Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 1.401 views sinds 30-01-2008

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04 21:42
quote:
smg_phoenix schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:05:
[...]

ik heb het niet over bv. met je apc bij een fixed base staan en maar killen (dat kan je ook vermijden maar goed).
Ik heb het over : je vliegt en je komt aan een carrier en ziet daar veel mogelijke slachtoffers , moet je dan gewoon wegvliegen omdat men dat niet leuk vind als je schiet? komaan zeg...
En al die mensen daar staan ook te wachten op een jet en hebben -normaal- ook ervoor betaald maar bij een multiplayer spel kan je niet verwachten dat je alles voor jezelf krijgt want er spelen ook anderen mee.
En artillery daar ben ik wel tegen hoor , maar als niet iedereen daar een onderonsje zou houden dan zou de carrier ook niet meer zo'n geliefd doelwit worden.

Als je goed kijkt naar de maps van BF 2 dan zie je dat alles gemaakt is om zo goed mogelijk in balans te zijn.
De carrier is goed beveiligd tegen Air vehicles en fixed bases hebben meestal wel een TOW staan en dan nog...

wat ik zeg is niet grof bedoeld hoor :) maar dat is gewoon hoe ik het zie

ol vlieg ook wel eens graag met een heli hoor , maar als ik zie dat deze al bezet is dan ga ik wel lekker wat infantry gaan pesten.
precies, ik kreeg gister dus gewoon een ban omdat ik ze ownde met een plane...Kijk artillery dat is wel een beetje lame op een vliegdekschip, maar waarom zou ik hun niet mogen aanvallen op hun vliegdekschip ik bedoel das toch oorlog voeren, en ze hebben 2 AA guns en nog vliegtuigen tot hun beschikking, als zij dan te noob zijn om actie te ondernemen, geeft de admin me maar een ban. maargoed ik blijf het toch doen, kvind dat dat gewoon erbij hoort. btw als het volgens de makers van het spel echt niet zou mogen attacken van vliegdekschip, waarom hebben ze dan niet gewoon een gebied ervan gemaakt waar je als enemy niet mag komen.... dat zouden ze eigelijk bij artillery dus moeten doen, dat je op uncapturable bases geen artillery's kunt uitvoeren.

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 27-02-2006 03:51 (9%)

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-10 22:19

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

quote:
Thrills33ka schreef op maandag 27 februari 2006 @ 03:46:
[...]

precies, ik kreeg gister dus gewoon een ban omdat ik ze ownde met een plane...Kijk artillery dat is wel een beetje lame op een vliegdekschip, maar waarom zou ik hun niet mogen aanvallen op hun vliegdekschip ik bedoel das toch oorlog voeren, en ze hebben 2 AA guns en nog vliegtuigen tot hun beschikking, als zij dan te noob zijn om actie te ondernemen, geeft de admin me maar een ban. maargoed ik blijf het toch doen, kvind dat dat gewoon erbij hoort. btw als het volgens de makers van het spel echt niet zou mogen attacken van vliegdekschip, waarom hebben ze dan niet gewoon een gebied ervan gemaakt waar je als enemy niet mag komen.... dat zouden ze eigelijk bij artillery dus moeten doen, dat je op uncapturable bases geen artillery's kunt uitvoeren.
idd als ik USMC ben een bijdehandje komt alsmaar langs met z'n MIG ofzo dan blijf ik wel ff goalkeepen . Menig galbakje weggejaagd daarmee

• Tubby
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 16-10 17:25

Tubby

or not to be

quote:
[...]

Totally agree, maar als er in de server rules staat aangegeven dat je bepaalde dingen niet mag doen, doe ik ze niet. Ik ben van mening dat alle soorten van base-rape regels onzin zijn in bf2.

In alle toonaangevende competitities worden dergelijke regels niet gehanteerd omdat ze (afgezien van het feit of ze meetbaar zijn) gewoon totale onzin zijn. Want op het moment dat je jouw tegenstander de ruimte geeft om totaan je uncappable flags te komen ben je al duidelijk aan het verliezen want blijkbaar kan de tegenstander met 1 persoon minder dezelfde verdediging houden. Want de maps met die uncappable hebben (3 ofzow) hebben die op dusdanig onmogelijke plaatsen dat je echt 1 a 2 personen voor een minuut of 3 moet kunnen missen in je verdediging. En als dat het geval is is het niveauverschil tussen de twee teams al erg groot.

Daarom heb ik er op publics ook geen problemen mee, het is juist een uitdaging om onder een rape uit te komen, en daarmee ook een goede oefening. :7 en als het je niet bevalt ga je gewoon een andere server zoeken :)

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

Ach dat probleem had je in bf1942 ook, die stomme idiote regeltjes. Maak dan zelf een game waar je de baas kan spelen. Sowieso speel ik liever niet op servers waar actief een admin aanwezig is. Van smacktards/lamers/baserapers etc. etc. leer je juist heel veel hoe stom het misschien mag klinken ;)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online
quote:
ExtremePro schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:05:
[...]

Ghehe .. zou je ze allemaal ff in een .rar of .zip bestandje willen plaatsen, en die dan eventjes online zetten?
Wil ze namelijk ook wel graag hebben.
Zou leuk zijn als je dat ff zou willen doen!
==> BF2 Funny Comics

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
tja ik heb dat hele gewine over baserapen opgegeven, ik doe gewoon me ding als ik ik garaped word dan word het mijn persoonlijke missie die ronde om de raper te zieken. laast had ik een raper 5x knifed in warlord omdat ie met een sniper in de garage lag bij sas base. heb hem niet meer terug gezien _/-\o_
en weer een favorite victim in me stats erbij. had hem totaal 10x whacked :D
Bekijk het van de andere kant: als je zo ergert aan een baseraper zoek dan zelf ff een server op waar je hier niet op gekicked kan/gaat worden en probeer het zelf eens: is echt niet zo makkelijk als het soms lijkt (tenzij het een team is met no skills, maar goed die moeten ook ergens beginnen met leren in het verbeteren ervan :P ).

• RA7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 12:01
Baserapen met een plane moet ook kunnen vind ik, maar arty gaat mij ook te ver.
Das gewoon op afstand puntjes scoren.

We are all accidents waiting to happen

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Lighteye schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:31:
Bekijk het van de andere kant: als je zo ergert aan een baseraper zoek dan zelf ff een server op waar je hier niet op gekicked kan/gaat worden en probeer het zelf eens: is echt niet zo makkelijk als het soms lijkt (tenzij het een team is met no skills, maar goed die moeten ook ergens beginnen met leren in het verbeteren ervan :P ).
(8> Ace weet nog dat hij een keer is gekickd voor baserapen op Djmantri.

en omdat Ace continu van hopte naar voertuigen als die kapot was O+
ter informatie was alleen ..

en ze namen ook niet de moeite om even anti-tank te worden, dan vraag je erom.

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Lighteye schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:07:
Ach dat probleem had je in bf1942 ook, die stomme idiote regeltjes. Maak dan zelf een game waar je de baas kan spelen. Sowieso speel ik liever niet op servers waar actief een admin aanwezig is. Van smacktards/lamers/baserapers etc. etc. leer je juist heel veel hoe stom het misschien mag klinken ;)
couldn't have said it better _/-\o_
quote:
RA7 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:41:
Baserapen met een plane moet ook kunnen vind ik, maar arty gaat mij ook te ver.
Das gewoon op afstand puntjes scoren.
Eh, de commander krijgt er geen puntjes voor hoor, die krijgt gewoon het gemiddelde van zijn team.

Ik snap dat rapen frustrerend kan zijn, maar als je niet tegen je verlies kan kun je beter tegen easy-botjes gaan spelen.

Tubby wijzigde deze reactie 27-02-2006 10:51 (49%)

• Webjunkie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:50
quote:
Haydun schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:
Ik kan mijn probleem nog steeds niet oplossen. Als ik BF2 speel (single player) dan beweegt mijn poppetje vaak zelf. Dat is heel vervelend, als ik loop, dan stopt ie bijv. niet wanneer ik mn vingers van het toetsenbord haal. Dit ligt niet aan de toetsenbord omdat ik al meerdere heb geprobeerd. Het is heel raar want heel soms heb ik er geen last van, maar meestal wel. Soms schiet ie gewoon niet als ik op de muis klik, en schiet ie pas wanneer ie er zin in heeft.

Weet iemand wat er misschien mis kan zijn?
had ik ook last van totdat ik van 1 gb naar 2 gb geheugen ging.
vooral bij clean sweep.
nu heb ik er geen last meer van.

dus of meer geheugen kopen of naar lagere resolutie/settings

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Webjunkie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 08:50
quote:
[...]

<snip> baserapen is fijn </snip>

btw als het volgens de makers van het spel echt niet zou mogen attacken van vliegdekschip, waarom hebben ze dan niet gewoon een gebied ervan gemaakt waar je als enemy niet mag komen.... dat zouden ze eigelijk bij artillery dus moeten doen, dat je op uncapturable bases geen artillery's kunt uitvoeren.
de rode cirkel met streep er door is je dus blijkbaar nooit opgevallen.

dit is trouwens m'n laatste reactie op het baserape verhaal.
je hebt nu eenmaal mensen met skill en helaas heb je ook baserapers.

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Tubby

Tubby

or not to be

quote:
Webjunkie schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:19:
[...]
Jah, om aan te geven dat je die vlag niet kan overnemen, duidelijk toch?
quote:
[...]
Jah, en de enige link tussen die 2 groepen is dat je de mensen met skill nooit hoort klagen over baserapers _/-\o_

Tubby wijzigde deze reactie 27-02-2006 11:24 (19%)

• hoppermania
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09-03-2006
Battlefield2 wedstrijd met prijzen (Fable TLC) op Gamert.nl

zie details..iedereen mag meedoen!

http://www.gamert.nl/forum/viewtopic.php?t=679

• Indy91
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
Versteegrob schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:38:
Binnenkort koop ik mijn pc maar kan iemand mij zeggen waarom dit spel zo vet is? Iedereen heeft het altijd over dit spel en het geluid schijnt ook vet te zijn. Ik ben een ware FEAR, UT, Shooter liefhebber zal ik dit spel dan ook leuk vinden?
Ik kan niet voor je beoordelen of dat je BF2 leuk zult vinden, maar BF2 is gewoonweg veel "completer" dan de meeste anders fps online-shooters. Daarnaast is dit spel veeeeeeel verslavender dan de meeste andere online fps.
Ik was, voordat ik BF kocht, een die-hard CoD speler. CoD2 heb ik nog nog wel gekocht, maar die ligt nu ook te verstoffen. Ik beschouw BF2 als de "Haute Cousine" onder de fps online-shooters.
CoD (en ook UT series) kan je daarentegen vergelijken met FastFood. Het is lekker voor korte duur en je zit daarna nog met een gevoel dat je niets gegeten hebt!

Indy91 wijzigde deze reactie 27-02-2006 12:49 (27%)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 13:05
Misschien is het offtopic maar misschien dat iemand dezelfde config heeft.
Ik heb dus een P4 op 2,6 en een 6800 GT @ULTRA en 1,5 gb.
Nu draai ik op 1280*1024 alles medium en geen AA.
Ik heb het gevoel dat ik er meer uit kan halen? Wat raden jullie aan?
Is 1024*768 op 4xAA beter dan 1280*1024 zonder AA? Of is de processor de grote bottelneck?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• tweaktubbie
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 02-10 23:14

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Iemand ook opgevallen dat sommige servers in het lijstje rood/oranje gekleurd zijn, en dat er 1 leger European Forces is, met 1 player - is dat een gelekte versie, of een beta die beheerders proberen? Draait namelijk niet op EA servers...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

quote:
kw_nl schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:38:
Misschien is het offtopic maar ik misschien dat iemand dezelfde config heeft.
Ik heb dus een P4 op 2,6 en een 6800 GT @ULTRA en 1,5 gb.
Nu draai ik op 1280*1024 alles medium en geen AA.
Ik heb het gevoel dat ik er meer uit kan halen? Wat raden jullie aan?
Is 1024*768 op 4xAA beter dan 1280*1024 zonder AA? Of is de processor de grote bottelneck?
JIJ hebt dat systeem en JIJ kan dat dus testen en niemand anders dan JIJ kan dat beslissen.
Als iemand tegen jou zegt "spring" dan vraag je toch ook niet "hoe hoog?" :?

Wat ik ermee wil zeggen (onder het mum van als een ander dat zegt hoeft het niet persé zo te zijn) dat je dus het beste het zelf kunt uittesten wat je het fijnst vind spelen. Sommige vinden 20fps al genoeg terwijl anderen minimaal 60 willen hebben. Beeldkwaliteit zal ook persoonlijk zijn en niemand die door jou ogen kan kijken.

Lighteye wijzigde deze reactie 27-02-2006 12:49 (6%)

• Ace Lightning
En over die AA discussie. Ace vind AA ook verot.
zie hier het bewijs dat battlefield noobfied is.

http://media.putfile.com/Highway-to-the-Boredom-Zone72

• Jumpertje
  • Laatst online: 16-06-2006
Als je in RL met een plane over een vijandelijk eiland vliegt met daarop verschillende AA installaties dan vraag je om problemen. Piloten zullen dus samen moeten werken met de rest om een ronde te winnen. Dus niet alleen voor eigen punten gaan maar samenwerken met de rest. Een plane kan een AA installatie opruimen waardoor de helicopter kan landen in vijandelijk gebied om de aanwezige passagiers uit te laten stappen om een vlag te veroveren. Wanneer ze de vlag hebben verovert dan krijgen ze ook de AA installatie erbij. Vliegtuigen zijn ondersteunend in een oorlog. Dat heeft EA met de patch proberen te bereiken en dat is volgens mij gelukt.

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 18-10 13:05

GurbY{nl}

GurbY{nl}

quote:
Ace Lightning schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:41:
[...]
..........en omdat Ace continu van hopte naar voertuigen als die kapot was O+
ter informatie was alleen ..
Wil iemand mij dit even uitleggen...??

• Ace Lightning
quote:
Jumpertje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:59:
Als je in RL met een plane over een vijandelijk eiland vliegt met daarop verschillende AA installaties dan vraag je om problemen. Piloten zullen dus samen moeten werken met de rest om een ronde te winnen. Dus niet alleen voor eigen punten gaan maar samenwerken met de rest. Een plane kan een AA installatie opruimen waardoor de helicopter kan landen in vijandelijk gebied om de aanwezige passagiers uit te laten stappen om een vlag te veroveren. Wanneer ze de vlag hebben verovert dan krijgen ze ook de AA installatie erbij. Vliegtuigen zijn ondersteunend in een oorlog. Dat heeft EA met de patch proberen te bereiken en dat is volgens mij gelukt.
Lees jij wel de tekst???

het gaat erom dat het geen ene moer helpt om bochten meer te nemen ook al vlieggen ze een horizontalen lijn.

ook je ziet dat planes na 2 seconden zo goed als dood zijn :O
messchien det worden en fun/ skills zeggen je iets.

• Ace Lightning
quote:
gyedema schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:01:
[...]

Wil iemand mij dit even uitleggen...??
Nou gewoon heel simpel.

Ace onthoud de tijd van de spwan van de voertuigen zo dat er niemand bij komt.
En in geval, als Ace tank bijna kapot is, gaat hij alvast naar de spwan om te swichten van voertuigen zodat de vijand nog minder kansen heeft doordat hun tank gejat is.

• Jumpertje
  • Laatst online: 16-06-2006
Als een vliegtuig door AA geraakt wordt hebben ze meestal gelijk een probleem. Het feit dat je bij dit spel nog tweemaal geraakt kunt worden is dus eigenlijk dikke mats ;)

• Derekz
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 17-03-2009
Als ik gelocked wordt vlieg ik meteen richting vliegdekschip om mezelf te repairen. Je weet toch dat je geraakt wordt.

De absurdoZ (VII.317)

• Ace Lightning
quote:
Jumpertje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:11:
Als een vliegtuig door AA geraakt wordt hebben ze meestal gelijk een probleem. Het feit dat je bij dit spel nog tweemaal geraakt kunt worden is dus eigenlijk dikke mats ;)
Ja hoor, ook een dikke mats is, dat je 3x met een pistol op ze face neer schiet en dan pas dood gaat.
Net als dikke mats dat je 3x burst nodig heb om iemand af te maken met een medic gun.

Oh en laat me raden, jij was zeker een persoon die niet zo goed kon vliegen en nu eindelijk blij bent dat je wat betere mensen kan neer halen door het point en click systeem.

Ik kan ook ongelijk hebben..

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
Tubby schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:23:
[...]

Jah, om aan te geven dat je die vlag niet kan overnemen, duidelijk toch?

[...]

Jah, en de enige link tussen die 2 groepen is dat je de mensen met skill nooit hoort klagen over baserapers _/-\o_
Helemaal waar....ik neem het gewoon als een man en de volgende keer zijn zij aan de beurt...
De kunst/lol is juist om daar tussenuit te komen en dan hun pakken waar het zeer doet....Als iedereen aan het rapen is betekend dat dat er genoeg vlaggen onbemand zijn.

Plus als mensen gewoon ff nadenken en bij wijze van allemaal AT spawnen ofzo heb je binnen de kortste keren geen tanks oid meer in je base....je kan best schieten en de tank nog raken voordat je dood gaat...en als 2 of 3 man dat lukt is het zo voorbij.

• marapuru
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 00:04
quote:
XennOX schreef op maandag 27 februari 2006 @ 10:27:
tja ik heb dat hele gewine over baserapen opgegeven, ik doe gewoon me ding als ik ik garaped word dan word het mijn persoonlijke missie die ronde om de raper te zieken. laast had ik een raper 5x knifed in warlord omdat ie met een sniper in de garage lag bij sas base. heb hem niet meer terug gezien _/-\o_
en weer een favorite victim in me stats erbij. had hem totaal 10x whacked :D
Een raper is niet hetzelfde als een sniper die op 5 meter afstand van een basis ligt, dat is gewoon een camper. Iemand die raped rijd meer rond in een overpowered voertuig (tank/heli/plane) en continu de spawns beschiet. Een sniper is gewoon een sneu ventje van 13 die zich uberl33t voelt en zichzelf moed in heeft gepraat daar te gaan liggen. Een sniper is nooit echt heel l33t en zal zich in een tank niet kunnen redden terwijl iemand die pro raped een hele basis op stelten kan zetten.

Kortom snipers zijn gewoon lalnubs :)

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-07 14:48

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

offtopic:
Je zou bijna denken dat het topic interessanter zou worden met al die "vaktaal" die wordt uitegdrukt in cijfertjes, letters en andere afkortingen.

Binnenkort een redelijk interessante keuze maken; BF2 combineren met GRAW (XB360). Allebei online game, allebei erg gaaf om te zien en hopelijk allebei net zo leuk om te spelen!

MAX3400 wijzigde deze reactie 27-02-2006 14:11 (13%)

Xbox Live: OctagonQontrol

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 03-09-2018

Edwin van Cleef

Member of CoBS

quote:
mrmali schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:59:
[...]

Een raper is niet hetzelfde als een sniper die op 5 meter afstand van een basis ligt, dat is gewoon een camper. Iemand die raped rijd meer rond in een overpowered voertuig (tank/heli/plane) en continu de spawns beschiet. Een sniper is gewoon een sneu ventje van 13 die zich uberl33t voelt en zichzelf moed in heeft gepraat daar te gaan liggen. Een sniper is nooit echt heel l33t en zal zich in een tank niet kunnen redden terwijl iemand die pro raped een hele basis op stelten kan zetten.

Kortom snipers zijn gewoon lalnubs :)
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Een sniper die op 5 meter van de basis ligt en niemand die de persoon uitschakeld dat is pas erg.
Wanneer ik als lonewolf aan de gang ben en ik de commander van de tegenpartij het leven zuur maak door al zijn stellingen op te blazen van ik bijvoorbeeld geen baserapen.
Snipen is een vak appart en ik heb aardig wat gesniped in bijvoorbeeld deltaforce games.
Vind het in battlefield 2 wat moeilijker maar een echte goede sniper word gewoonweg niet gevonden omdat hij na een paar schoten weer van plaats veranderd en dat noem ik een goede sniper.
mij zal je nooit horen klagen over baserapers want in sommige gevallen ga ik dan gewoon mijn eigen weg om deze uit te schakelen.
Wanneer beide teams echt gaan voor de overwinning en goed samenwerken krijg je de mooiste battles om te spelen.
In dat geval is de win/verlies rate minimaal en maakt het mij helemaal niet uit of ik in het verliezende team zit.

Wat ik soms wel erg vind is dat wanneer mensen in een verliezend team zitten dat ze snel overstappen naar het winnende team.

Ik weet niet of het een nieuwe bug is maar momenteel klapt battelfield eruit als ik een movie van een voorgaande battle afspeel zijn er nog meer personen die hier last van hebben?

Amd X2 4400+ Asus A8n32 sli de luxe,OCZ 2 gig Gold GX pc4000,XFX GF7900GTX 2*74gig Raptor raid 0,Highpoint rocketraid 2310 raidcontroller,4*maxtor maxline 300gb raid 5

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
Edwin van Cleef schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:15:
Ik weet niet of het een nieuwe bug is maar momenteel klapt battelfield eruit als ik een movie van een voorgaande battle afspeel zijn er nog meer personen die hier last van hebben?
Waarschijnlijk omdat die met de oude versie zijn gemaakt en dus niet meer compatible zijn met de nieuwe patch?

• marapuru
Dat zou idd wel een optie zijn, zeker gezien het feit dat Dice niet echt kijkt naar compatibility en laat staan vorige versies :)

• SuX DeLuXe
quote:
[...]

tja, als ik op strike at karkand een tank rip en vervolgens 30-1 sta met 60 punten door eenvoudig ergens te gaan staan en alle mannetjes neerraggen, ben ik dan een noob? echt dikke skills hoef je voor zoiets niet te hebben...maar ik vind het gewoon slim. met vliegtuig moet je toch wel redelijke skills hebben wil je wat uithalen vooral met die AA guns van tegenwoordig dus

• evil kim
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 18-10 08:51
vandaag terug het invallid cd key probleem.

man man, ik vind het een prachtig spel, maar bij momenten zo frustrerend.

mijn top 2 van frustratie aan dit spel

7 keer opgeblazen worden door artilirie op een niet inneembare vlag.

het cd key probleem.

ben er nog niet uit wat ik het ergste vind.

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
evil kim schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:18:
vandaag terug het invallid cd key probleem.

man man, ik vind het een prachtig spel, maar bij momenten zo frustrerend.

mijn top 2 van frustratie aan dit spel

7 keer opgeblazen worden door artilirie op een niet inneembare vlag.

het cd key probleem.

ben er nog niet uit wat ik het ergste vind.
En nog zoveel ergernis te ontdekken ...

Gisteren ook weer een baaldag van jewelste ... Staan zo op een bepaald moment met 5 man op onze 'untakable' terwijl ze alle vlaggen kwijt zijn ??? 8)7 Soms heb ik zin om de personen in kwestie op te zoeken en ze persoonlijke een lel te gaan verkopen

* Heb ik nu deskundige hulp nodig of is deze ervaring gekend ? *

• Ace Lightning
quote:
Thrills33ka schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:12:
[...]

tja, als ik op strike at karkand een tank rip en vervolgens 30-1 sta met 60 punten door eenvoudig ergens te gaan staan en alle mannetjes neerraggen, ben ik dan een noob? echt dikke skills hoef je voor zoiets niet te hebben...maar ik vind het gewoon slim. met vliegtuig moet je toch wel redelijke skills hebben wil je wat uithalen vooral met die AA guns van tegenwoordig dus
Vind hij van wel...
zo te zien.

ik bedoel als een camper steeds op dezelfde pek zit en iedereen afknalt.
dan is er wat mis met de hersens van de vijand.
:P

• michiel10
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 22-03 15:11
Pfff de gasten in dit filmpje kunnen goed vliegen, dan moet ik nog maar ff gaan oefenen :P

• Exar_Kun
  • Laatst online: 03-08-2006
Ben op dit moment bezig het spel te bestellen.
Zit nu al een uurtje dit topic door te spitten en vraag me af ik niet al kanten op geschoten wordt als ik voor de eerste keer op een server kom. Of moet ik gewoon zorgen dat ik jullie niet tegen kom :9

Kortom is het leuk om nu nog te beginnen met BF2?

Heb wel BFV gespeelt vroeger weet niet of je heir nog wat aan hebt?

• michiel10
  • Laatst online: 22-03 15:11
Weet niet of deze site al langs was gekomen, staan veel vette filmpjes e.d.

• SuX DeLuXe
het gaat behoorlijk snel, ik stond in begin ook vaak 1-9 ofzoiets maar ik speel nu 2 maanden en sta al vaak gewoon bovenaan in de server dusja en als je echt zon rankinghoertje bent dan maak je eerst een noob account aan en vervolgens leer je t spel en echt binnen 2 weken weet je wel hoe alles moet.

• Bluepanther
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 26-01-2017
quote:
Exar_Kun schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:29:
Zit nu al een uurtje dit topic door te spitten en vraag me af ik niet al kanten op geschoten wordt als ik voor de eerste keer op een server kom. Of moet ik gewoon zorgen dat ik jullie niet tegen kom :9

Valt wel mee hoor. Je rolt er vanzelf wel in. Van fouten leer je zeggen ze toch ;)

gewoon aantal uren beetje alles uit proberen en dan komt het wel goed, suc6! :)

• Huig
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-09 16:55

Huig

Merino Fanatic

quote:
michiel10 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:25:
Pfff de gasten in dit filmpje kunnen goed vliegen, dan moet ik nog maar ff gaan oefenen :P
Woow! echt goed zijn die gasten. Op zulke momenten haat ik het gewoon dat m'n joystick naar links nijgt tijdens vliegen, en dus de hele tijd tegen moet sturen :X

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• marapuru
quote:
Huig schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:49:
[...]

Woow! echt goed zijn die gasten. Op zulke momenten haat ik het gewoon dat m'n joystick naar links nijgt tijdens vliegen, en dus de hele tijd tegen moet sturen :X
Heb je ook een Extreme 3D Pro van Logitech? Mijn joystick doet namelijk precies hetzelfde...

• Webwiper
quote:
mrmali schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:56:
[...]

Heb je ook een Extreme 3D Pro van Logitech? Mijn joystick doet namelijk precies hetzelfde...
Heb dezelfde maar die doet het gewoon prima !

• _Ruza_
  • Laatst online: 29-08-2007

_Ruza_

[HuT]Ruza[NL]

@MrBondt: Graag even een teken van leven geven op http://www.armyofgot.nl We hebben onze commaner nodig _/-\o_

edit: Ook anderen die meedoen, graag reacties op bovenstaande URL.

_Ruza_ wijzigde deze reactie 27-02-2006 16:10 (23%)

www.HuT-gaming.eu

• dikki dik
  • Laatst online: 27-02 20:25
quote:
PhoeniXProjects schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:00:
[...]

Ik klaag ook niet echt...want met die gekke AA en jet missiles maak je juist nog makkelijker kills nu. Ze zijn een beetje overdone... Het zijn nu eigenlijk de noobtubes van de lucht...Ze zijn van nutteloos naar magisch wendbaar gegaan. Schieten is in 99% van de gevallen raak. Toch is het niet helemaal waar wat je zegt Herr General Dikkie. Bommen locken geen voortuigen. Ook TOW's of AT raketten of C4 niet. Dus er is nog steeds een goed gedeelte skill nodig om een tank e.d. te killen (met een jet). Goed...grondvolk is al een stuk makkelijker maar dat gaat net zo makkelijk als met een tank of een berg C4 ofzo plus dat je infanterie niet ziet op je "radar". Dus je hebt wel een beetje gelijk maar toch eigenlijk ook weer niet. Het gebeurt me nog veel te vaak dat ik 2 bommen op een tank gooi of net tegen de zijkant dat hij gewoon nog doorrijd. En ik beschouw mezelf toch wel als een bovengemiddelde piloot.
je hebt gelijk die aa zijn een beetje TE aanwezig. EA snap ik ook niet, waarom zo moeilijk doen met die guided rockets. Het is bij de meeste iets wat ze zelf willen doen. Als je zelf mis schiet ok, maar als de computer dat doet is dat enorm irritant. Net zoals dat jullie nu bijna altijd door "de computer" raak worden geschoten.

Een vliegtuig met 2 bommen zijn inderdaad ook niet dodelijk. Zolang je maar engineer bent, want geheid dat ze terugkeren. Maar dat is natuurlijk ook zo als bijvoorbeeld een tank op je schiet die blijven komen tot je dood bent.

De focus ligt gewoon teveel op die aa's, de enige mogelijkheid om iets te beginnen tegen planes. Maak die AA's unguided doe er een aa class in en het spel zal al een stuk speelbaarder zijn.
quote:
Ace Lightning schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:50:
En over die AA discussie. Ace vind AA ook verot.
zie hier het bewijs dat battlefield noobfied is.

http://media.putfile.com/Highway-to-the-Boredom-Zone72
Vind je het gek bij vrijwel alle kills die hij maakt worden geen flares gegooid en heeft hij ze recht voor zijn neus. Als zou hij ze niet raken zou het pas vreemd zijn geweest... De maker van dat filmpje is wel een beetje blind door frustatie heb ik het idee. Van wat ik heb gezien is alleen die laatste kill onmogelijk.

Maja neemt niet weg dat die AA overpowered zijn, maar ook niet dat het weer zo moet worden als in de oude situatie. Voor de rest zoekt dice het maar lekker zelf uit. Ik ga wel een mod spelen zodra er een goede uit is.

dikki dik wijzigde deze reactie 27-02-2006 16:32 (20%)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• dikki dik
  • Laatst online: 27-02 20:25
-

dikki dik wijzigde deze reactie 27-02-2006 16:32 (100%)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Webwiper
quote:
_Ruza_ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:09:
@MrBondt: Graag even een teken van leven geven op http://www.armyofgot.nl We hebben onze commaner nodig _/-\o_

Ik wil wel, maar zie niet meteen een inschrijf-link ? :?

• maxoss
  • Laatst online: 14:37
quote:
_Ruza_ schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:09:

heb hem een seintje gegeven op djmantri server.

• maxoss
  • Laatst online: 14:37
quote:
Webwiper schreef op maandag 27 februari 2006 @ 17:04:
[...]

Ik wil wel, maar zie niet meteen een inschrijf-link ? :?
knop 'ga naar -> inschrijven
rechtsboven in de hoek

• hoppermania
@Ruza

Neem ff contact op met mij via MSN.
Ik wil vandaag of morgen alles rond hebben zodat er geen onduidelijkheden zijn zo vlak voor de war.

groet,
Hopper

• Tjark
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 18-10 14:10

Tjark

DON'T PANIC

Dat hele gedoe met die AA en vliegtuigen en heli's... tja... 't is idd nu lastiger dan voor 1.2, maar ik heb de afgelopen dagen weer de nodige gold/silver/bronze binnen gehaald met vliegen.

Vandaag ook nog 120+ points gehaald als gunner in een china chopper op wake island... was een gast van NoD en die kon zeer puik vliegen!

Tjark wijzigde deze reactie 27-02-2006 17:48 (4%)

*insert signature here

• Huig
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 16-09 16:55

Huig

Merino Fanatic

Gezien die war zal ik vanavond (hopelijk) proberen om ff op teamspeak te verschijnen, kijken of dat de game ervaring verbeterd :)
82.170.9.217:8767 was de teamspeak ip toch?

Tot vanavond ;)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• ExtremePro
  • Laatst online: 10-06-2006
quote:
Webwiper schreef op maandag 27 februari 2006 @ 16:05:
[...]

Heb dezelfde maar die doet het gewoon prima !
Heb em ook en vlieg prima hoor.
Calibreer hem fftjes opnieuw .. dan moeten de problemen weg zijn!

Also known as: TehCreative

• Merquise
  • Laatst online: 17-08-2009
Ik kan nu EINDELIJK gebruik maken van AA missiles.
Vantevoren was het onmogelijk voor mij om een vliegtuig te raken.
Ik heb getest met allerlei manier.
- Vlak achter de vijand aanvliegen.
- Op maximale afstand
- In een scherpe bocht de lock 'leaden'
- In een scherpe bocht de lock expres ver 'achter' de vijand aimen.
- Alleen nog schieten als ze in een rechte lijn vliegen
- Plankgas gaan met afterburner
- Supertraag gaan
- Schieten zonder lock
- Schieten als ik zeker 5 seconden lock had

Ik kon echt NIKS raken met AA en ik ben geen slechte vlieger. Met guns knalde ik ze wel uit de lucht. Deze patch vind ik voor mijn vliegtuig ge-weld-g...

De heli hebben ze echter zo erg verh**rt dat ik daar niets meer mee kan. Ik moet zeggen dat ik vrijwel altijd op een kleine server zit, met maximaal 20 players. Dan heb je dus niet vaak een gunner in je heli. Die 8 raketjes vind ik echt waardeloos.

• BasieP
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 03-08 21:28
quote:
Merquise schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:04:
Ik kan nu EINDELIJK gebruik maken van AA missiles.
*knip*

Dan heb je dus niet vaak een gunner in je heli. Die 8 raketjes vind ik echt waardeloos.
tenzij je zelf gaat gunneren is een heli zonder gunner idd vrij waardeloos.. zeker als er een berg AT lui op de grond staan...

ik vind het ergens wel goed dat zowel vliegtuigen als heli's nu slapper zijn.
vind het alleen vrij kut dat je met een simpel jeepje al bergen heli's uit de lucht kan knallen.. hadden zie die guns ook iets slapper tegen air moeten maken vind ik

BasieP wijzigde deze reactie 27-02-2006 18:07 (42%)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• JanW
  • Laatst online: 18-10 13:24
Arghh, frustratie grrr, artillerie, bah :r . Net bij karkand niet eens verder kunnen komen dan hotel omdat die commander van hun de artillerie heel subtiel net niet op ons spawnpunt gooit. Rotzak :( .

offtopic:
Dacht dat dit topic toch duidelijk bedoeld was voor BF en niet voor die wars die iedereen de helft van de tijd afspreekt. Vind dat de mods daar toch beter op moeten letten.

• Bram77
  • Laatst online: 22-10-2018
Ik kan ff niet vinden hoe ik van plaats wissel in een voertuig/helicopter. Kan iemand me vertellen wat de default control daarvoor is?

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-10 22:19

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

quote:
Merquise schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:04:
Ik kon echt NIKS raken met AA en ik ben geen slechte vlieger. Met guns knalde ik ze wel uit de lucht. Deze patch vind ik voor mijn vliegtuig ge-weld-g....
Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Ik kon ook niks met AA raketjes of ze nou op de grond stonden met een stinger of niet. Hoe werden voor Patch 1.2 dogfights gewonnen? Voor zover ik weet is dat eindeloze gebombardeer wel over geen JSF of SU-34 die als een stuka aan komt zeilen dat overleeft ie niet nml. Misschien dat er wat meer team play geforceerd wordt als men moet samenwerken door dat die missles zo sterk zijn.

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15:05
quote:
Bram77 schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:24:
Ik kan ff niet vinden hoe ik van plaats wissel in een voertuig/helicopter. Kan iemand me vertellen wat de default control daarvoor is?
F1, F2, F3, F4 etc.

• Bram77
Thanx :)

• hoppermania
Dit is niet de locatie om te spammen ;)
Zie: Het algemeen beleid #spam

Crash wijzigde deze reactie 27-02-2006 20:07 (136%)

• The N Man
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 09:52
Zijn er meer mensen die de TotalBF2 Mappacks Spelen?

Zitten echt een aantal aardige maps tussen!

• Martinspire
  • Laatst online: 14:02
jammer dat mn webhost ff down is want ik mis mn forumpje wel nu :(

anyways
morgen maar es de hele dag weer gaan gamen want het is weer ff geleden

Martinspire - PC, PS4, X1

• avada
  • Laatst online: 13-08-2007
ik heb een 6600GT en 3000+ @ 2200ghz en 1 GB ram, welke settings zal ik doen, wie heeft er een vergelijkbere opstelling en wat heb je dan? thx

• Vini
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-01-2017
Ik heb nooit 1 Gbram gehad, maar wel 1 Gb, maar alles op medium en geen AA, verder de resolutie die je beeldscherm aan kan, ja geen 30 inch ding dan.

BF2 stats

• Jan Pietersz.
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11-2008
quote:
avada schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:16:
ik heb een 6600GT en 3000+ @ 2200ghz en 1 GB ram, welke settings zal ik doen, wie heeft er een vergelijkbere opstelling en wat heb je dan? thx
Ik heb hetzelfde maar dan met een 2800+, en heb alles op medium staan, no AA en 1280x1024 60 Hz. (TFT, dus native resolutie)

Echt wel!

• avada
  • Laatst online: 13-08-2007
quote:
Jan Pietersz. schreef op maandag 27 februari 2006 @ 22:42:
[...]

Ik heb hetzelfde maar dan met een 2800+, en heb alles op medium staan, no AA en 1280x1024 60 Hz. (TFT, dus native resolutie)
en dat draait soepel? bij mij was dat net niet helemaal top nl..

• hoppermania
Op en aanmerkingen kan je via mail aandragen ;)

Crash wijzigde deze reactie 27-02-2006 23:40 (100%)

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 18-10 16:07
Tjonge jonge, dacht vanavond even eens weer te gaan kijken op de DJMantri server. Zit dat ding nou altijd vol? 8)7

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:01
quote:
Dat VIND jij, mag van mij, maar regels zijn er om aan gehouden te worden en GoT BF2 spelers kunnen onderhand beter uitgenodigd worden in de startpost.
Het begint best veel voor te komen zo tussen de posts door. :)
quote:
Rinaldo schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:14:
Tjonge jonge, dacht vanavond even eens weer te gaan kijken op de DJMantri server. Zit dat ding nou altijd vol? 8)7
enne.... ja DJMantri is regelmatig vol

Crash wijzigde deze reactie 27-02-2006 23:42 (31%)

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 18-10 21:22
Ik heb Claymores echt helemaal ontdekt op Karkand!

Mega, om bij de eerste post een paar claymores neer te leggen. Zo een paar kills te pakken.

Nadat ik deze taktiek had toegepast op mijn favo 24/7 Karkand server merkte ik alleen wel op dat andere mijn voorbeeld snel volgde!
Dus voordat ik het wist was USMC ook in dat gangetje Claymores aan het plakken. Probleem is alleen dat er meestal meer MEC's staan dan dat er USMC komen aanrennen :)

Maar moois het wel! terwijl je al dood ligt, BOEM 2 doden op je naam :)

• BladePHQ
  • Niet online
Vandaag weer een leuke BF2 gehad met de GoT-ers.

Teamwork maakt dit spel echt 1000 keer leuker.

• Webwiper
Eindelijk komen mijn 'Combat Infantry Medal' en mijn 'Marksman Infantry Medal' in het zicht ... zit er al zo'n 120 uur op te wachten ... zo stom soms, die tijdsverplichtingen ... Ook mijn 'Armor Combat Medal' is maar een tiental uurtjes meer van me verwijderd :9 Nu toch maar ff slapen :)

• Bram77
quote:
BladePHQ schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 00:46:
Vandaag weer een leuke BF2 gehad met de GoT-ers.

Teamwork maakt dit spel echt 1000 keer leuker.
Idd :) Zou ook wel leuk zijn als ik wist wie wie op het forum is.

• heinrich.nl
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Bram77 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 01:00:
[...]

Ik ben iig ik. ;)

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

• BladePHQ
  • Niet online
Ik ben Oxgene dus. :D

• hoppermania
Modbreak:
Don't push it! :{

Crash wijzigde deze reactie 28-02-2006 12:37 (99%)

quote:
Opzich best raar dat Microsoft prijzen beschikbaar stelt bij een game waar ze niets mee te maken hebben :P

Crash wijzigde deze reactie 28-02-2006 12:38 (28%)

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 18-10 13:05

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Overal in dit forum duikt VRIJDAG 3 MAART op als datum voor de GoT/Gamert war... Op Armyofgot echter staat 5/3/2006, wat op ZONDAG is.....

• Smooth2K
  • Laatst online: 05-04-2006

Smooth2K

Waarom moet alles zo moeilijk

quote:
gyedema schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 07:32:
Overal in dit forum duikt VRIJDAG 3 MAART op als datum voor de GoT/Gamert war... Op Armyofgot echter staat 5/3/2006, wat op ZONDAG is.....
Dat is wel een erg grote lag :z

• wouter37
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 05-02 20:28
quote:
ik ben *oHaNa*DeeDee :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• Vini
Hmm ja de war is nu ineens verplaatst, vrijdag is een heel ander verhaal. Ook dat er ineens prijzen te winnen zijn is voor mij nieuw. Opzich vind ik dat niet erg maar dat puntensysteem is een beetje vaag, nu gaan denk ik sommige mensen op die Best dinges richten.

En iedereen mag meedoen, zolang je GoT of Gamert voor je naam hebt, vind ik ook een beetje twijfelachtig, heb het idee dat er wat eisen van provider of sponsors waren. Hier valt het war idee een beetje weg en wordt het meer een compo waar iedereen kans maakt om te winnen. Ook als iedereen mee mag doen word het lastig om iedereen van ons team erin te krijgen, ik zeg wees dus op tijd.

Gewoon een ander wedstrijdje, niks met de echte war te maken, verkeerd gelezen ;)

Vini wijzigde deze reactie 28-02-2006 08:44 (7%)

BF2 stats

• Indy91
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
Bram77 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 01:00:
[...]

Nick = Indy91_4life

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• marapuru
quote:
May the best pointfarmer win ;)

En mijn ingame naam: ArMs.Bullet

marapuru wijzigde deze reactie 28-02-2006 08:39 (11%)
Reden: toevoeging

• _Ruza_
  • Laatst online: 29-08-2007

_Ruza_

[HuT]Ruza[NL]

quote:
TrippleSix schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 08:30:
Hmm ja de war is nu ineens verplaatst, vrijdag is een heel ander verhaal. Ook dat er ineens prijzen te winnen zijn is voor mij nieuw. Opzich vind ik dat niet erg maar dat puntensysteem is een beetje vaag, nu gaan denk ik sommige mensen op die Best dinges richten.

En iedereen mag meedoen, zolang je GoT of Gamert voor je naam hebt, vind ik ook een beetje twijfelachtig, heb het idee dat er wat eisen van provider of sponsors waren. Hier valt het war idee een beetje weg en wordt het meer een compo waar iedereen kans maakt om te winnen. Ook als iedereen mee mag doen word het lastig om iedereen van ons team erin te krijgen, ik zeg wees dus op tijd.
Dit heeft niets met de war GoT vs Gamert te maken. Deze is nog steeds Zondag 5 maart. verzamelen 19:30. Start war 20:00 uur. Zie voor meer details www.armyofgot.nl

www.HuT-gaming.eu

• Vini
Aha, sorry verkeerd begrepen. Ik schrok al.

BF2 stats

• wouter37
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 05-02 20:28
quote:
BasieP schreef op maandag 27 februari 2006 @ 18:07:
[...]

tenzij je zelf gaat gunneren is een heli zonder gunner idd vrij waardeloos.. zeker als er een berg AT lui op de grond staan...

ik vind het ergens wel goed dat zowel vliegtuigen als heli's nu slapper zijn.
vind het alleen vrij kut dat je met een simpel jeepje al bergen heli's uit de lucht kan knallen.. hadden zie die guns ook iets slapper tegen air moeten maken vind ik
dat is juist leuk ik heb menig volle BH uit de lucht gehaald :)
ook voor de 1.2 patch

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• sbronsge
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
quote:
Stinger_Ventura schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:59:

Mega, om bij de eerste post een paar claymores neer te leggen. Zo een paar kills te pakken.

Nadat ik deze taktiek had toegepast op mijn favo 24/7 Karkand server merkte ik alleen wel op dat andere mijn voorbeeld snel volgde!
Dus voordat ik het wist was USMC ook in dat gangetje Claymores aan het plakken. Probleem is alleen dat er meestal meer MEC's staan dan dat er USMC komen aanrennen :)

Die claymores zie je tenminste liggen, ik kom die veel liever tegen dan dat ze granaten gooien.

sbronsge wijzigde deze reactie 28-02-2006 08:48 (20%)

*SPECS* : AMD k860@4400 / Asrock Xtreme4 / Corsair sport 8GN

• Vini
Nou een granaat zie je heus wel aankomen, een klein mijntje om elke hoek leggen is voor mij irritanter, die zie je echt alleen als ze ergens open liggen, anders zie je ze niet, en als je ze ziet ben al te laat.

BF2 stats

• sbronsge
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 06-12-2017
een granaat is bijna niet te zien, een claymore is 8 keer groter en bovendien zwart ipv bruin. btw zomaar een hoek omrennen is in bf2 sowieso niet slim en zeker niet in karkland. dan sta je geheid binnen de kortste keren voor de loop van een vette enemy-gun

*SPECS* : AMD k860@4400 / Asrock Xtreme4 / Corsair sport 8GN

• hoppermania
quote:
Lighteye schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 07:06:
[...]

Opzich best raar dat Microsoft prijzen beschikbaar stelt bij een game waar ze niets mee te maken hebben :P
Niet raar aangezien ze al diverse spellen hebben geschonken..Net als EA.

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 13-08 17:17
quote:
Stinger_Ventura schreef op maandag 27 februari 2006 @ 23:59:

Vertel mij wat:

Plaatje op imageshack (popups!)

Waren eigenlijk 5 kills met 1 claymore, maar ik was net te laat om op printscreen te drukken. Zoals je ziet gebruikt ik net op dat moment de bevoorradings kit van een dode collega.

Zelfs al meegemaakt dat ik 2 punten achter liep op de no. 1 voor goud, net 1 a 2 tiende van een seconde voor dat de ronde echt voorbij is (mijn team was al een tijdje dood) hoorde je de knal van claymore, maar je kon niet zien hoe en wat......de medaille verdeling zij genoeg, nog een double claymore kill er bij en daardoor met 2 punten voorsprong eerste :P

etc etc, nog genoeg van dat soort dingen meegemaakt sinds afgelopen weekend

• Falcon2107
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Falcon2107

DUTCH-FALCON

quote:
Hoezo? - (min) punten voor revives en armor?

Moet je je aanmelden??

Crash wijzigde deze reactie 28-02-2006 12:39 (83%)

• Redje
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 15:05
quote:
SnackMasterFlex schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:52:
[...]

Vertel mij wat:

[afbeelding]

Waren eigenlijk 5 kills met 1 claymore, maar ik was net te laat om op printscreen te drukken. Zoals je ziet gebruikt ik net op dat moment de bevoorradings kit van een dode collega.
Ik probeerde v/h weekend m'n explosive badge tehalen op deze manier maar kwam net een paar kills te kort. :D

Het is wel irri als je continu in een claymore loopt, echt een manier om de "ff off" te misbruiken, gelukkig in 1.21 kan je maar 2 claymores deployen.
De range van die dingen is ook belachelijk, ziet je er 1 staan, wil je omlopen, gaat ie nog af...

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-10 21:56
Revives en punten door armor zijn nogal makkelijk te halen :9

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:58

Shabbaman

Got love?

quote:
Exar_Kun schreef op maandag 27 februari 2006 @ 15:29:

Ik word ook altijd alle kanten op geschoten en ik vind het ook nog steeds leuk. Je kan altijd (proberen) anderen (te) ondersteunen, dus hoe laag je score ook is, je voelt je altijd nuttig. Nou ja, altijd... Je kan natuurlijk altijd sniper spelen, daar wordt iedereen echt heel blij van ;)

Vraag: als je zo'n prefix voor je naam zet, kan je die ook weer weghalen? Ik weet dat dat eerst niet mogelijk was, maar ik heb gemist of dat ondertussen al gefixt was.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Exar_Kun
  • Laatst online: 03-08-2006
Speelt het spel eigenlijk in grote lijnen hetzelde als BFV?

Daar was ik wel redelijk goed in al zeg ik het zelf

• hoppermania
quote:
Falcon2107 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 09:52:
[...]

Hoezo? - (min) punten voor revives en armor?

Moet je je aanmelden??
Enige is dat je Gamert of GoT voor je naam hebt staan anders wordt je gekicked van de server.

min punten voor die kits omdat iedereen anders alleen maar gaat reviven -;)
WIllen een beetje de team play er in blijven houden.. Met zo'n wedstrijds is het echt ieder voor zich -;)
Alhoewel je als squad goed gaat samen werken je meer kans hebt natuurlijk.

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 12:58

Shabbaman

Got love?

Zeker weten dat het lijkt op BFV. Grootste verschil is dat er geen ammo en health meer te vinden is zijn, maar dat je daarvoor op je medespelers bent aangewezen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True