Apple special event op 28 februari

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 739 views sinds 30-01-2008

• GoEV6
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:27
Apple heeft een special event aangekondigd op 28 februari aanstaande. “Come see some fun new products from Apple” is de boodschap. Om 18:00 Nederlandse tijd wordt het event gehouden in de Apple Town Hall op de Apple Campus in Cupertino. Als afbeelding op de uitnodiging is een iCal icoontje te zien.

Bron: WorldOfApple.com

Misschien de nieuwe Macbook of Mac mini.

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
nieuwe iBook of MacMini misschien idd.. ben benieuwd, da's nog maar over een weekje..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Verwijderd

Hoop geen nieuwe Mac mini, ben mijne net aan het verkopen haha

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:29

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:13:
Hoop geen nieuwe Mac mini, ben mijne net aan het verkopen haha
Ik hoop ook geen nieuwe Mac Mini, de mijne (G4) is net 6 weken oud.

Edit:

Bij World of Apple hebben ze het over products

[ Voor 12% gewijzigd door Richard op 21-02-2006 21:28 ]

20*350ZO45°

• Xilantof
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:17

Xilantof

ik ga lopen tot de zon komt

Ik ben wel benieuwd! :9

Fotonerd

Verwijderd

Veel iPod-gerelateerde zaken vermoed ik. Ook iPodLounge heeft namelijk een uitnodiging ontvangen. Misschien zelfs wel een eigen soort fotobewerkingsprogramma om het hiaat dat Adobe veroorzaakt heeft op te vullen? We zullen het allemaal wel zien.

Misschien ook een nieuwe iBook inderdaad. Lijkt me verstandig als Apple die nu op de markt zet. Is als ik het zo hoor in mijn omgeving zeker wel belangstelling voor.

Verwijderd

Achja als de prijs van de nieuwe iBook een beetje redelijk is, (zoals deze) dan koop ik die misschien wel

Verwijderd

Hij zal niet enorm veel duurder zijn in elk geval :P

Verwijderd

Richard schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 21:26:
[...]

Ik hoop ook geen nieuwe Mac Mini, de mijne (G4) is net 6 weken oud.
Dat is je eigen domme schuld, want Apple zei laatst dat voor het eind van het jaar alles over zou zijn gegaan naar Intel processoren.

• Liegebeest
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:08
Op Ars Technica verwachten velen dat het om iPod producten gaat. Dit ivm de tagline "come see some fun products".

Liege, liege, liegebeest!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-02 10:52

Type-R

One Minute Shakin

ik verwacht geen pc spull, meer iPod e.d.

Las ergens ook iets van een iPod-boombox?

• notgib
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-10-2025

notgib

ach, wat zal ik zeggen

[flauw]Ik ook niet, het is namelijk apple.[/flauw]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Ik hou me al twee jaar in om mijn iPod 1st Gen 5Gb te vervangen.

Als er nu een Nano met 6Gb kwam... mine!

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Verwijderd

Ook al? nog even en de 1 gen. 5GB iPod is Retro!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zodra er een nano is met 20 gig, mine! De Video is echt te groot gewoon... Dan hou ik me oude 20 gig liever...

Verwijderd

ViNyL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:21:
Zodra er een nano is met 20 gig, mine! De Video is echt te groot gewoon... Dan hou ik me oude 20 gig liever...
De video is toch kleiner dan de oude 20 gig?

• Hertog
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:54

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Afbeeldingslocatie: http://www.thinksecret.com/archives/appleinvite2006feb2.jpg

Ik vind het wel apart dat iedereen zegt dat de uitnodiging geen hints geeft. Dat kun je niet zeker weten tenslotte. Misschien komt Apple, na al die touchscreen-geruchten, wel met een PDA/iPod/iPhone combi of zo :)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Aan de boodschap te zien lijkt het te gaan om wat nieuwe gadgets enzo voor bijv. je iPod.
Maarja, het zal Apple 'ns niet zijn om ineens met baanbrekende dingen op de proppen te komen. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Blaxje op 22-02-2006 10:28 ]

• ViNyL
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:23:
[...]

De video is toch kleiner dan de oude 20 gig?
Nou iets platter wel, maar zeker breder...

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Hoop op een mooie nieuwe iBook

• E-Mile
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

ViNyL schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 10:46:
[...]

Nou iets platter wel, maar zeker breder...
dat scheelt ong. 1 mm hoeveel breder hij is, het lijkt alleen een stuk breder omdat het geen afgeronde voorkant betreft maar een platte voorkant met aflopende achterkant. Het ding is voor de rest aanzienlijk platter (1/3e bijna) en even hoog.
Zie:
Afbeeldingslocatie: http://www.gastonl.com/wp-content/ipodvs1.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door E-Mile op 22-02-2006 11:25 ]

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Wat zijn de kansen zijn voor een nieuwe MacBook? Deze zouden uitgerust worden met een Core Solo, maar deze zouden pas eind maart ofzo verkrijgbaar zijn. Dan maar een 13" MacBook Pro? Of een pre-order? Spannend!

• kyddil
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-01-2021
Ik hoop op een nieuwe iPod :)

• The_DoubleU
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06:56

The_DoubleU

Tweaker in München

Verwijderd schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 11:45:
[...]Wat zijn de kansen zijn voor een nieuwe MacBook? Deze zouden uitgerust worden met een Core Solo, maar deze zouden pas eind maart ofzo verkrijgbaar zijn. Dan maar een 13" MacBook Pro? Of een pre-order? Spannend!
Of een Dual-core 1.67!
Die ze niet meer bij de pro leveren misschien stoppen ze die in de nieuwe Macbooks.

• Liegebeest

Wat is dit? Animal Crossing ofzo? :9 Of is dat de naam die ze echt aan het gebouw hebben gegeven?

Lijkt me trouwens wel erg gaaf: Animal Crossing, Wild World voor OS X... Hoef ik het niet voor m'n NDS te kopen... Heheh... Lijkt me erg onmogelijk helaas.

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

cailin_coilleach schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 13:17:

Wat is dit? Animal Crossing ofzo? :9 Of is dat de naam die ze echt aan het gebouw hebben gegeven?

Lijkt me trouwens wel erg gaaf: Animal Crossing, Wild World voor OS X... Hoef ik het niet voor m'n NDS te kopen... Heheh... Lijkt me erg onmogelijk helaas.
Google vertelt:
Apple's Town Hall facility is located at 4 Infinite Loop in Cupertino, California, at the Apple Research and Development campus. The auditorium is located just inside the entrance to the building.
Zo heet het gebouw dus gewoon ja ;)

"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary

• JeroenGans
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-12-2025
Wooeeei! Ik loop al een poos te wachten waarneer de volgende "Keynote" (want dat is dit toch? :+ ) zou zijn, in de hoop op een MacBook! Wil heel graag een iBook kopen, liever nog vandaag dan morgen, maarja, als dan een mand later de Macbook komt (ik denk met een Core Duo 1.67) :X

Misschien ook wel een MacMini met FrontRow? "Fun" & Macmini (die volgens mij hoe dan ook fun is ;) ) = MacMini MediaCentre Edition?

Bron: "One More Thing Podcast" Macosx.nl

[ Voor 29% gewijzigd door JeroenGans op 22-02-2006 19:56 ]

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:14
JeroenGans schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:18:
Wooeeei! Ik loop al een poos te wachten waarneer de volgende "Keynote" (want dat is dit toch? :+ ) zou zijn, in de hoop op een MacBook! Wil heel graag een iBook kopen, liever nog vandaag dan morgen, maarja, als dan een mand later de Macbook komt (ik denk met een Core Duo 1.67) :X

Misschien ook wel een MacMini met FrontRow? "Fun" & Macmini (die volgens mij hoe dan ook fun is ;) ) = MacMini MediaCentre Edition?

Ik zat aan hetzelfde te denken. Met fun kunnen ze natuurlijk de nieuwe Mac Mini bedoelen. Als er een Mac Mini HT edition komt heb ik zeker interesse. Leuk om als HT en webserver te laten draaien. :P

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Als er een nieuwe macmini komt ga ik hem zeker kopen.. anders wacht ik wel tot iet komt :)

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
JeroenGans schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 17:18:

Wat dacht je van een Mac Media (ze noemen het sowieso niet Media Center Edition want zo heet Microsofts brakke poging daartoe al) die draadloos contact heeft met een nieuwe iPod _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door HyperioN op 23-02-2006 00:16 ]

Verwijderd

ik gok op een nieuwe ipod

Afbeeldingslocatie: http://static.flickr.com/26/103357149_ebe5a6a8c7.jpg

• risp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hopen dat ze met een virusscanner komen
Modbreak:Dit soort ongefundeerde flames worden niet op prijs gesteld :/

[ Voor 52% gewijzigd door dawuss op 25-02-2006 09:25 ]

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

bestaan al.. dus dit is weer een lekker ongefundeerde flame...

blup

Verwijderd

HyperioN. schreef op woensdag 22 februari 2006 @ 23:50:
[...]
Wat dacht je van een Mac Media (ze noemen het sowieso niet Media Center Edition want zo heet Microsofts brakke poging daartoe al) die draadloos contact heeft met een nieuwe iPod _/-\o_
en dit is dan geen flame? Media Center staat toch verder dan Frontrow ??

• Maverick
  • Laatst online: 13-02 23:05
Ik hoop idd ook dat het em is, maar je weet het niet zeker natuurlijk, als dit hem wel wordt dan ben ik wel benieuwd naar de features, als hij mpeg4 (xvid divx) af kan spelen en meer dan 5 uur video af kan spelen dan ga ik hem zeker halen, anders denk ik dat ik toch iets anders dan aple zoek.

PSN: DutchTrickle PVoutput

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-02 11:29

alienfruit

the alien you never expected

Hopelijk wordt geen iPod of MacMini maar gewoon weer een nieuwe gadget! :+ Niet de zoveelste iPod (begint eentonig te worden) dus maar iets totaal vernieuwend van mij part een autonavigatie systeem de Apple way ;-)

[ Voor 9% gewijzigd door alienfruit op 24-02-2006 15:32 ]

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online
Dat is er al, het wordt alleen verkocht onder de naam TomTom ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-01 14:07

sjaakaq

It might get loud

Een nieuwe iPod...dat zou wel erg snel zijn, zeker als ze dan de "oude" 5G eruit doen...die heeft dan 6 maandne bestaan ofzo...

leoaq.fm // Jeune Loop

• Blaxje
Het plaatje van de zogenaamde Video iPod lijkt mij fake. Apple komt vast met iets nieuws. "Fun new products" doelt niet op een iPod.

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 12:00

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Ze hebben het wel al een tijdje over een iTablet gehad op rumor-sites. Apple heeft ook een multi-touchscreen technologie gepatenteerd. Hoewel het waarschijnlijker is dat dit om een MacBook, Mac Mini of ipod gaat, zou het wel een stunt kunnen zijn als ze met zoiets komen. :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

• Blaxje
mOrPhie schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:50:
Ze hebben het wel al een tijdje over een iTablet gehad op rumor-sites. Apple heeft ook een multi-touchscreen technologie gepatenteerd. Hoewel het waarschijnlijker is dat dit om een MacBook, Mac Mini of ipod gaat, zou het wel een stunt kunnen zijn als ze met zoiets komen. :)
Verwacht dat wel ergens dit jaar. Maar 28 februari lijkt me kortdag.

Verwijderd

Blaxje schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 16:13:
Het plaatje van de zogenaamde Video iPod lijkt mij fake.
Mij ook, als je de connecto rechts bekijkt lijkt die ongeveer even groot als een "normale" ipod connector. Het betreft dan dus een heel klein scherm...

• Maverick
redelijk offtopic, maar ook een beetje ontopic, kwam deze toevallig net tegen http://www.youtube.com/wa...%2Dmacworld%2Dbloopers%2F ook bij steve gaat het niet altijd 100% goed op het podium ;)
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 18:41:
[...]
Mij ook, als je de connecto rechts bekijkt lijkt die ongeveer even groot als een "normale" ipod connector. Het betreft dan dus een heel klein scherm...
dat lijkt me wel mee te vallen als je de verhouding van de connector op een andere ipod ziet:
Afbeeldingslocatie: http://www.cuk.ch/redac/totheend/imgtxt23/ipod_connector_b.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door Maverick op 24-02-2006 19:08 ]

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dat plaatje van de zogenaamde Video iPod is inderdaad wel erg fake. De productcode die erop staat (M8719Z/A), is van Mac OS X Server 10.2

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Maverick schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:05:
dat lijkt me wel mee te vallen als je de verhouding van de connector op een andere ipod ziet
Al vergeleken met de ipod video. Want daarvan is het scherm namelijk wel even groot!

• Maverick
Verwijderd schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:14:
[...]

Al vergeleken met de ipod video. Want daarvan is het scherm namelijk wel even groot!
het scherm verschilt wel, maar de omvang van de behuizing is vrijwel gelijk geloof ik

• Maverick
Afbeeldingslocatie: http://www.macshrine.com/wp-content/uploads/2006/02/ipodvideo.jpg
Nieuw plaatje opgedoken online

• Blaxje
Sodemieter, dat ziet er niet slecht uit. :9~

En ook behoorlijk Apple-style. Jammer dat de display uitstaat.
Dit lijkt toch echt meer op de 'real deal'. Ben erg benieuwd naar de 28ste.

[ Voor 68% gewijzigd door Blaxje op 24-02-2006 19:51 ]

• PeteyP
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-09-2021
Daedalus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:08:
Dat plaatje van de zogenaamde Video iPod is inderdaad wel erg fake. De productcode die erop staat (M8719Z/A), is van Mac OS X Server 10.2
Die 8 is volgens velen een B, en zoals ook veel mensen al hebben duidelijk gemaakt, als deze fake is dan kan iemand op deze aardkloot onmogelijk goed photoshoppen!!

Ben erg benieuwd, zou dan de eerste iPod zijn die ik ook erg aantrekkelijk ga vinden :D

• awwexl
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-02-2025
Bron?

• JeroenGans
Zie de URL van het plaatje :? http://www.macshrine.com/...ads/2006/02/ipodvideo.jpg Macshrine.com dus!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Het is gewoon een verlaat verjaardagsfeestje van Steve :Y)

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 12:00

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

Wel raar dat ze het de ipod-video noemen in de bestandsnaam. Het komt mij over als een 10 of 11 inch tablet namelijk. (de iTablet)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Verwijderd

Ik hoop op een apple PDA!

Zou echt tijd worden dat ze zo'n ding op de markt brengen. Zou me ook neits verbazen als dat de 28'e gebeurd

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Bovenstaande foto is, denk ik, nep.
Afbeeldingslocatie: http://www.blogeek.ch/images/news/ipodvideo.gif
Ik weet het niet zeker hoor, maar hij zou nep kunnen zijn. ;)

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

* Canaria hoopt op een Apple pda :9
Dat zou het iCal icoontje in de uitnodiging wel verklaren :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• Blaxje
Hertog schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:57:
[afbeelding]
Inderdaad, goed gespot.

• justinb81
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-02 22:07
www.newton.com
Ik hoop zo dat het een PDA is, dat mijn Palm klaar ligt om uit het raam geslingerd te worden.

[ Voor 7% gewijzigd door justinb81 op 24-02-2006 23:14 ]

Verwijderd

Breng hem nou gewoon uit! :9
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a87/johnmhinds/iTablet.jpg

Bron: Deze plaatjes heb ik spijtig genoeg van een fotoshop contest (op engadget.com)
http://www.engadget.com/2...toshop-showdown/#comments

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 00:36 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 00:34:
Breng hem nou gewoon uit! :9
[afbeelding]

Bron: Deze plaatjes heb ik spijtig genoeg van een fotoshop contest (op engadget.com)
http://www.engadget.com/2...toshop-showdown/#comments
Niks nieuws dit gewoon een tablet pc alleen dan met een Apple design, voorzover je nog iets kunt designen aangezien ongeveer de hele voorkant uit een display bestaat :).

• Liegebeest
Eenieder die wil discussieren over of die foto's wel of niet echt zijn zou ik uit willen nodigen hier heen te gaan. Daar zijn ze al meer dan 35 pagina's bezig :D

Op die fiets blijft deze thread was bescheidener :)

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Leuke foksuk vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1069.gif

De iPod hype kent nog steeds zijn grens niet.. Als je dat topic op macrumors alleen al ziet... Mensen kunnen niet eens meer een paar daagjes wachten op het echte nieuws maar schrijven al pagina's vol over een enkel gerucht.

Verwijderd

is dat event ergens live te volgen op de 28e ?

• GR1221
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-02 19:39
Ik hoop écht dat het geen iPod nieuws maar Macbook nieuws wordt, maar ergens heb ik het gevoel dat dat niet zo zal zijn :'(

• Blaxje
Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:25:
is dat event ergens live te volgen op de 28e ?
Niet live streaming. Maar verschillende websites zoals iLounge zullen hun website live updaten zodra er nieuws beschikbaar is.

• Nietzman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 10:27

Nietzman

Woei!

HyperioN. schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 14:11:
Mensen kunnen niet eens meer een paar daagjes wachten op het echte nieuws maar schrijven al pagina's vol over een enkel gerucht.
Dat is Apple nou eenmaal. Staat volkomen los van de iPod hype, zo gaat het al jaren. :).

Verwijderd

justinb81 schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 23:13:
www.newton.com
Ik hoop zo dat het een PDA is, dat mijn Palm klaar ligt om uit het raam geslingerd te worden.
Gelieve je Palm in mijn armen te slingeren :D, ik zal er dan goed zorg voor dragen :P.

Een Tablet heeft wel een hoge gadget waarde nogsteeds in mijn optiek en zou dus goed passen bij het image wat op dit moment rond Apple hangt.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2006 15:24 ]

• t-h
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-12-2025

t-h

Verwijderd schreef op zaterdag 25 februari 2006 @ 15:22:
[...]

Gelieve je Palm in mijn armen te slingeren :D, ik zal er dan goed zorg voor dragen :P.

Een Tablet heeft wel een hoge gadget waarde nogsteeds in mijn optiek en zou dus goed passen bij het image wat op dit moment rond Apple hangt.
een gadget-waarde? ok, de iPod is een echte gadget (net als een gewone MP3-speler trouwens). een macintosh computer wil ik echter geen gadget noemen, het zijn gewone comuters in een wat mooier hoesje en een simpeler, doch compleet besturingssysteem. dat is waar Apple voor staat, niet voor een hoge gadget-waarde.

voor de geinteresseerden:
geen (intel) iBook, wel een Mac mini (intel), geen nieuwe iPod (is het te vroeg voor gezien de G5 nog keihard verkoopt) en wel een iPod Boombox. Redelijk betrouwbaar ditmaal gezien het is afgeleid uit wat er in het Verre Oosten gebeurd.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1556

[ Voor 4% gewijzigd door t-h op 26-02-2006 13:04 ]

• JeroenGans
T-H schreef op zondag 26 februari 2006 @ 13:03:
[...]

een gadget-waarde? ok, de iPod is een echte gadget (net als een gewone MP3-speler trouwens). een macintosh computer wil ik echter geen gadget noemen, het zijn gewone comuters in een wat mooier hoesje en een simpeler, doch compleet besturingssysteem. dat is waar Apple voor staat, niet voor een hoge gadget-waarde.

voor de geinteresseerden:
geen (intel) iBook, wel een Mac mini (intel), geen nieuwe iPod (is het te vroeg voor gezien de G5 nog keihard verkoopt) en wel een iPod Boombox. Redelijk betrouwbaar ditmaal gezien het is afgeleid uit wat er in het Verre Oosten gebeurd.
http://www.appleinsider.com/article.php?id=1556
Oef.. dat doet pijn.. :'( Had gehoopt op een Intel iBook.. verdorie.. mag ik nog een maand wachten... 8)

• BHQ
  • Laatst online: 13-02 18:12

BHQ

Een Apple PDA zou wel kewl zijn idd :)

-edit- jammer, niet dus ;(

[ Voor 29% gewijzigd door BHQ op 26-02-2006 13:23 ]

Verwijderd

rustig maar over die nieuwe iBook en apple PDA. Het is de 28e nog niet..... >_>

Verwijderd

Een apple boombox is het domste wat ik ooit gehoord heb

• JeroenGans
Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:08:
Zeg dat wel.. dan koop je toch gwoon een Logitech Boombox o.i.d. Ze zullen die van Apple nooit kopen, die gaan er dan €100,- voor vragen, terwijl ze ook voor €60,- bij de pc shop op de hoek te krijgen zijn!
Klik!

Verwijderd

JeroenGans schreef op zondag 26 februari 2006 @ 16:21:
Zeg dat wel.. dan koop je toch gwoon een Logitech Boombox o.i.d. Ze zullen die van Apple nooit kopen, die gaan er dan €100,- voor vragen, terwijl ze ook voor €60,- bij de pc shop op de hoek te krijgen zijn!
Klik!
Dat is een van de meest onzinnige stukjes hardware op de markt. Dan koop je dus een apparaat dat het allemaal net niet kan. Net niet draagbaar, net niet goed kamervullend geluid. Zo'n boombox is de verzameling van alle nadelen van volwaardige apparaten.

• JeroenGans
Hertog schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 21:57:
[afbeelding]
nouwja, nep.. Nu ik er nog eens goed naar kijk, dat laminaatvloertje wat eronder ligt, volgens mij kloppen dan de verhoudeingen niet meer, de iPod Video is niet zo groot dat hij 4 stroken overlapt. Tenzij hier heel erg veel gesoept is (heb zelf weinig ervaring met Photoshop, maar het is in ieder geval twijfelachtig)

• PeteyP
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-09-2021
een filmpje op macrumors maakt ook duidelijk dat de andere foto fake is!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 21:37
en een Nederlandse nog wel!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
??? -> http://www.newton.com/ kom ik op apple uit :) iemand die het gerucht kan aansterke?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Jannis
  • Laatst online: 07-02 14:14
-nickx- schreef op zondag 26 februari 2006 @ 21:13:
??? -> http://www.newton.com/ kom ik op apple uit :) iemand die het gerucht kan aansterke?
Newton.com staat volgens whois al sinds 1994 geregistreerd, zelfde periode dat Apple met de Apple Newton kwam (http://en.wikipedia.org/wiki/Apple_Newton)

[ Voor 41% gewijzigd door Jannis op 26-02-2006 21:18 ]

• Hertog

Hertog

Aut bibat, aut abeat

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 15:08:
De geruchtensites proberen het nog steeds spannend te maken met uitspraken als 'a radical new approach' en zo. Ik vraag me echt af wat er zo radicaal vernieuwend en spannend aan een boombox kan zijn. Ik ga hem niet kopen, maar nieuwsgierig ben ik wel ;)

Verwijderd

Laat Apple een keer lief voor me zijn en breng een intel iBook uit!

• BHQ
  • Laatst online: 13-02 18:12

BHQ

Ach ja, over 2 dagen weten we alles :)

• naaa
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-01-2024

naaa

As an angel hits the ground

Als ze een nieuwe versie van de Mac Mini hebben, iets goedkoper en waar DDR2 geheugen in kan, ben ik gelukkig...

offtopic:
*me staat op het punt een Mac Mini aan te schaffen, maar heeft nog een leuk GeIL 1024mb DDR2 module liggen. Die twee zou ik willen combineren :+

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

En hier het filmpje voor als mensen het gemist hebben :P

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Mag ik de Nederlander die het voor mekaar heeft gekregen de hele apple-rumor wereld op zijn kop te zetten feliciteren met zijn geweldige prestatie. _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2006 23:41 ]

Verwijderd

Ik hoop dat het waar is van die Mac mini. (hierboven beweert iemand dat dit het meeste kans heeft)

Het jeukt al langer om die mini aan te schaffen (ben nog geen mac gebruiker) omdat het zo een fanstastisch mooi apparaat is.

Alleen heb ik gehoord dat de nieuwe mac mini een 3.5" hard disk krijgt. (daar kan ik na lang beraad eventueel nog mee leven. Het verprutst wel de hele mini form factor, maar goed, goedkopere schijven, meer opslag en sneller) Maar ik heb ook ergens gelezen dat er eventueel een ipod dock inkomt. En laat dit geen waar zijn aub. Ik heb geen ipod en heb ook geen zin in zo een ugly sleuf op de boven kant van zo een stylisch apparaat als de mini. Hopelijk komt het als optie en kan ook gekozen worden voor een dock loze mac mini. Verder kunnen ze er weinig slechts mee doen als ze niet te veel afwijken van het huidige uitzicht (alleen wat groter wegens de schijf dan)

En liefst een micro-in (voip) That's about it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2006 @ 23:33:
Mag ik de Nederlander die het voor mekaar heeft gekregen de hele apple-rumor wereld op zijn kop te zetten feliciteren met zijn geweldige prestatie. _/-\o_
1. Het zo natuurlijk ook een Belg kunnen zijn, hé! ;)
Is dit filmpje nu eigenlijk de 'The-Making-of' of is het eigenlijk 'Hoe-het-gemaakt-zou-kunnen-worden'?

2. Waarom is iedereen zo negatief over dat HiFi- systeem, als het geluid luid en goed genoeg is(Apple kennende zal dat wel zo zijn...), het design mooi is(Apple kennende zal dat wel zo zijn...) en de prijs meevalt(Apple kennende zal dat wel NIET zo zijn...) en er is een mooi ingewerkte aansluiting voor je iPod, is dit toch het perfecte HiFi-systeem? Of heb ik iets over het hoofd gezien?

• Liegebeest
Het is een filmpje over "hoe het kan", want er zitten wel degelijk een aantal verschillen tussen het origineel en het eindresultaat van het filmpje (let bijvoorbeeld op de kanji op de sticker).

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Het zal wel nep zijn, maar indien men zo'n iPod maakt is dat direct de heilige graal van de portable muziekspelers. Dan kan de iPod-hype nog rustig 2 jaar langer duren (en dan hebben we 6 jaar iPod-hype gehad, een record).

Want volgens mij wilt iedereen wel zo'n iPod, en als Apple weet wat men wilt, waarom zouden ze dat dan niet maken?
Maar dan moet de LED wel een touch-screen zijn zodat je je clickwheel weer kan oproepen. :P

Verwijderd

Ecteinascidin schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:54:
Want volgens mij wilt iedereen wel zo'n iPod, en als Apple weet wat men wilt, waarom zouden ze dat dan niet maken?
Het lijkt me eerder dat geen hond er op zit te wachten dan dat iedereen er een zou willen.

Waar baseer ik dat op: Ik heb geen behoefte aan de video en foto functie van mijn iPod, het is leuk dat het erop zit, maar ik doe er geen drol mee. Ik heb zo'n ding voor muziek tijdens het sporten en voor in de bus. Maar een filmpje kijken (of organizer werk geblaat) doe ik er toch niet mee.

En ik denk dat ik daar lang niet de enige in ben. Kijk maar eens om je heen in de bus, het overgrote merendeel zit een krantje te lezen met muziek op zijn kop. Kijk naar de olympische spelen, ik zie daar ook de meerwaarde van een groot touchscreen terug.

Het is enkel een geilheids factor wat hier een rol speelt, en die is vrij subjectief. Ik vind juist de originele vorm van de iPod mooi, en Apple doet er veel aan om die vorm te handhaven.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Daar heb je gelijk in, maar daar zal Apple het niet mee eens zijn. Daarmee boor je namelijk geen nieuwe markten aan. Want volgens datzelfde betoog is een kleurenscherm en camerafunctionaliteit en video niet nodig. Dat klopt wel, maar als men bij de 4G (zwart/wit) was blijven hangen was de iPod hype wel een beetje afgelopen nu.

Ik zou zo'n nieuwe iPod direct kopen, omdat ik in de trein wel eens wat anders wil zien (of op vakantie foto's kan bladeren). En voor mensen die inderdaad alleen maar muziek willen.... is er de nano. :)

De vraag is dus meer hoeveel zo'n groot scherm kost. Volgens mij dermate weinig dat het an sich gerechtvaardigd te houden om de prijs op 329 euro te houden. Maar of zo'n apparaatje morgen verschijnt, ik denk het niet...

• Maverick
Ecteinascidin schreef op maandag 27 februari 2006 @ 12:33:
De vraag is dus meer hoeveel zo'n groot scherm kost. Volgens mij dermate weinig dat het an sich gerechtvaardigd te houden om de prijs op 329 euro te houden. Maar of zo'n apparaatje morgen verschijnt, ik denk het niet...
Ik denk wel dat ALS ie er komt hij meer in de richting van de 399 of meer zal gaan. Morgen al, wat spannend :+ Achja als ie niet komt is er altijd nog de MS Origami :Y)

• Whieee
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

het artikelnummer op de sticker is van MacOS X 10.2 Jaguar, dus het lijkt me sterk ;)

Launching containers into space

• Daedalus
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Whieee schreef op maandag 27 februari 2006 @ 13:44:
[...]het artikelnummer op de sticker is van MacOS X 10.2 Jaguar, dus het lijkt me sterk ;)
Daedalus schreef op vrijdag 24 februari 2006 @ 19:08:
O-)

• Whieee
  • Laatst online: 05-02 18:56

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Launching containers into space

• Blaxje
Dit gaat nog leuk worden morgen.
De 'making-of' video schijnt fake te zijn omdat er verschillende dingen niet kloppen zoals bijv. de sticker:

Afbeeldingslocatie: http://www.macshrine.com/wp-content/uploads/2006/02/videoagainstpicture.jpg

Wat een droog gespeculeer allemaal. Gelukkig is het na morgen over.

Verwijderd

leuk detail in het Origami filmpje is dat je op de LCD schermen OS X ziet met Logic :D en een Mac Mini in beeld komt :D

www.advance-studios.com/corne/origami_macmini.png

Verwijderd

Blaxje schreef op maandag 27 februari 2006 @ 14:17:
Dit gaat nog leuk worden morgen.
De 'making-of' video schijnt fake te zijn omdat er verschillende dingen niet kloppen zoals bijv. de sticker:

[afbeelding]
Tsja, wie zegt dat het filmpje gemaakt is tijdens de creatie van de originele foto? Het filmpje kan net zo goed gemaakt zijn om te laten zien hoe de originele foto gemaakt was. Het kan natuurlijk ook een showcase van iemand anders zijn die laat zien dat je dit makkelijk kan neppen, wat nog niet wil zeggen dat het inderdaad nep is.

Verwijderd

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=71747&start=120

Een MacOSX.nl user heeft de fake iPod video + film gemaakt!

Verwijderd

cailin_coilleach schreef op maandag 27 februari 2006 @ 11:38:
Het is een filmpje over "hoe het kan", want er zitten wel degelijk een aantal verschillen tussen het origineel en het eindresultaat van het filmpje (let bijvoorbeeld op de kanji op de sticker).
Ik heb er inderdaad ook opgelet maar zag geen verschilling in het Kanji, maar wel:

1. de zwarte scribbel rechtsonder is anders op de foto dan de maker van 't filmpje freehand maakt
2. op de streepjescode sticker staat het getal 7 op de 'orginele' foto maar niet in het filmpje.

Er zitten dus nog wat haken en ogen aan; al lijkt het me zeer waarschijnlijk dat het filmpje echt is... al dacht ik dat in eerste instantie van de foto ook... Aaaaaaagh 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2006 16:13 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.