlocks) vond ik de G36C (SpecialOps), de DAO-12 (AT) en de G3 (Assault) het beste. Maar dat is natuurlijk afhankelijk van de spelerklasse die je het meest speelt. In elk geval presteert de unlock altijd beter dan de standaard wapens, vooral sinds de patch 1.20 (G3, Medicgun, PKM zijn sindsdien beter geworden)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

OCTheEagle schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 22:37:
Zijn hier trouwens mensen die al wat gerommeld hebben met de BF2 map editor? Op de site http://kysterama.co.nr/ heb je een uitgebreide tutorial over hoe de BF2 editor werkt. Ikzelf heb met de Darfur 2 map wat lopen rommelen (zie hier). Op zich is't leuk om de spawns van de usa en mec naast elkaar te zetten om vervolgens met 64 bots lekker oorlogje te gaan voeren. De kogels vliegen je letterlijk om de oren. :P
Ja ikke :P
Het mappen maken is best makkelijk, alleen om de tijd backuppen want een map is zo verkloot ben ik achter gekomen. Ik heb het wel geprobeert om Single-Player in mijn mappen te krijgen maar het was niet geluk. Maarja, oefening baart kunst zeggen ze :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
Er is een lekkere PB hack gemaakt, check deze thread http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=19305 (als die nog niet dicht is) en dit filmpje http://files.filefront.com/frackwmv/;4831542;;/fileinfo.html

Knivekills op 50 meter afstand, L96A1 fully automatic met 100+ rounds, auto bazooka....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

kevin schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 10:26:
Er is een lekkere PB hack gemaakt, check deze thread http://forum.eagames.co.uk/viewtopic.php?t=19305 (als die nog niet dicht is) en dit filmpje http://files.filefront.com/frackwmv/;4831542;;/fileinfo.html

Knivekills op 50 meter afstand, L96A1 fully automatic met 100+ rounds, auto bazooka....
Yeah right :/ , degene die dat doet is wel heel zielig vind ik. Als je gewoon niet kan winnen ga dan schaken tegen jezelf ofzo :|
(maar die auto-re-load bazooka is eigenlijk wel een leuk idee voor een mod 8)7 )

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie

Zo kan je wel puntjes halen ja :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91

Zielig hoor die Cheaters. Die gasten moesten ze een lekkere hardware ban geven.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Broodjebram
Wat een watje :r
Kan hij het niet winnen gaat ie maar hacks verzinnen :|

[ Voor 71% gewijzigd door Broodjebram op 03-03-2006 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
TallManNL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:32:
[...]

Waarom zou het niet toegestaan zijn om te bailen om de vlag te cappen, of mis ik iets en bedoelde je of iets anders niet is toegestaan ?
je kan het ook taxi-en noemen.
misschien ontneem je wel een top piloot in je team de kans om die j10's neer te halen of
voor het zelfde de geld word je 0.02 seconden nadat je bent gebailt afgeschoten.
dan is het wel een waste.

maar ja, als je echt een tijd vast zit op de carrier dan kan ik 't wel begrijpen dat je 't probeert..

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webjunkie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 14:28
kw_nl schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:55:
[...]

Als je graag wil kloten start je toch lekker zelf een server. Beetje egoïstisch, niks irritanter dan mensen die het verpesten voor anderen.
helemaal mee eens.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

hee

kent iemand deze al

http://www.bf2s.com/award.php?sort=1

kan je zie hoevaak jouw award/badge al is uitgereikt in the of duty

edit//las net dat deze lijst niet echt up to date is...ach

[ Voor 15% gewijzigd door jefjef op 03-03-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 11:49

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 23:02:
[...]

Mijn eerste ervaring met BF2 online als groene noob was ronde na ronde geteamkilled worden door deze schatjes. Zelfs als ik van team wisselde. Na een paar uur is dat niet meer leuk. Zeker als je zelf geen enkele teamkill hebt gemaakt.

Jij zal dat best leuk vinden, maar ik dus niet
En als ze dat dan heel trots hier komen melden dan heb ik daar moeite mee ja
Heb ik jou ooit geteamkilled :? Waarschijnlijk niet maarjah, wat jij wilt kill me maar boeit me echt geen hol :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:50
jefjef schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:06:
hee

kent iemand deze al

http://www.bf2s.com/award.php?sort=1

kan je zie hoevaak jouw award/badge al is uitgereikt in the of duty

edit//las net dat deze lijst niet echt up to date is...ach
Wil degene met Veteran Grappling Hook Specialist Badge zich melden!

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Dan moet je toch iets van 500 van die dingen deployen? Ik heb sf wel, maar heb het maybe 3uur totaal gespeeld, vind karkand gewoon de lekkerste map.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als er hacks of serieus gameplay verpestende exploits zijn, dan is het imho het beste zo min mogelijk erover te hebben op public fora, maakt alleen maar slapende honden wakker.

Aan de andere kant zou je kunnen zeggen hoe meer publiciteit des te eerder dat het gefixed wordt, dat is voor mij een lastige inderdaad om te weerleggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Lostcuban schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:29:
Dan moet je toch iets van 500 van die dingen deployen? Ik heb sf wel, maar heb het maybe 3uur totaal gespeeld, vind karkand gewoon de lekkerste map.
3000!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Dan ben je een paar weken bezig met al1 die dingen deployen ofzo 8)7

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Lostcuban schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:16:
[...]

Dan ben je een paar weken bezig met al1 die dingen deployen ofzo 8)7
Nuh, gewoon 24 uur achter elkaar als een debiel klikken op je muis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Stimpy1978 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 09:32:
[...]

[...]

Net zo hilarisch als die regel waarin ze zeggen dat het 2 weken voor de geplande release is. Waarschijnlijk bedoelen ze 1 maand na de geplande realease.
Je hebt helemaal gelijk :*)

Ik heb een maand geleden ofzo iemand hier zien schrijven dat ze van plan waren Euro Force te gaan doorverkopen voor de zielige nederlandertjes (zoals ik) zonder credit card. Was dat "ze" i3d? Iemand? Op zich zou dat wel mooi zijn. Is die aankoop via EA downloader gekoppeld aan het creditcardnummer of aan een login/cd key oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lostcuban schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 11:29:
En hou er rekening mee dat flashbangs die je in 'vanille' gebruikt niet worden meegerekend !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:01

marapuru

db.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:34:
[...]

En hou er rekening mee dat flashbangs die je in 'vanille' gebruikt niet worden meegerekend !
Het gaat om de Grappling hook, die kan je niet eens in vanilla gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Het gaat om de Grappling hook, die kan je niet eens in vanilla gebruiken :)
Dus wel, net als die andere 'nuttige' SF-goodies. Maar om veteran te worden moet ik 3.000x linksklikken, G, linksklik enzovoorts :|

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:12:
@delux

Over gulf of oman.

leer please de betekenis van baserapen.
K werd een tijdje terug gewoon gekickt voor spawncampen terwijl ik gewoon mn eigen vlag aant verdedigen was. Hoe stom ben je dan. 8)7

Volgens mij was dat op tactical-fighters (www.tactical-fighters.com)
Echt ernstig trieste mannen zijn dat...ook op wake....ik was usmc en vloog over het water tussen het eiland in...ik schiet 2 raketten op een heli af en die schieten er langs...word ik weer gekicked voor baserapen omdat die rakketten die er langs schoten toevallig de j-10 opzochten die net aan het opstijgen was..haha...maar zelf kwamen ze linea recta naar de carrier toe om bommen te droppen...
Nogmaals...erg zielige mannen. We zijn toch even op hun site gaan kijken en daar stond een shoutbox...helemaal vol met klachten van mensen die gekicked waren voor dat soort onzin...gisteren was die shoutbox ineens verdwenen..haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Mja daar kan ik ook niets anders op zeggen dan "their server their rules".
Zij betalen er hoogstwaarschijnlijk voor dusja dan hebben ze zelf het recht in handen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Dat kan... maar dan niet als ranked server (die moeten aan de regels van EA voldoen).

Geen idee dus of het een rakend server was...

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
RFVR schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:16:
[...]

Dus wel, net als die andere 'nuttige' SF-goodies. Maar om veteran te worden moet ik 3.000x linksklikken, G, linksklik enzovoorts :|
Dacht het toch van niet....ik heb iig nog nimmer iemand in bijv. Karkand van een tokkeltouw zien glijden, noch heb ik ooit het gebruik van touwladders in de BF Vanilla city maps kunnen constateren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
gast, alleen de flashbang kan in vanilla.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57

GforceNL

Out of memory....

Op gamert staat er weer een leuk stukje, een voorbeschouwing over de war tussen GoT en Gamert.

http://www.gamert.nl/voor...ert_vs_twea.html#comments

[ Voor 11% gewijzigd door GforceNL op 03-03-2006 13:54 ]

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Dat plaatje er ook bij... geweldig...
Aanschouw de typische GoTter:
Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/upload/tweakert.jpg
:D
Getuigd wel weer van humor :)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mrmali schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:26:
Mja daar kan ik ook niets anders op zeggen dan "their server their rules".
Zij betalen er hoogstwaarschijnlijk voor dusja dan hebben ze zelf het recht in handen :)
Ja zo ken ik er nog een paar zeg...Dan kan ik alleen maar zeggen: REGELS ZIJN REGELS...dan moeten ze zich er zelf ook aan houden!!

En dit ging gewoon nergens over. Hoe kan je het nou over baserapen hebben 5 sec nadat de ronde is gestart. Ik zat als eerste in een vliegtuig en ik miste de heli waardoor ik per ongeluk de J-10 van de baan schoot. En dan meteen kicken voor baserape...dan ben je wel heel erg zielig.

En als je met een tank je eigen vlag (square op karkand) staat te verdedigen nota bene!! je kicken voor spawncampen. Leer dat eerst eens wat die dingen betekenen voordat je er iemand voor kicked!! Kom op zeg!

Maar ik weet wel hoe het zat. Ik was er met een paar vrienden en we wonnen steeds van ze want ze konden ook nog geen hol...ze kickte gewoon omdat ze niet konden winnen. Ik vind niet dat je op een ranked server mensen kan kicken zodat je zelf kan winnen. Aan het einde van de ronde gingen ze ons uitlachen omdat ze net aan hadden gewonnen....nou wat een prestatie als mijn halve team ongeveer 3x per ronde word gekicked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
MetalRush schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:57:
Dat plaatje er ook bij... geweldig...
Aanschouw de typische GoTter:
[afbeelding]
:D
Getuigd wel weer van humor :)
alles onder het mom van psychological warfare natuurlijk :P

[ Voor 92% gewijzigd door indexample op 03-03-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 12:27:
[...]

Je hebt helemaal gelijk :*)

Ik heb een maand geleden ofzo iemand hier zien schrijven dat ze van plan waren Euro Force te gaan doorverkopen voor de zielige nederlandertjes (zoals ik) zonder credit card. Was dat "ze" i3d? Iemand? Op zich zou dat wel mooi zijn. Is die aankoop via EA downloader gekoppeld aan het creditcardnummer of aan een login/cd key oid?
Jep, maar gaat niet door, EA Nederland wilt niet meewerken hieraan.
In Duitsland kan je Euro Forces wel gewoon in de winkel kopen, althans, een doosje met een serial erin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

gforcegti schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:50:
Op gamert staat er weer een leuk stukje, een voorbeschouwing over de war tussen GoT en Gamert.

Whehehe O-) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol .. stelletje analfabeten daarzo ..
Zie bijvoorbeeld dit screenshot van een typische Gamert wedstrijd waar ook GoT-ers te vinden waren
Wat dacht je van deze screenshot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
@extremepro

is het

de screenshot (deze)

of

het screenshot (dit)

ik zou het niet weten. anywayz, je snapt toch wat er staat ;)

trouwens, "daarzo" is ook geen nederlands hoor :P

[ Voor 26% gewijzigd door indexample op 03-03-2006 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg iik heb nu ineens zin. om GAMERT aftemaken na het lezen van dat stukje.

Crosstorm bied zich aan?

heeft iemand die link nog voor mij omdat ik toch nu ineens zin heb om mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:05:
[...]

Ja zo ken ik er nog een paar zeg...Dan kan ik alleen maar zeggen: REGELS ZIJN REGELS...dan moeten ze zich er zelf ook aan houden!!

En dit ging gewoon nergens over. Hoe kan je het nou over baserapen hebben 5 sec nadat de ronde is gestart. Ik zat als eerste in een vliegtuig en ik miste de heli waardoor ik per ongeluk de J-10 van de baan schoot. En dan meteen kicken voor baserape...dan ben je wel heel erg zielig.

En als je met een tank je eigen vlag (square op karkand) staat te verdedigen nota bene!! je kicken voor spawncampen. Leer dat eerst eens wat die dingen betekenen voordat je er iemand voor kicked!! Kom op zeg!

Maar ik weet wel hoe het zat. Ik was er met een paar vrienden en we wonnen steeds van ze want ze konden ook nog geen hol...ze kickte gewoon omdat ze niet konden winnen. Ik vind niet dat je op een ranked server mensen kan kicken zodat je zelf kan winnen. Aan het einde van de ronde gingen ze ons uitlachen omdat ze net aan hadden gewonnen....nou wat een prestatie als mijn halve team ongeveer 3x per ronde word gekicked!
Je hebt wel gelijk hoor, maar uiteindelijk hebben zij het laatste woord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:23:

Crosstorm bied zich aan?

heeft iemand die link nog voor mij omdat ik toch nu ineens zin heb om mee te doen.
http://www.armyofgot.nl

Maar kvrees dat je een beetje (veel) te laat bent. Of er moet iemand vrijwillig zijn plaats afstaan natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:45:
[...]

Dacht het toch van niet....ik heb iig nog nimmer iemand in bijv. Karkand van een tokkeltouw zien glijden, noch heb ik ooit het gebruik van touwladders in de BF Vanilla city maps kunnen constateren.
als je m'n opmerking grondig leest zie je dat ik het enkel over die flashbangs heb ... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_E
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-07 11:04
DaMorpheus schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:06:
[...]

Jep, maar gaat niet door, EA Nederland wilt niet meewerken hieraan.
In Duitsland kan je Euro Forces wel gewoon in de winkel kopen, althans, een doosje met een serial erin ;)
Dus in nederland komt het helemaal niet in de winkels? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:23:

Crosstorm bied zich aan?

Je mag gerust in mijn plaats meedoen ... kans zit erin dat ik het zondagavond net niet haal ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kid_E schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:40:
[...]

Dus in nederland komt het helemaal niet in de winkels? :X
Online kopen en betalen via bankoverschrijving kan wel via EA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Weet iemand van jullie nog een leuke infantry only server met niet teveel lag ?
Mijn standaard server is namelijk offline voor een langere tijd.

Groeten Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
dutch_warrior schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:10:
Weet iemand van jullie nog een leuke infantry only server met niet teveel lag ?
Mijn standaard server is namelijk offline voor een langere tijd.

Groeten Martijn
bestaan die dan? dan heb je ook weinig aan je AT en engineer-kits....
of bedoel je city-maps only? daar zijn er genoeg van. zoek anders even met 24/7 naar servers

[ Voor 14% gewijzigd door indexample op 03-03-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Laatst online: 29-05-2023
jup die bestaan er is op clanbase zelfs een hele infantry only ladder met in de 60 actieve clans.
en je hebt inderdaad geen hol aan anti tank en engineer
En ik bedoelde geen city maps ik bedoelde servers zonder artilery en voertuigen.
ik speelde vroeger op analo obligatore (beetje rare naam ja :P)
die server was artilery, tanks en apc's verboden.

[ Voor 42% gewijzigd door dutch_warrior op 03-03-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Laatst had ik een erg leuke server gevonden. Ze hadden server-side de vehicles eruit gehaald en de vlaggen veranderd, 16 player maps en dan geoptimaliseerd voor infantry dus! Waanzinnig!
Deed me denken aan de goeie ouwe tijd op Stalingrad, nades weg, tanks weg en knallen maar :D
Helaas weet ik de servernaam niet meer, maar als ik hem weer eens vind post ik hem.

En trouwens voor de liefhebbers van infantry: www.infantrymod.com
Een mod die eigenlijk het echte infantry terugzet in de game :)

[ Voor 16% gewijzigd door marapuru op 03-03-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als jullie nog een "losse oproep kracht" nodig hebben ben ik beschikbaar, laatst was er zo'n wedstrijd dat je van die spellen kon winnen, toen stond ik met een aardige voorsprong bovenaan :P
zo goed zijn ze dus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

DaMorpheus schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:45:
[...]

Online kopen en betalen via bankoverschrijving kan wel via EA :)
Kijk, dat is dan weer goed nieuws. Scheelt weer een rant richting EA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 14:25
Shabbaman schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:43:
[...]

Kijk, dat is dan weer goed nieuws. Scheelt weer een rant richting EA ;)
zal je wel paar dagen moeten wachten voordat ze het geld hebben :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:41:
[...]

Je mag gerust in mijn plaats meedoen ... kans zit erin dat ik het zondagavond net niet haal ...
We hebben nog een reservelijst die uiteraard voorrang krijgt op de nog niet aangemeldde spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
TallManNL schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 00:32:
[...]

Ik bedoelde hiermee, inplaats van een jet gebruiken om te vechten/bomben, hem als vervoermiddel te gebruiken om naar een verlaten vlag te vliegen en die dan te cappen. Dit omdat de rest van de vervoersmiddelen of niet snel genoeg zijn óf een 'easy target' zijn.

(Alleen als je echt vast zit op de carrier trouwens ;))

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

maxoss schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 15:46:
[...]

zal je wel paar dagen moeten wachten voordat ze het geld hebben :r
Ik moet toch eerst een paar dagen wachten voordat ik besloten heb of ik het wel wil hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 14:34:
[...]

als je m'n opmerking grondig leest zie je dat ik het enkel over die flashbangs heb ... 8)
Als je mijn opmerking leest, zie je dat ik RFVR quote. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whahaha net een paar uurtjes gespeeld.

en die GAMERT clan laat zich wel heel graag plat walsen.
:+ was met een buggy continu aan het platwalsen >:)

en vooral op de heli spawn plaats :9

pak hem beet. 9x GAMERTS om gereden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Laatst online: 14:25
Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 16:56:
Whahaha net een paar uurtjes gespeeld.

en die GAMERT clan laat zich wel heel graag plat walsen.
:+ was met een buggy continu aan het platwalsen >:)

en vooral op de heli spawn plaats :9

pak hem beet. 9x GAMERTS om gereden :>
_/-\o_

laat ze het maar voelen hoe ze geownd gaan worden })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maxoss schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 17:11:
[...]

_/-\o_

laat ze het maar voelen hoe ze geownd gaan worden })
Helaas moest ik vroeg tijdig stoppen of anders had ik nog wel een goude plake binnen gehaald

huiswerk en ouders pfff :/

Trouwens leuke teamwork score heb je gehaald!!
(de pica die je gepost hebt op GAMERT) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ach alleen maar leuk die rivaliteit. Hoop wel dat het een friendly match blijft en dat niemand gaat zeiken hehe.

Ik vind het ook heerlijk om Gamerts om te leggen. Het liefst op de meest vernederende manieren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
oewwwww wat wordt dat een lekker gevoel

GoT GaT DoD :P

[ Voor 8% gewijzigd door indexample op 03-03-2006 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz .. ik ben er zondag niet .. dus ik wens iedereen van GoT succes.
Own die klote Gamerts maar eens ..

Good luck soldiers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gforcegti schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 13:50:

lol iets van drie gotters (mij hoef je niet mee te tellen want ik zat er net twee minuten in) vs 11 Gamerts vind je het gek dat ze lijken te ownen. Met die lompe koeienletters verdrijven ze al die andere, let niet op mijn naam O-) Maar goed ze zitten maar wat te zaniken. Ik zelf weet bijna zeker dat de overwinning voor de gotters is.

Ookal vecht ik zelf niet mee, omdat ik te lui was om mezelf in te schrijven

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2006 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt Euroforce eigenlijk uit?
Eerst was het 8 feb. toen eind feb., en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

De brightness is nergens in te stellen? En die Nvidia-drivers, is die noodzakelijk om te installeren?

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Depress
  • Laatst online: 10:28
NoStra schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:24 op de eerste pagina:
Wie heeft er geupgrade voor BF2 van 6800GT/Ultra naar 7800GT(X)? Kan iemand mij vertellen hoeveel het verschil was? Ik vind het namelijk nog steeds niet 100% lopen bij mij. Ik heb een A64 @ 2700Mhz, 2GB aan ram en een 6800GT 256mb @ Ultra. Misschien moet ik ook niet zo zeuren en aanstellen, maar heb het idee dat het gewoon nog lekkerder kan lopen:)
Ik heb geupgrade daarvoor, van een Ultra naar een GTX. Het verschil is merkbaar in de FPS, ik heb er nog 2GB geheugen bij en een A64 3500+ Venice. Het draait net zo lekker als eerst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
GGS_106 schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:31:
De brightness is nergens in te stellen? En die Nvidia-drivers, is die noodzakelijk om te installeren?
Gamma, Brightness, Contrast: Battlefield 2 does not seem to have any in-game options to alter the brightness, contrast or gamma of the game. You will have to use a third-party program like PowerStrip which works with all graphics cards, or the gamma options in your graphics card's control panel to alter the game's brightness/gamma/contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om gpu's te vergelijken: http://www.tomshardware.c...a_charts_viii/page21.html is een handige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:24:
medio maart, betergezegd na volgende week :P

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 18:24:
Eerst komt patch 1.21 uit, en daarna word EF pas gereleased ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatst gekicked+ gebanned met een hele "clan" op de DFC (Dutch Fighter Club) server,

Waren in 0wnage toen de admins gingen zeiken over baserapen, wat we niet deden, wel verdedigden wij onze eigen vlaggen, en viel er veel te killen bij vlaggen waar we nog mee bezig waren te cappen.

beginnen 2 admins te schelden over moeders en vaders en enkele enge ziektes }:O kwamen voorbij,

worden we vervolgens met de "clan"+een aantal teammembers gekickt voor "Cheating" :P
dus ik d8 vandaag weer ff een smakelijk potje te kunnen spelen op de DFC server,

heb ik een lifetime ban voor Cheaten O+

Niets dan Lof voor deze pro-jongens _/-\o_

als er iemand van deze Heldhaftige mannen op de DFC server aan het rapen waren, waren ze het zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 maart 2006 @ 19:58:
Laatst gekicked+ gebanned met een hele "clan" op de DFC (Dutch Fighter Club) server,

Waren in 0wnage toen de admins gingen zeiken over baserapen, wat we niet deden, wel verdedigden wij onze eigen vlaggen, en viel er veel te killen bij vlaggen waar we nog mee bezig waren te cappen.

beginnen 2 admins te schelden over moeders en vaders en enkele enge ziektes }:O kwamen voorbij,

worden we vervolgens met de "clan"+een aantal teammembers gekickt voor "Cheating" :P
dus ik d8 vandaag weer ff een smakelijk potje te kunnen spelen op de DFC server,

heb ik een lifetime ban voor Cheaten O+

Niets dan Lof voor deze pro-jongens _/-\o_

als er iemand van deze Heldhaftige mannen op de DFC server aan het rapen waren, waren ze het zelf wel.
oh wat verlang ik naar het oude bf1942 tijdperk.

O+ Volgens mij maar ooit 2 gekickd in me hele bf2 carrier.

en 1 ban op telenet server :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
Heb ook nog mooi screenshot in het kader van GoT vs Gamert.

Overwinning voor GoT is binnen denk ik. })

Afbeeldingslocatie: http://img472.imageshack.us/img472/1927/gotvsgamert2ui.th.jpg

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen kom allemaal naar GAMERT city maps. #2
wedstrijd begint bijna

http://www.gamert.nl/foru...s=0&postorder=asc&start=0
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.