Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 64 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.234 views sinds 30-01-2008

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
lol, was dat ff een lagspree :X

.

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

addictive schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:22:
[...]

STV is idd zéér vervelend. Ik be ndaar gewoon gestopt met questen en toen verder gegaan in Desolace, daar liep ook wel Horde, maar stukken minder dan in STV (op Ravencrest that is)

Zojuist mn computer geformateerd, en een schone install erover. Nu WoW aant installeren, en zodadlijk maar eens patches downloaden en kijken voor add-ons :)
ja... kijk maar uit... Geen drivers installeren of opstarten tijdens WoW... Kan je nog eens gezellig op suspend.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
heeft wow ook max dammage items? zovan 28 dmg is het hoogste zoals in GW

[ Voor 39% gewijzigd door Bulls op 16-02-2006 23:43 ]

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:54
SkyStreaker schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 22:29:
[...]

ja... kijk maar uit... Geen drivers installeren of opstarten tijdens WoW... Kan je nog eens gezellig op suspend.
Dat is echt je reinste onzin.

WEBN & chill (@IBKR)

• SkyStreaker
  • Laatst online: 00:15

SkyStreaker

Move on up!

Dat snap ik dus ook wel kerel. Ik ben gewoon wat pissig. ;)

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Anoniem: 132653

WSaeNoTSoCK schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 23:42:
heeft wow ook max dammage items? zovan 28 dmg is het hoogste zoals in GW
niet echt. er is wel een wapen met het meeste dps (askhandi) maar een pyroblast kan ook 5k critten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-04 10:56
waar kun je WOW een beetje goedkoop halen? en ik heb ook gezien dat de 60 dagen prepaid kaartjes ook verschillen in prijs..

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 17-02-2006 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 17:27

On_E

Housemusic

Yay, na ruim 4 maanden eindelijk weereens een http://www.thottbot.com/?i=40410 gedropt, en nu issie van mij. :)

Ook voor het eerst OEB (in 6 maanden MC!), en zelfs 2 keer. (van Garr en Geddon)

[ Voor 28% gewijzigd door On_E op 17-02-2006 00:20 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
On_E schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:19:
Yay, na ruim 4 maanden eindelijk weereens een http://www.thottbot.com/?i=40410 gedropt, en nu issie van mij. :)

Ook voor het eerst OEB (in 6 maanden MC!), en zelfs 2 keer. (van Garr en Geddon)
leuk ding, gefeliciteerd ermee! :)

Bah, mn pc weer op orde, mn standaard dingen weer geinstalleerd. WoW was net klaar met installeren en dan moet je opnieuw opstarten. Prima, doe i dat. begint Windows met laden, herstart de pc weer. Telkens opnieuw 8)7

Net Windows wederom opnieuw erop gezet, en Windows Update gedraait, hopenlijk werkt het nu wel naar behoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Vandaag razorgore voor de 3de keer down, first try zelfs. Ook voor de eerste keer Vael geprobeerd (eerder misten we fire-tanks). Tot 8% gekregen, maar de 3de tank transition mislukte te vaak. Wat moeten de laatste 2-3 tanks spammen om aggro te krijgen nadat de 2de tank opgeblazen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05 10:16
ik heb nu een smoldering wand, maar ik kan hem nog niet gebruiken op een manier moet ik dan eerst een bepaald geactiveerd hebben. want ik vind het niet echt makkelijk terug te vinden. weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
remcio schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:40:
ik heb nu een smoldering wand, maar ik kan hem nog niet gebruiken op een manier moet ik dan eerst een bepaald geactiveerd hebben. want ik vind het niet echt makkelijk terug te vinden. weet iemand dit?
Kan je class wel een wand equippen? Want volgens is er geen trainer die een wand-skill verkoopt. Hij staat hier http://www.worldofwar.net/guides/trainers/index.php in ieder geval niet tussen. als je een weapon master vindt kun je hem vragen waar je de skill voor een bepaald wapen kan leren.

[ Voor 9% gewijzigd door tjempjun op 17-02-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
tjempjun schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:49:
[...]

Kan je class wel een wand equippen? Want volgens is er geen trainer die een wand-skill verkoopt. Hij staat hier http://www.worldofwar.net/guides/trainers/index.php in ieder geval niet tussen.
moet ik dat dus eerst trainen weer wat geleerd, ik moet dus weer terug naar de mage afdeling in stormwind en dan de trainer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04-02 22:54
remcio schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:52:
[...]

moet ik dat dus eerst trainen weer wat geleerd, ik moet dus weer terug naar de mage afdeling in stormwind en dan de trainer vinden
gewoon aan een guard vragen. class trainer >> mage De plek word dan gemarkeerd op je mini-map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
addictive schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:54:
[...]

gewoon aan een guard vragen. class trainer >> mage De plek word dan gemarkeerd op je mini-map
ok bedankt, dan kun ik het wapen tenminste straks gebruiken. anders heb ik er niets aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 30-04 11:59

IWriteCode

Less = more

Vandaag, is Vaelastrasz omgelegd op de tweede try run van Exomna. Het koste dan wel 9 tries, maar toen was hij dan ook neer. In totaal maar 17 tries op Vael, zonder Core runs, zonder LBRS buff.

Loot:
Helm of endless rage
Belt of Transcendence
Stormrage belt

Razorgore is dus ook omgelegd in 3 tries, nog even er weer in komen.

Loot daarvan was:
Nemesis bracers 2x
Mantle of the Blackwing Cabal

Foto's:
Afbeeldingslocatie: http://www.exomna.nl/pix/raids/2006-02-16%20vael%20first%20kill/exomna1stkillvael.thm.jpg

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:15
[b][message=25223114,noline]
De droprates in MC hebben toch eens dringend een aanpassing nodig.
Enkele topics eerder heb ik al gepost over de droprates van Might en Cenarion.
Wel nu zijn we een maand verder en nog steeds dropped er elke week een quasi
volledige Cenarion set! (niet overdreven, 't is echt zo) En Might... ja das toch ook
al weer een maand geleden dat we nog eens een item gezien hebben...

In het begin is het lollig dat altijd dezelfde set dropped, maar nu is het demotiverend |:(

Blizz fix this! :(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-04 02:16
Kapoen schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 01:08:
[...]

De droprates in MC hebben toch eens dringend een aanpassing nodig.
Enkele topics eerder heb ik al gepost over de droprates van Might en Cenarion.
Wel nu zijn we een maand verder en nog steeds dropped er elke week een quasi
volledige Cenarion set! (niet overdreven, 't is echt zo) En Might... ja das toch ook
al weer een maand geleden dat we nog eens een item gezien hebben...

In het begin is het lollig dat altijd dezelfde set dropped, maar nu is het demotiverend |:(

Blizz fix this! :(
Gisteren is bij ons gewoon geen cenarion gedropped :P

Was waarschijnlijk onze laatste MC (ivm AQ) dus zo snel mogelijk geprobeerd. Ragnaros pre-sons neer en MC klaar in 1 uur en 59min :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 03-05 17:02
Ook al zeggen ze dat het puur random is, ik geloof er ook zeer weinig van :P

Bij ons hadden 3 druids ook als eerste de tier1 compleet. Might gaat wel bij ons. Felheart hebben we ook best wel teveel gehad.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90915

AQ op Skullcrusher is open!

Echt vet, allemaal gigantische lvl61 elite mobs overal, zelfs in Tanaris en in de Barrens heb ik gehoord. Wel een lagfest btw, dismounten duurde ongeveer een minuut :x .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:29
On_E schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:19:

GZ gister bij nef 2x: http://www.thottbot.com/?i=38375 waarvan 1 voor mij :P

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155702

Jamal schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:56:
Vandaag, is Vaelastrasz omgelegd op de tweede try run van Exomna. Het koste dan wel 9 tries, maar toen was hij dan ook neer. In totaal maar 17 tries op Vael, zonder Core runs, zonder LBRS buff.
Whoohoo, jammer dat ik gisteren niet online was, had ik mee kunnen gillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

Anoniem: 155702 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:43:
[...]

Whoohoo, jammer dat ik gisteren niet online was, had ik mee kunnen gillen :)
hehe was echt gaaf, zeker dat geschreeuw op TS nadat ie dood neerviel.. Hadden echt niet nog een keer op 1% moeten wipen.. :P

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Hahah, erg lullig, een guildie van me is voor 3 dagen gebanned omdat ie zijn alt Pennwog genoemd had (z'n main heet Penn). Blijkbaar is "wog" afgeleid van "golliwog" wat een denigrerende Britse term voor een negroide persoon is. Mja dan ben je zuur.

Nou zit ie al 3 weken non-stop ZG te doen omdat ie een Kossack nodig heeft voor Vindicator's Breastplate en dat kreng dropte maar niet. En gisteren doen we dus weer ZG, dropt Hexxer een Kossack terwijl hij nog gebanned is. Schelden dat ie deed ;p Hij was al pissed toen Pauldrons of Might dropte in MC, die heeft hij ook al nodig voor de Shadow res, maar nu al helemaal.
Jamal schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:56:
[...]
Foto's:
[afbeelding]
Tering wat een stoot koeien bij jullie ;p Feli hoor.

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 17-02-2006 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Idd, vael neer op 17 tries valt nog niet echt tegen. Onze guild had 12 attemps nodig. :)

Gister bij vael weer een stuk of 5x gewhiped waarvan weer 1x een 1% whipe. Nog 2 hunters over, maar dat ging toch niet echt lukken. Bij broodlord hetzelfde, toen ik moest gaan blinken ging alles fout. Blinkbug ftw, ik ging achteruit ipv vooruit :P.
Op 15% nog 10 mensen over, tot de 1% gered, toen whipe ;(

Ach ja, bwl vind ik kwa tactieken toch een stuk leuker als MC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-04 10:39

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:47:
Idd, vael neer op 17 tries valt nog niet echt tegen. Onze guild had 12 attemps nodig. :)

Gister bij vael weer een stuk of 5x gewhiped waarvan weer 1x een 1% whipe. Nog 2 hunters over, maar dat ging toch niet echt lukken. Bij broodlord hetzelfde, toen ik moest gaan blinken ging alles fout. Blinkbug ftw, ik ging achteruit ipv vooruit :P.
Op 15% nog 10 mensen over, tot de 1% gered, toen whipe ;(

Ach ja, bwl vind ik kwa tactieken toch een stuk leuker als MC :)
Elke keer hetzelfde gezeik bij beide bosses, bij Vael lopen de tank's te slacken zodra ze moeten wisselen met de huidige maintank. Gebeurt zo bij de 1a laatste tank, gelukkig weet de helft van de guild wie het is maarja dan nog :/

En bij Broodlord, zucht, er is altijd wel iemand die iets NIET goed doet en het is wel vaak jij Jarno ;)
Zet toch dat Target of Target aan, zie je direct wanneer hij jouw aggro en loop naar voren de seconde dat je ziet dat je aggro hebt! BWL runs en aan het eind in totaal 10g repaircosts wordt niet leuk :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeforceDDQ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 12:08
En onze guild (Damnation op Talnivarr) heeft Ragnaros ook neer gekregen :D
3e Poging ooit voor ons :D Eerste was tijdje terug en teruggefloten op 45% wipe
2e Gisteren (eerste voor die avond) was 13% wipe en daarna hebben we hem neer gekregen, loeihard :D
De rest van MC hadden we al lange tijd op farm zitten, en met < 10 doden op Ragnaros, Ragnaros ook denk ik :D

We zijn zo blij, volgende week gaan we BWL voorbereiden :P

301SQN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591

Gisteren tot 3x toe gewiped op Lucifron. :(
Ging echt nergens over, afgelopen zondag nog Ragnaros omgelegd en Ony staat al eeuwen op farmstatus.
Tot Raggie moet gewoon lukken zonder wipe.

Gebeurt die bij andere guilds ook wel eens, dat je wiped op bosses waar je je eigenlijk voor zou moeten schamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:11:
Ging echt nergens over, afgelopen zondag nog Ragnaros omgelegd en Ony staat al eeuwen op farmstatus.

Gebeurt die bij andere guilds ook wel eens, dat je wiped op bosses waar je je eigenlijk voor zou moeten schamen?
wipen op trash 8)7 omdat er 'te' snel doorgepulled wordt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:15:
[...]

wipen op trash 8)7 omdat er 'te' snel doorgepulled wordt :P
Zo bekend, en zoiets als dat je met 2 Molten Giants bezig bent en dat er nog ff een Doggy aan komt lopen die de hele achterhoede naar het brandwonden-centrum stuurt? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31660

Gister heb ik deze gekocht Pattern: Belt of the Archmage voor 225g. Nu zit ik te twijfelen om hem zelf te gaan gebruiken of dat ik hem met winst door ga verkopen. Wat zouden jullie doen?

Gister trouwens lvl60 geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-03 20:39
Afbeeldingslocatie: http://img128.imageshack.us/img128/1838/lolheals8wk.th.jpg

Kijk eens naar die heals in het combat log. Best leuk vond ik zelf :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:41
remcio schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:55:
[...]

ok bedankt, dan kun ik het wapen tenminste straks gebruiken. anders heb ik er niets aan :P
Kan me niet meer herinneren dat ik "wand" van een trainer heb geleerd. Volgens mij kan je gewoon vanaf je begin al met een wand overweg. Je moet de "shoot" van je wand alleen even van je spellbook in je action bar zetten en je wand equipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:11:

*Fluistert iets over 3 wipes op Sulfuron Harbringer achter elkaar*

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 21:41
SouLmaN schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 06:47:
[...]

Gisteren is bij ons gewoon geen cenarion gedropped :P

Was waarschijnlijk onze laatste MC (ivm AQ) dus zo snel mogelijk geprobeerd. Ragnaros pre-sons neer en MC klaar in 1 uur en 59min :)
WTF 8)7 , 2 uur over MC, kunnen wij alleen van dromen. Nu hebben wij pas voor de 2e keer Ragna neer (vanavond de 3de) en loot verdelen duurd altijd lang. Wij doen zo'n 4,5 uur over complete MC run.

[ Voor 5% gewijzigd door Bulligan op 17-02-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

fluistert ook iets over 1 wipe op sulfuron, 1 op golemagg op en 1 op domo op 1 avond en dus geen soulstones of divine intervention bij domo en niet genoeg tijd om terug te lopen. Was echt onze slechtste raid sinds we een beetje fatsoenlijk zijn.
Hopelijk dit weekeind gaan we eens een try doen op ragnaros om te oefenen onze mt is er niet dus zal best lastig worden. En ik vind het zo irritant dat je domo en ragnaros op 1 avond moet doen want we zijn gewoon nog niet snel genoeg en hebben dus waarschijnlijk maar een minuut of 40 bij ragnaros.
Hooli-gan schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:36:
[...]

WTF 8)7 , 2 uur over MC, kunnen wij alleen van dromen. Nu hebben wij pas voor de 2e keer Ragna neer (vanavond de 3de) en loot verdelen duurd altijd lang.
wij ook wij doen er nu nog 2 avonden over om tot domo neer te krijgen maar iedere week gaat het sneller de laatste keer hadden we op avond 1 tot en met shazzrah neer.

[ Voor 30% gewijzigd door MantaMania op 17-02-2006 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Vael eindelijk doodgemaakt (totaal 23 tries over drie dagen verspreid). Hadden hem gisteren eerst op 15% toen 6% 3% 1% (mensen gillen op vent) en toen eindelijk 0%. Razorgore hadden we in een keer neer wat wel leuk was in vergelijking tot de vorige keer toen we nog drie kansen nodig hadden :)

Vael ging echt steeds mis tijdens tanks switchen. De derde tank was een MS warrior en die kon op de een of de andere manier echt geen controlle houden over dat beest. Toen hij uiteindelijk werd vervangen ging het ineens wel in een keer.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 12:21

chromeeh

the Gnome

Gisteren met een klein groepje (3 ~ 4) beetje zitten looten in de buurt WestBrook :) (Allemaal lvl 6 ~ 8 players)
Moet zeggen dat het erg gezellig was, serieus spelen, af en toe ff een dansje doen 8)
Het valt me op dat er veel Hongaren en Denen zitten op het Realm waar ik op zit (Nordrassil)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 02:45
Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:45:
[...]

Tering wat een stoot koeien bij jullie ;p Feli hoor.
/2 WTS milk !!!
mdmeijer schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:30:
[...]

*Fluistert iets over 3 wipes op Sulfuron Harbringer achter elkaar*
Ey, dat was wel een server first hoor!

En vael neer, geloof er niets van, ik was er niet bij !

/cry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 08:50:
[...]

En bij Broodlord, zucht, er is altijd wel iemand die iets NIET goed doet en het is wel vaak jij Jarno ;)
Zet toch dat Target of Target aan, zie je direct wanneer hij jouw aggro en loop naar voren de seconde dat je ziet dat je aggro hebt! BWL runs en aan het eind in totaal 10g repaircosts wordt niet leuk :/
En nu ga je het op mij lopen flamen of wat!? Ik heb gister en net goed gezegd dat ik blink gebruikte, maar ik ging 2 stappen achteruit ipv 5 vooruit, zoals altijd. Ik heb die player of player target aanstaan, en ook nog dat WSG/AB/AV geluidje als je aggro krijgt. Toen ik dat hoorde liep ik naar voor en blinkte, maar toen scheen ik al half dood te zijn.

Je moet mij echt niet de schuld gaan geven nu, ik kan ook niet helpen dan mijn blink fucked was op dat moment...
En bij vael/razorgore niets foutgedaan, dus valt best mee. Ik krijg geen disco's tijdens vael als ik de flame heb. Don't blame me..

Edit: Iets van happen enzo... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcio
Hooli-gan schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:29:
[...]

Kan me niet meer herinneren dat ik "wand" van een trainer heb geleerd. Volgens mij kan je gewoon vanaf je begin al met een wand overweg. Je moet de "shoot" van je wand alleen even van je spellbook in je action bar zetten en je wand equipen.
kijk wel even, of ik het moet trainen alleen de wands nog moet activeren. dat zie ik dan vamiddig wel. post ik het nog wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:49:
En nu ga je het op mij lopen flamen of wat!? Ik heb gister en net goed gezegd dat ik blink gebruikte, maar ik ging 2 stappen achteruit ipv 5 vooruit, zoals altijd. Ik heb die player of player target aanstaan, en ook nog dat WSG/AB/AV geluidje als je aggro krijgt. Toen ik dat hoorde liep ik naar voor en blinkte, maar toen scheen ik al half dood te zijn.

Je moet mij echt niet de schuld gaan geven nu, ik kan ook niet helpen dan mijn blink fucked was op dat moment...
En bij vael/razorgore niets foutgedaan, dus valt best mee. Ik krijg geen disco's tijdens vael als ik de flame heb. Don't blame me..

Edit: Iets van happen enzo... ;(
Dat iets van "Happen" is wel vervelend maar het was geen flame op jou, na de ;) was het over eigenlijk :P
Er zijn zat hunters (hoe doen ze het?) die aggro krijgen en dan blijven staan en natuurlijk resist FD dan en natuurlijk doet Bloodlord dan een BlastWave en hopla weer 10 dood :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 167493

tjempjun schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 00:29:
Vandaag razorgore voor de 3de keer down, first try zelfs. Ook voor de eerste keer Vael geprobeerd (eerder misten we fire-tanks). Tot 8% gekregen, maar de 3de tank transition mislukte te vaak. Wat moeten de laatste 2-3 tanks spammen om aggro te krijgen nadat de 2de tank opgeblazen is?
hs + sunders, wij doen hem met 5 tanks, ik ben de 4e tank en meestal is 4 genoeg, de 5e gewoon laten mee sunderen+hs'e dan heb je altijd een backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RaseriaN schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:54:
[...]

Dat iets van "Happen" is wel vervelend maar het was geen flame op jou, na de ;) was het over eigenlijk :P
Er zijn zat hunters (hoe doen ze het?) die aggro krijgen en dan blijven staan en natuurlijk resist FD dan en natuurlijk doet Bloodlord dan een BlastWave en hopla weer 10 dood :)
Ja zo eentje hebben we er bij ons ook in de guild. "I don't feign it costs mana!". Twee keer Feign geresisted en dan blijft die knurft op vol tempo knallen op Broodlord. Dat hebben we hem dus even snel afgeleerd :) Was dezelfde hunter die niet doorhad dat ie Burning Adrenaline had:
"Move Qound you're burning!"
"QOUND MOVE"
"MOVE AWAY QOUND"
*BOEM*
"Damn I didn't see that, you could have said something".

Dat soort types krijgen dus een Mind Quickening Gem toegewezen ;p
Yellow|A schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 09:38:
Vael eindelijk doodgemaakt (totaal 23 tries over drie dagen verspreid). Hadden hem gisteren eerst op 15% toen 6% 3% 1% (mensen gillen op vent) en toen eindelijk 0%. Razorgore hadden we in een keer neer wat wel leuk was in vergelijking tot de vorige keer toen we nog drie kansen nodig hadden :)

Vael ging echt steeds mis tijdens tanks switchen. De derde tank was een MS warrior en die kon op de een of de andere manier echt geen controlle houden over dat beest. Toen hij uiteindelijk werd vervangen ging het ineens wel in een keer.
Hihi ik heb ook nog ergens een filmpje (met comms!) van onze eerste Vael kill. Echt hysteriche geluiden op comms toen.

Overigens ben ik bijna standaard #3 op de tankswitch bij Vael, na de 2 protection warriors en VOOR de warrior met Defiance :) Windfury powered MS, Cleave, Whirlwind en dan Execute spam met een Ashkandi gaat hard genoeg om zoiets te bewerkstelligen ;p

Vanishen jullie rogues wel bij de eerste tankburn? En hebben de PoH spam priests wel Subtlety bijvoorbeeld? Vael is erg tank/aggro gecentreerd, een tank die voluit Execute in Battlestance staat te spammen kun je eigenlijk niet tegenop als andere dps class.

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 114195 op 17-02-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
[...]

Ja zo eentje hebben we er bij ons ook in de guild. "I don't feign it costs mana!". Twee keer Feign geresisted en dan blijft die knurft op vol tempo knallen op Broodlord. Dat hebben we hem dus even snel afgeleerd :) Was dezelfde hunter die niet doorhad dat ie Burning Adrenaline had "Move Qound you're burning. QOUND MOVE. MOVE AWAY QOUND *BOEM*". "Damn I didn't see that, you could have said something". Dat soort types krijgen dus een Mind Quickening Gem toegewezen ;p
Hunters in raids: FD macro maken, autoshot aanzetten en afk gaan ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wij zijn in BWL nu al bij firemaw en whipten laatst nog 5 keer op ragnaros :/ hebben hem die avond niet eens neergelegd.

Ohja zonneseek post nou eens die movie van jouw :P

edit: typo's

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 132653 op 17-02-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 143011 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:11:
[...]

Hunters in raids: FD macro maken, autoshot aanzetten en afk gaan ;p
Het zijn inderdaad wel vaak Hunters die *boem* zeggen bij Vael en dan een stuk Raid meenemen :P
Gelukkig splitsen we nu steeds meer dingen zodat als er iets *boem* zegt dat we nog steeds een kans hebben (Vael is echt volle gas erop anders haal je het niet :P).

@Zoneseek, die hebben wij ook.. gewoon die functie in CT_Raid aanzetten dat je degene die een debuff krijgt plat gewhispered wordt. En schreeuwen op Ventrilo wil inderdaad ook 'weleens' helpen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal vanavond wel eens gaan klooien met Fraps of zo dan :) Moet wel een healer/shaman hebben in AV anders is het 2x HoJ->dood als ik charge en daar is ook niks an ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300

Gisteren m'n warrior na tijden weer eens van z'n stal gehaald.
Heb hem standaard in Un'Goro Crater staan, aangezien ik hem daar level, puur op basis van XP grinden. Af en toe een leuke drop 'Essence of Live' welke voor 10G per stuk verkopen.

Alleen wat ik niet begrijp is wanneer ik met m'n 2H Sword rond mep en gebruik maak van m'n talents, ik minder health over houd per kill.
Wanneer ik hem standaard laat meppen, af en toe een talent ertussen gooi, de mob eerder dood is en ik meer health behoud.

Reden onbekend.

Van allies heb ik geen last, ook al zijn ze wel aanwezig.
Zag nog een ally hunter die bijna gemold werd door een mob, dus heb die mob maar voor hem geslacht. Kennelijk was 'tie zo van slag en dacht 'tie dat ik hem tikken ging geven. Z'n hondje bleef me maar aanvallen en kennelijk kon 'ie het knoppie voor 'Fikkie af...' niet vinden.
Hondje ging dood.... /cry.
Vervolgens verontschuldigde hij zich en heb ik hem vervolgens nog een paar keer geholpen.

Toch frapant dat het ook anders kan.
Met m'n andere character, mage lvl 48, ben ik continue in combat wanneer er ally's zijn, terwijl ze m'n warrior met rust laten.

Even een ander vraagje tussen door.
Kon het helaas niet vinden op de mod sites, en weet ook niet of er een dergelijke mod bestaat.
Daar ik gisteren tevens aan het tweaken ben geweest en de gehele lay-out van m'n mage heb aangepast, zoek ik eigenlijk nog een mod die maar slechts één functie heeft.
Een knop, eventueel op de balk middels een macro, die de minimap functie hide/show heeft.
Ik wil hem dus eigenlijk laten hidden en wanneer ik hem nodig heb, met een drop op de knop weer terug heb. En dus niet permanent laten verwijderen om vervolgens een UI te openen om hem weer zichtbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Gisteren eindelijk na weken Mandokir farmen dropte de Bloodlord Defender.
En aangezien ik nog als enige met mn Timeworn Mace rondliep kreeg ik hem! O+
/happy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
RaseriaN schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:15:
[...]
@Zoneseek, die hebben wij ook.. gewoon die functie in CT_Raid aanzetten dat je degene die een debuff krijgt plat gewhispered wordt. En schreeuwen op Ventrilo wil inderdaad ook 'weleens' helpen :Y)
Dat heeft dan nogal vrij weinig nut als diegene bijv een disconnect heeft, zoals gister iemand had.
Je kan er natuurlijk niets aa ndoen, maar het is wel klote.

Btw, ik hoop vanavond ZG, touch of chaos / marli's touch. Die 1h dagger is ook wel vet die van renetaki dropped. Die boots zou ik ook nog wel willen, van de tigerboss.
ZG is toch wel 1 van de leukste instances imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:20:
Kon het helaas niet vinden op de mod sites, en weet ook niet of er een dergelijke mod bestaat.
Daar ik gisteren tevens aan het tweaken ben geweest en de gehele lay-out van m'n mage heb aangepast, zoek ik eigenlijk nog een mod die maar slechts één functie heeft.
Een knop, eventueel op de balk middels een macro, die de minimap functie hide/show heeft.
Ik wil hem dus eigenlijk laten hidden en wanneer ik hem nodig heb, met een drop op de knop weer terug heb. En dus niet permanent laten verwijderen om vervolgens een UI te openen om hem weer zichtbaar te maken.
Zoek naar de mod "cleanminimap", deze zet een knop op je titanbar waarmee je em makkelijk kan hiden/showen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klein filmpje door iemand uit me guild van onze first broodlord kill

http://files.filefront.co.../;4758843;;/fileinfo.html

dat gegil en gespam maakt het toch wel bijzonder zo'n first kill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:25
weet iemand of je Righteous Orbs ook in Tyr's Hand kan farmen en niet alleen in Stratholme?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

markclausing schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:50:
weet iemand of je Righteous Orbs ook in Tyr's Hand kan farmen en niet alleen in Stratholme?
Ik denk van niet.
Stratholme=undead
Tyr's Hand=humanoids

Sinds 1.9 sucked Tyr's Hand sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
markclausing schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:50:
ja en nee :P

hoewel de courier en demetria kunnen ze wel droppen :)

stratholm is en undead en Scarlet Crusade :P

[ Voor 9% gewijzigd door Bokkie op 17-02-2006 10:54 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103205

Wij hadden gister avond 0.1 % Broodlord whipe en daarna 8% Firemaw whipe :/
Echt pech die avond, wel sabatons of wrath en die warrior trinket gedropt voor de mt though. Dat was wel weer fijn :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143400

Gisteren MC run gedaan, veel lolbringer gedropt. Ik sta nu ver bovenaan van de punten, zodat ik de volgende LB Chest/Boots kan pakken. :D

Vanavond Onyxia, even de anderen helpen aan hun Trier 2 helm. Misschien komt ook nog de Sapphiron Drape aan pas. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jullie weten trouwens dat het mogelijk is om in AQ te komen, al voordat het is geopend?
Benodigheden:
potion waardoor je zweeft (weet de exacte naam niet meer)
tijd

Via Tanaris ga je lopen/zwemmend langs het zuiden richting Silithus.
Bij het 2e strandje wat je dan tegenkomt (niet dat eerst met die turtles) zit er een ingang richting UnGoro.
Via via kun je dan in AQ komen, ik was gisteren mijn potion vergeten, dus ik moet het vandaag weer proberen.

Screenies van gisteravond:
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq2.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq3.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq4.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq5.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq6.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 49591 op 17-02-2006 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Helemaal geen mod voor nodig. Ga gewoon naar je key bindings in het standaard menu en koppel een key combo aan de optie "Show/hide minimap". Knopje aan verbinden en klaar.

Standaard staat er geen key aan gebonden als ik het goed voor heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hartelijk dank voor de snelle antwoorden op de vraag hide/show Minimap.

Zal vanavond gelijk eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:57:
Jullie weten trouwens dat het mogelijk is om in AQ te komen, al voordat het is geopend?
Benodigheden:
potion waardoor je zweeft (weet de exacte naam niet meer)
tijd

Via Tanaris ga je lopen/zwemmend langs het zuiden richting Silithus.
Bij het 2e strandje wat je dan tegenkomt (niet dat eerst met die turtles) zit er een ingang richting UnGoro.
Via via kun je dan in AQ komen, ik was gisteren mijn potion vergeten, dus ik moet het vandaag weer proberen.

Screenies van gisteravond:
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq2.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq3.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq4.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq5.jpg
http://www.xs4all.nl/~ursemcom/vince/aq6.jpg
toon volledige bericht
Je hebt er alleen geen fluit aan want de instances werken niet zolang de Gates nog niet open zijn :)

(ja, allang geprobeerd natuurlijk, uitloggen achter de muur net voor de patch zodat je inlogt in AQ hehe, maar helaas :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-05 00:19
eindelijk es mn tekening afgemaakt van mn priest :)

de schets (60KB)
http://chin.media-id.net/wow/gracchus500.jpg

overgetrokken in illustrator (86 KB)
http://chin.media-id.net/wow/gracchus_ai.jpg

profile van mn char, alleen kheb nu de priest T2 helm van onyxia :)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?581572

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09-2024
Gisteren m'n warrior na tijden weer eens van z'n stal gehaald.
Heb hem standaard in Un'Goro Crater staan, aangezien ik hem daar level, puur op basis van XP grinden. Af en toe een leuke drop 'Essence of Live' welke voor 10G per stuk verkopen.

Alleen wat ik niet begrijp is wanneer ik met m'n 2H Sword rond mep en gebruik maak van m'n talents, ik minder health over houd per kill.
Wanneer ik hem standaard laat meppen, af en toe een talent ertussen gooi, de mob eerder dood is en ik meer health behoud.

Reden onbekend.

Van allies heb ik geen last, ook al zijn ze wel aanwezig.
Zag nog een ally hunter die bijna gemold werd door een mob, dus heb die mob maar voor hem geslacht. Kennelijk was 'tie zo van slag en dacht 'tie dat ik hem tikken ging geven. Z'n hondje bleef me maar aanvallen en kennelijk kon 'ie het knoppie voor 'Fikkie af...' niet vinden.
Hondje ging dood.... /cry.
Vervolgens verontschuldigde hij zich en heb ik hem vervolgens nog een paar keer geholpen.

Toch frapant dat het ook anders kan.
Met m'n andere character, mage lvl 48, ben ik continue in combat wanneer er ally's zijn, terwijl ze m'n warrior met rust laten.

toon volledige bericht
dat is mij ook wel is opgevallen. Gewoon slaan af en toe een heroic strike en hamstring en hij ligt zo plat. En soms met alle moves die je heb ben je langer bezig en wat je zegt je ligt bijna het loodje.

En wat dat Lastig vallen dat is hetzelfde bij mij, Met me warlock meer last van dan met me warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
cloth = hogere crit records = plezier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Laatst online: 02-05 00:19
Hom3r schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:22:
[...]

dat is mij ook wel is opgevallen. Gewoon slaan af en toe een heroic strike en hamstring en hij ligt zo plat. En soms met alle moves die je heb ben je langer bezig en wat je zegt je ligt bijna het loodje.

En wat dat Lastig vallen dat is hetzelfde bij mij, Met me warlock meer last van dan met me warrior
locks zijn zo imba zeg, sla je een mob gewoon sneller kapot met je lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:24:
cloth = hogere crit records = plezier
Wordt tijd dan dat Mages en Locks ook plate kunnen dragen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 87300 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:
[...]

Wordt tijd dan dat Mages en Locks ook plate kunnen dragen. :9
Yah, een mage met plate, dat zou wat zijn :D

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
warlocks zijn mijn favoriete gank targets. Dit omdat ik alles kan interrupten en ik kan ze bovendien ook stunlocken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:30:
warlocks zijn mijn favoriete gank targets. Dit omdat ik alles kan interrupten en ik kan ze bovendien ook stunlocken
Bruut ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:28:
[...]

locks zijn zo imba zeg, sla je een mob gewoon sneller kapot met je lock?
Imba ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laat me niet lachen, dan pak jij wel ontzettende n00b locks altijd.
Seduce, fear, shadowbolt, deathcoil, shadowburn en /dance op je lijk. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168820

Als ik iedereen zo hopr praten over MC ZG en BWL wil ik daar ook echt heen.. Alleen op mijn server "Runetotem" nog niet echt een guild gevonden die me aanspreekt. Ik zat heel even in een guild maar die zat vol met Epicwhores. (WTF moet een warrior met een dagger of staff)
Helaas zie ik hier ook geen guild voor deze server :'(

Het is dus echt rottig om aan je epics te komen zonder guild en de Pristine Hides gaan bij ons weg voor 1000g + dus die ecpic gear kan ik ook vergeten.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 168820 op 17-02-2006 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Anoniem: 49591 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:40:
[...]

Laat me niet lachen, dan pak jij wel ontzettende n00b locks altijd.
Seduce, fear, shadowbolt, deathcoil, shadowburn en /dance op je lijk. >:)
hehe precies })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 168820 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:41:
Als ik iedereen zo hopr praten over MC ZG en BWL wil ik daar ook echt heen.. Alleen op mijn server "Runetotem" nog niet echt een guild gevonden die me aanspreekt. Ik zat heel even in een guild maar die zat vol met Epicwhores. (WTF moet een warrior met een dagger of staff)

Het is dus echt rottig om aan je epics te komen zonder guild en de Pristine Hides gaan bij ons weg voor 1000g + dus die ecpic gear kan ik ook vergeten.
op de meeste servers is het vaak ook behoorlijk lastig om in een mc guild te komen dus soms kan je maar beter een paar ongemakken accepteren als je graag mc wilt doen.
Het moet uiteraard niet je plezier vergallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
WSG schiet ook niet op, horde wint altijd omdat ze bij elkaar blijven. Wij ook wel in het begin maar als er een paar dood zijn krijg je een 2 splitsing tussen de mensen die doorgelopen zijn om de vlag te halen en de mensen die net rezzen.

En dan staat de horde je ook nog op te wachten @ graveyard met zn 3'en vs mijzelf in mn alleentje :p
1vs1 maak ik iedereen af die ik tegen kom door mn fear en mn pets maar 3vs1 is een heel ander verhaal :)

Mijn guild op Quel'Thalas word ook steeds gezelliger (dutchknights), nu ongeveer 150 members, maar daar merk je niks van iedereen helpt elkaar met stuff / quests enzo. Bevalt me prima. en sinds gister een forum online gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86561

Helox-in-a-box schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:18:
eindelijk es mn tekening afgemaakt van mn priest :)

de schets (60KB)
http://chin.media-id.net/wow/gracchus500.jpg

overgetrokken in illustrator (86 KB)
http://chin.media-id.net/wow/gracchus_ai.jpg

profile van mn char, alleen kheb nu de priest T2 helm van onyxia :)
http://wow.allakhazam.com/profile.html?581572
Wooow echt bruut! Die bewaar ik =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sn0x0r
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:41
Bah :P Ik ben nogal een guild sletje en heb echt super veel accounts waar ik op kan spelen, ik met WoWReader me data geupload, heb ik ineens 23 chars onder me naam staan @ Allakhazam :X Ik allemaal verwijderen, verwijder ik me eige char ook -_- kan ik weer opnieuw uppen, nu maar ff die SavedVariables shit editen zodat hij alleen maar mijn char upload, dat scheelt me heel wat werk daarna :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Daar denkt het hele Offi WoW forum wel anders over :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kaap schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:18:
[...]
Daar denkt het hele Offi WoW forum wel anders over :+
DEATH COIL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
ZOMG N3RF DETHACOIL!oneone

Mjah met het gezeik erover zal er vast wel weer een nerf komen. Zo triest he, nerfs die gedaan worden als antwoord op een huilende menigte ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Kaap schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 12:51:
[...]
ZOMG N3RF DETHACOIL!oneone

Mjah met het gezeik erover zal er vast wel weer een nerf komen. Zo triest he, nerfs die gedaan worden als antwoord op een huilende menigte ;(
Laat ze eerst de bugs maar is fixen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ach, iedere class heeft zo zijn plus en min punten en die moet je voor lief nemen. Ik speel druid, een mooier alrounder maar hij topt naar mijn gevoel niet overal in.

Een lock is een leuke class verlies je er van dan heb je pech. De mensen die het hardste huilen vragen er zelf om, als je weet dat je verliest zoek het gevecht dan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecto2002
  • Laatst online: 20-03 15:32
Anoniem: 168820 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 11:41:

Nog even geduld uitoefenen ;) :
Armor Set Changes [30/1/2006 2:41:52 PM PST]

We've been hard at work at Patch 1.10 and I'm excited to bring you a small sneak preview of some of the content. We'll be offering a series of quests for maximum level players so they can obtain a really good, class-specific armor set. This should prove to be a great way for non-raiding players to upgrade their gear. Here are some highlights:

* Characters follow a new quest line to obtain an armor set
* The armor sets contain 4 rare and 4 epic pieces
* Some of the pieces can be obtained by soloing (including one of the epic pieces)
* The most difficult pieces to obtain require a UBRS level group
* We are adding new bosses to existing dungeons
* Some of the existing dungeons are being re-itemized

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
pfft ik heb buiten orgrimmar een epic warlock gepwnt in een duel. Hij wist niet wat em overkwam (was toen nog seal fate build) cheap shot sinister strike cb evis van 2100 dmg. Vervolgens fearde hij me waarna ik terug sprintte waarna ik een 3/4 point evis critte met 1500 dmg dag dag lockje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:17:
pfft ik heb buiten orgrimmar een epic warlock gepwnt in een duel. Hij wist niet wat em overkwam (was toen nog seal fate build) cheap shot sinister strike cb evis van 2100 dmg. Vervolgens fearde hij me waarna ik terug sprintte waarna ik een 3/4 point evis critte met 1500 dmg dag dag lockje
duel gewonnen? loot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85278

hoeveel was het naar 10 keer ?

Met wat lucky crits kan je als roog winnen van een lock, maar aan het eind van de rit lig jij vaakst op je rug.

@con, Vael dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoek maar eens op http://www.warcraftmovies.com/ naar filmpjes van Drakedog en zeg dan nog eens dat Warlocks makkelijk zijn te verslaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

En je gelooft het zelf? 2100 eviscrate op een epic warlock en daarna een mysterieuze 1500 crit eviscrate? Dat is 3700HP, laten we zeggen 4k HP met al je andere attacks erbij... een epic warlock ligt dan echt nog niet plat he!

En trouwens als jij sprint komt hij met fear/imbacoil/seduce ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-04 16:27
voor de mensen die op xavius een nieuwe char willen maken, bedenk eerst even of je met allemaal zweden wil gamen.. die server barst van de zweden.. best krom.. iemand een idee hoe het komt dat er per server een hoger percentage van een bepaald volk is..? op emerald dream waar ik mn 4 chars heb, zijn er veel nederlanders.. is dit nou toeval of heeft dit een reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
pfft je denkt toch niet dat ik dit uit mn duim zuig of wel? ik was zelf ook hp kwijt maar ik had hem wel verslagen. Hij snapte er zelf ook geen reet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Hoe doe jij 2 eviscs na elkaar trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-05 17:27

On_E

Housemusic

lol, als UD Rogue een lock verslaan is dan ook niet echt moeilijk.....

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als een lock epics heeft en lvl 60 is, hoeft dat niet te zeggen dat het een goede lock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:33:
[...]

lol, als UD Rogue een lock verslaan is dan ook niet echt moeilijk.....
Je bedoelt natuurlijk:
Als lock een UD Rogue verslaan is dan ook niet echt moelijk.

Dat klopt.
WotF is leuk en aardig, maar tegen seduce/fear/deathcoil doet het natuurlijk niet veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-05 21:48

we_are_borg

You will Comply

De guild waar ik in zit Still Game (Aggramar) is begonnen aan Molten Core in samen werking met een andere guild die al Molten Core doet. Nu je MC in gaat zie je gelijk hoe belangrijk het is om samen te werken je kan je eigenlijk maar weinig fouten veroorloven in MC. We hebben een aantal whipes gehad door dat bijvoorbeeld iemand lag had en in eens in een andere mob stond, jammer maar kan gebeuren. Andere oorzaken niet lezen voordat men aan de run begint dus de eerste baas Lucifron konden we niet neer halen.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55165

DrProctor schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:28:
pfft je denkt toch niet dat ik dit uit mn duim zuig of wel? ik was zelf ook hp kwijt maar ik had hem wel verslagen. Hij snapte er zelf ook geen reet van.
Proqzor wij duellen zondag wel ff ok ? :P

je verslaat mij niet ;) Soullink warlock > rogue ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbertinho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 26-05-2024

robbertinho

Lost in Translation

we_are_borg schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 13:43:
De guild waar ik in zit Still Game (Aggramar) is begonnen aan Molten Core in samen werking met een andere guild die al Molten Core doet. Nu je MC in gaat zie je gelijk hoe belangrijk het is om samen te werken je kan je eigenlijk maar weinig fouten veroorloven in MC. We hebben een aantal whipes gehad door dat bijvoorbeeld iemand lag had en in eens in een andere mob stond, jammer maar kan gebeuren. Andere oorzaken niet lezen voordat men aan de run begint dus de eerste baas Lucifron konden we niet neer halen.
Aggramar? Charname? Class? Ik zit bij The Phoenix Order. Lekker aan het 't wipen on Nef :D.

Winter is coming! Talmaril@Aggramar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
Kwam gister ook ineens een lvl 29 ud rogue vanuit niets in WSG (stealth), 1e hit -400 hp (van mn 1350 total @ lvl 24). 1e fear resiste, dots op m en toen was het eigenlijk al te laat voor mij :) Maar ja ook 5 levels hoger en ik zat niet op te letten :)

Wel leuk, kan t wel hebben. You win some you lose some zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Anoniem: 114195 schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 10:07:
Vanishen jullie rogues wel bij de eerste tankburn? En hebben de PoH spam priests wel Subtlety bijvoorbeeld?
Alle priests zijn Disc/Holy en of Holy/Disc en we hebben allemaal Subtlety. We hadden de eerste paar tries wel dat priests agro kregen of willekeurige teleport, maar dat was gisteren niet meer zo. We alternaten nu POH rank 3 en 4 uit paranoia en we hebben een nieuwe positie gevonden die iets veiliger lijkt dan ons oude stekje.

Voor vanish/feign/fade hebben we de raidleader die het omroept. Die roept gewoon switch en iedereen doet alles wat we hebben om agro te dumpen. Anyhoo, in alle eerlijkheid denk ik dat de derde tank er gewoon nog niet aan toe was om het te doen. Hij werd ook een beetje gefrustreerd van kritiek en dat helpt hem natuurlijk ook niet echt met fijn ontspannen tanken. Volgende keer beter voor hem, hoop ik :)

Helox-in-a-box: Leuke tekening. Je moet alleen je vector tekening gaan "pimpen". Iets meer gradients voor wat extra diepte effecten. Meshtoolen FTW :p

|{ brrr }] |

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.