Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.437 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 21:57
xAndyx schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:49:
Kwam gister ook ineens een lvl 29 ud rogue vanuit niets in WSG (stealth), 1e hit -400 hp (van mn 1350 total @ lvl 24). 1e fear resiste, dots op m en toen was het eigenlijk al te laat voor mij :) Maar ja ook 5 levels hoger en ik zat niet op te letten :)

Wel leuk, kan t wel hebben. You win some you lose some zullen we maar zeggen.
Heb gisteravond gelachen in Stonetalon. Lock was 22 en er kwam een 25 warrior aan. Die charged me. Ik fear, Immolate, Amplify Curse, Curse of Agony, Corruption. Toen kwam die weer op me af, wederom fear, corruption verversen en nuken die handel.

Die zal toch wel hebben staan vloeken IRL >:)

Ik hou echt van mijn lock, te coole class!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nef down, 2x nemesis :p Maar gratz, ik ben altijd snel op de hoogte, 10 whispers per avond, en al helemaal als er lockloot is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:10:
[...]
Heb gisteravond gelachen in Stonetalon. Lock was 22 en er kwam een 25 warrior aan. Die charged me. Ik fear, Immolate, Amplify Curse, Curse of Agony, Corruption. Toen kwam die weer op me af, wederom fear, corruption verversen en nuken die handel.

Sja nog geen Intercept en Zerk Rage, dan kun je nog weinig als warrior :) Ik bewaar mijn lock ervaringen voor de expansion (female blood elf natuurlijk, hihi).

Ben nu een rogue aan t levellen, ook leuk. Stealth is echt geweldig.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:10:
[...]

hij heeft nog geen berserkerstance+ berserkerrage, dus na lvl 30 wordt het al minder easymode voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:04

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:35:
[...]

Je bedoelt natuurlijk:
Als lock een UD Rogue verslaan is dan ook niet echt moelijk.

Dat klopt.
WotF is leuk en aardig, maar tegen seduce/fear/deathcoil doet het natuurlijk niet veel ;)
haha, sorry hoor, een goeie UD rogue moet altijd van een non-soul link lock winnen.

Ambush>Seduce>Trinket of WotF>blind Succy>stun Warlock>kill Succy>win

[ Voor 5% gewijzigd door On_E op 17-02-2006 14:16 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:44:
[...]

Proqzor wij duellen zondag wel ff ok ? :P

je verslaat mij niet ;) Soullink warlock > rogue ...
on a side note, hij had zn minion niet uit muhahahaha :P

maar wat ik zei ik was toen nog een seal fate rogue. Dit betekend dat ik met cheap shot via talents 3 Cps in 1 keer kan adden en met een crit van mn ss 2 punten erbij. Bovendien had ik vigor wat betekend dat ik heel snel 2 ss achter elkaar kon doen waardoor ik zo weer 4 cps op die warlock had.

BTW deur zoekt RN nog rogues? :P ik stond 50% van de tijd bovenaan met dps in MC raids ghehehehe

[ Voor 10% gewijzigd door Proqzor op 17-02-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:14:
[...]

Sja nog geen Intercept en Zerk Rage, dan kun je nog weinig als warrior :) Ik bewaar mijn lock ervaringen voor de expansion (female blood elf natuurlijk, hihi).

Ben nu een rogue aan t levellen, ook leuk. Stealth is echt geweldig.
Ja Blood Elf Warlock leek mij ook de beste keus, alleen weinig zin om te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:15:
[...]
hij heeft nog geen berserkerstance+ berserkerrage, dus na lvl 30 wordt het al minder easymode voor je
Goh, alsof ik dat niet wist :+ Het ging er meer om dat een melee class 3 levels hoger dan mij me probeerde te ganken en zijn ass handed krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

echt waanzinnig gewoon :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-07 10:30

RaseriaN

So much choices..

Ik vind jou ook lief! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:30:
[...]

on a side note, hij had zn minion niet uit muhahahaha :P

maar wat ik zei ik was toen nog een seal fate rogue. Dit betekend dat ik met cheap shot via talents 3 Cps in 1 keer kan adden en met een crit van mn ss 2 punten erbij. Bovendien had ik vigor wat betekend dat ik heel snel 2 ss achter elkaar kon doen waardoor ik zo weer 4 cps op die warlock had.

BTW deur zoekt RN nog rogues? :P ik stond 50% van de tijd bovenaan met dps in MC raids ghehehehe
Zijn minion niet uit ... tja .. dan is het natuurlijk wel mogelijk dat je winned maar als ik mijn void heb en die opoffer en dan in 0,5 sec mijn succy oproep en je seduce ist echt doei doei hoor ;)

maar nee RN zoekt geen rogues (hebben al zat rogues ;) ).. en DPS is niet echt belangrijk die hebben we al zat ... Agro managment is veeeel belangrijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:41
Kaap schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:33:
[...]
Ja Blood Elf Warlock leek mij ook de beste keus, alleen weinig zin om te wachten.
ik heb nu een human lock lvl 14.. wat me opvalt, is dat je amper downtime heb.. echt een grindmachine :) ik vind het wel aardig grappig spelen, maar zonder imp/succubus/voidwalker ben je best kansloos... wat ook brak is, is dat ik weinig backpack space heb.. heb een nieuwe realm gerolled..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze postte ik vanochtend ook, maar is nu alweer ver weg, dus vandaar nogmaals:

Gister heb ik deze gekocht Pattern: Belt of the Archmage voor 225g. Nu zit ik te twijfelen om hem zelf te gaan gebruiken of dat ik hem met winst door ga verkopen. Wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier ook al mensen die Mother Smolderweb solo neer hebben gekregen?
Na een paar keer op 15% - 10% neer te gaan is het me gisteren eindelijk gelukt!

Dit zijn van die gekke dingen die ik ga doen als ik niet in een raidguild zit.. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robbertinho schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:48:
[...]

Aggramar? Charname? Class? Ik zit bij The Phoenix Order. Lekker aan het 't wipen on Nef :D.
Aggramar /wave /cheer
Lorelai Paladin Novus Inceptum
Aida Warrior Novus Inceptum

en nog een zooi alts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
Tja een lock zonder pet is zowat -50% damage output omdat ie zich met andere dingen bezig moet houden. Maar ja waarom loop je als lock ook zonder pet rond, neem dan iig een impy die kost verders niks en buffed je ook nog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17:07
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:03:
deze postte ik vanochtend ook, maar is nu alweer ver weg, dus vandaar nogmaals:

Gister heb ik deze gekocht Pattern: Belt of the Archmage voor 225g. Nu zit ik te twijfelen om hem zelf te gaan gebruiken of dat ik hem met winst door ga verkopen. Wat zouden jullie doen?
Op een migratieserver is deze niet zoveel waard (ging op trollbane niet eens weg voor 100g geloof ik) maar op een vrij nieuwe realms kan je hier redelijk geld meer verdienen. De BG rewards bij honoured e.d. zijn al vrij snel beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik zit dus op een splinternieuwe realm.. xavius.. leuk en aardig, heb skinning en herbing.. light leather staan 100 stacks op voor 8S BO PER STACK!!! de prijzen zijn om te janken.. wat nu?? copper bars is ook weinig spannends enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjah opzich ook wel logisch, bijna niemand nog heeft op dit moment geld.. logisch dan ook dat de prijzen lager liggen. toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
BootVluchteling schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:27:
ik zit dus op een splinternieuwe realm.. xavius.. leuk en aardig, heb skinning en herbing.. light leather staan 100 stacks op voor 8S BO PER STACK!!! de prijzen zijn om te janken.. wat nu?? copper bars is ook weinig spannends enzo..
Opslaan in bank tot de prijs stijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shezzie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-07 00:37

Shezzie

Lekker hoor!

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:57:
Jullie weten trouwens dat het mogelijk is om in AQ te komen, al voordat het is geopend?
.
.
.
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq6.jpg
Het is ook mogelijk om ONDER Stormwind te komen, best grappig om allerlei mensjes door een niet zichtbare straat te zien rennen. Als de Horde er ooit achter komt dat je zonder 1 guard te killen in SW Mage Quarter kunt komen... })

Zal die tga-pics vanavond thuis ff omzetten en posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Shezzie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:34:
[...]

Het is ook mogelijk om ONDER Stormwind te komen, best grappig om allerlei mensjes door een niet zichtbare straat te zien rennen. Als de Horde er ooit achter komt dat je zonder 1 guard te killen in SW Mage Quarter kunt komen... })

Zal die tga-pics vanavond thuis ff omzetten en posten.
klopt, heb ik ook al gedaan, is wel cool :)

Ik kan ook in ZG komen zonder in een raid te gaan en de instance in te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

addictive schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:58:
[...]
klopt, heb ik ook al gedaan, is wel cool :)

Ik kan ook in ZG komen zonder in een raid te gaan en de instance in te gaan
Vertel ! :)
Dat filmpje "Explorer's guide to the galaxy" laat die ZG bug jammergenoeg niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:30:
[...]BTW deur zoekt RN nog rogues? :P ik stond 50% van de tijd bovenaan met dps in MC raids ghehehehe
NOFI, maar hoe vaak ben jij de raid uitgezet? Als jij bovenaan de lijst staat in MC dan heb jij ook heel vaak agro van de tank afgehaald.
DPS geile mensen worden niet gewaardeerd in serieuze guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:12
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:05:
[...]

NOFI, maar hoe vaak ben jij de raid uitgezet? Als jij bovenaan de lijst staat in MC dan heb jij ook heel vaak agro van de tank afgehaald.
Klopt idd, bij ons willen we dat ook niet echt. Tis wel leuk om te zien dat rogues echt lang niet meer bovenaan staan in de damagemeters trouwens... hunters, locks, mages, warriors en rogues vechten er allemaal om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-07 14:52
[...]

nofi enzo maar als je rogue 50% van de tijd bovenaan staat in dmg meters doet hij iig z'n taak goed which = dmg doen, ik sta 99% van de tijd bovenaan in dmg meters in MC en sta zelfs dik boven de nummer 2 (which is a warrior) en nee, ik krijg geen aggro, just l2play enzo....

(Ja ik zit in een serieuze guild, Nef down, bij 7 v/d 8 bosses in BWL sta ik praktisch altijd bovenaan in dmg meters alleen bij broodlord wordt ik nog wel is ingehaald door een hunter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

[...]

Meh, ik sta altijd boven aan, word nooit gekickt en heb zelden aggro...
Als ik aggro neem is er serieus iets aan de hand, MT's dood/MT's knockback/MT's gesheeped (Hakkar fight :P)

Rogues zouden juist boven aan moeten staan door hun aggro dump samen met Huntards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-07 16:15
[...]

hoogste in DPS != hoogste aggro, als je tanks gewoon goed hun werk doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

precies toen wij net starten in mc stonden bij ons meestal de hunters boven aan maar nu de rogues wat betere gear en wapens hebben staan ze toch meestal allemaal in de top. En dat toch met minimaal agro.
Hebben andere guilds ook vaak dat druids vaak redelijk hoog staan in de damage taken (ik ken druids niet zo goed maar die hebben zeker geen agro dump) niet beginnen over dat de druids dan meteen crap zijn enzo want er zitten echt wel een paar goeie bij.
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:21:
[...]

hoogste in DPS != hoogste aggro, als je tanks gewoon goed hun werk doen.
hoogste in dps = hoogste aggro ????
wat is dat voor onzin opmerking er zijn genoeg dingen met meer en minder agro damage heeft daar zeker niet alles mee te maken

[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 17-02-2006 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
MantaMania schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:22:
precies toen wij net starten in mc stonden bij ons meestal de hunters boven aan maar nu de rogues wat betere gear en wapens hebben staan ze toch meestal allemaal in de top. En dat toch met minimaal agro.
Hebben andere guilds ook vaak dat druids vaak redelijk hoog staan in de damage taken (ik ken druids niet zo goed maar die hebben zeker geen agro dump) niet beginnen over dat de druids dan meteen crap zijn enzo want er zitten echt wel een paar goeie bij.

[...]

hoogste in dps = hoogste aggro ????
wat is dat voor onzin opmerking er zijn genoeg dingen met meer en minder agro damage heeft daar zeker niet alles mee te maken
Hij zegt "!=" (niet gelijk aan) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Hebben andere guilds ook vaak dat druids vaak redelijk hoog staan in de damage taken (ik ken druids niet zo goed maar die hebben zeker geen agro dump)
Druids kunnen in catform wel wat agro dumpen (cower), maar het is niet meteen vergelijkbaar met wat priests/hunters/rogue's omdat het alleen maar werkt in catform. Anyways ze zitten bij ons niet schrikbarend hoog qua damage taken, maar we hebben dan ook niet echt een melee druid ertussen zitten. Wel een Oomkin :p

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Yellow|A schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:43:
[...]

Druids kunnen in catform wel wat agro dumpen (cower), maar het is niet meteen vergelijkbaar met wat priests/hunters/rogue's omdat het alleen maar werkt in catform. Anyways ze zitten bij ons niet schrikbarend hoog qua damage taken, maar we hebben dan ook niet echt een melee druid ertussen zitten. Wel een Ookmin :p
Fade werkt dus wel totaal anders dan hunters/rogues, hunters/rogues resetten hun aggro, priests kunnen dat niet. Fade = verlagen van aggro met X over Y secondes, na Y secondes krijg je weer X aggro erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-07 15:06
ik pak nooit agro en als ik agro krijg dan vanish ik gewoon. Dikke np al zeg ik et zelf. Bovendien als je een goeie tank hebt die goed agro kan houden kan je voluit gaan als rogue, je moet gewoon wat later beginnen (bij 5 sunders op giants etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:48:
ik pak nooit agro en als ik agro krijg dan vanish ik gewoon. Dikke np al zeg ik et zelf. Bovendien als je een goeie tank hebt die goed agro kan houden kan je voluit gaan als rogue, je moet gewoon wat later beginnen (bij 5 sunders op giants etc)
3 Sunders is genoeg om met een Crit ambush en backstab te openen. Vanish moet je niet zomaar blowen, gebruik liever je Feint maarja dat ben ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:46:
[...]

Fade werkt dus wel totaal anders dan hunters/rogues, hunters/rogues resetten hun aggro, priests kunnen dat niet. Fade = verlagen van aggro met X over Y secondes, na Y secondes krijg je weer X aggro erbij.
I know... ben een priest. Gooi het voor het gemak op hetzelfde hoopje van die classes kunnen handig agro dumpen in bepaalde situaties, druids minder. Kun je leven met die uitleg? Toch dank je wel voor de uitleg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Yellow|A op 17-02-2006 17:01 ]

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:02:
[...]

Vertel ! :)
Dat filmpje "Explorer's guide to the galaxy" laat die ZG bug jammergenoeg niet zien.
wanneer je vanuit Duskwood naar STV loopt (hopenlijk op mount) moet je over een bruggetje, terug lopen en links de berg op, daar over de berg lopen (let op met vallen, zijn veel laag hangende takken van bomen) en dan kom je er uiteindelijk. Zo kun je ook in de Blasted Lands komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:02
sn0x0r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:10:
[...]

nofi enzo maar als je rogue 50% van de tijd bovenaan staat in dmg meters doet hij iig z'n taak goed which = dmg doen, ik sta 99% van de tijd bovenaan in dmg meters in MC en sta zelfs dik boven de nummer 2 (which is a warrior) en nee, ik krijg geen aggro, just l2play enzo....

(Ja ik zit in een serieuze guild, Nef down, bij 7 v/d 8 bosses in BWL sta ik praktisch altijd bovenaan in dmg meters alleen bij broodlord wordt ik nog wel is ingehaald door een hunter)
Niet nakken jij, jij staat alleen 1 omdat je mij ML'r maakt, ja dan kan ik het ook.

En in BWL komt het omdat als ik fullout ga ik aggro krijg ;p (zeker @ broodlord)

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 17-02-2006 17:10 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
Yellow|A schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:01:
[...]

Gooi het voor het gemak op hetzelfde hoopje van die classes kunnen handig agro dumpen in bepaalde situaties, druids minder. Kun je leven met die uitleg?
np at all :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

RaseriaN schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:10:
[...]

Meh, ik sta altijd boven aan, word nooit gekickt en heb zelden aggro...
Als ik aggro neem is er serieus iets aan de hand, MT's dood/MT's knockback/MT's gesheeped (Hakkar fight :P)

Rogues zouden juist boven aan moeten staan door hun aggro dump samen met Huntards :)
Ik speel hunter en sta meestal in de top 5 voor DMG maar ik heb bijna nooit aggro gewoon tussen door even FD doen, een rogue ook gewoon even aggro afschudden. Zoals je netjes aangeeft hunter en rogue horen veel dmg te doen en geen aggro te trekken je weet dus hoever je kan gaan bij een gevecht.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mind_
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

mind_

evil smile

op slashdot: WoW the next "Golf" gelezen:
Choose a race. Choose a class. Choose a profession. Choose a guild. Choose a fucking big sword, choose rings, cloaks, engineering trinkets and electrical hats. Choose good HP, low SPI, and soulstones. Choose auction house re-selling. Choose a starter inn. Choose your friends. Choose twill and matching vendor trash weapons. Choose a three-piece armor set in a range of colors. Choose gold farming and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that AH bridge watching mind-numbing, spirit-crushing n00b talk, stuffing fucking junk mage food into your mouth. Choose leveling away at the end of it all, pishing your last in a miserable inn, nothing more than an blink to the selfish, fucked up alts you spawned to replace yourself. Choose your future. Choose WoW... But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose WoW. I chose somethin' else. And the reasons? There are no reasons. Who needs reasons when you've got noggenfogger?
en nog een:
People think it's all about misery and desperation and death and all that shite, which is not to be ignored, but what they forget is the pleasure of it. Otherwise we wouldn't do it. After all, we're not fucking stupid. At least, we're not that fucking stupid. Take the best orgasm you ever had, multiply it by a thousand and you're still nowhere near it. When you're on WoW you have only one worry: scoring. When you're off it you are suddenly obliged to worry about all sorts of other shite. Got no money: can't get pished. Got money: drinking too much. Can't get a bird: no chance of a ride. Got a bird: too much hassle. You have to worry about bills, about food, about some football team that never fucking wins, about human relationships and all the things that really don't matter when you've got a sincere and truthful WoW habit.
:+

com·pu·ter (de ~ (m.), ~s) 1 elektronische informatieverwerkende machine die door een reeks gecodeerde instructies wordt bestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
xAndyx schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 15:30:
[...]

Opslaan in bank tot de prijs stijgt?
al mn bankslots zijn al vol, bags zijn te duur.. ik heb 1x 16, 1x 12, 2x6, 1x 4 slot..

de realm mág dan redelijk nieuw zijn, er zijn al een stuk of 40 psycho's die lvl 60 hebben bereikt.. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
BootVluchteling schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:55:
[...]

al mn bankslots zijn al vol, bags zijn te duur.. ik heb 1x 16, 1x 12, 2x6, 1x 4 slot..

de realm mág dan redelijk nieuw zijn, er zijn al een stuk of 40 psycho's die lvl 60 hebben bereikt.. :x
lol had je beter niet gewoon grotere zakken kunnen kopen dan die laatste bankslot voor erm 50g ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
ik heb er geeneen gekocht..

ik ben gewoon met 0c begonnen..

[ Voor 40% gewijzigd door BootVluchteling op 17-02-2006 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-07 13:42
Wat houdt tier 1 in? Of tier 2 ofso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
superbassie schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:39:
Wat houdt tier 1 in? Of tier 2 ofso?
Tier 1 en 2 zijn armor sets (of talents, tier 1 is de eerst laag talents, tier 2 de laag erna, tier 3 komt daarna, etc). Tier 0 is je standaard class set (in jouw geval Valor), tier 1 dropt in MC en is de opvolger (Might), tier 2 dropt deels in MC, deels in BWL en deels bij Ony en is de opvolger van de tier 1 set. (Wrath)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
Ah ok, thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 27-07 08:05

Wiebbe

<none />

Exitium schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 19:49:
[...]

Tier 1 en 2 zijn armor sets (of talents, tier 1 is de eerst laag talents, tier 2 de laag erna, tier 3 komt daarna, etc). Tier 0 is je standaard class set (in jouw geval Valor), tier 1 dropt in MC en is de opvolger (Might), tier 2 dropt deels in MC, deels in BWL en deels bij Ony en is de opvolger van de tier 1 set. (Wrath)
ff voor de info:

de zogenaamde Tier 0 set word een Dungeon set genoemd. De andere twee sets zijn Class sets, met dus tier 1 en tier 2. Anders word het zo moeilijk als ze een upgrade uitbrengen aan de dungeon set :P

De officiele benaming is dus Dungeon set, en de andere twee worden officieel een class set genoemd. (door blizzard dus) Dit geeft dus ook meteen aan dat de dungeon sets niet voor 1 class bedoeld zijn ;)

Maar om eerlijk te zijn is eigelijk voor bijna alle classes de dungeon set gewoon klote. Bijv mage's kunnen veel beter +spelldmg verzamelen met losse stukken dan Magisters, paladins hebben amper wat aan lightforge en voor warriors is valor al helemaal klote. (geen defense of FR)

[ Voor 28% gewijzigd door Wiebbe op 17-02-2006 21:04 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 10-07 10:01
Mwoah, bijna niets zou ik niet willen zeggen, is toch een set die leuke stats geeft voor de normale speelwijze van een paladin. (at least mijn speelstijl, offtanken en healen tegelijk) Stats op LF (en alle tier 0 sets) zijn gewoon goed, alleen mis je de dmg/healing/defense/etc dingen. In MC loop ik dan ook in cloth/leather/shaman mail/plate rond met genoeg +healing en spellcrit, maar als ik geen specifieke healer ben is LF een hele degelijke set voor alles tot aan ZG/MC.

Met de volgende patch trouwens die nieuwe armorsets, kan niet wachten tot ik Soulforge heb. :P Spellcrit op de helm, eindelijk denkt Blizz na. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-07 13:42
W00t! @ Chromaggus nu, coole fight! Alleen wat heeft dat beest belachelijk veel hitpoints zeg :D Vanavond Ebonroc en Flamegor voor 't eerst gedowned, en net de eerste attempt op Chromy gedaan. Komen er wel :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 26-07 16:22

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

Gisteren voor het eerst Ragnaros down gekregen, na onze tweede echte serieuze try :9~
Als 4e Alliance guild op Hellscream.

http://www.davinco.demon.nl/wow13.jpg

Loot:
Dragon's Blood Cape
Crown of Destruction
Stormrage Legguards
Bloodfang Pants

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 27-07 08:05

Wiebbe

<none />

Exitium schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 00:46:
Mwoah, bijna niets zou ik niet willen zeggen, is toch een set die leuke stats geeft voor de normale speelwijze van een paladin. (at least mijn speelstijl, offtanken en healen tegelijk) Stats op LF (en alle tier 0 sets) zijn gewoon goed, alleen mis je de dmg/healing/defense/etc dingen. In MC loop ik dan ook in cloth/leather/shaman mail/plate rond met genoeg +healing en spellcrit, maar als ik geen specifieke healer ben is LF een hele degelijke set voor alles tot aan ZG/MC.

Met de volgende patch trouwens die nieuwe armorsets, kan niet wachten tot ik Soulforge heb. :P Spellcrit op de helm, eindelijk denkt Blizz na. ^^
ja tuurlijk, maar mijn point is dat de losse items die veel beter zijn voor een paladin (bijv: [Energized Chestplate]) stukken beter zijn voor een paladin en net zo makkelijk (of moeilijk) te halen als bijv lightforge breastplate. Ik ken mensen die BRD 300x gerunned hebben voor hun Lightforge Gauntlets terwijl bijv: Harmonious Gauntlets VEEL beter zijn en meteen vaak droppen in DM.

Tis maar net waar je voor gaat, maar ik ken een pally met 370 defense ofzo, kijk dat is een echte offtank.

Maar sowieso, de items zonder +Crit, +chance to hit, +healing, +defense hebben inderdaad wel de stats, maar de stats increasen een class nooit zoveel als die bonussen :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey vraagje - hoe krijg je van die coole prefix titles zoals "Private" of "Master"? Moet je dan van die honorable kills maken? Zo ja, waar vind ik die dan :P

/me Heeft nu ook een char, een lvl 10 Warlock genaamd... Maximized :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:46
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:01:
Hey vraagje - hoe krijg je van die coole prefix titles zoals "Private" of "Master"? Moet je dan van die honorable kills maken? Zo ja, waar vind ik die dan :P

/me Heeft nu ook een char, een lvl 10 Warlock genaamd... Maximized :P
Word eerst maar lvl25 ofzo, dan kan je WSG (Warsong Gulch) in, daar kan je honorable kills maken. Hier wat meer info http://www.wow-europe.com/en/pvp/warsong-gulch.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SouLmaN schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:26:
[...]

Word eerst maar lvl25 ofzo, dan kan je WSG (Warsong Gulch) in, daar kan je honorable kills maken. Hier wat meer info http://www.wow-europe.com/en/pvp/warsong-gulch.html
Of gewoon lekker in het wild horde gaan slachten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005

Thermometer

Whoop Whoop!

SouLmaN schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 11:26:
[...]

of al op lvl 19 naar de WSG gaan, kan al vanaf 10,

btw ik heb men sig geupdate dus voor de mensen die men acc willen zien, check hieronder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:24
Nou zit ie al 3 weken non-stop ZG te doen omdat ie een Kossack nodig heeft voor Vindicator's Breastplate en dat kreng dropte maar niet. En gisteren doen we dus weer ZG, dropt Hexxer een Kossack terwijl hij nog gebanned is. Schelden dat ie deed ;p Hij was al pissed toen Pauldrons of Might dropte in MC, die heeft hij ook al nodig voor de Shadow res, maar nu al helemaal.
Die kossack is in onze guild runs al niet meer gedropped sinds oktober, gelukkig was
ik er toen wel bij _/-\o_ 'k ben nog steeds de enige warrior in de guild met dat item,
maar ik ben nog niet revered. Met de nieuwe buff van ZG zal dat er nu wel snel van komen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-07 19:26
Wiebbe schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:57:
[...]

ff voor de info:

de zogenaamde Tier 0 set word een Dungeon set genoemd. De andere twee sets zijn Class sets, met dus tier 1 en tier 2. Anders word het zo moeilijk als ze een upgrade uitbrengen aan de dungeon set :P

De officiele benaming is dus Dungeon set, en de andere twee worden officieel een class set genoemd. (door blizzard dus) Dit geeft dus ook meteen aan dat de dungeon sets niet voor 1 class bedoeld zijn ;)

Maar om eerlijk te zijn is eigelijk voor bijna alle classes de dungeon set gewoon klote. Bijv mage's kunnen veel beter +spelldmg verzamelen met losse stukken dan Magisters, paladins hebben amper wat aan lightforge en voor warriors is valor al helemaal klote. (geen defense of FR)
en hunters zijn veel beter af met blauwe dm crit gear en gecrafte black dragonscale (supergoed setje imho, voor weinig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 22:29
Macadoshis schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 09:15:
Gisteren voor het eerst Ragnaros down gekregen, na onze tweede echte serieuze try :9~
Als 4e Alliance guild op Hellscream.

http://www.davinco.demon.nl/wow13.jpg

Loot:
Dragon's Blood Cape
Crown of Destruction
Stormrage Legguards
Bloodfang Pants
Hey! gefeliciteerd, ik speel ook op Hellscream. Edin is de naam.
Ik ken wel erg veel mensen van die foto ;)

[ Voor 65% gewijzigd door MGSNK op 18-02-2006 17:09 ]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macadoshis
  • Laatst online: 26-07 16:22

Macadoshis

Feyenoord 4 ever

MGSNK schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:04:
[...]

Hey! gefeliciteerd, ik speel ook op Hellscream. Edin is de naam.
Ik ken wel erg veel mensen van die foto ;)
De naam Edin komt bekend voor :)
Welke guild zit je?

Mopreme - lvl 80 Warrior @ Hellscream (Symbiosis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-07 22:29
Macadoshis schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 17:25:

De naam Edin komt bekend voor :)
Welke guild zit je?
Op dit moment LoKi, binnekort misschien elders, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen :)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Pfff! Verdorie weer een leaf in plaats van m'n eye, en volgende week kan ik ook al niet mee :( *snif*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:24
Wiebbe schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:57:
[...]
Zelfs de class sets (tier 1 en 2) zijn kl*te voor warriors die dps willen doen.
Daarom dat ik zeker voor die tier 0.5 dungeon set ga, daar zitten toch een paar
dmg buffs op. Hetzelfde voor de priest sets, die zijn ook alleen maar uitsluitend voor healers.
Maar een shadowpriest kan gelukkig nog 'paladin style' items leechen van warlocks en mages.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 12:47
Zojuist voor ons gedropped in ZG.

*Klik 1*

*Klik 2*

:7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

sn0x0r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 16:10:
[...]

lies!

Corr, brutus, halon en ik staan ook ALTIJD in de top 10 bij bosses.
snikkelbell blazer en sperry staan meestal ook wel in de top 5 met paar van ons als we je niet DIK hebben ingehaald :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
lol gaharay, mag ik zeggen dat ik jouw nauwelijks in of net buiten de top5 zie staan in dmg meters? :P enige hunter die me bij blijft (in mc zoiezo al niet) is Corrinth. Halon/Brutusqdf zijn zoiezo kansloos want ja die voeren (vooral brut) geen flikker uit, het mooiste is echter in MC zijn jullie allemaal kansloos, mana users ftw he... (maar goed dat heb ik de laatste 2 runs al bewezen, wil het nog wel doen or als je wilt :P)

en ja, ik spam niet voor niets na elk gevecht de dmg meters he :P iig heeft nog nooit een hunter dik boven mij gestaan corrinth af en toe wel is een klein beetje though...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
M1lamb3r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:09:
[...]

Niet nakken jij, jij staat alleen 1 omdat je mij ML'r maakt, ja dan kan ik het ook.

En in BWL komt het omdat als ik fullout ga ik aggro krijg ;p (zeker @ broodlord)
woej! :P als ik ga ML'en ga ik helemaal achteruit ja :P anyways, zoals ik in post hierboven ook al zei, mana users trekken het tempo van MC zoiezo al niet, en in BWL duren gevechten vaak vrij lang waardoor het vaak moeilijk is om constante dmg te blijven doen (je zei het laatste nef kill all, je was telkens super snel oom :P)

Denk wel dat sperry mij nog in gaat halen door dat oranje ding van hem als hij wat meer gear heeft.

edit:
die allakhazam profiel shit is ook weird, ingame heb ik 4533 hp maar in me geuploade profile @ alla staat dat ik 4633 heb :X

[ Voor 10% gewijzigd door sn0x0r op 18-02-2006 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke dit gaat dom klinken en het is het eigenlijk ook:

Ik heb WoW altijd fanatiek gespeeld , totdat ik eind november ermee stopte, ik sellde al me stuff gaf het geld weg aan een guild genoot en verwijderde me mannetje.
Ik ben dus weer begonnen , en om eerlijk te zijn het bevalt me voor geen meter die Low Levels, ik had een full blue + 2 epics lvl 49 Warrior , die dus verwijderd is , kan ik deze via Blizzard nog terug krijgen of is dit een hopeloos geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 10:06

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik denk dat dat een hopeloos geval is..
Ook niet erg logisch om alles te verwijderen :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:34:
Ik denk dat dat een hopeloos geval is..
Ook niet erg logisch om alles te verwijderen :p.
Als je mij was had je het ook gedaan geloof me , en het heeft zijn voordelen gehad op school niveau, nu is dat echter over en wil ik hem zo graag weer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
w00t, zojuist mn tweede epic gevonden in 2 dagen tijd :D weer in Ferales

Eerst Nightblade, nu een Bow of Searing Arrows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-07 01:14
Ik sta nu bij 2 NPC's in Ironforge (Ransin Donner + Gural Redrock).
Als ik met een van hun praat, vragen ze om een 'secret code'. :?

Waar kan ik zo'n code krijgen???

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Haha, serieuze guilds willen juist mensen die hun taak goed doen en in MC is dat een shitload of damage doen, want anders kan je nooit MC in 2 uur afkrijgen.
en BWL heb je dat ook nodig om het binnen 5 uur goed te doen.

Zelfs in AQ40 wil je dat ze zo veel mogelijk damage doen bij de meeste bosses, alleen c'thun durf ik nog niks over te zeggen, omdat we alleen pas even zijn oog hebben bekeken. Veel damage doen is niet gelijk aan aggro pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:09:
Ik ben dus weer begonnen , en om eerlijk te zijn het bevalt me voor geen meter die Low Levels, ik had een full blue + 2 epics lvl 49 Warrior , die dus verwijderd is , kan ik deze via Blizzard nog terug krijgen of is dit een hopeloos geval?
Je kunt petitionen voor je character, maar ik denk niet dat dat na zo veel tijd nog gaat werken. Je kunt geluk hebben. Je items krijg je sowieso niet terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 20:51:
Ik sta nu bij 2 NPC's in Ironforge (Ransin Donner + Gural Redrock).
Als ik met een van hun praat, vragen ze om een 'secret code'. :?

Waar kan ik zo'n code krijgen???
kregen VIP's op Blizzcon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Jammer. :/
Ik had zo graag een coole pet gewild :P

Ik dacht dat diezelfde NPC ergens anders ook ingame zou rondlopen en die een code gaf ofzo. Zou iig wel leuk geweest zijn :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Rakkerzero schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:12:
[...]

Jammer. :/
Ik had zo graag een coole pet gewild :P

Ik dacht dat diezelfde NPC ergens anders ook ingame zou rondlopen en die een code gaf ofzo. Zou iig wel leuk geweest zijn :P
nee, helaas. Had zelf ook graag een Murloc als pet gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik vroeg me af of er wat mensen die op Stormscale hier zijn op GoT zitten? Er zijn aardig wat Nederlanders aangezien er een redelijk grote Nederlandse guild is.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlanSmithee
  • Laatst online: 07-07 23:38
[...]

mwah, bij ons in Molten Core is DPS het enige wat telt. Pullen en nuken maar. Elke boss gaat ook alleen maar om hem zo snel mogelijk neer te krijgen. Vorige week hadden we Rag op 4% voor sons, hoop hem morgen daarvoor dood te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 16-07 07:54

ye-roon

knaak

AlanSmithee schreef op zaterdag 18 februari 2006 @ 22:53:
[...]

mwah, bij ons in Molten Core is DPS het enige wat telt. Pullen en nuken maar. Elke boss gaat ook alleen maar om hem zo snel mogelijk neer te krijgen. Vorige week hadden we Rag op 4% voor sons, hoop hem morgen daarvoor dood te hebben :)
hellaas kan dat niet. Blizzard heeft iets in het spel gezet zodat raggy niet dood kan voor sons geloof ik. Dus je heb volgens mij altijd 1 keer sons, maar schiet me niet neer als dit niet waar is :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
heb je geluk, want het is dus niet waar.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 18:23
ye-roon schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:00:
[...]

hellaas kan dat niet. Blizzard heeft iets in het spel gezet zodat raggy niet dood kan voor sons geloof ik. Dus je heb volgens mij altijd 1 keer sons, maar schiet me niet neer als dit niet waar is :)
Grootste onzin ooit.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
In de speedrun van The Axeman van 1 uur en 10 minuten hadden ze Ragnaros in minuten dood. Nooit sons gehad dus. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07 18:23
We hadden Rag een keer op 7% zonder potions ed, toen hebben we allemaal potions gebruikt en toen wassie op 20% oid. Sindsdien hebben we maar besloten geen geld te verspillen ;)

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-07 18:41
1e try op Ragnaros net gehad : 81%. :P (geen serieuze try, te weinig fire res enzo)

Zijn pas sinds begin januari in MC, dus nu al tot Ragnaros vind ik vrij goed. We moeten flink wat Fire Res gear halen, iemand ideeetjes voor casters?

En verder nog tips voor Ragnaros?

[ Voor 9% gewijzigd door Hidde op 19-02-2006 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Kan ik met mn gnome rogue (lvl 11) een pet nemen??
Zo ja, hoe/waar??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 14:13:
[...]

nef down, 2x nemesis :p Maar gratz, ik ben altijd snel op de hoogte, 10 whispers per avond, en al helemaal als er lockloot is :)
Maak je niet druk, ik neem alle lock-zooi wel in ontvangst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:41
Lekker weer. ZG gedaan, dropte een paar hele leuke dingen.

Zoals:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20032

Dit is duidelijk iets voor casters dus, met name mages en locks, maar priest zou ook kunnen.
Een priest dacht al dat we voor dit item aan het rollen waren, rolled 98, maar dat was nog van toepassing op de girdle die dropte.

De mage en warlock passte het aan mij, en toen de roll van de priest werd gewoon als dit gerekend! :( Natuurlijk roll je dan een 68 :/
Voordat ik kon zeggen dat het niet eerlijk was ( hij moest opnieuw rollen vond ik) was ie al weggegeven ... :'(
Heel hard /cry :(

Ach, over 2 a 3 weken die robe, nog wel een kossack nodig...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvE
  • Niet online

NvE

kijkt

jarnotjuh schreef op zondag 19 februari 2006 @ 01:09:
Lekker weer. ZG gedaan, dropte een paar hele leuke dingen.

Zoals:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=20032

Dit is duidelijk iets voor casters dus, met name mages en locks, maar priest zou ook kunnen.
Een priest dacht al dat we voor dit item aan het rollen waren, rolled 98, maar dat was nog van toepassing op de girdle die dropte.

De mage en warlock passte het aan mij, en toen de roll van de priest werd gewoon als dit gerekend! :( Natuurlijk roll je dan een 68 :/
Voordat ik kon zeggen dat het niet eerlijk was ( hij moest opnieuw rollen vond ik) was ie al weggegeven ... :'(
Heel hard /cry :(

Ach, over 2 a 3 weken die robe, nog wel een kossack nodig...
Haal gewoon robe of the archmage, heb je gelijk de beste dmg robe (ongeveer dan).

Ja doe maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 12:22
Zojuist Domo neer en eerste keer rag, 71% voordat je sons ons compleet kapot pwnded, hoeveel er voor sons ook al 20 man op de grond lag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 15:41
NvE schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:45:
[...]

Haal gewoon robe of the archmage, heb je gelijk de beste dmg robe (ongeveer dan).
No way! Daarvoor ga ik echt geen 300 skinning of 300 herbalism voor opgeven.
Ik ga toch nog wel vaak naar ZG, dus vast dat ie nog wel eens droppted.

Ik haal mijn Zandalar Illusionist's Robe wel. Ziet er trouwes wel bleekjes uit :|
Echt spierwit is dat ding.

Stats + spelldmg ftw :)

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 11-07 14:15

we_are_borg

You will Comply

Rakkerzero schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:54:
Zo ja, hoe/waar??
Ja dat kan alleen hij vecht niet het is voor show. Op http://www.thottbot.com kan je kijken wat er is.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
jarnotjuh schreef op zondag 19 februari 2006 @ 02:56:
[...]

No way! Daarvoor ga ik echt geen 300 skinning of 300 herbalism voor opgeven.
Ik ga toch nog wel vaak naar ZG, dus vast dat ie nog wel eens droppted.

Ik haal mijn Zandalar Illusionist's Robe wel. Ziet er trouwes wel bleekjes uit :|
Echt spierwit is dat ding.

Stats + spelldmg ftw :)
skinning weer terug naar 300 is een paar uur werk man :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Rakkerzero schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:54:
Zo ja, hoe/waar??
je kan een kip als pet nemen, of een pet kopen.. even er vanuitgaande dat je arm ben, is een kip het goedkoopste (25C)

zoek een kip, selecteer hem, en dan maak je een macro met "/chicken" . die button spam je kapot tot de kip een groene circel om hem heen krijgt.. dan praat je ermee, en krijg je een quest. je moet vogelvoer kopen. dit kan je kopen bij een farm op westfall.. waar die vrouw ook de quest heeft voor westfall stew.. de man verkoopt het voer. de kippen lopen ook daar om die farm heen, dus dat is het makkelijkste.. als je die kip heb gevoerd legt ie een ei, en die kan je dan oppakken. met rechtermuisknop op dat ei in je inventory en je ziet je kip naast je lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 15:04

On_E

Housemusic

Hidde schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:50:
1e try op Ragnaros net gehad : 81%. :P (geen serieuze try, te weinig fire res enzo)

Zijn pas sinds begin januari in MC, dus nu al tot Ragnaros vind ik vrij goed. We moeten flink wat Fire Res gear halen, iemand ideeetjes voor casters?

Ga met wat priests naar LBRS, mindcontrol een Spellbinder, en buff de hele raid met zijn 83 FR buff.

Verder gelijk beginnen met nuken als de MT pulled, alles gebruiken wat je kan, het beste is als Rag op zo'n 35-45% zit als de sons komen, vlak voordat die komen ga je met zijn allen naar de plek tussen 2 muren in zuid-oost in de cave, als de sons komen laat je je locks ieder 1 son banishen (1 keertje),tanks (en rogues) moeten ZSM een son tanken, een hunter moet ZSM een son marken die keihard genuked wordt.

Effe een paar keer oefenen en je hebt die sons zo neer zonder doden, als Rag weer emerged gelijk weer helemaal de grond in nuken, en dan blijkt ie een stuk simpeler te zijn als bv. Onyxia.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Hidde schreef op zondag 19 februari 2006 @ 00:50:

Fire res gear is overrated. Zorg dat je melee op 100+ unbuffed en healers die de melee healen 150+, dit kan met flarecore robes.
Tanks moeten 315 FR hebben daar. Dit kan ook gewoon door leather endergelijke te gebruiken. Maar je kan net zo goed de Dark Iron set maken, want die hebben ze toch nodig bij FireMaw, waar armor wel belangrijk is. Ragnaros doet namelijk geen physical damage, alleen fire damage.
On_E schreef op zondag 19 februari 2006 @ 11:49:
[...]

Ga met wat priests naar LBRS, mindcontrol een Spellbinder, en buff de hele raid met zijn 83 FR buff.

Verder gelijk beginnen met nuken als de MT pulled, alles gebruiken wat je kan, het beste is als Rag op zo'n 35-45% zit als de sons komen, vlak voordat die komen ga je met zijn allen naar de plek tussen 2 muren in zuid-oost in de cave, als de sons komen laat je je locks ieder 1 son banishen (1 keertje),tanks (en rogues) moeten ZSM een son tanken, een hunter moet ZSM een son marken die keihard genuked wordt.

Effe een paar keer oefenen en je hebt die sons zo neer zonder doden, als Rag weer emerged gelijk weer helemaal de grond in nuken, en dan blijkt ie een stuk simpeler te zijn als bv. Onyxia.
Dit is dus wel een exploit he.
En je kan wel nuken, nuken. Maar als er staat dat er een knockback komt is het verstandig om je even weg te draaien als melee en zo ver mogelijk weg te staan van Ragnaros, zo ver dat mogelijk is in zijn rug met dat kleine stukje land, dan krijg je tenminste niet de debuff die best wel dodelijk is.

Oh en voor Sons. Mana users moeten uit hun buurt blijven ze hebben een nasty mana burn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garak
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-05 02:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Laatst online: 12:47
Wat een onzin, jammer dat mensen nog steeds geloven dat die fireress buff een exploit is want dat is het absoluut NIET en je zult er dan ook nooit problemen mee krijgen als je er gebruikt van maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
BootVluchteling schreef op zondag 19 februari 2006 @ 09:57:
[...]
je kan een kip als pet nemen, of een pet kopen.. even er vanuitgaande dat je arm ben, is een kip het goedkoopste (25C)

zoek een kip, selecteer hem, en dan maak je een macro met "/chicken" . die button spam je kapot tot de kip een groene circel om hem heen krijgt.. dan praat je ermee, en krijg je een quest. je moet vogelvoer kopen. dit kan je kopen bij een farm op westfall.. waar die vrouw ook de quest heeft voor westfall stew.. de man verkoopt het voer. de kippen lopen ook daar om die farm heen, dus dat is het makkelijkste.. als je die kip heb gevoerd legt ie een ei, en die kan je dan oppakken. met rechtermuisknop op dat ei in je inventory en je ziet je kip naast je lopen..
En als ik een andere dier als pet wil dan moet ik een macro maken met /"monsternaam" of hoe zit dat??
Kan ik bijvoorbeeld een spin nemen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Juist ja 7(8)7 de eersten die dit gebruikte kregen wel te horen dat het een exploit was en er zijn guilds die er vroeger een temp ban voor hebben gehad.

Maar ja Blizzard veranderd wel vaker.
Vroeger mocht je op PVP de horde niet lastig vallen bij Kazzak door dood te gaan, nu mag het weer wel. (Als alliance zijnde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik ben een lvl 27Alliance warrior.... aan welke instances zou ik m'n tijd moeten besteden ?

[ Voor 10% gewijzigd door ScrooLoose op 19-02-2006 12:42 ]

Smiling as the shit comes down...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.