Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:29
Lijkt me een software probleem. Wat voor firmware heeft ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:45
Hallo,

Ik heb me net een Transend Micro SD kaartje gekocht van 512 mb.
Dit kaartje wordt herkend door de samsung, maar ik kan er niet op...
Ik zie bij de status ook 0kb beschikbaar van de 0kb.

Dan dacht ik , ik pak mijn adapterje wat erbij steekt , en steek dit dan ff in mijn SD sleuf van mijn acer portable, maar hij herkend dit totaal niet...
Normaal gezien komt er dan een removable disk bij...

Wat doe ik mis? of wat ben ik vergeten?

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Is het ook mogelijk om een video die je opneemt direct op je geheugenkaartje te zetten? Ik kan dit nergens vinden en met mijn vorige telefoon was dit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• notorious.alba
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-08 19:05
Hallo allemaal,

Ik heb sinds kort dus ook de Samsung SGH-D600.Echter zit ik nog een beetje in het ongewisse wat nou de mogelijkheid is met navigatie software.Ik heb gelezen dat hier in het topic doorverwezen wordt naar de " www.nav4all.nl " navigatie software.Maar hoe zit het nou met de tomtom navigatie is die niet mogelijk of heeft gewoon nog vrijwel niemand het echt geprobeerd.

Mocht iemand er iets meer over weten hoor ik het graag.Dus betreft het de kwaliteit van www.nav4all.nl of iemand met iets meer duidelijkheid over tomtom mobile maak een reply of gooi het in de pm

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak al een tijdje gebruik van mijn Samsung SGH-D600 en heb er al veel plezier van gehad.
Nu heb ik echter een probleem met mijn telefoon.
Ik heb een abbo bij Vodafone en ik heb de standaard firmware.

Mijn telefoon wil niet meer aan, en dit probleem heeft hij gekregen toen ik hem aan het opladen was met mijn pc kabel, (telefoon naar usb als charger) en de pc uit zichzelf rebootte ivm een windows update.
De telefoon reageert helemaal niet meer en het loshalen en pielen met de batterij werkt niet.

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn en wat ik kan proberen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Ik wil even vragen of er hier al ervaring heeft met het vervangen van het schermpje van de D600. Schijnbaar moet dus de luidspreker aan de chip van het scherm vastgemaakt worden en dit is nogal klein, graag zou ik weten hoe je dit het beste aan kunt pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alloa,

Wat een problemen om een bel toon icm. het trillen of wat dan ook :)

Ik zit eigelijk meer met het feit dat er naast het afspelen van mp3's je verder niks kan doen... De topic start vertelde me
Kan je mp3`s op de achtergrond laten afspelen?
Nee, dit kan jammer genoeg (nog) niet.
Dit probleem zal waarschijnlijk met de volgende firmware update worden verholpen. Tot die tijd kan dit een soort van oplossing zijn om je mp3`tjes op de achtergrond af te spelen:

quote:
First go to the security menu in the settings and in privacy tick the memory card option, press save and enter your password.
After that open the mp3 player, play the song that you want. After that press the up button, it goes to the album. then go to options, Add Music From, Memory Card. it will ask for the password, dont enter the password and just press the hangup button (the red one). The song is still playing and you can do other things like, send sms, view other pictures, even java. just go back to mp3 player if u want to change anything.
Nu werkt dit niet, werkt dit wel bij anderen? Blijft hangen na het klikken op de 'hangup button' (de rode ja ;) )...

Zijn hier al andere alternatieven voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:11:
Alloa,

Wat een problemen om een bel toon icm. het trillen of wat dan ook :)

Ik zit eigelijk meer met het feit dat er naast het afspelen van mp3's je verder niks kan doen... De topic start vertelde me

[...]

Nu werkt dit niet, werkt dit wel bij anderen? Blijft hangen na het klikken op de 'hangup button' (de rode ja ;) )...

Zijn hier al andere alternatieven voor?
Bij mij wel :9 heel goed zelfs thnx voor de tip :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 15:47
Ik kan op de een of andere manier geen smsjes (mmsjes?) ontvangen met extra informatie erin. Dus geen mms instellingen, geen ringtones, geen foto's.

Ik hoor wel activiteit in mijn telefoon (hij ligt bij mijn speakers, en die beginnen te zingen als er een telefoontje of een berichtje binnenkomt), maar fysiek komt er niks binnen.

Iemand een idee?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
  • Laatst online: 02-09 07:30
Ik ben op zoek naar iemand (persoon, winkel etc in west-vlaanderen) die mijn D600 zou kunnen flashen (tegen betaling natuurlijk) want ik erger mij de laatste tijd te veel aan bepaalde zaken. Sinds ik bvb ontdekt heb dat de batterijduur bijgevolg veel groter wordt... En het toestel is nog lang niet aan vernieuwing toe, de software daarentegen wel.
Waarsch een oplossing voor velen naar mijn mening.
Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 juli 2006 @ 14:34:
Ik heb een vraagje. Is het ook mogelijk om een video die je opneemt direct op je geheugenkaartje te zetten? Ik kan dit nergens vinden en met mijn vorige telefoon was dit geen probleem.
Iemand??? Ik zou dit heel graag willen weten voordat ik op vakantie ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wokkel1982
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-09 23:27
Iemand al ervaring met het vervangen van het schermpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Niemand die weet waar je je D600 (officieus, want garantie is net verlopen) kunt laten flashen?
Anderszijds, wie heeft er al ervaring mee? Is er nog steeds geen andere mogelijkheid dan met de seriële kabel en primitieve 9V-batterij zoals op het internet te lezen is? Bvb door de firmware-bestanden op je T-flash-kaartje te zetten en vandaar te installeren?
Waar vind je trouwens T-flash-adaptor want ben die verloren :'( (dus zonder het kaartje zelf!)
Bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de d600 bijna een jaar en nu is er af en toe wel eens een klein beetje zand tussengekomen. eerste keer dat ik het had deed hij ff vreemd (rode hoorntje/uitknop deed het niet) maar na een uurtje was het weer weg. nu zat er weer beetje zand tussen en doet de uit knop het nog wel (langer ingedrukt) maar het rode hoorntje niet meer, iemand anders dit probleem ook? of wat ik moet doen..

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 19:04:
Ik heb nu de d600 bijna een jaar en nu is er af en toe wel eens een klein beetje zand tussengekomen. eerste keer dat ik het had deed hij ff vreemd (rode hoorntje/uitknop deed het niet) maar na een uurtje was het weer weg. nu zat er weer beetje zand tussen en doet de uit knop het nog wel (langer ingedrukt) maar het rode hoorntje niet meer, iemand anders dit probleem ook? of wat ik moet doen..
Dit had ik ook.

paar keer goed hard op de grond gooien en hij is weer als nieuw _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-12-2014
Hallo,

IK heb net een d600 aangeschaft, en ik weet dat voice dialling niet standaard aanwezig is, maar is er een mogelijkheid omdat er toch op te zetten via software ofzo?
Thx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
Het lukt me niet om via de bijgeleverde usb kabel de gsm met de computer te connecten. Heb de software geïnstalled, maar toch blijft in de pc studio aangegeven staan dat gsm niet is aangesloten bij usb. Bluetooth heb ik niet op de pc, dus t zou via usb moeten, iemand die kan helpen?
tthx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
attimos schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:48:
Het lukt me niet om via de bijgeleverde usb kabel de gsm met de computer te connecten. Heb de software geïnstalled, maar toch blijft in de pc studio aangegeven staan dat gsm niet is aangesloten bij usb. Bluetooth heb ik niet op de pc, dus t zou via usb moeten, iemand die kan helpen?
tthx
Je moet eerst de driver installeren, sluit je D600 aan, bij configuratiescherm doe je zoeken naar nieuwe hardhare, dan kies je best voor manueel de driverbestanden te selecteren, deze bevinden zich in C:\Program Files\Samsung\Samsung PC Studio 3\USB Drivers\2 (windows XP)
(Daarna evt rebooten) Dan open je Samsung PC studio 3

Niemand die zijn D600 al geflasht heeft....?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 10:21:
[...]

Dit had ik ook.

paar keer goed hard op de grond gooien en hij is weer als nieuw _/-\o_
:D Gwn lichtjes stofzuigen en verder gebruiken alsof er niets aan de hand is, werkt alle knopjes na een tijdje terug perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• attimos
lowlow schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 11:35:
[...]

Je moet eerst de driver installeren, sluit je D600 aan, bij configuratiescherm doe je zoeken naar nieuwe hardhare, dan kies je best voor manueel de driverbestanden te selecteren, deze bevinden zich in C:\Program Files\Samsung\Samsung PC Studio 3\USB Drivers\2 (windows XP)
(Daarna evt rebooten) Dan open je Samsung PC studio 3

Niemand die zijn D600 al geflasht heeft....?!
merci, maar het lukt (tot mijn grote frustratie) nog steeds neit. Heb de drivers geïnstalled, tijdens installatie zegt hij wel dat het niet echt compatibel is met window xp ma swat en dan is installatie voltooid. Direct derna zie ik in mijn taakbalk opnieuw nieuwe hardware verschijne, maar er staat wel zo naast samsung usb modem device 1.0. ALs ik dan de samsung studio open is het apparaat nog steeds niet aangesloten en kan ik ook niet verbinden.
Iemand die een oplossing weet?
merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vroeg me af of er iets bekend is qua vergelijking tussen de normale en de t-mobile branded D600.
Is de t-mobile branden echt verneukt of valt t mee?
is die evt. te flashen met een normale firmware?
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

lowlow schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:44:
Niemand die weet waar je je D600 (officieus, want garantie is net verlopen) kunt laten flashen?
Anderszijds, wie heeft er al ervaring mee? Is er nog steeds geen andere mogelijkheid dan met de seriële kabel en primitieve 9V-batterij zoals op het internet te lezen is? Bvb door de firmware-bestanden op je T-flash-kaartje te zetten en vandaar te installeren?
Waar vind je trouwens T-flash-adaptor want ben die verloren :'( (dus zonder het kaartje zelf!)
Bedankt _/-\o_
Er staan hier wel wat tips: n00bs in "Het Samsung SGH-D600 Topic Deel 2"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
attimos schreef op zondag 30 juli 2006 @ 14:43:
[...]

merci, maar het lukt (tot mijn grote frustratie) nog steeds neit. Heb de drivers geïnstalled, tijdens installatie zegt hij wel dat het niet echt compatibel is met window xp ma swat en dan is installatie voltooid. Direct derna zie ik in mijn taakbalk opnieuw nieuwe hardware verschijne, maar er staat wel zo naast samsung usb modem device 1.0. ALs ik dan de samsung studio open is het apparaat nog steeds niet aangesloten en kan ik ook niet verbinden.
Iemand die een oplossing weet?
merci!
Awel dit komt omdat de PC hem wel al gevonden heeft maar je moet nog steeds de hardwaredriver manueel installeren. Het heet trouwens samsung mobile USB device waarvoor je dus moet zoeken. En dan verwijs naar die map die ik daar zei; Je moet dus eig eerst die PC studio 3 geinstalleerd hebben. Missch tussenin eens PC herstarten ook. Succes
De overdracht gaat wel zeer traag hoor je bent beter af met een T-flash-kaartje of bij opties op je D600 bij usb stel je hem in op dataoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:52:
Ik vroeg me af of er iets bekend is qua vergelijking tussen de normale en de t-mobile branded D600.
Is de t-mobile branden echt verneukt of valt t mee?
is die evt. te flashen met een normale firmware?
thanks!
Verneukt zou ik het niet noemen maar na een tijdje worden sommige dingen wel irritant (ook te zien hoeveel logootjes etc er tussengedraaid zijn). Je kunt dit idd flashen naar recentere normale D600 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
Heb dus gisteren voor de eerste keer dat headsetje (oordopjes) gebruikt dat meegeleverd was in de doos...

Nu zit daar zo'n grijs knopje op waar ook het microfoontje zit...
Waar dient dat knopje voor?
Heb al gemerkt dat het niet voor volume is of voor volgend liedje ofzo.
Ook niet voor de gsm op te nemen als je gebeld wordt terwijl je je mp3 speler aan het gebruiken bent...

Maar waarom dan wel?

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Een vraagje; Hoe zet je dat uit dat je scherm na x aantal seconden zwart word? Die code die hiervoor genoemd word werkt niet.

(Codes om Firmware te laten zien e.d. werken niet;) Het is een D600 (Duh) met een KPN Flex abbo.

(Hmm, en hij schijnt altzheimer te hebben; hij onthoud mijn instellingen voor foto`s niet (Auto flitser e.d.)

[ Voor 20% gewijzigd door Illegal_Alien op 05-08-2006 00:48 ]

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
Ik verwacht een van de volgende dagen mijn USB Flashkabel. Heeft er iemand al ervaring met de duitse mods van samsung stuff?! ze lijken elk geval een enorme vooruitgang te hebben gemaakt in de firmware! voor de nieuwelingen ter zake heb ik een klein lijstje toevoegd met modificaties die ze gedaan hebben aan de allerlaatste versie van de beschikbare firmware!
om maar enkele voorbeelden te geven een lange accuduur, een accuratere weergave van de batterij met 16 niveau's ipv 4, sms'en worden automatisch opgeslaan na verzenden, meldingen worden korter weergegeven, een zaklampfunctie dmv de flits gebruikt te maken, een groter java-geheugen, foto's full screen doorbladeren, rinkelen EN trillen, bij het drukken op de i/OK kom je in het menu terecht enzoverder;

ik kan niet wachten om het eens uit te testen8)

- Desktop bereinigen mit langem Druck auf Taste C
- SMS-Ton wird bei Druck auf beliebige Taste gestopt
- Taschenlampe
- Telefonbucheinträge können nun sortiert werden nach Telefon, SIM, Gruppen oder allen Kontakten
- Neues Antennensymbol (nur noch winzige Punkte, ganz dezent)
- Speicherkartensymbol entfernt
- Meldungen von 2 Sekunden auf 0,4 Sekunden verkürzt (V.2, da in V.3 auch die Bluetooth-Meldungen so kurz sind und man keine Files mehr annehmen kann)
- Wartezeit beim SMS-Schreiben verkürzt
- OK/I Taste auf Hauptmenü umgeleitet
- Screenshotpatch v1.1 -> ermöglicht Screenshots
- Klingeltöne haben von Anfang an volle Lautstärke
- Umschalten auf Lautsprecher ohne Bestätigung
- DRM-Schutz entfernt
- Anruferbilder vergrößert
- 240x320px Bilder werden nun im Vollbild angezeigt (nicht in den neu fotografierten Bildern, die müssen erst verschoben werden)
- Anrufe können aufgenommen werden v2.1, Dateien werden automatisch umbenannt (Kamerataste)
- Beschriftung des linken Softkeys auf SMS geändert
- Bluetooth-Hotkey richtig umgeleitet
- Grüne Taste beim Gespräch -> Hauptmenü
- SMS werden nach dem senden automatisch gespeichert
- Passwortschutz bei Neue SmS-Schnelltaste entfernt
- Meldung und Ton bei schwachem Akku entfernt v2
- OperatorAnzeige beim Start deaktiviert -> fast boot
- neues Startbild
- Vibra+Klingelton v2.1 (gleichzeitig + unterbrochen!!)
- Nächstes Lied beim drücken des Headsetknopfes
- Minutenton auf die 55. Sekunde verschoben
- Videovollbild auf linker Softtaste statt 1
- Linke Softkeytaste -> SMS Schreiben
- Screensaver Color MOD v1 + Neue Schrift bei UHR
- Akkustatus von 3Stufen auf 16Stufen erhöht v2 (mehrfarbiges 3D-Symbol)
- Meldung bei Sms "Antwort wurde angefordert" entfernt
- Klingelton wird im Headset abgespielt (sofern angeschlossen)
- Symbol @ mit ' beim SMS schreiben getauscht
- alle Sliderton geändert
- ALLE SMS-Töne getauscht (unter anderem Nokia-Ton, Nokia Do-Mi-So, Coke-Sound, Intel-Sound)
- veränderte Untermenü-Icons
- veränderte Farbschemen, blaues Farbschema in silbergrau modifiziert, rotes Farbschema in schwarz modifiziert)
- fast alle Symbole und Zeichen ersetzt
- transparente Uhr
- Java-Speicher auf 8MB erhöht
- Java-Anwendungen bis 2MB
- Java-Anwendungen werden nach Anruf/SMS wieder aufgenommen
Geheimcodes geändert:
#*536963# ersetzt durch #*666666#
#*536961# ersetzt durch #*777777#
#*5737425# ersetzt mit #*0#
*#8999*8378# -Test Modus *#01#
*#56658378# - Look Test *#02#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
allemaal interessant , maar vind het nogal riskant om er een nieuwe firmware op te zetten...

Kan je de thread posten naar die duitse site waar je alle tools enzo kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ224
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:16

DenniZ224

Don

Mag ik vragen waar je deze kabel bestelt hebt lowlow?
Ik ben er namelijk naar op zoek maar kan het niet goed vinden...

[ Voor 98% gewijzigd door DenniZ224 op 09-08-2006 19:17 ]

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 13:22
lowlow schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 16:19:
Ik verwacht een van de volgende dagen mijn USB Flashkabel ....
[verhaal-knip]
Ik ben eigenlijk ook wel geinteresseerd in de bron; heb wel een USB kabel, maar weet echt niet of ik ermee kan flashen. En if so ... welke programma's ik er dan voor nodig heb.

Heb al een gemodificeerde D600E, maar deze opties zien er ook wel geinig uit. Maar VOOR ik dat allemaal ga doen, wil ik wel even mijn huidige firmware opslaan ergens :Y)

• My-life
Nee je hebt een andere kabel nodig. Firmware is wel te vinden op fora.

kHeb sinds kort problemen de trilfunctie van mij D600. Als ik hem van nomaal op de stille stand zet merk je dat het trillen opgang moet komen en soms doet hij het helemaal niet. Ik wacht nog even totdat hij het helemaal niet meer doet. Anders sta k zo in de winkel en werkt het natuurlijk allemaal perfect.

[ Voor 68% gewijzigd door My-life op 10-08-2006 11:40 ]

• lowlow
Ik heb mijn kabel net ontvangen maar ben eerst nog es aan het kijken zodat ik zo weinig mogelijk data, beltonen foto's enz verlies (en geen zin om alles over te zetten op de pc). Verder merk ik dat er nog geen (?help mij indien er wel zouden zijn?) firmware is in het nederlands. Wel T9-ondersteuning voor het sms'en, maar de dus niet voor al de rest, denk ik!
De link van die site (samsung freak forum!) is de volgende:
http://www.samsung-stuff.de/board/board.php?boardid=455

hier vid je dus verschillende versies van gemodificeerde firmware (let op enkele ondersteunen ook geen Nederlandse T9)

Het kabeltje heb ik besteld op www.mobilerepair.de , voor 15€ met de verzending, valt nog mee dus moest ik nog alles in het Nederlands krijgen.

Iemand die hier dus ervaring mee heeft? Kapot kan ie niet gaan volgens mij maar alles in het Duits is nu ook nie dat. Bestaan er geen ndl'se versie...?

Voor het trilprobleem...batterij uithalen en terugsteken? Anders wordt het een nieuwe batterij, op garantie hopelijk voor jou! (trilsysteem zit in de batterij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
thnx voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Thx voor de tip lowlow. kWist niet dat tegenwoordig dat mechanisme nog steeds in de accu zit.
kHeb even los gehaald. Stof er gelijk een beetje af geprobeert te halen en weer terug gezet.

Het lijkt nu idd wel beter te zijn. Als ik hem laat trillen komt het niet langzaam opgang, maar gaat ie gelijk hard. Ik hoop dat het zo blijft _/-\o_

Edit:
Hmmm, tis nu alweer zoals het was... Was puur toeval dus. Te mooi om waar te zijn ook.

[ Voor 13% gewijzigd door My-life op 11-08-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:30
Ik krijg net een smsje van een vriendin van mij uit italië dat ze daar een nieuwe D600 heeft gekocht. Alleen nu vroeg ze mij hoe het komt dat als ze een smsje wat 2 smsjes lang is krijgt ze ook als 2 smsjes krijgt en niet als 1. Haar provider is vodafone.

Weet iemand hier hoe het komt?

Thx in advance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tijdens het bellen vind ik dat ik de andere kant slecht kan verstaan. Weet iemand een oplossing voor dit probleem.

Verder vind ik het maar jammer dat ik maar de keuze heb uit slechts 2 kleurschema's. Is daar ook iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ224
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 16:16

DenniZ224

Don

lowlow schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 20:43:
Ik heb mijn kabel net ontvangen maar ben eerst nog es aan het kijken zodat ik zo weinig mogelijk data, beltonen foto's enz verlies (en geen zin om alles over te zetten op de pc). Verder merk ik dat er nog geen (?help mij indien er wel zouden zijn?) firmware is in het nederlands. Wel T9-ondersteuning voor het sms'en, maar de dus niet voor al de rest, denk ik!
De link van die site (samsung freak forum!) is de volgende:
http://www.samsung-stuff.de/board/board.php?boardid=455

hier vid je dus verschillende versies van gemodificeerde firmware (let op enkele ondersteunen ook geen Nederlandse T9)

Het kabeltje heb ik besteld op www.mobilerepair.de , voor 15€ met de verzending, valt nog mee dus moest ik nog alles in het Nederlands krijgen.

Iemand die hier dus ervaring mee heeft? Kapot kan ie niet gaan volgens mij maar alles in het Duits is nu ook nie dat. Bestaan er geen ndl'se versie...?

Voor het trilprobleem...batterij uithalen en terugsteken? Anders wordt het een nieuwe batterij, op garantie hopelijk voor jou! (trilsysteem zit in de batterij!)
Ben je al wat verder gekomen?heb je al iets geflashed ik las op een engelse site dat waarschijnlijk de Boss versie goed zou zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik word gebeld gaat mijn ringtone eerst zacht en dan pas harder. Eerst werd me verteld, dat dit alleen op niveau 5 was, maar op niveau 4 is t nog steeds. Kan dit echt niet uit?

Gr. Johnny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een acer aspire 5600 gekocht maar krijg mijn gsm (D600) niet verbonden via bleutooth ... Op de gsm heb ik alles ingeschakeld maar als ik op de bleutooth knop van mijn laptop druk geeft hij aan 'geen apparaat' ... nergens in de handleiding of onder configuratiescherm kan ik ook maar iets vinden wat me enigsinds kan helpen ...

Hellep ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Kun je de D600 wel vinden met een andere telefoon. Ik denk dat het probleem bij je laptop ligt en niet bij je telefoon.

Verwijderd

lazrambo schreef op donderdag 16 februari 2006 @ 16:30:
Ik heb vandaag een Transflash 512MB geheugen besteld bij Perfect Systems in Oldenzaal voor maar 32,86 euro :Y) .

Nou ben ik van plan om hier complete films op te zetten, bijvoorbeeld The Man, als ik die encodeer naar 3gp of MP4 met een resolutie van 320 x 240 dan neemt die bijna 450MB in beslag. Met het programma PC studio heb ik slechte ervaringen omdat films die ik daarmee encodeer na een tijdje gaan vastzitten. Met welk programma doen jullie het en speelt de telefoon het perfect af zonder problemen?
I'mTOO 3GP Video Convertor

Works like a charm.

Verwijderd

ik heb gisteren een nieuwe ombouw op mijn samsung d600 gezet,was een hele klus maar is gelukt,maar ik heb toch wat probleempjes daar wil ik graag advies over

het toontje is er niet meer als ik heen en weer schuif!
hij vergrendelt niet meer als ik hem naar beneden schuif!
en als ik hem naar boven schuif gaat het licht niet meer aan!

weet iemand waar dat aan ligt,graag advies voordat ik hem weer ga openmaken..

alvast bedankt

• My-life
Dat lijkt me een contactje tussen de 2 helften of op de "glijers" binnenin.

Verwijderd

ik heb alles gechecked alles zit goed vast en hoort op zijn plaats maar hij doet t het nog steeds niet heeel vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowlow
@ marieeke nieuwe ombouw! :o

Voor video's idd imtoo mp4 video converter. Je zet ze het best om naar mp4 formaat. Hetgaan dat de grootte vd videotjes bepaald ik de bitverwerkingsnelheid, de kbs per sec, zet die best op 300 kbps ongeveer! een volledig family guy neemt zo maar 50 mb!

Ik moet eerlijk toegeven dat ik eigenlijk nog niet zo veel verder zit met het uittesten van de mod, voor wie dat vroeg... Maar da komt door een kleine externe technische storing... Ik breng u binnenkort meer nieuws daarover en zal het eens effectief gaan uittesten. Ik heb namelijk een ganse vertaling gedaan voor de duiters want er was dus degelijk nergens integraal nederlandse 'gemodde' firmware beschikbaar!! Geen sinecure trouwens dat vertalen! Maar dus nu binnen enkele dagen zal de, volgens mij beste 'mod', die van 'kruemelschulz' :o , beschikbaar zijn in het nederlands!!! Maar, alleszins, het blijft toch een beetje riskant met die gemodificeerde firmware dus wees gewaarschuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand waar je je samsung kan laten repareren wat voor winkel?

mijn oorluidspreker doet het ineens niet meer als iemand beld kan ik diegene niet horen,dan zet ik hem op luidspreker want die doet het wel,iemand suggesties?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2006 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 19:08:
Ik heb net een acer aspire 5600 gekocht maar krijg mijn gsm (D600) niet verbonden via bleutooth ... Op de gsm heb ik alles ingeschakeld maar als ik op de bleutooth knop van mijn laptop druk geeft hij aan 'geen apparaat' ... nergens in de handleiding of onder configuratiescherm kan ik ook maar iets vinden wat me enigsinds kan helpen ...

Hellep ...
Dat "geen apparaat" betekend gewoon dat je laptop geen bluetooth heeft. Heeft mijn acer aspire 1692 namelijk ook. Wel zo'n mooi knopje aan de voorkant maar geen bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi

Ik heb een vraagje. Ik ben van plan om een d600 aan te schaffen. Voordat ik dat doe wil ik even een paar dingen zeker weten.

Is het mogelijk om Sennheiser headphones, aan te sluiten op d600? of andere niet-samsung headphones?

en welke mogelijkheden heb ik:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Daar is een verloop stukje voor te krijgen op de after-markt en er zijn hier ook tweakers die hem zelf hebben gemaakt.
Ja dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt

maar dat mod-en gaat me nooit lukken.

Maar dat verloop stukje heb je mischien een foto?
en waar kan ik die kopen?
en voor hoeveel?

erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Lees maar eens een stukje terug in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote ff aub of link de pagina.

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Staat zelfs in de startpost zag ik:

Headset Adapter voor de SGH-D600
}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:28

UMD

You don't say

Ik heb deze headset adapter pas besteld bij mob-com. als het goed is komt ie morgen aan, en kan ik mijn D600 eindelijk als echte MP3 speler gaan gebruiken.

ik kan je eventueel vertellen hoe hun service is en hoe de headset adapter is/bevalt.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Het lijkt me niet echt handig om de D600 "als echte MP3 speler' te gaan gebruiken.
De interface ervan is niet echt handig om bijv. nummers te zoeken en je kunt ook geen andere dingen doen terwijl je muziek luisterd.

Tuurlijk kun je hem ervoor gebruiken, maar ik zou liever twee apparte dingen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:28

UMD

You don't say

ik heb de headset adapter (3,5mm) vandaag ontvangen. Prima service bij mob-com! kan ik je zeker aanraden :)

over de geluidskwaliteit van de D600 met fatsoenlijke oordopjes (sennheiser cx300):
Het geluid is op zich goed. Een hele grote vooruitgang t.o.v. de standaard oordoppen. Het geluid overtreft echter geen ipod, die ik laag acht qua geluidskwaliteit, en ook geen walkman telefoon van SE of de N91 van nokia. Het geluid is enigszins verstoort, ongebalanceerd. Het is wel helder, en niet echt last van ruis, maar mist enige dynamiek. De bas is goed aanwezig net als de hoge tonen (hoewel die soms TE zijn).

al met al is er goed naar te luisteren en is hij echt prima als MP3 speler als je er goede oordopjes bij hebt. let op: t blijft natuurlijk op de eerste plaats een GSM, die geenszins ontworpen is om te dienen als MP3 speler (zoals de N91 of walkman telefoons). Vandaar dat deze gsm's of echte MP3 spelers vrijwel altijd beter klinken. maar ik kan iig zeggen dat er een verbetering plaatsvindt en na enige gewenning best plezierig is om naar te luisteren.

@ My-life: zoals ik al zei, de D600 is geen volwaardige MP3 speler, maar je kan er een heel eind mee komen. Ik ben van mening dat, aangezien al deze functies er toch in zitten en het geen goedkope gsm is, je hem helemaal moet uitwringen. Iedere functie zo goed mogelijk proberen t egebruiken. iig een poging wagen. De MP3 speler is op zich best handig, als je ff geen zin hebt om je MP3 speler mee te nemen, of als ie leeg is etc. vandaar.

greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kickje ;)

Ik heb nu al een paar spellen gekocht via t-zones: 4.95 ps :X

dit word me eigenlijk een beetje te gek. Ik heb al gezocht, maar die links die in vorige delen van dit topic zijn genoemd, bieden óf weinig spellen óf zijn dood. Dus heeft iemand een site met gratis spellen voor de D600, en via google zoeken heeft geen zin. Omdat al die maatschappijen adverteren met "free" games ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niemand? :/

Verwijderd

Iemand al over de gigantisch goedkope aanbieding van tele 2 over de d600 gelezen?

http://www.tele2.nl/webwi...x.xml?abon=1&orderid=d600

10 p.m. 2 jaar lang. Ik ben iig verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Laatst online: 13-09 15:47
Ik begin me steeds meer te storen aan het frequente opladen. Er wordt een standby tijd tot 300 uur beloofd. Ik heb vol bereik. Zelfs als ik niks met mijn telefoon doe moet ik hem na een dag of 3 weer opladen. Hij is dan niet helemaal leeg, maar staat op het laatste streepje van de batterij. Kan het risico niet lopen dat ik zonder kom te zitten (voor werk nodig). Of is het zo dat je op 1 streepje nog 10 dagen kunt doen?

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Verwijderd schreef op donderdag 21 september 2006 @ 21:44:
Iemand al over de gigantisch goedkope aanbieding van tele 2 over de d600 gelezen?

http://www.tele2.nl/webwi...x.xml?abon=1&orderid=d600

10 p.m. 2 jaar lang. Ik ben iig verkocht.
dat betekent dus 2 jaar lang vastzitten aan tele2 en dat wil je niet.
Je kunt maar ongeveer voor 8 euro per maand bellen en sms kost je aardig wat.
Ik zou het niet doen.. spreek uit ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

coelho schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:54:
Ik begin me steeds meer te storen aan het frequente opladen. Er wordt een standby tijd tot 300 uur beloofd. Ik heb vol bereik. Zelfs als ik niks met mijn telefoon doe moet ik hem na een dag of 3 weer opladen. Hij is dan niet helemaal leeg, maar staat op het laatste streepje van de batterij. Kan het risico niet lopen dat ik zonder kom te zitten (voor werk nodig). Of is het zo dat je op 1 streepje nog 10 dagen kunt doen?
Ga eens langs bij een Samsung service point. Daar kun je de firmware laten upgraden. Heb ik zelf ook gedaan en de batterij gaat een stuk langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kwam ik tegen op internet..

voor wie het leuk vind:

*2767*688# = Unlocking Code
*#8999*8378# = All in one Code
*#4777*8665# = GPSR Tool
*#8999*523# = LCD Brightness
*#8999*3825523# = External Display
*#8999*377# = Errors
#*5737425# = JAVA Something{I choose 2 and it chrashed}][/b]
*#2255# = Call List

#*536961# = Java Status Code
#*536962# = Java Status Code
#*536963# = Java Status Code
#*53696# = Java Status Code

#*1200# = AFC DAC Val
#*1300# = IMEI
#*1400# = IMSI

#*2562# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*2565# = Check Blocking
#*3353# = Check Code
#*3837# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3849# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3851# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*3876# = ??? White for 15 secs than restarts.

#*7222# = Operation Typ (Class C GSM)
#*7224# = I Got !! ERROR !!
#*7252# = Oparation Typ (Class B GPRS)
#*7271# = Multi Slot (Class 1 GPRS)
#*7274# = Multi Slot (Class 4 GPRS)
#*7276# = Dunno
#*7337# = EEPROM Reset (Unlock and Resets WAP Settings)
#*2787# = CRTP ON/OFF
#*3737# = L1 Dbg data
#*5133# = L1 Dbg data
#*7288# = GPRS Attached
#*7287# = GPRS Detached
#*7666# = SrCell Data
#*7693# = Sleep Act/DeAct (Enable or Disable the Black screen after doing nothing for a while)
#*7284# = Class : B,C or GPRS
#*2256# = Calibration Info
#*2286# = Battery Data
#*2527# = GPRS Switching (set to: class 4, class 8, class 9 or class 10)
#*2679# = Copycat feature (Activate or Deactivate)
#*3940# = External loop test 9600 bps
#*4263# = Handsfree mode (Activate or Deactivate)
#*4700# = Half Rate (Activate or Deactivate)
#*7352# = BVMC Reg value
#*8462# = Sleeptime
#*2558# = Time ON
#*3370# = EFR (Activate or Deactivate)
#*3941# = External looptest 115200 bps
#*5176# = L1 Sleep
#*7462# = SIM phase
#*7983# = Voltage/Frequenci (Activate or Deactivate)
#*7986# = Voltage (Activate or Deactivate)
#*8466# = Old time
#*2255# = Call ???
#*5187# = L1C2G trace (Activate or Deactivate)
#*5376# = ??? White for 15 secs than restarts.
#*6837# = Official Software Version
#*7524# = KCGPRS
#*7562# = LOCI GPRS
#*7638# = RLC allways open ended TBF (Activate or Deactivate)
#*7632# = Sleep mode Debug
#*7673# = Sleep mode RESET
#*2337# = Permanent Registration Beep
#*2474# = ???
#*2834# = Audio Path
#*3270# = DCS support (Activate or Deactivate)
#*3282# = Data (Activate or Deactivate)
#*3476# = EGSM (Activate or Deactivate)
#*3676# = Flash volume formated
#*4760# = GSM (Activate or Deactivate)
#*4864# = Dunno doesn't work on newer versions
#*5171# = L1P1
#*5172# = L1P2
#*5173# = L1P3
#*7326# = Accessory (I got Vibrator)
#*7683# = Sleep variable (
#*7762# = SMS Brearer CS (Activate or Deactivate)
#*8465# = Time in L1
#*9795# = wtls key
#*2252# = Current CAL
#*2836# = AVDDSS Management (Activate or Deactivate)
#*3877# = Dump of SPY trace
#*7728# = RSAV done# (Everything went to standart but nothing was deleted)
#*2677# = ARM State (None or Full Rate)
*#8999*636# = Have no clue what it is, i see 20 lines
*#9999# = Software version
*#8999*8376263# = HW ver, SW ver and Build Date
*#8888# = HW version
*#8377466# = Same HW/SW version thing

*#7465625# = Check the locks
*7465625*638*Code# = Enables Network lock
#7465625*638*Code# = Disables Network lock
*7465625*782*Code# = Enables Subset lock
#7465625*782*Code# = Disables Subset lock
*7465625*77*Code# = Enables SP lock
#7465625*77*Code# = Disables SP lock
*7465625*27*Code# = Enables CP lock
#7465625*27*Code# = Disables CP lock
*7465625*746*Code# = Enables SIM lock
#7465625*746*Code# = Disables SIM lock
*7465625*228# = Activa lock ON
#7465625*228# = Activa lock OFF
*7465625*28638# = Auto Network lock ON
#7465625*28638# = Auto Network lock OFF
*7465625*28782# = Auto subset lock ON
#7465625*28782# = Auto subset lock OFF
*7465625*2877# = Auto SP lock ON
#7465625*2877# = Auto SP lock OFF
*7465625*2827# = Auto CP lock ON
#7465625*2827# = Auto CP lock OFF
*7465625*28746# = Auto SIM lock ON
#7465625*28746# = Auto SIM lock OFF

*2767*3855# = E2P Full Reset
*2767*2878# = E2P Custom Reset
*2767*927# = E2P WAP Reset
*2767*226372# = E2P Camera Reset
#*6420# = MIC Off
#*6421# = MIC On
#*6422# = MIC Data
#*6428# = MIC Measurement
#*3230# = Trace enable and DCD disable
#*3231# = Trace disable and DCD enable
#*3232# = Current Mode
#7263867# = RAM Dump (On or Off)
*2767*49927# = Germany WAP Settings
*2767*44927# = UK WAP Settings
*2767*31927# = Netherlands WAP Settings
*2767*420927# = Czech WAP Settings
*2767*43927# = Austria WAP Settings
*2767*39927# = Italy WAP Settings
*2767*33927# = France WAP Settings
*2767*351927# = Portugal WAP Settings
*2767*34927# = Spain WAP Settings
*2767*46927# = Sweden WAP Settings
*2767*380927# = Ukraine WAP Settings
*2767*7927# = Russia WAP Settings
*2767*30927# = GREECE WAP Settings
*2767*73738927# = WAP Settings Reset
*2767*49667# = Germany MMS Settings
*2767*44667# = UK MMS Settings
*2767*31667# = Netherlands MMS Settings
*2767*420667# = Czech MMS Settings
*2767*43667# = Austria MMS Settings
*2767*39667# = Italy MMS Settings
*2767*33667# = France MMS Settings
*2767*351667# = Portugal MMS Settings
*2767*34667# = Spain MMS Settings
*2767*46667# = Sweden MMS Settings
*2767*380667# = Ukraine MMS Settings
*2767*7667#. = Russia MMS Settings
*2767*30667# = GREECE MMS Settings
*335# = Delete all MMS Messages
*663867# = Dump Mm file
#*536961# = WAPSAR enable / HTTP disable
#*536962# = WAPSAR disable / HTTP enable
#*536963# = Serial eable / Others disable
#*53696# = Java Download Mode
#*5663351# = WAP Model ID [Your Model]
#*5663352# = WAP Model ID [SEC-SGHXXXX/1.0]
#*566335# = WAP Model ID [SEC-SGHXXXX/1.0]
*2767*66335# = Check on which model it is
*2767*7100# = SEC-SGHS100/1.0
*2767*8200# = SEC-SGHV200/1.0
*2767*7300# = SEC-SGHS300/1.0
*2767*7650# = Nokia7650/1.0
*2767*2877368# = Reset WAP Model ID to standart

verder ben ik niet aansprakelijk voor eventuele schade die toegebracht worden aan de telefoons door bovenstaande codes of verkeerd gebruik van de codes.

suc6 ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je kunt mailen via de D600? Ik heb een mail account en een profiel aangemaakt........maar het wil nog steeds niet werken :'( . Als ik bv. een foto wil gaan mailen krijg ik de melding: "eerst profielinformatie instellen". Weet iemand wat ik fout doe? Alvast bij voorbaat dank voor jullie antwoord.

BEN ER AL ACHTER; MOEST BIJ APN internet invullen!!!!!!!!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2006 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, Ik probeer te kijken of er een normale goede firmwire is voor de D600?

Ik heb momenteel namelijk deze D600:
D600XAFB2 van 14 Geb 2006.

De mijne loopt regelmatig helemaal vast, vandaar :)

Bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik haalde gister mijn D600 uit me broekzak en ineens was 1 van die glijders los. Nu is dus 1 kant van me D600 bijna lost hij zit alleen nog maar vast met dat kleine ijzeren dingetje. Hij zit dus niet meer in de telefoon zelf zeg maar...

Weet iemand misschien hoe ik het gedeelte van mijn scherm terug krijg op het andere gedeelte... Hij schuift nu namelijk heel stroef en hij zit half los. En om hem nou terug te sturen naar samsung is ook weer zoiets want dan ben ik hem 10 weken kwijt :? :?

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit met een probleem toen ik mijn d600 net kocht had ik al een batterij levensduur probleem ben toen naar de winkel gegaan en kreeg een nieuwe baterij.na dat ik het zelfde probleem hield kreeg ik van orange een nieuwe d600.na een maand of 2/3 had ik weer het probleem en ben toen eens naar samsung service point gegaan.ze hebben daar een firmwire update gedaa en alles leek eindelijk goed.maar dit is helaas niet het geval.sinds vandaag en gisteren heb ik weer problemen.
het probleem was en is dat als ik hem nu oplaad hij morgen leeg is terwijl ik er niks bijzonders mee doe.alleen dat de telefoon aanstaat en even kijken of er een sms is of dat ik gebeld ben.

wie o wie kan mij helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Lijkt me toch gewoon een defect. Dus maar weer terug naar de winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj-sannieboy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:11:
[...]

dat betekent dus 2 jaar lang vastzitten aan tele2 en dat wil je niet.
Je kunt maar ongeveer voor 8 euro per maand bellen en sms kost je aardig wat.
Ik zou het niet doen.. spreek uit ervaring.
Hoezo is tele2 niks? Je heb tog gewoon 60 min./100 smsjes/25 mmsjes, ja of een mengsel daarvan, dat betekent dus dat je bijv. per maan 30 min. bel en 50 sms'jes verstuur.. wat is daar mis mee voor 10€ per maand en een d600?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens een vraag, nadat ik de software van me D600 op me computer had geinstaleerd, wou ik een .jgp plaatje op me tel. zetten.. maar hij zegt dat dat niet mogelijk is, hoe kan dat? of zou het komen omdat het plaatje te groot was(de afmetingen dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Dat zou idd goed kunnen.

Aangezien je dat zelf al hebt verzonnen neem ik aan dat je het ook geprobeert met een kleiner plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Ik heb zelf de telefoon niet en krijg volgende week pas mijn D900, maar mijn vader vraagt hoe die een Mp3 in moet stellen als ringtone. Het lukt em niet en hij kan et ook niet vinden in de handleiding

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Mss toch nog even de handleiding GOED nalezen dan... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-09 19:13

Brantje

De post is daar >>

Heeft de d600 ook flits licht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Ja.(Misschien handig om in de startpost te zetten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Nog een vraag.
Hoe kan je zo'n kaartje er tussen zetten, waar kan je ze kopen en hoeveel kostten ze?
Verde kan je hier ook lekker mp3's op luisteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Zo'n kaartje...

Ik denk dat als je een beetje zoek je zeker de antwoorden zult vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

om maar even een spelbreker te zijn..
die Universele Adapter 3.5 mm is dus naar mijn mening POEP..
ik had een tijdje geleden een stuk of 10 uit engeland besteld (www.mobileplace.co.uk) en die dingen vallen na een week uit elkaar! :(
ik weet niet of dit ook het geval is bij die van mob-com.. maar ik zou wel oppassen! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Zit er ook gps op de D600?
Hoe bepaald nav4all de locatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zon 3,5 adaptertje ook via een site besteld die hier werd genoemd in de begin topic.deze viel ook uit elkaar nu woon ik dicht bij de grens en ben ik naar media markt nordhorn gegaan daar hebben(hadden) hem liggen voor 17,99.wel veel geld maar als de andere adapters uit elkaar vallen en deze niet is die het waard. heb hem nu nou denk half jaar en hij doet het nog steeds heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:25
Ik heb vandaag mijn D600 binnen gekregen.
Is het mogenlijk om ook andere dingen te doen als de mp3 speler draaid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

JayZeeTie schreef op donderdag 12 oktober 2006 @ 17:12:
Ik heb vandaag mijn D600 binnen gekregen.
Is het mogenlijk om ook andere dingen te doen als de mp3 speler draaid ?
Tip: lees de startpost
[message=25209709,noline]DaannO schreef op woensdag 15 februari 2006 @ 01:34[/
message]:

:? Kan je mp3`s op de achtergrond laten afspelen?
Nee, dit kan jammer genoeg (nog) niet.
Dit probleem zal waarschijnlijk met de volgende firmware update worden verholpen. Tot die tijd kan dit een soort van oplossing zijn om je mp3`tjes op de achtergrond af te spelen:

First go to the security menu in the settings and in privacy tick the memory card option, press save and enter your password.
After that open the mp3 player, play the song that you want. After that press the up button, it goes to the album. then go to options, Add Music From, Memory Card. it will ask for the password, dont enter the password and just press the hangup button (the red one). The song is still playing and you can do other things like, send sms, view other pictures, even java. just go back to mp3 player if u want to change anything.

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Hey,
Ik wil graag zon geheugen kaartje er bij kopen.
Alleen, is deze ook via de telefoon te benaderen?
Of moet je een kaartlezer hebben.
En moet je ook mappen aan maken voor foto's films en mp3's?
Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
Ben vandaag is een beetje aan de klooi met filmpjes op mijn D600.
Is het ook mogenlijk om filmpjes in full screen af te spelen ?
Dan had ik nog een vraagje ik heb hem via tele2 is er een mogenlijkheid om in te stellen dat de voice mail niet zo snel komt als ik gebeld word ?

Alvast Bedankt

[ Voor 33% gewijzigd door JayZeeTie op 19-10-2006 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 15:42
JayZeeTie schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:10:
Ben vandaag is een beetje aan de klooi met filmpjes op mijn D600.
Is het ook mogenlijk om filmpjes in full screen af te spelen ?

Alvast Bedankt
Druk 's op 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:12

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Ik heb nu al een poosje de samsung d600, ben er erg blij mee maar de MMS functie werkt niet.

Ik krijg bij het versturen van een MMS de foutmelding: "Geen profiel ingesteld". Ik heb de instellingen via orange doorgekregen en ingesteld. Ook heb ik het profiel geselecteerd, en krijg ik de melding "ingesteld als profiel". helaas krijg ik hierna weer de foutmelding "geen profiel ingesteld".

Ben een beetje ten einde raad, ik hoop dat iemand kan helpen!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Brantje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 08:27:
Hey,
Ik wil graag zon geheugen kaartje er bij kopen.
Alleen, is deze ook via de telefoon te benaderen?
Of moet je een kaartlezer hebben.
En moet je ook mappen aan maken voor foto's films en mp3's?
Ik hoop dat jullie me wat meer kunnen vertellen :)
Der zit een speciaal boekje bij de D600 in de doos die het antwoord op precies die vraag geeft.

Ik wordt zo langzamerhand wel erg moe van al die vragen die gewoon in de handleiding staan...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayZeeTie
Is het eigenlijk mogelijk op Tomtom te draaien op de D600?
En welke versie moet ik daar dan voor gebruiken als het zou kunnen, ik heb er zo niks over kunnen vinden op het internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• om3ega
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:22
JayZeeTie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 22:17:
Is het eigenlijk mogelijk op Tomtom te draaien op de D600?
En welke versie moet ik daar dan voor gebruiken als het zou kunnen, ik heb er zo niks over kunnen vinden op het internet.
Dat je er niets over kan vinden zal wel kloppen. Het is niet mogelijk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Laatst online: 16:08

Laguna

Connaisseur

Roland_EM25 schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:12:
Ik heb nu al een poosje de samsung d600, ben er erg blij mee maar de MMS functie werkt niet.

Ik krijg bij het versturen van een MMS de foutmelding: "Geen profiel ingesteld". Ik heb de instellingen via orange doorgekregen en ingesteld. Ook heb ik het profiel geselecteerd, en krijg ik de melding "ingesteld als profiel". helaas krijg ik hierna weer de foutmelding "geen profiel ingesteld".

Ben een beetje ten einde raad, ik hoop dat iemand kan helpen!
Je moet ook nog de mogelijkheid om MMS te gebruiken activeren dit kan via internet of via de klantenservice.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:12

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Dit stond al geactiveerd, maar ik heb het nu voor de zekerheid even gedeactiveerd en als dat is doorgevoerd kan ik 'm weer activeren.

Ik hoop dat het werkt!

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk mogelijk om het maximale aantal SMS berichten van 200 te verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 12:42
Ik heb het nog nergens gezien of over gehoord dus ik ga d'r vanuit dat het niet kan.. zou wel heel handig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Waarom zou je meer als 200 SMS-jes willen opslaan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

M'n vriendin heeft sinds gister ook een D600, via Tele2.

Echter kamp dit toestel met een heel vaag probleem.

Rechtsboven in het scherm komen af en toe twee hele korte en vage rode lijntjes maar net zichtbaar tevoorschijn. Dit gebeurt op vreemdste momenten en zijn net zichtbaar genoeg om irritant te zijn.

Lijkt me geen pixel/scherm probleem, want lijntjes verdwijnen ook weer. Maar meer software gerelateerd.

Zal kijken of ik er een foto van kan maken.

Is iemand bekend met dit probleem?

Ze heeft het toestel nog geen dag en hoopte op een mogelijk oplossing via mij, maar ik ben bang dat toestel toch retour moet naar Tele2?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Volgens mij is hier niet iemand geweest met hetzelfde probleem.

Het lijkt me een slecht contact. Ben bang dat het toestel idd terug moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jverdeyen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-07-2024
Iemand een idee waar ik onderdelen kan vinden voor de d600,
ik ben op zoek naar de interne speaker, niet de luidspreken, maar de "hoorn",
ik heb me al rotgezocht op het net, misschien gebruik ik verkeerde termen.
Ebay heeft me ook niets te bieden.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Volgens mij moet er 'ergens' in dit topic een linkje staan. Niet in de TS?

Er was hier ook een keer iemand die de body had vervangen volgens mij. Misschien moet je hem eens mailen waar hij die vandaan heeft gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brantje

Brantje

De post is daar >>

Kan je ook meer dan 30 mp3's afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Helaas tegelijk maar eentje. Anders moet je meerdere D600-ders kopen :X .

Ik heb geen idee wat je bedoeld.
Als je 1GB aan geheugen erin stopt kun je er iig wel meer als 30 MP3's opzetten...
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste