Software voor nop!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.276 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb nog een kleine aanpassing gedaan aan de lijst met opties/aandachtspunten om te voorkomen dat de "windows console" een probleem kan opleveren met games en andere applicaties die een tilde als console key gebruiken.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brooks123
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-06 16:52
klaasbram schreef op zondag 05 maart 2006 @ 14:29:
Nou wat ik graag zou willen is iets wat al wel bestaat en ik heb het zelf ooit gebruikt maar het is voor mij nu totaal ontvindbaar op het internet.
Namelijk een zeer SIMPEL mp3 knip programma met alleen de volgende functies:
afspelen gehele mp3....
ik denk dat ik dat wel heb. 2 progjes gerarred in 1 bestand.
astu
http://s25.yousendit.com/...4IXS3PEKVCZI1QWFQ49EVW7JM

signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Console screenshots:

Quake:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~duivenv/forum/quakeconsole.jpeg

nreal
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~duivenv/forum/unrealconsole.jpg

Een of andere Russische applicatieconsole:
*klik*

[ Voor 5% gewijzigd door Tyrian op 18-08-2006 03:55 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oenboek
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17-02-2024

oenboek

Serendipity

Aansluitend op het switchen van de geluidskaarten: ik heb in mijn systeem 3 Terratec EWS-kaarten zitten. Ideaal als geluidskaarten voor multitrack opnames op redelijk niveau. Maar deze kaarten hebben geen drivers voor surround-geluid. Daarom ben ik al jaren op zoek naar een driver of applicatie die een surroundstream aanneemt van een DVD- of ander programma en die per kanaal naar verschillende geluidskaarten kan sturen. 1 Terratec-kaart gedraagt zich als 4 stereo-kaarten. Per kaart zou ik met zulk een tool 7.1-geluids kunnen afspelen. Op een andere PC zouden op deze manier meerdere 2-kaneels geluidskaarten ook surroundgeluid kunnen weergeven.
Uiteraard Windows (XP SP2).

One Buck Music keeps the vibes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 37691 schreef op donderdag 02 maart 2006 @ 13:37:
[...]

In de zin van: .NET is niet zo'n probleem, maar mocht het zonder .NET kunnen dan heb ik dat liever ;)
Ok, dat had ik dan ff verkeerd begrepen, zal er nog eens naar kijken als ik tijd heb (misschien wel vanavond :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 10-06 01:46

DeMoN

Pastafari

Anoniem: 30685 schreef op zondag 05 maart 2006 @ 17:09:
[...]

Dit lijkt me inderdaad een super idee !
Zou het zelf ook dagelijks kunnen gebruiken, dus ik denk dat ik hiermee maar eens aan de slag ga.

Kan je misschien nog een screenshot posten van zoiets uit Unreal/Quake, want ik speel nooit games :X Of gewoon hoe jullie denken dat het eruit moet zien :)
Misschien moeten de mensen toch maar eens aan de Linux beginnen? (KDE dan..)

Daar is sowieso VEEL meer mogelijk dan onder Windows.

Jullie programmatje bijvoorbeeld...

YaKUake

edit:

Nu is mijn post nalees is het misschien wat flamerig. Sorry, ik bedoel het niet zo. Misschien moet je "VEEL" dan ook vervangen door "makkelijker en sneller mogelijk".

[ Voor 16% gewijzigd door DeMoN op 06-03-2006 15:37 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30685

DeMoN schreef op maandag 06 maart 2006 @ 15:34:
[...]

edit:

Nu is mijn post nalees is het misschien wat flamerig. Sorry, ik bedoel het niet zo. Misschien moet je "VEEL" dan ook vervangen door "makkelijker en sneller mogelijk".
Komt inderdaad nogal flamerig over ja O-)

Uit topics als deze moeten we vooral lezen wat er nog niet bestaat voor (in dit geval) Windows, maar wel eens handig zou kunnen zijn.

In dit geval zien we dus gewoon dat dergelijke tools blijkbaar ooit ontwikkeld werden omdat er een publiek voor is onder Linux. Blijkbaar ook onder Windows en daar moet nog iets aan gedaan worden ;)

In de screenshots heb ik al enkele zeer mooie voorbeelden gezien, vooral het uitzicht bedoel ik dan. De mogelijkheden zijn bijna overal gelijk. Misschien is het ook wel interessant om 2 of meer console's in het programma afzonderlijk te laten draaien ?
Als er nog mensen zijn die de grafische kant wat kunnen uitwerken is da ook wel handig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Nakebod schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:57:
Ik ga eens een request poging wagen :)
Gezien ik nog niets heb kunnen vinden dat voldoet aan mijn wens.

Allereerst, Garfield rules :+ Dus ik check iedere dag, handmatig that is :P http://www.garfield.com/comics/comics_todays.html voor een nieuwe comic.
Ja, ik weet dat daar genoeg software voor is om dat iedere dag automatisch te doen, heb ik niet nodig, browser staat toch bijna altijd open, dus ff bookmarkje openen en klaar.

Nu het probleem:
Ik sla ze ook iedere dag op, heb een ruim aantal jaren compleet.
Deze wil ik als screensaver gebruiken. Ook daar is genoeg software voor te vinden. irfan, acdsee, tools van MS zelf, genoeg keuze dus.
Nu zijn de afbeeldingen vrij klein, 600x179, en af en toe een 600x398 afbeelding. Gelukkig kennen de meeste slideshow/screensaver dingen wel de optie om de afbeelding fullscreen te plaatsen.
Maar daarmee ben ik nog niet tevreden :)

Wat ik wil: een map + de submappen selecteren, en de afbeeldingen daarin weergeven in 90/100% hoogte, maar met behoud van de aspect ratio. En dat de afbeelding dan van links naar rechts scrollt, met een in te stellen snelheid.

Het nut ervan? Niet actief achter de pc zitten, maar toch af en toe een Garfieldje* mee kunnen pakken.
* Gezien de map selecteerbaar is, zou dat met alle soorten comics/afbeeldingen kunnen
Is dit niet iets wat je zocht?
http://fileforum.betanews.com/detail/ComiX/1123788501/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 22:02
Goed, na even een tijdje afwezig geweest te zijn hoop ik vanaf vrijdag hier wat meer tijd aan te gaan besteden. Zo te zien is er in ieder geval voldoende animo voor. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:57

Nakebod

Nope.

Helaas niet.
Dit is één van de vele die automatisch vanaf het internet de afbeelding download, en dan de cache folder als slideshow kan afspelen. Nog steeds op het orginele formaat.
En in dit geval haalt hij alle images feitelijk eerst vanaf internet, terwijl ik ze al heb :) Kan ik wel een linkje maken naar de orginele map, maar goed :P
Eens zien of ik wat kan mailen naar de maker :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
Ik heb een leuke uitdaging voor je, waarvan ik eigenlijk niet eens weet of het wel mogelijk is:

Ik (en veel meer met mij) heb thuis een KiSS DivX player, die via het netwerk aan mijn pc hangt. Nou kom ik wel eens bestanden tegen met codecs die mijn DivX player niet snapt (XviD Qpel bijvoorbeeld). Wat mij nu handig lijkt, is een tooltje dat als het ware "tussen" het bestand en het server programma gaat zitten, het bestand leest en in een ander formaat doorgeeft aan de applicatie die 'm benaderd (DivX, mpeg of standaard avi voor mijn part). Ik weet niet of dit uberhaupt kan (het is natuurlijk een beetje virus-achtig gedrag..). Heb wel het een en ander gezocht op "file hook" als term wat in me op kwam maar kwam niks tegen.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:13
sig69 schreef op dinsdag 07 maart 2006 @ 19:38:
Ik heb een leuke uitdaging voor je, waarvan ik eigenlijk niet eens weet of het wel mogelijk is:

Ik (en veel meer met mij) heb thuis een KiSS DivX player, die via het netwerk aan mijn pc hangt. Nou kom ik wel eens bestanden tegen met codecs die mijn DivX player niet snapt (XviD Qpel bijvoorbeeld). Wat mij nu handig lijkt, is een tooltje dat als het ware "tussen" het bestand en het server programma gaat zitten, het bestand leest en in een ander formaat doorgeeft aan de applicatie die 'm benaderd (DivX, mpeg of standaard avi voor mijn part). Ik weet niet of dit uberhaupt kan (het is natuurlijk een beetje virus-achtig gedrag..). Heb wel het een en ander gezocht op "file hook" als term wat in me op kwam maar kwam niks tegen.
Dude, dat kan volgens mij niet op een andere manier dan het realtime ten encoden en decoden. Daar is een kiss divx player niet voor gemaakt, vrijwel te weinig kracht zegmaar :P

Bovendien kan je zo'n programmeeropdracht echt niet neerleggen hier.. dit is heel wat anders dan een average programmatje te maken.

57696520646974206c65657374206973206e657264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:19
A, misschien niet helemaal duidelijk geweest: er draait dus een simpele server applicatie op de pc, dus het reencoden zou dan daar uiteraard plaatsvinden. De server applicatie wil dus het bestand lezen, en doet dat ook, alleen wordt het tussendoor nog even omgezet naar een ander formaat. Als ik het zo zeg klnkt het vrij simpel, maar ik weet dat het misschien niet zo simpel is. Als het te ingewikkeld is hoeft het niet hoor, maar ik vroeg het me alleen even af.

[ Voor 24% gewijzigd door sig69 op 08-03-2006 10:38 ]

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 02:25

ZaZ

Tweakers abonnee

Anoniem: 37691 schreef op dinsdag 28 februari 2006 @ 15:17:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje een zeer simpele tool:

Als je aanroep doet via de volgende commando, dan wil ik graag in het systeemvak een ballon krijgen waar informatie in staat. Onclick even op ballon moet een website openen.
code:
1
ballon.exe "dit is stukje tekst" "http://www.open.deze.site.nl/dir/iets.html"

Opzich niet zo moeilijk te maken, maar voor mij ondoenbaar als webscripter (ik beheers enkel php) ;)
http://rapidshare.de/files/15750721/balloon.rar.html
parameters zijn als volgt:

<bericht> [titlel] [icoon]

voorbeeldjes:

balloon.exe "http://www.google.nl" "klik om naar google te gaan" "info"
balloon.exe "maar wat weet ik niet" "ging iets fout" "error"
balloon.exe "boe"

mogelijke icoontjes zijn
error
info
warning

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51723

goeie tool zaz, één klein dingetje; hij sluit niet automatisch af. Dus als je wat aanroepen achter elkaar doet zit de hele tray vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

als de balloon timeout of op geklikt wordt zou ie moeten afsltuiten..
misschien een foutje gemaakt. heb het niet echt getest namelijk.
ik kijk er misschien vanavond nog naar, maar nu eerst ff eten koken :p

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-06 12:57
Ik heb de volgende tooltjes bedacht die ik al een poosje zoek maar denk ik niet bestaan:

Een tooltje om van alle users op een pc de snelkoppelingen van hun bureaublad te zien in een overzichtje, en met een klik op de knop aan te geven of een snelkoppeling op alle bureaubladen moet staan, of op bepaalde bureaubladen.

Een tooltje dat je bureaublad extend, waarbij je in een klein venstertje een miniatuurweergave ziet van je bureaublad met een behoorlijk vlak er om heen. Pak je in je kleine venstertje een venster vast die op je bureablad staat, dan kan je deze een stukje buiten beeld zetten, alsof je bureaublad doorloopt verder dan de randen van je monitor. Als niet helemaal duidelijk is wat ik bedoel, zal ik het even painten.

Een simpel RSS readertje, dat enkel de titels van nieuwe feeds laat zien in een popup venstertje, en met een druk op de knop je browser opent met die pagina geladen. Wat firefox ingebouwd heeft laat maar zeggen, maar dan extern. Elke feedreader die ik bekeken heb heeft een onthoud functie, welke je gelezen heb zeg maar, en een ingebouwde reader. Veel te moeilijk voor mijn idee :)

/edit

Komt een beetje lam over, imho, dat ik roep van "ik wil dit en dit en dit" maar als ik zelf goed kon programmeren hielp ik een ander wel uit de brand, zo nu en dan help ik mensen met PHP uit de brand ;)

[ Voor 10% gewijzigd door _eXistenZ_ op 17-03-2006 21:47 ]

There is no replacement for displacement!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:59

Wmm

eXistenZ_NL schreef op vrijdag 17 maart 2006 @ 21:45:
Ik heb de volgende tooltjes bedacht die ik al een poosje zoek maar denk ik niet bestaan:

Een simpel RSS readertje, dat enkel de titels van nieuwe feeds laat zien in een popup venstertje, en met een druk op de knop je browser opent met die pagina geladen. Wat firefox ingebouwd heeft laat maar zeggen, maar dan extern. Elke feedreader die ik bekeken heb heeft een onthoud functie, welke je gelezen heb zeg maar, en een ingebouwde reader. Veel te moeilijk voor mijn idee :)
Ik wil niet de topicstarter voor de kop stoten ofzo, maar ik heb misschien iets wat jij zoekt.

Ik had een beetje hetzelfde probleem als jou, dus heb ik iets voor mezelf geschreven. Een screen is hier te vinden.
Scherm minimaliseert naar systray, ververst om de 15 minuten en de feeds zijn uiteraard zelf in te stellen (werkt uitstekend met die van jouw weblog ;)), evenals de snelkoppelingen onderin. Verder start het automatisch op met Windows (draait dus bij mij ook constant op de achtergrond, maar het neemt niet veel geheugen in dus daar merk je niets van). Het enige wat het niet doet is het openen van een pop up. Daar heb ik zelf totaal geen behoefte aan, als ik wil weten of er nieuwe headlines zijn open ik het proggie wel even :).

Als het je wat lijkt moet je het maar even melden, dan upload ik het wel even :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Ja seht gut aus he :D
Als je mij er van kan voorzien, zou ik geweldig vinden :D
Overigens denk ik niet dat je de TS voor de kop stoot, als jij zo iets al ontwikkeld heb, mag je dat toch uitdelen aan de wereld?
Wat ik uit je verhaal begrijp, is dat jij mijn weblog leest?

[ Voor 35% gewijzigd door _eXistenZ_ op 19-03-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wmm
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:59

Wmm

eXistenZ_NL schreef op zondag 19 maart 2006 @ 14:52:
Ja seht gut aus he :D
Als je mij er van kan voorzien, zou ik geweldig vinden :D
Overigens denk ik niet dat je de TS voor de kop stoot, als jij zo iets al ontwikkeld heb, mag je dat toch uitdelen aan de wereld?
Wat ik uit je verhaal begrijp, is dat jij mijn weblog leest?
Neuh, dat denk ik ook niet hoor, maar vond het wel zo netjes. Het is tenslotte zijn topic ;).

Nee, ik lees jouw weblog niet. Maar ik klikte ff op het homepage icoontje, zag dat je een weblog had en ook een eigen feed. Dus heb ik die ff geprobeerd :).

Programma kun je hier downloaden. Als je instellingen wijzigt moet je het programma daarna even afsluiten en opnieuw opstarten. Niet echt gebruikersvriendelijk, maar je wijzigt normaal gesproken de instellingen toch zelden dus laat ik het maar zo :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _eXistenZ_
Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mocht iemand kennis & tijd hebben, ik ben op zoek naar een volgend tooltje (ben zelf meer thuis in webdev)

Picasa is een goed programma, maar heeft een nadeel: na een her-installatie van Windows is je picasa db weg! Wel worden alle instellingen van een foto bewaard in een picasa.ini bestand. Aangezien foto's veel en veel langer meegaan dan één Win-stallatie ;) is het jammer dat je na een herinstallatie alle instellingen kwijt bent van je foto'. Picasa moet opnieuw je HDD scannen, je instellingen zijn kwijt etc.Op de helpgroups van Google / Picasa heb ik dit probleem vaker voorbij zien komen.

Een tool waarmee je onder Picasa eeuwige roem zou verwerven (slijm slijm :) ) zou een picasa-backupper zijn. Het zou de volgende functies moeten hebben:
• de picasa db backuppen & terugzetten in de . Staat in je localsettings ergens
• deze db kunnen terugzetten na een installatie cq format van je c schijf (aangenomen dat je foto's op een andere staan)
• Valideren db. Ik zou niet weten hoe de db werkt & wat voor type het is, maar in een schema zou het als volgt eruit zien:
code:
1
2
3
4
db > $path\$naam bestaat ja/nee? 
Ja   = verder niets doen
Nee = verwijderen of zoeken op HDD naar $naam en vervangen.
   - Bij het vinden vragen te vervangen en bij meerdere door welke $naam.

De tool is vglbaar met MozBackup: ook ideaal om je instellingen na een herinstallatie terug te zetten. Voordat iemand gaat roepen dat een dergelijke tool overbodig is, vraag ik mij af: wat gaat langer mee? Een OS-installatie of je foto's ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Eusebius op 26-03-2006 16:03 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 20:50
Als je hier naast me stond kreeg je een pakkerd ;). Ik had via via je eerste tooltje te pakken maar deze tweede is al een hele vooruitgang.

[edit]
Helaas, hij lijkt zo leuk alleen mijn intel heeft (r) in zijn naam staan en dat pikt je proggie niet. Bug #1 ? :P

[ Voor 17% gewijzigd door EnsconcE op 31-03-2006 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Nu online
Ik zoek een programma waar je andere programma's kan bedienen.

Zoals hitmanpro doet, alleen dat ik dan een soort filmpje kan schieten en dat op andere computers uit kan voeren.

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

mhr-zip schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:55:

Zoals hitmanpro doet, alleen dat ik dan een soort filmpje kan schieten en dat op andere computers uit kan voeren.
Dat heet snapshot geloof ik en kan met Novell worden gedaan dacht ik ?? Weet niet of een apart programma bestaat ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ze bestaan, maar ik kan het zo snel niet vinden in mijn archief. Iets met macro, recorder, mouse,

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

EnsconcE schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:42:
[...]

Als je hier naast me stond kreeg je een pakkerd ;). Ik had via via je eerste tooltje te pakken maar deze tweede is al een hele vooruitgang.

[edit]
Helaas, hij lijkt zo leuk alleen mijn intel heeft (r) in zijn naam staan en dat pikt je proggie niet. Bug #1 ? :P
ik denk dat ik weet waardoor dat komt. en het is niet echt een bug maar een feature :p komt omdat het niet een helemaal 'normaal' ini systeem is.
anyway.. dat heb je toch niet nodig allemaal dus daarom het maar ff uitgezet.
heb het alleen gewijzigd, opnieuw gecompileerd en niet getest. dat mag je zelf doen :>
http://rapidshare.de/files/16874460/regtoggle.rar.html

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-06 20:50
ZaZ schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 17:37:
[...]
ik denk dat ik weet waardoor dat komt. en het is niet echt een bug maar een feature :p komt omdat het niet een helemaal 'normaal' ini systeem is.
anyway.. dat heb je toch niet nodig allemaal dus daarom het maar ff uitgezet.
heb het alleen gewijzigd, opnieuw gecompileerd en niet getest. dat mag je zelf doen :>
http://rapidshare.de/files/16874460/regtoggle.rar.html
_/-\o_ Je bent een schat, hij wisselt nu prima van geluidskaart. Het enige wat hij niet doet is het doorgeven aan mijn iTouch dat er van geluidskaart is gewisseld, hierdoor kan ik het geluid dmv mijn toetsenbord niet harder of zachter zetten als ik wissel van geluidskaart. Maar daarvoor moet ik maar ff zelf een programma in elkaar gaan flansen, binnen kort mijn c++ boek maar ff uit de kast halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Zelhorst
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-05 16:39
Geweldig, dit is wat ik zocht. Simpel doch doeltreffend. Is het mogelijk om de source beschikbaar te stellen? Graag zou ik er wat van leren. Ik heb alleen (een klein beetje) ervaring met het programmeren van microcontrollers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SysRq
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-06 22:02
Hmm, heeft iemand misschien zin om in een tabel alle ideeën te verzamelen die in dit topic naar voren zijn gekomen? Ik kom er de laatste tijd niet helemaal aan toe, misschien binnenkort weer, en dat heb ik gelijk een mooi lijstje om mee te beginnen. :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
In het verleden is ooit eens een initiatief geweest dat de tweakersDB heet. Gemaakte tooltjes (dus af, geen ideeën) van Gotters gingen daarin. Het zou natuurlijk leuk zijn, om 2 'kanten' (secties, delen, whatever) van zo'n site te maken. Eentje met ideeën en eentje met tools die af zijn. IK heb daar ooit eens over gemaild, maar nooit antwoord op gehad.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 15:16

CmdrKeen

Krentenboltosti

Bijzonder leuk topic dit :) Gisteren op de fiets dacht ik er ineens aan: dát zou handig zijn en ik weet vrijwel zeker dat het nog niet bestaat, dus eens in het noptopic plaatsen :)

Ik luister vaak podcasts op de fiets en nou zijn er casts waarvan ik wél de spraak wil horen maar niet de muziek. Ik zoek dus een tooltje om muziek uit een MP3 te knippen.

Dat dat erg lastig is, realiseer ik me. Maar ik realiseer me ook heel goed dat er mensen zijn die veel en veel meer weten van MP3's en algorithmes dan ik :)

En mocht je je afvragen waarom de muziek niet: ik zit dagelijks drie uur op de fiets en luister veel radioprogramma's via podcasts. Vaak draaien ze dezelfde muziek als die ik de hele dag op m'n werk al hoor, en als ik makkelijk de muziek kan skippen dan kan ik meer nieuws en achtergronden horen in dezelfde tijd. Nu skip ik de muziek handmatig, maar das niet handig op de fiets.

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Eusebius schreef op maandag 10 april 2006 @ 17:24:
In het verleden is ooit eens een initiatief geweest dat de tweakersDB heet. Gemaakte tooltjes (dus af, geen ideeën) van Gotters gingen daarin. Het zou natuurlijk leuk zijn, om 2 'kanten' (secties, delen, whatever) van zo'n site te maken. Eentje met ideeën en eentje met tools die af zijn. IK heb daar ooit eens over gemaild, maar nooit antwoord op gehad.
Dat is een erg interessant idee vind ik. Vooral omdat ipv een paar mensen iets bouwen, iedereen er aan mee kunnen doen, kunnen samenwerken en elkaar iets leren.
En hieruit kunnen natuurlijk de beste praktische programma's uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Niet online
mhr-zip schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 14:55:

AutoIT doet dat dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik heb hier een leuk ideetje gepost : meuktracker: System Spec 2.01

Zou in samenwerking met de T.net Crew zoiets gemaakt kunnen worden ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik zoek eigenlijk al een tijdje iets waarmee ik bij een format c m'n opera bookmarks/outlook email/instellingen van Photoshop etc kan backuppen met 1 klik bij wijze van spreken. Geen idee of dat realiseerbaar is aangezien ik dev-n00b.

Zou je wel moeten kunnen aanvinken welke programma's je de instellingen van wil backuppen en naar welke locatie die dingen ge-exporteerd moeten worden. Eventueel ook nog eenzelfde optie om het weer te importeren maar exporteren is het handigst (ook om batch scripts te schrijven met autobackupstuff).

Btw leuk initiatief!

Moet trouwens ook ff kwijt dat er erg leuke ideeën tussen zitten :)

[ Voor 8% gewijzigd door sOid op 11-04-2006 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
sOid schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:13:
Ik zoek eigenlijk al een tijdje iets waarmee ik bij een format c m'n opera bookmarks/outlook email/instellingen van Photoshop etc kan backuppen met 1 klik bij wijze van spreken. Geen idee of dat realiseerbaar is aangezien ik dev-n00b.

Zou je wel moeten kunnen aanvinken welke programma's je de instellingen van wil backuppen en naar welke locatie die dingen ge-exporteerd moeten worden. Eventueel ook nog eenzelfde optie om het weer te importeren maar exporteren is het handigst (ook om batch scripts te schrijven met autobackupstuff).

Btw leuk initiatief!

Moet trouwens ook ff kwijt dat er erg leuke ideeën tussen zitten :)
Dat zou een tool moeten worden met plugins, waarbij je als $user voor een willekeurige app een set van regels kan schrijven, inclusief voor het register. Het programma zelf zou alleen het framework moeten bieden, waarbij je als $user de benodigde set van regels installeert. Als je het een beetje bekendheid geeft en handig aanpakt, krijg je zo een wereldwijde community die meehelpt

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Eusebius schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 16:54:
[...]

Dat zou een tool moeten worden met plugins, waarbij je als $user voor een willekeurige app een set van regels kan schrijven, inclusief voor het register. Het programma zelf zou alleen het framework moeten bieden, waarbij je als $user de benodigde set van regels installeert. Als je het een beetje bekendheid geeft en handig aanpakt, krijg je zo een wereldwijde community die meehelpt
Dat kan inderdaad ook maar dan moet het ook weer niet te ingewikkeld worden om die stuff te schrijven/goede documentatie anders gebruikt nog niemand het. Nou kom ik er zelf meestal wel uit met dat soort dingen maar veel andere mensen niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ja, gevonden. Ik wist dat er zoiets was als een Got Wiki. Na lang nadenken en zoeken besloot ik maar eens de search te gebruiken en "got wiki" in te tikken ;) Mijn idee is, dat het effectiever is om aan te sluiten bij bestaande initiatieven en niet een nieuw initiatief te beginnen.

De link gaat naar een wiki toe, draaiend op mediawiki (cf wikipedia). Hoewel het hier gaat om een kennisdatabase (wat te doen bij probleem X) kunnen we het geheel (na toestemming uiteraard) uitbreiden met een applicatiedatabase.

Het gedeelte met de applicatie's zou gesplitst moeten worden in "gemaakte tools" uit http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1006934/ en dit topic. Ik ben niet zo bekend met mediawiki, mss dat er andere tweakers zijn die weten hoe je makkelijk een db kan onderhouden in mediawiki.
Mocht een alternatief systeem (andere site, andere applicatie) beter werken, ook goed :)

De link

[ Voor 26% gewijzigd door Eusebius op 12-04-2006 10:09 ]

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-02 15:16

CmdrKeen

Krentenboltosti

SaURoN schreef op dinsdag 11 april 2006 @ 15:49:
[...]

AutoIT doet dat dacht ik :)
Dat heet tegenwoordig AutoHotKey: http://www.autohotkey.com

HitManPro werkt inderdaad met AutoHotKey.

Bloed, zweet & koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08-06 20:04
Is zo'n soort versimpelde Mediaspeler te maken?
Bioscoop software

Zou gewoon kunnen met bestaande componenten wat mij betreft.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

J_Zelhorst schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 20:30:
[...]

Geweldig, dit is wat ik zocht. Simpel doch doeltreffend. Is het mogelijk om de source beschikbaar te stellen? Graag zou ik er wat van leren. Ik heb alleen (een klein beetje) ervaring met het programmeren van microcontrollers.
Beetje late reactie :P
Valt niet veel aan te leren hoor.. Is behoorlijk simpel en alles wat erin gebruikt is is prima op MSDN te vinden. (zoals het register of ini file benaderen)
Meer doet het eigenlijk niet. In welke taal zou je het dan eventueel willen zien? Misschien dat ik namelijk dan het even opnieuw kan schrijven voor je.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Schopje.

Is de console als af?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Ik studeer binnenkort af en zal dan hopelijk wat meer tijd hebben.

Als het zover is zou ik graag ook meehelpen om proggies te dev'en... lijkt me wel fijn om kleine tooltjes voor algemeen nut in elkaar te steken. Leer je gelijk veel van bij ;)

Ik laat als het zover is wel iets weten aan Bor

offtopic:
hoe gaat het met de maantjes ;)

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ
  • Laatst online: 07-02 09:46

DoubleJ

Een ninjja!

Is dit topic nog steeds open voor requests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352

Ik las net ergens dat iemand op zoek was naar het tooltje om gemakkelijk bestanden op je server te zetten d.m.v. een rechter-muis-klik. Nou, ik denk dat hijdeze tool bedoelt. (Heb ik niet zelf gemaakt hoor)

[ Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 88352 op 05-08-2006 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 22:16
Ja nog steeds open voor requests! * DoDo verveelt zich

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
DoDo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:48:
Lang geleden gerequest, maar nog nooit gehonoreerd :)

Een tooltje waarbij ik in een GUI recursief op mijn webspace de CHMOD en ownerinstellingen kan aanpassen.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

DoDo schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 00:48:
Ik ben enorm hard op zoek naar een tooltje waarmee ik per applicatie kan selecteren welke geluidskaart ik wil gebruiken. Het lijkt er op dat het niet bestaat. Is dit haalbaar denk je?

zie voor evt. extra info: DoubleJ in "[REQ] Per applicatie geluidskaart kiezen..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
DoubleJ schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 18:06:
[...]

Ik ben enorm hard op zoek naar een tooltje waarmee ik per applicatie kan selecteren welke geluidskaart ik wil gebruiken. Het lijkt er op dat het niet bestaat. Is dit haalbaar denk je?

zie voor evt. extra info: DoubleJ in "[REQ] Per applicatie geluidskaart kiezen..."
Heb je resources over, of zo ;)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleJ

DoubleJ

Een ninjja!

Die snap ik niet helemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Ik heb je reden / ander topic niet gevolgd. Maar elk aparraat wat aanstaat, vraagt natuurlijk (hoe miniem ook) een beetje resources van je PC. Als je via 2 kanalen audio krijgt, moet je pc 2 kanalen aansturen.

Niet dat het veel zou uitmaken, was meer als 'knipoog' bedoeld. Vandaar de smiley :p

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Eusebius schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:17:
[...]
Lang geleden gerequest, maar nog nooit gehonoreerd :)

Een tooltje waarbij ik in een GUI recursief op mijn webspace de CHMOD en ownerinstellingen kan aanpassen.
Misschien is netdrive iets voor je. Je webspace/ftp ruimte wordt door je pc gezien als windows schijf. Dus je kan er bestanden heen en terug slepen.

En je kan natuurlijk en aantal settings wijzigen:
http://img121.imageshack.us/img121/3411/netdrivesh7.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door XthinkZ op 07-08-2006 20:01 ]

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:57

Nakebod

Nope.

Iemand tijd over? :)
Ik ben op zoek naar een stukje software zoals Mail Print en Automatic Print Email
En zo zijn er nog een aantal van dat soort programma's, maar ze voeldoen allemaal net niet aan de eisen.

Daarom hoop ik dat iemand hier een leuk en nuttig projectje in ziet.
Wat is de bedoeling?
Een email account toevoegen (Pop3/imap) aan het programma. Controleren per x sec/minuten/uur.. op nieuwe berichten. Zelf in te stellen uiteraard.

Als er een nieuw bericht is, controleren of er een bijlage bij zit.
In mijn specifieke geval moeten alle bijlages (Alleen PDF bestanden!) automatisch worden geprint.
Maar ik kan mij voorstellen dat meer bestands formaten (.doc, .txt enz..), of ook de berichten zelf, tot de opties kan behoren.
Het liefst ook nog als service te draaien, maar dat hoeft niet per se, daar zijn eventueel wel andere oplossingen voor.

MailPrint komt aardig in de buurt, alleen die heeft voor het printen van PDF bestanden Acrobat Writer nodig. Beetje prijzig als je legaal wilt doen.
En er is geen versie van MailPrint die Ghostscript ondersteund :( Anders was dit voor mij al het ideale programma geweest hiervoor.

Dus kort op een rij:
• Email account(s) toevoegen
• Printer instellen indien er meerdere printers aanwezig zijn
• Email controleren op instelbaar tijdsinterval
• Checken op (PDF) bijlages, en als die er zijn die printen
• Eventueel te draaien als service

Volgens mij kan hier nog redelijk veel belangstelling voor zijn.
Nu nog iemand die een perfect stukje software ervoor schrijft :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-06 23:32
Als iemand wat tijd over heeft, zou hij dan het volgende voor mij willen programmeren:

Een programma dat als ik op de PrtScr druk, een screenshot maakt in het .png-formaat en deze meteen ook online zet op een server die ik als volgt moet definiëren (zoals in Mijn Netwerklocaties):

ftp://gebruikersnaam:wachtwoord@server.extensie

Dit omdat ik mijn screenshots enorm veel nodig heb. Screenshots mogen op eender welke manier genoemd worden, maar wel met een logische volgorde. (bv. Screen1.png, Screen2.png enz.).

Ook de output link als volgt is leuk:

"http://server.extensie/nikolas/Screen1png" bv., liefst handmatig te configureren. Dus dat ik zelf de output link kan definiëren.

• nero355

nero355

* nero355 volgende nodig heeft :

Een programmatje dat een of meerdere mappen of files kan checken of ze verandert zijn kwa naam/grootte en dit meld via een pop-up.

Een vriend van mij beweert dat zoiets niet bestaat dus schiet me niet af als het wel zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88352

Nikolas schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:12:
Als iemand wat tijd over heeft, zou hij dan het volgende voor mij willen programmeren:

Een programma dat als ik op de PrtScr druk, een screenshot maakt in het .png-formaat en deze meteen ook online zet op een server die ik als volgt moet definiëren (zoals in Mijn Netwerklocaties):

Dit omdat ik mijn screenshots enorm veel nodig heb. Screenshots mogen op eender welke manier genoemd worden, maar wel met een logische volgorde. (bv. Screen1.png, Screen2.png enz.).

"http://server.extensie/nikolas/Screen1png" bv., liefst handmatig te configureren. Dus dat ik zelf de output link kan definiëren.
Wel vet idee! Alleen wil je een screenshot van het complete scherm of van de actieve applicatie ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Nikolas schreef op dinsdag 29 augustus 2006 @ 16:12:

ik heb denk ik niet goed gelezen, maar je kan even checken of het een beetje werkt
http://rapidshare.de/files/31582268/ftp.rar.html
het voldoet nog niet helemaal aan je criteria, maar als het uploaden werkt moet je het even zeggen en dan pas ik 'm nog wel een beetje aan.

gewoon het bestand uitpakken en ftp-clipboard runnen.
oh eerst natuurlijk nog wel de ini file in de map aanpassen dat met de goede servernaam en inlog gegevens enzo.
Path=/upload/
betekent de doel map
Filename=Boe%.jpg
hier kan je een statische naam invullen of het % tekentje erin verwerken en die vervangt ie dan voor een oplopend nummer.

hij doet het alleen nu in jpg, omdat ik niet goed gelezen had wat je wilde, maar png is geen probleem. heb alleen nu even geen tijd. misschien wat later op de avond nog.

edit:

toch nog snel even wat veranderd...
hij doet nu PNG. als je toch JPG wilt moet je een key toevoegen in de ini file
UseJPG=1

niet getest, dus heb geen idee of het werkt :P

[ Voor 5% gewijzigd door ZaZ op 01-09-2006 18:03 ]

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
Ik krijg steeds de error "Can't Connect".

Dit staat in de .ini file:

[Settings]
Server=ftp://users.telenet.be
User=xxxxxxx
Password=xxxxxx
Mode=PASV
Port=21
Path=/
Filename=Screen%.jpg
Value=0

EDIT: Ja, hij is toegelaten in mijn Windows Firewall O+ Ook met AntiVir af wil hij het nog steeds niet doen. Moet poort 21 expliciet openstaan? Anders is dat wel een probleem :p

[ Voor 30% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 01-09-2006 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

je hoeft het protocol niet nog eens te specificeren :P
users.telenet.be zou voldoende moeten zijn ipv ftp://users.telenet.be

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
ZaZ schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 11:06:
je hoeft het protocol niet nog eens te specificeren :P
users.telenet.be zou voldoende moeten zijn ipv ftp://users.telenet.be
Goed. Hij werkt nu en staat in mijn systeemtray. En nu? Als ik PrtScr druk vind ik 'm niet terug op mijn host hoor, en op mijn clipboard komt er eveneens niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Ik ben om het moment niet thuis, maar heb 'm even gedownload en geprobeerd op de computer van iemand anders.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[Settings]
Server=ftp.DriveHQ.com
User=xxxxxx
Password=xxxxxx
Mode=PASV
Port=21
Path=/My Pictures/
Filename=Boe%.png

lijkt prima te werken hier.
Kijk je wel in je root folder? Want daar zou ie 'm in jouw geval naartoe moeten uploaden.

edit:

ik zie dat je als filename in je ini .jpg hebt, maar hij maakt standaard png ervan....
Dus het zou kunnen zijn dat ie 'm dan saved als bijv. Screen0.jpg.png

[ Voor 19% gewijzigd door ZaZ op 02-09-2006 16:17 ]

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
ZaZ schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 16:16:
Ik ben om het moment niet thuis, maar heb 'm even gedownload en geprobeerd op de computer van iemand anders.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
[Settings]
Server=ftp.DriveHQ.com
User=xxxxxx
Password=xxxxxx
Mode=PASV
Port=21
Path=/My Pictures/
Filename=Boe%.png

lijkt prima te werken hier.
Kijk je wel in je root folder? Want daar zou ie 'm in jouw geval naartoe moeten uploaden.

edit:

ik zie dat je als filename in je ini .jpg hebt, maar hij maakt standaard png ervan....
Dus het zou kunnen zijn dat ie 'm dan saved als bijv. Screen0.jpg.png
'k Heb het probleem gevonden, tlag waarschijnlijk aan die extensie.
Hartelijk dank :)
Vind het trouwens wel handig dattie een test maakt, maar wat heeft het voor nut als hij hem toch direct uploadt?

Zou het dan niet beter zijn als het dingie vraagt of ik hem nog steeds wil uploaden ?

Maar ik ben in ieder geval al super geholpen 8) Thx _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-05 10:23
Waar ik al tijden naar opzoek ben is een tooltje om:

1* Je CD-Rom Spelers/Branders te kunnen openen EN te sluiten zonder ook maar de eject knop of je drive aan te hoeven raken.

2* Je hebt bijvoorbeeld een stuk tekst dat helemaal in HOOFDLETTERS of kleine letters staat getypt en nou zoek ik iets omdat in 1 x naar kleine letters of HOOFTLETTERS om te zetten en met zoiets dat je ook kan kiezen voor elk woord met een hooftletter beginnen of zoiets als aAaAaAaA om en om zou ook leuk zijn.

3* Je selecteerd een map en dat daar dan een lijst in txt/word of whatever van wordt gemaakt met alle bestanden (bestandsnamen) die erin zitten.
[Ik weet dat er een manier is in DOS om dit te doen en heb daar ook verschillende topics over gelezen maar alle zeggen het zelfde en mij lukt het niet dus een progje hiervoor zou toppie zijn]

Misschien bestaan dit soort dingen of variaties ervan al maar ik zou het toch graag willen hebben of weten waar ik het kan krijgen.

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
1. Dit kan bij Deze Computer, klik maar eens met je rechtermuisknop op je CDROM speler, daar zal je "Uitwerpen" zien staan. Rara, waar zou dat toch voor zijn :+

2. Als je een HELE TEKST IN HOOFDLETTERS HEBT, plak ze in word, selecteer ze en kijk bij het menupuntje "opmaak" onder hoofdlettergebruik. Daar kun je doen wat je wilt, behalve dat aBaBaB ding.

3. Dat projge om een index te geven van een mapinhoud heet DriveZ..

En over DOS, dat is daar inderdaad nog makkelijker: je gaat gewoon naar de map die je wilt in dos en dan typ je volgende command:

dir > mapinhoud.txt

En er is NOG een andere manier, eerste hit bij google btw.

[ Voor 80% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 02-09-2006 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keur0000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-09-2024

keur0000

-------- N O N E --------

crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:36:
Waar ik al tijden naar opzoek ben is een tooltje om:

3* Je selecteerd een map en dat daar dan een lijst in txt/word of whatever van wordt gemaakt met alle bestanden (bestandsnamen) die erin zitten.
[Ik weet dat er een manier is in DOS om dit te doen en heb daar ook verschillende topics over gelezen maar alle zeggen het zelfde en mij lukt het niet dus een progje hiervoor zou toppie zijn]

Misschien bestaan dit soort dingen of variaties ervan al maar ik zou het toch graag willen hebben of weten waar ik het kan krijgen.
3* Filelist
http://www.jam-software.com/freeware/index.shtml
http://www.snapfiles.com/get/lsfilelist.html
Suc6

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Nikolas schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:44:
1. Dit kan bij Deze Computer, klik maar eens met je rechtermuisknop op je CDROM speler, daar zal je "Uitwerpen" zien staan. Rara, waar zou dat toch voor zijn :+
* Om de lade open te laten gaan :+ MAAR nu nog dicht, en dat kan niet :'(

Ik ben vrijgezel omdat mijn schoonouders geen kinderen konden krijgen!, Ook heb ik zovaak ergens schijt aan dat ik stront tekort kom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
crack_en_hack schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 21:05:
[...]

* Om de lade open te laten gaan :+ MAAR nu nog dicht, en dat kan niet :'(
How about Tray Commander.
Alweer een eerste Google-hit :*)

EDIT: getest en werkend bevonden.

[ Voor 5% gewijzigd door ctrlaltdelbe op 02-09-2006 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crack_en_hack
Ok dan zoek ik nog een tooltje om je toetsenbord aanslagen te achterhalen enzo..., Dat bekend bij iemand? en zoiets als een soort log bestand van wat je compueter allemaal heeft gedaan (soort geschiedenis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-06 22:16
Dat heten Keyloggers, die zijn er al genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Laatst online: 00:41
ga in dos naar de desbetreffende map en type dit:

dir > tekstbestand.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nikolas schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:44:2. Als je een HELE TEKST IN HOOFDLETTERS HEBT, plak ze in word, selecteer ze en kijk bij het menupuntje "opmaak" onder hoofdlettergebruik. Daar kun je doen wat je wilt, behalve dat aBaBaB ding.
Of tekst selecteren en dan Shift + F3, dan kan je tussen geen hoofdletters, alles hoofdletters of alleen hoofdletter aan het begin van een zin wisselen. Ideaal en snel.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
marteltor schreef op zondag 03 september 2006 @ 01:22:
[...]

ga in dos naar de desbetreffende map en type dit:

dir > tekstbestand.txt
Al gezegd. O-)
En over DOS, dat is daar inderdaad nog makkelijker: je gaat gewoon naar de map die je wilt in dos en dan typ je volgende command:

dir > mapinhoud.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Nikolas schreef op zaterdag 02 september 2006 @ 17:18:
[...]

'k Heb het probleem gevonden, tlag waarschijnlijk aan die extensie.
Hartelijk dank :)
Vind het trouwens wel handig dattie een test maakt, maar wat heeft het voor nut als hij hem toch direct uploadt?

Zou het dan niet beter zijn als het dingie vraagt of ik hem nog steeds wil uploaden ?

Maar ik ben in ieder geval al super geholpen 8) Thx _/-\o_
oh die temp was eigenlijk echt een temporary file die ie niet delete...

http://rapidshare.de/files/31871454/ftp.rar.html

daar is een versie die een heel kleen beetje opgekalefaterd is
2 nieuwe keys mogelijk:
code:
1
Confirmation=1
vraagt om een bevestinging om de screenshot te uploaden
code:
1
LinkPrefix=http://localhost/zaz
vraagt of ie de url op je clipboard moet zetten.
Ze zijn beiden optioneel en je kan ze ook weglaten als je dat liever hebt.

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• learn_more
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
leuk topic dit, ik heb de garfield request in elkaar geflanst,
download hier:
http://www.isoftware.nl/garfield

edit:
opnieuw geupload, nu zonder preview mogelijkheid
de preview bleef op de achtergrond draaien
Nakebod schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 18:57:
Ik ga eens een request poging wagen :)
Gezien ik nog niets heb kunnen vinden dat voldoet aan mijn wens.

Allereerst, Garfield rules :+ Dus ik check iedere dag, handmatig that is :P http://www.garfield.com/comics/comics_todays.html voor een nieuwe comic.
Ja, ik weet dat daar genoeg software voor is om dat iedere dag automatisch te doen, heb ik niet nodig, browser staat toch bijna altijd open, dus ff bookmarkje openen en klaar.

Nu het probleem:
Ik sla ze ook iedere dag op, heb een ruim aantal jaren compleet.
Deze wil ik als screensaver gebruiken. Ook daar is genoeg software voor te vinden. irfan, acdsee, tools van MS zelf, genoeg keuze dus.
Nu zijn de afbeeldingen vrij klein, 600x179, en af en toe een 600x398 afbeelding. Gelukkig kennen de meeste slideshow/screensaver dingen wel de optie om de afbeelding fullscreen te plaatsen.
Maar daarmee ben ik nog niet tevreden :)

Wat ik wil: een map + de submappen selecteren, en de afbeeldingen daarin weergeven in 90/100% hoogte, maar met behoud van de aspect ratio. En dat de afbeelding dan van links naar rechts scrollt, met een in te stellen snelheid.

Het nut ervan? Niet actief achter de pc zitten, maar toch af en toe een Garfieldje* mee kunnen pakken.
* Gezien de map selecteerbaar is, zou dat met alle soorten comics/afbeeldingen kunnen

[ Voor 3% gewijzigd door learn_more op 09-08-2007 19:29 . Reden: preview = kaput ]

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 14:54
ZaZ schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 17:21:
[...]

ik heb denk ik niet goed gelezen, maar je kan even checken of het een beetje werkt
http://rapidshare.de/files/31582268/ftp.rar.html
het voldoet nog niet helemaal aan je criteria, maar als het uploaden werkt moet je het even zeggen en dan pas ik 'm nog wel een beetje aan.

gewoon het bestand uitpakken en ftp-clipboard runnen.
oh eerst natuurlijk nog wel de ini file in de map aanpassen dat met de goede servernaam en inlog gegevens enzo.
Path=/upload/
betekent de doel map
Filename=Boe%.jpg
hier kan je een statische naam invullen of het % tekentje erin verwerken en die vervangt ie dan voor een oplopend nummer.

hij doet het alleen nu in jpg, omdat ik niet goed gelezen had wat je wilde, maar png is geen probleem. heb alleen nu even geen tijd. misschien wat later op de avond nog.

edit:

toch nog snel even wat veranderd...
hij doet nu PNG. als je toch JPG wilt moet je een key toevoegen in de ini file
UseJPG=1

niet getest, dus heb geen idee of het werkt :P
Misschien een beetje erge kick, maar ik was benieuwd of iemand dit tooltje nog heeft? O+

EDIT: LOL 2006! 8)7

Anoniem: 233142

GrooV schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:25:
[...]

Misschien een beetje erge kick, maar ik was benieuwd of iemand dit tooltje nog heeft? O+

Laatste bezoek maandag 17 september 2007 02:15
DM (of iets anders, mailtje ofzo) TheGambler even. :)

Mooie kick btw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guillaume
  • Laatst online: 15:17
Steeds meer mensen hebben een TFT-scherm en maken slechte foto's met mobieltjes. Ik houd er altijd wel van om de originelen te bewaren, maar soms zijn ze niet te bekijken zonder de gamma omhoog te schroeven.

Daarom zou ik graag 'n simpele viewer willen zien in 1 exe voor op CD's/DVD's met een instant gamma slider (of knopje 'Gamma Up' & 'Gamma Down' met hotkeys).

Dus gewoon een precies zoals Windows (XP) Explorer in Filmstrip modus mét een direct beschikbaar slidertje waarmee je de gamma kunt aanpassen. Als het proggie de thumbs.db van XP zou gebruiken zou het helemaal perfect zijn.

'k Heb nergens zo'n viewer kunnen vinden...

[ Voor 4% gewijzigd door guillaume op 24-10-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Nav dit topic Linux kan geen kleurprofielen / ICC aan? Er is een verzameling van CLI-programma's die met een hele hoop parameters veel kunnen bereiken. Een GUI lijkt me simpel te maken, alleen ik kan niet programmeren :) Maar mss bestaat er wel een framework waarmee je CLI's kunt automatiseren (of hoe dat dan ook mag heten). Of misschien wil iemand zich onsterfelijk maken en een GUI bouwen .. :D

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

GrooV schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:25:
[...]

Was 'm kwijt maar heb hem toch nog gevonden
http://rapidshare.com/files/71136703/ftp.rar.html
Alsjeblieft (als je 'm nog nodig hebt)

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-05 00:34

Ruudjah

2022

DIT BERICHT IS PREVENTIEF VERWIJDERD DOOR DE GEBRUIKER

[ Voor 96% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:36 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Laatst online: 10-06 22:30
Ruudjah schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:15:
Ik ben voor een webbased image viewer op zoek naar een DLL, of C# code welke alleen gedeeltes van een image file in kan lezen. De image files zijn namelijk te groot om in één keer in te lezen. .Net zegt namelijk: verrek het maar via een 'out of memory exception' bij images die groter zijn dan pakweg 30 megapixel. Mijn images zijn in de orde van gigapixels.

Het webbased image viewer component laat dan á la google maps gedeeltelijk het image zien.
Wat is dan het idee er achter? Dat je als eerste de afbeelding in het geheel te zien krijgt en dan verder kan inzoomen op de afbeelding? Het probleem is dat je als je runtime afbeeldingen wilt inlezen je ze eerst als geheel moet inlezen en dan pas kan uitzoomen.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

Heb even de start post doorgenomen en ben begonnen aan een "audio switcher" die hem makelijk omwiselt zonder RSI te krijgen.

Goed idee :D

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

[ Voor 102% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:37 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Niet online
Je zou in stappen kunnen werken. Elke keer een 128MPixel foto en dat je dan getrapt door kan klikken naar het hoogste detailnivo.

Wil je ook naar bestaande software kijken of wil je zelf iets bouwen?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudjah

Ruudjah

2022

[ Voor 98% gewijzigd door Ruudjah op 01-12-2009 22:37 ]

TweakBlog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

In de TS staat over een programmatje die switcht voor het geluid?
Wordt hiermee bedoelt dat je kan switchen tussen geluidskaart en on-board kaart?
Als dat mogelijk is heb ik daar wel oren naar want dat zou voor mij ook ideaal zijn.

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ruudjah schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:33:
[...]

Kan je iets duidelijker zijn? Ik begrijp niet exact wat je bedoelt.

Of het bestaande software (DLL, cmdline, source, library, API á la irfanview) is boeit me echt niets. Als het me lukt om met >128Mpixel images te werken is dat al een hele verbetering.

Nog even kleine uitleg over implementatie in het webcomponent (vz het niet duidelijk is):
-User krijgt webpagina voorgeschoteld
-In webpagina zit een <div>
-De div kan je, precies als google maps, 'draggen'.
-Op moment dat je dragt, krijg je dus een ander gedeelte van de Gpixel image te zien
-Zoomen kan met scrollwheel of een zoombutton
-Op moment dat er een andere viewport is geselecteerd (dus user klikt en sleept de div) worden images geladen en weergegeven. Dit zijn dus de 256x256 slices.
-Wordt er gezoomd, dan word de huidige layer invisible, en verschijnt een andere layer. Hierna worden de images van een ander zoomlevel geladen. Deze images zijn nu nog voorgerenderd op de server. De bedoeling is dat dit een mogelijkheid blijft. Tegeleijkertijd moet het mogelijk worden om de server de imagezoom te laten renderen. Dus: user zoomt -> request ander zoomlevel -> server opent [slice of gedeelte gigapixel image] -> server schaalt [slice of gedeelte gigapixel image] -> browser geeft geschaalde image weer.
Ik dacht eerst ik ga het zelf proberen. Dmv bitblitting had ik een aardige oplossing, maar een groot deel van de afbeelding werd alsnog ingeladen. :)

Anyway... ik heb ook een gratis alternatief voor je. Kijk maar of het wat is.
http://www.zoomify.com/express.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quo_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 23:11
TeGek schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:35:
Heb even de start post doorgenomen en ben begonnen aan een "audio switcher" die hem makelijk omwiselt zonder RSI te krijgen.

Goed idee :D
Daywalk3r schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:55:
In de TS staat over een programmatje die switcht voor het geluid?
Wordt hiermee bedoelt dat je kan switchen tussen geluidskaart en on-board kaart?
Als dat mogelijk is heb ik daar wel oren naar want dat zou voor mij ook ideaal zijn.
Even doorbladeren naar mijn post van 15 feb 2006. Ik had zelf al uitgevogeld dat door een aanpassing in het register te switchen was tussen deze twee audio devices. ZaZ heeft er een perfect tooltje voor "geprakt", heb ik sindsdien standaard in de tray staan.
Zoek je zoiets?

ter info:
Afbeeldingslocatie: http://i6.tinypic.com/8aelhqb.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door quo_ op 04-12-2007 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZaZ

ZaZ

Tweakers abonnee

Oh haha, had ik die gemaakt? Weet ik echt serieus niets meer van. Er staat me nog wel bij dat het ter sprake was gekomen, maar dat ik diegene was die het dan uiteindelijk gemaakt had wist ik niet meer.

Nouja, fijn dat het nog steeds zijn werk doet :+

Lekker op de bank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21-05 21:02

TeGek

Engineer in hart en nieren.

quo_ schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:21:
[...]

[...]

Even doorbladeren naar mijn post van 15 feb 2006. Ik had zelf al uitgevogeld dat door een aanpassing in het register te switchen was tussen deze twee audio devices. ZaZ heeft er een perfect tooltje voor "geprakt", heb ik sindsdien standaard in de tray staan.
Zoek je zoiets?

ter info:
[afbeelding]
Yes,Is ideaal.

Nou moet ik weer wat gaan verzinnen om te bouwen...

ff topic doornemen of er nog iets leuks tusen staat :D

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

quo_ schreef op maandag 03 december 2007 @ 23:21:
[...]

[...]

Zoek je zoiets?

ter info:
[afbeelding]
In die post staat er een link naar rapidshare. Die staat dus niet meer online zeg maar dus is dat nog ergens te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quo_
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-06 23:11
http://rapidshare.com/files/74255638/regtoggle.zip.html

Gemaakt door ZaZ.

Zelf even de ini file aanpassen, inhoud spreekt voor zichzelf. (en niet vergeten in windows bij "geluiden" het vinkje "alleen standaardapparaten gebruiken" te zetten.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r

Daywalk3r

Walks at night 2

quo_ schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:23:
http://rapidshare.com/files/74255638/regtoggle.zip.html

Gemaakt door ZaZ.

Zelf even de ini file aanpassen, inhoud spreekt voor zichzelf. (en niet vergeten in windows bij "geluiden" het vinkje "alleen standaardapparaten gebruiken" te zetten.)
Heel heel heeel heeeeeeeel hartelijk bedankt.
Nu moet ik het even werkend zien te krijgen.
Waarom moet ik dat vinkje eigenlijk zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CMG
  • Laatst online: 10-12-2024

CMG

Ruudjah schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:44:
Het idee is dat de gigapixel image gedeeltelijk ingeladen wordt, alleen op de coordinaten die de user heeft geselecteerd in de webbased image viewer. Dus zeg dat je een gigapixel image hebt, en de user gaat die bekijken. Dan zal de user éérst een gedeelte van pakweg 800x600 pixels zien in de bovenste linkergedeelte van de gigapixel image.

Daarom wil ik graag een DLL/component/code etc die slechts dát gedeelte van de gigapixel image file uitleeest, wat daadwerkelijk getootnd wordt aan de user. Nu moet ik namelijk, om alleen een klein gedeelte van de gigapixel image te laten zien, eerst de gehele image file inlezen. En dat werkt niet goed bij grote images, omdat het OS simpelweg niet voldoende geheugen beschikbaar heeft. Ook vind de server het niet leuk als er meerdere users meerdere images aan het bekijken zijn, dan gaat het geheugengebruik al snel richting de tientallen GB's.

Als ik coordinaten op kan geven bij het laden van een image bijvoorbeeld:
code:
1
 Bitmap b = Bitmap.FromImage(@"c:\image.png", 200,200,500,500);
) dan scheelt dat natuurlijk heel veel in geheugengebruik en efficientie.

Nu zou ik dus een image moeten krijgen van 300x300 pixels, startende bij de coordinaten x1=200 en y1=200, stoppende bij coordinaten x2=500 en y2=500.

Ook ben ik nog geen tools tegengekomen die kunnen werken met images die uncompressed groter zijn dan het (fysieke) werkgeheugen. En ik heb toch behoorlijk gegoogled hier op.

Momenteel is de oplossing als volgt: images die nét klein genoeg zijn, maar toch erg groot (pakweg 128Mpixel) worden gesliced naar images van 256x256 pixel. Deze images worden dan, aan de hand van de opgevraagde coordinaten, naar de browser geladen.

Maar voor images groter heb ik nog geen oplossing. Simpelweg omdat ik niet weet met welke software ik ze kan bewerken. Tools heb ik niet gevonden en .NET kan, zoals genoemd, maar tot een bepaalde grootte aan, daarna gooit ie een out of memory exception. Overigens is de max object grootte van het .NET framework in bytes 2 GB.
An zich is dit niet zo moeilijk... je moet enkel het formaat begrijpen.

Als je dus de header inleest met daarin informatie over de image, kun je specifiek dat deel uitlezen dat je nodig hebt. Ik zou je aanraden om te beginnen met bmp's aangezien die een relatief simpel image format hebben die uitermate geschikt is voor dit doel (als size on harddisk geen rol speelt). Dan kun je met minimaal geheugen gebruik aan de slag en volgens mij ook goeie performance halen. Als je het in .net wil doen, zoek dan eens op 'unsafebitmap', die skippeld GDI+ omdat die erg traag is als je zelf op pixel niveau aan de slag wilt gaan en haal je helemaal super performance (wel unmanaged code, e.g. pointers).

Suc6!

NKCSS - Projects - YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ben op zoek naar een applicatie die voor mij de registratie van RMA's zou vergemakkelijken en door alle medewerkers binnen ons bedrijf te raadplegen is.

Ik heb zelf al iets met HTML geprobeerd, maar ben daar nog redelijk groen in.

Het makkelijkste lijkt mij dat ik een formulier kan aanmaken met de benodigde gegevens zoals NAW gegevens, gegevens van het te RMA-en product, klacht, datum etc.... Op het moment dat alles is ingevuld moeten er 2 formulieren worden uitgeprint. 1 voor onze administratie en 1 voor de klant (gelijk afleverbewijs).

Die registratie moet dan in een lijst te zien zijn en als je op die registratie klik, dat dan het formulier te voorschijnt komt. Achter de registratie een puldown menu met de status. (ingenomen, verzonden reparateur, terug van reparatie, klant gebeld, toestel opgehaald en eventueel nog even notitieveld)

Wij hebben een SBS2K3 server en verder genoeg online mogelijkheden. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-06 07:31

Sebazzz

3dp

Ik heb een programma nodig waarmee je P2P direct naar je vrienden bestanden kan zenden. Zoals Allpeers voor Firefox, maar dan stabieler en sneller. Bestaat zoiets al?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zelf ben ik wat programming betreft een totale newbie, of erger. Naar aanleiding van mijn topic ( Reactietijdtrainingsapparaat gezocht! ) schijnt het heel makkelijk te zijn om een Java-app in elkaar te flansen, met twee wisselende kleuren, een startknop, een stopknop, en een tijdtellertje. En dit alles zodat het bruikbaar is op de mobiele telefoon (K800i).

Wie o wie durft zich hieraan te wagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Ginz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:17:
Ik ben op zoek naar een applicatie die voor mij de registratie van RMA's zou vergemakkelijken en door alle medewerkers binnen ons bedrijf te raadplegen is.

Ik heb zelf al iets met HTML geprobeerd, maar ben daar nog redelijk groen in.

Het makkelijkste lijkt mij dat ik een formulier kan aanmaken met de benodigde gegevens zoals NAW gegevens, gegevens van het te RMA-en product, klacht, datum etc.... Op het moment dat alles is ingevuld moeten er 2 formulieren worden uitgeprint. 1 voor onze administratie en 1 voor de klant (gelijk afleverbewijs).

Die registratie moet dan in een lijst te zien zijn en als je op die registratie klik, dat dan het formulier te voorschijnt komt. Achter de registratie een puldown menu met de status. (ingenomen, verzonden reparateur, terug van reparatie, klant gebeld, toestel opgehaald en eventueel nog even notitieveld)

Wij hebben een SBS2K3 server en verder genoeg online mogelijkheden. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.
Als ik jou was zou ik access open trekken. Hotse knots, ram een paar formuliertjes in elkaar, rapportje er achter en klaar is kees. Eventueel kun je ook eens zoeken op issue tracker, dat heeft redelijk wat raakvlakken met je wensen.

Misschien dat je wat met deze gerelateerde software kan?
http://sourceforge.net/pr...shots.php?group_id=163275
http://sourceforge.net/projects/mantisbt/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:24:
Zelf ben ik wat programming betreft een totale newbie, of erger. Naar aanleiding van mijn topic ( Reactietijdtrainingsapparaat gezocht! ) schijnt het heel makkelijk te zijn om een Java-app in elkaar te flansen, met twee wisselende kleuren, een startknop, een stopknop, en een tijdtellertje. En dit alles zodat het bruikbaar is op de mobiele telefoon (K800i).

Wie o wie durft zich hieraan te wagen? :)
Schop?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoelt voor kleine tooltjes die nog niet bestaan. Zoek (en meld dit in je verzoek) dus of er tools bestaan die doen wat jij wilt voor je post! Verder nog een nadruk op klein; post geen verzoek om complete CMS'en of andere complexe systemen.