[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.430 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mr. Bondt schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:57:
Ik heb maar gelijk twee plaatjes opgestuurd, Lighteye ;)
ah mooi, nog maar 5 mensen op de poll gestemt zie ik maar allemaal nee :) als dat zo blijft wil ik weleens kijken om de potd te verbeteren, mooiere browsemogelijkheid en kunnen voten op oude potd's bijvoorbeeld :)

Nu ff ruzie maken met de grasmaaier euh naar de kapper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:25
TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Ik kan je verzekeren dat er niet met team balance aan/uit wordt geklooid door de admins, wat echter wel opvalt is dat er nogal vaak mensen proberen over te stappen naar het andere team wat dan weer terug te zien is in het verschil als je op TAB drukt.
Gister heb ik tijdelijk team balance aangezet omdat het verschil gewoon te groot was. Daarna heb ik het weer uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:47

Tubby

or not to be

mja, teambalance is ook niet altijd goed

heb regelmatig dat ik bij het verliezende team speel (ik join altijd de verliezende kant) en dat ik dan ge-auto-balanced wordt naar de andere kant alleen omdat het verschil in spelers toevallig groter is dan 1. Terwijl er helemaal niet gekeken wordt naar het aantal vlaggen ed.

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:45:
nee dit is speciaal voor de XFI je ziet dan ook bij je hoofdtelefoon logo (als je die hebt ge-enabled op de controlpanel) dat je met CMSS3D ook 8 speakertjes rond je hooftelefoon hebt staan.

[afbeelding]

trouwens als je hardware sound hebt dan heb je betere prestaties omdat je CPU ook niet nog eens geluid moet gaan renderen
Klinkt erg goed... Hoe zou dit klinken met mijn Zalman 5.1 koptelefoon? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
maxoss schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:07:
[...]

Gister heb ik tijdelijk team balance aangezet omdat het verschil gewoon te groot was. Daarna heb ik het weer uitgezet.
:D Ik dacht dat we altijd met teambalance draaiden alleen dat die sinds 1.20 rot is gegaan ofzo.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:16:
[...]

:D Ik dacht dat we altijd met teambalance draaiden alleen dat die sinds 1.20 rot is gegaan ofzo.
heeft altijd uit gestaan hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Weet iemand of er binnenkort een multipack met BF 2 en SF aankomt?
Heb al meerdere keren gezocht, maar kon er niets over vinden.

Thanks.

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:54:
Ach man opzouten met Djmantri..
Net als op gulf of oman.

zit er een paar klagers, dat ik zit te baserapen.
Ja en dat van 10KM afstand.

plaatje

Gasten als jullie dat plaatje ziet, zit ik temminsten 2km van de basis af :O en
dat noemen ze baserapen, als ik het zo nodig vond om jullie te gaan pesten, zou ik wel in de basis gaan rond rijden en ter informatie dat noemen ze baserapen

volgens mij misbruikte iemand zijn admin rechten tss..
want voor een spwan rijden terwijl je geen zicht hebt op de spwan
en 2 km vandaan een spwan.

is duidelijk geen baserapen.
Als ik hier nog even op mag reageren, de situatie lag wel iets anders: Aan de MEC zijde spwande steeds 2 vliegtuigen. Jij wachtte tot die vliegtuigen spwanden en als er iemand in klom schoot je dat ding kapot. Ik weet dat je ver weg stond maar wat heeft het voor nut om je met je tankje te verstoppen op een grote afstand en dan opstijgende vliegtuigen die totaal weerloos zijn kapot te schieten.

Het was misschien ook wel slim om als AT jou op te gaan zoeken ofzo, maar ik dacht dat jij naar een paar keer in de chat verzocht wordt om te stoppen, wel zou inzien om te stoppen met het 'baserapen'. Of dit nou wel of niet baserapen was, het was vrij irritant omdat jij niet te zien was en steeds opstijgende vliegtuigen meteen kapotschoot. Blijkbaar vond je dit gewoon rechtvaardig en ging je door.

Net toen ik met een AT kit gespanwnd had, kon ik je niet meer vinden en stopte je gelukkig met schieten. (kan je m'n gedachten lezen ofzo :+ )

De admins mogen beslissen of dit nou wel of niet rapen is, ik doe er ook niet zo moeilijk over, maar van jou had ik wel verwacht dat je inplaats van opstijgende jets de actie wel ergens anders zou opzoeken. (Dat potje werd trouwens heel veel geraped: uncappable bomben, arty op uncappable, met buggys op uncappable mensen gaan aanrijden)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:50
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:54:
[...]

Misschien dat ik niet zoveel post hier maar dat houd niet in dat ik dus niet alle delen heb gelezen. Als je het dan zo nodig vind om op deze manier te reageren doe dat niet zo kleinerend met die irritante smilies!
Als het al een dubbelpost was, dan alvast sorry en heb ik er ergens overheen gelezen. Ik kan ook niet ALLE linkjes gaan volgen die hier gepost worden.
Ben het met je eens, een week niet kijken en je bent een dag bezig met terug lezen.
Het is een beetje mierenneuken.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

greatgonzo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:41:
Kijk dat je zo kansloos bent om alleen te willen vliegen is tot daar aan toe, maar wordt dan geen teamleader, maar ga lekker voor jezelf spelen..

Gelukkig vormden we daarna met de anderen uit die teams wel een fatsoenlijk team, want die teamleader van A werd op een gegeven moment het gezeur zat, en kickte iedereen uit z'n team [afbeelding]
Ik was 't niet, maar heb je er ooit aan gedacht dat 't juist _ERG_ handig is als de piloten van vliegtuigen in een team zitten (en dus teamleider zijn)? De commander kan dan heel makkelijk opdrachten geven aan de vliegers als 'attack here'.

Hoe zouden commanders dit moeten doen als ze lone wolf zouden zijn he?
(TS uitgesloten)

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Empulse schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:30:
Weet iemand of er binnenkort een multipack met BF 2 en SF aankomt?
Heb al meerdere keren gezocht, maar kon er niets over vinden.

Thanks.
Is dacht ik de Deluxe edition, bv hier bij Dixons

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TjarkVerhoeven schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:36:
[...]

Is dacht ik de Deluxe edition, bv hier bij Dixons
Ik zie op die pagina niets over SF? :?

Lijkt mij namelijk niets meer dan logisch dat zoiets dan vermeld word, dat de uitbreiding (met de naam daarvan) erbij vermeld wordt... :)

[ Voor 17% gewijzigd door CH4OS op 01-03-2006 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

ja, maar je ziet wel een groen 2-tje rechts boven in de verpakking....
maar 't staat er idd niet 'expliciet' bij :)

[ Voor 25% gewijzigd door Tjark op 01-03-2006 10:44 ]

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empulse
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08-2023
Zowel EBGames als Gamestop hebben vandaag een nieuw spel toegevoegd aan hun verkooplijsten. Het gaat hier om het nog niet aangekondigde Battlefield 2: Deluxe Edition.

Details over deze speciale editie zijn er helaas (nog) niet, maar men gaat ervan uit dat deze Deluxe Edition het originele Battlefield 2 plus de nieuwste aanvulling Special Forces zal bevatten.

Beide online verkoopwinkels zijn het overigens oneens over de releasedatum van Battlefield 2: Deluxe Edition. Volgens EBGames zou dit product het daglicht al eind maart zien terwijl Gamestop gokt op een release in mei.

http://www.fragland.be/news.php?page=1&id=13018

:)

TK - Invisible Shield voor Macbook Pro 15'' Unibody in V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 15:56

Vidra

Vragen?

TjarkVerhoeven schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:43:
ja, maar je ziet wel een groen 2-tje rechts boven in de verpakking....
maar 't staat er idd niet 'expliciet' bij :)
Maar de Deluxe versie zal binnenkort wel komen :) Leuk voor EA om nog meer geld binnen te krijgen - want de koper van de Deluxe pack kan meteen weer EuroForces gaan aanschaffen!

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
maxoss schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:18:
[...]

heeft altijd uit gestaan hoor :?
Dan zal ik eens een keer ergens moeten opletten.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Zoo ernstig.. ik werd net zelf bijna geowned door claymores.. hahaha
Normaal ben ik de fucker die ze neer plant.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-08 19:44
Van de volgende bug heb ik nog niets gehoord, maar al wel een paar keer meegemaakt.

Wanneer een claymore afgaat terwijl je in een humvee of vodnik zit, krijg je de kill op de naam van het voertuig.

Dus -> SnackMasterFlex[vodnik]ArmeStakker
en niet -> SnackMasterFlex[claymore]ArmeStakker

Let wel, dan heb ik het over claymore kills die aan de andere kant van het level plaatsvinden. Waarbij ikzelf dus niet in de beurt ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:30:
[...]

Als ik hier nog even op mag reageren, de situatie lag wel iets anders: Aan de MEC zijde spwande steeds 2 vliegtuigen. Jij wachtte tot die vliegtuigen spwanden en als er iemand in klom schoot je dat ding kapot. Ik weet dat je ver weg stond maar wat heeft het voor nut om je met je tankje te verstoppen op een grote afstand en dan opstijgende vliegtuigen die totaal weerloos zijn kapot te schieten.

Het was misschien ook wel slim om als AT jou op te gaan zoeken ofzo, maar ik dacht dat jij naar een paar keer in de chat verzocht wordt om te stoppen, wel zou inzien om te stoppen met het 'baserapen'. Of dit nou wel of niet baserapen was, het was vrij irritant omdat jij niet te zien was en steeds opstijgende vliegtuigen meteen kapotschoot. Blijkbaar vond je dit gewoon rechtvaardig en ging je door.

Net toen ik met een AT kit gespanwnd had, kon ik je niet meer vinden en stopte je gelukkig met schieten. (kan je m'n gedachten lezen ofzo :+ )

De admins mogen beslissen of dit nou wel of niet rapen is, ik doe er ook niet zo moeilijk over, maar van jou had ik wel verwacht dat je inplaats van opstijgende jets de actie wel ergens anders zou opzoeken. (Dat potje werd trouwens heel veel geraped: uncappable bomben, arty op uncappable, met buggys op uncappable mensen gaan aanrijden)
De situatie is echt wel wat anders wat jij beschreef.

Ik wachtte niet alleen voor de planes.
Want als je de actie goed had bekeken waren alle apc en tanks het haasje bij mij.
Niemand kwam maar ook voorbij.

En hoe zou het op rapen, moeten neer komen. jullie hebben een apc en een tank om mij neer te knallen van afstand?

helaas moest ik verkassen omdat er ineens een heli verscheen. :7

Maar ooit gedacht om te vragen voor arrtillery?

waar ik stond :>
komt in het rijte teamwork.

ik had zo iets verwacht. maar kreeg niks op me dak. B)
als je dat had gedaan, hadden jullie mij te grazen kunnen nemen.

zo zie je teamwork = denkwerk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
TjarkVerhoeven schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 10:33:
[...]

Ik was 't niet, maar heb je er ooit aan gedacht dat 't juist _ERG_ handig is als de piloten van vliegtuigen in een team zitten (en dus teamleider zijn)? De commander kan dan heel makkelijk opdrachten geven aan de vliegers als 'attack here'.

Hoe zouden commanders dit moeten doen als ze lone wolf zouden zijn he?
(TS uitgesloten)
Als je wilt vliegen kun je toch je eigen sqaud maken en deze locken......Best of both worlds.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

ow zeker, maar nu kan iemand je ook joinen als je in een 2 zitter vliegtuig zit of chopper...

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:25:
[...]

De situatie is echt wel wat anders wat jij beschreef.

Ik wachtte niet alleen voor de planes.
Want als je de actie goed had bekeken waren alle apc en tanks het haasje bij mij.
Niemand kwam maar ook voorbij.

En hoe zou het op rapen, moeten neer komen. jullie hebben een apc en een tank om mij neer te knallen van afstand?

helaas moest ik verkassen omdat er ineens een heli verscheen. :7

Maar ooit gedacht om te vragen voor arrtillery?

waar ik stond :>
komt in het rijte teamwork.

ik had zo iets verwacht. maar kreeg niks op me dak. B)
als je dat had gedaan, hadden jullie mij te grazen kunnen nemen.

zo zie je teamwork = denkwerk
Mja, dat is opzich wel waar. Alle APC's enz waren bezet en die rondes waren zowiezo niet echt leuk: echt géén teamwork, commander was er volgens mij niet eens, en er werd geraped als een gek. Het was gewoon een beetje frustrerend omdat als je in je jet wou opstijgen je meteen kapotgeknald werd. Dat kwam dus een beetje over als rapen aangezien je niet eens de kans kreeg om op te stijgen.

In het vervolg misschien handig om inderdaad arty oid aan te vragen of zelf als AT te gaan, maar als je team gewoon niet goed samenwerkt is dat moeilijk.

Als dit in het vervolg nog een keer gebeurt kom ik 5 C4's op je plakken >:)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:47:
[...]

Mja, dat is opzich wel waar. Alle APC's enz waren bezet en die rondes waren zowiezo niet echt leuk: echt géén teamwork, commander was er volgens mij niet eens, en er werd geraped als een gek. Het was gewoon een beetje frustrerend omdat als je in je jet wou opstijgen je meteen kapotgeknald werd. Dat kwam dus een beetje over als rapen aangezien je niet eens de kans kreeg om op te stijgen.

In het vervolg misschien handig om inderdaad arty oid aan te vragen of zelf als AT te gaan, maar als je team gewoon niet goed samenwerkt is dat moeilijk.

Als dit in het vervolg nog een keer gebeurt kom ik 5 C4's op je plakken >:)
>:) Dat zou wel knap zijn als je zo open veld probeert te betreden.

:7 Zou wel een snelle dood betekenen.

:X Wel raar dat ik het niet eerder heb gedaan!!

ach clanwars komen echt van te pas eh :D

Ik zat tacktisch gewoon zeer goed gelegen O-)
zonder de basis te betreden.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
zeg ff stom vraagje:
hoe kom ik aan team-points?
die heb ik nodig voor wat medals enzo, en vroeg me af wat ze precies zijn..
ik dacht zelf aan dingen als kill-assists, maar die staan ook weer los vermeld

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 12:54:
[...]
Ik zat tacktisch gewoon zeer goed gelegen O-)
zonder de basis te betreden.
Precies wat ik bedoel kwa meetbaarheid van de term "baserapen" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

BasieP schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 14:33:
zeg ff stom vraagje:
hoe kom ik aan team-points?
die heb ik nodig voor wat medals enzo, en vroeg me af wat ze precies zijn..
ik dacht zelf aan dingen als kill-assists, maar die staan ook weer los vermeld
Kill assists, revives, heal, ammo giving points, flag capture (assist), neutralize (assist), flag defend, driver kill assist:

Ofwel alle puntjes die je haalt door geen kills te maken! (afgezien van flag defend :P )

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dit weekend weer een heerlijk vooruitzicht! LAN party met stuk of tien man, enkelt en alleen BF2. Doen we al jaren sinds de tijd van Codename Eagle. En met elke nieuwe BF game blijft het leuk.
Hopelijk ook mijn nieuwe Widescreen TFT binnen zodat ik er ff goed van kan genieten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

XeNoBiTe schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:03:
Dit weekend weer een heerlijk vooruitzicht! LAN party met stuk of tien man, enkelt en alleen BF2. Doen we al jaren sinds de tijd van Codename Eagle. En met elke nieuwe BF game blijft het leuk.
Hopelijk ook mijn nieuwe Widescreen TFT binnen zodat ik er ff goed van kan genieten!!
Ik ook, lanparty met een stuk of 1500 man, waar ik minimaal 16 bf2 teams verwacht 8)
http://www.netgamez.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Zoveel kunnen wij er net niet kwijt... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Binnenkort heb ik samen met twee vrienden ook een (mini-)lan. Is er ondertussen een mogelijkheid (net als bij BF:V) om met zijn 3en BF2 te spelen en de rest bots? Middels een mod misschien?

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even klagen over de laatste patch.... Na alle patches in alle BF-series is de laatste wel de patch die echt bakken met nieuwe bugs introduceert. En er is potdomme weer een oude bekende terug: als je als COMMANDER speelt op een server met teambalance aan, dan word je van team gewisseld als je dood gaat. Grrrr. Was net lekker bezig als commander; krijg ik de artillery van mijn directe tegenstander op m'n kop en FLATS: zat ik ineens in dat andere team.
Wat me nu in het spel zelf stoort, is het wegvallen van geluiden, een rode 'afstand' in cijfertjes die steeds onderin het beeld hangt en ik heb nu al vaker een 'red tag' error gezien dan in het afgelopen halfjaar. Verder kan je twisten over de krachtsverhouding stinger/jet/helicopter. Ik vind de nieuwe stingers wel okay, maar met het afnemen van de hitpoints op vliegtuigen en helicopters wordt het bijna onmogelijk om een minuutje of langer in de lucht te blijven.
Ik heb het idee dat de 1.21 patch heel heel heel veel tijd gaat kosten om dit allemaal weer recht te trekken. Misschien is het zelfs een optie om 1 patch terug te gaan en van dat punt een nieuwe (dit keer wel goede) patch te introduceren.
En dat wilde ik even kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DPhoenix schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:23:
Binnenkort heb ik samen met twee vrienden ook een (mini-)lan. Is er ondertussen een mogelijkheid (net als bij BF:V) om met zijn 3en BF2 te spelen en de rest bots? Middels een mod misschien?
Heb je ADSL of een andere snelle verbinding? Gewoon de lijn doortrekken en alledrie via adsl op internet-servers spelen. Gaat uitstekend en is erg leuk om te doen. 'LIVE' teamspeak, zeg maar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
....een rode 'afstand' in cijfertjes die steeds onderin het beeld hangt ....
haha dat hoort gewoon. dat is de afstand tot je enemy UAV :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
eperon schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:28:
[...]

Wist ik ook niet eens :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark

Tjark

DON'T PANIC

Dacht ooit gelezen te hebben dat als 1tje een local match start met bots, de anderen dan connect kunnen doen op zijn IP en dan gewoon bij die 1e op de 'server' zitten. Dus geen adsl-trucs nodig.

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
TjarkVerhoeven schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:45:
[...]

Dacht ooit gelezen te hebben dat als 1tje een local match start met bots, de anderen dan connect kunnen doen op zijn IP en dan gewoon bij die 1e op de 'server' zitten. Dus geen adsl-trucs nodig.
Ik zal even wat speurwerk verrichten. Mocht je het nog vinden dan hoor ik het graag.

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig hoe je in hemelsnaam 25 repair points kunt halen. De ticket rate van een server moet wel 1000 of zo zijn om een dergelijk aantal repair points te kunnen halen. Ik heb gisteren in een 64 player server aan één stuk zitten repairen. Het maximale wat ik ooit heb gehaald is 7!
Nu kan ik natuurlijk het trucje met de omgekeerde boot doen, echter dat is gewoon exploiting. Zo wil ik niet mijn expert engineer halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:57:
Weet iemand toevallig hoe je in hemelsnaam 25 repair points kunt halen. De ticket rate van een server moet wel 1000 of zo zijn om een dergelijk aantal repair points te kunnen halen. Ik heb gisteren in een 64 player server aan één stuk zitten repairen. Het maximale wat ik ooit heb gehaald is 7!
Nu kan ik natuurlijk het trucje met de omgekeerde boot doen, echter dat is gewoon exploiting. Zo wil ik niet mijn expert engineer halen...
Je zegt 64 player server? Als je nu eens een 32 player server probeerd met een 64 player map?
Maar eerlijk is eerlijk 25 is erg veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:57:
Ticketratio's op ranked servers zijn bepaald door EA en staan vast op 100

Je kunt het beste een 64player server zoeken met weinig spelers erop.

[ Voor 45% gewijzigd door Tubby op 01-03-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan de hand van want inside info schijnt de 1.21 patch deze week te komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WHah net weer...

eerst vond ik gulf of oman stom nou nu niet meer. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 18:00:
aan de hand van want inside info schijnt de 1.21 patch deze week te komen
volgende week ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah zoiets begreep ik al, ze moesten nog wat extra testen na vorige patch beetje fubar was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
eperon schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 15:28:
[...]

nee want de UAV vliegt niet onder de grond. je hebt soms ergens onder de grond [500m] of meer een red tag rond spausen. en de uav staat gewoon [UAV]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo ben bezig met een paar mods iemand nog meer ideen??

greetz Tha Freak

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/1123/bf220060301160635480ek.jpg

Lol

Afbeeldingslocatie: http://img354.imageshack.us/img354/9449/bf220060301160822956ks.jpg

VlaggetjesDag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bekijk deze mod eens: WCC COOP

http://battlefield2.filef...e/Codename_WCC_COOP;57034
Description:
This mod will allow humans versus bots to play each other. Game mode is SP1. While coop is unofficially supported by EA, the ability to join a single player game by IP is available. Patched and unpatched game versions are supported. What does the WCC Coop mod do? Weapons, land vehicles, aircraft, and soldiers have received a complete makeover. Maps have been expanded for larger game play and spawn able areas. WCC Coop Mod for Battlefield 2 currently supports Windows only. The mod will self-extract to the desired directory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 19:43:

greetz Tha Freak

[afbeelding]

Lol

[afbeelding]

VlaggetjesDag
wie installeerd BF2 nou in het nederlands? dat duitsers alles duits hebben/willen ok,
maar elke zelf respecterende gamer speelt games in het engels (afgezien van de mod, maar puur om de ingame text)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 20:37
TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:36:
[...]

Airstrikes en arti mogen niet echter is er eergisteren ivm de war het idee geopperd op de server om gedurende de week wel te mogen rapen als oefening voor de war. Die gedachte is gisteren teruggedraaid maar daar zijn dus nog wat onduidelijkheden over blijkt. Armor rond de base is logisch, zolang ze er niet inrijden logisch.

[...]
Gister anders genoeg bommen van vliegtuigen op mijn dak gekregen op airfield @ Gulf of Oman. O.a. van ene Ollycd o.i.d.
Maar ja ff doorbijten en zo goed mogelijk weerstand bieden.

[ Voor 3% gewijzigd door Fryskmantsje op 01-03-2006 20:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:04:
[...]

wie installeerd BF2 nou in het nederlands? dat duitsers alles duits hebben/willen ok,
maar elke zelf respecterende gamer speelt games in het engels (afgezien van de mod, maar puur om de ingame text)
waarom? Tis toch mooi om te zien dat je een moordhulppunt hebt gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook in het Nederlands ;(
Drama, drukte iets te snel bij instaleren op OK. En nu kan ik het niet meer veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:22
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:17:
Ik heb hem ook in het Nederlands ;(
Drama, drukte iets te snel bij instaleren op OK. En nu kan ik het niet meer veranderen...
Opnieuw installeren werkt volgens mij. Ik had het ook per ongeluk gedaan en heb dat toen gedaan.
Als je het spel verwijdert moet je je profiles e.d. laten staan, dan helemaal opnieuw installeren en dan uiteraard engels kiezen. Is eventjes werk maar het werkt wel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Of download even dit bestand http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/English.rar

En doe dan de volgende stappen:
========================
van Nederlandse taal naar engels!
========================
Plaats de map in het ingepakte bestand in de link hieronder zit in de volgende dir:

"F:\Battlefield 2\mods\bf2\Localization"

Dan word het dus: "F:\Battlefield 2\mods\bf2\Localization\English"

De link naar het bestand

Pas dan in het register de volgende gegevens aan (dankzij digital8):

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\
Language zou dan English moetten zijn
Locale zou dan en_US moetten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
lol @ die mod
kun je de helmen ook niet oranje en blauw maken? (blauwhelmen en oranje helmen dus :) )

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greetz Tha Freak

[afbeelding]

Lol

[afbeelding]

VlaggetjesDag
Mag ik vragen wat je specs zijn?
Je haalt wel een geil FPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

hahaha je hebt helemaal gelijk! laten we het op dronken tijdens install en luiheid om het te veranderen ;)

binnenkort nieuwe schijfen erin en dan lekker in het engels! >:)
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:30:
[...]

Mag ik vragen wat je specs zijn?
Je haalt wel een geil FPS ;)
Die zijn wel goed 8)7
djmantri schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:24:
lol @ die mod
kun je de helmen ook niet oranje en blauw maken? (blauwhelmen en oranje helmen dus :) )
haha ja beter. ga ik vanavond wel even fixen, POST het hier morguh wel!!!

greetz

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2006 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:30

Snow_King

Konijn is stoer!

[...]

Wie bepaald op welke taal ik BF moet installeren?

Bij mij staat ie op NL, vind het best, stoor me der niet echt aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

net werk ff lekker gespeeld, karkand, wij USA

de MEC bleef zoals gewoon leuk mooi standhouden voor bij het hotel en onder de rotsen. Maar toen ben ik met een squad member naar onze gegaan, tankje en nog wat van dat spul gehaald op de rotsen gezet en knallen maar, de puntjes stroomde binnen. :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:52
Die AA is ECHT vaag.....Op Sharki schiet je de chopper met twee AA's uit de lucht, op Wake is het heel andere koek...De AA's gaan ALLE kanten op...

Had een volle lock op een wegvliegende chopper, wacht tot de flares weg zijn, schiet twee keer...één buigt af naar links en teamkilled een fighter....de ander gaat naar rechts en doet een poosje dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.rentier-online.com/GOT/AA_fucked_up.jpg

Ik had dus tijd om UIT de AA te gaan en me te verbergen voor die chopper.......

Ook krijg je gewoon heel vaak GEEN locks, of pas als de enemy boven je hangt.....

Hoop dat de patch dit ook oplost.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webjunkie schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:15:
[...]

had ik ook last van totdat ik van 1 gb naar 2 gb geheugen ging.
vooral bij clean sweep.
nu heb ik er geen last meer van.

dus of meer geheugen kopen of naar lagere resolutie/settings
bij lage settings heb ik hezelfde probleem. heeft iemand andere oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echte mietjes, gaan non stop vliegtuig :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 22:36:
Echte mietjes, gaan non stop vliegtuig :7
Er zit iets moois in de lucht... Een J-10 :9~

Verkapte "ja-ik-ben-zo-iemand-en-wat-dan-nog" boodschap

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-03-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 20:12:
[...]

waarom? Tis toch mooi om te zien dat je een moordhulppunt hebt gekregen :+
Dito hier ... en echt te lui om het te veranderen ...

- je bent onderscheiden met : lintje voor dienst in vliegtuig
- de boel moet gerepareerd worden
- je overleeft het wel . Terug naar het gevecht !
- ...

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 21:48:
[...]

hahaha je hebt helemaal gelijk! laten we het op dronken tijdens install en luiheid om het te veranderen ;)

binnenkort nieuwe schijfen erin en dan lekker in het engels! >:)

[...]

Die zijn wel goed 8)7

[...]

haha ja beter. ga ik vanavond wel even fixen, POST het hier morguh wel!!!

greetz
Dat snap ik ook nog net wel ..
Kan je aub eventjes je specs geven .. ben namelijk nieuwschierig wat je erin hebt hangen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-08 07:25

bartaa

Battlefield

euro forces al te downloaden via via bij EA.

http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=59644

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ik w8 wel tot hij orgineel gereleased wordt, en/of die nieuwe patch uit is.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Het blijft jammer dat mensen hun eigen punten voor de winst van het team stellen (terwijl ik van sommige mensen anders zou verwachten).

Voorbeeld (wake):

In het begin van de game, amerikanen op het vliegdekschip, het hele eiland goed verdedigd door een hoop Gotters (DJmantri). Mensen rushen allemaal in een rechte lijn naar het eiland, om daar ergens in het water of uit de lucht geschoten te worden. In plaats van dat mensen dan strategisch gaan spelen, doen ze het doodleuk nog een paar keer.

Ik ben SQ leader, en besluit mijn standaardtactiek in zo'n situatie toe te passen: Snel voertuig pakken, mezelf droppen achter de linie en daar een verlaten spawnpoint overnemen om vanaf dat punt mijn team te ondersteunen.

Leuke tactiek, werkt vaak, alleen bij maps als wake e.d. is er vaak een voertuigtekort. Ik wil best even wachten op een vliegtuig dus dat doe ik ook. Komt er een zeker persoon bij me staan (een GoTter). Hij zit in mijn squad en er staat GoT voor zijn naam dus ik dacht dat ik die even kon uitleggen wat ik aan het doen ben. Ik heb de essentie van mijn verhaal duidelijk gemaakt (moet hij het wel gelezen hebben, maar als je aan het wachten bent kan dat best) vervolgens springt deze persoon doodleuk in de plane! Terwijl ik hem maar kortstondig nodig heb! Beetje mindere actie.
Dit herhaalt zich een aantal keer, inmiddels is er nog steeds geen spawn point op het eiland en staan we hopeloos achter.

Toen ik eindelijk een vliegtuig te pakken had en mijn ev0l plan uitvoerde hadden we binnen no-time het halve eiland in ons bezit. Als mensen wat teamgerichter zouden spelen zou dit veel eerder gebeurd zijn.

Al met al een beetje jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Nu zitten de meeste GoT-ers op Teamspeak, dus ik denk niet dat iedereen even goed op de chat let.
Ik zelf let er maar weinig op, omdat ik het meeste teamwork met de mede GoT-ers doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot ... ben momenteel 44e belg in bf2 ranking :p
http://www.battlefield2-s....php?sub=pays.php&pays=BE

Best wel leuke site om rankings op verschillende zaken te sorteren (land, klasse, ...)
http://www.battlefield2-stats.info/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Laatst online: 26-06 11:56
Technicality schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 00:14:
Het blijft jammer dat mensen hun eigen punten voor de winst van het team stellen (terwijl ik van sommige mensen anders zou verwachten).

Voorbeeld (wake):

In het begin van de game, amerikanen op het vliegdekschip, het hele eiland goed verdedigd door een hoop Gotters (DJmantri). Mensen rushen allemaal in een rechte lijn naar het eiland, om daar ergens in het water of uit de lucht geschoten te worden. In plaats van dat mensen dan strategisch gaan spelen, doen ze het doodleuk nog een paar keer.

Ik ben SQ leader, en besluit mijn standaardtactiek in zo'n situatie toe te passen: Snel voertuig pakken, mezelf droppen achter de linie en daar een verlaten spawnpoint overnemen om vanaf dat punt mijn team te ondersteunen.

Leuke tactiek, werkt vaak, alleen bij maps als wake e.d. is er vaak een voertuigtekort. Ik wil best even wachten op een vliegtuig dus dat doe ik ook. Komt er een zeker persoon bij me staan (een GoTter). Hij zit in mijn squad en er staat GoT voor zijn naam dus ik dacht dat ik die even kon uitleggen wat ik aan het doen ben. Ik heb de essentie van mijn verhaal duidelijk gemaakt (moet hij het wel gelezen hebben, maar als je aan het wachten bent kan dat best) vervolgens springt deze persoon doodleuk in de plane! Terwijl ik hem maar kortstondig nodig heb! Beetje mindere actie.
Dit herhaalt zich een aantal keer, inmiddels is er nog steeds geen spawn point op het eiland en staan we hopeloos achter.

Toen ik eindelijk een vliegtuig te pakken had en mijn ev0l plan uitvoerde hadden we binnen no-time het halve eiland in ons bezit. Als mensen wat teamgerichter zouden spelen zou dit veel eerder gebeurd zijn.

goed plan, alleen ik doe het altijd met bootjes. Beetje zinloos om er een vliegtuig voor te gebruiken, aangezien mensen bij je kunnen spawnen als je in een bootje zit en niet in je vliegtuig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
MarcoZ20 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:11:
[...]

goed plan, alleen ik doe het altijd met bootjes. Beetje zinloos om er een vliegtuig voor te gebruiken, aangezien mensen bij je kunnen spawnen als je in een bootje zit en niet in je vliegtuig
Pak anders de Black Hawk. Vol stoppen met je squad. Voorbij de vijandelijke linies vliegen en droppen maar/landen! Spawnen bij bootjes niet perse nodig.......wel handig ;-)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Voorbeeld (wake):

Ik denk dat je op mij zit te flamen...

Het enige wat ik heb meegekregen is dat je op de carrier op mij schoot en 'lummel' tegen mij zei (een goede manier om je zin te krijgen btw). Waarschijnlijk omdat ik ook iedere keer zat te 'Alt-tabben' om ook mijn admintaken te voldoen (mrbondt kan dit beamen).
Daar komt bij dat onze troepen het zwaar te verduren had (door o.a. dezelfde mrbondt in z'n J10 >:)) en zij moesten worden verlicht, want anders hebben we in no-time helemaal niemand meer op het eiland! Dus ik ging niet -zoals jij suggereert- alleen voor mijn eigen punten, want ik prefereer liever een winst met iets minder punten boven een verlies.

Anyway ik heb daarna in de chat getypt dat jij je plannetje kon gaan uitvoeren, omdat ik toch open sta voor nieuwe ideeën, maar je was inmiddels alweer vertrokken.

/edit
Wat betreft je plannetje...dit werkt alleen als je squad blijft idlen (dus nog niet ingame zijn) totdat jij op plaats van bestemming bent. Want anders moet jij wachten totdat je squadmembers een keertje doodgaan, zodat ze daarna op jou kunnen gaan spawnen. En ik had ook niet echt het idee dat je squadmembers op de hoogte was van jou tactiek aangezien iedereen her en der -al dan niet in een voertuig- ingame zijn ding aan het doen was.
Het lijkt me handiger dat je de volgende keer maar even op teamspeak vermeldt wanneer je dit weer wilt gaan proberen. Dan kan nml. de rest van je squad daar rekening mee houden. ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Oemfoefoe op 02-03-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greetz Tha Freak
{knip}
Kan je niet de helmen ook oranje maken, net als die helmen voor bij het wk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Oemfoefoe schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:58:
[...]

/edit
Wat betreft je plannetje...dit werkt alleen als je squad blijft idlen (dus nog niet ingame zijn) totdat jij op plaats van bestemming bent. Want anders moet jij wachten totdat je squadmembers een keertje doodgaan, zodat ze daarna op jou kunnen gaan spawnen. En ik had ook niet echt het idee dat je squadmembers op de hoogte was van jou tactiek aangezien iedereen her en der -al dan niet in een voertuig- ingame zijn ding aan het doen was.
Het lijkt me handiger dat je de volgende keer maar even op teamspeak vermeldt wanneer je dit weer wilt gaan proberen. Dan kan nml. de rest van je squad daar rekening mee houden. ;)
Ik zat ook in TS (bij de juiste squad), maar het was akelig stil.... :P

Was wel grappig toen ik alleen het vliegveld probeerde te cappen op Wake.
Ik zag dat er verder weinig (USMC) vlaggen waren op het eiland, dus werd ik squad leader.
Binnen no-time 5 gasten om me heen ;)
Een van weinige keren dat dit werkte op een public...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:01

marapuru

db.

Oemfoefoe schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 11:58:
[...]
Eeeeuhm Voip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit weekend hopelijk voor het eerst BF2 spelen ;) :Y) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:13:
Dan al?
Hoe komt het dat je dan pas kan spelen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:01

marapuru

db.

* marapuru kijkt verwonderd naar Lighteye :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Op niveau bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, had afgelopen jaar nogal wat financiele tegenslagen enzo, moederbord van oude comp ging ook nog es kaduuk.

Straks een 3500+ met 2 x 1 GB corsair geheugen en asus 6600GT (dat wordt over 1 of 2 maanden minimaal een 7800GT).

ben iig weer startklaar voor de toekomst :)

ow ja, van een 60 GB hd naar een 160 GB, opzich nog niet veel maar een enorme luxe vergeleken bij de oude, hoef ik niet om de maand de zooi op te ruimen hoop ik :P

owowow en ook hopelijk een nieuwe versie van ABTF in bf2 style, dat is ook al een lange wens :)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga ook nu pas vanaf zaterdag BF2 spelen, omdat ik net mijn nieuwe PCtje binnen heb.

Je bent dus niet enige newbie dit weekend :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:30:
Ik ga ook nu pas vanaf zaterdag BF2 spelen, omdat ik net mijn nieuwe PCtje binnen heb.

Je bent dus niet enige newbie dit weekend :-)
Zeg ff waar je speelt, kan ik ff puntjes scoren ;)

Ik heb net een 7800GS besteld + 2x 19" TFT van SamSung, dat wordt lekker fraggen aankomende zondag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Ik verveelde me weer eens; vakantie, hè :P
Ik heb alle badges, ribbons, medals en ranks van zowel Vanilla als Special Forces in een mooi en overzichtelijk PDFje gezet.
edit:
Zie twee posts verder voor downloadlinks.

Veel plezier :)

[ Voor 19% gewijzigd door Mr. Bondt op 02-03-2006 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Niet online
gelijk al 54 man in de wachtrij voor downloaden????

edit: laat maar, zeker voor verschillende files...

[ Voor 35% gewijzigd door indexample op 02-03-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XeNoBiTe
  • Niet online
Nice work MrBondt, heb er gelijk een aantal uitgedraaid om uit te delen op de LAN dit weekend. Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Download:
Rapidshare.de
Filecloud
Wpls.be

Bovenstaande hebben onderstaande fout niet.

Oeps, klein foutje bij de War College Ribbon...
Je voelt hem waarschijnlijk al; niet K:D ratio maar W:L ratio 8)7

Gefixed.

^ Graag gedaan hoor :)

[ Voor 86% gewijzigd door Mr. Bondt op 02-03-2006 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Mr. Bondt schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 15:56:
Hint begrepen, download ook hier ;)

Oeps, klein foutje bij de War College Ribbon...
Je voelt hem waarschijnlijk al; niet K:D ratio maar W:L ratio 8)7

^ Graag gedaam hoor :)
aub, zonder wachtrijen :)

http://battlefield.widodh.nl/bf2/UBAR.pdf

Maar tnx, dit is handig.

[ Voor 4% gewijzigd door Snow_King op 02-03-2006 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized

Voorbeeld (wake):

blaat

Mja, ik ken dit op wake. Ik zat een keer op een public wake 64 player. Er werd gelukkig niet geraped, wat erg aanlokkelijk is met 30 man op een kluitje op de carrier.

Hier mijn frustraties van de US zijde op het level Wake Island.

Er werden verwoede pogingen gedaan om bases te cappen met bootjes enz, maar niks hielp. Black Hawk: bomvol, je vliegt net 10 seconden, lock. Flares droppen, maar nee hoor; daar is de chopper al. Boem, BH kapot. Oke, dan maar een bootje. Bootje met 3 man. Een heel stuk varen om niet geraakt te worden door tanks en ander stuk ijzer wat je aan de kust staat op te wachten. Heel stuk uit de kust richting Airfield gevaren. Sh*t!; Enemy helicopter spotted! Boem bootje kapot.

Weer op de carrier gespawnt met nog steeds 30 man die op allerlei voertuigen wachten, terwijl de tickets langzaam wegti(c)kken.

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat je als US gewoon verloren bent als er een goede piloot in de J-10 zit, en er een goed chopperduo rondvliegt. Ik vind het gewoon niet goed gebalanceerd aangezien elk stukje armor meteen naar de kust racet om daar alle bootjes enz op te vangen.

Later dat potje kreeg ik eens een plane te pakken (best knap als je er met zijn 10-en staat!)

Ik weet niet of mensen daar blij mee zijn, en of dat op DJMantri zelfs toegestaan is, maar ik ben met een omweg naar Beach gevlogen, daar gebailed en snel die flag gecapt. Toen ik net klaar was met cappen werd ik gedood door arty, maar we hadden de vlag. Ik spawn dus opnieuw bij Beach, en tot mijn verbijstering spawnt er echt bijna niemand. Met 2 man is het moeilijk om andere bases te gaan aanvallen, dus maak ik een squad aan; jammer maar helaas niks. Mensen blijven gewoon op de jet/chopper wachten die steeds uit de lucht geknald wordt. :Z

Dit vind ik dus het grote nadeel van mappen zoals wake island in combinatie met een public server waar echt nauwelijks wordt samengewerkt. (en de mogelijkheden om een base te cappen gewoon heel klein zijn)

[ Voor 1% gewijzigd door Equalized op 02-03-2006 16:26 . Reden: typfoutje ]

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

weet iemand waar de stats van bf2player.com naar toe verhuist zijn?
Ze doen het weer na een week offline te zijn geweest

[ Voor 32% gewijzigd door Falcon2107 op 02-03-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
maareh begrijp helemaal wat je bedoelt heb zoiets pas meegemaakt op gamert#1 server..ten eerste was er een bug die ervoor zorgde dat je maar 2 squads kon aanmaken ten tweede waren die highranked gasten (madmax etc.) bombing runs op het eilandje aan het uitvoeren en dan nog gaan janken als onze commander arty op hun vliegveld dropt omdat dat te makkelijk zou zijn ahhaha (was die xa/assasin trouwens)! :D .
Efin maar het lukte mij om met een bootje bij het airfield te komen en aangezien we maar 2 squads konden maken typte ik dus in mijn squad dat ze mij squadleader moesten maken. Zodat ze op mij konden spawnen zodat we het airfield konden innemen..maar je raad het al niemand nam de aanstalte en toen werd ik uiteindelijk gespot en gekilled na het lang verstoppen van ongeveer 5 min..toen ben ik maar gedisconnect te kansloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

ff of topic//

ben nu de film American Soldiers a day in Irak aan het kijken
wat een film..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:14

Stewie!

Keen must die!

djmantri.nl nog steeds offline, gaat iets niet goed daar 8)7
Hebben we er al zin in, war komende zondag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 12-09 23:03
DaMorpheus schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 17:33:
djmantri.nl nog steeds offline, gaat iets niet goed daar 8)7
Hebben we er al zin in, war komende zondag? :)
Server klapte er net ook uit :P

En hell yeah, can't wait 'til Sunday :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
sitehost heeft ff wat problemen, ik weet ook niet wat want de host zelf is ook offline
maar als dit nog langer duurt ga ik zoiezo mn forum ff verhuizen of iig een tijdelijke opvang neerpleur ofzo :S

en dat de server een beetje instabiel is komt door de patch en dat bf2cc nog niet up to date is...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
djmantri schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:04:
sitehost heeft ff wat problemen, ik weet ook niet wat want de host zelf is ook offline
maar als dit nog langer duurt ga ik zoiezo mn forum ff verhuizen of iig een tijdelijke opvang neerpleur ofzo :S

en dat de server een beetje instabiel is komt door de patch en dat bf2cc nog niet up to date is...
kan je resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

Mja, 2x eruit geklapt vandaag, maar maakt nie zoveel veel uit want DeluxZ was weer es aan het teamkillen met zn knife looool :+

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 16:23:
[...]

Mja, ik ken dit op wake. Ik zat een keer op een public wake 64 player. Er werd gelukkig niet geraped, wat erg aanlokkelijk is met 30 man op een kluitje op de carrier.

Hier mijn frustraties van de US zijde op het level Wake Island.

Er werden verwoede pogingen gedaan om bases te cappen met bootjes enz, maar niks hielp. Black Hawk: bomvol, je vliegt net 10 seconden, lock. Flares droppen, maar nee hoor; daar is de chopper al. Boem, BH kapot. Oke, dan maar een bootje. Bootje met 3 man. Een heel stuk varen om niet geraakt te worden door tanks en ander stuk ijzer wat je aan de kust staat op te wachten. Heel stuk uit de kust richting Airfield gevaren. Sh*t!; Enemy helicopter spotted! Boem bootje kapot.

Weer op de carrier gespawnt met nog steeds 30 man die op allerlei voertuigen wachten, terwijl de tickets langzaam wegti(c)kken.

Wat ik hiermee duidelijk wil maken is dat je als US gewoon verloren bent als er een goede piloot in de J-10 zit, en er een goed chopperduo rondvliegt. Ik vind het gewoon niet goed gebalanceerd aangezien elk stukje armor meteen naar de kust racet om daar alle bootjes enz op te vangen.

Later dat potje kreeg ik eens een plane te pakken (best knap als je er met zijn 10-en staat!)

Ik weet niet of mensen daar blij mee zijn, en of dat op DJMantri zelfs toegestaan is, maar ik ben met een omweg naar Beach gevlogen, daar gebailed en snel die flag gecapt. Toen ik net klaar was met cappen werd ik gedood door arty, maar we hadden de vlag. Ik spawn dus opnieuw bij Beach, en tot mijn verbijstering spawnt er echt bijna niemand. Met 2 man is het moeilijk om andere bases te gaan aanvallen, dus maak ik een squad aan; jammer maar helaas niks. Mensen blijven gewoon op de jet/chopper wachten die steeds uit de lucht geknald wordt. :Z

Dit vind ik dus het grote nadeel van mappen zoals wake island in combinatie met een public server waar echt nauwelijks wordt samengewerkt. (en de mogelijkheden om een base te cappen gewoon heel klein zijn)
Ik vind wake uitgeblanceerd genoeg... :>
je zat gewoon in een noob team . O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vuurvoske schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:09:
Mja, 2x eruit geklapt vandaag, maar maakt nie zoveel veel uit want DeluxZ was weer es aan het teamkillen met zn knife looool :+
Teamkillen is tegen al m'n principes, maar DeluxZ en Vuurvoske zal ik teamkillen waar en wanneer ik maar kan. Alle twee zeer onprettige persoonlijkheden met afwijkingen die je vooral bij Nederlanders ziet. Daarom speel ik maar niet meer op die servers waar je ze vaak tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09 14:38
[...]

ik heb BF2 in het nederlands wat op tegen? :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Verwijderd schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 18:20:
[...]

Teamkillen is tegen al m'n principes, maar DeluxZ en Vuurvoske zal ik teamkillen waar en wanneer ik maar kan. Alle twee zeer onprettige persoonlijkheden met afwijkingen die je vooral bij Nederlanders ziet. Daarom speel ik maar niet meer op die servers waar je ze vaak tegenkomt.
Ik heb nooit problemen met die twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi bf2 luitjes, ik heb even een vraagje. Ik heb een dure 5.1 installatie staan
maar qua surround geluid loop ik achter. Ik speelde altijd in stereo mode en dan met DPL II via mijn receiver. Nu heb ik een de HDA X-Plosion 7.1 gekocht met DDLive en DTS-connect. Op zich prima kaartje en mooi digitaal 5.1 geluid in DD en DTS in veel spellen... echter is BF2 loopt het niet zo lekker. Hardware mode wil wel, maar het geluid is erg slecht en bibberig vooral alle vocals .. maar dit had ik met mijn vorige kaar ook, dus het zal wel aan BF2 liggen. Anyway erg jammer want ik speel eigenlijk alleen maar BF2 en ik moet gewoon 5.1 geluid hebben in dat spel. In softwaremode is het wel ietsje mooier dan stereo DPL II, maar lang geen discreet 5.1 geluid.

Welke mogelijkheden heb ik ok toch discreet 5.1 te krijgen, digitaal gaat niet lukken dus.. nou ja jammer dan. Als ik de direct 6.1 ingangen gebruik op mijn receiver moet het toch lukken met een creative kaart bv.

Ik lees veel goeds over die nieuwe X-FI van Creative.
Werkt deze kaart lekker in BF2 en welk type kan ik het beste nemen, er zijn er namelijk
nogal wat. Een digitale SPDIF toslink out moet ie wel hebben voor muziek en films.
Is het eventueel ook mogelijk om 2 geluidskaarten in me bak te hebben. Of beginnen ze dan beide te blaffen bij geluid ?

Alvast bedankt.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.