precies, ik kreeg gister dus gewoon een ban omdat ik ze ownde met een plane...Kijk artillery dat is wel een beetje lame op een vliegdekschip, maar waarom zou ik hun niet mogen aanvallen op hun vliegdekschip ik bedoel das toch oorlog voeren, en ze hebben 2 AA guns en nog vliegtuigen tot hun beschikking, als zij dan te noob zijn om actie te ondernemen, geeft de admin me maar een ban. maargoed ik blijf het toch doen, kvind dat dat gewoon erbij hoort. btw als het volgens de makers van het spel echt niet zou mogen attacken van vliegdekschip, waarom hebben ze dan niet gewoon een gebied ervan gemaakt waar je als enemy niet mag komen.... dat zouden ze eigelijk bij artillery dus moeten doen, dat je op uncapturable bases geen artillery's kunt uitvoeren.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:05:
[...]
ik heb het niet over bv. met je apc bij een fixed base staan en maar killen (dat kan je ook vermijden maar goed).
Ik heb het over : je vliegt en je komt aan een carrier en ziet daar veel mogelijke slachtoffers , moet je dan gewoon wegvliegen omdat men dat niet leuk vind als je schiet? komaan zeg...
En al die mensen daar staan ook te wachten op een jet en hebben -normaal- ook ervoor betaald maar bij een multiplayer spel kan je niet verwachten dat je alles voor jezelf krijgt want er spelen ook anderen mee.
En artillery daar ben ik wel tegen hoor , maar als niet iedereen daar een onderonsje zou houden dan zou de carrier ook niet meer zo'n geliefd doelwit worden.
Als je goed kijkt naar de maps van BF 2 dan zie je dat alles gemaakt is om zo goed mogelijk in balans te zijn.
De carrier is goed beveiligd tegen Air vehicles en fixed bases hebben meestal wel een TOW staan en dan nog...
wat ik zeg is niet grof bedoeld hoormaar dat is gewoon hoe ik het zie
ol vlieg ook wel eens graag met een heli hoor , maar als ik zie dat deze al bezet is dan ga ik wel lekker wat infantry gaan pesten.
[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 27-02-2006 03:51 ]