Software voor nop!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.275 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-06 14:51

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik ben op zoek naar een applicatie die voor mij de registratie van RMA's zou vergemakkelijken en door alle medewerkers binnen ons bedrijf te raadplegen is.

Ik heb zelf al iets met HTML geprobeerd, maar ben daar nog redelijk groen in.

Het makkelijkste lijkt mij dat ik een formulier kan aanmaken met de benodigde gegevens zoals NAW gegevens, gegevens van het te RMA-en product, klacht, datum etc.... Op het moment dat alles is ingevuld moeten er 2 formulieren worden uitgeprint. 1 voor onze administratie en 1 voor de klant (gelijk afleverbewijs).

Die registratie moet dan in een lijst te zien zijn en als je op die registratie klik, dat dan het formulier te voorschijnt komt. Achter de registratie een puldown menu met de status. (ingenomen, verzonden reparateur, terug van reparatie, klant gebeld, toestel opgehaald en eventueel nog even notitieveld)

Wij hebben een SBS2K3 server en verder genoeg online mogelijkheden. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:02

Sebazzz

3dp

Ik heb een programma nodig waarmee je P2P direct naar je vrienden bestanden kan zenden. Zoals Allpeers voor Firefox, maar dan stabieler en sneller. Bestaat zoiets al?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Zelf ben ik wat programming betreft een totale newbie, of erger. Naar aanleiding van mijn topic ( Reactietijdtrainingsapparaat gezocht! ) schijnt het heel makkelijk te zijn om een Java-app in elkaar te flansen, met twee wisselende kleuren, een startknop, een stopknop, en een tijdtellertje. En dit alles zodat het bruikbaar is op de mobiele telefoon (K800i).

Wie o wie durft zich hieraan te wagen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-06 22:30
Ginz schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 12:17:
Ik ben op zoek naar een applicatie die voor mij de registratie van RMA's zou vergemakkelijken en door alle medewerkers binnen ons bedrijf te raadplegen is.

Ik heb zelf al iets met HTML geprobeerd, maar ben daar nog redelijk groen in.

Het makkelijkste lijkt mij dat ik een formulier kan aanmaken met de benodigde gegevens zoals NAW gegevens, gegevens van het te RMA-en product, klacht, datum etc.... Op het moment dat alles is ingevuld moeten er 2 formulieren worden uitgeprint. 1 voor onze administratie en 1 voor de klant (gelijk afleverbewijs).

Die registratie moet dan in een lijst te zien zijn en als je op die registratie klik, dat dan het formulier te voorschijnt komt. Achter de registratie een puldown menu met de status. (ingenomen, verzonden reparateur, terug van reparatie, klant gebeld, toestel opgehaald en eventueel nog even notitieveld)

Wij hebben een SBS2K3 server en verder genoeg online mogelijkheden. Dat zou het probleem dus niet moeten zijn.
Als ik jou was zou ik access open trekken. Hotse knots, ram een paar formuliertjes in elkaar, rapportje er achter en klaar is kees. Eventueel kun je ook eens zoeken op issue tracker, dat heeft redelijk wat raakvlakken met je wensen.

Misschien dat je wat met deze gerelateerde software kan?
http://sourceforge.net/pr...shots.php?group_id=163275
http://sourceforge.net/projects/mantisbt/

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Jejking schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:24:
Zelf ben ik wat programming betreft een totale newbie, of erger. Naar aanleiding van mijn topic ( Reactietijdtrainingsapparaat gezocht! ) schijnt het heel makkelijk te zijn om een Java-app in elkaar te flansen, met twee wisselende kleuren, een startknop, een stopknop, en een tijdtellertje. En dit alles zodat het bruikbaar is op de mobiele telefoon (K800i).

Wie o wie durft zich hieraan te wagen? :)
Schop?
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Dit topic is bedoelt voor kleine tooltjes die nog niet bestaan. Zoek (en meld dit in je verzoek) dus of er tools bestaan die doen wat jij wilt voor je post! Verder nog een nadruk op klein; post geen verzoek om complete CMS'en of andere complexe systemen.