Fijne prijs, jammer dat er geen 1024 inzit, of 768..Standard features: Tiger + iLife '06, Apple Remote + Front Row, Airport Extreme + Bluetooth, DVI Video Out, USB, FireWire, Gigabit Ethernet.
1.5ghz Core Solo 667 mhz fsb, 512mb memory, integrated graphics 60GB drive, combo drive - $599
Second model with Core Duo - 1.67, 80GB drive + SuperDrive - $799
Both available today.
Ik ben zo bang dat het weer een 2,5" is geworden
Denk het wel gezien de mogelijke capaciteitenzAo schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:26:
Weet iemand of er nu een 2,5" of een 3,5" disk inzit?
Ik ben zo bang dat het weer een 2,5" is geworden
Mijn F5-toets heeft het zwaar
[ Voor 14% gewijzigd door Mr.S op 28-02-2006 19:30 ]
Verwijderd
alleen wacht ik nog wel ff op de benchmarks. Apple beweerde ook "100 * zo snel" dingen bij de iMac core duo
hoezo? bijna alle sites updaten automatisch
99$ voor een hoesje, kansloos product als je t mij vraagt...
[ Voor 8% gewijzigd door GoEV6 op 28-02-2006 19:32 ]
Maar GoT niethoezo? bijna alle sites updaten automatisch
Verwijderd
Zonder gekheid; een tobo en mmmouse zou wel leuk zijn
Verwijderd
Vraag me af hoe dat ding er uit ziet dan.hoezo? bijna alle sites updaten automatisch
Verwijderd
een lelijke pc kun je mooi in een kastje wegwerken
Btw, die steve zit de hele tijd over dat iPod boombox ding te emmeren, get to de point man. We willen macbooks zien!
prijzig...
geen HD erin?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Onzin. In een Mac Mini kun je geen TV-kaart zetten en de USB kaarten voor de Mac zijn bloedduur. Verder is een Mac Mini echt niet zo stil als je 'm op z'n staart trapt. De koeling jaagt dan behoorlijk aan.Toch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:38:
Het lijkt me ideaal om die Mini aan te sluiten op een mooie LCD-tv, en dan als media center te gebruiken, het ziet er een stuk beter uit dan zo'n lelijke pc je woonkamer, en het stukken minder geluid
Als je een slanke PC barebone neemt (Asus Pundit bijv) dan heb je voor minder geld een volwaardig Media Center systeem. Ik heb in de woonkamer een MCE systeem bij een LCD staan, en op de desktop een Mac Mini, dus ik weet waar ik over praat
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Hmm, toch geen audiofiel, of misschien moet iemand even gaan checken bij hem thuis over een maandje of zo of hij nog een stereo set heeft staan?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 19:56 ]
Maar dan wil ik wel een 16:9 videoPod
iPod als audiocenter in huis gaat me ff te ver
[ Voor 12% gewijzigd door botoo op 28-02-2006 19:46 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Wie weet hoe goed hij klinkt.. audiofiel wil niet per se zeggen dat je voor tienduizenden aan apparatuur hebt staan.Verwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:43:
Over die iLounge: "I'm an audiophile", Steve says, "I'm actually going to get rid of my stereo."
Hmm, toch geen audiofiel, of misschien moet iemand even gaan checken bij hem thuis over een maandje of zo of hij nog een stereo set heeft staan?
Verwijderd
Dat zeg ik ook zeker niet, maar een set van 349 dollar die je audiofiele stereoset vervangt? Goede apparatuur is gewoon nog steeds vrij prijzig, dus het lijkt me sterk dat Apple het nu in één keer voor elkaar krijgt.Razorfist schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:45:
Wie weet hoe goed hij klinkt.. audiofiel wil niet per se zeggen dat je voor tienduizenden aan apparatuur hebt staan.
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2006 19:53 ]
....oh, one more thing. blablabla. please!!
-----
hij zegt: ''and we'll see you all real soon...'' 2 minuten?
[ Voor 37% gewijzigd door Gabliboeba op 28-02-2006 19:50 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
http://www.apple.com/ipodhifi/
[ Voor 36% gewijzigd door Matias op 28-02-2006 19:53 ]
dacht je nou echt dat ze een ibook met intel gingen uitbrengen nog geen maand na de release van de macbook pro? proest ben jij even naiefToch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:
Waardeloos, ik had op een Macbook gerekend. Hier kan ik niks mee, vooral die iPod verafgoding zegt me niks, ondanks dat ik er zelf eentje heb
blup
Naief is anders, ga je mond wassen! Ik wed dat als ik teruglees in dit topic, jij je ook schuldig maakt aan "wishfull thinking".eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:54:
[...]
dacht je nou echt dat ze een ibook met intel gingen uitbrengen nog geen maand na de release van de macbook pro? proest ben jij even naief
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Er zit een Intel GMA950 graphics chip in de mac mini, goed of slecht nieuws?
[ Voor 34% gewijzigd door .NCK op 28-02-2006 20:01 ]
Verwijderd
Dat is dus precies waarom ik 2 weken geleden gewoon een iBook heb gekocht. Als je gaat wachten op geruchten word je toch maar gek. Ik had trouwens ook direct een laptop nodig.Toch schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:50:
Waardeloos, ik had op een Macbook gerekend. Hier kan ik niks mee, vooral die iPod verafgoding zegt me niks, ondanks dat ik er zelf eentje heb
Heel even stond er de niweue, met groot core duo logo
[ Voor 15% gewijzigd door JeroenGans op 28-02-2006 19:58 ]
ga maar zoeken mij zie je niet wishfull thinkenmatiasjansen schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:55:
[...]
Naief is anders, ga je mond wassen! Ik wed dat als ik teruglees in dit topic, jij je ook schuldig maakt aan "wishfull thinking".
blup
Verwijderd
Ik moet die MacBook hebben, hoewel die nieuwe mini ook wel veelbelovend is als instapper. Maargoed, $799 voor een instapper (want ik wil wel dual core), mwah nee..
Ik zie maar 2 usb porten ipv 4, enz..JeroenGans schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:
[...]
Heel even stond er de niweue, met groot core duo logo
wat goed maken? ze kondigen nieuwe producten aan.. creeren zelf weinig hype... presenteren nieuwe producten. is het nog niet goedVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:
Steve mag wel heel snel een nieuwe apple event organiseren wil hij dit goedmaken.
Ik moet die MacBook hebben, hoewel die nieuwe mini ook wel veelbelovend is als instapper. Maargoed, $799 voor een instapper (want ik wil wel dual core), mwah nee..
blup
1 april weerVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 19:58:
Steve mag wel heel snel een nieuwe apple event organiseren wil hij dit goedmaken.
Verwijderd
All Mac mini models also include an integrated Intel GMA950 graphics processor with 64MB of shared DDR2 SDRAM
Verwijderd
Ach ik had misschien specefieker moeten zijn, ze hebben bij mij namelijk wat goed te maken. Aangezien ik die nieuwe iBook wilde. Tuurlijk is dit gewoon zeiken wat ik doe, maargoed, ik wilde het wel even kwijt.eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:02:
[...]
wat goed maken? ze kondigen nieuwe producten aan.. creeren zelf weinig hype... presenteren nieuwe producten. is het nog niet goed
Verwijderd
JRD wil een iBook van intel en had gedacht dat deze vandaag aangekondigd werd. Apple heeft niks hem niks beloofd dus ik vind het ook een beetje jammer zo'n reactie.eendje schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:02:
[...]
wat goed maken? ze kondigen nieuwe producten aan.. creeren zelf weinig hype... presenteren nieuwe producten. is het nog niet goed
"When you hear the beeb, it will be three o'clock." | muzak
edit. ook nieuw?
[ Voor 44% gewijzigd door Gabliboeba op 28-02-2006 20:07 ]
DDPEEKIW
tjah ik wil een quad intel powermac met 16 gig ram voor 200 euro.. wat een kut presentatieVerwijderd schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 20:04:
[...]
Ach ik had misschien specefieker moeten zijn, ze hebben bij mij namelijk wat goed te maken. Aangezien ik die nieuwe iBook wilde. Tuurlijk is dit gewoon zeiken wat ik doe, maargoed, ik wilde het wel even kwijt.
blup
Dit topic is gesloten.
![]()
Zie hier voor de laatste updates