[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.429 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:29:
[...]

Niet raar aangezien ze al diverse spellen hebben geschonken..Net als EA.
Van mij mag Microsoft hoor :* van mij mag MS zelfs EA uitkopen en samen met DICE verder gaan aan de Battlefield franchise :Y) /me verder droomt :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 23:47

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:46:
[...]

Van mij mag Microsoft hoor :* van mij mag MS zelfs EA uitkopen en samen met DICE verder gaan aan de Battlefield franchise :Y) /me verder droomt :z
* Tubby droomt van een 3D windows UI op basis van de bf engine, lekker door je documents racen met een DPV

[ Voor 5% gewijzigd door Tubby op 28-02-2006 10:56 ]

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-09 11:50

Tjark

DON'T PANIC

Nou, 't schiet niet op als je mij in je team hebt :/

Total Matches: 998
Total Matches Won: 499
Total Matches Lost: 499

*insert signature here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TjarkVerhoeven schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:01:
Nou, 't schiet niet op als je mij in je team hebt :/

Total Matches: 998
Total Matches Won: 499
Total Matches Lost: 499
mooi kiet toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:36:
Zeker weten dat het lijkt op BFV. Grootste verschil is dat er geen ammo en health meer te vinden is zijn, maar dat je daarvoor op je medespelers bent aangewezen.
Aha er is dus hoop voor me :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer gaar ... win ik een rondje met een lekkere k/d ratio na zo'n uurtje spelen, krijg ik net na het puntenscherm "error reading from server" en ie klapt eruit ... Eerste maal dat ik dit voorheb, benieuwd of ik mijn plakje zal krijgen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20-03-2008
Ander nieuws van het front: de Gamertclan gaat als een raket. Onze zware Rambo’s nemen het zondag 5 maart op tegen de bleekneusjes van de Tweakers clan. Wie zei dat oorlog eerlijk was?
Maybe oud niews, maar dit is natuurlijk wel een typisch geval van gamert grootspraak :P

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lostcuban schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:30:
[...]

Maybe oud niews, maar dit is natuurlijk wel een typisch geval van gamert grootspraak :P
Dat moet eerst nog maar bewezen worden, zou wel dubbelerg zijn als je nu af zou gaan ;) Succes aan de GoTters die meedoen alvast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Soms heb ik in een level bij bepaalde stukken dat iets erg donker is, weet iemand hoe ik dat kan oplossen?

P4 2.4Ghz
1.5GB DDR RAM
6600 GT AGP

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Ander nieuws van het front: de Gamertclan gaat als een raket. Onze zware Rambo’s nemen het zondag 5 maart op tegen de bleekneusjes van de Tweakers clan. Wie zei dat oorlog eerlijk was?
Mijn god, Gamert is 116 op de EU ladder, expect a challenge zou ik zeggen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10:01

marapuru

db.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:27:
Weer gaar ... win ik een rondje met een lekkere k/d ratio na zo'n uurtje spelen, krijg ik net na het puntenscherm "error reading from server" en ie klapt eruit ... Eerste maal dat ik dit voorheb, benieuwd of ik mijn plakje zal krijgen :r
Dang, dat klinkt inderdaad niet leuk. Ik heb die error nog niet gehad *klopt af*, hoop ook maar dat ik die niet krijg...
Maar on the other hand, wees blij dat jij nu de mogelijkheid hebt om uberhaupt te spelen. De hele dag webdevven is ook niet alles :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Dat is toch gebaseerd op 16 player maps?? Kijken wat het wordt in een echte oorlog. })
Maar een challenge wordt het zeker, ach als we maar lol hebben toch, het heet niet voor niets een funmatch :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-09 20:23
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:46:
[...]

Hopelijk gaan ze dan niet verder de toekomst in met de eventuele volgende delen. Ik zie Mechwarriors en droids etc niet zo zitten in BF. Liever de tijdperiode waar BF2 zich afspeelt verder "uitmelken........... }:O

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:11
Tubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:48:
[...]

Do YOU want a challenge ? ;)

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Om even namens tubby te spreken: Sure, bring on the fragmeat :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-09 22:14
The N Man schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:54:
Zijn er meer mensen die de TotalBF2 Mappacks Spelen?

Zitten echt een aantal aardige maps tussen!
Ja die zijn inderdaad lachen alleen weinig servers die die maps draaien en als er een server is dan zitten er maar een paar mensen op is best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
mrmali schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:16:
[...]

Om even namens tubby te spreken: Sure, bring on the fragmeat :Y)
Ja, die staan op 5 maart met GAMERT voor de naam klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Helaas zit ik 5 maart nog op netgamez :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

TallManNL schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:29:
[...]

Ja, die staan op 5 maart met GAMERT voor de naam klaar.
ArMs zit op dan op netgamez, maar de challenge is geen probleem hoor :+ als die doorgaat posten we hier wel screenies van jullie succes

[ Voor 18% gewijzigd door Tubby op 28-02-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er geen apart forum voor die wars? echt minimaal 6 pagina's van elk van de laaste 3 BF2 threads zit vol met gejanis over wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DPhoenix schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:07:
[...]

Hopelijk gaan ze dan niet verder de toekomst in met de eventuele volgende delen. Ik zie Mechwarriors en droids etc niet zo zitten in BF. Liever de tijdperiode waar BF2 zich afspeelt verder "uitmelken........... }:O
Dat zal zo'n vaart niet lopen denk ik. BF2 is ook gebasseerd op een mod van BF1942, Desert Combat dat als testkonijn diende om de smaak van het publiek te proeven.

Groot voordeel met MS kan zijn dat DICE meer controle/inzicht/ervaring/whatever krijgen in de Windows API e.d. zodat het spel goed geoptimaliseerd kan worden. En daarnaast over het algemeen zijn MS games imho altijd bijzonder goed van kwaliteit (wil verder niet overkomen als een zogenaamde fanboy oid).

Ik persoonlijk vond/vind het Vietnam concept wel goed, alleen BF:Vietnam juist weer niet, brakke engine in vergelijking tot BF1942 en teveel nadruk op vehicles. Wat mij stoort aan de modern warfare in BF (dus deel 2) is dat het grootse wapens zijn die je tot je beschikking krijgt maar in praktijk nog minder met realisme te maken hebben dan de WW2 games (wil er niet mee zeggen dat BF1942 realistisch was alleen de verhoudingen klopten meer naar mijn gevoel). Voor de gameplay opzich wel logisch anders zou het helemaal niets aan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tubby

Tubby

or not to be

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:40:
[...]

Ik persoonlijk vond/vind het Vietnam concept wel goed, alleen BF:Vietnam juist weer niet, brakke engine in vergelijking tot BF1942 en teveel nadruk op vehicles. Wat mij stoort aan de modern warfare in BF (dus deel 2) is dat het grootse wapens zijn die je tot je beschikking krijgt maar in praktijk nog minder met realisme te maken hebben dan de WW2 games (wil er niet mee zeggen dat BF1942 realistisch was alleen de verhoudingen klopten meer naar mijn gevoel). Voor de gameplay opzich wel logisch anders zou het helemaal niets aan zijn.
De verhoudingen tussen infantry/tank/planes lagen in de periode van de tweede wereldoorlog ook heel anders, dat scheelt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

Echte europese steden zouden wel tof zijn, bv in een WO3 situatie, dat je bv tegen China of Rusland moet vechten in Parijs of Londen, of een brug moet veroveren over de maas in Rotterdam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
greatgonzo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:20:
Echte europese steden zouden wel tof zijn, bv in een WO3 situatie, dat je bv tegen China of Rusland moet vechten in Parijs of Londen, of een brug moet veroveren over de maas in Rotterdam..
Tegen China vecht je al....... >:)....but I got your point.

[ Voor 5% gewijzigd door DPhoenix op 28-02-2006 13:23 ]

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt mij ook wel wreed, gewoon een deel van een Europeesche stad, ultiem slachtveld. voor mijn part geen londen of parijs, slachtveld als in Yugoslavie of zo, en dan niet met dat zonnige Midden oosten gedoe, maar een beetje grauwer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Tubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:01:
[...]

De verhoudingen tussen infantry/tank/planes lagen in de periode van de tweede wereldoorlog ook heel anders, dat scheelt ook.
WW2 trok me ook meer in een shooter dan de hedendaagse geperfectioneerde wapens oorlog. Kan ook zijn omdat ik toendertijd wel erg graag vloog en dat in bf42 ook wel een stuk makkelijker ging :P

offtopic:
regel je mod problemen met de mod zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:57

GforceNL

Out of memory....

sbronsge schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:25:
[...]

volgens mij zijn die gamert gasten nog veel grotere nerds. 120 staan op de europese ladder, dan ben je hele dag spelletjes aan het spelen man, ga voetballen ofzo :P
Kijk ook even hoeveel we pas gespeeld hebben. Jullie weten vast wel dat teamplay tijd nodig heeft. ;)

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:26:
Lijkt mij ook wel wreed, gewoon een deel van een Europeesche stad, ultiem slachtveld. voor mijn part geen londen of parijs, slachtveld als in Yugoslavie of zo, en dan niet met dat zonnige Midden oosten gedoe, maar een beetje grauwer :Y)
Heb hier mijn bedenkingen over; niet in de laatste plaats omdat bestaande "battlefields" zowel voor- als tegenstanders hebben in het spel als in het echte leven, op wat voor manier dan ook. Voorbeeld, zoals hiervoor aangehaald; brug over de Maas veroveren. Zou lekker zijn als er 16 Ajax-fans op de server gaan lopen rellen; get my drift?

Wat ik zelf veel leuker zou vinden, maar ik weet niet eens of het technisch haalbaar is (met een mod-editor) zijn veel grotere maps. Hierdoor heeft de commander niet een allseeing-eye met de UAV omdat de troepen over enorme afstanden verspreid zijn. Hierdoor bevorder je zowel team-work (waardoor x aantal squads in gebalanceerde samenstelling elkaar moeten steunen) maar ook de uitdaging om elkaar te vinden (in tegenstellig als een Karkand waar 99% van de battles bij het Hotel worden uitgevochten). En als er dan ook nog zoiets als fuel-limit zou zijn voor de voertuigen, heb je in mijn ogen een veel uitdagender game dan voorheen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:43

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

MAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:49:
[...]
En als er dan ook nog zoiets als fuel-limit zou zijn voor de voertuigen, heb je in mijn ogen een veel uitdagender game dan voorheen.
Gelijk een extra class erbij. Eentje met een enorme benzine tank op zijn rug om fuel te geven (primary weapon een flamethrower). Uiteraard wel met de juiste effecten als dat mannetje op de juiste plek geraakt wordt :P

Zie je het al voor je? Een gigantische plas met brandende benzine >:) ..... Ik wel

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DPhoenix
BlaTieBla schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Gelijk een extra class erbij. Eentje met een enorme benzine tank op zijn rug om fuel te geven (primary weapon een flamethrower). Uiteraard wel met de juiste effecten als dat mannetje op de juiste plek geraakt wordt :P

Zie je het al voor je? Een gigantische plas met brandende benzine >:) ..... Ik wel
Tanken in de lucht >:)

AULXJMHR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlaTieBla schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:
[...]

Als we zulke dingen gaan toevoegen sjemig :p :P

Kunnen we net zo goed troepen hebben, die een herdershond hebben om snipers op te sporen en aan te vallen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:57

Shabbaman

Got love?

Dat lijkt me anders wel de bom, zo'n herdershond. Een soort AA raket, maar dan tegen sniperts.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:27:
[...]

Kunnen we net zo goed troepen hebben, die een herdershond hebben om snipers op te sporen en aan te vallen enzo :P
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse 8)7 |:( :X

Maar back ontopic: het zou wel heel cool zijn als er in de EF boosterpack (doet me denken aan de magic kaarten van m'n broertje :P ) een europese setting was ja, bijvoorbeel het zwarte woud ofzo of een ander natuurgebied, anders krijg je inderdaad dat mensen zich aangevallen voelen, en Joegoeslavië lijkt me al helemaal geen goed idee, gezien al die ellende daar.

Oh, en Xennox, heb ik niet toevallig ooit eens een xbox lightgun van je overgenomen? dat ding roeleert echt de pan uit :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onnoemelijk vaag weer :r

Kijk ff naar de totalen onderaan de lijst en dan naar de effectieve lijst ... komt niet echt overeen niet ? Zwaar geval van name-tag-bug ... Zo was het vorige rondje voorbij op 1 na ... enkel ik als commander kon 'm zien, de rest zag 'm als friendly ... heeft 10 minuten geduurd tot ik 'm zelf maar afgemaakt heb ...

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/webwiper/bug_klein.jpg

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:40
MAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:49:
[...]

Heb hier mijn bedenkingen over; niet in de laatste plaats omdat bestaande "battlefields" zowel voor- als tegenstanders hebben in het spel als in het echte leven, op wat voor manier dan ook. Voorbeeld, zoals hiervoor aangehaald; brug over de Maas veroveren.
Heb tijdens filmfestival Rotterdam een film gezien in Bagdad spelend net na de 'bevrijding'. Sommige midden-oosten maps komen aardig overeen met de beelden. Enig verschil wat natuurlijk het spel niet realistisch maakt is het feit dat er nergens burgers te zien zijn... Zou meteen spel een stuk complexer maken, burgers mag je niet neerschieten... Maar goed, na die film (Alhaam) toch even niet zo'n behoefte aan enkele maps. Een Baath-partijlid die als vergelding zomaar burgers gaat snipen is niet heel gezellig... :|

Anyway, on with the game... Waar blijft patch 1.21? :)

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Huig schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:33:
[...]

Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse 8)7 |:( :X [/small]
Owned :Y)

misschien iets voor de mod-community
BF2 : Alternative

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bogaards
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse

Sterker nog: de russen hadden de honden getraind met russische tanks, dus op het slagveld gingen de honden ook op russische tanks af :) ... beetje dom ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRyzenDude
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 20:43
beste medetweakers

Wat zijn de beste graphics instellingen voor een 6600GT Pcie met Bf2(Natuurlijk wel speelbaar)]
heb hier namelijk niet veel kaas van gegeten het gaat om een aeolus 6600GT met zalman 7700-Alcu

systeem amd64 3200+ @2500 mhz 754 msi k8 neo 4x4 nforce4

Greets Amd :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheRyzenDude op 28-02-2006 15:55 ]

je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:27:
[...]

zie c&c en een tanja....oja en door maar gelijk ook een paranormaal begaafd persoon enne...volgens mij begin ik te malen...doe maar een pizza 8)7

[ Voor 19% gewijzigd door jefjef op 28-02-2006 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

amdboy1983 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:51:
beste medetweakers

Wat zijn de beste graphics instellingen voor een 6600GT Pcie met Bf2(Natuurlijk wel speelbaar)]
heb hier namelijk niet veel kaas van gegeten het gaat om een aeolus 6600GT met zalman 7700-Alcu

systeem amd64 3200+ @2500 mhz 754 msi k8 neo 4x4 nforce4

Greets Amd :)
Probeer verschillende instellingen uit, en kijk wat je zelf het prettigst vindt spelen. Ik kan nu niet zeggen dat je precies op die en die resolutie met die en die instellingen kan draaien. En als dat al wel kon dan wil dat nog niet zeggen dat jij dat fijn vindt spelen...

Dus probeer wat instellingen uit en kijk eens in de console wat voor fps je haalt.
(console open je met ~ onder de escape knop. Dan typ je render.drawFPS 1 en je fps wordt weergegeven in je scherm, het is het linker getal.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

www.xfire.com werd ik onlangs op gewezen; schijnt soort in-game chattool te wezen waarmee je 'buddies' kunt zien, en matchhistorie te raadplegen is. :9~

ook kun je door op een 'contact' te klikken direct BF2 opstarten en ga je automatisch -mits ruimte natuurlijk- naar die server toe. leek me wel aardig, maar lijkt er op dat bijna niemand (hier tenminste) het gebruikt.

zelfs c&c generals enzo werden al gesupport, dus het lijkt een blijvertje? :?

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RFVR schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:29:
www.xfire.com werd ik onlangs op gewezen; schijnt soort in-game chattool te wezen waarmee je 'buddies' kunt zien, en matchhistorie te raadplegen is. :9~

ook kun je door op een 'contact' te klikken direct BF2 opstarten en ga je automatisch -mits ruimte natuurlijk- naar die server toe. leek me wel aardig, maar lijkt er op dat bijna niemand (hier tenminste) het gebruikt.

voor die functie gebruik ik gewoon www.bf2tracker.com
Kan je precies zijn wat je stats zijn en gewoon zien waar je buddies zich bevinden. Gebruik zelf gewoon skype tijdens het spelen.

Moet wel zeggen dat xfire een lekker programmatje is, zelf een keer gebruikt en werkt best leuk

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik het , vooral handig in clanverband want je kan gewoon een server joinen waar anderen opzitten maar doordat EA van die leuke popups bij BF2 heeft toegevoegd lijkt dat niet meer te werken ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bogaards schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:51:
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse

Sterker nog: de russen hadden de honden getraind met russische tanks, dus op het slagveld gingen de honden ook op russische tanks af :) ... beetje dom ....
Of, wat ook wel dope zou zijn: De Duiters hadden, in tegensteliing tot de Russen, een mini-tank, Goliath genaamd, radiografisch bestuurd en vol met explosieven ( C4 >:) ) Lijkt me wel lache voor de spec-ops ofzo. 1 zo'n droid zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:
[...]

ik gebruik het , vooral handig in clanverband want je kan gewoon een server joinen waar anderen opzitten maar doordat EA van die leuke popups bij BF2 heeft toegevoegd lijkt dat niet meer te werken ;(
Sinds patch 1.2 is het joinen via xfire weer gewoon werkzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:15

RvV

Gaat bij jullie het updaten naar 1.2 wel goed? Ik kan hem netjes downloaden en installeren met de auto-updater. Alleen staat er in het spel nog 1.1.2.696...
Klopt dit?

De status is trouwens daarna in de auto-updater "klaar om te installeren"

[ Voor 19% gewijzigd door RvV op 28-02-2006 16:50 ]

Y'24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Jup, ze hebben het versie nummer niet goed bijgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zjemm
  • Laatst online: 16-09 20:00

Zjemm

...

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:38:
[...]

Of, wat ook wel dope zou zijn: De Duiters hadden, in tegensteliing tot de Russen, een mini-tank, Goliath genaamd, radiografisch bestuurd en vol met explosieven ( C4 >:) ) Lijkt me wel lache voor de spec-ops ofzo. 1 zo'n droid zeg maar.
Ik vind BF2 een goed en leuk spel maar erg modern is het niet naar mijn idee.
tenminste je mist gewoon de moderne technieken, en ook moderne mappen zijn er niet het voelt een beetje standaard aan.

bv wat uploader26 hierboven zegt. of dat je als grond troepen de raketten van de airforce moet begelijden met laser technologie, dat soort zaken.

los daarvan speelt het spel wel leuk en is het een prima vermaak

opensecure.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marapuru

marapuru

db.

Het nadeel van de hedendaagse oorlog is dat het steeds minder directe actie is imho. Alles gebeurd op afstand en als er een keer geschoten wordt dan is alles met laserdetectie zodat er zelfs niet eens meer gemist kan worden.

Dat alles zou een game gewoon te makkelijk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The N Man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09:46

Uhmm, xfire is zeker een 'blijvertje'

* The N Man gebruikt het al 2 jaar :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:39:
is er geen apart forum voor die wars? echt minimaal 6 pagina's van elk van de laaste 3 BF2 threads zit vol met gejanis over wars.
Uitbannen! Uitbesteden! Verwijderen!

ik ben het met je eens

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:15
bertenernie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:17:
[...]

Uitbannen! Uitbesteden! Verwijderen!

ik ben het met je eens
Onderhand is er ook voor de wars een aparte sectie (niet hier) gecreeerd, op zich leuk idee een warplek voor GoT, maar misschien wel lastig.
Sites buiten GoT zelf zijn beter aan te passen hier aan.

Uitbesteden hoeft dus niet meer, GoT BF2 War site is al vaak genoeg genoemd denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zjemm schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:02:
tenminste je mist gewoon de moderne technieken, en ook moderne mappen zijn er niet het voelt een beetje standaard aan.

bv wat uploader26 hierboven zegt. of dat je als grond troepen de raketten van de airforce moet begelijden met laser technologie, dat soort zaken.

Dat heeft er volgens mij in eerste instantie wel in gezeten, zo'n laser target designator. Kijk maar eens naar wat oudere demo filmpjes (net zoals de BH met raketten). Het heeft alleen niet de final release gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:30

Snow_King

Konijn is stoer!

Zjemm schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:02:
[...]

Even voorop, prima vermaak, zeker!

Maar mijn visie (waar ik het vandaag met wat mensen ook over had)

Waarschijnlijk ging het zo:

DICE: Ja, gaaf, laser-guided er in en dit en dit en zus en zo.
EA: Hey! Schiet es op, we willen geld verdienen!
DICE: Ja, maar we zijn nog niet klaar en er zitten nog bugs in.
EA: Boeiend, gooi die dingen er uit, het verkoopt toch wel, dat fix je dan maar es in een patch.

** Game komt uit **

DICE: We willen nu die patch gaan maken zodat dat alsnog gefixed wordt
EA: Hoezo? De game verkoopt goed, waarom er nog veel geld in steken?
DICE: Ja maar........
EA: Ok, is goed, maar besteed er niet te veel tijd aan, dat kost geld!

Net zoals die ranked servers, geniaal marketing-technisch gezien, hier krijgt EA echt ladingen geld mee binnen.

Ik geloof zelf dat de mensen bij DICE er echt veel tijd in hebben willen stoppen, maar dat EA dit niet toe stond en gewoon voor de cash ging.

Ze hadden BF2 veel mooier kunnen maken, maar het verkoopt nu ook goed, dus waarom veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Redje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:09:
[...]

Ik probeerde v/h weekend m'n explosive badge tehalen op deze manier maar kwam net een paar kills te kort. :D

Het is wel irri als je continu in een claymore loopt, echt een manier om de "ff off" te misbruiken, gelukkig in 1.21 kan je maar 2 claymores deployen.
De range van die dingen is ook belachelijk, ziet je er 1 staan, wil je omlopen, gaat ie nog af...
Ik heb zo lang lopen kloten om mn explosive badge te krijgen (k speel al ruim 500 uur bf2)...en toen dacht ik opeens...laat ik gewoon de claymore "exploit" gebruiken nu het nog kan....hoppa...31 kills met claymore en gelijk mn zilveren badge....Op een gegeven moment gingen ze echt zeiken over die clamores... >:)
k moet eigenlijk gelijk maar mn gouden halen nu het nog kan...misschien doe ik dat ook nog wel. FF met een dedicated support pipo rondlopen. Zo heb ik een maat van me aan zn zilveren geholpen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Snow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:00:
[...]

EA: Boeiend, gooi die dingen er uit, het verkoopt toch wel, dat fix je dan maar es in een patch.

** Game komt uit **

Net zoals die ranked servers, geniaal marketing-technisch gezien, hier krijgt EA echt ladingen geld mee binnen.

Ik geloof zelf dat de mensen bij DICE er echt veel tijd in hebben willen stoppen, maar dat EA dit niet toe stond en gewoon voor de cash ging.

Ze hadden BF2 veel mooier kunnen maken, maar het verkoopt nu ook goed, dus waarom veranderen?
:D

Precies.

Wat mij verbaast is dat nog er nog geen andere Developers in dit gat gesprongen zijn. Ik bedoel: EA verdient BAKKEN geld met deze gameserie terwijl er zoveel aan te verbeteren is. Het lijkt me niet heel moeilijk om met een bugvrije game goodwill te kweken.

Ik zou wel ns willen zien wat er zou gebeuren als ze n beetje concurrentie kregen. Laten we zeggen dat Valve of IDsoftware ns een tegenhanger gingen maken.... :)

[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 28-02-2006 18:33 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach man opzouten met Djmantri..
Net als op gulf of oman.

zit er een paar klagers, dat ik zit te baserapen.
Ja en dat van 10KM afstand.

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/orqkio.jpg

Gasten als jullie dat plaatje ziet, zit ik temminsten 2km van de basis af :O en
dat noemen ze baserapen, als ik het zo nodig vond om jullie te gaan pesten, zou ik wel in de basis gaan rond rijden en ter informatie dat noemen ze baserapen

het volgde akkefietje is.

Strike at karkand

ben engineer. ik spwan, alle voertuigen zijn al weg, oke daar ga ik niet voor teamkillen dus ik ga gewoon met een autotje, naar het front van de hotel.
zie ik op me rader een apc verdwijnen.

Dus ik ga met het autotje gewoon naar hun apc spawn plaats. jat het voertuig.
ik rijd lang een spwan en knal 3 personen neer, en rijd veder.
in die tussen tijd komt er een apc aan hollen, ik ga er op af en knal hem neer met de andere voertuigen.

En daarna wordt ik gekickd.

wat voor baserapen of zo??
want dat kan niet want kijk maar hoe ik ben gereden.

zo reed ik

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/orqi6q.jpg

volgens mij misbruikte iemand zijn admin rechten tss..
want voor een spwan rijden terwijl je geen zicht hebt op de spwan
en 2 km vandaan een spwan.

is duidelijk geen baserapen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-06 11:56
voertuig jatten uit non cappeble base vinden ze soms ook niet goed :X. Don't ask me why

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoZ20 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:14:
voertuig jatten uit non cappeble base vinden ze soms ook niet goed :X. Don't ask me why
don't ask me why ze hem niet gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
jah vind hetzelfde hoor.............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:30

Snow_King

Konijn is stoer!

Help!!!! schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:32:
[...]

:D

Precies.

Wat mij verbaast is dat nog er nog geen andere Developers in dit gat gesprongen zijn. Ik bedoel: EA verdient BAKKEN geld met deze gameserie terwijl er zoveel aan te verbeteren is. Het lijkt me niet heel moeilijk om met een bugvrije game goodwill te kweken.

Ik zou wel ns willen zien wat er zou gebeuren als ze n beetje concurrentie kregen. Laten we zeggen dat Valve of IDsoftware ns een tegenhanger gingen maken.... :)
Inderdaad, er moet toch een maatschappij zijn die er echt tijd in wil steken en een game ala BF(2) kan ontwikkelen maar toch in de buurt (beter gezegt, overtreft) komt van de mooie eigenschappen van BF?

Valve of ID moeten hier naar mijn mening sterk genoeg voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:38:
[...]
Inderdaad, er moet toch een maatschappij zijn die er echt tijd in wil steken en een game ala BF(2) kan ontwikkelen maar toch in de buurt (beter gezegt, overtreft) komt van de mooie eigenschappen van BF?

Valve of ID moeten hier naar mijn mening sterk genoeg voor zijn.
In bijna elke maatschappy draait het om geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
als je ook weet wie je gekicked heeft kunnen we er wat aan doen
imo zou ik je ook niet hierom gekicked hebben...
btw, mn forum was down dus er heeft niemand iets over kunnen zeggen.

maar als je een naam weet dan laat ff weten!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik speel sinds vandaag ook BF2 :) Kunnen jullie me nog goede (nederlandse) servers aanraden?
(of me toevoegen op xfire? username: dutchmega)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
het is zoiezo onzin met dat non capturable bases. ik vind het pure onzin, want non capturable wilt nog niks zeggen over dat ze niet aangevallen mogen worden. er staan niet voor niks een hoop anti lucht/anti grond geschut dingen. gister had k weer zo'n discussie met zo'n gast die zegt stop spawnraping terwijl ik gewoon met vliegtuig aanval, ik zeg tege hem there is no such thing as spawnraping, its just a noncapturable base not an unattackable base...maargoed op sommige servers mag t op sommige niet.

ennuh i3d.nl servers moet je ff opzoeken die van IKS is wel fijn (ben ik gebanned :P) en NOD clan heeft een grote server. voor de rest interesseert t me niet zo veel ik zoek voor de rest vaak servers met laagste ping.

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 28-02-2006 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Dutchmega schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:44:
Ik speel sinds vandaag ook BF2 :) Kunnen jullie me nog goede (nederlandse) servers aanraden?
(of me toevoegen op xfire? username: dutchmega)
ServerSpy heeft de nieuwe server ranglijsten gepubliceerd. De top 10 van Nederlandse servers ziet er als volgt uit:

1. gamert.nl #1 Powered by i3d.nl :)
2. i3d.nl-IKS-bf2.nl-64 ranked 1 Server
3. i3d.nl - NOD Clan - Urban Maps
4. All maps @ 280th.com Ballerbude - i3d.nl
5. The special Forces RANKED #2 - i3d.nl
6. Ti_GERCAGE18+ -=BF2 Ranked=- - i3d.nl
7. LMS =SAS= 24/7 Warlord+GhostTown - i3d.nl
8. EA DE clubwurstdeluxe.de - i3d.nl
9. gamert.nl #2 City Maps only Powered by i3d.nl
10. 24/7 Warlord only @ Battlefield-Nation.de - i3d.nl

[ Voor 7% gewijzigd door indexample op 28-02-2006 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
@ dutch mega, je bent altijd welkom in mijn server (zie sig)

btw mijn server staat daar op plaats 109 maar imo maakt zo'n plaats niet veel uit
aangezien het daar gaat om de hoeveelheid volk die erop komt en niet over de kwaliteit :Y)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit redelijk veel op 7. LMS =SAS= 24/7 Warlord+GhostTown - i3d.nl
wegens meestal hoog ticketrate en baserape is allowed dus iedereen die er speelt weet dat ie het kan verwachten dus niemand jankt erover. ideale server _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:29

Stewie!

Keen must die!

eperon schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:45:
[...]

ServerSpy heeft de nieuwe server ranglijsten gepubliceerd. De top 10 van Nederlandse servers ziet er als volgt uit:

1. gamert.nl #1 Powered by i3d.nl :)
2. i3d.nl-IKS-bf2.nl-64 ranked 1 Server
3. i3d.nl - NOD Clan - Urban Maps
4. All maps @ 280th.com Ballerbude - i3d.nl
5. The special Forces RANKED #2 - i3d.nl
6. Ti_GERCAGE18+ -=BF2 Ranked=- - i3d.nl
7. LMS =SAS= 24/7 Warlord+GhostTown - i3d.nl
8. EA DE clubwurstdeluxe.de - i3d.nl
9. gamert.nl #2 City Maps only Powered by i3d.nl
10. 24/7 Warlord only @ Battlefield-Nation.de - i3d.nl
Hosten de hele top10 :+
Snow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:00:
[...]

** Game komt uit **

Hehe, wat een vooroordelen, helaas was het juist vaak andersom. De beste mensen bij DiCE zweden (eerste patches) waren niet bepaald actief in de community. Nu DiCE Canada de patches maakt gaat alles stukken beter (communicatie, meer bugfixes, uitstel van 4 weken van cashcow boosterpacks om bugs te fixen).

Overigens is de eigenaar van dice EA (of dat zal binnenkort gebeuren) ;)
Kwa ranked servers verdienen ze geen geld, dat kost alleen maar geld (enkele honderden servers die ze in het begin online hadden staan, zie ik niet bij andere games). Ook krijgen zij geen geld voor de ranked servers die verhuurd worden (al lijkt het prijsniveau in Duitsland daar wel op, kuch monopolie) ;)

Weet je wat ik erg zou vinden: een model zoals bij World of Warcraft: die vragen voor elke speler 10 euro per maand, en dan is er ook nog altijd lag en/of zitten de servers propvol.

[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 28-02-2006 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Zoals gewoonlijk een heerlijk ophelderende post van DaMorpheus.

Zo'n wow betaal per maand systeem, had er voor mij toe geleid dat ik de game niet had gekocht (koop liever expansions dan dat ik verplicht ben om elke maand geld te storten om te kunnen gamen)

Nog ff 1 noobvraag:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij mn huidige profiel [GoT] er voor kan zetten? Is volgens mij al 30x langsgekomen, maar kanhet niet meer terug vinden. En ik sta te popelen om GoT te representen :7

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 12:48

greatgonzo

schit-te-rend!

weer een paar triangel jostie's meegemaakt net...

Team A: ik denk joinen, makkelijk bij de leader spawnen, maar nee hoor, leader gaat steeds op vliegtuigjacht en wacht steeds af bij de base..

Team B: zelfde laken een pak..

Kijk dat je zo kansloos bent om alleen te willen vliegen is tot daar aan toe, maar wordt dan geen teamleader, maar ga lekker voor jezelf spelen..

Gelukkig vormden we daarna met de anderen uit die teams wel een fatsoenlijk team, want die teamleader van A werd op een gegeven moment het gezeur zat, en kickte iedereen uit z'n team Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladePHQ
  • Niet online
Lostcuban schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:19:
Zoals gewoonlijk een heerlijk ophelderende post van DaMorpheus.

Zo'n wow betaal per maand systeem, had er voor mij toe geleid dat ik de game niet had gekocht (koop liever expansions dan dat ik verplicht ben om elke maand geld te storten om te kunnen gamen)

Nog ff 1 noobvraag:

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij mn huidige profiel [GoT] er voor kan zetten? Is volgens mij al 30x langsgekomen, maar kanhet niet meer terug vinden. En ik sta te popelen om GoT te representen :7
Aah, ik dacht al. wie is die gekke cubaan in me squad ;)

Je kan als je inlogged boven je account naam de prefix instellen. Gewoon [GoT] er neerzetten en je bent klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lostcuban
Hahaha, dat was vast niet op djmantri zn server he :P

Thnx ga het meteen ff instellen.

My Specs | My BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djmantri schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:11:
als je ook weet wie je gekicked heeft kunnen we er wat aan doen
imo zou ik je ook niet hierom gekicked hebben...
btw, mn forum was down dus er heeft niemand iets over kunnen zeggen.

maar als je een naam weet dan laat ff weten!
Is al opgelost..
als je op de foto ziet op strike was ik via rechtse kant gegaan (via de spwan )
en daar had ik iedereen neer gehaald (3man)en was daarna door gereden.
(Veder was ik gelijk weg gegaan)

maar de admin dacht dat ik veder zat te campen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
djmantri schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:51:
@ dutch mega, je bent altijd welkom in mijn server (zie sig)

btw mijn server staat daar op plaats 109 maar imo maakt zo'n plaats niet veel uit
aangezien het daar gaat om de hoeveelheid volk die erop komt en niet over de kwaliteit :Y)
goed bezig, vers slachtvoer binnenhalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

Zo, ben net terug van de DJMantri server en eens een tijdje meegespeeld. Eindelijk eens er ingekomen :P Goed niveau, niet te prof, speelt lekker (zolang teambalance aanstaat, ook [GoT] is niet vies van rapen :/ ).

En dit klopt natuurlijk niet he jongens? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://img48.imageshack.us/img48/4140/scoredjmantri1og.th.jpg

Ghehehe :+

Zeg, hoe staat de [GoT] tag bekend in BF2-wereld? Anders douw ik m ook voor mijn naam tzt.

edit: ooh, eindelijk eens een zilveren ster gehaald, lol. En 93 puntjes nog voor mijn rang. Lekker hoor

[ Voor 11% gewijzigd door Twhomp op 01-03-2006 00:03 ]

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@delux

Over gulf of oman.

leer please de betekenis van baserapen.
Volgende keer kan je zeggen wat je wilt maar, ik luister niet naar je.

En bekijk nou zelf, ik ben langa na niet bij de base, dus genoeg kans dat jullie weg konden gaan.

en niet te vergeten dat een kogel van een tank een reistijd van 2,5 seconden heeft van zo afstand.

Je moet blij zijn dat ik nog niet aan het pixel shooten ben. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

[quote]Twhomp schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:58:

[afbeelding]

Nee zeker niet!! ik sta niet bovenaan :+
Ging wel lachen, alleen die mensen die als mech steeds maar in een tank of apc rond knallen :r

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.skoften.net/link.php?id=1521_0_1_0

ik weet niet of het mag maar deze is heel stoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
foutje....is al duidelijk.

[ Voor 105% gewijzigd door Bram77 op 01-03-2006 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
had eigelijk wel wat spectaculairders verwacht... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 15-08 19:44
Soms...

soms maak je een vijand af met een claymore....plus 3 teammates in één keer :'( zoals een halfuur geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy1978
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09-07 13:39
Denk dat ik maar eens een admin erbij moet halen, dit is al de zoveelste keer dat het filmpje gepost word. Volgende keer maar alle delen ff ;) doorlezen voor je wat post 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Dat filmpje is gewoon gejat van die Sony Bravia LCD televisies. Van die reclame met die stuiterende balletjes...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Twhomp schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:58:
ook [GoT] is niet vies van rapen :/
Leg uit ? Namen, Locaties, Methodes ? Dan hou ik ze in de gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:46:
[...]

Gotters kunnen ook flikkers zijn blijkbaar :/

Mijn zien jullie laatste tijd niet op BF 2. Dat klopt. Zit met verbouwingen hiero, dus ik ben er weer zodra klaar is :) :D

[ Voor 22% gewijzigd door R-B op 01-03-2006 07:52 ]

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
mja er is er ook een achter dat gotters ook kunnen rapen.. heb me er al een aantal keer druk over gemaakt in dit topic, maargoed geen verbetering gezien, dus ik blijf gewoon weg van gotters..

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:55

Twhomp

Stayin' Alive

TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:46:
[...]

Mwoch, het was als volgt: ik kom erin. Ga als MEC (speel bijna altijd non-US). We worden helemaal wegge-owned. Bijna al US-armor rond onze uncappable, airstrike/vliegtuigen om je oren. We konden he-le-maal niks.

Wat blijkt: alle GoT-ers (min één) zitten US. Verschil van 8 man ofzo. Dat ziet er dan niet fraai uit als je op Tab drukt.

Een paar mensen zitten te klagen (waaronder ik, ik had meer verwacht van DJMantri), ronde is snel voorbij. Volgende ronde staat "opeens" teambalance aan. Ja, en toen was het wel leuk :)

Blijkt maar weer: niets menselijks is GoT vreemd.

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De POTD is leeg vanaf morgen, dus als er nog mensen zijn met nieuwe pics :)
heb overigens ook een poll aan de TS toegevoegd om te kijken of de potd wel langer in de TS moet (aangezien er weinig activiteit is met nieuwe pics uploaden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Huig schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:24:
[...]
Dat filmpje is gewoon gejat van die Sony Bravia LCD televisies. Van die reclame met die stuiterende balletjes...
8)7
Anders was het ook niet grappig geweest, hè? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om eerlijk te zijn ben ik bf2 helemaal zat.
Heb Desert Combat maar weer uit de kast getrokken.
Het enige wat ik echt mis in DC, is het Squad idee. dat is goed.
Voor de rest vind ik bijna alles leuker in DC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram77
  • Laatst online: 10-07-2023
Twhomp schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:04:
[...]

Mwoch, het was als volgt: ik kom erin. Ga als MEC (speel bijna altijd non-US). We worden helemaal wegge-owned. Bijna al US-armor rond onze uncappable, airstrike/vliegtuigen om je oren. We konden he-le-maal niks.

Wat blijkt: alle GoT-ers (min één) zitten US. Verschil van 8 man ofzo. Dat ziet er dan niet fraai uit als je op Tab drukt.

Een paar mensen zitten te klagen (waaronder ik, ik had meer verwacht van DJMantri), ronde is snel voorbij. Volgende ronde staat "opeens" teambalance aan. Ja, en toen was het wel leuk :)

Daar was ik ook bij, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ze niets anders meer te doen hadden dan het zo snel mogelijk afmaken. We hadden geen schijn van kans. In no-time ware alle vlaggen gepakt en konden ze probleemloos doorstoten naar de basis. Ons team was gewoon slecht.
Wat alle Gotters in 1 team betreft. Niet echt leuk voor de niet-Gotters (lijkt me andersom trouwens ook niet leuk), maar ik kan me wel voorstellen dat ze graag wilden trainen voor de war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
Twhomp schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:04:
[...]

Airstrikes en arti mogen niet echter is er eergisteren ivm de war het idee geopperd op de server om gedurende de week wel te mogen rapen als oefening voor de war. Die gedachte is gisteren teruggedraaid maar daar zijn dus nog wat onduidelijkheden over blijkt. Armor rond de base is logisch, zolang ze er niet inrijden logisch.

Ik kan je verzekeren dat er niet met team balance aan/uit wordt geklooid door de admins, wat echter wel opvalt is dat er nogal vaak mensen proberen over te stappen naar het andere team wat dan weer terug te zien is in het verschil als je op TAB drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twhomp schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:58:
Zo, ben net terug van de DJMantri server en eens een tijdje meegespeeld. Eindelijk eens er ingekomen :P Goed niveau, niet te prof, speelt lekker (zolang teambalance aanstaat, ook [GoT] is niet vies van rapen :/ ).

[afbeelding]

Ghehehe :+

Zeg, hoe staat de [GoT] tag bekend in BF2-wereld? Anders douw ik m ook voor mijn naam tzt.

edit: ooh, eindelijk eens een zilveren ster gehaald, lol. En 93 puntjes nog voor mijn rang. Lekker hoor
Rinaldo, rapen bestaat niet.
dat laat je als team zelf toe door geen anti-tank te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 15:49
Bram77 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:35:
[...]

Daar was ik ook bij, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ze niets anders meer te doen hadden dan het zo snel mogelijk afmaken. We hadden geen schijn van kans. In no-time ware alle vlaggen gepakt en konden ze probleemloos doorstoten naar de basis. Ons team was gewoon slecht.
Wat alle Gotters in 1 team betreft. Niet echt leuk voor de niet-Gotters (lijkt me andersom trouwens ook niet leuk), maar ik kan me wel voorstellen dat ze graag wilden trainen voor de war.
Ik speelde ook en zat bij het MEC team.
Ik switch niet naar het andere team, ook niet om te oefenen, wat oefenen je dan?
Dat je wint van een ongeorganiseerd zooitje zonder Teamspeak... :)

Je kan beter in zowel MEC als USMC GoT squads maken waardoor ook de balance beter is en iedereen het naar zijn zin heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoZ20
Thrills33ka schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:10:
het is zoiezo onzin met dat non capturable bases. ik vind het pure onzin, want non capturable wilt nog niks zeggen over dat ze niet aangevallen mogen worden. er staan niet voor niks een hoop anti lucht/anti grond geschut dingen. gister had k weer zo'n discussie met zo'n gast die zegt stop spawnraping terwijl ik gewoon met vliegtuig aanval, ik zeg tege hem there is no such thing as spawnraping, its just a noncapturable base not an unattackable base...maargoed op sommige servers mag t op sommige niet.

ennuh i3d.nl servers moet je ff opzoeken die van IKS is wel fijn (ben ik gebanned :P) en NOD clan heeft een grote server. voor de rest interesseert t me niet zo veel ik zoek voor de rest vaak servers met laagste ping.
gister ff op Gathering of Fans zitten spelen. Was spec ops mannetje, dus ging de commander goodies van de chinezen uitschakelen. Hun commander was zo aardig om telkens een kratje neer te gooien, dus ik kon zo op blijven blazen. Af en toe nog een mannetje gedood dat daar spawnde en op mij begon te schieten. Begonnen ze ook te zeuren over baserapen.............terwijl ik pas op hun schoot als ze mij gespot hadden, verder lag ik gewoon in de bossen te wachten op nieuwe mogelijkheid om spul op te blazen. Er werd ook geen gehoor gegeven aan de smeekbede van hun om me te kicken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet nog (volgens was dat toenmalig nog in GoT met BF1942) dat we redelijk bovenaan stonden in clanbase en op een gegeven moment tegen een goede clan moesten. Was El Alamein geloof ik, niemand van ons team kon uberhaupt ook maar iets uithalen om de planes neer te halen, flaks werden constant gebombed, overige vehicles ook en éénmaal gebombed kun je mooi de tijd in de gaten houden wanneer ze weer spawnen en zo ging dat constant door. Ook de infantry die spawnen deden constant bomben (is in BF1942 constant en op vaste plekken). Je kon beter dood blijven om de tickets minder snel te laten verlopen :+

IMHO: rapen is weldegelijk een skill :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stimpy1978 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 02:50:
[...]

Denk dat ik maar eens een admin erbij moet halen, dit is al de zoveelste keer dat het filmpje gepost word. Volgende keer maar alle delen ff ;) doorlezen voor je wat post 8)7
Misschien dat ik niet zoveel post hier maar dat houd niet in dat ik dus niet alle delen heb gelezen. Als je het dan zo nodig vind om op deze manier te reageren doe dat niet zo kleinerend met die irritante smilies!
Als het al een dubbelpost was, dan alvast sorry en heb ik er ergens overheen gelezen. Ik kan ook niet ALLE linkjes gaan volgen die hier gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ja, er wordt vaak erg panisch over gedaan. Het is wat anders als je met een tank of APC in een uncapturable base gaat staan en elke spawn meteen afschiet. De gebouwjtes van de commander die staan er gewoon om opgeblazen te worden. >:)

Ik heb mezelf al afgeleerd om met een vliegtuig mijn bommen te droppen boven een uncappable base omdat ik gewoon weet dat veel admins je daarvoor kicken zonder waarschuwing. |:(

[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 01-03-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ik heb maar gelijk twee plaatjes opgestuurd, Lighteye ;)
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.