Apple special event op 28 februari

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 739 views sinds 30-01-2008

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Ik gok op msn met webcam support : ) plugin

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Verwijderd

Canaria schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:01:
[...]

Zie jij ergens "Power" staan in "Mac mini"? ;)
Nee daarom ga ik er ook niet vanuit dat die naam veranderd, qoute is misschien wat misplaatst...

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-02 22:07
Het is overigens opmerkelijk dat Apple dit event in het Town Hall Auditorium op de Apple Campus heeft gepland. Deze zaal biedt slechts plaats aan enkele honderden gasten, terwijl er bij andere media events in San José en San Francisco telkens ruimte was voor duizenden toeschouwers. Bij vroegere events in het Town Hall Auditorium werden vaak spraakmakende nieuwe ontwikkelingen gepresenteerd: De iBook's G3 in mei 2001, iTunes 2.0 in oktober van dat jaar, en ook de eerste 5 GB iPod. De laatste tijd is er echter weinig met het auditorium gedaan, op wat Pro-tools demonstraties na.
Dus Spaakmakende nieuwe ontwikkelingen? ik ga even mediteren :
*PDA*mmmmm*PDA*mmmmmm*PDA*

Verwijderd

Als ik even hardop denk ;)

iPod gecombineerde PDA, is een mogelijkheid, PDA's zijn niet echt meer HOT MS heeft de markt gesloopt, palm is bijna dood, verder weinig concurentie op PDA gebied.

Smartphones zijn daar in tegen weer helemaal HOT, komt mede omdat MS hun Pocked PC sooi er op uitbrengt, verder heb je nog Symbian en volgens mij heeft nokia ook een eigen OSje maar dat weet ik niet zeker.

een PDA iPod lijkt me niet echt een hele verstandige keuze, waarom dan niet?
Gebruiksvriendelijkheid, veel mensen vinden de iPod al ingewikkeld, ja je leest het goed. Apple geeft gelukkig bij de laatste iPods generaties een stikker op het display geplakt hoe de iPod werkt want hoevaak je mensen moet vertellen hoe de iPod aan moet, niet normaal.

Dus PDA + iPod lijkt mij de gebruiksvriendelijkheid niet goed te doen.

Alleen een PDA lijkt me niet echt een toekomst hebben, ivm de smartphone.
die zelfde smartphone is ook de grootste concurent van de iPod, omdat flash geheugen steeds goedkoper wordt heb je een PDA,GSM en mp3 speler in 1.(1 app meeslepen vinden mensen fijn)

Als Apple dan toch wat wil met een PDA+iPod, stop er dan ook een GSM in.(GSM markt is veel te concurrerend maar het kan..)

Daarom denk ik dat er eerder een iPod uitkomt met een groter display, eventueel touchscreen die dus de video mogelijkheden vergroot, wellicht met een uitbreiding van de agenda functie die de iPod nu al kent.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:31 . Reden: updates ]

Verwijderd

PDA met iPod? Een iPod heeft toch al PDA functies?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:03

botoo

💀 too old to die young

Vorig jaar werden er wel ineens pda-programmeurs gezocht door Apple (kan het linkje niet meer vinden), dus een pda-achtige is ook een mogelijke kandidaat voor vanavond. En die paar honderd genodigden in het Auditorium lopen vanavoand allemaal met die nieuwe gadget rond? :o

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
-nickx- schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 16:04:
Ik gok op msn met webcam support : ) plugin
Dan moet je toch echt bij Microsoft zijn gok ik.

Verwijderd

Ik zou het zelf veel interessanter vinden als Apple al die gave trailers als vodcast beschikbaar stelde. Of heb ik iets gemist? Aan de iPod zelf zijn wat mij betreft weinig nuttige uitbreidingen op uit te voeren.

Verwijderd

PDA lijkt mij ook heel onwaarschijnlijk. Die hype is echt al verleden tijd. Daarenboven zijn die apparaten totaal nutteloos. Een apparaat met het scherm van een pda is voor niets meer te gebruiken dan als organiser, en eventueel als front end van een gps systeem. That's it.

En nu tegenwoordig gsm's steeds sneller en beter worden en grotere schermen hebben, gaat de trend die nu al bezig is zich alleen maar verder zetten. Alle pda functionaliteiten gaan naar de gsm. En van zodra er een kalender/organiser/ander praktisch spul op die gsm zit, is het al in orde.

edit: ik lees trouwens dat de ipod al wat pda functies heeft? Wel dan, daar heb je het helemaal. muziek, video (wat mensen soms gebruiken op een pda)+ pda functies (wat mensen dus ook gebruiken op een pda ;) ). Misschien groter scherm, touchscreen, en voila, het één is in het andere gemerged. Ideale oplossing.

En ik zie apple zich niet echt in de gsm markt werpen.

Een groter scherm voor de ipod is eventueel ook een mogelijkheid, alhoewel ik niet vermoed dat de ipod al aan vervanging toe is.

Wat betreft een draagbare mini pc is microsoft veel beter bezig: zie het origami project maar (en mijn reactie daarop: klik )
Want een pda is noch vlees noch vis, te klein om wat mee te browsen op bed of in de zetel, en voor de rest te weinig nuttige functies om er een apart apparaat van te maken. Gewoon te pietluttig, leuk gadget, meer niet. Een laptop is ook niet zo comfortabel om in de zetel wat mee te prutsen, maar een touchscreen scherm (met een pc onder) is dat wel.

Zelf hoop ik dat de nieuwe mini eraan komt. Ik wil wel eens zienn (als de rumors kloppen tenminste) hoe ze die 3.5" schijf in de mini gaan plaatsen. En of er al dan niet een ipod dock op komt (ik hoop echt van niet)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:46 ]

Verwijderd

De eerst telefoon die een PDA volledig kan vervangen ben ik nog niet tegengekomen. T9 blijft een geprieggel, en een touchscreen is een must bij het snel bladeren of het maken van een notitie.

Daarnaast heeft Apple de iPod al teveel vertroebeld met de videofuncties, zo vind ik het menu van de iPod 3G véél georganiseerder dan het menu van de 5G.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 16:51 ]

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
Zoals Steve Jobs vertelt gaat de naam "Power" er uit, omdat deze naam van PowerPC komt, vandaar PowerBook>MacBook Pro en waarschijnlijk Power Mac> Mac Pro
Qorne? Voel je je niet lekker? Heb je misschien iets verkeerds gerookt? Ik kan niet geloven dat jij bij uitstek dit zegt... o_O

De naam Power X werd al gebruikt voordat er uberhaupt een PowerPC processor in de Mac kwam. Wat denk je van de Powerbooks en Powermacs, uitgerust met die MC68000 varianten? :D

http://www.lowendmac.com/ppc/index.shtml
http://www.lowendmac.com/powerbooks.html

Ga je schamen O+

Liege, liege, liegebeest!

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Heeft iemand al een site waar er live te volgen is wat er wordt gezecht op de keynote? Ik zoek me de pleuris maar kan (nog) niks vinden! Ook iLounge heeft volgens mij nog geen pagina online... :+

• Blaxje
JeroenGans schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:29:
Heeft iemand al een site waar er live te volgen is wat er wordt gezecht op de keynote? Ik zoek me de pleuris maar kan (nog) niks vinden! Ook iLounge heeft volgens mij nog geen pagina online... :+
Zodra het zover is hoor je het in dit topic. Ik wacht nu op de Apple Store die nu elk moment kan gaan updaten.

• brehloi
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-02 15:48
Zo staat het op www.ilounge.com:
Special Apple event live coverage
02.28.06 | Apple | 0 comments | email tell-a-friend

The iLounge team has arrived at Apple headquarters for today’s special event. We will deliver live coverage if at all possible. Closer to the beginning of Steve Jobs’ presentation we will switch the site over to a “lite version” to better handle heavy traffic loads. While many new products have been rumored to be announced, no reliable information has been leaked. The only hint Apple gave was on the invitation to the event, which read: “Come see some fun new products from Apple.” The special event begins at 9:00 a.m. PT.

• JeroenGans
brehloi schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:39:
Zo staat het op www.ilounge.com:
Special Apple event live coverage
02.28.06 | Apple | 0 comments | email tell-a-friend

The iLounge team has arrived at Apple headquarters for today’s special event. We will deliver live coverage if at all possible. Closer to the beginning of Steve Jobs’ presentation we will switch the site over to a “lite version” to better handle heavy traffic loads. While many new products have been rumored to be announced, no reliable information has been leaked. The only hint Apple gave was on the invitation to the event, which read: “Come see some fun new products from Apple.” The special event begins at 9:00 a.m. PT.
Danku! Danku! Druk om de minuut ong. op ctrl+r... hopen dat de shop zo offline gaat :*)

Verwijderd

8:39AM PT - Members of the press are starting to arrive. Look, there's Leo Laporte. And the CNet gang. Hope there's not a fight for the good seats.
Wow :o

• JeroenGans
WTF Waar haal je dat vdnaan! :o Hmm.. shop is nog open, en ook is de pagina van iLounge nog niet aangepast/bijgewerkt... @Rickstar, I'm sorry! 8)

[ Voor 33% gewijzigd door JeroenGans op 28-02-2006 17:57 ]

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Engadget.com

• brehloi
  • Laatst online: 06-02 15:48
Hier staat dat
Ahead of this morning's special event in Cupertino at 1 pm ET--where seating is limited, onsite reporting is banned, and a new Intel-based Mac mini is expected--we expect Apple to take down its Apple Store to prep for new product additions....

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

JeroenGans schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:46:
[...]

WTF Waar haal je dat vdnaan! :o Hmm.. shop is nog open, en ook is de pagina van iLounge nog niet aangepast/bijgewerkt... ik heb het 17.53 hier...
Take a chill pill, lol, ik zal ook ff gaan posten hoe laat ik het heb :P :+

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 19:39
http://www.ilounge.com/

Een report dat telkens wordt bijgewerkt op een speciale pagina.

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Overigens kunnen we volgens mij nog een uur wachten op echt nieuws.

Afbeeldingslocatie: http://www.thinksecret.com/archives/appleinvite2006feb2.jpg

Staat toch echt dat het om 10.00 uur begint, vanaf 9 uur zaal open zeg maar.....
En 10.00 uur is volgens mij hier 19.00 uur....

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:27
Red schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 17:57:
Overigens kunnen we volgens mij nog een uur wachten op echt nieuws.

[afbeelding]

Staat toch echt dat het om 10.00 uur begint, vanaf 9 uur zaal open zeg maar.....
En 10.00 uur is volgens mij hier 19.00 uur....
Volgens mij zijn ze al begonnen...............

• JeroenGans
GoEV6 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:18:
[...]

Inside...
Apple corralling everyone in now. No visible posters or banners of products.
Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/36/105870169_aa819b9a47_m.jpg
Ze zijn alleen nog visitors aan het inchecken! Dat kan best een uur duren, afhankelijk van de groote van de zaal... Maar ze zeggen dat het een "intieme" keynote wordt, dus ben benieuwd, ik wacht af! :)

Verwijderd

offtopic:
http://www.stevesoutfit.com/
Haha, dat lelijke t-shirt van Steve is met 190 dollar het duurste kledingstuk dat hij aan heeft. Hij heeft zeker niet op de uitverkoop gewacht :Y)

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:46
Modbreak:Jullie zijn natuurlijk ook welkom op irc://irc.tweakers.net/#apple om het event te bespreken, maar dat mag ook in dit topic. Na het event, gaat dit topic op slot en zal 1 van de moderators een nieuw topic openen waar jullie rustig verder kunnen praten over de nieuwe "producten" :).

Op http://www.ilounge.com/ staat trouwens een verslag, en nu niet meteen de apple + r toets kapot drukken he :+.

[ Voor 17% gewijzigd door leon1e op 28-02-2006 18:41 ]

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:54

Hertog

Aut bibat, aut abeat

leon1e schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:28:
...zal 1 van de moderators een nieuw topic openen...
Ik hoop op meerdere topics :Y)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Gabliboeba
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-01 14:05
het macrumors.com forum ligt er (nu) al uit :(
spannnnuuuund!!! :D

[ Voor 5% gewijzigd door Gabliboeba op 28-02-2006 18:37 ]

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Zo dan : ) ik ben al op Mirc : ) eens kijken wat daar te beleven valt.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• GR1221
GoEV6 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:18:
[...]

News in reverse chronological order:

Inside...
Apple corralling everyone in now. No visible posters or banners of products.
Nog niet dus, anders was er al nieuws geweest.

Verwijderd

Store wordt geupdate...

• Red

Red

Blue

Woei !!!!! :Y) ben benieuwd.... dus wel nieuwe producten....

• GR1221
Red schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:50:
[...]

Woei !!!!! :Y) ben benieuwd.... dus wel nieuwe producten....
Dat stond toch ook in de invitation? ;)

• Blaxje
De store is gesloten mensen! :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/r/store/backsoon/title_backsoon.gif

Leuk traditioneel plaatje :)

• koentjek
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-02 19:01
leon1e schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:28:
Modbreak:Jullie zijn natuurlijk ook welkom op irc://irc.tweakers.net/#apple om het event te bespreken, maar dat mag ook in dit topic. Na het event, gaat dit topic op slot en zal 1 van de moderators een nieuw topic openen waar jullie rustig verder kunnen praten over de nieuwe "producten" :).

Op http://www.ilounge.com/ staat trouwens een verslag, en nu niet meteen de apple + r toets kapot drukken he :+.
nog een manier om de irc link te openen in een browser venster? (Firefox)

Verwijderd

Dancing_Animal schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:51:
Ik zag net op MacRumors staan dat het event nog 2 uur opgeschoven wordt wegens technische problemen.
[18:56] <MacRumors> Live coverage of the Apple Event will be available here. The Event is due to start in 3 minutes
*kuch* BS *kuch*

• GR1221
koentjek schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:55:
[...]

nog een manier om de irc link te openen in een browser venster? (Firefox)
Bij mij gewoon irc.tweakers.net intypen in de adresbalk, misschien moet je een applet downloaden ofzo..

• leon1e
koentjek schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 18:55:nog een manier om de irc link te openen in een browser venster? (Firefox)
http://irc.tweakers.net

En ik weet dat het moeilijk is, maar toch nog het vriendelijke verzoek om een beetje serieus te blijven hier :).

[ Voor 22% gewijzigd door leon1e op 28-02-2006 19:01 ]

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:34

• leon1e
En de laatste updates:

• 10:47 am engadget: 10:39am PT - So, what've we talked about today? Some really cool products, a new Mac mini that runs 5x faster... Front Row with Bonjour, update will go out later this week... iPod cases, they're really, really nice. And, of course, the new iPod Hi-Fi.

• 10:40am PT - Thank you very much for coming today, and we'll see you all real soon...

JOBS IS WALKING OFF-STAGE, THAT'S ALL FOR TODAY!

• 10:40 am valleywag: 10:36 BOOMBOX: $349, on sale today. *goes on sale. they set up the hifi in some rooms for the press to visit. "iPod Hi-Fi. Home stereo. Reinvented." says the screen. "i'm an audiophile" he says "i'm actually getting rid of my stereo." o rly, steve?

• 10:36 am valleywag: 10:31 BOOMBOX: integrated power supply. six d-size batteries. 2 80mm wide-range drivers. in sealed acoustic suspension. bass system: 130mm dual voice coil woofer. ported bass reflex design. "and it doesn't distort when you crank it up". universal dock connector. integrated handles.

• 10:34 am iLounge: Pull black grille off of white box to reveal three speaker drivers.
Integrated power supply - no brick.
Power it off of six D-size batteries if you want. "Several hours outside."
Two 80mm mid-range drivers in sealed acoustic suspension.
In center is 130mm dual voice coil woofer, ported bass reflex design.
Great bass, doesn't distort when cranked up.
Universal Dock connector and integrated handles.

• 10:32 am iLounge: iPod Hi-Fi
Home stereo. Reinvented.
Looks like a center channel speaker with iPod dock on top.

• 10:31 am iLounge: Jobs: 40% of all autos sold this year in US will have iPod connectivity as an option.
Now's time to add In the Home. People like to use iPods with groups inside. Problem with these products - stereo products - is that they don't offer home stereo quality.
What is home stereo quality. Audiophiles need a large sound stage. you can hear the performers sounding larger than the speakers. Precise imaging and separation. Each instrument can be heard separately. Third thing is wide frequency range. You want great bass, also be able to hear the highest frequencies. You also want room-filling power without distortion.

• 10:30 am valleywag.com: 10:25 news clip abt "the kid who bought the billionth song." the michigan white boy. xeni jardin in the clip. (like madonna meets aliens)

• 10:28 am iLounge: Leather iPod cases - black for 5G and nano - $99 each - mid-March.

• 10:25 am MacCentral: Predictably, the new Mac minis also feature iLife 06, Apple's recently refreshed suite of applications that includes iTunes, iPhoto, iDVD, iMovie, GarageBand and iWeb. Also standard is Mac OS X v10.4 "Tiger," a remote control, Front Row, AirPort Extreme, Bluetooth, four USB 2.0 interfaces, FireWire 400, GigaBit Ethernet, DVI video out, and Dolby Digital 5.1 and analog audio in and out.

The entry-level Mac mini system, available starting today, is a 1.5GHz Core Solo system with 667MHz bus, 512MB RAM, 60GB SATA hard drive and "Combo" DVD-ROM/CD-RW drive for $599 -- $100 more than the previous base model.

The 1.67GHz Core Duo-based model features an 80GB SATA internal hard disk and 8x "SuperDrive" that can burn DVDs as well as CD-Rs, for $799.

"Fifty percent of our entire product line is now available with Intel processors, in less than sixty days," said Jobs.

• 10:25 am iLounge: 'Let's talk about music.'
Jobs discussing iPod and iTunes numbers.

• 10:24 am iLounge: Second model with Core Duo - 1.67, 80GB drive + SuperDrive - $799 Both available today.

• 10:22 am MacCentral:The Mac mini appears physically the same as it did before, but it's 2.5x to 3.2x faster than its predecessor (using the same benchmarks Apple offers for the iMac and MacBook Pro), thanks to the inclusion of the new Intel Core Solo CPU, depending on clock speed. For the Core Duo models, it's 4.8x or 5.5x times faster on those tests.

The updated Front Row application is also being offered to users of other Macs running Front Row -- Jobs is calling it "Front Row with Bonjour," Apple's nomenclature for zero-configuration networking.

• 10:21 am iLounge: Media from any other mac or windows computer running iTunes will be piped over to the Mac mini hooked up to your television set.
Mac mini comes with iLife '06.

• 10:21 am Engadget: 10:19am PT - Demoing streaming video downloaded from iTunes over Front Row via Bonjour sharing. Releasing this as an update this week for the Mac mini and all other machines with Front Row.
• 10:20 am Engadget: 10:17am PT - I guess they forgot to load the content on this mac mini, I guess I'll have to demo a new feature. "Shared music," uses Bonjour, allows devices to communicate seamlessly, and built that into Front Row. (DEMOS FINDING PHIL'S MACBOOK PRO, BROWSING HIS MUSIC FAST. STOPS ON COCAINE BLUES, BIG LAUGH

• 10:20 am Engadget: 10:15am PT - IR sensor is added next to the disc slot, the apple remote only uses six buttons, which is less than some of the other remotes out there (SHOWS MEDIA CENTER REMOTES WITH OVER 40 BUTTONS).

• 10:19 am iLounge: Can stream iTunes TV shows.

• 10:18 am iLounge: Shared Photos - Same idea only for photos.

• 10:18 am Engadget: 10:13am PT - As you know, the Mac Mini has always been BYODKM, and it continues to be that way, you can use it without products if you want, looks the best of course, or you can use it with anyone's. Of course you can always hook it up to televisions. It doesn't plug into cellphones though. One of the other things we're adding to the Mac mini is Front Row, which means we have to add a remote control.10:09am PT - Introduced the iMac, doing really well out there, MacBook Pro reviews are off the charts, two of the things helping this transition are universal applications. Rosetta turned out to be much stronger than we thought it would be, running most PowerPC apps. Today we're introducing our third machine, the mac mini based on Intel's Core Solo processor.

• 10:16 am iLounge: -- New Feature --
Share Music - Bonjour technology, allows devices to find themselves automatically over a network.

• 10:16 am iLounge: -- New Feature --
Share Music - Bonjour technology, allows devices to find themselves automatically over a network.

• 10:15 am MacCentral: The redesigned Mac mini features gigabit Ethernet, a total of four USB 2.0 ports, analog and SPDIF audio outputs and more.

"And, of course, you can also hook it up to televisions," Jobs told the audience. It's been widely speculated that Apple might use today's event to introduce a Mac model with better home entertainment integration.

The new Mac mini, like its iMac sibling, features Front Row, an application that makes it possible to view movies, listen to audio, watch music videos and more from your Mac, in full-screen, using an infrared remote control from across the room. The Mac mini now sports an infrared sensor in the front of the Mac min, next to the machine's optical disk drive slot.

As demonstrated by Jobs, Front Row now has a new feature -- the ability to support shared music libraries accessible through iTunes. So using Front Row, you can listen to the contents of other machines running iTunes on the same subnetwork.

• 10:15 am MacCentral: Jobs introduced the new Intel-based Mac mini, Apple's low-cost consumer desktop system. The base model features an Intel Core Solo CPU -- a single-processor, single-core CPU. But the company is also introducing a Mac mini that features Intel's Core Duo processor -- the same kind of CPU that powers the iMac and MacBook Pro.

• 10:15 am iLounge: IR sensor on right of disc slot
Six button Apple remote

• 10:13 am iLounge: Front Row software

• 10:12 am Same exact form factor

• iLounge: New Mac mini
Based on Intel, single-processor and dual-processor chip versions.
2.5x - 3.2x faster
Steve Jobs on stage
Fun things to introduce today, "medium scale things."
Update on Intel transition. Discussing Apps.

• 10:07am PT - Good morning, thank you for joining us this morning. We've got some fun things and some medium scale things. All of us want all of them, we hope our customers do too. Let's start with the Mac, biggest thing these days, transition to Intel. We're ahead of schedule, we're converting entire product line to intel over this calender year

• 10:06 am Everyone is being seated. Apple design guru Jonathan Ives in front row. Music by U2, Green Day, others.

• 9:57 am iLounge: Spotted...
Jon Rubinstein, Senior Vice President of Apple's iPod Division, Greg Joswiak, Apple's vice president of hardware marketing, and other execs.

• 9:54 am iLounge: Attendance is extremely limited - only 150-200 people

• 9:54 am No visible posters or banners of products

• 9:53 am Apple store is down

• 9:52 am Media is gathering in the Town Hall

[ Voor 150% gewijzigd door leon1e op 28-02-2006 19:48 ]

• GR1221
Steve Jobs on stage
Fun things to introduce today, "medium scale things."
Update on Intel transition. Discussing Apps.
Lijkt me dus geen Intel iBook :(

• Red

Red

Blue

Een nieuwe macmini

2.5x - 3.2x faster

• BHQ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-02 18:12

BHQ

Nieuwe Macmini?

Let it be cheaper :)

Verwijderd

Red schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:11:
Een nieuwe macmini

2.5x - 3.2x faster
3.2x sneller, moet ik dan denken aan een +/- een dual 1.4ghz intel processor?

Verwijderd

SPDIF, 4 USB poorten, Frontrow met music die je van iTunes shares kan halen... de nieuwe Mac MIni is mooi!

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 19:18 ]

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nieuwe Mac mini, met Intel,
Single en dual-processor chip versies,
2.5x - 3.2x faster, zelfde vorm en met
Front Row software, IR sensor rechts naast CD
en de zes-knops Apple afstandsbediening.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• Gabliboeba
600 dollar.
lijtk me dus 600 euro hier

• Mr.S
  • Laatst online: 14-07-2025
Dit gaat de goede kant op, hopelijk hebben ze nog meer verrassingen in petto !

:9~

• GR1221
Standard features: Tiger + iLife '06, Apple Remote + Front Row, Airport Extreme + Bluetooth, DVI Video Out, USB, FireWire, Gigabit Ethernet.
1.5ghz Core Solo 667 mhz fsb, 512mb memory, integrated graphics 60GB drive, combo drive - $599
Second model with Core Duo - 1.67, 80GB drive + SuperDrive - $799
Both available today.
Fijne prijs, jammer dat er geen 1024 inzit, of 768..

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-02 10:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Weet iemand of er nu een 2,5" of een 3,5" disk inzit?

Ik ben zo bang dat het weer een 2,5" is geworden :'(

Verwijderd

Gabliboeba schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:25:
600 dollar.
lijtk me dus 600 euro hier
Eerder 680 - 700 euro

• Minos111
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-03-2012
Vooral fijn dat het ook werkt in samenwerking met iTunes op PC's.

• Mr.S
zAo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:26:
Weet iemand of er nu een 2,5" of een 3,5" disk inzit?

Ik ben zo bang dat het weer een 2,5" is geworden :'(
Denk het wel gezien de mogelijke capaciteiten

Mijn F5-toets heeft het zwaar :o

[ Voor 14% gewijzigd door Mr.S op 28-02-2006 19:30 ]

Verwijderd

standaard airport :D

alleen wacht ik nog wel ff op de benchmarks. Apple beweerde ook "100 * zo snel" dingen bij de iMac core duo

• Gabliboeba
[/quote]Mijn F5-toets heeft het zwaar :o[quote]
hoezo? bijna alle sites updaten automatisch

99$ voor een hoesje, kansloos product als je t mij vraagt...

• GoEV6
En zal er voor dat geld dit keer wel een toetsenbord en muis bij zitten? Het is nu meer een 'echte mac' dus ik hoop erop.

[ Voor 8% gewijzigd door GoEV6 op 28-02-2006 19:32 ]

• Mr.S

Maar GoT niet })

Verwijderd

ik hoop er niet op, anders kan deze bij het grof vuil :+

Zonder gekheid; een tobo en mmmouse zou wel leuk zijn :) . Maar ik verwacht niet dat ze er bij zullen zitten.

Verwijderd

Vraag me af hoe dat ding er uit ziet dan.

• GR1221
Het lijkt me ideaal om die Mini aan te sluiten op een mooie LCD-tv, en dan als media center te gebruiken, het ziet er een stuk beter uit dan zo'n lelijke pc je woonkamer, en het stukken minder geluid :D

Verwijderd

offtopic:
een lelijke pc kun je mooi in een kastje wegwerken :+

Btw, die steve zit de hele tijd over dat iPod boombox ding te emmeren, get to de point man. We willen macbooks zien!

• Gabliboeba
BoomBox 350$
prijzig...
geen HD erin?

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Een boombox... treurig. Er zijn al zoveel iPod speaker docks, in What Hifi stond een test met 6 verschillende... toegevoegde waarde van dit ding is dus marginaal :(

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Toch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:38:
Het lijkt me ideaal om die Mini aan te sluiten op een mooie LCD-tv, en dan als media center te gebruiken, het ziet er een stuk beter uit dan zo'n lelijke pc je woonkamer, en het stukken minder geluid :D
Onzin. In een Mac Mini kun je geen TV-kaart zetten en de USB kaarten voor de Mac zijn bloedduur. Verder is een Mac Mini echt niet zo stil als je 'm op z'n staart trapt. De koeling jaagt dan behoorlijk aan.

Als je een slanke PC barebone neemt (Asus Pundit bijv) dan heb je voor minder geld een volwaardig Media Center systeem. Ik heb in de woonkamer een MCE systeem bij een LCD staan, en op de desktop een Mac Mini, dus ik weet waar ik over praat :) Maar verder ontopic....

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33
Prijzig inderdaad, net zoals het tasje ($99, klinkt heeeel erg kansloos) en ook de nieuwe Mac Mini is $$$. Ben benieuwd of er ook nog een One more thing gaat komen :)

Verwijderd

Over die iPod Hi-Fi: "I'm an audiophile", Steve says, "I'm actually going to get rid of my stereo."

Hmm, toch geen audiofiel, of misschien moet iemand even gaan checken bij hem thuis over een maandje of zo of hij nog een stereo set heeft staan?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 19:56 ]

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:03

botoo

💀 too old to die young

Ik wil een nieuwe iPod zien, volgend jaar een nieuwe auto natuurlijk met geïntegreerde iPod aansluiting dus nu is de tijd om mijn oude eerste generatie te vervangen :+
Maar dan wil ik wel een 16:9 videoPod :)

iPod als audiocenter in huis gaat me ff te ver :X

[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 28-02-2006 19:46 ]

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 08:59

Blamm

Niet meer Smart

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:43:
Over die iLounge: "I'm an audiophile", Steve says, "I'm actually going to get rid of my stereo."

Hmm, toch geen audiofiel, of misschien moet iemand even gaan checken bij hem thuis over een maandje of zo of hij nog een stereo set heeft staan?
Wie weet hoe goed hij klinkt.. audiofiel wil niet per se zeggen dat je voor tienduizenden aan apparatuur hebt staan.

Verwijderd

*braak*

ik word echt ziek van die marketingpraats :P

w00rd @ kryz

Verwijderd

That's all folks, meer is er niet. ;)
Razorfist schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:45:
Wie weet hoe goed hij klinkt.. audiofiel wil niet per se zeggen dat je voor tienduizenden aan apparatuur hebt staan.
Dat zeg ik ook zeker niet, maar een set van 349 dollar die je audiofiele stereoset vervangt? Goede apparatuur is gewoon nog steeds vrij prijzig, dus het lijkt me sterk dat Apple het nu in één keer voor elkaar krijgt.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 19:53 ]

• Gabliboeba
''JOBS IS WALKING OFF-STAGE, THAT'S ALL FOR TODAY!''

....oh, one more thing. blablabla. please!!

-----
hij zegt: ''and we'll see you all real soon...'' 2 minuten?

[ Voor 37% gewijzigd door Gabliboeba op 28-02-2006 19:50 ]

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Nee, helaas. Geen nieuwe Mac Books :'(

• GR1221
Waardeloos, ik had op een Macbook gerekend. Hier kan ik niks mee, vooral die iPod verafgoding zegt me niks, ondanks dat ik er zelf eentje heb :r

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Die boombox ziet er niet uit...

http://www.apple.com/ipodhifi/

[ Voor 36% gewijzigd door Matias op 28-02-2006 19:53 ]

Verwijderd

wat een lomp ding zeg :
Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/h2feb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ilounge.com/h1feb.jpg

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Toch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:
Waardeloos, ik had op een Macbook gerekend. Hier kan ik niks mee, vooral die iPod verafgoding zegt me niks, ondanks dat ik er zelf eentje heb :r
dacht je nou echt dat ze een ibook met intel gingen uitbrengen nog geen maand na de release van de macbook pro? proest ben jij even naief

blup

• JeroenGans

Verwijderd

Wat een teleurstelling zeg :'( . Het is iPod hier iPod daar. Wil een nieuwe iBook ;) !

• Matias
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:54:
[...]

dacht je nou echt dat ze een ibook met intel gingen uitbrengen nog geen maand na de release van de macbook pro? proest ben jij even naief
Naief is anders, ga je mond wassen! Ik wed dat als ik teruglees in dit topic, jij je ook schuldig maakt aan "wishfull thinking". ;)

• Mog
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

Ik vind die iPod Hi-Fi nog wel mooi.

• .NCK
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11:20
Hier vind je al wel wat: http://www.apple.com/macmini/intelcore.html

Er zit een Intel GMA950 graphics chip in de mac mini, goed of slecht nieuws?

[ Voor 34% gewijzigd door .NCK op 28-02-2006 20:01 ]

Verwijderd

Toch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:
Dat is dus precies waarom ik 2 weken geleden gewoon een iBook heb gekocht. Als je gaat wachten op geruchten word je toch maar gek. Ik had trouwens ook direct een laptop nodig.

• JeroenGans
GoEV6 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:57:
[...]

Das nog de oude volgens mij.
Heel even stond er de niweue, met groot core duo logo :+

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenGans op 28-02-2006 19:58 ]

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Met FrontRow?

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

matiasjansen schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:
[...]

Naief is anders, ga je mond wassen! Ik wed dat als ik teruglees in dit topic, jij je ook schuldig maakt aan "wishfull thinking". ;)
ga maar zoeken mij zie je niet wishfull thinken

blup

Verwijderd

Steve mag wel heel snel een nieuwe apple event organiseren wil hij dit goedmaken.

Ik moet die MacBook hebben, hoewel die nieuwe mini ook wel veelbelovend is als instapper. Maargoed, $799 voor een instapper (want ik wil wel dual core), mwah nee..

• GoEV6
JeroenGans schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:
[...]

Heel even stond er de niweue, met groot core duo logo :+
Ik zie maar 2 usb porten ipv 4, enz..

• JeroenGans
SHOP IS BACK ONLINE!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:
Steve mag wel heel snel een nieuwe apple event organiseren wil hij dit goedmaken.

Ik moet die MacBook hebben, hoewel die nieuwe mini ook wel veelbelovend is als instapper. Maargoed, $799 voor een instapper (want ik wil wel dual core), mwah nee..
wat goed maken? ze kondigen nieuwe producten aan.. creeren zelf weinig hype... presenteren nieuwe producten. is het nog niet goed :/

blup

• GUZA
  • Laatst online: 04-03-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:

1 april weer :9~

Verwijderd

All Mac mini models also include an integrated Intel GMA950 graphics processor with 64MB of shared DDR2 SDRAM

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:02:
[...]

wat goed maken? ze kondigen nieuwe producten aan.. creeren zelf weinig hype... presenteren nieuwe producten. is het nog niet goed :/
Ach ik had misschien specefieker moeten zijn, ze hebben bij mij namelijk wat goed te maken. Aangezien ik die nieuwe iBook wilde. Tuurlijk is dit gewoon zeiken wat ik doe, maargoed, ik wilde het wel even kwijt. :)

Verwijderd

eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:02:
[...]

JRD wil een iBook van intel en had gedacht dat deze vandaag aangekondigd werd. Apple heeft niks hem niks beloofd dus ik vind het ook een beetje jammer zo'n reactie.

• Algurgazan
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-01-2025

Algurgazan

Ome Bob

nou hoop ik stiekem dat ze de oude macminis voor een mooi prijsje nog gaan slijten, ik neem aan dat daar nog voldoende voorraad van is... wat is jullie ervaring wat dat betreft met vorige updates van producten?

"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak

• Gabliboeba
velen, waaronder ik, zijn er gewoon ingetrapt door de hype die de media heeft veroorzaak.

edit. ook nieuw?
Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/974/store.apple.com/Catalog/US/Images/ips_accessland_promo_ihome.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Gabliboeba op 28-02-2006 20:07 ]

• eviltweaker
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

eviltweaker

DDPEEKIW

Beetje jammer van die intel onboard video

DDPEEKIW

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:04:
[...]

Ach ik had misschien specefieker moeten zijn, ze hebben bij mij namelijk wat goed te maken. Aangezien ik die nieuwe iBook wilde. Tuurlijk is dit gewoon zeiken wat ik doe, maargoed, ik wilde het wel even kwijt. :)
tjah ik wil een quad intel powermac met 16 gig ram voor 200 euro.. wat een kut presentatie :r helemaal niet zoiets aangekondgit, steve heeft echt wel wat goed te maken !!11oneononeonenoe

blup

• leon1e
Ok, en dan mogen we hier verder: [rml][ Mac mini Intel] Discussietopic en Mini-FAQ[/rml]. Mocht er nog behoefte zijn aan aan apart topic voor de boooming box dan horen we dat graag, maar ik kan het haast niet voorstellen ;).
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.