Van mij mag Microsoft hoorVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:29:
[...]
Niet raar aangezien ze al diverse spellen hebben geschonken..Net als EA.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Van mij mag Microsoft hoorVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:29:
[...]
Niet raar aangezien ze al diverse spellen hebben geschonken..Net als EA.
* Tubby droomt van een 3D windows UI op basis van de bf engine, lekker door je documents racen met een DPVVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:46:
[...]
Van mij mag Microsoft hoorvan mij mag MS zelfs EA uitkopen en samen met DICE verder gaan aan de Battlefield franchise
/me verder droomt
[ Voor 5% gewijzigd door Tubby op 28-02-2006 10:56 ]
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
*insert signature here
mooi kiet toch?TjarkVerhoeven schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:01:
Nou, 't schiet niet op als je mij in je team hebt
Total Matches: 998
Total Matches Won: 499
Total Matches Lost: 499
Verwijderd
Aha er is dus hoop voor me :-)Shabbaman schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:36:
Zeker weten dat het lijkt op BFV. Grootste verschil is dat er geen ammo en health meer te vinden is zijn, maar dat je daarvoor op je medespelers bent aangewezen.
Verwijderd
Maybe oud niews, maar dit is natuurlijk wel een typisch geval van gamert grootspraakAnder nieuws van het front: de Gamertclan gaat als een raket. Onze zware Rambo’s nemen het zondag 5 maart op tegen de bleekneusjes van de Tweakers clan. Wie zei dat oorlog eerlijk was?
Dat moet eerst nog maar bewezen worden, zou wel dubbelerg zijn als je nu af zou gaanLostcuban schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:30:
[...]
Maybe oud niews, maar dit is natuurlijk wel een typisch geval van gamert grootspraak
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mijn god, Gamert is 116 op de EU ladder, expect a challenge zou ik zeggenAnder nieuws van het front: de Gamertclan gaat als een raket. Onze zware Rambo’s nemen het zondag 5 maart op tegen de bleekneusjes van de Tweakers clan. Wie zei dat oorlog eerlijk was?
Dang, dat klinkt inderdaad niet leuk. Ik heb die error nog niet gehad *klopt af*, hoop ook maar dat ik die niet krijg...Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:27:
Weer gaar ... win ik een rondje met een lekkere k/d ratio na zo'n uurtje spelen, krijg ik net na het puntenscherm "error reading from server" en ie klapt eruit ... Eerste maal dat ik dit voorheb, benieuwd of ik mijn plakje zal krijgen
Verwijderd
Dat is toch gebaseerd op 16 player maps?? Kijken wat het wordt in een echte oorlog.Tubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:48:
[...]
Mijn god, Gamert is 116 op de EU ladder, expect a challenge zou ik zeggen
Hopelijk gaan ze dan niet verder de toekomst in met de eventuele volgende delen. Ik zie Mechwarriors en droids etc niet zo zitten in BF. Liever de tijdperiode waar BF2 zich afspeelt verder "uitmelken...........Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:46:
[...]
Van mij mag Microsoft hoorvan mij mag MS zelfs EA uitkopen en samen met DICE verder gaan aan de Battlefield franchise
/me verder droomt
AULXJMHR
Do YOU want a challenge ?Tubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 11:48:
[...]
Mijn god, Gamert is 116 op de EU ladder, expect a challenge zou ik zeggen
geheelonthouder met geheugenverlies
Om even namens tubby te spreken: Sure, bring on the fragmeat
Ja die zijn inderdaad lachen alleen weinig servers die die maps draaien en als er een server is dan zitten er maar een paar mensen op is best jammer.The N Man schreef op maandag 27 februari 2006 @ 19:54:
Zijn er meer mensen die de TotalBF2 Mappacks Spelen?
Zitten echt een aantal aardige maps tussen!
Ja, die staan op 5 maart met GAMERT voor de naam klaar.mrmali schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:16:
[...]
Om even namens tubby te spreken: Sure, bring on the fragmeat
ArMs zit op dan op netgamez, maar de challenge is geen probleem hoorTallManNL schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:29:
[...]
Ja, die staan op 5 maart met GAMERT voor de naam klaar.
[ Voor 18% gewijzigd door Tubby op 28-02-2006 12:38 ]
Verwijderd
Dat zal zo'n vaart niet lopen denk ik. BF2 is ook gebasseerd op een mod van BF1942, Desert Combat dat als testkonijn diende om de smaak van het publiek te proeven.DPhoenix schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:07:
[...]
Hopelijk gaan ze dan niet verder de toekomst in met de eventuele volgende delen. Ik zie Mechwarriors en droids etc niet zo zitten in BF. Liever de tijdperiode waar BF2 zich afspeelt verder "uitmelken...........
De verhoudingen tussen infantry/tank/planes lagen in de periode van de tweede wereldoorlog ook heel anders, dat scheelt ook.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:40:
[...]
Ik persoonlijk vond/vind het Vietnam concept wel goed, alleen BF:Vietnam juist weer niet, brakke engine in vergelijking tot BF1942 en teveel nadruk op vehicles. Wat mij stoort aan de modern warfare in BF (dus deel 2) is dat het grootse wapens zijn die je tot je beschikking krijgt maar in praktijk nog minder met realisme te maken hebben dan de WW2 games (wil er niet mee zeggen dat BF1942 realistisch was alleen de verhoudingen klopten meer naar mijn gevoel). Voor de gameplay opzich wel logisch anders zou het helemaal niets aan zijn.
Tegen China vecht je al.......greatgonzo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:20:
Echte europese steden zouden wel tof zijn, bv in een WO3 situatie, dat je bv tegen China of Rusland moet vechten in Parijs of Londen, of een brug moet veroveren over de maas in Rotterdam..
[ Voor 5% gewijzigd door DPhoenix op 28-02-2006 13:23 ]
AULXJMHR
Verwijderd
WW2 trok me ook meer in een shooter dan de hedendaagse geperfectioneerde wapens oorlog. Kan ook zijn omdat ik toendertijd wel erg graag vloog en dat in bf42 ook wel een stuk makkelijker gingTubby schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:01:
[...]
De verhoudingen tussen infantry/tank/planes lagen in de periode van de tweede wereldoorlog ook heel anders, dat scheelt ook.
Kijk ook even hoeveel we pas gespeeld hebben. Jullie weten vast wel dat teamplay tijd nodig heeft.sbronsge schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:25:
[...]
volgens mij zijn die gamert gasten nog veel grotere nerds. 120 staan op de europese ladder, dan ben je hele dag spelletjes aan het spelen man, ga voetballen ofzo
<Zinloze tekst hier>
Heb hier mijn bedenkingen over; niet in de laatste plaats omdat bestaande "battlefields" zowel voor- als tegenstanders hebben in het spel als in het echte leven, op wat voor manier dan ook. Voorbeeld, zoals hiervoor aangehaald; brug over de Maas veroveren. Zou lekker zijn als er 16 Ajax-fans op de server gaan lopen rellen; get my drift?Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:26:
Lijkt mij ook wel wreed, gewoon een deel van een Europeesche stad, ultiem slachtveld. voor mijn part geen londen of parijs, slachtveld als in Yugoslavie of zo, en dan niet met dat zonnige Midden oosten gedoe, maar een beetje grauwer
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Gelijk een extra class erbij. Eentje met een enorme benzine tank op zijn rug om fuel te geven (primary weapon een flamethrower). Uiteraard wel met de juiste effecten als dat mannetje op de juiste plek geraakt wordtMAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:49:
[...]
En als er dan ook nog zoiets als fuel-limit zou zijn voor de voertuigen, heb je in mijn ogen een veel uitdagender game dan voorheen.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Tanken in de luchtBlaTieBla schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:
[...]
Gelijk een extra class erbij. Eentje met een enorme benzine tank op zijn rug om fuel te geven (primary weapon een flamethrower). Uiteraard wel met de juiste effecten als dat mannetje op de juiste plek geraakt wordt
Zie je het al voor je? Een gigantische plas met brandende benzine..... Ik wel
AULXJMHR
Verwijderd
Als we zulke dingen gaan toevoegen sjemigBlaTieBla schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:08:
[...]
Gelijk een extra class erbij. Eentje met een enorme benzine tank op zijn rug om fuel te geven (primary weapon een flamethrower). Uiteraard wel met de juiste effecten als dat mannetje op de juiste plek geraakt wordt
Zie je het al voor je? Een gigantische plas met brandende benzine..... Ik wel
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de DuitseVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:27:
[...]
Als we zulke dingen gaan toevoegen sjemig![]()
Kunnen we net zo goed troepen hebben, die een herdershond hebben om snipers op te sporen en aan te vallen enzo
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Heb tijdens filmfestival Rotterdam een film gezien in Bagdad spelend net na de 'bevrijding'. Sommige midden-oosten maps komen aardig overeen met de beelden. Enig verschil wat natuurlijk het spel niet realistisch maakt is het feit dat er nergens burgers te zien zijn... Zou meteen spel een stuk complexer maken, burgers mag je niet neerschieten... Maar goed, na die film (Alhaam) toch even niet zo'n behoefte aan enkele maps. Een Baath-partijlid die als vergelding zomaar burgers gaat snipen is niet heel gezellig...MAX3400 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 13:49:
[...]
Heb hier mijn bedenkingen over; niet in de laatste plaats omdat bestaande "battlefields" zowel voor- als tegenstanders hebben in het spel als in het echte leven, op wat voor manier dan ook. Voorbeeld, zoals hiervoor aangehaald; brug over de Maas veroveren.
Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Verwijderd
OwnedHuig schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:33:
[...]
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse![]()
![]()
[/small]
[ Voor 3% gewijzigd door TheRyzenDude op 28-02-2006 15:55 ]
je leeft maar 1 x maak er dan ook in 1x wat van en maak geen half werk.
zie c&c en een tanja....oja en door maar gelijk ook een paranormaal begaafd persoon enne...volgens mij begin ik te malen...doe maar een pizzaVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:27:
[...]
Als we zulke dingen gaan toevoegen sjemig![]()
Kunnen we net zo goed troepen hebben, die een herdershond hebben om snipers op te sporen en aan te vallen enzo
[ Voor 19% gewijzigd door jefjef op 28-02-2006 15:58 ]
Probeer verschillende instellingen uit, en kijk wat je zelf het prettigst vindt spelen. Ik kan nu niet zeggen dat je precies op die en die resolutie met die en die instellingen kan draaien. En als dat al wel kon dan wil dat nog niet zeggen dat jij dat fijn vindt spelen...amdboy1983 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:51:
beste medetweakers
Wat zijn de beste graphics instellingen voor een 6600GT Pcie met Bf2(Natuurlijk wel speelbaar)]
heb hier namelijk niet veel kaas van gegeten het gaat om een aeolus 6600GT met zalman 7700-Alcu
systeem amd64 3200+ @2500 mhz 754 msi k8 neo 4x4 nforce4
Greets Amd
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Verwijderd
voor die functie gebruik ik gewoon www.bf2tracker.comRFVR schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:29:
www.xfire.com werd ik onlangs op gewezen; schijnt soort in-game chattool te wezen waarmee je 'buddies' kunt zien, en matchhistorie te raadplegen is.![]()
ook kun je door op een 'contact' te klikken direct BF2 opstarten en ga je automatisch -mits ruimte natuurlijk- naar die server toe. leek me wel aardig, maar lijkt er op dat bijna niemand (hier tenminste) het gebruikt.
zelfs c&c generals enzo werden al gesupport, dus het lijkt een blijvertje?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:36 ]
Verwijderd
ik gebruik het , vooral handig in clanverband want je kan gewoon een server joinen waar anderen opzitten maar doordat EA van die leuke popups bij BF2 heeft toegevoegd lijkt dat niet meer te werkenRFVR schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:29:
www.xfire.com werd ik onlangs op gewezen; schijnt soort in-game chattool te wezen waarmee je 'buddies' kunt zien, en matchhistorie te raadplegen is.![]()
ook kun je door op een 'contact' te klikken direct BF2 opstarten en ga je automatisch -mits ruimte natuurlijk- naar die server toe. leek me wel aardig, maar lijkt er op dat bijna niemand (hier tenminste) het gebruikt.
Verwijderd
Of, wat ook wel dope zou zijn: De Duiters hadden, in tegensteliing tot de Russen, een mini-tank, Goliath genaamd, radiografisch bestuurd en vol met explosieven ( C4bogaards schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:51:
Doet me denken aan WW2, toen trainden de Russen honden om Duitse tanks op te blazen, door ze te leren dat er voedsel onder de tanks lag. Helaas zagen de honden het verschil op het slagveld en gingen ze naar de Russische tanks toe ipv de Duitse
Sterker nog: de russen hadden de honden getraind met russische tanks, dus op het slagveld gingen de honden ook op russische tanks af... beetje dom ....
Sinds patch 1.2 is het joinen via xfire weer gewoon werkzaam.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:33:
[...]
ik gebruik het , vooral handig in clanverband want je kan gewoon een server joinen waar anderen opzitten maar doordat EA van die leuke popups bij BF2 heeft toegevoegd lijkt dat niet meer te werken
[ Voor 19% gewijzigd door RvV op 28-02-2006 16:50 ]
Y'24
Ik vind BF2 een goed en leuk spel maar erg modern is het niet naar mijn idee.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:38:
[...]
Of, wat ook wel dope zou zijn: De Duiters hadden, in tegensteliing tot de Russen, een mini-tank, Goliath genaamd, radiografisch bestuurd en vol met explosieven ( C4) Lijkt me wel lache voor de spec-ops ofzo. 1 zo'n droid zeg maar.
Uhmm, xfire is zeker een 'blijvertje'RFVR schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:29:
Uitbannen! Uitbesteden! Verwijderen!Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 12:39:
is er geen apart forum voor die wars? echt minimaal 6 pagina's van elk van de laaste 3 BF2 threads zit vol met gejanis over wars.
Tx to: @internetofshit
Onderhand is er ook voor de wars een aparte sectie (niet hier) gecreeerd, op zich leuk idee een warplek voor GoT, maar misschien wel lastig.bertenernie schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:17:
[...]
Uitbannen! Uitbesteden! Verwijderen!
ik ben het met je eens
Verwijderd
Dat heeft er volgens mij in eerste instantie wel in gezeten, zo'n laser target designator. Kijk maar eens naar wat oudere demo filmpjes (net zoals de BH met raketten). Het heeft alleen niet de final release gehaald.Zjemm schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:02:
Ik vind BF2 een goed en leuk spel maar erg modern is het niet naar mijn idee.
tenminste je mist gewoon de moderne technieken, en ook moderne mappen zijn er niet het voelt een beetje standaard aan.
bv wat uploader26 hierboven zegt. of dat je als grond troepen de raketten van de airforce moet begelijden met laser technologie, dat soort zaken.
los daarvan speelt het spel wel leuk en is het een prima vermaak
Even voorop, prima vermaak, zeker!Zjemm schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:02:
[...]
Ik vind BF2 een goed en leuk spel maar erg modern is het niet naar mijn idee.
tenminste je mist gewoon de moderne technieken, en ook moderne mappen zijn er niet het voelt een beetje standaard aan.
bv wat uploader26 hierboven zegt. of dat je als grond troepen de raketten van de airforce moet begelijden met laser technologie, dat soort zaken.
los daarvan speelt het spel wel leuk en is het een prima vermaak
Verwijderd
Ik heb zo lang lopen kloten om mn explosive badge te krijgen (k speel al ruim 500 uur bf2)...en toen dacht ik opeens...laat ik gewoon de claymore "exploit" gebruiken nu het nog kan....hoppa...31 kills met claymore en gelijk mn zilveren badge....Op een gegeven moment gingen ze echt zeiken over die clamores...Redje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 10:09:
[...]
Ik probeerde v/h weekend m'n explosive badge tehalen op deze manier maar kwam net een paar kills te kort.
Het is wel irri als je continu in een claymore loopt, echt een manier om de "ff off" te misbruiken, gelukkig in 1.21 kan je maar 2 claymores deployen.
De range van die dingen is ook belachelijk, ziet je er 1 staan, wil je omlopen, gaat ie nog af...
Snow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:00:
[...]
Even voorop, prima vermaak, zeker!
Maar mijn visie (waar ik het vandaag met wat mensen ook over had)
Waarschijnlijk ging het zo:
DICE: Ja, gaaf, laser-guided er in en dit en dit en zus en zo.
EA: Hey! Schiet es op, we willen geld verdienen!
DICE: Ja, maar we zijn nog niet klaar en er zitten nog bugs in.
EA: Boeiend, gooi die dingen er uit, het verkoopt toch wel, dat fix je dan maar es in een patch.
** Game komt uit **
DICE: We willen nu die patch gaan maken zodat dat alsnog gefixed wordt
EA: Hoezo? De game verkoopt goed, waarom er nog veel geld in steken?
DICE: Ja maar........
EA: Ok, is goed, maar besteed er niet te veel tijd aan, dat kost geld!
Net zoals die ranked servers, geniaal marketing-technisch gezien, hier krijgt EA echt ladingen geld mee binnen.
Ik geloof zelf dat de mensen bij DICE er echt veel tijd in hebben willen stoppen, maar dat EA dit niet toe stond en gewoon voor de cash ging.
Ze hadden BF2 veel mooier kunnen maken, maar het verkoopt nu ook goed, dus waarom veranderen?
[ Voor 4% gewijzigd door Help!!!! op 28-02-2006 18:33 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 18:59 ]
Verwijderd
don't ask me why ze hem niet gebruiken!MarcoZ20 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:14:
voertuig jatten uit non cappeble base vinden ze soms ook niet goed. Don't ask me why
Inderdaad, er moet toch een maatschappij zijn die er echt tijd in wil steken en een game ala BF(2) kan ontwikkelen maar toch in de buurt (beter gezegt, overtreft) komt van de mooie eigenschappen van BF?Help!!!! schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:32:
[...]
![]()
Precies.
Wat mij verbaast is dat nog er nog geen andere Developers in dit gat gesprongen zijn. Ik bedoel: EA verdient BAKKEN geld met deze gameserie terwijl er zoveel aan te verbeteren is. Het lijkt me niet heel moeilijk om met een bugvrije game goodwill te kweken.
Ik zou wel ns willen zien wat er zou gebeuren als ze n beetje concurrentie kregen. Laten we zeggen dat Valve of IDsoftware ns een tegenhanger gingen maken....
Verwijderd
In bijna elke maatschappy draait het om geldSnow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:38:
[...]
Inderdaad, er moet toch een maatschappij zijn die er echt tijd in wil steken en een game ala BF(2) kan ontwikkelen maar toch in de buurt (beter gezegt, overtreft) komt van de mooie eigenschappen van BF?
Valve of ID moeten hier naar mijn mening sterk genoeg voor zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 28-02-2006 21:12 ]
ServerSpy heeft de nieuwe server ranglijsten gepubliceerd. De top 10 van Nederlandse servers ziet er als volgt uit:Dutchmega schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:44:
Ik speel sinds vandaag ook BF2Kunnen jullie me nog goede (nederlandse) servers aanraden?
(of me toevoegen op xfire? username: dutchmega)
[ Voor 7% gewijzigd door indexample op 28-02-2006 21:47 ]
Verwijderd
Hosten de hele top10eperon schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:45:
[...]
ServerSpy heeft de nieuwe server ranglijsten gepubliceerd. De top 10 van Nederlandse servers ziet er als volgt uit:
1. gamert.nl #1 Powered by i3d.nl
2. i3d.nl-IKS-bf2.nl-64 ranked 1 Server
3. i3d.nl - NOD Clan - Urban Maps
4. All maps @ 280th.com Ballerbude - i3d.nl
5. The special Forces RANKED #2 - i3d.nl
6. Ti_GERCAGE18+ -=BF2 Ranked=- - i3d.nl
7. LMS =SAS= 24/7 Warlord+GhostTown - i3d.nl
8. EA DE clubwurstdeluxe.de - i3d.nl
9. gamert.nl #2 City Maps only Powered by i3d.nl
10. 24/7 Warlord only @ Battlefield-Nation.de - i3d.nl
Hehe, wat een vooroordelen, helaas was het juist vaak andersom. De beste mensen bij DiCE zweden (eerste patches) waren niet bepaald actief in de community. Nu DiCE Canada de patches maakt gaat alles stukken beter (communicatie, meer bugfixes, uitstel van 4 weken van cashcow boosterpacks om bugs te fixen).Snow_King schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:00:
[...]
Even voorop, prima vermaak, zeker!
Maar mijn visie (waar ik het vandaag met wat mensen ook over had)
Waarschijnlijk ging het zo:
DICE: Ja, gaaf, laser-guided er in en dit en dit en zus en zo.
EA: Hey! Schiet es op, we willen geld verdienen!
DICE: Ja, maar we zijn nog niet klaar en er zitten nog bugs in.
EA: Boeiend, gooi die dingen er uit, het verkoopt toch wel, dat fix je dan maar es in een patch.
** Game komt uit **
DICE: We willen nu die patch gaan maken zodat dat alsnog gefixed wordt
EA: Hoezo? De game verkoopt goed, waarom er nog veel geld in steken?
DICE: Ja maar........
EA: Ok, is goed, maar besteed er niet te veel tijd aan, dat kost geld!
Net zoals die ranked servers, geniaal marketing-technisch gezien, hier krijgt EA echt ladingen geld mee binnen.
Ik geloof zelf dat de mensen bij DICE er echt veel tijd in hebben willen stoppen, maar dat EA dit niet toe stond en gewoon voor de cash ging.
Ze hadden BF2 veel mooier kunnen maken, maar het verkoopt nu ook goed, dus waarom veranderen?
[ Voor 4% gewijzigd door Stewie! op 28-02-2006 22:03 ]
Aah, ik dacht al. wie is die gekke cubaan in me squadLostcuban schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 22:19:
Zoals gewoonlijk een heerlijk ophelderende post van DaMorpheus.
Zo'n wow betaal per maand systeem, had er voor mij toe geleid dat ik de game niet had gekocht (koop liever expansions dan dat ik verplicht ben om elke maand geld te storten om te kunnen gamen)
Nog ff 1 noobvraag:
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bij mn huidige profiel [GoT] er voor kan zetten? Is volgens mij al 30x langsgekomen, maar kanhet niet meer terug vinden. En ik sta te popelen om GoT te representen
Verwijderd
Is al opgelost..djmantri schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:11:
als je ook weet wie je gekicked heeft kunnen we er wat aan doen
imo zou ik je ook niet hierom gekicked hebben...
btw, mn forum was down dus er heeft niemand iets over kunnen zeggen.
maar als je een naam weet dan laat ff weten!
goed bezig, vers slachtvoer binnenhalendjmantri schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:51:
@ dutch mega, je bent altijd welkom in mijn server (zie sig)
btw mijn server staat daar op plaats 109 maar imo maakt zo'n plaats niet veel uit
aangezien het daar gaat om de hoeveelheid volk die erop komt en niet over de kwaliteit
[ Voor 11% gewijzigd door Twhomp op 01-03-2006 00:03 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
[ Voor 105% gewijzigd door Bram77 op 01-03-2006 01:08 ]
had eigelijk wel wat spectaculairders verwacht...Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:33:
http://www.skoften.net/link.php?id=1521_0_1_0
ik weet niet of het mag maar deze is heel stoer.
Denk dat ik maar eens een admin erbij moet halen, dit is al de zoveelste keer dat het filmpje gepost word. Volgende keer maar alle delen ffVerwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:33:
Dat filmpje is gewoon gejat van die Sony Bravia LCD televisies. Van die reclame met die stuiterende balletjes...Verwijderd schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 00:33:
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Leg uit ? Namen, Locaties, Methodes ? Dan hou ik ze in de gaten.
Gotters kunnen ook flikkers zijn blijkbaarTallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:46:
[...]
[ Voor 22% gewijzigd door R-B op 01-03-2006 07:52 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Mwoch, het was als volgt: ik kom erin. Ga als MEC (speel bijna altijd non-US). We worden helemaal wegge-owned. Bijna al US-armor rond onze uncappable, airstrike/vliegtuigen om je oren. We konden he-le-maal niks.TallManNL schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:46:
[...]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Huig schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 07:24:
[...]
Dat filmpje is gewoon gejat van die Sony Bravia LCD televisies. Van die reclame met die stuiterende balletjes...
Verwijderd
Daar was ik ook bij, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ze niets anders meer te doen hadden dan het zo snel mogelijk afmaken. We hadden geen schijn van kans. In no-time ware alle vlaggen gepakt en konden ze probleemloos doorstoten naar de basis. Ons team was gewoon slecht.Twhomp schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:04:
[...]
Mwoch, het was als volgt: ik kom erin. Ga als MEC (speel bijna altijd non-US). We worden helemaal wegge-owned. Bijna al US-armor rond onze uncappable, airstrike/vliegtuigen om je oren. We konden he-le-maal niks.
Wat blijkt: alle GoT-ers (min één) zitten US. Verschil van 8 man ofzo. Dat ziet er dan niet fraai uit als je op Tab drukt.
Een paar mensen zitten te klagen (waaronder ik, ik had meer verwacht van DJMantri), ronde is snel voorbij. Volgende ronde staat "opeens" teambalance aan. Ja, en toen was het wel leuk
Blijkt maar weer: niets menselijks is GoT vreemd.
Airstrikes en arti mogen niet echter is er eergisteren ivm de war het idee geopperd op de server om gedurende de week wel te mogen rapen als oefening voor de war. Die gedachte is gisteren teruggedraaid maar daar zijn dus nog wat onduidelijkheden over blijkt. Armor rond de base is logisch, zolang ze er niet inrijden logisch.Twhomp schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 08:04:
[...]
Mwoch, het was als volgt: ik kom erin. Ga als MEC (speel bijna altijd non-US). We worden helemaal wegge-owned. Bijna al US-armor rond onze uncappable, airstrike/vliegtuigen om je oren. We konden he-le-maal niks.
Ik kan je verzekeren dat er niet met team balance aan/uit wordt geklooid door de admins, wat echter wel opvalt is dat er nogal vaak mensen proberen over te stappen naar het andere team wat dan weer terug te zien is in het verschil als je op TAB drukt.Wat blijkt: alle GoT-ers (min één) zitten US. Verschil van 8 man ofzo. Dat ziet er dan niet fraai uit als je op Tab drukt.
Een paar mensen zitten te klagen (waaronder ik, ik had meer verwacht van DJMantri), ronde is snel voorbij. Volgende ronde staat "opeens" teambalance aan. Ja, en toen was het wel leuk
Blijkt maar weer: niets menselijks is GoT vreemd.
Verwijderd
Rinaldo, rapen bestaat niet.Twhomp schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 23:58:
Zo, ben net terug van de DJMantri server en eens een tijdje meegespeeld. Eindelijk eens er ingekomenGoed niveau, niet te prof, speelt lekker (zolang teambalance aanstaat, ook [GoT] is niet vies van rapen
).
En dit klopt natuurlijk niet he jongens?![]()
[afbeelding]
Ghehehe
Zeg, hoe staat de [GoT] tag bekend in BF2-wereld? Anders douw ik m ook voor mijn naam tzt.
edit: ooh, eindelijk eens een zilveren ster gehaald, lol. En 93 puntjes nog voor mijn rang. Lekker hoor
Ik speelde ook en zat bij het MEC team.Bram77 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 09:35:
[...]
Daar was ik ook bij, maar het kwam er eigenlijk op neer dat ze niets anders meer te doen hadden dan het zo snel mogelijk afmaken. We hadden geen schijn van kans. In no-time ware alle vlaggen gepakt en konden ze probleemloos doorstoten naar de basis. Ons team was gewoon slecht.
Wat alle Gotters in 1 team betreft. Niet echt leuk voor de niet-Gotters (lijkt me andersom trouwens ook niet leuk), maar ik kan me wel voorstellen dat ze graag wilden trainen voor de war.
gister ff op Gathering of Fans zitten spelen. Was spec ops mannetje, dus ging de commander goodies van de chinezen uitschakelen. Hun commander was zo aardig om telkens een kratje neer te gooien, dus ik kon zo op blijven blazen. Af en toe nog een mannetje gedood dat daar spawnde en op mij begon te schieten. Begonnen ze ook te zeuren over baserapen.............terwijl ik pas op hun schoot als ze mij gespot hadden, verder lag ik gewoon in de bossen te wachten op nieuwe mogelijkheid om spul op te blazen. Er werd ook geen gehoor gegeven aan de smeekbede van hun om me te kickenThrills33ka schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 21:10:
het is zoiezo onzin met dat non capturable bases. ik vind het pure onzin, want non capturable wilt nog niks zeggen over dat ze niet aangevallen mogen worden. er staan niet voor niks een hoop anti lucht/anti grond geschut dingen. gister had k weer zo'n discussie met zo'n gast die zegt stop spawnraping terwijl ik gewoon met vliegtuig aanval, ik zeg tege hem there is no such thing as spawnraping, its just a noncapturable base not an unattackable base...maargoed op sommige servers mag t op sommige niet.
ennuh i3d.nl servers moet je ff opzoeken die van IKS is wel fijn (ben ik gebanned) en NOD clan heeft een grote server. voor de rest interesseert t me niet zo veel ik zoek voor de rest vaak servers met laagste ping.
Verwijderd
Misschien dat ik niet zoveel post hier maar dat houd niet in dat ik dus niet alle delen heb gelezen. Als je het dan zo nodig vind om op deze manier te reageren doe dat niet zo kleinerend met die irritante smilies!Stimpy1978 schreef op woensdag 01 maart 2006 @ 02:50:
[...]
Denk dat ik maar eens een admin erbij moet halen, dit is al de zoveelste keer dat het filmpje gepost word. Volgende keer maar alle delen ffdoorlezen voor je wat post
[ Voor 3% gewijzigd door Epitome op 01-03-2006 09:57 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq