takke ea update weer langzaam.
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 16:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 16:58 ]
[ Voor 58% gewijzigd door SAiN ONeZ op 25-02-2006 17:04 ]
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
jah maar weet je wat het was voor de patch. Jullie gooien flares, vervolgens schieten wij. Met een beetje geluk raken we jullie. Want die kans was echt enorm klein en als we jullie dan raakten vlogen jullie weer terug naar jullie repair padeperon schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:42:
[...]
ik vond de balans juist goed. Alletwee moesten wel degelijk taktisch spelen om punten te scoren.
Voor de patch moest je handig spelen met AA. Door te locken, wachten op flare, zodra de flares weg waren daarna pas schieten. En twee keer raak is gewoon weg chopper. Chopper had nog kans om weg te vliegen, en dat is voor je team ook goed (ok, jij geen punten, maar wel heli weg).
nu is het dus gewoon AA in, point-'n-shoot = punten.
Ik zou als EA zijnde AA minder sterk maken, en de AT beter bestuurbaar, zodat je choppers op die manier goed kan raken. Zodat een heli geen vlaggen meer kan rapen door er simpelweg boven te hangen en de gunner te laten schieten (zoals o.a. bij de tv tower)
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 17:30 ]
Dat is het volgens mij inderdaad. Hij krijgt nu niet meer zo snel puntjes de arme kerel.Tubby schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:21:
[...]
Mnee, het zijn supports, medics, snipers geworden. Ben je een beetje gefrustreert dat je je chopper niet meer een hele ronde up kunt houden?
Eensch, dat is zo lame....Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:21:
[...]
Dat vind ik niet kloppen, als jullie ons al met bijna 1 kogel kunnen neerschieten.
Verwijderd
Dit zegt iemand die niet een heli of plane whore is...Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:26:
[...]
dat dacht ik al. Echt iedereen die vaak vloog hoor je klagen. Het is idd naar jouw mening een stuk minder leuk jah. Jij ziet het nu alsof de balans is weg gehaald, maar het is juist het tegenovergestelde. Ik speel vaak op de grond en elke keer dat ik voor die 1.2 patch een heli zag aankomen wist ik dat ik dekking moest zoeken. Die aa daar had je toch niks aan, werkte voor geen meter. Je moest minimaal twee aa's hebben al wilde je een heli neerhalen en laat dat nou bijna nooit het geval zijn. Als heli zijnde was het totaal geen uitdaging om punten binnen te halen. Krijg je een lock, gooi je je flares. Zoek de aa en schiet die kapot.
Piloten zijn eindelijk in dezelfde positie geplaatst als waar de tanks zich constant in bevinden, overal hangen dreigingen Je moet taktisch nadenken, iets wat voor de meeste piloten nogal moeilijk blijkt te zijn. Vaak vliegen ze domweg op een vlag af om domweg te schieten op alles wat beweegd. Het lijkt nu weer een beetje op bf42 eerst de aa dan de rest, lijkt me op zich logisch. Piloten die scores van 50-2 voor de patch hadden zegt genoeg.
Ik val waarschijnlijk een beetje in herhaling door iedere keer mijn mening over vliegtuigen etc te posten, maar ik kan het gewoon niet laten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 18:26 ]
Verwijderd
Ja, want als je recht eronder staat ziet niemand je en kunnen ze je ook niet neerschietenVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:24:
[...]
. ook kan ik restug over straat lopen als een BH boven me hangt
Verwijderd
oeps nou ik bedoel dan ook niet, dat hij precies boven me hangt.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:28:
[...]
Ja, want als je recht eronder staat ziet niemand je en kunnen ze je ook niet neerschieten![]()
Maar sirieus, dat kan je echt gebruiken. Was een hele volle BH bij een vlag, ik als spec ops op de ''buik'' C4 plakken en boem
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 18:30 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 18:35 ]
Jup.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:33:
beetje belachelijk trouwens dat tanks zo slap zijn in het rijwerk..
en ook de snelheid mag van mij wel wat hoger,
specs:
Speed: Max road 70~80km/h; max off-road 60km/h; average cross-country 35km/h; max swim N/A
en heuveltje beklimmen is ook niet echt z'n sterkste vak. ik bedoel. d'r licht zo'n 1,200pk in die type 98
kom op zeg. zo'n ding zou omhoog moeten stuiven
en tis ook wat vaag dat als je over een bult heen "springt" dat de tank dan best veel schade loopt.. ook als je perongeluk een boom knuffelt.
check dit. snelheid & raggen
http://video.google.com/v...985157094843665962&q=tank
&
http://video.google.com/v...694014264944823089&q=tank
Verwijderd
Verwijderd
wat lul jij nou, als je gespot wordt door een vliegtuig ben je echt wel dood en dan bedoel ik de su of f22 die regelmatig komen overvliegen. Je kan bijna niet ongezien wegkomen, omdat met zo'n vierkantje zo mooi gemarkeerd staat.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:24:
[...]
Dit zegt iemand die niet een heli of plane whore is...
AA is gewoon klote, ooit goed gezien hoe die dingen reageren.. zo --->
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\--> Raket /\/\/\/\/\/--> Boem (heli)
AA is gewoon ene noob ding geworden net als, de BH en al de.
geen skills komt er meer van te pas. ook kan ik restug over straat lopen als een BH boven me hangt
en tanks in de zelfde positie? waar praat jij nou over....
beetje goeie tanknier, gaat maar een paar keer dood door plane. (en daren waren planes en helis voor)
op dit moment nog niet die moeten nog komen. Een echte realism mod waar ik naar uit kijk is forgotten hope2 weliswaar draait het om de ww2, maar die mod is echt mooi gemaakt.Snow_King schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:41:
[...]
Jup.
Ik begin mezelf een beetje te ergeren aan het hele arcade gebeuren.
Weet iemand een goede realism mod waar ook servers en spelers voor online zijn?
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 19:13 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:26:
[...]
dat dacht ik al. Echt iedereen die vaak vloog hoor je klagen. Het is idd naar jouw mening een stuk minder leuk jah. Jij ziet het nu alsof de balans is weg gehaald, maar het is juist het tegenovergestelde. Ik speel vaak op de grond en elke keer dat ik voor die 1.2 patch een heli zag aankomen wist ik dat ik dekking moest zoeken. Die aa daar had je toch niks aan, werkte voor geen meter. Je moest minimaal twee aa's hebben al wilde je een heli neerhalen en laat dat nou bijna nooit het geval zijn. Als heli zijnde was het totaal geen uitdaging om punten binnen te halen. Krijg je een lock, gooi je je flares. Zoek de aa en schiet die kapot.
Piloten zijn eindelijk in dezelfde positie geplaatst als waar de tanks zich constant in bevinden, overal hangen dreigingen Je moet taktisch nadenken, iets wat voor de meeste piloten nogal moeilijk blijkt te zijn. Vaak vliegen ze domweg op een vlag af om domweg te schieten op alles wat beweegd. Het lijkt nu weer een beetje op bf42 eerst de aa dan de rest, lijkt me op zich logisch. Piloten die scores van 50-2 voor de patch hadden zegt genoeg.
Ik val waarschijnlijk een beetje in herhaling door iedere keer mijn mening over vliegtuigen etc te posten, maar ik kan het gewoon niet laten.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Verwijderd
Ik lul niet.. ik pleur me tank gewoon goed neer. zo dat ik niet alle minuut wordt gebomd, jij zo te horen van niet.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:11:
[...]
wat lul jij nou, als je gespot wordt door een vliegtuig ben je echt wel dood en dan bedoel ik de su of f22 die regelmatig komen overvliegen. Je kan bijna niet ongezien wegkomen, omdat met zo'n vierkantje zo mooi gemarkeerd staat.
en jah die aa die reageerd vaag, maar 2 hits is nog altijd geen kill bij aa. Tijd genoeg om weg te komen. Dat jij nu 10 keer dood gaat ipv 0, daar moet je maar meeleven. Het is hetzelfde als dat al die g(il)l'ende gasten het nu moeilijker hebben.
Btw gister ff een tijdje op wake gespeeld als piloot, maar het is echt nog wel mogelijk om met een score van 25-0 te eindigen... bleek. Gewoon constant die aa bombarderen (zodra die spawnt uiteraard) en repairen zodra je damage hebt.
[...]
op dit moment nog niet die moeten nog komen. Een echte realism mod waar ik naar uit kijk is forgotten hope2 weliswaar draait het om de ww2, maar die mod is echt mooi gemaakt.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 20:19 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 20:36 ]
Idd, FH was op BF1942 al een vette mod, hoop dat FH2 helemaal super wordtVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:11:
[...]
wat lul jij nou, als je gespot wordt door een vliegtuig ben je echt wel dood en dan bedoel ik de su of f22 die regelmatig komen overvliegen. Je kan bijna niet ongezien wegkomen, omdat met zo'n vierkantje zo mooi gemarkeerd staat.
en jah die aa die reageerd vaag, maar 2 hits is nog altijd geen kill bij aa. Tijd genoeg om weg te komen. Dat jij nu 10 keer dood gaat ipv 0, daar moet je maar meeleven. Het is hetzelfde als dat al die g(il)l'ende gasten het nu moeilijker hebben.
Btw gister ff een tijdje op wake gespeeld als piloot, maar het is echt nog wel mogelijk om met een score van 25-0 te eindigen... bleek. Gewoon constant die aa bombarderen (zodra die spawnt uiteraard) en repairen zodra je damage hebt.
[...]
op dit moment nog niet die moeten nog komen. Een echte realism mod waar ik naar uit kijk is forgotten hope2 weliswaar draait het om de ww2, maar die mod is echt mooi gemaakt.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 21:59 ]
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Van het Latijnse woord vagina
Vanilla is a flavoring, in its pure form known as vanillin, derived from orchids in the genus Vanilla. The name came from the Spanish word "vainilla", diminutive form of "vaina" (meaning "sheath"), which is in turn derived from Latin "vagina".
Playing a mod might even become more common than playing the unmodded original. When talking about playing a game, players might have to clarify that they are referring to "vanilla Battlefield 1942", for example.
Verwijderd
Op welke map realiseer jij die 44 kills meestal ?Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:15:
hopsakee gold medic voor vanilla en sf:)
Dit gaat nooit werkenVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:35:
Ik had van de week een vriendin over de vloer en die heeft een zoontje van 12....die zat bij mij ff bf2 te spelen en nu wil hij ook graag bf2 hebben. Nu heeft hij een Intel 82865G in zn pc zitten. Volgens de volgende site zou dat moeten werken. http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-010472.htm
Het zal er niet mooi uit zien ofzo maar het gaat er eigenlijk alleen maar om dat t werkt. Hij heeft de demo gedownload maar hij zegt dat het beeld even zwart word en dan weer terug naar de desktop gaat. Later stuurde hij een screenshot wat er eigenlijk uit zag als het venstertje wat je krijgt als je een server start. Dus nu weet ik het niet meer...of was dat toevallig bij de demo zo? Is al zo lang geleden weer..
Iemand misschien een idee...?
Edit...ik kan weer eens niet lezen...staat battlezone 2!!![]()
Iemand enig idee of dit wel zou kunnen werken?
Verwijderd
Is niet mogelijk.3p0x schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:24:
Weet iemand zo of het mogelijk is je nick te veranderen in bf2? Ik heb de commands localProfile.setName [name] en localProfile.setNick [nick] wel gevonden maar die lijken niet te werken.. of ben ik te ongeduldig?
Verwijderd
Precies, kom uit die chopper en fight like a man.Help!!!! schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:36:
[...]
![]()
![]()
Helemaal eens hoor. Normaal reageer ik niet zo sterk maar ik wordt eerlijk gezegd doodmoe van die piloten die hier de hele tijd zitten te janken dat de balans TOTAAL niet meer klopt. (omdat ze niet de hele ronde meer in hun jet/chopper kunnen zitten)![]()
![]()
ga dan lekker Flightsimulator 2004 spelen ofzo....
Ach zeur maar over de EUVerwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:39:
check in euroforce zit een nieuwe class! bunnyhopper en noobtuber!
[afbeelding]
enne die waslijst met bugs had ik al in vorige draadje gepost
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Het is je vergevenSnackMasterFlex schreef op zondag 26 februari 2006 @ 02:42:
Het spijt mij...
Ik ben stout geweest,
In a galaxy far far away.....blablabla....jadajada....vette pwn shit enzo.....en de overtreffende onreallistische belachelijke onzinnige trap daarvan (Ace lightning style dus)...
Map: Wake Island
Team: MOC
Situatie: USA krijgt geen houvast op eiland
Mijn Situatie: MOC airplane
Mijn fout: base rape
Wat ging er fout?: Bij eerste aanvlucht US airdefence uitgeschakeld
ja ja en toen?: bij volgende benadering zag ik ongeveer 15 personen op een kluutje staanand dropped two really personal messages...12 kills in één klap (eigenlijk twee).
Van 4 kills (inclusief airdefence uitschakelen) naar 16 kills, met nog 2 extra (samen 18) door mijn gun te legen op het eilandje. Zag daar niets maar wel twee kills.
Als ik aan de ontvangende kant had gestaan, waren er zeer weinig positieve woorden uit mijn stembanden gekomen. Dus bij deze mijn oprechte en noodzakelijk excuses voor het veroorzaakt leed
![]()
ps een paar ronden later werd ik weer eens ge teamkilled zodat een andere kleuter in de attachheli kon, dus ik heb een lichtelijke punish terug ontvangen.
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Ik gebruikte voorheen de onboard module van mijn DFI Expert, maar heb sinds kort een X-Fi Fatal1tyJohnnyV27 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:38:
[...]
Het is toch voldoende als het vinkje aanstaat voor CMSS3D? Verder geen speciale optie nog ergens?
Volgens mij is deze techniek al wat ouder en zit het ook op bijv. de audigy 4!
Het onboard geluid van de Nforce 4 borden (DFI) is toch ook redelijk in orde dacht ik?
Verwijderd
jij kan mij niet wijs maken dat je ongezien van spawn punt naar spawn punt kunt rijden.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:16:
[...]
Ik lul niet.. ik pleur me tank gewoon goed neer. zo dat ik niet alle minuut wordt gebomd, jij zo te horen van niet.
En FH2 mooi gemaakt![]()
jep renders zijn nog mooier dan die van bf2 zelf
Ik zelf vind fh nog de beste mod, maar EoD was idd ook een erg mooie mod. Heb hem vaak gespeeld. Totdat bfv uitkwam, toen sterfde het een beetje uit. Op de derde plaats staat bij mij DC, wel leuk maar was meer een soort bf42 in de toekomst. Zelfde soort maps een beetje. Alhoewel ik die mod waarschijnlijk het meest heb gespeeld. Door de wat simpelere arcade gameplay. Wat zal jij dat een rot spel hebben gevonden ace, al die rottige stingers die je om de oren vliegen.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:10:
Forgotten Hope op bf1942 was mooi ja, maar een geheugen vreter niet normaal meerDe beste mod voor bf1942 was imho Eve of Destruction, echt heel goed gedaan kwa gameplay/prestatiesnelheid, jammer dat het niet zo populair is geworden als DC, zal mede komen doordat EA Vietnam uitbracht.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 10:36 ]
Wat? Wie? Wanneer? Waarom? Dit is toch geen omschrijving van een probleem?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:52:
Niemand?
Hij doet het nog steeds niet namelijk!
[ Voor 12% gewijzigd door Stewie! op 26-02-2006 11:07 ]
Verwijderd
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de ontwerpers van dat ding nooit hebben kunnen inzien dat die radar dome recht voor je neus MEGA irritant is.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:17:
Man .. wat voel ik me goed als ik in een Tunguska ofzo zit.
Prachtig dat geluid als je mensen uit die bunkers blaast ermee ..
Ook het gevoel dat niemand je kan stoppen![]()
Vooral die klote Heli's in Surge gaan er zeker aan
tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN
Verwijderd
Dat is idd een beetje klote.Tubby schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:20:
[...]
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de ontwerpers van dat ding nooit hebben kunnen inzien dat die radar dome recht voor je neus MEGA irritant is.
in desert combat heb je nog skill nodig om iets uit de lucht te schieten met een stinger en zeker met de aa..Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:11:
[...]
Op de derde plaats staat bij mij DC, wel leuk maar was meer een soort bf42 in de toekomst. Zelfde soort maps een beetje. Alhoewel ik die mod waarschijnlijk het meest heb gespeeld. Door de wat simpelere arcade gameplay. Wat zal jij dat een rot spel hebben gevonden ace, al die rottige stingers die je om de oren vliegen.
Verwijderd
Verwijderd
medic deed ik in een 32 mans, 64 mapsize SF server met warlord. lekker veel tickets en dan idd in een tank.Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:35:
[...]
Op welke map realiseer jij die 44 kills meestal ?
Tot op heden was ik een d*mme kl**t aangezien ik twee verschillende rondjes deed ; eentje in bf vanille (40 kills) en dan nog eentje in SF (44 kills), terwijl het eigenlijk in één rondje zou moeten kunnen.
Meestal ga ik in SF voor Warlord 64 en dan raggen vanuit de APC. En jij ?
Verwijderd
Weet je ook eens hoe het is om de hele tijd het gejank aan te moeten horen van de infanterie en tanksletjes....Help!!!! schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:36:
[...]
![]()
![]()
Helemaal eens hoor. Normaal reageer ik niet zo sterk maar ik wordt eerlijk gezegd doodmoe van die piloten die hier de hele tijd zitten te janken dat de balans TOTAAL niet meer klopt. (omdat ze niet de hele ronde meer in hun jet/chopper kunnen zitten)![]()
![]()
ga dan lekker Flightsimulator 2004 spelen ofzo....
Het is niet een echte ranked server natuurlijk...het stelt je gewoon in staat om een soort van ranking bij te houden op je eigen server...Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:19:
Ik heb nouw wat gevonden, ABR (Alternative Battlefield Ranking) daarmee kun je gewoon gratis een ranked server runnen. Ze doen zelfs de ranking voor PRMM! check dat het hier
If you want to act like a man...TAKE IT LIKE A MAN! or learn to fly a chopperVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:31:
[...]
Precies, kom uit die chopper en fight like a man.
Wat nog veel irritanter is is dat mensen je punishen voor die tk.....je WEET gewoon dat het niet mogelijk is om iemand expres met je raketten uit de lucht te schieten. Het is altijd per ongeluk tenzij je er zelf dwars doorheen vliegt ofzo.Webjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:46:
[...]
wat me trouwens het meest irriteert aan bf2 is dat als je zo'n 25 meter achter een vijandelijke jet zit en je hebt een goede lock, je schiet wat raketten af (en je houdt je lock) dat dan net voor je die jet raakt de raketten afbuigen naar een friendly helicopter (die ergens achter je vliegt) en je 2 tk's hebt.
dat is gewoon complete bs.
Sterker nog.....als die 2 essex guns én de stinger op het eiland in gebruik zijn komen die jets niet eens bij de carrier....maar wat mn naamgenoot al zegt..iedereen staat te dringen bij die ene jet waar ook maar één mannetje in kan....je weet gewoon dat je een kans van 1:het-aantal-mannetjes-dat-staat-te-dringen hebt dat je m krijgt...doe dan wat nuttigs...hoe vaak spawn ik niet op de carrier en zie 4-5 man dringen bij de jet terwijl alles naar de klote word geschoten door 2 J-10's die vrij spel hebben. Niemand zal ff zo "mans" zijn om 2 tellen in die essex te springen. Dat doe ik namelijk wel....je komt toch niet van het dek af al zou je het geluk hebben dat je de jet hebt. En anders springen die andere 3 lamers wel voor je wielen.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:57:
persoonlijk vind ik al dat gezaag over baserapen maar bs
er staan 2 AA's op voor iets he
en natuurlijk staan jullie daar allemaal op een hoopje want jullie willen allemaal die jet hebben die daar spawnt... das lame![]()
je moet op dat eiland spawnen en met een bootje ofzo naar wake island varen en daar vlaggen beginnen overnemen en echte infantry gevechten aangaan!
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 12:49 ]
Op de een of andere manier wil jij gewoon niet snappen dat het infanterie en tanks heus niet dwarszit dat ze af en toe een bom van een vliegtuig op hun kop krijgen.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:32:
[...]
Weet je ook eens hoe het is om de hele tijd het gejank aan te moeten horen van de infanterie en tanksletjes....
Dan moet JIJ lekker CSS gaan spelen ofzo...
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
altijd grappig dat mensen voor je willen uitmaken hoe je het spel moet spelen en welk voertuig je volgens hun wel of niet mag nemen.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:57:
persoonlijk vind ik al dat gezaag over baserapen maar bs
er staan 2 AA's op voor iets he
en natuurlijk staan jullie daar allemaal op een hoopje want jullie willen allemaal die jet hebben die daar spawnt... das lame
ik moet helemaal niks.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:57:
je moet op dat eiland spawnen en met een bootje ofzo naar wake island varen en daar vlaggen beginnen overnemen en echte infantry gevechten aangaan!
en dus vooral op dat dek blijven staan wachten op een jet waar je binnen 2tellen weer uitgeschoten wordtWebjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:04:
[...]
altijd grappig dat mensen voor je willen uitmaken hoe je het spel moet spelen en welk voertuig je volgens hun wel of niet mag nemen.
ik heb 30 euro betaald voor m'n dvdtje van bf2 en bepaal zelf wel welk voertuig ik rij, vaar of vlieg.
[...]
ik moet helemaal niks.
aanvallen van de fixed base (behalve dan met spec op) is zo verschrikkelijk makkelijk en zo verschrikkelijk lame en op de meeste servers mag het gewoon niet.
die AA op die carrier overleeft 't echt niet 1 on 1 tegen een j10, dan nog ff artillerie om de 30 seconden op de us vehicles en als je pech hebt komen ze ook nog ff met een chopper rapen.
walgelijk gewoon.
jij misschienMarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:10:
[...]
en dus vooral op dat dek blijven staan wachten op een jet waar je binnen 2tellen weer uitgeschoten wordt
je bent vrij om ze te gebruiken.MarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:10:
Die bootjes hebben ze niet voor nix in het spel gedaan.....
Ik ben anders ook niet tevreden met mijn naam, hoor.3p0x schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:25:
[...]
Heb ik net een leuk rank kan ik weer overnieuw beginnen
tis alleen zo lastig om een vlag te pakken met een jetWebjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:17:
[...]
jij misschien![]()
ik hou het een stuk langer vol in een jet.
valt wel mee toch? met de US jets kan je vanuit de lucht gaan floaten en een vlag pakkenMarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:21:
[...]
tis alleen zo lastig om een vlag te pakken met een jet
en het is lastig vliegen met een bootMarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:21:
[...]
Unreal Tournament '99
goh...en je alter-ego waar speelt die? ben hem nog maar 1 maal tegen gekomen...Mr. Bondt schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:20:
[...]
Ik ben anders ook niet tevreden met mijn naam, hoor.
Ik heb dan ook twee accounts, Mr.Bondt en MrBondt008.
Die eerste is voor mezelf om te zien hoe goed ik nou echt ben, en die andere is voor mijn reputatie () en badges, medailles en rangen.
Verwijderd
Jups ... mocht je ip's van zulkse servers hebben mag je ze hier gerust ff neerpoten ... Na de patch trekt de serverbrowser op geen zak meer en is het sorteren van servers enorm irritant gewordenVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:27:
[...]
medic deed ik in een 32 mans, 64 mapsize SF server met warlord. lekker veel tickets en dan idd in een tank.
had die ronde dat ik vanilla en sf medic gold haalde 54 peeps whacked in me tank.
had in een keer 6 man omdat er 2 medics opdoken. tja blast from the past en hoppa dat waren er al 6. en ik was de sas side.
Verwijderd
Is me een weekje geleden toch gelukt op WakeMarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:21:
[...]
prefix spatie nickname zie je dan3p0x schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:54:
Ik was net ff bezig met een nieuwe account aan te maken maar ik kreeg het niet voor elkaar om een spatie te krijgen tussen de tag en me nick? Ik heb vaak genoeg op servers gezien dat dit kon maar ik krijg een foutmelding bij het aanmakenweet iemand wat ik fout doe?
Verwijderd
Tanks en infanterie zit het wel dwars...anders hadden ze niet net zo lang zitten janken tot het werd aangepast. En nu gaat het helemaal meer nergens over. Ik kan goed genoeg vliegen om er weinig meer last van te hebben. K ga een paar keer meer dood...so be it...vliegtuigen staan er nu alleen maar meer omdat de meeste mensen het gewoon opgeven. Je snapt het zelf niet helemaal. Wat nou als elke TOW locked...net als de AA...als jij met je tank de hoek om rijdt en hij pakt je nog...denk je niet dat dan alle mensen die normaal in tanks zitten gaan zeuren. T gaat mij er niet om dat AA beter is gemaakt maar ze hebben het een beetje "overdone". Als ik head on op een jet afvlieg en ik schiet op het moment dat hij onder me door gaat (dus als ik m net niet meer zie) raak ik m nog!! Dát slaat gewoon nergens op!Help!!!! schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:54:
[...]
Op de een of andere manier wil jij gewoon niet snappen dat het infanterie en tanks heus niet dwarszit dat ze af en toe een bom van een vliegtuig op hun kop krijgen.
Zij geven gewoon aan dat het niet klopte dat het belangrijkste middel tegen de vliegtuigen, de AA, gewoon totaal onbruikbaar was.
In de 1.20patch is dit simpelweg gecorrigeerd en de goede piloten roeleren nog steeds alleen moeten ze wat vaker gaan repairen en meer rekening houden met de AA. Dus daarom komt dat gehuil van de piloten alleen maar zieliger over.![]()
En die laatste opmerking van je, tja daar laat je helemaal mee zien dat je er niet veel van begrijpt......
Ik heb bijna €20 meer betaald voor mn dvdtje...dan zou ik er dus nog meer recht op hebben dan jijWebjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:04:
[...]
altijd grappig dat mensen voor je willen uitmaken hoe je het spel moet spelen en welk voertuig je volgens hun wel of niet mag nemen.
ik heb 30 euro betaald voor m'n dvdtje van bf2 en bepaal zelf wel welk voertuig ik rij, vaar of vlieg.
[...]
ik moet helemaal niks.
aanvallen van de fixed base (behalve dan met spec op) is zo verschrikkelijk makkelijk en zo verschrikkelijk lame en op de meeste servers mag het gewoon niet.
die AA op die carrier overleeft 't echt niet 1 on 1 tegen een j10, dan nog ff artillerie om de 30 seconden op de us vehicles en als je pech hebt komen ze ook nog ff met een chopper rapen.
walgelijk gewoon.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 14:41 ]
Verwijderd
Ik had dit probleem ook,greatgonzo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:11:
heb weer die ongeldige cd-code fout.
heb het al eens eerder gehad, maar dan loste het zichzelf weer op. Toen kwam het enkele weken niet meer voor, gistermorgen kon ik gewoon spelen, gisteravond niet, vanmorgen wel maar nu ook weer niet.
Wat kan ik het beste doen? (voor de duidelijkheid: tis gewoon een legale versie)
Verwijderd
had 2 draadjes terug eens een aantal 320 ticketrated, 32 mans servers gepost. zal ze weer eens opzoeken.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:53:
[...]
Jups ... mocht je ip's van zulkse servers hebben mag je ze hier gerust ff neerpoten ... Na de patch trekt de serverbrowser op geen zak meer en is het sorteren van servers enorm irritant geworden![]()
Congrats trouwens !
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 14:45 ]
Verwijderd
Jups, die uren zijn echt wel moordend ... Moet zelf nog medic (15 uurtje), support (80 uurtjes) en sniper (80 uurtjes).Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:45:
[...]
had 2 draadjes terug eens een aantal 320 ticketrated, 32 mans servers gepost. zal ze weer eens opzoeken.
und thnx, ben nu met support class bezig. op naar de 100 uur
[ Voor 64% gewijzigd door Crash op 26-02-2006 17:13 ]
want:?
[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 26-02-2006 17:13 ]
Sideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:14:
Ik weet niet of dit filmpje al eens voorbij gekomen is, maar heeft wel een leuke betrekking op het apc/tank whoring![]()
http://media.putfile.com/The-APC-Song
Hijs erg leuk jahSideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:14:
Ik weet niet of dit filmpje al eens voorbij gekomen is, maar heeft wel een leuke betrekking op het apc/tank whoring![]()
http://media.putfile.com/The-APC-Song
dat de benen door de muur steken is altijd al zo geweest. in ravenshield kon het niet, maar dan heb je ook moeite met gaan liggen als je al dicht bij de muur staat. en als je op de grond ligt dan kun je moeilijk draaien omdat je benen dan tegen de muur aan komen. tja of realisme en ergernis of buggerig en fast paced.Thrills33ka schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:18:
kvraag me eigelijk af waarom ze in een grafisch zo mooi spel als bf2 niet een aantal dingen beter afgewerkt hebben. minpunten vind ik toch echt dat je benen door muren kunt zien van soldaten en als je bijvoorbeeld op een trapje of heuvel gaat liggen, lig je met je benen gewoon horizontaal door die berg of door die trap heen.
Verwijderd
Kost je dus verdomd veel deaths om die takke badge te halen...Sideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:28:
Vandaag trouwens m'n expert knife combat badge gehaald. Je moet alleen wel een paar dagen als een gek rondrennen met een mes om 'm te halen
Verwijderd
van mij part maak je die aa niet guided reken er dan maar op dat je er nog meer last van gaat krijgenVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:35:
[...]
Tanks en infanterie zit het wel dwars...anders hadden ze niet net zo lang zitten janken tot het werd aangepast. En nu gaat het helemaal meer nergens over. Ik kan goed genoeg vliegen om er weinig meer last van te hebben. K ga een paar keer meer dood...so be it...vliegtuigen staan er nu alleen maar meer omdat de meeste mensen het gewoon opgeven. Je snapt het zelf niet helemaal. Wat nou als elke TOW locked...net als de AA...als jij met je tank de hoek om rijdt en hij pakt je nog...denk je niet dat dan alle mensen die normaal in tanks zitten gaan zeuren. T gaat mij er niet om dat AA beter is gemaakt maar ze hebben het een beetje "overdone". Als ik head on op een jet afvlieg en ik schiet op het moment dat hij onder me door gaat (dus als ik m net niet meer zie) raak ik m nog!! Dát slaat gewoon nergens op!
Verwijderd
ik heb het niet over bv. met je apc bij een fixed base staan en maar killen (dat kan je ook vermijden maar goed).Webjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:04:
[...]
[...]
ik moet helemaal niks.
walgelijk gewoon.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 20:09 ]
Verwijderd
Ik vind het anders een goede nick en om eerlijk te zijn heb ik ook een pesthekel aan mijn naam. Al die hoofdletters streepjes en dan die naam bahMr. Bondt schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:20:
[...]
Ik ben anders ook niet tevreden met mijn naam, hoor.
Ik heb dan ook twee accounts, Mr.Bondt en MrBondt008.
Die eerste is voor mezelf om te zien hoe goed ik nou echt ben, en die andere is voor mijn reputatie () en badges, medailles en rangen.
Verwijderd
Andere inputdevices zoals een joystick aangesloten?Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:
Ik kan mijn probleem nog steeds niet oplossen. Als ik BF2 speel (single player) dan beweegt mijn poppetje vaak zelf. Dat is heel vervelend, als ik loop, dan stopt ie bijv. niet wanneer ik mn vingers van het toetsenbord haal. Dit ligt niet aan de toetsenbord omdat ik al meerdere heb geprobeerd. Het is heel raar want heel soms heb ik er geen last van, maar meestal wel. Soms schiet ie gewoon niet als ik op de muis klik, en schiet ie pas wanneer ie er zin in heeft.
Weet iemand wat er misschien mis kan zijn?
Als het alleen online is noemen ze het ook wel LAGVerwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:
Ik kan mijn probleem nog steeds niet oplossen. Als ik BF2 speel (single player) dan beweegt mijn poppetje vaak zelf. Dat is heel vervelend, als ik loop, dan stopt ie bijv. niet wanneer ik mn vingers van het toetsenbord haal. Dit ligt niet aan de toetsenbord omdat ik al meerdere heb geprobeerd. Het is heel raar want heel soms heb ik er geen last van, maar meestal wel. Soms schiet ie gewoon niet als ik op de muis klik, en schiet ie pas wanneer ie er zin in heeft.
Weet iemand wat er misschien mis kan zijn?
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
lees is goed zou ik zeggen, staat duidelijk singleplayer..Appie Heijn schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:22:
[...]
Als het alleen online is noemen ze het ook wel LAG
Hell yeah.Versteegrob schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:38:
Binnenkort koop ik mijn pc maar kan iemand mij zeggen waarom dit spel zo vet is? Iedereen heeft het altijd over dit spel en het geluid schijnt ook vet te zijn. Ik ben een ware FEAR, UT, Shooter liefhebber zal ik dit spel dan ook leuk vinden?
Hehe precies! Toch, 't leukste blijven die comics. Eigenlijk zou iemand een compleet BF2 stripboek moeten samenstellen. Ik ben ze iig al aan't sparen, zit al op de 25.Snow_King schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:23:
[...]
![]()
![]()
Moet zeggen, er komen erg leuke Battlefield 2 filmpjes uit
[ Voor 18% gewijzigd door OCTheEagle op 26-02-2006 22:14 ]
Verwijderd
Ik klaag ook niet echt...want met die gekke AA en jet missiles maak je juist nog makkelijker kills nu. Ze zijn een beetje overdone... Het zijn nu eigenlijk de noobtubes van de lucht...Ze zijn van nutteloos naar magisch wendbaar gegaan. Schieten is in 99% van de gevallen raak. Toch is het niet helemaal waar wat je zegt Herr General Dikkie. Bommen locken geen voortuigen. Ook TOW's of AT raketten of C4 niet. Dus er is nog steeds een goed gedeelte skill nodig om een tank e.d. te killen (met een jet). Goed...grondvolk is al een stuk makkelijker maar dat gaat net zo makkelijk als met een tank of een berg C4 ofzo plus dat je infanterie niet ziet op je "radar". Dus je hebt wel een beetje gelijk maar toch eigenlijk ook weer niet. Het gebeurt me nog veel te vaak dat ik 2 bommen op een tank gooi of net tegen de zijkant dat hij gewoon nog doorrijd. En ik beschouw mezelf toch wel als een bovengemiddelde piloot.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:05:
[...]
van mij part maak je die aa niet guided reken er dan maar op dat je er nog meer last van gaat krijgenDe afstand van plane tot aa maakt niet meer uit en geen lock meer hoeven af te wachten, perfect.
en nog steeds zien de meeste piloten niet in dat ze nu in ongeveer dezelfde positie zijn geplaatst, als de andere voertuigen. En jah ik speel graag in beide, heb dus echt wel inzicht in de situatie. Haal overigen nog steeds makkelijk kills in een plane.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 23:04 ]
Verwijderd
Ghehe .. zou je ze allemaal ff in een .rar of .zip bestandje willen plaatsen, en die dan eventjes online zetten?OCTheEagle schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:54:
[...]
Hehe precies! Toch, 't leukste blijven die comics. Eigenlijk zou iemand een compleet BF2 stripboek moeten samenstellen. Ik ben ze iig al aan't sparen, zit al op de 25.
[afbeelding]
Verwijderd
Hij's leuk
Verwijderd
Nee. ik heb geen joystick o.i.d aangesloten, ik kreeg er opeens last van...gideon82 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:38:
[...]
lees is goed zou ik zeggen, staat duidelijk singleplayer..
Maar ik denk ook dat je een joystick heb aangesloten ^
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq