Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

In een albus kan je maximaal 30 nummers zetten.
Is er een mogelijkheid om meer nummers in een playlist te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Is het al mogelijk om thema's toe te voegen of niet.
Ben nu onderhand wel een beetje uitgekeken op rood en blauw 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-08 14:17
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

Hoezo is tele2 niks? Je heb tog gewoon 60 min./100 smsjes/25 mmsjes, ja of een mengsel daarvan, dat betekent dus dat je bijv. per maan 30 min. bel en 50 sms'jes verstuur.. wat is daar mis mee voor 10€ per maand en een d600?
Ik zit er ook over te denken die D600 te nemen van Tele2, dus ik ben hier ook wel benieuwd naar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Brantje schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 15:20:
In een albus kan je maximaal 30 nummers zetten.
Is er een mogelijkheid om meer nummers in een playlist te zetten.
@hier boven.
Hij bevalt wel goed.
Duurt ong 2 weken voor dat je hem hebt.
Data kabel ed zit er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik ben van plan om een tweedehands D600 aan te schaffen.
Waar moet ik volgens jullie op letten voordat ik de deal maak? Heeft de D600 zwakke plekken?
En als ik er later achter kom dat er iets mis mee is. Is dat dan voor een goede prijs te repareren? Bijvoorbeeld dat hij na een half uur uitvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien staat het al ergens in dit topic, maar heeft iemand een goede link voor firmware upgrades. de firmware die ik nu heb is d600asei2_ek2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:09:
misschien staat het al ergens in dit topic, maar heeft iemand een goede link voor firmware upgrades. de firmware die ik nu heb is d600asei2_ek2.
hoe kan je je firmware eigenlijk bekijken?
en hebben jullie trouwens ook allemaal last van stof achter et beeldscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:03
*#8999*8376263# = Software versie
Directly from the TS :X.

kHeb helemaal geen last van stof achter het scherm. Heb hem nu bijna een jaar en zit altijd in me broekzak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo.

Ik zou graag java games op mijn d600 willen.
Hoe moet ik die er op krijgen zonder er voor moeten te betalen?
Via usb kabel moet het toch ook wel mogelijk zijn?

En ken je anderen screensaver als die klok er op krygen???

Groetje arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ja dat kan via de USB kabel, maar je zult er wel wat moeite in moeten stoppen. Het staat volgens mij in het D600 topic deel 1. Zoek daar maar eens.

Een andere screensaver lukt niet geloof ik.

EDIT:
Het staat zelfs in de TS!
Walktrough hoe je java games op je SGH-D600 zet
(URL in de TS moet aangepast worden, die site is veranderd)

[ Voor 35% gewijzigd door My-life op 09-11-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar ken je de update vinden????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
'de update'???

Heb je het over die link? In mijn post staat die goed hoor. Met die van de TS kom je er ook gemakkelijk.

Als je de regels had gelezen zoals TinuX je verteld had toen hij je topic dicht gooide had je dat misschien ook gedaan.

Ik zal het je nog makkelijker maken:

Algemene gedragsregels (Netiquette)
Lees het nou gewoon even. Dan kom je hier denk ik een stuk verder ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Heb zojuist de Z400 besteld via T-Mobile... is zo'n beetje de 3G opvolger van de D600... ben benieuwd :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opera mini maar weet iemand waar ik op me d600 kan zien voor hoevel kb ik geinternet heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Al in de handleiding gezocht?
Als het een teller inzit zal dit toch in de handleiding moeten staan.

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 13:29
Bagger. Heb ruim een half jaar geleden een D600 gekocht en sinds een maandje reageren de bovenste toetsen soms heel slecht. Als ik hem dan dichtklap en weer openklap, reageren de toetsen weer even normaal.

Erg irritant. Aankoopbewijs maar even zoeken en dan gaat ie richting RMA.

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
is het mogelijk bestanden rechtstreeks van pc naar geheugenkaart te schrijven, of heb je daar een cardreader voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Nee dat kan.

RTFM dan weet je hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je op een foto inzoomen als je hem terug bekijkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Gebruik de volume knoppen aan de zijkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan gebeurt er bij mij niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Je moet de foto wel eerst openen. Dus niet in de lijst waar alle foto's staan.
Ook gaat het niet heel snel, maar duurt het een tel voordat hij daadwerkelijk inzoomt.

Lees de gebruikers handleiding er maar op na. Zo moet het wel werken. Werkt het niet is ie stuk, maar dat lijkt me niet waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben der al achter, hij moet per se op de tel. staan. Het kan niet als je hem op je geheugenkaart hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ok, das apart :S .

Handig voor in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier steeds dat iedereen van die fantastische foto's kan maken met de D600.
Heeft er iemand enig idee waarom die van mij dan bijna allemaal onscherp zijn?

Ik had de telefoon eigenlijk gekocht vanwege de camera omdat ik die veel gebruik.
Maar hij valt mij nu behoorlijk tegen.

Kan ik nog iets proberen met instelligen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Uiteraard kun je de resolutie en de kwaliteit instellen. Zoek maar op in het boekje, maar wat belangrijk is dat er wel genoeg licht is en het onderwerp niet te dichtbij.

Post anders gewoon eens een foto. Dan hebben we wat om te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 19:42:
Ik lees hier steeds dat iedereen van die fantastische foto's kan maken met de D600.
Heeft er iemand enig idee waarom die van mij dan bijna allemaal onscherp zijn?

Ik had de telefoon eigenlijk gekocht vanwege de camera omdat ik die veel gebruik.
Maar hij valt mij nu behoorlijk tegen.

Kan ik nog iets proberen met instelligen of zo?
check de ISO instellingen eens, ik heb hem op auto staan, maar op bijv 400 heb je minder last van onscherpte foto's. wel wat meer ruis natuurlijk. Verder vind ik de camera erg goed hoor, vooral overdag. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook, dat als kwartier-halfuur mp3's luistert, dat de tel. dan heet word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:30:
Hebben jullie ook, dat als kwartier-halfuur mp3's luistert, dat de tel. dan heet word?
Eigenlijk nog nooit op gelet, maar echt heet wordt de telefoon nooit. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Waar ik laatst achter kwam ...

Mijn geluid van mijn samsung d600 staat uit.
Ik stel mijn WEKKER in, hij vraagt ook geluid afspelen in stille modus, ik doe JA, en idd hij klinkt luid met geluid uit.

Nu het volgende.
Mijn geluid van mijn samsung d600 staat nog steeds uit.
Ik stel ALARM in, hij vraagt ook geluid afspelen in stille modus, ik doe JA, en wat denk je.... geen geluid .. ik weet niet of dit standaard zo is, maar waarom vraagt hij dan of ik geluid wil afspelen in stille modus als hij het tog niet doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
kBen een back-up aant maken van alles wat op me telefoon staat, maar dat is toch echt geen doen over het datakabeltje :S . Ben nu de muziekjes aant kopiëren, maar dat duurt echt tergend lang.

Dit alles omdat ik mijn D600 zometeen terug naar de winkel ga brengen. Het tril alarm weigert regelmatig. Dat is al maanden zo, maar ik was eigenlijk aan het afwachten totdat hij er helemaal mee zou stoppen.
Nu is de garantie periode bijna voorbij en het probleem is niet verbeterd nog verslechterd. Daarom breng ik hem toch maar terug.

Wel wil ik er even bij zeggen dat dit het enigste defect is wat ik in een jaar heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedyGJ
  • Laatst online: 08-09 20:12

SpeedyGJ

Kan je me nog bijhouden?

Ik heb totaal geen problemen met dit toestel, echter alleen een probleem als ik voor de 2de keer even op internet ga, dan blijft die hangen bij het opstarten, hij reset wel automatisch maar het is behoorlijk irri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook vaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik heb vandaag mijn telefoon alweer op gehaald.
Vorige week woensdag weg gebracht. Behoorlijk snel terug dus.

Ik werd netjes gebeld en vroeg wat er gedaan was. Een software update werd mij verteld.
Ik heb nu versie D600XAEK3. Hiervoor had ik D600XAEK2.Of die nu echt een nieuwe versie is of dat het laatste nummer nou gewoon aangeeft dat hun hem een keer hebben geflasht misschien?
Maar iig vond ik het nogal vreemd dat ze een weigerende trilfunctie zouden hebben gemaakt met een firmware update :S .

Ik de telefoon ophalen. SIM erin en nee hoor... niet trillen dus.
Die jongen geprobeerd (kijken int menu of het toch echt wel aanstond), maar het had geen zin.
Toen trok hij de accu eraf en deed hem weer erop. En warempel, hij deed het. Tot nu toe nog steeds.
Hij was het met me eens dat het toch niet goed was dat hij het de ene keer niet deed.

Omdat het nu bijna kerst is heb ik hem niet weer gelijk terug laten sturen. Hij vertelde al dat het dan waarschijnlijk wel lang zou duren.
Ik heb nu iig weer 3 maanden garantie op deze reparatie en kan hem dus volgend jaar (:P) evt. alsnog terug laten sturen.

Hebben jullie ook een foto van een weg met met wei langs de zijde en een mooie lucht erboven tussen de standaard foto's staan? Deze kwam mij namelijk helemaal niet bekent voor.

Die code in de TS om de software versie te achterhalen werkt niet. *#1234# wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit toestel al een half jaartje in gebruik en ben er heel tevreden over ... vandaag echter plots een barst in mijn plexi :? Weet begot niet hoe ie daar komt, zat gewoon in mijn broekzak zonder ...

In de reparatieshop kreeg ik te horen dat vervanging van die plexi 70 euro zal kosten ... Wordt ik erop gelegd of zal dit ongeveer kloppen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nieuw frontje kost tegen die prijs
ik heb een imitatie frontje aangeschapt vanuit hongkong.
koste mij 13 euro, maar de lak begint er wel af te gaan.
Origineel displaytje kun je hier voor 30 euro laten vervangan (alleen het glaasje) (Tilburg)
mvg Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om te internetten via bluetooth op je bijvoorbeeld je laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat raden jullie aan bij filminstellingen zoeker:
-Weergave met volledig scherm
-Volledig scherm en indicator
of
-Standaardverhouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Standaardverhouding. Dan zie je tenminste wat je echt filmt.
Anders vallen er balken weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje, Ik wil geheugen uitbreiding kopen voor mijn samsung D600 en heb een microSD kaartje besteld. Nou zag ik veel advertenties staan waar er een "adapter" bij staat. Wat kan je met een adapter en heb je die nodig om bestanden op het kaartje te zetten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gaat dit in een D600E werken? (Er staat geen transflash bij vermeld, vandaar dat ik twijfel.)

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 11-01-2007 22:23 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
@shg-d600dennis
Welkom op GoT!

Die adapter is ervoor dat je het MircoSD kaartje ook in een normaal SD slot kunt gebruiken.
Afbeeldingslocatie: http://images.google.nl/images?q=tbn:okvOIUy6U-NwMM:http://www.sandisk.com/Assets/File/Downloads/photos/retail/512MB_into_microSD_TransFlash_to_SD_adapter.jpg
Zoals je ziet is het gewoon een hulsje waar het MircoSD kaartje inpast. Dan heb je dus gewoon een normale SD kaart.
Dan kun je hem bijvoorbeeld in een cardreader stoppen.

Hier op GoT word wel verwacht dat je zelf eerst goed zoekt voordat je een vraag stelt. Goed van je dat je iig geen topic hebt geopend, maar deze hebt opgezocht, maar soms is zelfs dat niet nodig als je nog beter zoekt ;) .

@pven
MicroSD en Transflash zijn verschillende termen voor hetzelfde geheugen.
Gaat dus gewoon werken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
My-life schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:11:
@pven
MicroSD en Transflash zijn verschillende termen voor hetzelfde geheugen.
Gaat dus gewoon werken! :)
Ik heb het kaartje gehaald en in de D600E geplaatst. Het kaartje wordt keurig gevonden en er verschijnt een nieuw icoontje in het scherm. Als ik echter naar het kaartje blader, dan krijg ik de melding 'geen toegang'. Ook krijg ik het niet voor elkaar om een foto (oid) op het kaartje te plaatsen. Dien ik het kaartje nog te formatteren ofzo? :? (In de handleiding staat ook weinig interessants hierover.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Die kaartjes zijn bij mijn weten al geformatteerd.

Heb je hem al in een cardreader geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Samsung D600 nu al 1,5 jaar.

Gisteravond ging ik slapen, nog even het alarm ingesteld.

Word ik wakker druk ik een toets in van mijn telefoon,
blijft het scherm zwart. De toetsen lichten wel op maar het scherm
blijft gewoon zwart.

Kan de telefoon ook opnieuw opstarten, mensen bellen en al het andere.
Maar het scherm blijft compleet zwart bij alles. Heel erg vervelend.

Is er hiervoor een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
My-life schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 19:23:
Die kaartjes zijn bij mijn weten al geformatteerd.

Heb je hem al in een cardreader geprobeerd?
Net geprobeerd, daar werkt het wel in.

Zou ik er net eentje te pakken hebben die niet werkt? :? Volgens de site van Kingston, zou het compatible moeten zijn.

Het werkt! Ik heb er één MP3-bestand op geplaatst en vervolgens ziet de telefoon de kaart wel goed. Raar, maar goed: het werkt. _O_

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 14-01-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
Sinds twee dagen doet de speaker van mijn D600 het ineens niet meer. Hierdoor kan ik in een gesprek mijn communicatiepartner niet horen; zij mij wel. Handsfree werkt nog wel, maar dat is bijzonder vervelend bellen vind ik.
En ja hoor; wat denk je: mijn garantiebewijs is van 30-12-2005! Nog geen twee weken na het aflopen van mijn garantie is hij dus kapot gegaan.. Ik ben bekend met de Europese 2-jaar-garantie-wetgeving dus ik bel morgen KPN (waar ik de telefoon van heb) en/of Samsung wel even; ik hoop dat dit toch nog binnen de garantie gerepareerd kan worden.
Iemand hier anders enig idee wat zo'n reparatie zal kosten? Zoeken op "reparatie" in dit topic levert helaas alleen mededelingen op dat Samsungs reparatieservice slecht zou zijn :'(

[ Voor 8% gewijzigd door HyperioN op 15-01-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
pven schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:31:
[...]

Net geprobeerd, daar werkt het wel in.

Zou ik er net eentje te pakken hebben die niet werkt? :? Volgens de site van Kingston, zou het compatible moeten zijn.

Het werkt! Ik heb er één MP3-bestand op geplaatst en vervolgens ziet de telefoon de kaart wel goed. Raar, maar goed: het werkt. _O_
Je kon hem dus gewoon niet lezen omdat er niets opstond. Nee raar maar vrij logisch toch? :*)
HyperioN. schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:26:
Sinds twee dagen doet de speaker van mijn D600 het ineens niet meer. Hierdoor kan ik in een gesprek mijn communicatiepartner niet horen; zij mij wel. Handsfree werkt nog wel, maar dat is bijzonder vervelend bellen vind ik.
En ja hoor; wat denk je: mijn garantiebewijs is van 30-12-2005! Nog geen twee weken na het aflopen van mijn garantie is hij dus kapot gegaan.. Ik ben bekend met de Europese 2-jaar-garantie-wetgeving dus ik bel morgen KPN (waar ik de telefoon van heb) en/of Samsung wel even; ik hoop dat dit toch nog binnen de garantie gerepareerd kan worden.
Iemand hier anders enig idee wat zo'n reparatie zal kosten? Zoeken op "reparatie" in dit topic levert helaas alleen mededelingen op dat Samsungs reparatieservice slecht zou zijn :'(
kBen benieuwt of je die 2 jaar garantie issue voor elkaar krijgt.
Zo niet zou ik op internet gaan zoeken naar een speakertje en hoe je deze zelf kunt vervangen, want buiten garantie dingen laten repareren is altijd vreselijk duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Hoe stel je in dat foto's en video's meteen naar de geheugenkaart weg geschreven moeten worden? Ik zoek me een ongeluk in het menu en in de handleiding, maar kan een dergelijke optie niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

pven schreef op zaterdag 20 januari 2007 @ 11:28:
Hoe stel je in dat foto's en video's meteen naar de geheugenkaart weg geschreven moeten worden? Ik zoek me een ongeluk in het menu en in de handleiding, maar kan een dergelijke optie niet vinden. :?
ik denk niet dat dat kan.. zelf ook nog nooit gevonden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Raar, bij mijn Nokia zit dat er wel in (de D600 is van mijn vriendin).

Wat weer onderbouwt waarom ik Nokia-fan ben. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
ja na nu een jaar m'n D600 te hebben ben ik toch wel van mening dat de software van samsung wel te wensen overlaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Past de iBood van vandaag in een D600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
nee, dat is een gewoon SD kaartje, voor je D600 heb je een Micro-SD kaartje nodig (of transflash)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
Ik krijg het maar niet voor elkaar om een java spelletje naar mijn D600 geupload te krijgen.
Ik heb de handleiding uit de startpost gevolgd maar hij blijft maar herstarten als ik hem uit eindelijk aan het uploaden ben...
Hoe kan ik dit oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Heb je al een ander spelletje geprobeert?
Eentje die iemand al getest heeft op de D600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim_ko
Nee nog niet, had Fifa wc2006 geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Hoe groot is die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het mogelijk om witte randen rond gedownloade afbeeldingen als wallpaper te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:36

Gamer

mobile

Heeft er iemand een service manual voor deze telefoon ?
Heb het lcd schermpje geplet tussen de autodeur en het frame :(
LCD schermpje besteld via ebay, maar vind niet direct een manual hoe je deze telefoon kan open maken.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Volgens mij had nog iemand hier een keer een schermpje vervangen.
Zoek het topic eens door, mss kun je diegene even mailen.

Wat moest je betalen voor het schermpje als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

65 euro exclusief verzending.

4600Wp Z - 4800Wp W - 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh | Homey Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben aan het kijken om een d600 aan te schaffen i.p.v. een d500.
Ik vroeg me alleen af om de d600 net als bij de d500 de foto's zo raar maakt. Als je een foto met de d500 maakt en je bekijkt hem dan, is de foto breder als op het scherm, oftewel als je een object op de foto neemt, moet je eigenlijk meer inzoomen om hem beeldvullend te hebben.

Weet iemand of dit op de d600 ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat ligt eraan hoe je het beeld weergeeft. Als je volledig scherm gebruikt heeft de foto idd een ander formaat als dat je zag. Als je het als een 'zoeker' weergeeft heb je daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij een D500 kan je de beeldweergave niet veranderen, maar bij de D600 kan dat dus wel??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Gamer schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 19:12:
Heeft er iemand een service manual voor deze telefoon ?
Heb het lcd schermpje geplet tussen de autodeur en het frame :(
LCD schermpje besteld via ebay, maar vind niet direct een manual hoe je deze telefoon kan open maken.
heb het topic doorzocht, maar niet gevonden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Hmmm. Deel 1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbstreams
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

bbstreams

& digital coco

Verwijderd schreef op zondag 14 januari 2007 @ 10:51:
Heb mijn Samsung D600 nu al 1,5 jaar.

Gisteravond ging ik slapen, nog even het alarm ingesteld.

Word ik wakker druk ik een toets in van mijn telefoon,
blijft het scherm zwart. De toetsen lichten wel op maar het scherm
blijft gewoon zwart.

Kan de telefoon ook opnieuw opstarten, mensen bellen en al het andere.
Maar het scherm blijft compleet zwart bij alles. Heel erg vervelend.

Is er hiervoor een oplossing?
ik heb exact hetzelfde probleem met mijn S300, een nu 6jaar oude klap telefoon, heeft het tot deze week altijd gedaan, zelfs de batterij geeft me nog 3dagen standbye.

maar zodra ik het telefoon dicht en weer open klap is het scherm zwart, verder doet alles... kan alleen niets zien, ook het buiten schermpje kampt met dit probleem.

zodra ik opnieuw opstart doet het alles het weer.

zou het een misschien virus zijn, af en toe na een goede shake is alles soms in spiegelbeeld, landscape mode of chinees 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

nope, en heb dit eigenlijk dringend nodig.
please ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bbstreams schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 17:02:
[...]
zou het een misschien virus zijn, af en toe na een goede shake is alles soms in spiegelbeeld, landscape mode of chinees 8)7
Dementie ... dat komt met de jaren ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Is het mogelijk om de firmware van de D600 te flashen via USB of bluetooth?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Nee helaas. Hier heb je een speciale kabel voor nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamer

Gamer

mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:40
Ik probeer me d600 te verbinden met Samaung PC Studio 3 via bluetooth, alleen dat moet via seriele poort. En als ik m dan probeer verbinden krijg ik de melding: "Het door u geselecteerde apparaat heeft geen actieve seriële poort".

Hoe krijg ik m dan werkend met Samsung PC Studio 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pap3rclip
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-08 16:07
Met bluetooth kan je het gewoon via windows doen en zonder pc studio te gebruiken...
Nog een goede site voor achtergronden/filmpjes die gemaakt zijn voor het formaat van je gsm: www.zedge.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzokphp
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:40
Pap3rclip schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 19:35:
Met bluetooth kan je het gewoon via windows doen en zonder pc studio te gebruiken...
Nog een goede site voor achtergronden/filmpjes die gemaakt zijn voor het formaat van je gsm: www.zedge.net
Maar ik heb juist die Samsung PC Studio nodig, met dat programma kan ik internetten op me laptop via me telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuuZ
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08-2021

GuuZ

is liev

Ik zit met het volgende.. Ik gebruik Microsoft Outlook 2003 voor mijn agenda en die synchroniseer ik met mijn D600. Voor conventionele afspraken gaat dit prima. Maar als ik een terugkerende gebeurtenis (zoals college) erin zet dan synchroniseert hij alleen de eerste afspraak uit de terugkerende reeks! Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij ze meteen allemaal doet?

[ Voor 0% gewijzigd door GuuZ op 22-02-2007 08:25 . Reden: typo ]

DFI Lanparty NFII Ultra B | AMD XP-M 2400+ | 2x Twinmos 512MB PC3200 | Sapphire Radeon 9800 Pro
Hitachi Deskstar 160GB S-ATA 8MB | NEC ND-3540

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snake06
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 25-08 19:30
Ik heb hetvolgende probleem

Mijn kalender afspraken geven geen alarm.
Toen ik de telefoon pas had werkte dat wel.
Ik heb al eens het menu doorgespit maar kan niets vinden.

weet iemand waar ik dit weer aan kan zetten?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Ebay (winkel) zo'n adapter besteld om normale oordopjes (sennheiser cx300) op de d600 aan te sluiten.

Maar ik krijg er geen geluid uit. (schermpje telefoon wordt ook zwart)

Samsung oordopjes werken wel normaal (maar die zijn geen in-ear)

Weet iemand misschien of ik iets verkeerd doe?

of

Waar ik wel een goed werkende adapter kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Uit de TS: http://mob-com.nl/view_pr...20mm%20D500%20D600%20E720

EDIT:
Die link is dus dood :X

[ Voor 12% gewijzigd door My-life op 09-03-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-08 15:18
http://mob-com.nl/product...8_219_268&products_id=572 < die is wel goed.

myn scherm is gebarsten. :L
dus een nieuwe. wat levert zoiets nou op? heb 20 java games, volle geheugenkaart (512mb) met video's en music-ringtones. ik wil er wel van af nu ik over stap op een ander toestel. het toestel zelf werkt nog toppie. als iemand toevallig interesse heeft kan die wel een bericht sturen.

[ Voor 33% gewijzigd door repsaj op 10-03-2007 00:46 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ik zou een nieuw scherm erin zetten als ik jou was. Zonder krijg je er ook niet veel meer voor terug.

De handleiding die 'Gamer' had gevonden: http://www.excelldirect.c...gd600gallery/myalbum.html
Hij had 65 euro excl. verzenden betaald voor het scherm. (Lees een stel posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
My-life schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:07:
Ik zou een nieuw scherm erin zetten als ik jou was. Zonder krijg je er ook niet veel meer voor terug.

De handleiding die 'Gamer' had gevonden: http://www.excelldirect.c...gd600gallery/myalbum.html
Hij had 65 euro excl. verzenden betaald voor het scherm. (Lees een stel posts terug)
Het schermpje heb ik al gezien voor €12,50 (edit: hier heb ik die gezien. En de telefoon had ik al uitmekaar gehaald, maar 1 schroefje wou niet los (het laatste schroefje, grrr). Dus toen maar weer dicht gedaan.

Oja, nog een vraag. In het telefoonboek is wel de functie van: zet alle telefoonnummers van je sim over op je telefoon, maar niet andersom. Hoe zet ik alle nummers terug op m'n sim? Want ik heb geen zin ze allemaal over te typen wanneer ik m'n nieuwe foon krijg. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door repsaj op 10-03-2007 14:01 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zep
  • Laatst online: 09:52

zep

ik heb een probleem
ik wil java bestanden op mijn d600 zetten maar het lukt niet
ik krijg wel een schermpje van 0 tot 100 % maar dan gaat mijn telefoon opeens uit zichzelf herstarten wat doe ik fout
heb trouwens de handleiding uit de beginpost gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
@Jaspur
Dat zijn betere prijzen. Alle nummers overzetten van telefoon naar SIM kan niet :S . Stond er ook van te kijken. Wel kun je via BT alles verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• repsaj
My-life schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 18:10:
@Jaspur
Dat zijn betere prijzen. Alle nummers overzetten van telefoon naar SIM kan niet :S . Stond er ook van te kijken. Wel kun je via BT alles verzenden.
Alles in 1 keer ook?
Waa, ik zie 't: Toppie! ;)

[ Voor 4% gewijzigd door repsaj op 10-03-2007 19:34 ]

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zep
  • Laatst online: 09:52

zep

zep schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 16:09:
ik heb een probleem
ik wil java bestanden op mijn d600 zetten maar het lukt niet
ik krijg wel een schermpje van 0 tot 100 % maar dan gaat mijn telefoon opeens uit zichzelf herstarten wat doe ik fout
heb trouwens de handleiding uit de beginpost gebruikt
heeft iemand een idee
want ik heb het programmatje nodig voor mijn werk dus wil het snel regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Vandaag eindelijk weer mijn D600 terug en deze keer is het tril alarm wel gemaakt.
Er is een onderdeel vervangen dus dat zal het trilmotortje wel geweest zijn.
Heeft wel ruim een maand geduurd, maar ik ben er weer blij mee :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn D600 nu een jaartje of zo.....helaas komt het regelmatig voor dat bij het verwisselen van de batterij de datum en tijd instellingen 01/01/2005 en op 00:00 staan. Heeft ie nooit gedaan maar komt nu wel bijna altijd voor.

Weet iemand wat dat kan zijn?
alvast bedankt voor de reacite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook hier sinds een paar dagen rare dingen met de batterij ... Gsm dagje binnengedaan voor herstelling (stof onder het glas wegens slechte eerste herstelling). Sinds ik hem terugheb merk ik dat mijn batterij na een dag leeg is ? (idem gebruik) Als ik hem even uitschakel en weer inschakel geeft ie weer aan een volle batterij te hebben, maar na korte tijd bellen gaat ie terug zienderogen naar beneden. Voorheen deed ik toch zo'n 4 a 5 dagen met één laadbeurt ...

- Wat kan er in godsnaam misgelopen zijn in de herstellingsdienst ?
- Wat kan ik doen om de batterij nieuw leven in te wekken (vb nachtje in de diepvries ?) ?
- Wat kost een nieuwe batterij zo ongeveer ?

Grmbl ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogier123
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-04-2023
Hallo, zit met het volgende

Ik heb sinds kort problemen met mijn d600, geluid via de player hoor je niet meer, maar doet het wel via geluidsinstellingen. (heeft het wel plots ff gedaan, maar daarna mee opgehouden)
Batterij is veel sneller leeg dan voorheen, en dat allemaal sinds dat de mobiel op me bureau lag met wat water aan de achterkant van een omgestoten glas.

Ik hoor ook raar gekraak als ik een mp3 opzet.

Is dit ergens op te lossen? Misschien een software fout in geluidsinstellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 16:02

CDAAbeltje

Cool Down !

My-life schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 12:07:

Die link kan ik echt super goed gebruiken ! Thanx ! :> :P

Een vriend van me heeft toen dr tijd een keer een barst gekregen in zijn scherm, is naar de markt gegaan en heeft daar een frontje opgehaald, het plastic schermpje eruit gehaald, en in zijn bestaandje frontje gelijmd ! Het glaasje sloeg uiteraard helemaal wit uit :z 7(8)7 B)

Nou gooide ik laatst zijn telefoon tegen de gesp van z'n riem aan, en raad eens, weer een barst d:)b

Weer een nieuw frontje gekocht, maja met deze handleiding gaan we toch vanavond maar de telefoon in een heel nieuw jasje steken :*)

Nogmaals bedankt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Don't thank me, thank Gamer :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12-09 16:02

CDAAbeltje

Cool Down !

Nou het is gelukt :)

Telefoon zit helemaal in een nieuw jasje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Sorry voor de volgende n00b vraag. Ik heb wel gezocht maar het niet helemaal begrepen :(

Het gaat om het volgende: mijn broer wilde een mms sturen, maar ik had geen mss ingesteld op mijn D600e.
Dat toen gedaan op de site van Orange. Nu heb ik 4 uur later dat G-teken op mijn display. Dit zou duiden op GPRS.
Klopt het dat ik alleen mms kan gebruiken dmv GRPS?
Betaal je alleen voor de gebruikte data bij versturen/onvangen van mms?

Dit omdat ik laatst op GoT las van iemand in Belgie die een belachelijk hoge rekening kreeg op zijn GPRS terwijl hij eigenlijk niets deed. Bleek dat de GSM/PDA om de zoveel seconden een poll deed of ie het GPRS netwerk kon ontvangen. Dat kostte die gast iets van 2000Eur per maand 8)7

Zoiets wil ik natuurlijk niet. Dus ik hoop dat ik me geen zorgen hoef te maken :?

[ Voor 0% gewijzigd door Tallguy op 12-05-2007 06:33 . Reden: typo ]

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Bij mij gaat het GPRS teken weer weg als hij verstuurd is. Je betaald voor MMS volgens mij een vaste prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
bij mij staat al vanaf het begin dat ik hem heb(dec 2006)dat G'tje in m'n beeldscherm en heb nog geen verhoogde rekening gezien hoor. hij gaat wel knipperen als je een mms verstuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drie weken geleden mijn D600 onder garantie binnengestuurd bij Samsung wegens batterij plat na zo'n drie telefoontjes ... kreeg 'm eergisteren terug met de melding dat zowel het toestel als de batterij volledig getest zijn en goed bevonden. Ze waren zo vrij er nieuwe software overheen te gooien ( :w al mijn bestanden en instellingen). Bleek dat het geen fluit heeft uitgehaald; met een volle batterij kan ik zo vier keer vijf minuutjes bellen.

Net gsm weer binnengedragen (wegens nog steeds garantie en nog steeds een probleem). Hopelijk komt er nu een swap van :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Bij mij hetzelfde verhaal toen het tril alarm regelmatig weigerde.

Software geflasht en goed bevonden, maar het probleem bestond nog steeds.
Weer terug gestuurd. Meer als een maand gewacht en daarna was het wel goed. Onderdeel vervangen stond op de bon.

Wel hebben die sukkels het lukje van de headset er verkeerd ingezet. Deze gaat nu niet meer open, maar aangezien ik die toch nooit gebruik ga ik daar niet weer een maand op wachten.
De winkelier voelde ze eigen wel lullig. Hij wou er alles aan doen om me te helpen, maar zoals ik al zei hoefde dat niet.
Ik zou zelfs een leentoestel krijgen terwijl ik geen verzekering heb o.i.d. Ook mocht ik een BT headset kopen met korting, maar die heb ik al (zat toen bij de aanbieding, gebruik ik ook niet)
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste