Vanavond na allerlei videodriver-installatie-geweld (+ de benodigde foutmeldingen zoals "VGA controller niet gevonden"

) heb ik besloten om de image cd te gebruiken.
Applicatie&Support disc erin , reboot en boot from cd. Nadat ik de gebruikersovereenkomst heb "gelezen"

en heb geaccepteerd krijg ik 4 keuzes:
- applicaties en drivers herstellen
- applicaties en drivers kopieren
- Fabrieksinstellingen herstellen
- Reboot
Na lang twijfelen tussen optie 2 en 3 (hier stonden precies dezelfde beschrijvingen. Het enigste verschil wat "Klik hier"

en "Deze"

Dat is teneerste nogal apart omdat je in die setup geen muisaanwijzer hebt.. maar ach

Ik heb dus gekozen voor
optie 3 (motivatie; installatie werkt niet goed. Ik wil de volledige image recoveren en hem naar aankoopstoestand brengen...( tenminste dat dacht ik)
Na 2 keer Voltooien te hebben gekozen(dat ik er van bewust was dat alles op C: zou verdwijnen) kwam er een soort van Windows achtig programma dat de image zou moeten kopieren...
Na 6 % te hebben voltooid ( tijdsduur 00:05 sec

) kwam er plots een Error op mijn beeldscherm
[quote] Image is corrupt[quote]

Power knop zolang ingedrukt tot dat hij uit ging. En paar tellen later weer aangezet. F12 > Boot from cd-rom > gekozen voor optie 2.... der vliegt wat tekst over het scherm en dan , jawel alweer , fout: Operating system not found

(<< bescheiden emoticon voor mijn mood op dat moment

)
Daarna nog eens optie 3 gekozen maar weer zelfde foutmelding. Zelfs de Cyberlink/Medion Linux app. werkte niet meer. Deze geeft ook de foutmelding "Operating system nog found"
12 Uur geleden heb ik precies het zelfde meegemaakt. Ik denk dat de recover image niet helemaal OK is. (optie 3 heeft mijn
2e MD97500 ook gesloopt..Tis niet te geloven.
Ik vraag mij eigelijk af of één van jullie haar/zijn laptop naar kooptoestand
durftte brengen (dmv die App. & supp. disc)? Weet wel dat ik weet dat jij de kans hebt dat je het zelfde door gaat maken als ik en de gevolgen voor je laptop......
Na dit hele gebeuren twijfel ik aan mij zelf. Ik doe mijn profiel hier op gathering.
tweakers.net geen eer aan.

Hoe krijg ik het voor elkaar om
2 laptops binnen 50 uur te slopen
Ik heb de 2e nieuwe en kapotte laptop inmiddels alweer ingepakt. Morgenochtend breng ik hem weg en hoop ik dit keer wel een goed model te hebben.(mocht er nog eentje staan....anders mijn geld terug)
De laptop zelf vond ik geweldig. Beeldscherm beviel mij erg. Multimedia boot met toegang tot je HD, DVD en verwisselbare schijf is ook super! De vele aansluitmogelijkheden, het design (muistoetsen, sneltoetsen voor BT/Wifi) het touchpad+de blauw verlichte multimedia toetsen!, het toetsenbord

Geweldig!
Ik weet ook niet echt hoe ik het moet plaatsen; 2x "maandagocthend model"? "Goedkoop is duurkoop"? A-technisch? Onvoorzichtig? Geen computerervaring?

2 linkerhanden? Slordig?
Ik snap het niet! De laptop is in heel Nederland verspreid. Ik heb der "pas" 2 gemolt door gebruik te maken van de Applicatie en Support disc.. wat staat anderen nog te wachten???
[
Voor 4% gewijzigd door
willy1986 op 03-03-2006 22:28
]