Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXXI Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.052 views sinds 30-01-2008

• 151407
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2013
takke ea update weer langzaam.

151407 wijzigde deze reactie 25-02-2006 16:58 (86%)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 13-11 07:55

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

statshoertjes, ik geniet van de game, als er dan afentoe een batch/ribbon voorbij komt is dat leuk, snap die frustratie niet zo goed.....

@hieronder:

tuurlijk is dat wel eens leuk, zeker als je em nodig hebt voor een aan te komen promotie, maar zie dat als een zwaar (eind)examen, in zijn voorbeeld maakt hij 54 kills, god weet hoeveel revives, zal doordoor over het hele scherm van top players hebben gestaan, wss goud en dan hier lopen te blaffen over de stats... :/ hard to please, i guess...

SAiN ONeZ wijzigde deze reactie 25-02-2006 17:04 (58%)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | i7 5820K Corsair H110i GTX MSI X99a Gaming7 AMD Fury X 16Gb GSkill Trident 3600mhz DDR4 1Tb SSD

• Huig
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 28-10 20:20

Huig

Merino Fanatic

Die stats geven juist verdieping in de gameplay.
Het is juist leuk om af en toe je het apazuur te knallen voor een badge :P

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

• dikki dik
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 27-02 20:25
quote:
eperon schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:42:
[...]

ik vond de balans juist goed. Alletwee moesten wel degelijk taktisch spelen om punten te scoren.

Voor de patch moest je handig spelen met AA. Door te locken, wachten op flare, zodra de flares weg waren daarna pas schieten. En twee keer raak is gewoon weg chopper. Chopper had nog kans om weg te vliegen, en dat is voor je team ook goed (ok, jij geen punten, maar wel heli weg).

nu is het dus gewoon AA in, point-'n-shoot = punten.

Ik zou als EA zijnde AA minder sterk maken, en de AT beter bestuurbaar, zodat je choppers op die manier goed kan raken. Zodat een heli geen vlaggen meer kan rapen door er simpelweg boven te hangen en de gunner te laten schieten (zoals o.a. bij de tv tower)
jah maar weet je wat het was voor de patch. Jullie gooien flares, vervolgens schieten wij. Met een beetje geluk raken we jullie. Want die kans was echt enorm klein en als we jullie dan raakten vlogen jullie weer terug naar jullie repair pad 8)7 Dat vind ik niet kloppen, als jullie ons al met bijna 1 kogel kunnen neerschieten.

Over dat niet kunnen wegkomen, dat kan je dus wel. Alleen moeilijker. Ruim voordat je in het rode gebied komt moet je gewoon wegwezen/repairen. Zelfde geld voor een tank, op het moment dat je een andere tank tegen komt en jij bent voor de helft kapot. Kan je het wel vergeten, voordat je die tank tegenkomt moet je je al repareren. Heli's hebben exact dezelfde mogelijkheid, want op het moment dat ik 2x missiles afschiet is een heli vaak nog niet dood. Kortom vlucht en bij die vluchten moet je rekening houden met aa, jeeps etc. Dus laagvliegen, andere routes pakken. Dan is het echt wel te doen. Heli's vliegen vereist sinds 1.2 skills zo simpel is het

@dat verhaal over die pkm

daar heb je gelijk in, die zijn wat overpowered. maar als jij goed met je wapen om kan gaan heb je hun echt wel sneller. Het is nu iig een stuk beter als toen met dat gl' en :r

dikki dik wijzigde deze reactie 25-02-2006 17:30 (28%)

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Albinoraptor
  • Registratie: juli 2000
  • Laatst online: 00:07
quote:
Tubby schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 16:21:
[...]

Mnee, het zijn supports, medics, snipers geworden. Ben je een beetje gefrustreert dat je je chopper niet meer een hele ronde up kunt houden? :o
Dat is het volgens mij inderdaad. Hij krijgt nu niet meer zo snel puntjes de arme kerel. :D

Ben laatste dagen iig eens wat meer gaan vliegen, deed ik eerst nooit, en in een plane vind ik het neer halen door AA wel meevallen. Tja dat AA wat domme kuren vertonend (terug komen, blijven hangen in oilflame ding enz) is jammer en als dat opgelost is, vind ik het best.

En PKM valt echt wel mee, geef mij die G36E en ik win echt wel 8 van de 10 keer een gevecht.
Maar ja het valt natuurlijk flink tegen als je nu opeens met wapens moet gaan schieten ipv een vliegend fort. :+

• Snow_King
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 13-11 11:23

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
dikki dik schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 17:21:
[...]
Dat vind ik niet kloppen, als jullie ons al met bijna 1 kogel kunnen neerschieten.
Eensch, dat is zo lame.... :O

Net weer een van de meeste lame commanders on earth tegen gekomen, rijd weer in zijn tankje en dropt Arty op andere tanks waar hij mee in gevecht is en dropt de supply boxes om zichzelf heen.

UAV zag ik ook niets anders dan boven hem vliegen :/

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
dikki dik schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:26:
[...]

dat dacht ik al. Echt iedereen die vaak vloog hoor je klagen. Het is idd naar jouw mening een stuk minder leuk jah. Jij ziet het nu alsof de balans is weg gehaald, maar het is juist het tegenovergestelde. Ik speel vaak op de grond en elke keer dat ik voor die 1.2 patch een heli zag aankomen wist ik dat ik dekking moest zoeken. Die aa daar had je toch niks aan, werkte voor geen meter. Je moest minimaal twee aa's hebben al wilde je een heli neerhalen en laat dat nou bijna nooit het geval zijn. Als heli zijnde was het totaal geen uitdaging om punten binnen te halen. Krijg je een lock, gooi je je flares. Zoek de aa en schiet die kapot.

Piloten zijn eindelijk in dezelfde positie geplaatst als waar de tanks zich constant in bevinden, overal hangen dreigingen Je moet taktisch nadenken, iets wat voor de meeste piloten nogal moeilijk blijkt te zijn. Vaak vliegen ze domweg op een vlag af om domweg te schieten op alles wat beweegd. Het lijkt nu weer een beetje op bf42 eerst de aa dan de rest, lijkt me op zich logisch. Piloten die scores van 50-2 voor de patch hadden zegt genoeg.

Ik val waarschijnlijk een beetje in herhaling door iedere keer mijn mening over vliegtuigen etc te posten, maar ik kan het gewoon niet laten.
Dit zegt iemand die niet een heli of plane whore is...

AA is gewoon klote, ooit goed gezien hoe die dingen reageren.. zo --->

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\--> Raket /\/\/\/\/\/--> Boem (heli)

AA is gewoon ene noob ding geworden net als, de BH en al de.
geen skills komt er meer van te pas. ook kan ik restug over straat lopen als een BH boven me hangt :?

en tanks in de zelfde positie? waar praat jij nou over....
beetje goeie tanknier, gaat maar een paar keer dood door plane. (en daren waren planes en helis voor)

Ace Lightning wijzigde deze reactie 25-02-2006 18:26 (7%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Mister_X
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 23-11-2017
echt vaag, ik heb 2 unlocks voor de anti-tank kit, maar ik zie er altijd maar 1? Ik speel dus SF , iemand enig iedee hoe dat komt?

Paul en Erik zijn helden

• Jan Pietersz.
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11-2008
quote:
Ace Lightning schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:24:
[...]
. ook kan ik restug over straat lopen als een BH boven me hangt :?
Ja, want als je recht eronder staat ziet niemand je en kunnen ze je ook niet neerschieten ;)
Maar sirieus, dat kan je echt gebruiken. Was een hele volle BH bij een vlag, ik als spec ops op de ''buik'' C4 plakken en boem >:)

Echt wel!

• Ace Lightning
quote:
Jan Pietersz. schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:28:
[...]

Ja, want als je recht eronder staat ziet niemand je en kunnen ze je ook niet neerschieten ;)
Maar sirieus, dat kan je echt gebruiken. Was een hele volle BH bij een vlag, ik als spec ops op de ''buik'' C4 plakken en boem >:)
oeps nou ik bedoel dan ook niet, dat hij precies boven me hangt.
maar ik hoef me helemaal of bijna geen zorgen te maken.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 25-02-2006 18:30 (4%)

• Komatsu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12-2008
beetje belachelijk trouwens dat tanks zo slap zijn in het rijwerk..
en ook de snelheid mag van mij wel wat hoger,
specs:
Speed: Max road 70~80km/h; max off-road 60km/h; average cross-country 35km/h; max swim N/A

en heuveltje beklimmen is ook niet echt z'n sterkste vak. ik bedoel. d'r licht zo'n 1,200pk in die type 98
kom op zeg. zo'n ding zou omhoog moeten stuiven ;)

en tis ook wat vaag dat als je over een bult heen "springt" dat de tank dan best veel schade loopt.. ook als je perongeluk een boom knuffelt.

check dit. snelheid & raggen ;)
http://video.google.com/v...985157094843665962&q=tank
&
http://video.google.com/v...694014264944823089&q=tank

Komatsu wijzigde deze reactie 25-02-2006 18:35 (9%)

Komatsu.com -=- New-holland.com -=- CaT.com

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
Komatsu schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:33:
beetje belachelijk trouwens dat tanks zo slap zijn in het rijwerk..
en ook de snelheid mag van mij wel wat hoger,
specs:
Speed: Max road 70~80km/h; max off-road 60km/h; average cross-country 35km/h; max swim N/A

en heuveltje beklimmen is ook niet echt z'n sterkste vak. ik bedoel. d'r licht zo'n 1,200pk in die type 98
kom op zeg. zo'n ding zou omhoog moeten stuiven ;)

en tis ook wat vaag dat als je over een bult heen "springt" dat de tank dan best veel schade loopt.. ook als je perongeluk een boom knuffelt.

check dit. snelheid & raggen ;)
http://video.google.com/v...985157094843665962&q=tank
&
http://video.google.com/v...694014264944823089&q=tank
Jup.

Ik begin mezelf een beetje te ergeren aan het hele arcade gebeuren.

Weet iemand een goede realism mod waar ook servers en spelers voor online zijn?

• Komatsu
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12-2008
en nog iets. ik meende dat tanks ook flares hadden ipv die smoke dingen.
majah dat kan aan mij liggen ;)

Komatsu.com -=- New-holland.com -=- CaT.com

• dikki dik
quote:
Ace Lightning schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:24:
[...]

Dit zegt iemand die niet een heli of plane whore is...

AA is gewoon klote, ooit goed gezien hoe die dingen reageren.. zo --->

\/\/\/\/\/\/\/\/\/\--> Raket /\/\/\/\/\/--> Boem (heli)

AA is gewoon ene noob ding geworden net als, de BH en al de.
geen skills komt er meer van te pas. ook kan ik restug over straat lopen als een BH boven me hangt :?

en tanks in de zelfde positie? waar praat jij nou over....
beetje goeie tanknier, gaat maar een paar keer dood door plane. (en daren waren planes en helis voor)
wat lul jij nou, als je gespot wordt door een vliegtuig ben je echt wel dood en dan bedoel ik de su of f22 die regelmatig komen overvliegen. Je kan bijna niet ongezien wegkomen, omdat met zo'n vierkantje zo mooi gemarkeerd staat.

en jah die aa die reageerd vaag, maar 2 hits is nog altijd geen kill bij aa. Tijd genoeg om weg te komen. Dat jij nu 10 keer dood gaat ipv 0, daar moet je maar meeleven. Het is hetzelfde als dat al die g(il :P )l'ende gasten het nu moeilijker hebben.

Btw gister ff een tijdje op wake gespeeld als piloot, maar het is echt nog wel mogelijk om met een score van 25-0 te eindigen... bleek. Gewoon constant die aa bombarderen (zodra die spawnt uiteraard) en repairen zodra je damage hebt.
quote:
Snow_King schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 18:41:
[...]

Jup.

Ik begin mezelf een beetje te ergeren aan het hele arcade gebeuren.

Weet iemand een goede realism mod waar ook servers en spelers voor online zijn?
op dit moment nog niet die moeten nog komen. Een echte realism mod waar ik naar uit kijk is forgotten hope2 weliswaar draait het om de ww2, maar die mod is echt mooi gemaakt.

dikki dik wijzigde deze reactie 25-02-2006 19:13 (17%)

• mad_gertje
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 30-09-2006
Ik heb nouw wat gevonden, ABR (Alternative Battlefield Ranking) daarmee kun je gewoon gratis een ranked server runnen. Ze doen zelfs de ranking voor PRMM! check dat het hier

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
dikki dik schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:26:
[...]

dat dacht ik al. Echt iedereen die vaak vloog hoor je klagen. Het is idd naar jouw mening een stuk minder leuk jah. Jij ziet het nu alsof de balans is weg gehaald, maar het is juist het tegenovergestelde. Ik speel vaak op de grond en elke keer dat ik voor die 1.2 patch een heli zag aankomen wist ik dat ik dekking moest zoeken. Die aa daar had je toch niks aan, werkte voor geen meter. Je moest minimaal twee aa's hebben al wilde je een heli neerhalen en laat dat nou bijna nooit het geval zijn. Als heli zijnde was het totaal geen uitdaging om punten binnen te halen. Krijg je een lock, gooi je je flares. Zoek de aa en schiet die kapot.

Piloten zijn eindelijk in dezelfde positie geplaatst als waar de tanks zich constant in bevinden, overal hangen dreigingen Je moet taktisch nadenken, iets wat voor de meeste piloten nogal moeilijk blijkt te zijn. Vaak vliegen ze domweg op een vlag af om domweg te schieten op alles wat beweegd. Het lijkt nu weer een beetje op bf42 eerst de aa dan de rest, lijkt me op zich logisch. Piloten die scores van 50-2 voor de patch hadden zegt genoeg.

Ik val waarschijnlijk een beetje in herhaling door iedere keer mijn mening over vliegtuigen etc te posten, maar ik kan het gewoon niet laten.
_/-\o_ _/-\o_

Helemaal eens hoor. Normaal reageer ik niet zo sterk maar ik wordt eerlijk gezegd doodmoe van die piloten die hier de hele tijd zitten te janken dat de balans TOTAAL niet meer klopt. (omdat ze niet de hele ronde meer in hun jet/chopper kunnen zitten) :O :O

ga dan lekker Flightsimulator 2004 spelen ofzo.... B)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 23:26
jammer dat dat filmpje van die tank (/traktor) pulling niet langer is, en dat de tijd er niet bij staat
ben wel benieuwd eigenlijk

Martinspire - PC, PS4, X1

• Ace Lightning
quote:
dikki dik schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:11:
[...]

wat lul jij nou, als je gespot wordt door een vliegtuig ben je echt wel dood en dan bedoel ik de su of f22 die regelmatig komen overvliegen. Je kan bijna niet ongezien wegkomen, omdat met zo'n vierkantje zo mooi gemarkeerd staat.

en jah die aa die reageerd vaag, maar 2 hits is nog altijd geen kill bij aa. Tijd genoeg om weg te komen. Dat jij nu 10 keer dood gaat ipv 0, daar moet je maar meeleven. Het is hetzelfde als dat al die g(il :P )l'ende gasten het nu moeilijker hebben.

Btw gister ff een tijdje op wake gespeeld als piloot, maar het is echt nog wel mogelijk om met een score van 25-0 te eindigen... bleek. Gewoon constant die aa bombarderen (zodra die spawnt uiteraard) en repairen zodra je damage hebt.

[...]

op dit moment nog niet die moeten nog komen. Een echte realism mod waar ik naar uit kijk is forgotten hope2 weliswaar draait het om de ww2, maar die mod is echt mooi gemaakt.
Ik lul niet.. ik pleur me tank gewoon goed neer. zo dat ik niet alle minuut wordt gebomd, jij zo te horen van niet.

En FH2 mooi gemaakt :P
jep renders zijn nog mooier dan die van bf2 zelf _/-\o_

Ace Lightning wijzigde deze reactie 25-02-2006 20:19 (6%)

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
Ik had van de week een vriendin over de vloer en die heeft een zoontje van 12....die zat bij mij ff bf2 te spelen en nu wil hij ook graag bf2 hebben. Nu heeft hij een Intel 82865G in zn pc zitten. Volgens de volgende site zou dat moeten werken. http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-010472.htm

Het zal er niet mooi uit zien ofzo maar het gaat er eigenlijk alleen maar om dat t werkt. Hij heeft de demo gedownload maar hij zegt dat het beeld even zwart word en dan weer terug naar de desktop gaat. Later stuurde hij een screenshot wat er eigenlijk uit zag als het venstertje wat je krijgt als je een server start. Dus nu weet ik het niet meer...of was dat toevallig bij de demo zo? Is al zo lang geleden weer..

Iemand misschien een idee...?

Edit...ik kan weer eens niet lezen...staat battlezone 2!! :o

Iemand enig idee of dit wel zou kunnen werken?

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 25-02-2006 20:36 (8%)

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
dikki dik schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:11:
[...]

[...]

Idd, FH was op BF1942 al een vette mod, hoop dat FH2 helemaal super wordt :)
Forgotten Hope op bf1942 was mooi ja, maar een geheugen vreter niet normaal meer :X De beste mod voor bf1942 was imho Eve of Destruction, echt heel goed gedaan kwa gameplay/prestatiesnelheid, jammer dat het niet zo populair is geworden als DC, zal mede komen doordat EA Vietnam uitbracht.

• 151407
hopsakee gold medic voor vanilla en sf:)

• 3p0x
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 00:20
Weet iemand zo of het mogelijk is je nick te veranderen in bf2? Ik heb de commands localProfile.setName [name] en localProfile.setNick [nick] wel gevonden maar die lijken niet te werken.. of ben ik te ongeduldig?

• ChrisM55
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 09-11-2007
Ik wil net BF online spelen, ik klik dus een server aan en vervolgens lijkt mn PC vast te lopen |:(

Dus herstart ik de computer en start BF weer en zie dat ik niet mijn eigen account kan kiezen en dat ik alleen kan kiezen om een nieuwe account aan te maken. :?.

Ook zijn mijn beeldinstellingen teruggezet naar 800x600. :X

Kan het zo zijn dat ik nog ingelogd ben bij de server waarop ik probeerde te spelen?

BF lijkt helemaal geen verbinding te maken met de accountserver/ internet. Het is namelijk niet eens mogelijk de serverlijst bij te werken.

ChrisM55 wijzigde deze reactie 25-02-2006 21:59 (15%)

...I never think of the future...it comes soon enough...

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 16:23
Waar komt die term Vanilla eigenlijk vandaan? :?

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 22:07
quote:
Rinaldo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:30:
Waar komt de naam Vanilla eigenlijk vandaan? :?
Van het Latijnse woord vagina ;)
quote:
Vanilla is a flavoring, in its pure form known as vanillin, derived from orchids in the genus Vanilla. The name came from the Spanish word "vainilla", diminutive form of "vaina" (meaning "sheath"), which is in turn derived from Latin "vagina".
:D

Maar jij zal wel dit bedoelen:
quote:
Playing a mod might even become more common than playing the unmodded original. When talking about playing a game, players might have to clarify that they are referring to "vanilla Battlefield 1942", for example.
8)7

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Pedro666
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 20-09-2010
quote:
Heeft helaas ook geen HTML code om in je site op te nemen :X

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
Rinaldo schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 22:30:
Waar komt die term Vanilla eigenlijk vandaan? :?
standaardsmaak :p

• Webwiper
quote:
XennOX schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:15:
hopsakee gold medic voor vanilla en sf:)
Op welke map realiseer jij die 44 kills meestal ?

Tot op heden was ik een d*mme kl**t aangezien ik twee verschillende rondjes deed ; eentje in bf vanille (40 kills) en dan nog eentje in SF (44 kills), terwijl het eigenlijk in één rondje zou moeten kunnen.

Meestal ga ik in SF voor Warlord 64 en dan raggen vanuit de APC. En jij ?

• Crash
  • Laatst online: 13-11 18:43

Crash

Multiple Personality Syndrome

quote:
PhoeniXProjects schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:35:
Ik had van de week een vriendin over de vloer en die heeft een zoontje van 12....die zat bij mij ff bf2 te spelen en nu wil hij ook graag bf2 hebben. Nu heeft hij een Intel 82865G in zn pc zitten. Volgens de volgende site zou dat moeten werken. http://support.intel.com/support/graphics/sb/CS-010472.htm

Het zal er niet mooi uit zien ofzo maar het gaat er eigenlijk alleen maar om dat t werkt. Hij heeft de demo gedownload maar hij zegt dat het beeld even zwart word en dan weer terug naar de desktop gaat. Later stuurde hij een screenshot wat er eigenlijk uit zag als het venstertje wat je krijgt als je een server start. Dus nu weet ik het niet meer...of was dat toevallig bij de demo zo? Is al zo lang geleden weer..

Iemand misschien een idee...?

Edit...ik kan weer eens niet lezen...staat battlezone 2!! :o

Iemand enig idee of dit wel zou kunnen werken?
Dit gaat nooit werken ;) Die chipset bevat de vereisten voor BF2 niet. De Geforce 4 serie en lager werken niet, laat staan zo'n gevalletje :P

PS4 PSN: Crash4all

• Z0di4k
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 03-07 21:24
zoo grote vernedering gehad door mr bond. ik kom rustig aanvliegen in mijn plane vanaf shipdeck op wake. ziet ik een chopper bij arty ... knalt ie me neer met een TV MISSILE!!! aaargghhh.... ;(

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 13-08 17:17
Het spijt mij...

Ik ben stout geweest,

In a galaxy far far away.....blablabla....jadajada....vette pwn shit enzo.....en de overtreffende onreallistische belachelijke onzinnige trap daarvan (Ace lightning style dus)...

Map: Wake Island
Team: MOC
Situatie: USA krijgt geen houvast op eiland
Mijn Situatie: MOC airplane
Mijn fout: base rape
Wat ging er fout?: Bij eerste aanvlucht US airdefence uitgeschakeld
ja ja en toen?: bij volgende benadering zag ik ongeveer 15 personen op een kluutje staan 8) and dropped two really personal messages...12 kills in één klap (eigenlijk twee).

Van 4 kills (inclusief airdefence uitschakelen) naar 16 kills, met nog 2 extra (samen 18) door mijn gun te legen op het eilandje. Zag daar niets maar wel twee kills.

Als ik aan de ontvangende kant had gestaan, waren er zeer weinig positieve woorden uit mijn stembanden gekomen. Dus bij deze mijn oprechte en noodzakelijk excuses voor het veroorzaakt leed O-)

})

ps een paar ronden later werd ik weer eens ge teamkilled zodat een andere kleuter in de attachheli kon, dus ik heb een lichtelijke punish terug ontvangen.

• heinrich.nl
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
3p0x schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:24:
Weet iemand zo of het mogelijk is je nick te veranderen in bf2? Ik heb de commands localProfile.setName [name] en localProfile.setNick [nick] wel gevonden maar die lijken niet te werken.. of ben ik te ongeduldig?
Is niet mogelijk.

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

• Apple|IA
  • Laatst online: 22-01-2012
quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:36:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Helemaal eens hoor. Normaal reageer ik niet zo sterk maar ik wordt eerlijk gezegd doodmoe van die piloten die hier de hele tijd zitten te janken dat de balans TOTAAL niet meer klopt. (omdat ze niet de hele ronde meer in hun jet/chopper kunnen zitten) :O :O

Precies, kom uit die chopper en fight like a man. :)

• XanderDrake
  • Laatst online: 13-11 16:47

XanderDrake

Genetics is the key

quote:
XennOX schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 11:39:
check in euroforce zit een nieuwe class! bunnyhopper en noobtuber!
[afbeelding]

enne die waslijst met bugs had ik al in vorige draadje gepost :+
Ach zeur maar over de EU :+ Het slaat toch nergens op, bunnyhopper en noobtuber... pffffff!

Ik vind het persoonlijk behoorlijk vet dat de landen in de EU hun eigen unieke boosterpack krijgen, voor slechts 10 € !

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Year-End Report for the Fiscal Year 2005

Sales of Battlefield 2, which was launched at the end of June 2005, have continued to be very good. Up to December 31, the game had sold 1,900,000 units. The Battlefield 2 Special Forces expansion pack was launched in November. Up to the end of 2005, the game had sold 650,000 units, which exceeds the Company's expectations. The products in the Battlefield series have sold an overall total of about 9.2 million units.

Niet slecht dit keer voor een expansion pack, in 2 maanden tijd ongeveer 1 derde van de mensen die het orgineel bezitten die de expansion pack hebben gekocht.

• Tubby
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 10-11 10:34

Tubby

or not to be

quote:
SnackMasterFlex schreef op zondag 26 februari 2006 @ 02:42:
Het spijt mij...

Ik ben stout geweest,

In a galaxy far far away.....blablabla....jadajada....vette pwn shit enzo.....en de overtreffende onreallistische belachelijke onzinnige trap daarvan (Ace lightning style dus)...

Map: Wake Island
Team: MOC
Situatie: USA krijgt geen houvast op eiland
Mijn Situatie: MOC airplane
Mijn fout: base rape
Wat ging er fout?: Bij eerste aanvlucht US airdefence uitgeschakeld
ja ja en toen?: bij volgende benadering zag ik ongeveer 15 personen op een kluutje staan 8) and dropped two really personal messages...12 kills in één klap (eigenlijk twee).

Van 4 kills (inclusief airdefence uitschakelen) naar 16 kills, met nog 2 extra (samen 18) door mijn gun te legen op het eilandje. Zag daar niets maar wel twee kills.

Als ik aan de ontvangende kant had gestaan, waren er zeer weinig positieve woorden uit mijn stembanden gekomen. Dus bij deze mijn oprechte en noodzakelijk excuses voor het veroorzaakt leed O-)

})

ps een paar ronden later werd ik weer eens ge teamkilled zodat een andere kleuter in de attachheli kon, dus ik heb een lichtelijke punish terug ontvangen.
Het is je vergeven :+ _/-\o_

en ik had je ook voor vanalles en nog wat uitgemaakt :P

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• Danielson
  • Nu online
quote:
JohnnyV27 schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 13:38:
[...]

Het is toch voldoende als het vinkje aanstaat voor CMSS3D? Verder geen speciale optie nog ergens?
Volgens mij is deze techniek al wat ouder en zit het ook op bijv. de audigy 4!

Het onboard geluid van de Nforce 4 borden (DFI) is toch ook redelijk in orde dacht ik?
Ik gebruikte voorheen de onboard module van mijn DFI Expert, maar heb sinds kort een X-Fi Fatal1ty :)

Het verschil is echt ongelovelijk! Alles klinkt 100 keer helderder en voller! En CMSS3D zit echt alleen op de X-fi reeks! Dat moet je echt hebben gehoord, anders geloof je het niet!

• dikki dik
quote:
Ace Lightning schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 20:16:
[...]

Ik lul niet.. ik pleur me tank gewoon goed neer. zo dat ik niet alle minuut wordt gebomd, jij zo te horen van niet.

En FH2 mooi gemaakt :P
jep renders zijn nog mooier dan die van bf2 zelf _/-\o_
jij kan mij niet wijs maken dat je ongezien van spawn punt naar spawn punt kunt rijden.

Enne ik bedoelde met mooi meer iets in de trand van goede gameplay, maar het zal me niks verbazen als fh2 er beter uit ziet dan bf2. De eerste fh zag er door zijn vele textures ook velen malen beter uit dan bf42, daardoor was het ook zon geheugenvreter. Je kon je daar echt verstoppen in bosjes zonder dat je gezien werd en ook de bomen zaten eindelijk vol met blaadjes. De omgevingen waren ook uniek en met name gevarierd. Sommige levels staan helemaal vol met bosjes en bomen. En andere zijn grote steden. Voor fh2 kan je iig maar beter alvast 2 gig aanschaffen.

Of de screens gefotosoept zijn daar laat ik me niet over uit, ik zelf vind het er uitzien als bf2, maar dan met nieuwe voertuigen en omgevingen die meer detail bevatten.
quote:
Lighteye schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 21:10:
Forgotten Hope op bf1942 was mooi ja, maar een geheugen vreter niet normaal meer :X De beste mod voor bf1942 was imho Eve of Destruction, echt heel goed gedaan kwa gameplay/prestatiesnelheid, jammer dat het niet zo populair is geworden als DC, zal mede komen doordat EA Vietnam uitbracht.
Ik zelf vind fh nog de beste mod, maar EoD was idd ook een erg mooie mod. Heb hem vaak gespeeld. Totdat bfv uitkwam, toen sterfde het een beetje uit. Op de derde plaats staat bij mij DC, wel leuk maar was meer een soort bf42 in de toekomst. Zelfde soort maps een beetje. Alhoewel ik die mod waarschijnlijk het meest heb gespeeld. Door de wat simpelere arcade gameplay. Wat zal jij dat een rot spel hebben gevonden ace, al die rottige stingers die je om de oren vliegen. :>

dikki dik wijzigde deze reactie 26-02-2006 10:36 (31%)

• ChrisM55
  • Laatst online: 09-11-2007
Niemand?

Hij doet het nog steeds niet namelijk!

:?

...I never think of the future...it comes soon enough...

• Stewie!
quote:
ChrisM55 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:52:
Niemand?

Hij doet het nog steeds niet namelijk!

:?
Wat? Wie? Wanneer? Waarom? Dit is toch geen omschrijving van een probleem?
Overigens staat hier wel het antwoord. :? :?

Stewie! wijzigde deze reactie 26-02-2006 11:07 (12%)

GameBlocks Anti-Cheat

• ExtremePro
  • Laatst online: 10-06-2006
Man .. wat voel ik me goed als ik in een Tunguska ofzo zit.
Prachtig dat geluid als je mensen uit die bunkers blaast ermee ..
Ook het gevoel dat niemand je kan stoppen })
Vooral die klote Heli's in Surge gaan er zeker aan :D

Also known as: TehCreative

• Tubby
  • Laatst online: 10-11 10:34

Tubby

or not to be

quote:
ExtremePro schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:17:
Man .. wat voel ik me goed als ik in een Tunguska ofzo zit.
Prachtig dat geluid als je mensen uit die bunkers blaast ermee ..
Ook het gevoel dat niemand je kan stoppen })
Vooral die klote Heli's in Surge gaan er zeker aan :D
Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de ontwerpers van dat ding nooit hebben kunnen inzien dat die radar dome recht voor je neus MEGA irritant is. :+

tubby.nl - Artes Moriendi - q1 - bf1942 - WoT - pubg - LinkedIN

• ExtremePro
quote:
Tubby schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:20:
[...]

Ik kan nog steeds niet begrijpen dat de ontwerpers van dat ding nooit hebben kunnen inzien dat die radar dome recht voor je neus MEGA irritant is. :+
Dat is idd een beetje klote.
Je moet gewoon ff wat omhoog richten .. en dan krijg je wat meer zicht.

Ga vanmiddag even mijn laatste 2 Special Forces badges halen.
Moet die van AT en Support nog.
AT doe ik ff met een tankje, en die van Support doe je binnen 3 tellen in Warlord.
Gewoon beetje rondsproeien .. en dan kom je er wel! :D

• dCY
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 13-11 13:53
Zou wel stroer zijn.. FH2 + ABR

• Webjunkie
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 01-11 20:31
quote:
dikki dik schreef op zondag 26 februari 2006 @ 10:11:
[...]

Op de derde plaats staat bij mij DC, wel leuk maar was meer een soort bf42 in de toekomst. Zelfde soort maps een beetje. Alhoewel ik die mod waarschijnlijk het meest heb gespeeld. Door de wat simpelere arcade gameplay. Wat zal jij dat een rot spel hebben gevonden ace, al die rottige stingers die je om de oren vliegen. :>
in desert combat heb je nog skill nodig om iets uit de lucht te schieten met een stinger en zeker met de aa..
ik denk ook dat de beste piloten in bf2 uit dc komen.

wat me trouwens het meest irriteert aan bf2 is dat als je zo'n 25 meter achter een vijandelijke jet zit en je hebt een goede lock, je schiet wat raketten af (en je houdt je lock) dat dan net voor je die jet raakt de raketten afbuigen naar een friendly helicopter (die ergens achter je vliegt) en je 2 tk's hebt.
dat is gewoon complete bs.

verder hadden ze de maps groter moeten maken voor de jets, zodat je niet continu over infantry (lees: linebacker) gebied vliegt en een beetje kan dogfighten.
de fighter jets hadden GEEN bommen moeten hebben (daar zijn de bombers voor)
de antitank class had ook (fire & forget) stingers moeten hebben.

maarja.. ik zal moeten wachten op desert conflict en tot die tijd dit verschrikkelijke n00b spel moeten spelen..

HTPC, Speeldoos | PVoutput

• Webjunkie
quote:
lame..

en dat je er zo trots op bent dat je het hier post is helemaal zielig.

• smg_phoenix
  • Laatst online: 04-01-2009
persoonlijk vind ik al dat gezaag over baserapen maar bs
er staan 2 AA's op voor iets he
en natuurlijk staan jullie daar allemaal op een hoopje want jullie willen allemaal die jet hebben die daar spawnt... das lame :(
je moet op dat eiland spawnen en met een bootje ofzo naar wake island varen en daar vlaggen beginnen overnemen en echte infantry gevechten aangaan!

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

• 3p0x
quote:
:( Waarom bestaan die commands dan wel :?

Heb ik net een leuk rank kan ik weer overnieuw beginnen :r

• 151407
quote:
Webwiper schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 23:35:
[...]

Op welke map realiseer jij die 44 kills meestal ?

Tot op heden was ik een d*mme kl**t aangezien ik twee verschillende rondjes deed ; eentje in bf vanille (40 kills) en dan nog eentje in SF (44 kills), terwijl het eigenlijk in één rondje zou moeten kunnen.

Meestal ga ik in SF voor Warlord 64 en dan raggen vanuit de APC. En jij ?
medic deed ik in een 32 mans, 64 mapsize SF server met warlord. lekker veel tickets en dan idd in een tank.
had die ronde dat ik vanilla en sf medic gold haalde 54 peeps whacked in me tank.
had in een keer 6 man omdat er 2 medics opdoken. tja blast from the past en hoppa dat waren er al 6. en ik was de sas side.

• PhoeniXProjects
quote:
Help!!!! schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:36:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Weet je ook eens hoe het is om de hele tijd het gejank aan te moeten horen van de infanterie en tanksletjes....

Dan moet JIJ lekker CSS gaan spelen ofzo...
quote:
mad_gertje schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 19:19:
Ik heb nouw wat gevonden, ABR (Alternative Battlefield Ranking) daarmee kun je gewoon gratis een ranked server runnen. Ze doen zelfs de ranking voor PRMM! check dat het hier
Het is niet een echte ranked server natuurlijk...het stelt je gewoon in staat om een soort van ranking bij te houden op je eigen server...
quote:
Apple schreef op zondag 26 februari 2006 @ 03:31:
[...]
Precies, kom uit die chopper en fight like a man. :)
If you want to act like a man...TAKE IT LIKE A MAN! or learn to fly a chopper :P
quote:
Webjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:46:
[...]
wat me trouwens het meest irriteert aan bf2 is dat als je zo'n 25 meter achter een vijandelijke jet zit en je hebt een goede lock, je schiet wat raketten af (en je houdt je lock) dat dan net voor je die jet raakt de raketten afbuigen naar een friendly helicopter (die ergens achter je vliegt) en je 2 tk's hebt.
dat is gewoon complete bs.
Wat nog veel irritanter is is dat mensen je punishen voor die tk.....je WEET gewoon dat het niet mogelijk is om iemand expres met je raketten uit de lucht te schieten. Het is altijd per ongeluk tenzij je er zelf dwars doorheen vliegt ofzo.
quote:
smg_phoenix schreef op zondag 26 februari 2006 @ 11:57:
en natuurlijk staan jullie daar allemaal op een hoopje want jullie willen allemaal die jet hebben die daar spawnt... das lame :(
je moet op dat eiland spawnen en met een bootje ofzo naar wake island varen en daar vlaggen beginnen overnemen en echte infantry gevechten aangaan!
Sterker nog.....als die 2 essex guns én de stinger op het eiland in gebruik zijn komen die jets niet eens bij de carrier....maar wat mn naamgenoot al zegt..iedereen staat te dringen bij die ene jet waar ook maar één mannetje in kan....je weet gewoon dat je een kans van 1:het-aantal-mannetjes-dat-staat-te-dringen hebt dat je m krijgt...doe dan wat nuttigs...hoe vaak spawn ik niet op de carrier en zie 4-5 man dringen bij de jet terwijl alles naar de klote word geschoten door 2 J-10's die vrij spel hebben. Niemand zal ff zo "mans" zijn om 2 tellen in die essex te springen. Dat doe ik namelijk wel....je komt toch niet van het dek af al zou je het geluk hebben dat je de jet hebt. En anders springen die andere 3 lamers wel voor je wielen.

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 26-02-2006 12:49 (54%)

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
PhoeniXProjects schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:32:
[...]

Weet je ook eens hoe het is om de hele tijd het gejank aan te moeten horen van de infanterie en tanksletjes....

Dan moet JIJ lekker CSS gaan spelen ofzo...
Op de een of andere manier wil jij gewoon niet snappen dat het infanterie en tanks heus niet dwarszit dat ze af en toe een bom van een vliegtuig op hun kop krijgen.

Zij geven gewoon aan dat het niet klopte dat het belangrijkste middel tegen de vliegtuigen, de AA, gewoon totaal onbruikbaar was.
In de 1.20patch is dit simpelweg gecorrigeerd en de goede piloten roeleren nog steeds alleen moeten ze wat vaker gaan repairen en meer rekening houden met de AA. Dus daarom komt dat gehuil van de piloten alleen maar zieliger over. :X

En die laatste opmerking van je, tja daar laat je helemaal mee zien dat je er niet veel van begrijpt...... |:(

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Modbreak:
Kunnen de heren weer lief voor elkaar doen? Elkaar op een onvriendelijke toon aanspreken kan je buiten GoT om doen.

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• Webjunkie
quote:
altijd grappig dat mensen voor je willen uitmaken hoe je het spel moet spelen en welk voertuig je volgens hun wel of niet mag nemen.
ik heb 30 euro betaald voor m'n dvdtje van bf2 en bepaal zelf wel welk voertuig ik rij, vaar of vlieg.
quote:

ik moet helemaal niks.

aanvallen van de fixed base (behalve dan met spec op) is zo verschrikkelijk makkelijk en zo verschrikkelijk lame en op de meeste servers mag het gewoon niet.

die AA op die carrier overleeft 't echt niet 1 on 1 tegen een j10, dan nog ff artillerie om de 30 seconden op de us vehicles en als je pech hebt komen ze ook nog ff met een chopper rapen.

walgelijk gewoon.

• MarcoZ20
  • Laatst online: 21-09-2017
quote:
Webjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:04:
[...]

altijd grappig dat mensen voor je willen uitmaken hoe je het spel moet spelen en welk voertuig je volgens hun wel of niet mag nemen.
ik heb 30 euro betaald voor m'n dvdtje van bf2 en bepaal zelf wel welk voertuig ik rij, vaar of vlieg.

[...]

ik moet helemaal niks.

aanvallen van de fixed base (behalve dan met spec op) is zo verschrikkelijk makkelijk en zo verschrikkelijk lame en op de meeste servers mag het gewoon niet.

die AA op die carrier overleeft 't echt niet 1 on 1 tegen een j10, dan nog ff artillerie om de 30 seconden op de us vehicles en als je pech hebt komen ze ook nog ff met een chopper rapen.

walgelijk gewoon.
en dus vooral op dat dek blijven staan wachten op een jet waar je binnen 2tellen weer uitgeschoten wordt 8)7

Die bootjes hebben ze niet voor nix in het spel gedaan.....

• Webjunkie
quote:
MarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:10:
[...]

en dus vooral op dat dek blijven staan wachten op een jet waar je binnen 2tellen weer uitgeschoten wordt 8)7
jij misschien ;)
ik hou het een stuk langer vol in een jet.
quote:
MarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:10:

Die bootjes hebben ze niet voor nix in het spel gedaan.....
je bent vrij om ze te gebruiken.

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20-09 10:41
quote:
3p0x schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:25:
[...]

Heb ik net een leuk rank kan ik weer overnieuw beginnen :r
Ik ben anders ook niet tevreden met mijn naam, hoor.
Ik heb dan ook twee accounts, Mr.Bondt en MrBondt008.
Die eerste is voor mezelf om te zien hoe goed ik nou echt ben, en die andere is voor mijn reputatie (>:)) en badges, medailles en rangen.

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• MarcoZ20
quote:
Webjunkie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:17:
[...]

jij misschien ;)
ik hou het een stuk langer vol in een jet.
tis alleen zo lastig om een vlag te pakken met een jet :X

[...]

je bent vrij om ze te gebruiken.[/quote]
doe ik ook, om zo te proberen om dat vliegveld over te nemen.......

• indexample
  • Niet online
quote:
MarcoZ20 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:21:
[...]

valt wel mee toch? met de US jets kan je vanuit de lucht gaan floaten en een vlag pakken 8)

• Webjunkie
quote:
[...]

en het is lastig vliegen met een boot ;)

iedereen moet gewoon doen wat hij (of zij) het leukst vind.
dat is nou het mooie van battlefield. je kan overal in en alles rijden, varen en vliegen.

als alle irritaties uit het spel zijn dan wordt het misschien net zo leuk als desert combat.

van mij mag er trouwens ook een cirkel van 50 meter ofzo om een fixed base heen en als je daar in komt en je bent geen spec op dan word je automatisch gekickt

• Nevada
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-11 06:52
Ik haat het trouwens dat als je ze met hun auto tegen mijn tank aan rijden, auto onploft, punnishen ze mij voor teamkill. hatelijk

Unreal Tournament '99

• jefjef
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 21:39

jefjef

ReLAX mAn

quote:
Mr. Bondt schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:20:
[...]

Die eerste is voor mezelf om te zien hoe goed ik nou echt ben, en die andere is voor mijn reputatie (>:)) en badges, medailles en rangen.
goh...en je alter-ego waar speelt die? ben hem nog maar 1 maal tegen gekomen... >:)

• Webwiper
quote:
XennOX schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:27:
[...]

medic deed ik in een 32 mans, 64 mapsize SF server met warlord. lekker veel tickets en dan idd in een tank.
had die ronde dat ik vanilla en sf medic gold haalde 54 peeps whacked in me tank.
had in een keer 6 man omdat er 2 medics opdoken. tja blast from the past en hoppa dat waren er al 6. en ik was de sas side.
Jups ... mocht je ip's van zulkse servers hebben mag je ze hier gerust ff neerpoten ... Na de patch trekt de serverbrowser op geen zak meer en is het sorteren van servers enorm irritant geworden :r

Congrats trouwens ! :7

• Webwiper
quote:
[...]

Is me een weekje geleden toch gelukt op Wake :7 Jammer dat die tank net te vroeg om het hoekje kwam :X

• 3p0x
Ik was net ff bezig met een nieuwe account aan te maken maar ik kreeg het niet voor elkaar om een spatie te krijgen tussen de tag en me nick? Ik heb vaak genoeg op servers gezien dat dit kon maar ik krijg een foutmelding bij het aanmaken :? weet iemand wat ik fout doe?

• greatgonzo
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 13-11 14:14

greatgonzo

schit-te-rend!

heb weer die ongeldige cd-code fout.

heb het al eens eerder gehad, maar dan loste het zichzelf weer op. Toen kwam het enkele weken niet meer voor, gistermorgen kon ik gewoon spelen, gisteravond niet, vanmorgen wel maar nu ook weer niet.

Wat kan ik het beste doen? (voor de duidelijkheid: tis gewoon een legale versie)

• Stewie!
quote:
3p0x schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:54:
Ik was net ff bezig met een nieuwe account aan te maken maar ik kreeg het niet voor elkaar om een spatie te krijgen tussen de tag en me nick? Ik heb vaak genoeg op servers gezien dat dit kon maar ik krijg een foutmelding bij het aanmaken :? weet iemand wat ik fout doe?
prefix spatie nickname zie je dan ;)

GameBlocks Anti-Cheat

• PhoeniXProjects
quote:
Help!!!! schreef op zondag 26 februari 2006 @ 12:54:
[...]

Op de een of andere manier wil jij gewoon niet snappen dat het infanterie en tanks heus niet dwarszit dat ze af en toe een bom van een vliegtuig op hun kop krijgen.

Zij geven gewoon aan dat het niet klopte dat het belangrijkste middel tegen de vliegtuigen, de AA, gewoon totaal onbruikbaar was.
In de 1.20patch is dit simpelweg gecorrigeerd en de goede piloten roeleren nog steeds alleen moeten ze wat vaker gaan repairen en meer rekening houden met de AA. Dus daarom komt dat gehuil van de piloten alleen maar zieliger over. :X

En die laatste opmerking van je, tja daar laat je helemaal mee zien dat je er niet veel van begrijpt...... |:(
Tanks en infanterie zit het wel dwars...anders hadden ze niet net zo lang zitten janken tot het werd aangepast. En nu gaat het helemaal meer nergens over. Ik kan goed genoeg vliegen om er weinig meer last van te hebben. K ga een paar keer meer dood...so be it...vliegtuigen staan er nu alleen maar meer omdat de meeste mensen het gewoon opgeven. Je snapt het zelf niet helemaal. Wat nou als elke TOW locked...net als de AA...als jij met je tank de hoek om rijdt en hij pakt je nog...denk je niet dat dan alle mensen die normaal in tanks zitten gaan zeuren. T gaat mij er niet om dat AA beter is gemaakt maar ze hebben het een beetje "overdone". Als ik head on op een jet afvlieg en ik schiet op het moment dat hij onder me door gaat (dus als ik m net niet meer zie) raak ik m nog!! Dát slaat gewoon nergens op!

Mn laatste opmerking? Ik denk dat ik het een stukkie beter begrijp dan jij vriend...als ik iemand op de jetspawn zie wachten zoek ik wel een ander vervoersmiddel. Je moet eens weten hoe vaak het mij gebeurd dat ik sta te wachten en dat er net iemand spawned op het moment dat de jet spawned en dan nog ff voor mn wielen springt. Of dat je staat te wachten en ineens komen er 3 man bij staan. Je ziet toch dat er al iemand staat!
quote:
[...]

[...]

ik moet helemaal niks.

walgelijk gewoon.
Ik heb bijna €20 meer betaald voor mn dvdtje...dan zou ik er dus nog meer recht op hebben dan jij ;) :+

Ik zeg ook niet wat je wel en niet mag/moet...maar er bestaat ook nog zoiets als de eer aan jezelf houden en niet een ander behandelen zoals je zelf ook niet behandeld wilt worden. En alle mogelijkheden gebruiken die je worden gegeven.

Met 1 essex is het een beetje 50-50 wie het overleefd...als de essex het niet redt kan je er op rekenen dat de J-10 toch ook terug moet voor repairs. Ik ga liever dood in die gun wetend dat ik nog iets heb geprobeerd dan op het dek wachten op een zekere dood. En als mensen slimmer spelen zijn beide guns bezet. Die J-10 kan maar op 1 gun tegelijk schieten. En een chopper heb je helemaal zo uit de lucht met die essex. Of gewoon terug komen als AT als er een hangt. Of je stapt even in een bootje en schiet met die gun. Of je spawned op het eiland en gebruikt de AA. Maar als mensen dan te stom of te beroerd zijn om al die mogelijkheden niet te gebruiken moet je ook niet janken dat je van t dek wordt geschoten. Arty erop vind ik dan wel lame want daar kan je écht niets aan doen. Zeker niet in het begin van een ronde.

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 26-02-2006 14:41 (3%)

• Teuntje
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 30-04-2006
quote:
greatgonzo schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:11:
heb weer die ongeldige cd-code fout.

heb het al eens eerder gehad, maar dan loste het zichzelf weer op. Toen kwam het enkele weken niet meer voor, gistermorgen kon ik gewoon spelen, gisteravond niet, vanmorgen wel maar nu ook weer niet.

Wat kan ik het beste doen? (voor de duidelijkheid: tis gewoon een legale versie)
Ik had dit probleem ook,

Je kan het beste een digitale foto van de achterkant van de handleiding en serienummer en een probleem omschrijving mailen naar: nl-cs@europe.ea.com

Je krijgt dan als het goed is een nieuw serienummer toegestuurd. :9

• 151407
quote:
Webwiper schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:53:
[...]

Jups ... mocht je ip's van zulkse servers hebben mag je ze hier gerust ff neerpoten ... Na de patch trekt de serverbrowser op geen zak meer en is het sorteren van servers enorm irritant geworden :r

Congrats trouwens ! :7
had 2 draadjes terug eens een aantal 320 ticketrated, 32 mans servers gepost. zal ze weer eens opzoeken.

und thnx, ben nu met support class bezig. op naar de 100 uur 8)7

151407 wijzigde deze reactie 26-02-2006 14:45 (8%)

• Webwiper
quote:
XennOX schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:45:
[...]

had 2 draadjes terug eens een aantal 320 ticketrated, 32 mans servers gepost. zal ze weer eens opzoeken.

und thnx, ben nu met support class bezig. op naar de 100 uur 8)7
Jups, die uren zijn echt wel moordend ... Moet zelf nog medic (15 uurtje), support (80 uurtjes) en sniper (80 uurtjes). |:( Nu ja, het heeft ook z'n voordelen, dan leer je echt elke klasse eens grondig gebruiken, waardoor je overall alleen maar beter wordt :Y)

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 03-11 11:32
Dan ga maar fijn om hun forum klagen, _niet_ hier ;)

Crash wijzigde deze reactie 26-02-2006 17:13 (64%)

• SuX DeLuXe
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 12-04 21:42
kvraag me eigelijk af waarom ze in een grafisch zo mooi spel als bf2 niet een aantal dingen beter afgewerkt hebben. minpunten vind ik toch echt dat je benen door muren kunt zien van soldaten en als je bijvoorbeeld op een trapje of heuvel gaat liggen, lig je met je benen gewoon horizontaal door die berg of door die trap heen.

• MarcoZ20
quote:
want:?

Crash wijzigde deze reactie 26-02-2006 17:13 (25%)

• Falcon2107
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 12-10 14:29

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Weet iemand waar de stats van bf2player.com naar toe zijn?

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-09 11:25
Ik weet niet of dit filmpje al eens voorbij gekomen is, maar heeft wel een leuke betrekking op het apc/tank whoring :P

http://media.putfile.com/The-APC-Song

• spatje
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 23-02-2007
Die gast kan echt neit zingen haha :D

war is peace, freedom is slavery, ignorance is strength

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
Sideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:14:
Ik weet niet of dit filmpje al eens voorbij gekomen is, maar heeft wel een leuke betrekking op het apc/tank whoring :P

_/-\o_ _/-\o_

Moet zeggen, er komen erg leuke Battlefield 2 filmpjes uit :D

• EyeWitness
  • Laatst online: 22:47
quote:
Sideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:14:

Hijs erg leuk jah :9~ _/-\o_

• PhoeniXProjects
Ja lachen...kende m al maar hij is leuk

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

quote:
Thrills33ka schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:18:
kvraag me eigelijk af waarom ze in een grafisch zo mooi spel als bf2 niet een aantal dingen beter afgewerkt hebben. minpunten vind ik toch echt dat je benen door muren kunt zien van soldaten en als je bijvoorbeeld op een trapje of heuvel gaat liggen, lig je met je benen gewoon horizontaal door die berg of door die trap heen.
dat de benen door de muur steken is altijd al zo geweest. in ravenshield kon het niet, maar dan heb je ook moeite met gaan liggen als je al dicht bij de muur staat. en als je op de grond ligt dan kun je moeilijk draaien omdat je benen dan tegen de muur aan komen. tja of realisme en ergernis of buggerig en fast paced.

in BF1942 ging je wel schuin liggen als op een sloped terrain ligt. maarja dan gaat je hud ook schuin en kun je minder goed leaden. (eigenlijk wel mooi)

• Webwiper
Het is officieel ... ik HAAT special forces ... krijg er geen voet aan de grond ...
Heb trouwens een goede chopper piloot van doen die me 22 kills wil voorschotelen ... geraak maar niet aan dat lintje :(

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-09 11:25
Vandaag trouwens m'n expert knife combat badge gehaald 8). Je moet alleen wel een paar dagen als een gek rondrennen met een mes om 'm te halen :9

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

quote:
Sideshowbobbie schreef op zondag 26 februari 2006 @ 18:28:
Vandaag trouwens m'n expert knife combat badge gehaald 8). Je moet alleen wel een paar dagen als een gek rondrennen met een mes om 'm te halen :9
Kost je dus verdomd veel deaths om die takke badge te halen...

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-11 21:10
even tussendoor: wat is, en wat is het verschil tussen ticket ratio en team ratio? Ik kan mij er veel bij voorstellen (hoe hoger de waardes, des te meer start tickets zijn er) maar ik vraag mij af wat nou eigenlijk de echte definitie is.

• dikki dik
quote:
PhoeniXProjects schreef op zondag 26 februari 2006 @ 14:35:
[...]

Tanks en infanterie zit het wel dwars...anders hadden ze niet net zo lang zitten janken tot het werd aangepast. En nu gaat het helemaal meer nergens over. Ik kan goed genoeg vliegen om er weinig meer last van te hebben. K ga een paar keer meer dood...so be it...vliegtuigen staan er nu alleen maar meer omdat de meeste mensen het gewoon opgeven. Je snapt het zelf niet helemaal. Wat nou als elke TOW locked...net als de AA...als jij met je tank de hoek om rijdt en hij pakt je nog...denk je niet dat dan alle mensen die normaal in tanks zitten gaan zeuren. T gaat mij er niet om dat AA beter is gemaakt maar ze hebben het een beetje "overdone". Als ik head on op een jet afvlieg en ik schiet op het moment dat hij onder me door gaat (dus als ik m net niet meer zie) raak ik m nog!! Dát slaat gewoon nergens op!
van mij part maak je die aa niet guided reken er dan maar op dat je er nog meer last van gaat krijgen ;) De afstand van plane tot aa maakt niet meer uit en geen lock meer hoeven af te wachten, perfect.

en nog steeds zien de meeste piloten niet in dat ze nu in ongeveer dezelfde positie zijn geplaatst, als de andere voertuigen. En jah ik speel graag in beide, heb dus echt wel inzicht in de situatie. Haal overigen nog steeds makkelijk kills in een plane.

• smg_phoenix
  • Laatst online: 04-01-2009
quote:
[...]

[...]

ik moet helemaal niks.

walgelijk gewoon.
ik heb het niet over bv. met je apc bij een fixed base staan en maar killen (dat kan je ook vermijden maar goed).
Ik heb het over : je vliegt en je komt aan een carrier en ziet daar veel mogelijke slachtoffers , moet je dan gewoon wegvliegen omdat men dat niet leuk vind als je schiet? komaan zeg...
En al die mensen daar staan ook te wachten op een jet en hebben -normaal- ook ervoor betaald maar bij een multiplayer spel kan je niet verwachten dat je alles voor jezelf krijgt want er spelen ook anderen mee.
En artillery daar ben ik wel tegen hoor , maar als niet iedereen daar een onderonsje zou houden dan zou de carrier ook niet meer zo'n geliefd doelwit worden.

Als je goed kijkt naar de maps van BF 2 dan zie je dat alles gemaakt is om zo goed mogelijk in balans te zijn.
De carrier is goed beveiligd tegen Air vehicles en fixed bases hebben meestal wel een TOW staan en dan nog...

wat ik zeg is niet grof bedoeld hoor :) maar dat is gewoon hoe ik het zie

ol vlieg ook wel eens graag met een heli hoor , maar als ik zie dat deze al bezet is dan ga ik wel lekker wat infantry gaan pesten.

smg_phoenix wijzigde deze reactie 26-02-2006 20:09 (5%)

-The prodigy - .:. 3D modeller .:.

• dikki dik
quote:
Mr. Bondt schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:20:
[...]

Ik vind het anders een goede nick en om eerlijk te zijn heb ik ook een pesthekel aan mijn naam. Al die hoofdletters streepjes en dan die naam bah :P . Mja daar herkennen sommige je dan aan en om het dan te veranderen...

• Haydun
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 27-07-2010
Ik kan mijn probleem nog steeds niet oplossen. Als ik BF2 speel (single player) dan beweegt mijn poppetje vaak zelf. Dat is heel vervelend, als ik loop, dan stopt ie bijv. niet wanneer ik mn vingers van het toetsenbord haal. Dit ligt niet aan de toetsenbord omdat ik al meerdere heb geprobeerd. Het is heel raar want heel soms heb ik er geen last van, maar meestal wel. Soms schiet ie gewoon niet als ik op de muis klik, en schiet ie pas wanneer ie er zin in heeft.

Weet iemand wat er misschien mis kan zijn?

Tagan TG480-U01 480W, DFI Lanparty Ultra-D, Opteron 146 @ 2800mhz, GeIL UltraX 2x512, GTO² @ x850 XT PE

quote:
Haydun schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:
Ik kan mijn probleem nog steeds niet oplossen. Als ik BF2 speel (single player) dan beweegt mijn poppetje vaak zelf. Dat is heel vervelend, als ik loop, dan stopt ie bijv. niet wanneer ik mn vingers van het toetsenbord haal. Dit ligt niet aan de toetsenbord omdat ik al meerdere heb geprobeerd. Het is heel raar want heel soms heb ik er geen last van, maar meestal wel. Soms schiet ie gewoon niet als ik op de muis klik, en schiet ie pas wanneer ie er zin in heeft.

Andere inputdevices zoals een joystick aangesloten? ;)

• Appie Heijn
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:59
quote:
Haydun schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:10:

Als het alleen online is noemen ze het ook wel LAG ;)

13x ET-M660255 @ SB3600-TL21; 32x vacuumbuis @ Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

• mrFoce
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13-11 16:25
quote:
Appie Heijn schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:22:
[...]

Als het alleen online is noemen ze het ook wel LAG ;)
lees is goed zou ik zeggen, staat duidelijk singleplayer..

Maar ik denk ook dat je een joystick heb aangesloten ^

• Wackmack
  • Laatst online: 00:10
Binnenkort koop ik mijn pc maar kan iemand mij zeggen waarom dit spel zo vet is? Iedereen heeft het altijd over dit spel en het geluid schijnt ook vet te zijn. Ik ben een ware FEAR, UT, Shooter liefhebber zal ik dit spel dan ook leuk vinden?

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Wat is het toch fijn dat een PKM door die ijzeren "muurtjes" heen gaat.

Net op Masthuur heel wat USMC figuurtje geperforeerd door die muurtjes heen :)

* Snow_King loves PKM :)

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 23:25
quote:
Versteegrob schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:38:
Binnenkort koop ik mijn pc maar kan iemand mij zeggen waarom dit spel zo vet is? Iedereen heeft het altijd over dit spel en het geluid schijnt ook vet te zijn. Ik ben een ware FEAR, UT, Shooter liefhebber zal ik dit spel dan ook leuk vinden?
Hell yeah.
Sinds BF2 speel ik nix anders meer. Zelfs CoD2 ligt bijna onaangeroerd bij mij thuis.

Specs

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-11 21:10
quote:
Snow_King schreef op zondag 26 februari 2006 @ 17:23:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Moet zeggen, er komen erg leuke Battlefield 2 filmpjes uit :D
Hehe precies! Toch, 't leukste blijven die comics. Eigenlijk zou iemand een compleet BF2 stripboek moeten samenstellen. Ik ben ze iig al aan't sparen, zit al op de 25.

http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/bf2/noob5.gif
:)

OCTheEagle wijzigde deze reactie 26-02-2006 22:14 (18%)

• PhoeniXProjects
quote:
dikki dik schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:05:
[...]

van mij part maak je die aa niet guided reken er dan maar op dat je er nog meer last van gaat krijgen ;) De afstand van plane tot aa maakt niet meer uit en geen lock meer hoeven af te wachten, perfect.

en nog steeds zien de meeste piloten niet in dat ze nu in ongeveer dezelfde positie zijn geplaatst, als de andere voertuigen. En jah ik speel graag in beide, heb dus echt wel inzicht in de situatie. Haal overigen nog steeds makkelijk kills in een plane.
Ik klaag ook niet echt...want met die gekke AA en jet missiles maak je juist nog makkelijker kills nu. Ze zijn een beetje overdone... Het zijn nu eigenlijk de noobtubes van de lucht...Ze zijn van nutteloos naar magisch wendbaar gegaan. Schieten is in 99% van de gevallen raak. Toch is het niet helemaal waar wat je zegt Herr General Dikkie. Bommen locken geen voortuigen. Ook TOW's of AT raketten of C4 niet. Dus er is nog steeds een goed gedeelte skill nodig om een tank e.d. te killen (met een jet). Goed...grondvolk is al een stuk makkelijker maar dat gaat net zo makkelijk als met een tank of een berg C4 ofzo plus dat je infanterie niet ziet op je "radar". Dus je hebt wel een beetje gelijk maar toch eigenlijk ook weer niet. Het gebeurt me nog veel te vaak dat ik 2 bommen op een tank gooi of net tegen de zijkant dat hij gewoon nog doorrijd. En ik beschouw mezelf toch wel als een bovengemiddelde piloot.

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 26-02-2006 23:04 (8%)

• ExtremePro
quote:
OCTheEagle schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:54:
[...]

Hehe precies! Toch, 't leukste blijven die comics. Eigenlijk zou iemand een compleet BF2 stripboek moeten samenstellen. Ik ben ze iig al aan't sparen, zit al op de 25.

[afbeelding]
:)
Ghehe .. zou je ze allemaal ff in een .rar of .zip bestandje willen plaatsen, en die dan eventjes online zetten?
Wil ze namelijk ook wel graag hebben.
Zou leuk zijn als je dat ff zou willen doen!

• Smooth2K
  • Laatst online: 05-04-2006

Smooth2K

Waarom moet alles zo moeilijk

quote:
Hij's leuk ;)
Alleen gaan ze bij meestal ook nog voor me staan
Zie je alleen zo'n dikke kont in je scope

• Haydun
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 27-07-2010
quote:
gideon82 schreef op zondag 26 februari 2006 @ 20:38:
[...]

lees is goed zou ik zeggen, staat duidelijk singleplayer..

Maar ik denk ook dat je een joystick heb aangesloten ^
Nee. ik heb geen joystick o.i.d aangesloten, ik kreeg er opeens last van...
K dacht dat het misschien aan mijn (overgeklokte) grafische kaart lag, maar dat is het dus ook niet.
Ik snap er echt helemaal niks van, heel soms doet ie het goed, maar meestal niet. |:(

Tagan TG480-U01 480W, DFI Lanparty Ultra-D, Opteron 146 @ 2800mhz, GeIL UltraX 2x512, GTO² @ x850 XT PE

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True