"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
is een los programma dat gebruik maakt van de files van je WoW isntallatie. Kun je overal komen, je zweeft als het ware. Je kunt door muren ed, dus alles kun je verkennenRakkerzero schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:38:
wowmapview??
Is dat een addon ofzo of een optie ingame
niet nodig, max 4 mobs tegelijk ofzo??? da's simpel
Ok dan.
Die ga ik straks thuis eens ff proberen.
--
Ff nog een vraagj ter nieuwsgierigheid.
Is het mogelijk om als bijv. Orc (lvl 60) bijv. de king van dwarves te killen?
Is dit dan een quest?
Ik vraag me dit eigenlijk af.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Warrior is de enige in het verhaal die je eigenlijk 'echt' nodig hebt, maar ik heb ook een keer een ST run gedaan met een level 60 pally als MT. Dat pre-60 spul is niet interessant.BootVluchteling schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:35:
sunken temple en uberhaupt alle instances loop ik altijd in met een vaste groep aan classes.. een uitzondering daargelaten.. dit moet je niet verkeerd opvatten, en ik wil geen discussie voeren, maar mijn ideale party..
warrior
paladin
rogue
mage
priest
Poe poe. Geen wipe in DM! Met een level 28 rogue. Zie mij eens niet onder de indruk zijnwe waren met 5 mensen geweest.. 28 rogue, 19 warlock (ik) 20 tank, 21 paladin, 20 priest. geen enkele death of wipe.. helemaal heerlijk.. helaas rollde de paladin op een blauwe cloth chest BoPallemaal uitgesproken maar toch jammer. ben nu full green.. op schoulders na..
Standaard in de level 60 instances is roll need/greed on green BoE, pass on green BoP en blue BoE en BoP. Voor die items wordt handmatig gerolled.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:35:
Mijn vraag dan, wat is gebruikelijk in de hogere instance op BoP en BoE items (need, greed pass on)?
Dat die warrior schreeuwde dat er gegreed moest worden op een blue ring slaat dus compleet nergens op, voor alles wat dropped wordt de loot op basis van need verdeeld. Alleen wordt er in 't geval van blue BoP sowieso gepassed omdat het beter is deze te disenchanten als niemand need heeft, en het handig is om mensen nog te kunnen overtuigen dat 't toch echt een class item is.
Beetje jammer als een gegreede BoP blue naar iemand gaat die niet kan dissen. Daarom pass je normaal altijd.BootVluchteling schreef op maandag 20 februari 2006 @ 12:38:
verschilt per persoon.. BoP en BoE is gewoon need/greed. bij mij iig.. ik doe er niet moeilijk over als iemand em need als ie em nodig heb. daarom heb je die knoppen..
[ Voor 11% gewijzigd door Hydra op 20-02-2006 13:48 ]
https://niels.nu
Verwijderd
Het is mogelijk. Maar niet in je 1tjeRakkerzero schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:46:
![]()
Ok dan.
Die ga ik straks thuis eens ff proberen.
--
Is dit dan een quest?
King van dwarves? Je bedoelt de koning van Ironforge? Die is hostile voor jou als horde zijnde, en zou je in principe kunnen killen. Ware het niet dat het een lvl ?? elite boss is. En die zul je in je eentje echt niet kunnen killen. Daarnaast staat er nog een hele groep guards bij, dus ik wens je veel succesRakkerzero schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:46:
Is dit dan een quest?
dan zouden mensen zonder enchanting altijd in het nadeel zijn. Wij krijgen dan geen items om te disenchanten, en dan dus ook niet de winst daarvan.Hydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:47:
Beetje jammer als een gegreede BoP blue naar iemand gaat die niet kan dissen. Daarom pass je normaal altijd.
Iemand zonder enchanting kan ze nog altijd verkopen aan een vendor.
Voor mij dus gewoon 'greed', is in al mijn parties zo geweest tot nu toe
[ Voor 31% gewijzigd door addictive op 20-02-2006 13:52 ]
Helaas hebben de meeste raid specced rogues geen imp. sap. En dan nog is het in DM North niet perse nodig die ogres te CC en, helemaal niet als je 3 warriors hebt. Eentje MC-en is ook leuk trouwens
Aaargh.addictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:50:
dan zouden mensen zonder enchanting altijd in het nadeel zijn. Wij krijgen dan geen items om te disenchanten, en dan dus ook niet de winst daarvan.
Punt is dus dat die shards meer opleveren. Een 50 silver blue item levert wil mooi een large brilliant shard op. Voor die shard, die WEL getrade kan worden, roll je dus gewoon.
[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 20-02-2006 13:54 ]
Verwijderd
Is erg leuk, je kunt dan namelijk ook op designers island komen en alvast een sneak preview nemen op gebouwen in aanbouw.chromeeh schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:41:
[...]
Kijk hier eens
Vanavond direct ff proberen
Momenteel staat er een ontzettend groot gebouw in de vorm van een soort van kruising tussen een krokodil en een slak.
waar is designers island precies te vinden? Kan ik er vanavond ook eens een kijkje nemen. GM Island zou ik ook wel eens willen zienVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:51:
[...]
Is erg leuk, je kunt dan namelijk ook op designers island komen en alvast een sneak preview nemen op gebouwen in aanbouw.
Momenteel staat er een ontzettend groot gebouw in de vorm van een soort van kruising tussen een krokodil en een slak.
Nieuwe content kun je niet zien, dat is nooit in een patch gezet. Hate to burst your bubble, maar het enige wat je kunt zien is ouwe meuk en spul dat al gereleased is, zoals AQ.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:51:
Tot iemand anders in je huis rond loopt en denkt he laat ik is knopjes indrukken, ben je dus al je gold kwijt, maar het idee is goed ja.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:20:
[...]
Trade window openen, al je gold invoeren en iets anders gaan doen. Dat blijft nog altijd het leukste
Verwijderd
Daar is een bookmark voor aangemaakt in het programma. Volgens de map zijn er 2 eilanden, eentje rechtsboven en eentje linksboven. Waarschijnlijk beiden buiten bereik van de "normale" mens.addictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:53:
[...]
waar is designers island precies te vinden? Kan ik er vanavond ook eens een kijkje nemen. GM Island zou ik ook wel eens willen zien
Nog een tip: Mount Hyjal (naast Winterspring). ERG indrukwekkend met een immense krater en een reusachtige boom met schedels. Ook zit er een instance ingang daar in de buurt die lijkt op de ingang van Onyxia's Lair.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 13:59 ]
All pass, need anyone? No, greed roll. Player X wins, want it dissed?addictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:50:
dan zouden mensen zonder enchanting altijd in het nadeel zijn. Wij krijgen dan geen items om te disenchanten, en dan dus ook niet de winst daarvan.
Voor mij dus gewoon 'greed', is in al mijn parties zo geweest tot nu toe
Eentje MC'en ging de laatste tribute run nogal mis, MC brak waardoor de priest in no time lag.Helaas hebben de meeste raid specced rogues geen imp. sap. En dan nog is het in DM North niet perse nodig die ogres te CC en, helemaal niet als je 3 warriors hebt. Eentje MC-en is ook leuk trouwens
[ Voor 34% gewijzigd door Exitium op 20-02-2006 13:59 ]
Verwijderd
ja, maar als je je laat ressurecten bij een andere spirit kom je toch bij de spirit terecht in het gebied waar je dood bent gegaanRakkerzero schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:36:
Gister kwam ik erachter dat als je dood bent jezelf bij iedere graveyard kan laten ressurecten die je tegenkomt![]()
Komt goed uit, want dan kan ik wat makkelijker de wereld van WoW verkennen
Ik gebruik vaak mn geest om wat caves etc te verkennen om te weten waar ik naartoe moet enzo.
Helaas heeft het ook nadelen.
been there, done that
Verwijderd
Uhmm, ik kan je screenies plaatsen als je me niet geloofd. Vorige week nog gezien.Hydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:56:
[...]
Nieuwe content kun je niet zien, dat is nooit in een patch gezet. Hate to burst your bubble, maar het enige wat je kunt zien is ouwe meuk en spul dat al gereleased is, zoals AQ.
oké, vanavond eens kijken. BedanktVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:56:
[...]
Daar is een bookmark voor aangemaakt in het programma. Volgens de map zijn er 2 eilanden, eentje rechtsboven en eentje linksboven. Waarschijnlijk beiden buiten bereik van de "normale" mens.
Nog een tip: Mount Hyjal (naast Winterspring). ERG indrukwekkend met een immense krater en een reusachtige boom met schedels. Ook zit er een instance ingang daar in de buurt die lijkt op de ingang van Onyxia's Lair.
Dat het niet in je eentje kan, dat snap ik met al die guards in ironforge. Maar het lijkt wel cool om te zien als die king dood is.addictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:50:
[...]
King van dwarves? Je bedoelt de koning van Ironforge? Die is hostile voor jou als horde zijnde, en zou je in principe kunnen killen. Ware het niet dat het een lvl ?? elite boss is. En die zul je in je eentje echt niet kunnen killen. Daarnaast staat er nog een hele groep guards bij, dus ik wens je veel succes
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
deze is toch ideaal dan zeg je gewoon oke trade me.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:10:
Gisteren in Aszhara:
Kokkie whispers: Hi, can i get some gold?
/who Kokkie
lvl 25 gnome warlock - Ironforge
Kokkie whispers: Gold pls.
Kokkie whispers: Hey ! I'm talking to you !
Ik zeg ook nog wel eens "if u can find me u will get 1G" en dan op de gryphon stappen.
En inderdaad geld beloven maar niet geven heerlijk de reacties die je dan krijgt.
Vragen om een summon aan een lock doe ik ook heel af en toe zeker als ik naar plaatsen als desolace of ashzara moet ofzo. Maar gewoon netjes eerst vragen of ze de tijd hebben en met 2 andere zijn. Voor geld gaan de meeste ook nog wel opzoek naar 2 die willen helpen
Maar er zijn er genoeg die vriendelijk genoeg zijn om het gewoon ff voor je te doen.
Net als mages met water ik vraag het altijd heel netjes en heb dan ook nog nooit gehad dat ik niks kreeg. Misschien scheelt het dat ik als priest meestal meteen een pof erop gooi.
Zijn er echt nog mensen die need rollen op groen dan in lvl 60 instances? bij ons is groen gewoon altijd greed.Hydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:47:
[...]
Standaard in de level 60 instances is roll need/greed on green BoE, .
Bij ons is het need if need, greed if greed (heb het nu over de 10/15 mans raids in strat/scholo/ubrs) Green/blue/purple, BoE/BoP maakt geen fuck uit. Snelheid > paar rottige shards
In guild parties is het zo dat de enchanter greed rolled, rest passed of drukt op need. Als er geen need is wordt de shard verdeeld /rr [shift + lmouse click item]
Raidroll, leuk add on: http://www.curse-gaming.com/mod.php?addid=1054&page=2
Tuurlijk roll ik op lvl 60 nog op greens, ik zoek nog steeds bracers/cloak met frozen wrath die meer frost dmg doen. Dit ondanks dat mijn guild al in BWL zit (broodlord gisteren down)MantaMania schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:13:
[...]
Zijn er echt nog mensen die need rollen op groen dan in lvl 60 instances? bij ons is groen gewoon altijd greed.
[ Voor 31% gewijzigd door ImdaMned op 20-02-2006 14:18 ]
Als mensen aan mij (mage) water vragen op een nette manier, krijgen ze het ook altijd. Kleine moeite. "Water plz" of zoiets, dan kunnen ze het vergeten. Meestal is het dan "Sorry, bread specced".MantaMania schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:07:
[...]
deze is toch ideaal dan zeg je gewoon oke trade me.
Ik zeg ook nog wel eens "if u can find me u will get 1G" en dan op de gryphon stappen.
En inderdaad geld beloven maar niet geven heerlijk de reacties die je dan krijgt.
Vragen om een summon aan een lock doe ik ook heel af en toe zeker als ik naar plaatsen als desolace of ashzara moet ofzo. Maar gewoon netjes eerst vragen of ze de tijd hebben en met 2 andere zijn. Voor geld gaan de meeste ook nog wel opzoek naar 2 die willen helpen
Maar er zijn er genoeg die vriendelijk genoeg zijn om het gewoon ff voor je te doen.
Net als mages met water ik vraag het altijd heel netjes en heb dan ook nog nooit gehad dat ik niks kreeg. Misschien scheelt het dat ik als priest meestal meteen een pof erop gooi.
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Ik vind sowieso de sociale vaardigheden van de meeste wow'ers bedroevend slecht.Mojo schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:18:
[...]
Als mensen aan mij (mage) water vragen op een nette manier, krijgen ze het ook altijd. Kleine moeite. "Water plz" of zoiets, dan kunnen ze het vergeten. Meestal is het dan "Sorry, bread specced".
Soms vraag ik me echt af hoe die mensen IRL zijn. Dat kan toch nooit wat worden zo.
Verwijderd
Wat wel irritant is dat men "boos" is dat ik geen Crystall Water geef.. ten eerste kan ik nog geen Crystall Water maken.. Ga dat hopelijk vanavond wel kunnen, maar ook al kan ik het wel, dan nog denk ik dat ik alleen aan Priests Crystall water geef... Maar dat weet ik nog niet zeker
boeiend crystal maak je tegenwoordig per 10 dus dat maakt niets meer uitVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:25:
Ik geef in principe ook meestal wel water als ze erom vragen. Vooral aan priests, want die kan je later nog wel eens nodig hebben. Als men erg onbeleefd is door "Water plz" te whisperen en een trade window openen dan kunnen ze wat mij betreft aan het gas. (Niet letterlijk ofc). Maar zolang ze me het gewoon netjes vragen dan ben ik wel bereid om water te geven.
Wat wel irritant is dat men "boos" is dat ik geen Crystall Water geef.. ten eerste kan ik nog geen Crystall Water maken.. Ga dat hopelijk vanavond wel kunnen, maar ook al kan ik het wel, dan nog denk ik dat ik alleen aan Priests Crystall water geef... Maar dat weet ik nog niet zeker
toen het nog per 4 ging gaf ik ook alleen maar lvl 45 water weg maar nu boeit dat niets meer
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Verwijderd
Bevalt me prima.
Wanneer ik een priest tegen kom, vraag ik niet eens om buff, ik krijg hem, of niet.
In veel gevallen ben ik wel zo dat ik uit m'n eigen INT buffs wel uit deel, mits genoeg mana uiteraard en het gevolg daarvan is, dat de mensen jouw dan volgooien met buffs.
Bedelen om food of water kom ik niet vaak tegen. Wanneer ik een instance in ga, vraag ik altijd wie wil en open trade gelijk. Stacks heb ik altijd aangemaakt alvorens de party meet, wel zo makkelijk.
Need befor Greed is een leuk verhaal.
Wil nog wel eens voorkomen dat een enchanter need, om te levelen in enchanting.
Beetje lame als je er achter komt. Sommigen zijn niet bepaald slim en zodra ze het item binnen hebben, dissen ze het.
Ben zelf overigens nu een level 49 mage én enchanter. En nee, ik need niet om te levellen in enchanting.
Verwijderd
Als iemand hier een char heeft op Doomhammer, neem contact met me op, lekker samen spelen
Naam is Bedzjer (56 Hunter) Badgerdude (31 Warrior) Muzjroom (5 Paladin)
Precies daarvoor leek het me ook wel leukaddictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:53:
[...]
waar is designers island precies te vinden? Kan ik er vanavond ook eens een kijkje nemen. GM Island zou ik ook wel eens willen zien
Beetje rondneuzen in gebieden waar je als low lvl char (zoals de mijne
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Ook hier, neem eens een kijkje in Dire Maul. Veel betere hunter items dan BeaststalkerVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:32:
Ik ben nu bijna level 57 en ik wil graag een high lvl instance doen, mijn spec is marksman hunter, het liefst wil ik ook de beaststalker set voltooien maar ik weet niet of ik daar al geschikt voor ben. Ik zit nu namelijk alleen nog maar met gekochte Bindings
Als iemand hier een char heeft op Doomhammer, neem contact met me op, lekker samen spelen
Naam is Bedzjer (56 Hunter) Badgerdude (31 Warrior) Muzjroom (5 Paladin)
Ogre Forged Hauberk
Leggings of Destruction
Barbarous Blade
Moet je alleen wel op lvl 60 wachten, want Dire Maul north is pittig, maar deze items zijn zeer de moeite waard
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Verwijderd
Trouwens nog een Horde char aangemaakt op Genjuros samen met mijn guildm8's, we zijn nu allen 22-24 en druk bezig geweest met WC en DM. Wailing Caverns was wel lache, we waren allemaal lvl20-21 en konden geen tank vinden. Enfin, ik als druid in bear form tanken en de priest maar healen terwijl de mage en hunter dmg gingen doen en ale bazen behalve Verdan gedaan. Die molde ons heel snel en toen waren er respawns dus die hebben we maar niet meer gedaan.
Wat kan er aan Instances gedaan worden Horde side ná WC? En wie van GoT zitten er nog meer in Children of Chuck Norris guild op Genjuros (hehe @ guildname, expres gejoined vanwege de "hype").
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:04 . Reden: Opscheppen weggehaald :P ]
Verwijderd
Dire Maul moet ik ook nog doen.. Is dat een 5 man instance of is het ook verstandig om die met meer te doen?Mojo schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:55:
[...]
Moet je alleen wel op lvl 60 wachten, want Dire Maul north is pittig, maar deze items zijn zeer de moeite waard
Hoe doe je eigenlijk een DM Tribute run?
Daarnaast is op het muurtje staan een exploit, dat mag dus niet
Dire Maul is alleen maar 5 man.
Schaamloze quote:
You DO NOT kill any guards, the drunk AND Captain Kromcrush. YOu can do this buy avoiding the guards in the instance. It is eash to get around them.
When you reach Guard Slip'kick, you need 1 Thorium Widget and 1 Frost oil. YOu then loot the trap and apply the 2 reagents i just listed. When the guard walks over the trap, he gets frozen and unkillable.
To get past Captain Kromcrush, you need
8 rugged leather
4 bolts of runecloth
2 rune thread
1 Ogre Tannin
You get the ogre tannin inside the instance itself. On the NorthEast side of frozen Guard Slip'kik is a goblin NPC that you talk to about the ogre suit. You get the tannin abit after in the instance that is in a little barrel guarded by 2 Ogre Warlocks and 2 demons. After you loot the tannin, you go back down to the NPC and finish the quest for the ogre suit. After you get the suit, DO NOT USE IT RIGHT AWAY!!!
Wait until you clear the mobs up to Kromcrush, then the person with the suit uses it and you change into an ogre. You then(EXCLUDING YOUR PARTY) go up the kromcrush and talk with him. He then runs away and he is untaggable. You then go ahead and clear up to the king.
When you fight the king, i do it with the following party:
Warrior to tank the king
Pally to offtank Cho'Rush the Observer(HE MUST NOT DIE IF YOU WANT FULL TRIBUTE!!)
Mage to dps
Hunter to DPS
Priest to heal
The pally heals himself while offtanking the observer, and the normal flow of the warrior tanking the king and mage/hunter gnuking him is needed. CHO RUSH CAN NOT DIE. When the king is dead, Cho'Rush changes friendly. An NPC from the south starts running to the king's arena, you and youre entire party must now talk to him and you receive the "King of the Ogres" buff. You are now friendly to the entire instance. After everyone talks to the NPC, the tribute chest will appear with some mana/hp pots, some BoP greens and 3 RARES. It also has a chance to drop Treant's Bane(I saw that drop 5 runs ago). In total, 5 Rares will drop on this Tribute Run.
After everything is looted, go and talk to all the guards you bypassed and you will receive some nifty buffs:
-3% chance to crit with spells
-15% overall increased stamina
-200 attack power
Now, go get your tribute!
[ Voor 82% gewijzigd door Mojo op 20-02-2006 15:05 ]
Verwijderd
Doe je door alle guards die rondlopen _NIET_ te mollen, en de 3e (?) Guard te 'trappen' met die trap die daar ligt (Thorium Widget nodig en nog iets, ff vergeten). BIj de laatste guard moet je een Ogre Suit hebben die je aantrekt en dan met 'm praten. Hij loopt dan weg en dan kan je naar de laatste baas toe. Daarbij moet je de ogre die er bij staat (en de baas helpt) levend houden en dan krijg je maximale Tribute. Laatst hadden we 3 of 4 blauwe items, 2 groene en zooitje voer/drinken uit de kist die je dan kan openen.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:03:
[...]
Dire Maul moet ik ook nog doen.. Is dat een 5 man instance of is het ook verstandig om die met meer te doen?
Hoe doe je eigenlijk een DM Tribute run?
Vervolgens naar buiten lopen, met alle guards praten (niet die in de trap helaas) en dan krijg je nog flinke buffs mee ook
Edit: Argh, tsja, schaamteloos kopiëren kan ook hahaha. Copy/Paste FTW?
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:08 ]
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
http://www.thottbot.com/?i=15655
Prachtige ring natuurlijk voor een mage. Ik rollde 74 en de overige 3 members rollden lager dan mij.
De tweede drop was:
http://www.thottbot.com/?i=19207
Helaas had ik al gerolled en ik rollde dan niet nogmaals aangezien het geen set item is voor mij. Niemand anders wou deze broek (al in bezit of beter) en het item werd via rr gerolled. Deze roll werd gewonnen door een priest uit mijn guild en na de vraag 'item or shard' antwoorde hij; give it to masch please!. Dit met een hele blije mage tot gevolg
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
*note to self, niet op backspace drukken als je niet in TEXT veld zit, weg compleet verhaal!Mojo schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:04:
Je moet Mandokir's raptor levend houden. Daarnaast ook zorgen dat niet al te veel mensen dood gaan. Zorg dat je tanks aggro houden en de mensen opletten.
Daarnaast is op het muurtje staan een exploit, dat mag dus nietGewoon goed uitspreiden werkt prima.
Schaamloze quote:
[...]
Hier stond dus een flinke post maar goed, "nog een keer, nog een keer!!"
Exploit dus, vreemd eigenlijk want je zou juist de omgeving willen gebruiken om dingen voor elkaar te gebruiken. In een gunfight zou je toch ook schuilen achter een muur ofzo? Maar goed, Blizzard's wil = wet en als dat niet mag, moeten we het maar niet meer doen (of stiekum wel maar goed).
De raptor levend houden moeten we dan maar eens proberen. 1 keer geprobeerd maar dat ging jammerlijk mis. We moeten nog wennen aan teamplay, CT Raid (mana conserve UIT zetten helpt nogal, geen wonder dat de tanks zo snel dood gaan de eerste 5 tries lol) en bv. healing rotations/OT Aggro laten overnemen. Komt ooit wel goed
Verder nog een vraagje: Is het mogelijk om de Molten Giants te farmen in MC? En hoeveel man heb je daar voor nodig? De guild zelf bestaat uit zo'n 25 man en als we ZG doen we dit vaak samen met een andere guild. Zou 20 man genoeg zijn om 2 Giants te pakken, of Core Hounds? Dit om de Lava Cores e.d. te kunnen vinden (en wellicht leuke drops te krijgen) en dus betere FR gear te krijgen. Ikzelf als rogue heb bijvoorbeeld momenteel 140 unbuffed FR, de tank 200+ en de squishies 100+, zou dit voldoende zijn? En wat is de respawn tijd van zo'n reusje
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 15:28 ]
Wij staan op dat terasje achter de speren. HIj komt aan rennen en zijn raptor word het terras opgepulled en hij beneden voor de speren. Vervolgens raptor killen en ranged damage op hem. Op 20% charged mellee ook nog bovenop hem. Piece of cake.Mojo schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:04:
Je moet Mandokir's raptor levend houden. Daarnaast ook zorgen dat niet al te veel mensen dood gaan. Zorg dat je tanks aggro houden en de mensen opletten.
Daarnaast is op het muurtje staan een exploit, dat mag dus nietGewoon goed uitspreiden werkt prima.
Schaamloze quote:
[...]
Nooit gehoord/geweten dat op het terras achter de speren staan een exploit was en geloof er ook niets van tot ik er een blauwe post over zie.
[ Voor 14% gewijzigd door Bulligan op 20-02-2006 15:32 ]
Verwijderd
Waarom heb je die rugged leather, runecloth en rune thread nodig dan?To get past Captain Kromcrush, you need
8 rugged leather
4 bolts of runecloth
2 rune thread
1 Ogre Tannin
Verwijderd
Slaat toch ook nergens op, dan moeten ze het maar fixen vind ik.Hooli-gan schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:30:
[...]
Wij staan op dat terasje achter de speren. HIj komt aan rennen en zijn raptor word het terras opgepulled en hij beneden voor de speren. Vervolgens raptor killen en ranged damage op hem. Op 20% charged mellee ook nog bovenop hem. Piece of cake.
Nooit gehoord/geweten dat op het terras achter de speren staan een exploit was en geloof er ook niets van tot ik er een blauwe post over zie.
Over de raptor kan je twijfelen, maar het is meer heal werk om hem gewoon te laten levenHooli-gan schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:30:
[...]
Wij staan op dat terasje achter de speren. HIj komt aan rennen en zijn raptor word het terras opgepulled en hij beneden voor de speren. Vervolgens raptor killen en ranged damage op hem. Op 20% charged mellee ook nog bovenop hem. Piece of cake.
Over die exploit. Het lijkt me dat blizzard die charge er niet voor niets heeft in gestopt. Dus daarom is het wat lame om op (dus niet achter) te gaan staan. Als die dan niet zou chargen.. tsja.
Achter het muurtje staan lijkt me wat anders.. geen idee wat die dan wel of niet doet
Verwijderd
Om een Ogre Suit te maken, check http://www.thottbot.com/?i=35732 of voor de Quest (zodat je ze zelf kan maken) http://www.thottbot.com/?qu=-170Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:34:
ok leuk.. misschien vanavond maar eens doen. lijkt me wel leuk. Hoe lang ben je daar ongeveer mee bezig?
[...]
Waarom heb je die rugged leather, runecloth en rune thread nodig dan?
Brekende MC = Shield + FH spammen op jezelf en hopen dat die mob snel genoeg dood isExitium schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:58:
Eentje MC'en ging de laatste tribute run nogal mis, MC brak waardoor de priest in no time lag.Heb er toen maar ééntje op mezelf gezet, warrior de andere twee laten tanken en gaan healen, geen whipe gelukkig. Was de groep voor Kromcrush.
Ga je gang. Je hebt nieuwe content niet tenzij het in je WoW folder staat, en de patches bevatten nieuwe instances e.d. pas een paar dagen voordat 't 'open' is.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:01:
Uhmm, ik kan je screenies plaatsen als je me niet geloofd. Vorige week nog gezien.
Nouja, het is natuurlijk practisch altijd greed, maar je had in een PuG nog wel eens een nieuw iemand zitten voor wie een groen item inderdaad een upgrade was.MantaMania schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:13:
Zijn er echt nog mensen die need rollen op groen dan in lvl 60 instances? bij ons is groen gewoon altijd greed.
Nou sorry, maar het is een verschil van ergens rond de 7 gold. Dan neem ik graag de tijd een blue BoP te dissen.ImdaMned schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:15:
Bij ons is het need if need, greed if greed (heb het nu over de 10/15 mans raids in strat/scholo/ubrs) Green/blue/purple, BoE/BoP maakt geen fuck uit. Snelheid > paar rottige shards
Voordat je gaat gillen eerst even kijken of ze het equipenVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 14:30:
Need befor Greed is een leuk verhaal.
Wil nog wel eens voorkomen dat een enchanter need, om te levelen in enchanting.
Beetje lame als je er achter komt. Sommigen zijn niet bepaald slim en zodra ze het item binnen hebben, dissen ze het.
Wij killen altijd de raptor eerst. Duurt ook welgeteld 30 seconden ofzo. Ik snap ook niet waarom je die raptor niet zou killen, je hebt gewoon veel minder damage te outhealen als je die raptor om zeep helpt.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:01:
Ik heb dus een Nightelf Rogue lvl60 op Sylvanas (Hoi Asyris hehe, ging goed in MC he?) en druk met de guild in ZG bezig. Venoxis en Jeklik gaan lekker neer, maar Mandokir is nog een flinke b*tch om neer te leggen zeg
De "spring op de muur, dan charged ie niet"-methode werkt nog niet lekker omdat de tanks hun aggro niet echt kunnen houden en de healers te veel healen ofzo. En zodra ie iemand "watched" willen sommige mensen nog wel eens te laat stoppen en dan is er weer iemand dood en Mandokir ge-ding!'d (tof dat Jin'do dan "grats!" zegt hehe). Mollen de ZG-Farmende guilds hier de Raptor ook eerst of laten jullie die een tijdje levend? Hij krijgt dan een flinke buff en enraged e.d. maar dan hoefje maar 1 MT en 1 OT in de gaten te houden qua healing dus lijkt dat beter..
Lootlord is verder gewoon een kwestie van z'n damage outhealen en niks doen als je gewatched wordt. Mensen die keer op keer niet stoppen met casten e.d. moet je gewoon een schop geven. In ZG kun je je zulke slackers niet veroorloven. Al die wazige LoS exploits om niet gecharged te worden zijn niet nodig.
Verwijderd
En je laat het ook zó makkelijk klinkenHydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:43:
[...]
Wij killen altijd de raptor eerst. Duurt ook welgeteld 30 seconden ofzo. Ik snap ook niet waarom je die raptor niet zou killen, je hebt gewoon veel minder damage te outhealen als je die raptor om zeep helpt.
Lootlord is verder gewoon een kwestie van z'n damage outhealen en niks doen als je gewatched wordt. Mensen die keer op keer niet stoppen met casten e.d. moet je gewoon een schop geven. In ZG kun je je zulke slackers niet veroorloven. Al die wazige LoS exploits om niet gecharged te worden zijn niet nodig.
Bedankt voor de informatie. Weet iemand nog een antwoord op de Giants mollen in MC?
[ Voor 200% gewijzigd door Wouter185 op 20-02-2006 15:55 . Reden: Compleet irrelevant antwoord ]
Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling
Verwijderd
Welkom op Genjuros btw. De naam kan mn goedkeuring niet helemaal wegdragen, maar nieuwe Horde kunnen we altijd wel gebruiken (we zijn nog in de minderheid, zoals op bijna elke server).
Verwijderd
Helaas, heb het meegemaakt dat het item dat ze wonnen, direct gedissed werd.Hydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:43:
[...]
Voordat je gaat gillen eerst even kijken of ze het equipen
Oh, ik bedoel ook helemaal niet dat je een zooitje n00bs bent hoor als je op hem wiped. Wij doen op dit moment BWL maar het is niet heel erg lang geleden dat we Jin'do voor 't eerst down kregenVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:48:
En je laat het ook zó makkelijk klinkenMaar idd, ook wij zullen ons op een gegeven moment afvragen waarom we het ooit moeilijk vonden. Tot die tijd wipen we lekker zo vaak als maar nodig blijkt en spelen we steeds beter op elkaar in
Gear is gewoon erg belangrijk, ik weet niet of jullie in MC bezig zijn maar als je zo ver bent in ZG zou ik ook zeker aan MC beginnen. De eerste paar bosses daar zijn helemaal niet zo moeilijk als je ze een beetje doorhebt. Bovendien kun je dan zorgen dat je genoeg mensen honoured hebt met de Hydraxians
Je krijgt meer ervaring met encounters, maar je gear wordt beter. Je warriors nemen minder damage, je healers hebben meer mana, en je dps killed mobs sneller. Al met al kom je op een gegeven moment op het punt dat een boss triviaal wordt. Als je 'em eenmaal dood hebt, kun je het daarna altijd. (Vael uitgezonderd
Queue major buttkickingVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:59:
Helaas, heb het meegemaakt dat het item dat ze wonnen, direct gedissed werd.
[ Voor 10% gewijzigd door Hydra op 20-02-2006 16:03 ]
We killen de raptor asap, iedereen staat op muur achter de speren (als je dat een exploit noemt als blizzard dan moet je dat fixen), ot staat bij de groep om hem op te vangen (na 1.9 charged ie willekeurig, ook zonder dat ie die persoon watched) en verder misschien nog een paar rogues op hem, watched ie je (iedereen heeft natuurlijk ctraid) dan deslected en iets achteruit, wachten todat ie iemand anders naam roept voordat je weer verder gaat.Mollen de ZG-Farmende guilds hier de Raptor ook eerst of laten jullie die een tijdje levend? Hij krijgt dan een flinke buff en enraged e.d. maar dan hoefje maar 1 MT en 1 OT in de gaten te houden qua healing dus lijkt dat beter.
ik verbaas me soms over wat mensen exploits noemen overigens, dit is gewoon een taktiek namelijk, indien iets mogelijk is en algemeen bekend en blizzard fixed het niet dan is het imho geen probleem
verder hebben we hakkar vorige week down en ook de tiger en panther gaan nu vaak zonder wipe neer, alleen jin'do hebben we nog niet geprobeerd (lijkt me met de juiste strategie ook niet echt moeilijk btw)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Je hebt helemaal gelijk, en het is nog een stomme fout ook, ik wist 't wel namelijk maar vond het al zo vreemd staanVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:17:
Cue
Een queue is een rij
<-- Engelse-taalpurist ;p
Dat ik het een exploit noem betekent niet dat ik het dom vind of dat het iets is waar je gebanned voor moet worden hoor. Ik bedoel alleen dat dat volgens mij niet de bedoeling is, en dat het bovendien gewoon niet nodig is. Die charge die 'ie af en toe doet is geen insta-kill ofzo.blouweKip schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:24:
ik verbaas me soms over wat mensen exploits noemen overigens, dit is gewoon een taktiek namelijk, indien iets mogelijk is en algemeen bekend en blizzard fixed het niet dan is het imho geen probleem
[ Voor 52% gewijzigd door Hydra op 20-02-2006 16:32 ]
Zoals Hydra ook al zegt. Sneaky achter het muurtje staan lijkt me iig niet de bedoeling van Blizzard. Wij willen het niet riskeren en doen het daarom ook nietblouweKip schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:24:
[...]
We killen de raptor asap, iedereen staat op muur achter de speren (als je dat een exploit noemt als blizzard dan moet je dat fixen), ot staat bij de groep om hem op te vangen (na 1.9 charged ie willekeurig, ook zonder dat ie die persoon watched) en verder misschien nog een paar rogues op hem, watched ie je (iedereen heeft natuurlijk ctraid) dan deslected en iets achteruit, wachten todat ie iemand anders naam roept voordat je weer verder gaat.
verder hebben we hakkar vorige week down en ook de tiger en panther gaan nu vaak zonder wipe neer, alleen jin'do hebben we nog niet geprobeerd (lijkt me met de juiste strategie ook niet echt moeilijk btw)
Maar die raptor boss doen wij anders.
Tegenover de speren (aan de rechterkant) staat een blok, daar staan alle casters op.
we hebben het 1x geprobeerd met die speren, maar tot nu toe loopt de boss gewoon naar de andere kant om ff een caster te killen.
1 warrior zetten we bijna bij de ingang (die word altijd gecharged, ik weet niet of dit aangepast is met de nieuwe patch aangezien we er nog niet geweest zijn na de patch)
voor de rest killen we de raptor asap and dan all out op bloodlord.
Staan helemaal niet sneaky achter een muurtje. Staan er gewoon op. Als je agro pakt komt ie echt wel naar je toe. Vaak genoeg meegemaakt dat de raid in paniek raakte omdat die bastard inene ook op het muurtje achter de speren stond.Mojo schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:36:
[...]
Zoals Hydra ook al zegt. Sneaky achter het muurtje staan lijkt me iig niet de bedoeling van Blizzard. Wij willen het niet riskeren en doen het daarom ook niet
Als dit niet de bedoeling zou zijn van Blizzard dan hadden ze dat muurtje/speren moeten weghalen een aantal patches geleden. Het is niet dat je ergens staat wat voor die boss niet bereikbaar is ofzo en je hoeft ook niet moeilijk te doen om er te komen, dus geen terrain exploit imo.
met 20 kan wel alleen als je guild voor het eerst mc in stapt is het denk ik nog best pittig met 20 man.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:54:
Giants respawnen om de 2 uur. In principe kan het wel met z'n 20-en denk ik maar dat ligt echt helemaal aan je skills en vooral je equipment, je hebt goeie priests en druids nodig
Welkom op Genjuros btw. De naam kan mn goedkeuring niet helemaal wegdragen, maar nieuwe Horde kunnen we altijd wel gebruiken (we zijn nog in de minderheid, zoals op bijna elke server).
Maar als jij 2 redelijke tanks hebt met goeie healers kom je er wel.
Het begin is alleen we precies lastig als je over de brug aan de rechterkant 2 firelords hebt staan moet je of goed pullen /feignen of snel eruit rennen nadat je er 1 gekilled hebt. Want als beginnende guild met 20 man krijg je nooit 2 firelords tegelijk neer.
Dit is dus precies wat ik bedoel, het muurtje is er dus hoe kom je erbij om aan te nemen dat het "niet de bedoeling is", blizzard is immers degene die het muurtje gemaakt heeft toch?Zoals Hydra ook al zegt. Sneaky achter het muurtje staan lijkt me iig niet de bedoeling van Blizzard. Wij willen het niet riskeren en doen het daarom ook niet
Ik zou niet weten wat je riskeert, we hebben hem al minstens 25 keer zo omgelegd en nog nooit iets van een gm gehoord (en terecht, haal dat muurtje dan weg)
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Wel heb ik al wat tank-guides gelezen zodat het niet gelijk fout gaat als ik ga beginnen
Zijn er hier mensen die net als ik lvl45+ zijn en nog geen instance gedaan hebben?
Tsja valt een beetje in de UBRS fire res buff categorie, als iets mogelijk is, waar zou het dan niet mogen? Ben het wel een beetje met je eens, al die GM quotes waarbij de een zegt dat het niet mag terwijl de ander zegt dat het weer geen exploit is... tsja wat moet je daar nou mee? Gewoon doen zou ik zeggen, tenminste als je niets hoeft te forceren/geen gekke dingen hoeft te doen om het mogelijk te maken.blouweKip schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:05:
[...]
Dit is dus precies wat ik bedoel, het muurtje is er dus hoe kom je erbij om aan te nemen dat het "niet de bedoeling is", blizzard is immers degene die het muurtje gemaakt heeft toch?
Ik zou niet weten wat je riskeert, we hebben hem al minstens 25 keer zo omgelegd en nog nooit iets van een gm gehoord (en terecht, haal dat muurtje dan weg)
Ik heb gisteren met m'n nieuwe guild Ragna voor het eerst plat gekregen, en we wilden dus voor de zekerheid ook maar even de buff halen. Helaas waren er net 2 ali raids (ben zelf horde) hem ook aan het halen, dus je raadt het al... F_ck it dachten we we gaan er gewoon voor en Ragna was eigenlijk verrassend simpel ondanks dat de meesten hem nooit gezien/gedaan hadden
[ Voor 7% gewijzigd door porn* op 20-02-2006 17:37 ]
Bnet pindle#2913
Verwijderd
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/di1.jpgHydra schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:43:
[...]
Ga je gang. Je hebt nieuwe content niet tenzij het in je WoW folder staat, en de patches bevatten nieuwe instances e.d. pas een paar dagen voordat 't 'open' is.
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/di2.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/di3.jpg
die foto's zien er erg stoer uit.
alleen als je door de bergen loop tussen STV en duskwood zie je ook van die rare strake overgangen :-p (door die bergen te lopen kom je bij de Toek. instance uit van deadwind pass :-p
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
http://gathering.tweakers...message/25226834#25226834daanski82 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:23:
[...]
die foto's zien er erg stoer uit.
alleen als je door de bergen loop tussen STV en duskwood zie je ook van die rare strake overgangen :-p (door die bergen te lopen kom je bij de Toek. instance uit van deadwind pass :-p

superbassie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:24:
Ik heb nog nooit een instance gedaan
Wel heb ik al wat tank-guides gelezen zodat het niet gelijk fout gaat als ik ga beginnen
Zijn er hier mensen die net als ik lvl45+ zijn en nog geen instance gedaan hebben?
Als ik jou was zou ik toch nog iig wel ff Scarlet monastery en Razorfen Downs gaan doen, dat levert je aardig wat bijzonder nuttige gear op voor de komende lvl's. Je hebt het jezelf iig onnodig moeilijk gemaakt door te lvl'en zonder instance gear.
Ik heb het ook alleen 1 a 2x gezien en ... jawel ga ergens deze week de eerste stappen zetten in WOW. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Ik hoop hier en daar wat nuttige tips vandaan te halen (ja, zal de TS grondig doornemen
maar 64 delen ga ik dus even niet doornemen

Ik ga nu maar eens verzinnen welke character ik ga nemen...
* bitpixl heeft iets met magie, dus die kant zal het wel op gaan
hehehehe maar het is wel erg stoer.
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Ik ben zelf zeeeer te spreken over een mage als je in het caster segment wilt gaan spelen. Warlock ben ik zelf niet zo kapot van maar schijnt ook wel leuk te zijn om te spelen, vooral ook omdat je dan gebruikt kunt maken van een "pet", mages niet.Skillz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:22:
Echt grappig om de posts hier te lezen, snap er afentoe geen ene zak van!
Ik heb het ook alleen 1 a 2x gezien en ... jawel ga ergens deze week de eerste stappen zetten in WOW. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen
Ik hoop hier en daar wat nuttige tips vandaan te halen (ja, zal de TS grondig doornemen),
maar 64 delen ga ik dus even niet doornemen
* The Realone heeft iets met magie, dus die kant zal het wel op gaan
Als je mensen healen wat vind zijn er ook nog keuzes genoeg maar ik zou zeggen, lees de Classes info van Blizzard eens door. Vragen stellen kan altijd nog.
Yupdaanski82 schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:30:
Zit hier iemand op Magtheridon van hier ???
Alaniel lvl 60 priest van Praemium Callidus
[ Voor 3% gewijzigd door Vincentio op 20-02-2006 19:40 ]
gnome mages ftwSkillz schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:22:
* addictive heeft iets met magie, dus die kant zal het wel op gaan
jah kheb wel één keer WC gedaan, maarjah toen kreeg ik niks leuks en maar heel weining exp. Dus ben ik maar gewoon verder gaan grinden...UltraR-pc schreef op maandag 20 februari 2006 @ 18:50:
[...]
, ik denk dat je een zeldzaamheid bent. Dit is de eerste keer dat ik dat hoor. Je hebt dan tot nu toe de standaard instances gemist die iedereen eigenlijk wel minimaal 1 keer doet (Alliance: Deadmines, Gnomeregan, Scarlet Monastery, Razorfen Downs. Horde: Wailing caverns ipv Deadmines).
Als ik jou was zou ik toch nog iig wel ff Scarlet monastery en Razorfen Downs gaan doen, dat levert je aardig wat bijzonder nuttige gear op voor de komende lvl's. Je hebt het jezelf iig onnodig moeilijk gemaakt door te lvl'en zonder instance gear.
Maar aan de andere kant, na lvl 60 draait het natuurlijk bijna alleen maar om instances. kZal dr toch maar eens wat aan gaan doen!
/edit
Ik kan dan wel beter ZF gaan doen ipv SM en RFD, want die zijn volgens mij een stuk beneden mijn lvl (RFD iig)
[ Voor 7% gewijzigd door superbassie op 20-02-2006 19:45 ]
zijn idd ver onder jouw lvl, maar ik zou toch eens SM Cathedral en SM armory doen, zodat je weet hoe instances in zn werk gaansuperbassie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:42:
[...]
jah kheb wel één keer WC gedaan, maarjah toen kreeg ik niks leuks en maar heel weining exp. Dus ben ik maar gewoon verder gaan grinden...
Maar aan de andere kant, na lvl 60 draait het natuurlijk bijna alleen maar om instances. kZal dr toch maar eens wat aan gaan doen!
/edit
Ik kan dan wel beter ZF gaan doen ipv SM en RFD, want die zijn volgens mij een stuk beneden mijn lvl (RFD iig)
Vooral als warrior, aangezien je dan moet tanken.addictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:50:
[...]
zijn idd ver onder jouw lvl, maar ik zou toch eens SM Cathedral en SM armory doen, zodat je weet hoe instances in zn werk gaan
precies, dat is heel anders dan grinden.Vincentio schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:51:
[...]
Vooral als warrior, aangezien je dan moet tanken.
Dus je moet gewoon wennen aan de manier van spelen, en instances zijn gewoon erg leuk vind ik
Ja, maar in SM en RFD is deze warrior gear wel erg nuttig, zelfs voor jouw lvl:superbassie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:42:
[...]
/edit
http://www.thottbot.com/?i=3653
http://www.thottbot.com/?i=4139
http://www.thottbot.com/?i=3520
http://www.thottbot.com/?i=5703
http://www.thottbot.com/?i=3832
In ZF zijn natuurlijk ook maar een beperkt aantal items te krijgen die nuttig zijn voor een warrior. Elke instance heeft er tenslotte maar een paar.
ben nu een lvl 6 human mage (speel net halfuurtje ofzo)
iemand tips ofzo?
ik speel op stormscale maar weet iemand een server met de meeste nederlanders?
heeft iemand ook nog tips over het lvlen enzo?
ik snap nog niet het hele spel; de mogelijkheden maar dat komt hopelijk nog wel
Verwijderd
Als je rank 3 bent, scheelt het je ook nog eens 2 gold on je Riding learning.AleXnl schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:51:
aangezien ik dichtbij lvl 40 zit maar niet wil wachten tot woensdag voor pvp rank 3, kan een andere dwarf die rank 3 is de mount voor mij kopen en dan traden?
de mooiste vind ik maraudon
/w hey can u do me a HUGE favor plz?
depends..?
/w can u please summon me..? would save me a lot of effort..
get me 2 people and i summon u.
/w sure
zo regel je het dan..
zelfde met water en mage.. lief vragen en vaak doen ze het wel...
Zal ik maar eens gaan doen danaddictive schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:50:
[...]
zijn idd ver onder jouw lvl, maar ik zou toch eens SM Cathedral en SM armory doen, zodat je weet hoe instances in zn werk gaan
De theorie van het tanken en de functies van een warrior in een instance die snap ik wel --> heb wel wat guides gelezen.Vincentio schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:51:
[...]
Vooral als warrior, aangezien je dan moet tanken.
kHeb nu ook een Axe of Rin'ji, lijkt me ook wel goed om mee te tanken. En ik heb dr natuurlijk ook een shield bij.
Zitten idd toch wel goede spullen bij jah.UltraR-pc schreef op maandag 20 februari 2006 @ 19:58:
[...]
Ja, maar in SM en RFD is deze warrior gear wel erg nuttig, zelfs voor jouw lvl:
http://www.thottbot.com/?i=3653
http://www.thottbot.com/?i=4139
http://www.thottbot.com/?i=3520
http://www.thottbot.com/?i=5703
http://www.thottbot.com/?i=3832
In ZF zijn natuurlijk ook maar een beperkt aantal items te krijgen die nuttig zijn voor een warrior. Elke instance heeft er tenslotte maar een paar.
Ik begin dus maar beter ff met SM of RFD. Kan ik iig ook wel makkelijker aggro houden.
Bedankt voor de tips!
Laatmaar, je snapt het niet
Ja...reroll naar Horde (UD mage als je mage wilt) voordat het te laat is....guidson schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
ben zojuist wow gaan spelen heb het vanmiddag gekocht.
iemand tips ofzo?
Het belangrijkste om het spel te leren? Lezen...lezen...lezen...en als je klaar bent met lezen...zoek dat eens op WoW-Europe.com voor nog meer leeswerk.
@ guidson (aka Bio D-Sign van TZ volgens mij
Kijk ook eens op de forums van wow-europe.com en worldofwarcraft.com en dan bij de afdeling Mage, voor jou. Daar kan je veel info vinden. Of zoek op google naar mage guides.
Verwijderd
Ik zit daar ook aan te denken, ik vind mage echt een hele leuke class (AOE,2 trinkets)The Realone schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:02:
[...]
Ja...reroll naar Horde (UD mage als je mage wilt) voordat het te laat is....![]()
Het belangrijkste om het spel te leren? Lezen...lezen...lezen...en als je klaar bent met lezen...zoek dat eens op WoW-Europe.com voor nog meer leeswerk.
maar ik vind warlock toch ook een hele gave class, op de server waar ik nu net ben begonnen(Xavius) zijn ook aardig weinig warlocks.
En ik had eerst dus ook een human mage maar ik heb het gevoel dat ik bij de horde hoor, het enigste probleem is dat ik het veel moeilijke vind om te levellen bij de horde.
Ik zal dus maar een undead mage/warlock aanmaken en proberen even door te zetten.
Misschien gaat het levellen op iets hoger lvl toch wat sneller.
En nog een vraagje:
Heeft grinden wel zin als je snel wil levellen?, ik heb namenlijk het gevoel dat questen zoo veel sneller gaat. Maar als grinden toch aardig snel gaat gaat een mage/warlock dan snel?
Verwijderd
Op dezelfde drop vandaag naast de hunter/rogue chest ook nog Ashkandi, Greatsword of the Brotherhood gedropt. Lekkere dag voor de guild vandaag.
het punt is niet dat een GM er niks van zegt, maar over het intended is of niet. Kijk bijvoorbeeld naar Broodlord Lashlayer, spelers waren slim en pullde hem naar de room van Vaelstraz waar ze hem rondjes liepen lopen achter de MT aan en hem zo neer kiten.blouweKip schreef op maandag 20 februari 2006 @ 17:05:
[...]
Dit is dus precies wat ik bedoel, het muurtje is er dus hoe kom je erbij om aan te nemen dat het "niet de bedoeling is", blizzard is immers degene die het muurtje gemaakt heeft toch?
Waarom zou dat niet mogen? De kamer zit in het spel, broodlord kon er gewoon zelf naar toe lopen, dus geen exploit? Wel dus, blizzard heeft het na een tijdje een exploit van gemaakt en het daarna gefixed.
Zelfde als met onyxia op dit moment, als je haar pakt op de patchday dan reset haar instance niet, dus kan je de instance 40x achter elkaar doen zonder dat je bound word. Het is nog geen exploit genoemd, maar ik weet zeker dat het not intended is en dat het word gefixed
Maar om eerlijk te zijn is het gewoon non intended dat je geen charges krijgt op je groep, nogal raar dat ze hem laten chargen, bijna altijd een whirlwind laten doen of fearen als hij imidden in de groep terecht komt. Komt hij bij een eenzame offtank terecht dan gaat hij braaf terug naar zijn MT.
Je kan zeggen wat je wilt, maar dat is gewoon niet zoals de fight bedoeld was
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Erop dan, komop, waar doe je moeilijk over.Hooli-gan schreef op maandag 20 februari 2006 @ 16:50:
[...]
Staan helemaal niet sneaky achter een muurtje. Staan er gewoon op. Als je agro pakt komt ie echt wel naar je toe. Vaak genoeg meegemaakt dat de raid in paniek raakte omdat die bastard inene ook op het muurtje achter de speren stond.
Als dit niet de bedoeling zou zijn van Blizzard dan hadden ze dat muurtje/speren moeten weghalen een aantal patches geleden. Het is niet dat je ergens staat wat voor die boss niet bereikbaar is ofzo en je hoeft ook niet moeilijk te doen om er te komen, dus geen terrain exploit imo.
En je zegt het zelf precies, als het niet de bedoeling was, hadden ze het weg moeten halen. En dat is nou net de exploit. Ik ben het met je eens dat het niet echt een grote exploit is hoor
@ Hierboven, precies, bedankt
Stormscale heeft trouwens aardig wat NLers + er is meer horde dus beina geen wacht tijd op BGs (heb ik gehoord) zou dus lekker op die server blijven
guidson schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
iemand tips ofzo?
Verwijderd
Dathon, lvl 60 paladin Aszune
Btw: Dathon lvl 28 Dwarf Rogue op Stormscale, maar heb ik al een half jaar niet actief meegespeeld.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2006 22:24 ]

Toen ik net inlogde op mn druid kon ik niet mn muis mn char besturen en om me heen kijken. Toen ik op ESC drukte om uit te loggen deed ook die het niet.
Ik kon wel mn muis bewegen om vervolgens op het chatknopje te drukken en een bericht te kunnen typen.
Iemand enig idee wat het probleem kan zijn? Zodat ik in het vervolg weet wat ik moet doen.
ALT + F4 en restart heeft het nu ff voor me opgelost.
Grinden is de beste manier om snel te lvlen, vind ikVerwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 21:43:
[...]
Ik zit daar ook aan te denken, ik vind mage echt een hele leuke class (AOE,2 trinkets)
maar ik vind warlock toch ook een hele gave class, op de server waar ik nu net ben begonnen(Xavius) zijn ook aardig weinig warlocks.
En ik had eerst dus ook een human mage maar ik heb het gevoel dat ik bij de horde hoor, het enigste probleem is dat ik het veel moeilijke vind om te levellen bij de horde.
Ik zal dus maar een undead mage/warlock aanmaken en proberen even door te zetten.
Misschien gaat het levellen op iets hoger lvl toch wat sneller.
En nog een vraagje:
Heeft grinden wel zin als je snel wil levellen?, ik heb namenlijk het gevoel dat questen zoo veel sneller gaat. Maar als grinden toch aardig snel gaat gaat een mage/warlock dan snel?
Quests doen duurt gewoon lang, zeker als je iemand moet opzoeken of een heel eind moet lopen. En als je quests gaat doen, doe dan diegene waarvoor je veel mobs moet killen die goede exp geven.
Verwijderd
Ok bedankt ik heb inmiddels een Undead Mage aangemaakt en ga daar dus mee levellen, ik zal je tip uitproberensuperbassie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:29:
[...]
Grinden is de beste manier om snel te lvlen, vind ik
Quests doen duurt gewoon lang, zeker als je iemand moet opzoeken of een heel eind moet lopen. En als je quests gaat doen, doe dan diegene waarvoor je veel mobs moet killen die goede exp geven.
Op later levels (Lees 20/30+) gaat grinden inderdaad sneller dan questen. Maar zeker de eerste 20 levels gaan een stuk sneller als je gewoon alle quests doet. Bovendien is levelen(/questen?) een deel van het spel. Ik zie dat je net begonnen bent dus ik zie eerlijk gezegd het nut niet van zo snel mogelijk naar L60 gaan. Het is niet zo dat er voor L60 niets te beleven is. Bovendien doe je in je vroegere levels veel ervaring op die je in de end instances en pvp zeker nodig zal hebben.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:32:
[...]
Ok bedankt ik heb inmiddels een Undead Mage aangemaakt en ga daar dus mee levellen, ik zal je tip uitproberen
Als je trouwens op Xavius gaat rerollen aan de horde kant zou ik niet een warlock beginnen omdat er te weinig zijn, er zijn er namelijk een hele hoop. (Ik ben net opnieuw op Xavius begonnen (UD Priest Glorr L24) En in elke instance die ik tot nu toe gedaan heb zat er minstens 1 en nog vaker 2 warlocks in mijn groep. Maar ik denk niet dat je een class moet kiezen omdat er daar weinig van zijn, speel de class die je het leukst vind om te spelen, mijn ervaring is dat je het dan veel langer uithoudt.
edit: Ben trouwens wel heel benieuwd naar de komende priest patch, iemand enig idee wat er zou kunnen gaan gebeuren? (ik hoop vooral dat het makkelijker (lees mogelijk) word om in pvp te healen)
Ik wil nou ook wel eens kijken wat die wondere wereld van WoW nou inhoud, maar ik voel er weinig voor om op de gok dat spel te moeten kopen. Daarvoor vind ik games nou net ff te duur eigelijk. Kan je niet een trial versie spelen oid? Gewoon om ff een indruk te krijgen. Als ik het dan een gaaf spel blijk te vinden koop ik hem uiteraard netjes
Yamaha MT-09
vraag lief aan iemand of een persoon een trial key heb.. dan moet je iemand vinden die het spel heeft, installeren en dan je guest key invullen.. dan kan je het 10 dagen proberen..Bergie schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:18:
Ik heb niet alle 63 voorgaande topics doorgelezen maar heb alleen dit topic snel doorzocht maar heb niet echt een duidelijk antwoord kunnen vinden.
Ik wil nou ook wel eens kijken wat die wondere wereld van WoW nou inhoud, maar ik voel er weinig voor om op de gok dat spel te moeten kopen. Daarvoor vind ik games nou net ff te duur eigelijk. Kan je niet een trial versie spelen oid? Gewoon om ff een indruk te krijgen. Als ik het dan een gaaf spel blijk te vinden koop ik hem uiteraard netjes(nadat ik er uit ben of ik er elke maand geld voor over heb
)
Je moet gewoon quests gaan doen. Veel leuker op je eerste Character.Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 22:32:
[...]
Ok bedankt ik heb inmiddels een Undead Mage aangemaakt en ga daar dus mee levellen, ik zal je tip uitproberen
Bij alts kan je altijd nog gaan grinden.
Verwijderd
Als tip zou ik zeggen maak een nieuw character aan op 1 van de nieuwe servers. Spelen op "oude" servers is voor een nieuweling niet veel aan. 95% van de lowbies die daar rondlopen zijn alts van lvl 60'ers. Zelfs als je uiteindelijk op lvl 60 komt is het moeilijk om naar de endgame instances te gaan omdat alle raidgroeps al uitgezocht en ingevuld zijn. Op de nieuwe servers ben jij 1 van de beginners en zul je echt nog het gevoel hebben wat de mensen die vorig jaar al zijn begonnen toen hadden. Alles voor de eerste keer doen, zelf uitzoeken hoe alles moet en geen high lvl's die je handje vasthouden en alles voor je doen. Imo roepen in IF voor een lvl 60'er voor gnomeregan omdat jezelf nog maar lvl 30 bent is niet iets waarvoor blizzard WoW heeft uitgebracht.guidson schreef op maandag 20 februari 2006 @ 20:00:
iemand tips ofzo?
Verwijderd
en zo dropt de laatste baas van DM East bij onze laatste run van de avond even een Foror's Compendium of Dragonslaying (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18401)
Dus volgende Onyxia reset loop ik ook maar even met een geil tankzwaardje rond
[Quel'Serrar]
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18348
Wat ben ik toch een geluksvogel he
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2006 00:22 ]
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 23:59:
Tja, zo ren je van het ene moment wat door Dire Maul West heen voor wat shards om Dukes en Princes te summonen in Silithus morgen,
en zo dropt de laatste baas van DM West bij onze laatste run van de avond even een Foror's Compendium of Dragonslaying (http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18401)
Dus volgende Onyxia reset loop ik ook maar even met een geil tankzwaardje rond
[Quel'Serrar]
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=18348
Wat ben ik toch een geluksvogel he
Lol, eerste reactie @ allakhazam hetzelfde verhaal, ook shards voor silithus. Moet ik ook maar eens proberen
Zeker leuk zwaardje
Verwijderd
Ja die laatste (want dat is het) ben ik dusMojo schreef op dinsdag 21 februari 2006 @ 00:12:
[...]
offtopic:
Lol, eerste reactie @ allakhazam hetzelfde verhaal, ook shards voor silithus. Moet ik ook maar eens proberen
Zeker leuk zwaardje
Gewoon 2 rogues en 2 shamans bij me en er doorheen raggen. Hydrospawn, Satyr, Lethandris, Alzzin, is een heel simpel trajectje, doe je in een half uurtje of zo max.
Dit topic is gesloten.