HTC Prophet (i-mate JAMin, Qtek S200, SPV M600)

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 9.162 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:09
Zijn hier handleindingen voor te vinden? Hoe e.e.a in te stellen? Op mijn werk hebben we ook een exchange server en wanneer ik mijn Qtek via usbkabel en active sync aansluit haald hij keurig mijn mail op. Maar ik zou het ook wel willen gebruiken via GPRS, dat wanneer ik in de bus zit nog mijn mail kan gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

CLB schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 17:41:
[...]

Hoe moet je dat precies uitvoeren? Ik weet hoe ik kan 'benchmarken'
maar moet dat nog met 'n speciaal filmpje op speciale instellingen?
Moet je 10 seconden een filmpje spelen of 30 minuten..?

Mijne staat bij TCPMP op 225 MHz dus wil wel eens wat checken...?
(als ik 4 seconden benchmark heb ik namelijk 'n average speed van 492%, bij 6,5 minuut van 212% en bij 24 minuten 215%)

TCPMP Version 0.66 Benchmark Results

Average Speed 215.77%
Video Frames 78474
Audio Samples 75418030
Amount of Data 107576 KB

Bench. Time 24:14.772
Bench. Frame Rate 53.94
Bench. Sample Rate 51842
Bench. Data Rate 605 kbit/s

Original Time 52:18.959
Original Frame Rate 25.00
Original Sample Rate 24000
Original Data Rate 280 kbit/s

URL \Storage Card\Shizzle\Video's\Films\Aeon Flux.mp4
Size 189300655
Platform PocketPC
OS Version 5.01
OEM Info PM300
Clock speed 226 Mhz
Video output Raw FrameBuffer 240x320 16bits Lookup
Audio output Wave Output 24000Hz 16Bits 1Ch.

---------------------------------------
checksum of this file: 00c74bee4f7ccf6e
CLB las net Binneties topicje nog door :9

[ Voor 5% gewijzigd door CLB op 09-06-2006 17:28 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb ook even een soort van benchmark gedraaid en dit is het resultaat:
TCPMP Version 0.71 Benchmark Results

Average Speed 200.42%
Video Frames 14239
Audio Samples 25197565
Amount of Data 27944 KB

Bench. Time 4:44.177
Bench. Frame Rate 50.11
Bench. Sample Rate 88669
Bench. Data Rate 805 kbit/s

Original Time 9:29.559
Original Frame Rate 25.00
Original Sample Rate 44100
Original Data Rate 401 kbit/s

URL \Storage Card\Film\****.avi
Size 90379458
Platform PocketPC
OS Version 5.01
OEM Info PM300
Clock speed 225 Mhz
Video output Raw FrameBuffer 240x320 16bits Lookup
Video zoom 180x320 -> 180x320
Audio output Wave Output 44100Hz 16Bits 2Ch.
Ik heb mijn toetsel echt op 240 mhz ingesteld, hoe komt het dan hij 225 mhz aangeeft?
Wat ik ook zie in de verschillende uitslagen is dat de S200 sneller is bij een lagere bitrate (CLB heeft de bitrate een stukje lager dan mij).
Heb wel lekker een nieuwere versie van TCPMP _/-\o_

@CLB, ik zag net ook dat er nog een paar berichten bij waren gekomen.

[ Voor 10% gewijzigd door Binnetie op 10-06-2006 00:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Binnetie schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 16:10:
Zijn hier handleindingen voor te vinden? Hoe e.e.a in te stellen? Op mijn werk hebben we ook een exchange server en wanneer ik mijn Qtek via usbkabel en active sync aansluit haald hij keurig mijn mail op. Maar ik zou het ook wel willen gebruiken via GPRS, dat wanneer ik in de bus zit nog mijn mail kan gebruiken...
Hier staat een goede uitleg: http://msmobiles.com/news.php/4899.html.
Binnetie schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 00:36:
Ik heb ook even een soort van benchmark gedraaid en dit is het resultaat:

[...]

Ik heb mijn toetsel echt op 240 mhz ingesteld, hoe komt het dan hij 225 mhz aangeeft?
Dat schijnt TCPMP altijd te doen, een foutje van dat programma :?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hello,

Ik heb een carkit FWD audio 2000, en ben geïntresseerd om deze Qtek te kopen.
Maar ik kan nergens een houder vinden voor deze phone voor mijn carkit.

Iemand een idee of dit bestaat en/of gebruikt?

Laat hij dan ook op?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via pdashop:
Veripart Active Holder MDA Compact + Mount Set €
39,00
1 x Veripart Active Car Holder MDA compact
1 x HR Richter Mountset

Werkt supers, weet aleen ff niet meer het nummer, maar die moet het doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik heb per ongeluk een hard reset gedaan van m'n Prophet. Don't ask! En alles was net helemaal goed ingesteld :/

Anyway, ik gebruik dus de nieuwste Dopod ROM en die is echt snel, heel snel! Ik heb nu dus SPB erop gezet, maar daar wordt die dus echt veel trager van. Dus wie heeft er een alternatief. Ik heb eigenlijk alleen een goede batterijmeter en taskmanager nodig (op zich is de balk met icoontjes op het startscherm ook wel handig :))...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:15:
Via pdashop:
Veripart Active Holder MDA Compact + Mount Set €
39,00
1 x Veripart Active Car Holder MDA compact
1 x HR Richter Mountset

Werkt supers, weet aleen ff niet meer het nummer, maar die moet het doen :)
Dit is idd een houder, maar niet datgene wat ik zoek.

Ik heb namelijk een ingebouwde carkit. Er loopt een kabeltje van die carkit naar een houder die gomonteerd is op mijn dashboard. Je kan die houder vervangen door een andere houder voor een andere GSM, en dan hoef je enkel die kabel los te schroeven, en in de nieuwe houder terug in te schroeven, zodat je nog altijd je ingebouwde carkit kunt gebruiken.
Maar ik vind nergens zo een houder voor de Qtek S200...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:45:
Ik heb per ongeluk een hard reset gedaan van m'n Prophet. Don't ask! En alles was net helemaal goed ingesteld :/

Anyway, ik gebruik dus de nieuwste Dopod ROM en die is echt snel, heel snel! Ik heb nu dus SPB erop gezet, maar daar wordt die dus echt veel trager van. Dus wie heeft er een alternatief. Ik heb eigenlijk alleen een goede batterijmeter en taskmanager nodig (op zich is de balk met icoontjes op het startscherm ook wel handig :))...
Magic Button als task manager en Resco Explorer (incl. registry editor) als today-addin met o.a. batterijmeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielsracing
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-09 16:24
Hoedje schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 16:45:

Perongeluk een hard-reset.... :P
Nee dat is serieus klote. Programma wat je zoekt is WisBar Advance, ff googlen en je hebt 'm zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben een aantal dagen bezig geweest om het vodafone live portal op mijn S200 te kunnen openen,
de instellingen bleken niet compleet zoals vodafone of qtek ze aanlevert.
Hieronder een tutorial voor het goed handmatig instellen van je S200 voor Vodafone Live.

Stel eerst je vodafone gprs in:

Kies Start---> instellingen
Tabblad verbindingen
kies verbindingen
kies een nieuwe modemverbinding toevoegen
Naam:Vodafone GPRS
Modem: Mobiel Verbinding (GPRS)
Kies volgende
Naam toegangspunt: live.vodafone.com
Kies volgende
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone
Domein leeg laten
Kies voltooien.
Kies nu het tabblad algemeen en geef de instellingen de naam Vodafone GPRS.
kies OK.

Je GPRS verbinding is nu geconfigureerd, je kan nu browsen op het internet, browsen op wsp://live.vodafone.com is nu nog niet mogelijk.
Om dit mogelijk te maken volg de volgende stappen:

Kies wederom Start----> Instellingen
Tabblad verbindingen
Kies verbindingen
Kies onder het kopje Vodafone GPRS
Mijn proxyserver instellen
vink beide hokjes aan
Kies Geavanceerd.
Kies Wap
Vul in bij server 192.168.251.150
Vul in bij poort: 9201
Kies nu 5x OK
Je bent nu terug in het today scherm
Open internet explorer en vul de volgende link in:
[url]wsp://mobile.vodafone.nl/[/url]

Het Vodafone Live Portal zal nu openen.

Succes

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2006 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 12:10:
[...]

werkt, gewoon in de IE invoeren dan opend hij het met mediaplayer (heb ook tcpmp, maar nog niet gekeken of het daarmee werkt) Krijg wel om de 30 sec dat hij gaat bufferen, (96kbps), geen idee of dat ook anders kan.
Sorry, ik had gewoon over je reply heengelezen :o

Ik zal het snel even proberen en posten of het werkte :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Nielsracing schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 21:43:
[...]

Perongeluk een hard-reset.... :P
Nee dat is serieus klote. Programma wat je zoekt is WisBar Advance, ff googlen en je hebt 'm zo.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 juni 2006 @ 19:16:
[...]
Magic Button als task manager en Resco Explorer (incl. registry editor) als today-addin met o.a. batterijmeter.
Ik ga het allebei even proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op zondag 11 juni 2006 @ 11:18:
Ik ga het allebei even proberen :)
Laat even jouw ervaringen weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu ook sinds een paar dagen een Qtek S200 NL, echt gaaf ding :D.
Alleen krijg me adapt 700 nog niet werkend. Kan alleen uit com 6 en 7 kiezen, helaas ziet tomtom 5.21 die niet. Ben er al 2 dagen mee bezig maar nog steeds geen succes :(.
Hebben meerdere mensen die probleem gehad ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nope, bij mij ging het in 1x. Ik heb gewoon de tutorial gevolgd die in het HTC Wizard topic staat:
1) Zet de GPS receiver aan.

2) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > Devices (tabblad)" en voer de volgende stappen uit:

-Kies de optie "New Partnership".
-Laat je Wizard zoeken naar andere Bluetooth Devices, selecteer je GPS receiver.
-Zet een vinkje voor "Serial Port" en druk op Finish.

3) Ga naar "Comm Manager > Settings > Bluetooth Settings... > COM Ports (tabblad)"

-Kies de optie "New Outgoing Port"; voer hier "COM6" in. Deze COM poort zal nu automatisch gekoppeld worden aan je GPS device. Zet géén vinkje voor de optie "Secure Connection".
-Stel nu de "Incoming Port" in op "COM7"

4) Schakel de HTC Wizard uit (dit doe je door de uitschakel toets 5 seconden ingedrukt te houden) en vervolgens weer in.

5) Start TomTom Navigator op zonder hieraan vooraf Bluetooth aan te zetten. Dit doet TomTom namelijk automatisch. Voer tot slot de volgende stappen uit:

-Wijzig Voorkeuren, Toon GPS-status > Stel in > Andere Draadloze GPS
-Klik de melding betreffende het verbinding maken met je GPS device weg, dit heeft immers al reeds plaatsgevonden.
-Selecteer COM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm er zitten twee kleine krasjes/ deukjes in mn S200 aan de zijkant.
Pfff pech zeg, mja ze zijn wel heel klein en andere zien 't denk niet eens :'(

@ Hoedje: I ask...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:47
Ik heb nu al iets van een week zo'n siliconen hoesjes + bijhorend klepje en kan zegge ndat dit zeker ene aanrader is :)

Past heel mooi en makkelijk in gebruik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 11 juni 2006 @ 19:06:
Hmm er zitten twee kleine krasjes/ deukjes in mn S200 aan de zijkant.
Pfff pech zeg, mja ze zijn wel heel klein en andere zien 't denk niet eens :'(

@ Hoedje: I ask...
Inderdaad, zo'n silicone hoesje is perfect. Ik heb een matzwarte om mijn M600 heen zitten en hij is slechts 0,7mm dik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:20

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Verwijderd schreef op vrijdag 09 juni 2006 @ 08:58:
[...]
Een hidden SSID kan mogelijk voor verbindingsproblemen zorgen met WEP.
een paar dagen later is het me dus nog steeds niet gelukt, het is me een absolute doorn in het oog. Batterij overleeft het nèt 1 dag, want zit de hele dag dus te prutsen.

Hidden ssid?....waar zou ik die vinden?....Kun je ook je telefoon updaten ofzo...heb nu de nederlandse versie, maar misschien is die wel f*cked up ofzo?.....dat hij daarom niet lekker loopt. Zitten bijvoorbeeld ook genoeg spelfouten op mijn phone.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
/me Hoedje baalt...

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/2893/afbeelding0076qn.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img503.imageshack.us/img503/549/afbeelding0061lb.jpg

Het touchscreen is kapot, maar verder is het scherm nog wel helemaal goed. Ik had em gewoon in m'n zak zitten, ik haal em eruit en dit... Dammit nog geen maand oud en nu niet meer verzekerd :( ;( (Magician was een jaar lang wél verzekerd).

[ Voor 27% gewijzigd door Hoedje op 12-06-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
nomad85 schreef op zondag 11 juni 2006 @ 23:57:
[...]
een paar dagen later is het me dus nog steeds niet gelukt, het is me een absolute doorn in het oog. Batterij overleeft het nèt 1 dag, want zit de hele dag dus te prutsen.

Hidden ssid?....waar zou ik die vinden?....Kun je ook je telefoon updaten ofzo...heb nu de nederlandse versie, maar misschien is die wel f*cked up ofzo?.....dat hij daarom niet lekker loopt. Zitten bijvoorbeeld ook genoeg spelfouten op mijn phone.
Mja, ik heb ook de nederlandse versie en ik vind hem niet fucked up hoor :P Ja, er zitten soms gekke vertalingen in, daar ben ik het met je eens. Verder heb ik helemaal geen klachten, ik heb ook een hidden SSID en dat werkt prima. Gebruik verder geen beveilging zoals WEP, WPA of wat ook.
Hoedje schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:31:
/me Hoedje baalt...

[afbeelding]

[afbeelding]

Het touchscreen is kapot, maar verder is het scherm nog wel helemaal goed. Ik had em gewoon in m'n zak zitten, ik haal em eruit en dit... Dammit nog geen maand oud en nu niet meer verzekerd :( ;( (Magician was een jaar lang wél verzekerd).
Dat zuigt indd :X Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten.. Geen speciale dingen mee gebeurd toen ie in je zak zat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
J0YR1D3R schreef op maandag 12 juni 2006 @ 18:38:
Dat zuigt indd :X Ben benieuwd wat zoiets gaat kosten.. Geen speciale dingen mee gebeurd toen ie in je zak zat?
Nee, ik zat in de auto en had verder een vrij ruime korte broek aan met grote zakken en geen andere spullen in die zak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op zondag 11 juni 2006 @ 15:57:
Nope, bij mij ging het in 1x. Ik heb gewoon de tutorial gevolgd die in het HTC Wizard topic staat:

[...]
Tomtom werkt nu goed, had versie 5.000 |:( .

Ik gebruikte me vorige telefoon ook als wekker (nokia 6230i) , wordt met me qtek s200 niet wakker van die alarm functie :(.
Hebben jullie nog tips welk progamma je daar goed voor kan gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:40

timovd

Voorsprong door techniek

Hoedje, als ik jou was zou ik maar flink gaan klagen met als argument dat het apparaat daar wel tegen moet kunnen. Je kunt het iig proberen. Laat het er iig niet bij zitten.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

timow schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:21:
Hoedje, als ik jou was zou ik maar flink gaan klagen met als argument dat het apparaat daar wel tegen moet kunnen. Je kunt het iig proberen. Laat het er iig niet bij zitten.
Idd zeg... wat mega zonde.. oei ik zou echt gek worden :X

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DeMoN schreef op maandag 12 juni 2006 @ 21:32:
[...]
Idd zeg... wat mega zonde.. oei ik zou echt gek worden :X
Dat was ik ook even, maar zo erg is het ook weer niet (zie jouw ondertitel ;) ).

En het kost maar iets van 30 euro om het te fixen....
want ik heb inmiddels al een oplossing gevonden :7 :

Een nieuw touchscreen & Handleiding om em uit elkaar te halen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 12-06-2006 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm succes ermee!
En laat (me) ff weten of t gelukt is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 12-09 13:29
@bopitje :

kijk eens naar deze link http://www.codecity.net/prodctappc_beta.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hé heb een vraag over mijn wlan.....mijn router heeft (althans zo lijkt het) het "g" netwerk en niet "b".....maakt dat uit. Mijn S200 vind mijn router wel, zegt: beschikbaar, maar kan vervolgens niet connecten. Ik heb een belkin54g router. Iemand die hier iets over weet, probeer nu precies een week mijn wlan voor elkaar te krijgen, maar het lukt me niet!

thanks a million,

Martijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

nomad85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:22:
Hé heb een vraag over mijn wlan.....mijn router heeft (althans zo lijkt het) het "g" netwerk en niet "b".....maakt dat uit. Mijn S200 vind mijn router wel, zegt: beschikbaar, maar kan vervolgens niet connecten. Ik heb een belkin54g router. Iemand die hier iets over weet, probeer nu precies een week mijn wlan voor elkaar te krijgen, maar het lukt me niet!

thanks a million,

Martijn
Nee, maakt niks uit, je Qtek kan B en G aan.
Ik draai thuis mijn S200 op een 128 bits WEP netwerk incl MAC filtering en op mijn werk zit ik via een WPA-PSK beveiliging online.
Thuis trouwens B en op mijn werk G dus het moet echt werken hoor..

Woei mijn S200 draait nu btw op 248Mhz volgens TCPMP >:) >:)
Worms draait nu iets lekkerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Het is ondertussen echt onmogelijk gebleken. Heb deze telefoon toch gekocht vanwege wlan en ik krijg het echt niet voor elkaar. Heb er nu zeker 15 uur in gestoken en qtek gebeld, gemaild etc. Hun reactie is bedroevend en wat ze aan nuttige info verstuurd hadden, heeft niet gewerkt. Mijn laatste hoop is dat iemand van jullie in de buurt van groningen woont? Ik weet het echt niet meer, de laptop heb ik in 1 minuut aan wlan hangen, maar dit apparaat gaat gewoon echt niet!

Zijn er hier mensen uit groningen ofzo die zouden willen helpen ( ik heb zoiets nog nooit gevraagd en het lijkt stom, maar ik weet het echt niet meer)???????

verder lijkt me het me wel een leuk toestel, heb er helaas nog niks anders van gezien, ben frustrerend met wlan bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

nomad85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:54:
Het is ondertussen echt onmogelijk gebleken. Heb deze telefoon toch gekocht vanwege wlan en ik krijg het echt niet voor elkaar. Heb er nu zeker 15 uur in gestoken en qtek gebeld, gemaild etc. Hun reactie is bedroevend en wat ze aan nuttige info verstuurd hadden, heeft niet gewerkt. Mijn laatste hoop is dat iemand van jullie in de buurt van groningen woont? Ik weet het echt niet meer, de laptop heb ik in 1 minuut aan wlan hangen, maar dit apparaat gaat gewoon echt niet!

Zijn er hier mensen uit groningen ofzo die zouden willen helpen ( ik heb zoiets nog nooit gevraagd en het lijkt stom, maar ik weet het echt niet meer)???????

verder lijkt me het me wel een leuk toestel, heb er helaas nog niks anders van gezien, ben frustrerend met wlan bezig.
Wat krijg je dan te zien en op wat manier krijgt hij geen verbinding?

edit: rij maar naar Delft, dan help ik je :P

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 14-06-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
nomad85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 14:54:

Is het niet makkelijker om gewoon de beveiliging van je router dan wat omlaag te gooien :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Ok, nu ik, ik heb pas een vaag iets.

Ik heb een WMV bestand en die speelt echt SLECHT af.
Maar nu het gekke, in de "Benchmark"-mode van TCPMP draait hij vloeiend!
WTF?

Ik heb echt al van alles geprobeerd maar hij wil maar een paar frames afspelen.
Dit filmpje is:

Windows Media Video/Audio
600x450
Data bit rate: 128 kbit/s (Audio)
Data bit rate: 1385 kbits/s (Video)

Van de 80 frames dropped hij er zo ongeveer 77 of zo :D
Kies ik nou voor File -> Benchmark dan loopt de video vloeiend.. dit komt omdat hij dan natuurlijk ALLES geeft :)
Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij normaal ook alles geeft? Want het is mogelijk zo te zien..

.mpg en andere zut draait weer wel oke..

[ Voor 5% gewijzigd door DeMoN op 14-06-2006 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Hoedje schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:03:
[...]

Is het niet makkelijker om gewoon de beveiliging van je router dan wat omlaag te gooien :Y)
hoedje :/

Uiteraard heb ik dat al geprobeerd. Onbeveiligd en wel SSID verzenden. Gaat nog niet goed. Hij vind hem wel, maar kan geen verbinding houden...gedurende 3 sec staat hij op "verb. maken" daarna weer op "beschikbaar". in die 3 seconden lijkt alles goed te staan in wlan instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

nomad85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Uiteraard heb ik dat al geprobeerd. Onbeveiligd en wel SSID verzenden. Gaat nog niet goed. Hij vind hem wel, maar kan geen verbinding houden...gedurende 3 sec staat hij op "verb. maken" daarna weer op "beschikbaar". in die 3 seconden lijkt alles goed te staan in wlan instellingen.
Heb je het ook al met een andere accesspoint geprobeerd? Misschien heb je stiekem toch wat onvriendelijke settings in je AP staan. Heb je geen MAC filtering aanstaan bijv. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hmm mn computer is gaar,
maar gelukkig kan ik nog met mn Qtekje S200 posten

Ik heb nog 'n paar Qtek-irritaties gevonden
En wil graag weten of jullie daar ook 'last'
van hebben of niet...? 't Gaat vooral over smsen!

-SMS versturen:
Als ik een smsje verstuu heb ik daar dus een probleempje mee. Ik typ dat smsje en druk op 'send' Als ik dan gelijk naar 't Today-screen ga, wordt mn smsje gewoon niet verstuurd! Dan ga ik weer naar 'messages' waar dat smsje dan nog in de 'outbox' staat. Dan wordt dat smsje pas verstuurd! (als ik dus bij 'messages' blijf) Als ik een smsje typ en verstuur als ik in 'messages' blijf, wordt deze wel gelijk verstuurd...

-SMS ontvangen:
Als ik een smsje ontvang, zie ik 't schermpje aan gaan en bijna 8 tot 10 seconden later krijg ik pas de melding dat ik 'n smsje heb ontvangen (met geluidje en trilfunctie en pop-upje) Duurt 'n beetje lang..?

-Lampje
Na 't versturen van een smsje blijft mn lampje oranje knipperen en ik weet niet hoe ik dit kan uitschakelen? Bij 'sounds and settings' staat nergens 'send message' ofzo!? Wel 'send mms' maar daar staat alles uitgevinkt!

-SMS-berichtlengte:
Bij mn inbox-smsjes kan ik niet zien uit hoeveel tekens 't bericht bestaat. Op mn SPV M500 kon ik dit altijd wel zien! Is dit ergens in te stellen ofzo?

-'Draft'
Als ik een smsje typ en rechtsboven op 'ok' druk krijg ik eerst de melding of ik 't bericht wil opslaan als 'draft' of niet of 't bericht wil cancellen. Op mn SPV M500 werd hij meteen als 'draft' opgeslagen! Ergens in te stellen of niet?

-Calender-button:
Mn hardware-knopje voor de kalenderfunctie kan ik telkens maar 2x gebruiken na 'n soft-reset gedaan te hebben! Als ik 'm daarna wil gebruiken gebeurt er gewoon niks meer dan 't oplichten van mn knopjes. De contacts-button werkt gewoon perfect evenals mn andere knoppen!

@ DeMoN:
Hoe krjg je 'm nog meer overgeclocked?
Heb je dat dan in die .ini file veranderd ofzo? En zou je de inhoud daarvan misschien hier kunnen plaatsen? Ik heb namelijk een probleempje met mn calender-button die 't niet goed doet!
Werken wmv's inmiddels al goed met TCPMP? Ik draai volgens TCPMP op 225 MHz en wmv's spelen bij mij namelijk ook heeeeeel erg pauper af!

Nog een weetje:
Je kunt gewoon plaatjes uploaden via imageshack.us! Best kick om zo gelijk je gemaakte foto's op internet te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KloyenZ
  • Laatst online: 12-09 13:29
weet er iemand waar het vraagteken zit als je het ingebouwde toetsenbord op grote letters zet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

kloyenz schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:37:
weet er iemand waar het vraagteken zit als je het ingebouwde toetsenbord op grote letters zet ?
onder de "/"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luke_otto
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:36

luke_otto

pang pang luckyluke

Ja dan is zo als jehet kleine toetsenboord geberuikt, maar als je bij opties voor "grote toetsen" kiest kan je de ? nergens vinden... op de M600 NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:52:
-SMS versturen:
Als ik een smsje verstuu heb ik daar dus een probleempje mee. Ik typ dat smsje en druk op 'send' Als ik dan gelijk naar 't Today-screen ga, wordt mn smsje gewoon niet verstuurd! Dan ga ik weer naar 'messages' waar dat smsje dan nog in de 'outbox' staat. Dan wordt dat smsje pas verstuurd! (als ik dus bij 'messages' blijf) Als ik een smsje typ en verstuur als ik in 'messages' blijf, wordt deze wel gelijk verstuurd...
Nop, dat probleem heb ik niet. Ik verstuur hem, druk op mn rode toets en druk daarna vrijwel meteen op de standby stand op de knop aan de rechterkant. Versturen gaat dan prima :)
-SMS ontvangen:
Als ik een smsje ontvang, zie ik 't schermpje aan gaan en bijna 8 tot 10 seconden later krijg ik pas de melding dat ik 'n smsje heb ontvangen (met geluidje en trilfunctie en pop-upje) Duurt 'n beetje lang..?
Dat is inderdaad wel erg lang.. Je kunt eventueel kijken of het helpt om het weergeven van het smsje uit te zetten? Bij mij weet ik eigenlijk niet of hij gelijk gaat, hij staat altijd op tril of stil zowat :P
-Lampje
Na 't versturen van een smsje blijft mn lampje oranje knipperen en ik weet niet hoe ik dit kan uitschakelen? Bij 'sounds and settings' staat nergens 'send message' ofzo!? Wel 'send mms' maar daar staat alles uitgevinkt!
Settings, Sounds and notifications, tabje notifications, kies daar event: nw. text message. Dan kun je uitzetten dat hij blijft knipperen.
-SMS-berichtlengte:
Bij mn inbox-smsjes kan ik niet zien uit hoeveel tekens 't bericht bestaat. Op mn SPV M500 kon ik dit altijd wel zien! Is dit ergens in te stellen ofzo?
I eh..don't think so als ik zo even snel kijk. Er is geen apart optiemenu voor berichten onder Settings en in het settings menu van berichten zit het ook niet. Dus dan is het er niet.. Waarom wil je dat weten overigens? :)
-'Draft'
Als ik een smsje typ en rechtsboven op 'ok' druk krijg ik eerst de melding of ik 't bericht wil opslaan als 'draft' of niet of 't bericht wil cancellen. Op mn SPV M500 werd hij meteen als 'draft' opgeslagen! Ergens in te stellen of niet?
Irritant inderdaad, mede omdat het phonepad ding er dan overheen valt. Dat "probleem" heb ik overigens wel vaker. Volgens mij kun je dat niet uitzetten dat hij dat vraagt. Of het is een setting in het register. Veel plezier met zoeken tussen al die sleutels ;)
-Calender-button:
Mn hardware-knopje voor de kalenderfunctie kan ik telkens maar 2x gebruiken na 'n soft-reset gedaan te hebben! Als ik 'm daarna wil gebruiken gebeurt er gewoon niks meer dan 't oplichten van mn knopjes. De contacts-button werkt gewoon perfect evenals mn andere knoppen!
Toevallig geen app geinstalleerd staan die daar wat mee doet? Of via SPB een andere applicatie of functie eraan gekoppeld?
Nog een weetje:
Je kunt gewoon plaatjes uploaden via imageshack.us! Best kick om zo gelijk je gemaakte foto's op internet te zetten!
Handig inderdaad ;) Kende de mogelijkheid al langer :) Hier op GoT wordt imageshack nog niet geblocked, Fok! daarentegen heeft een ban bij imageshack.
lukeotto schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:50:
Ja dan is zo als jehet kleine toetsenboord geberuikt, maar als je bij opties voor "grote toetsen" kiest kan je de ? nergens vinden... op de M600 NL
Bij het grote toetsenbord zit het er niet in geloof ik..

[ Voor 8% gewijzigd door J0YR1D3R op 14-06-2006 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Joyrider:
-Hmm ok, beetje klote

-'t Maakt opzich ook niet veel uit,
maarja duurt idd best lang

-Bij 'sounds and settings' staat nergens 'send message' ofzo!? Wel 'send mms' maar daar staat alles uitgevinkt! Dus waar kan ik volgens jou tekstbericht-lampje uitzetten?

-Vind ik gewoon leuk om te zien

-Hmmm moeilijk irritant idd :-(

-Noopz nog niet! Als er niemand komt met 'n eventuele oplossing, probeer ik via mn registry de kalenderfunctie idd aan de echte knop te linken. Raar dat die 't maar 2x doet,maybe toch te maken met de .ini-file van 't overclocken!

Als andere mensen nog ideeen hebben
over mn vragen/ opmerkingen lees ik 't graag!

Hierzo staat vraagteken rechtsonder bij groot tobo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 20:33:
-Bij 'sounds and settings' staat nergens 'send message' ofzo!? Wel 'send mms' maar daar staat alles uitgevinkt! Dus waar kan ik volgens jou tekstbericht-lampje uitzetten?
Het staat onder Sounds and Notifications (ik heb een nl, daar heet het Geluiden en meldingen) en dan onder: Messages: Nw. Textmessage. Dat ding ik tenminste, in NL heet het Berichten: Nw. Tekstber.
Hierzo staat vraagteken rechtsonder bij groot tobo
Ik geloof dat de NL versie een andere toetsenbordindeling had, deze vraag is ook al eens eerder voorbij geweest in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Afbeeldingslocatie: http://img272.imageshack.us/img272/3032/vraagteken6lt.png

Kan niet editten met mn Qtek S200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Jij hebt een engelse versie :)

Afbeeldingslocatie: http://img514.imageshack.us/img514/7696/dscf00136wa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik gebruikte de laatste Dopod ROM:
CLB schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 18:52:

-SMS versturen:
Heb je toevallig ingesteld dat al je programma's afsluiten als je op het kruisje drukt, want waarschijnlijk wordt het programma afgesloten waardoor het smsje niet verstuurd wordt. Dat kan liggen aan smartskey en SPB. Geen last van.
-SMS ontvangen:
Geen last van, maar weer zou het eraan kunnen liggen dat je het bericht progje afsluit...
-Lampje
Geen last van.
-SMS-berichtlengte:
Ehm, bij het typen staat het er meteen achter, maar ik heb zo'n idee dat je dat niet bedoeld ;).
-'Draft'
Misschien in het register, maar ik heb er nix over gelezen. Ik vind dat juist een handige functie :P.
-Calender-button:
Geen last van.
Nog een weetje:
Ehm, hoe werkt dat? En wat is je uploadlimiet bij Orange O-)

@Iedereen; het blijft natuurlijk wel overklokken he, dus ik zou wel een beetje oppassen. Zo lijkt me 250 mhz al een beetje veel van het goede... Ze worden niet voor nix zo laag geclockt.
nomad85 schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 15:46:
[...]

Je kunt gaan voor de rigoreuze oplossing. Eerst je telefoon een hard reset geven en het proberen in te stellen. Als dat niet lukt de router en de telefoon een hard reset geven en het proberen. Dan weet je zeker wat er allemaal staat ingesteld, en als 't dan niet werkt, tja :P. Maar heel misschien ligt het wel aan je telefoon, dus heb je al geprobeerd om bij een andere router verbinding te maken?
Druk is op shift :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 14-06-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Hoedje:

Sms versturen: Zou idd best eens kunnen kloppen! Mja op mn M500 had ik ook SPB staan en nergens last van...

Sms-berichtlengte: Bedoelde ik idd niet! Ik zou eventueel weer willen kunnen zien uit hoeveel tekens een ontvangen smsje bestaat.

Calender-button: irriteert me echt. Als de comp vandeweek terug is zoek ik die registry-hack maar is op

Over imageshack: Je gaat op je pda naar www.imageshack.us en kan daar 'n plaatje uploaden die op je pda staat! Screenshot van hierboven is ook zo ge-upload! Je kunt zo onbeperkt uploaden want ik uploadde 't via de Orange proxy-truck GPRS-verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Dan nog niet. Het werkt alleen via het invoegen van een symbool wanneer je de phone pad gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

Voor mijn wlan probleem ga ik inderdaad eens op zoek naar een andere acces point

bedankt iig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen is deze smartphone gewoon makkelijk in je broekzak te doen of is ie daar te groot of te breekbaar voor?

ik heb zelf momenteel nog een orange spv c500 maar deze wil ik vervangen door een c600 of de m600.

voor mij eigenlijk niet zo moeilijk want ik wil het liefst een smartphone met wireless maar de m600 lijkt zo groot. de m600 heeft voor mij erg veel pluspunten maar ben bang dat ik op een gegeven moment genoeg krijg van de afmetingen.

Wat vinden jullie beter? een c600 nemen en er een psp of ds lite bij nemen of gewoon de m600 nemen en proberen te wennen aan de grootte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Er staan in dit topic best veel foto's om aan te geven wat de grootte is. Daarnaast is het misschien slim om even de dichtsbijzijnde Orange Shop binnen te lopen om te kijken hoe groot hij is. Hij is evengroot als een S100/M500, dus mogelijkheden genoeg om het toestel in real life te zien :) Ik heb er geen problemen mee, screenprotector erop en gaan. Nou heb ik hem ook niet altijd in m'n broekzak, ook vaak in het draagtasje.

Wat beter is kan ik niet bepalen voor je, het is geen superklein device maar erg groot ook weer niet. Ik heb er geen problemen mee omdat mijn vorige toestel ook al wat groter was. It's up to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat voor spellen spelen mensen zoal op zo'n apparaat? werken alle ppc spellen er ook op?

ik vind het echt een top ding om te zien maar je hebt gelijk.. ik ga vanavond gewoon even langs bij de orange shop om hem te bekijken enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 17:31:
wat voor spellen spelen mensen zoal op zo'n apparaat? werken alle ppc spellen er ook op?

ik vind het echt een top ding om te zien maar je hebt gelijk.. ik ga vanavond gewoon even langs bij de orange shop om hem te bekijken enz.
Ik heb een tijdje van de verzekering een C500 te leen gehad, en ik zou altijd gaan voor de M600. De mogelijkheden zijn zoveel groter. Je kan er zoveel meer mee. Alle apps voor WM5.0 en een heleboel voor WM2003(SE) werken op de telefoon. Het is gewoon een PPC. Daarnaast is de M600 iets dunner en korter als de C600, maar wel een stuk breder. De telefoon is vrij groot, maar ik vind het zeer goed te doen (ik draag redelijk strakke broeken).

Hij is wel een stukje kwetsbaarder dan een gewone telefoon. Maar ik heb m'n M500 een jaar lang in m'n broekzak gedragen met alleen een screenprotector en er was niets mis mee. En nu is dus het touchscreen kapot van m'n M600, dat is zuur, maar wellicht gewoon een productiefoutje (:?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wie kan mij helpen??

ik kan wel verbinding maken met gprs via orange maar in IE blijf hij maar zoeken naar een pagina tot ie zeg kan de pagina niet vinden.
ik heb geen idee wat ik moet veranderen :?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 15 juni 2006 @ 20:44:
wie kan mij helpen??

ik kan wel verbinding maken met gprs via orange maar in IE blijf hij maar zoeken naar een pagina tot ie zeg kan de pagina niet vinden.
ik heb geen idee wat ik moet veranderen :?

bvd
Orange World: (das de proxy-truc)
HTTP=10.250.255.188:5080
WAP=10.250.255.188:9201

[ Voor 17% gewijzigd door Hoedje op 15-06-2006 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaah :*) het werkt. dank je.
wat houd die proxy-truc precies in??

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,, sinds vandaag ben ik ook een gelukkige eigenaar van een spv m500 :) toch maar voor deze gekozen.. hij is toch veel kleiner als dat ik verwacht had.

Ik zit echter vast met iets, ik heb zojuist mijn draadloze verbinding ingesteld maar hoe kan ik in godsnaam met internet explorer surfen via deze draadloze verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Laptopper:

Je bedoelt zeker: Gekozen voor de M600

Je moet maar is googlen op deze ppc-games:
Addicted Tennis
Age of Empires
All Mobile Casino
Amazing World
Arvale
Bejeweld II
Braingym
Enslave
Explode Arena
Fade
Fish Tycoon
Gringos
Mahjongg Deluxe 3D
Pocket Gambler
Pocket Minigolf II
Rayman Ultimate
Sudoku
Tomb Raider
Virtual Pool Mobile
Warfare Incorporated
Worms

Die staan er nu bij mij op!

@ Timk:
Orange proxy truck zorgt dat je veel meer sites onbeperkt kunt bezoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat mij eigenlijk alleen om lekker te kunnen msnen op de m600.

de websites enz verwacht ik niet teveel van.

maar is het niet mogelijk om te kunnen internetten over wireless?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Ik heb een probleem met de uninstall van "Magic Button".
Bij mijn instellingen staat hij als als verwijders, maar in mijn startmenu staat hij er nog steeds.. Hoe krijg ik dat ***programma weg?! reset?

En hoe disable ik de melding "SMS verstuurd"? zwaar irritant

CHEERS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 09:41:
Het gaat mij eigenlijk alleen om lekker te kunnen msnen op de m600.

de websites enz verwacht ik niet teveel van.

maar is het niet mogelijk om te kunnen internetten over wireless?
Dat moet relatief eenvoudig gaan. maak verbinding met je wireless accesspoint en dan kun je gewoon via Internet Explorer of Opera de pagina's bezoeken die je wilt. Ook MSN Messenger werkt zonder problemen :)
3mph schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 10:58:
Ik heb een probleem met de uninstall van "Magic Button".
Bij mijn instellingen staat hij als als verwijders, maar in mijn startmenu staat hij er nog steeds.. Hoe krijg ik dat ***programma weg?! reset?
Ehm, heb je hem ook via ActiveSync vanaf je pc verwijderd? Ik heb het ook gehad met PocketMusic.. Ik heb daarna gewoon gezocht naar alle vermeldingen van PocketMusic op mn telefoon/geheugenkaart en deze verwijderd :)
En hoe disable ik de melding "SMS verstuurd"? zwaar irritant

CHEERS :)
Mogelijk wil je ook gelijk van de "Message sent" notifications afkomen zodra je een SMS bericht verstuurt. Dit kan als volgt:
quote:
1) Ga naar de volgende registry entry:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox"

2) Voeg hier een nieuwe "Key" toe met als naam "Settings". Open de nieuwe entry zodat je in in deze folder bent:

"HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings"

2) Voeg nu een nieuwe "DWORD Value" toe met de volgende eigenschappen:

Name: SMSNoSentMsg
DWORD Data: 1
Base: Dec

3) Voer tot slot een soft reset uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 11:11:
[...]
Dat moet relatief eenvoudig gaan. maak verbinding met je wireless accesspoint en dan kun je gewoon via Internet Explorer of Opera de pagina's bezoeken die je wilt. Ook MSN Messenger werkt zonder problemen :)

[...]

Ehm, heb je hem ook via ActiveSync vanaf je pc verwijderd? Ik heb het ook gehad met PocketMusic.. Ik heb daarna gewoon gezocht naar alle vermeldingen van PocketMusic op mn telefoon/geheugenkaart en deze verwijderd :)

[...]

Mogelijk wil je ook gelijk van de "Message sent" notifications afkomen zodra je een SMS bericht verstuurt. Dit kan als volgt:

[...]
Ik kwam in het toestel een optie tegen waar geen wireless bij stond.

iets van als je online gaat met internet explorer dat ie gprs gebruikt of bleutooth enz.

Hoe kan je trouwens zien of ie over wireless of gprs online gaat?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2006 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3mph
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-08-2024
Edit: toch niet

Hoe kom ik in de reg van mijn S200?

En ik kom nergens op mijn S200 of mijn PC nog "Magic Button" tegen, maar ik kan hem nog steeds uitvoeren in het menu start.. drama

[ Voor 207% gewijzigd door 3mph op 16-06-2006 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

@ Laptopper:
Dat zijn erg basic vragen zeg.
Je ziet boven in je balk een G'tje! Dat is de G van GPRS! En als je je pda via wireless hebt 'aangesloten' internet je via wireless!

@ 3MPH:
Staat in de TS!
Dit kan dmv 2 programmaatjes:
-Resco Explorer of
-Total Commander

Hoe kan ik in godsnaam foto's aan mensen koppelen? En zie ik hun foto dan ook bij 't ongvangen van 'n sms van diegene?
Laatste vraag.. Hoeveel pixels van zo'n plaatje worden maximaal weergegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Iemand push mail van Vodafone met een exchange server (van het werk) al aan de praat gekregen met dit puike toestel?

Ik heb het idee dat me dat bakken met geld gaat kosten, de GPRS kosten zijn mijns inziens bij vodafone nogal ondoorzichtig.. of maak ik het moeilijker dan dat het is, ik heb een vodafone 50 abo met een data abbo van 5 euro..(volgens mij..;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Voor degene die opzoek naar navigatie voor de S200 zijn:
Na wat te hebben gekut met TomTom erop te krijgen besloten i-Go te gebruiken. Werkt gewoon meteen op de S200 :*)

Vind het zelf beter als TT want het is ook veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Als tevreden c500 gebruiker ben ik nu de enthousiaste eigenaar geworden van een m600. Ik zit er heerlijk mee te prutsen.
Als ik items zet in het todayscherm d.m.v. vinkjes te plaatsen komen ze er niet op. Als ik snel instellingen afsluit zie ik nog heel even staan wat ik heb ingesteld en dan springt het weer op een kaal scherm. Baterypack Pro of iets anders geeft hetzelfde verhaal. Ik zal wel wat over het hoofd hebben gezien maar heeft iemand een tip?

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerry_a schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:00:
Als tevreden c500 gebruiker ben ik nu de enthousiaste eigenaar geworden van een m600. Ik zit er heerlijk mee te prutsen.
Als ik items zet in het todayscherm d.m.v. vinkjes te plaatsen komen ze er niet op. Als ik snel instellingen afsluit zie ik nog heel even staan wat ik heb ingesteld en dan springt het weer op een kaal scherm. Baterypack Pro of iets anders geeft hetzelfde verhaal. Ik zal wel wat over het hoofd hebben gezien maar heeft iemand een tip?
Zet de Orange-addin op het today-scherm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 22:54:
[...]
Zet de Orange-addin op het today-scherm uit.
Heel erg bedankt. Ik wist wel dat het iets simpels moest zijn. Ik ben weer blij.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Whaaa filmpjes streamen via de orange world proxy truck verbinding werkt gewoon..

Zodoende spelen die filmpjes bij mij af in TCPMP!
(registry-tweak)

Maar hoe kun je deze filmpjes opslaan zodat je ze later weer kunt bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die de m600 gebruiken met een 2 of 4 gb sd kaartje? heel toevallig van TakeMs?

ik ben namelijk van plan een 2gb op 4 gb kaartje te kopen.

Zat trouwens net de prijzen te checken en wat zijn die allemaal laag zeg. nog ff en een 4gb kaartje kost nog maar 50 euro

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2006 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik gebruik 'n Ultra II 2.0 GB kaartje!

Wel van SanDisk, mja wel een supermerkje!

2.0 GB vind ik meer dan zat!

4.0 GB ga ik alleen maar volplempen met films die ik toch nooit kijk!!

TakeMS ken ik niet mja ik ben ook 'n beetje merkgericht.

Mijn kaartje kostte trouwens 60 tsjorro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Even een vraag. Als ik op de orange versie de qtek rom wil zetten. Gaat dit dan hetzelfde als bij de wizard? Of is dit eigenlijk niet te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DaannO schreef op zondag 18 juni 2006 @ 19:22:
Even een vraag. Als ik op de orange versie de qtek rom wil zetten. Gaat dit dan hetzelfde als bij de wizard? Of is dit eigenlijk niet te doen?
Ik heb de Dopod ROM erop gezet (dat is de nieuwste rom die beschikbaar is voor de Prophet), dat gaat prima. De uitleg staat op xda-developers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Hoedje schreef op zondag 18 juni 2006 @ 20:22:
[...]

Ik heb de Dopod ROM erop gezet (dat is de nieuwste rom die beschikbaar is voor de Prophet), dat gaat prima. De uitleg staat op xda-developers.
Duidelijk, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Omdat mn comp kapot is en ik op MSN moest heb ik dit net gedaan!

Wel via de 2MB-verbinding!

Nja werkt perfect, alles leuk en aardig wil ik een smsje versturen, dus druk op 'messages' zie ik dat mn laatste 50 Hotmail-mailtjes op mn telefoon staan!

Naja leuke onzin, maar ik heb nog wel een paar vragen:
-Is 't mogelijk om al mn mailtjes daar te krijgen ipv alleen laatste 50?
-Kan ik dit ook instellen voor GMAIL? Dat ik 2 email-inboxen op mn phone heb!? Dat ik connect met MSN en dan opeens (al) mn GMAIL-mailtjes op mn phone staan!
-Kan ik op 1 of andere manier ook mn mailtjes op mn phone krijgen via die proxy-truck verbinding? Nu slurpt 't uiteraard data weg van mn 2MB-bundeltje...
(Ik wil dus geen gebruik maken van dat push-mail, want dat kan toch alleen via die 2MB-verbinding??)

-Hoe zet ik trilfunctie uit bij nieuwe persoon/ nieuw be icht op MSN??

en heeft iemand al 'n idee over 't opslaan van filmpjes in TCPMP (of anders toch WMP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rovlo
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-01-2023
Sinds vrijdag een SPV M600 (met Kingston 2gb elite pro kaartje) in bezit als opvolger van mijn SPV C550. Wifi werkt inmiddels prima via WPA-PSK. Het wilde eerst niet werken maar het probleem zat in het acces point. Verder er lekker twee dagen mee gespeeld waarbij opvalt dat de accu dan wel erg snel leeg gaat (vooral als je wifi continu hebt aanstaan :) ). Verder TomTom erop gezet zonder problemen. Ik heb de Orange ROM erop laten staan. Ik had liever een Engelse versie erop gezet maar vind het toch wat tricky zo'n ROM update. Jammer genoeg kan je de taal niet omzetten zoals op de C550. Ook nog geprobeerd een schermbeschermer erop te plakken maar dat zag er niet uit.

Nog ff een foto als afsluiter met wat antiek erop :P:
Afbeeldingslocatie: http://img475.imageshack.us/img475/5297/phones8ku.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Verwijderd schreef op zondag 18 juni 2006 @ 18:27:
Zijn er mensen die de m600 gebruiken met een 2 of 4 gb sd kaartje? heel toevallig van TakeMs?

ik ben namelijk van plan een 2gb op 4 gb kaartje te kopen.

Zat trouwens net de prijzen te checken en wat zijn die allemaal laag zeg. nog ff en een 4gb kaartje kost nog maar 50 euro
Ik gebruik zonder problemen een PQI 2GB Hi-speed 133 kaartje.

Wat is trouwens beter aan die nieuwste Dopod ROM ivm de Qtek ROM ?

[ Voor 8% gewijzigd door XoReP op 18-06-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Dopod ROM moet veel sneller zijn tov Orange Rom!

Tov Qtek weet ik 't niet!

Ikzelf laat de Qtek er lekker op staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op zondag 18 juni 2006 @ 21:39:
Ik wil dus geen gebruik maken van dat push-mail, want dat kan toch alleen via die 2MB-verbinding??
Push-mail werkt over http(s) en dus perfect met de proxy-truuk binnen Orange World.

Ik zou zeggen: probeer het eens zelf (bijv. via het gratis Mail2Web LIVE).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en dan nog een vraagje.. welke screen protectors gebruiken de meesten hier? ik gebruik hem momenteel zonder screen protector en als je voorzichtig bent is dat geen probleem (tot nu toe) maar mijn hele scherm zit vol met vet vlekjes en dat is lelijk en er komt ook nog ander vuil op.

Hoe zal ik mijn scherm trouwens schoonmaken voordat ik er een screen protector op plak?

Ohja over de rom update, ik denk dat orange zelf ook wel komt met een nieuwere rom, het is alleen ff geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Brando Ultra Clear Screenprotector _/-\o_

Hmm m'n 50 mailtjes zijn opeens weer foetsie op m'n telefoon 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
XoReP schreef op zaterdag 17 juni 2006 @ 13:01:
Voor degene die opzoek naar navigatie voor de S200 zijn:
Na wat te hebben gekut met TomTom erop te krijgen besloten i-Go te gebruiken. Werkt gewoon meteen op de S200 :*)

Vind het zelf beter als TT want het is ook veel sneller.
Hebben mensen TomTom 5 een beetje vloeiend werkend? Als ik kijk naar i-Go dan geet deze bijna vloeiend, wanner ik TomTom 5 gebruik gaat dat heel schokkerig. Ik heb al heel veel POI's uitgezet, maar het werkt eigenlik nog niet. Is het eigenlijk wel mogelijk om TomTom 5 vloeiend te krijgen? Ook al heb je een hele snelle PDA of standalone navigatie programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

Binnetie schreef op maandag 19 juni 2006 @ 19:04:
[...]

Hebben mensen TomTom 5 een beetje vloeiend werkend? Als ik kijk naar i-Go dan geet deze bijna vloeiend, wanner ik TomTom 5 gebruik gaat dat heel schokkerig. Ik heb al heel veel POI's uitgezet, maar het werkt eigenlik nog niet. Is het eigenlijk wel mogelijk om TomTom 5 vloeiend te krijgen? Ook al heb je een hele snelle PDA of standalone navigatie programma?
Ik heb TT5 al een tijdje soepel draaiend gehad op mijn medion PDA van de scapino... heb nu auto met ingebouwde nav en geen gps ding voor qtek..

waar komt ineens i-Go vandaan? is dat gratis dat iedereen die al TT heeft gekocht ook i-Go erbij koopt? Kost toch klauwen met geld al die software voor te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Hier werkt TomTom 5.21 vloeiend!
Deed 't al op 200 MHz dus nu op 240 helemaal!

(Kopen O-) )

[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 19-06-2006 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
Zerveza schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:08:
[...]

Ik heb TT5 al een tijdje soepel draaiend gehad op mijn medion PDA van de scapino... heb nu auto met ingebouwde nav en geen gps ding voor qtek..

waar komt ineens i-Go vandaan? is dat gratis dat iedereen die al TT heeft gekocht ook i-Go erbij koopt? Kost toch klauwen met geld al die software voor te testen.
Laat ik het zo zeggen dat hij hier nog niet te koop is... :X O-)

Kheb hem verkregen op de plek waar metro's zich thuisvoelen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door XoReP op 19-06-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
CLB schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:09:

(Kopen O-) )
Same here, geen problemen mee. Ik heb hem sowieso standaard lopen, even wachten vind ik geen probleem. Heb je een menu eenmaal een keer geopend loopt het toch allemaal soepel en snel. Ik ervaar het niet als een hindernis.

Nogmaals trouwens, voor ervaringen etc met i-GO graag naar het daarvoor bestemde topic: Nieuw navigatie-programma: i-GO 2006 In de nieuwe startpost zal ik dit ook wel gaan verwerken, zeer binnenkort ga ik daarmee aan de slag en zal alle tweaks en tips die nuttig zijn proberen samen te vatten. Grotendeels zal dit ook wel samenvallen met het Wizard topic overigens..

[ Voor 18% gewijzigd door J0YR1D3R op 19-06-2006 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, zou je op de HTC Prophet ook DiVXjes kunnen draaien? En verloopt het dan ook soepel?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2006 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Beetje een standaardvraag, maar volgens mij zag ik dat je nieuw was hierzo!

Je kunt er idd divxjes mee afspelen en deze lopen werkelijk perfect op dit apparaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een klein probleem.
Ik heb een Qtek S200.

Op mijn werk wou ik draadloos verbinden.
WAP werd netjes ontdekt, wep encryptie dus even invoeren.
Had ik toch maar me stylus gebruikt, want ik voerde een foutief key in
Je zou zeggen ff met de comm manager uitzetten en weer aanzetten.
problem solved.

Helaas, het netwerk wordt niet meer gedetecteerd maar er word geprobeerd een ip-adres te verkrijgen.

Nu is mijn vraag, kan ik deze instelling niet flushen.
Is er ergens op de ppc een bestandje aangemaakt die ik kan verwijderen zodat mijn ppc weer het netwerk oppikt en weergeeft om te connecten???

ini file somebody?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

k heb een vraagje, zou je op de HTC Prophet ook DiVXjes kunnen draaien? En verloopt het dan ook soepel?
supplemental
mits je tcmp (athans in ieder geval niet met wmp) oid. gebruikt.

het is ook handig om je video bestanden te encoderen naar een formaat van je ppc.

een standaard 90min divx van 700mb kan je naar 320x240 encoderen met eventueel een iets lagere bitrate voor de audio. zo is het bestandje nog maar 200 a 300mb.
Blijft er goed uitzien.

google naar pocketdivxencoder

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:40:
Ik zit met een klein probleem.
Ik heb een Qtek S200.

Op mijn werk wou ik draadloos verbinden.
WAP werd netjes ontdekt, wep encryptie dus even invoeren.
Had ik toch maar me stylus gebruikt, want ik voerde een foutief key in
Je zou zeggen ff met de comm manager uitzetten en weer aanzetten.
problem solved.

Helaas, het netwerk wordt niet meer gedetecteerd maar er word geprobeerd een ip-adres te verkrijgen.

Nu is mijn vraag, kan ik deze instelling niet flushen.
Is er ergens op de ppc een bestandje aangemaakt die ik kan verwijderen zodat mijn ppc weer het netwerk oppikt en weergeeft om te connecten???

ini file somebody?
comm manager --> settings (rechtsonder) --> Wi-Fi settings --> menu (linksonder) --> network cards --> delete het desbetreffende netwerk of pas het aan door de juiste wep key in te vullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 09:47:
[...]

comm manager --> settings (rechtsonder) --> Wi-Fi settings --> menu (linksonder) --> network cards --> delete het desbetreffende netwerk of pas het aan door de juiste wep key in te vullen
daar had ik nog niet gecheckt :o

ik ga het even doen.
alvast bedankt

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2006 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
CLB schreef op maandag 19 juni 2006 @ 23:09:

(Kopen O-) )
@CBL, wat is vloeiend bij jou? Die van mij draaid ook op 240 mhz, maar het is elke seconde 1 schokje vooruit. Heb je iets gedaan in de instellingen van TT? Maakt de baudrate nog uit op welke snelheid die werkt? Ik heb alleen de POI's van flitspalen erin staan...

Weet je ook waar je kan zien dat hij echt op 240 mhz draaid? Want ik merk niet zoveel verschil t.o.v 200 mhz.

[ Voor 12% gewijzigd door Binnetie op 20-06-2006 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op maandag 19 juni 2006 @ 17:10:
Brando Ultra Clear Screenprotector _/-\o_

Hmm m'n 50 mailtjes zijn opeens weer foetsie op m'n telefoon 8)7
waar heb je die Brando screen protector gekocht? of heb je die gewoon bij Brando besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Gister tijdens het bellen rebootte mijn S200 ineens :/
Heb ook al wel eens gehad dat het toestel in standby bleef. Het stanbylampje bleef wel gewoon knipperen maar kreeg gewoon geen beeld. Moest de batterij eruit halen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
DeMoN schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:17:
Gister tijdens het bellen rebootte mijn S200 ineens :/
Heb ook al wel eens gehad dat het toestel in standby bleef. Het stanbylampje bleef wel gewoon knipperen maar kreeg gewoon geen beeld. Moest de batterij eruit halen :/
Gaar, ik heb tot nu toe nog geen één vastloper gehad. Dat was met de Magician wel anders...

Maarja, ik heb wel last van ergere dingen :/.
Ik kreeg gisteren een mailtje dat het touchscreen verzonden was. Dat is dus na meer dan een week. Dat terwijl het ook nog uit HK moet komen, dus dat betekent nog minimaal een week wachten.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:41:
[...]

waar heb je die Brando screen protector gekocht? of heb je die gewoon bij Brando besteld?
Ik heb em bij CLB besteld O-) . Maar dat was geloof ik de enige. Maar je kunt ze inderdaad vrij voordelig bij Brando zelf of via Ebay bestellen. De NL webshops bieden ze ook aan, maar dan voor twee keer zoveel 8)7
Binnetie schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 14:16:
[...]
Weet je ook waar je kan zien dat hij echt op 240 mhz draaid? Want ik merk niet zoveel verschil t.o.v 200 mhz.
start --> settings --> system --> device information --> hardware of bij TCPMP (geeft altijd wel iets te laag aan)

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 20-06-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whoops me headset zat tussen de deur klem...
oftewel kapot :(

ik zoek een niet al te dure bedraade oordoppies met mic en knoppie om de calls te openen.
maximaal 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
Hoedje schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:22:
[...]

Gaar, ik heb tot nu toe nog geen één vastloper gehad. Dat was met de Magician wel anders...

Maarja, ik heb wel last van ergere dingen :/.
Ik kreeg gisteren een mailtje dat het touchscreen verzonden was. Dat is dus na meer dan een week. Dat terwijl het ook nog uit HK moet komen, dus dat betekent nog minimaal een week wachten.

[...]

Ik heb em bij CLB besteld O-) . Maar dat was geloof ik de enige. Maar je kunt ze inderdaad vrij voordelig bij Brando zelf of via Ebay bestellen. De NL webshops bieden ze ook aan, maar dan voor twee keer zoveel 8)7

[...]

start --> settings --> system --> device information --> hardware of bij TCPMP (geeft altijd wel iets te laag aan)
Hmz bij device informatie staat hij nog gewoon op 195 mhz. En TCPMP geeft 226 mhz aan. Eens kijken of TT nu wel vloeiend wil navigeren.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.