Een hele verbetering bij die keer dat ik er naast stond
ziet er netjes uit met die velgen... en uitlaat...
Compleet andere auto geworden....Dupje schreef op zondag 26 maart 2006 @ 19:27:
Een hele verbetering bij die keer dat ik er naast stond

Zo was de Alfa
XXXVI
Filter is inderdaad niet nieuw,...maar tweedehands nieuwAlfa_145 schreef op zondag 26 maart 2006 @ 16:20:
Dat is geen nieuw filter..
En dat is hem ook aan te zien.. ik zou hem iig eerst even goed schoonmaken. Het zal er zo niet veel beter van worden..
[...]
En hij is wel helemaal schoon hoor, hij is schoongemaakt met de vloeistof van K&N die daar voor bedoeld is. Waarom de kleur niet helemaal 'goed' is,...geen idee....
Dit weekeinde ff een nieuwe (immi) bougiekabelset gemonteerd ..en een andere verdelerkap .. 'k rij nu tenminste weer in een TWIN spark 
trekt beter en meer koppel .. geen idee of't op top wat uithaalt
Trouwens bizarre ervaring om in de 2 vanaf 1000rpm gas te geven waarbij hij zonder stotteren oppakt en gewoon lekker versnelt
/me ook maar eens de 2.0 TS betaald heeft aan Alfa Nord
de lijst bleef maar groeien

trekt beter en meer koppel .. geen idee of't op top wat uithaalt
Trouwens bizarre ervaring om in de 2 vanaf 1000rpm gas te geven waarbij hij zonder stotteren oppakt en gewoon lekker versnelt
/me ook maar eens de 2.0 TS betaald heeft aan Alfa Nord
de lijst bleef maar groeien
[ Voor 15% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-03-2006 12:12 ]
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Vanmiddag naar Zandvoort geweest voor de Vijverberg trofee en Alfa Challenge trainingsdag, ff snel een selectie gemaakt van een aantal Alfa's die er rond reden 

Nice,! Ziet er goed uit! 
Rood & blackchrome staat erg netjes
Rood & blackchrome staat erg netjes

[ Voor 50% gewijzigd door -Sander- op 27-03-2006 21:21 ]
Hmm.. Ik vond hem eerst toch veel en veel mooier.. Ik vind de nieuwe kleur rood echt nep/fout.. Het spijt me kerel
Smaken verschillen
hehe, dat doen ze zeker. Wel eerlijk... eerste die het niet mooi vindTimmert schreef op maandag 27 maart 2006 @ 21:25:
[...]
Hmm.. Ik vond hem eerst toch veel en veel mooier.. Ik vind de nieuwe kleur rood echt nep/fout.. Het spijt me kerel
Smaken verschillen
Wat een lul is voor een hoer... is een opel voor een boer
[ Voor 26% gewijzigd door ephymerous op 27-03-2006 22:55 ]
XXXVI
laten we zeggen dat ik het eerst eens IRL moet zienephymerous schreef op maandag 27 maart 2006 @ 22:46:
[...]
hehe, dat doen ze zeker. Wel eerlijk... eerste die het niet mooi vind
wél ben ik van mening dat het gaas in de gril gewoon zwart moet.
nu ik het toch over het zwart heb, werkelijk ALLES is rood gespoten .. ook de zwarte accenten op de bumper .. het is nu een érg rood geheel geworden! Het zal ongetwijfeld een stuk goedkoper zijn geweest qua afplakken
maargoed, maar eens IRL bekijken!
/me erg benieuwd is naar Alfa_145's 145
[ Voor 5% gewijzigd door Alfa Novanta op 28-03-2006 12:07 ]
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Volledig rode bumper vind ik persoonlijk vele malen mooier. Gaas in de bumper wordt weer zwart, vind ik zelf ook mooier. En ik zit te twijfelen over een chromen hart & chromen luchtinlaat in de bumpering._Buttje schreef op dinsdag 28 maart 2006 @ 12:06:
[...]
laten we zeggen dat ik het eerst eens IRL moet zien
wél ben ik van mening dat het gaas in de gril gewoon zwart moet.
nu ik het toch over het zwart heb, werkelijk ALLES is rood gespoten .. ook de zwarte accenten op de bumper .. het is nu een érg rood geheel geworden! Het zal ongetwijfeld een stuk goedkoper zijn geweest qua afplakken
maargoed, maar eens IRL bekijken!
/me erg benieuwd is naar Alfa_145's 145
XXXVI
In GoT 'show je auto' / fotografie meeting wordt er gevraagd als er nog enkele van ons topic naar de fotografie meeting gaan. En aangezien wij ook nog een keer een meeting moeten plannen... 
* ephymerous is wel voor
* ephymerous is wel voor
[ Voor 28% gewijzigd door ephymerous op 28-03-2006 13:29 ]
XXXVI
BeaM-R schreef op donderdag 23 maart 2006 @ 12:03:
Kan de topicstarter ff mijn nieuwe Alfa erin zetten. Mijn tweepuntviertje is gisteren namelijk verkocht.
Foto's staan hier al gepost

Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Ik ook
Weet dat het enorme vertraging heeft opgelopen vanwege ziekte..
Ze zijn vandaag serieus aan de slag gegaan, dus ik ga straks even heen om te kijken wat voor hun serieus is
Foto's volgen
Zie post hieronder
Whoops, zal het vanavond ff doen voor je!
Fixed!
[ Voor 7% gewijzigd door -Sander- op 28-03-2006 20:54 ]
Eindelijk een udpate posten
(waren nogal wat mensen ziek daar dus dat was overmacht ). Gisteren waren ze weer teruggekomen en vandaag gingen ze aan de slag.
Zo stond ze er gisteren bij:

Dus vandaag weer teruggekomen en dit trof ik aan;

Dit was de grote schade aan het slot:

Welke schade ?

Kaal kontje

Strips boven de achterramen d'r af.

Sideskirts, knipperlichten, spiegels, strips bij de ramen eraf.

Kaal

Binnen ook gestript

Rubberstrips tussen deur/dak eruit (van voor naar achter)

Morgen ga ik d'r weer heen, dan weer foto's
Zo stond ze er gisteren bij:

Dus vandaag weer teruggekomen en dit trof ik aan;

Dit was de grote schade aan het slot:

Welke schade ?

Kaal kontje

Strips boven de achterramen d'r af.

Sideskirts, knipperlichten, spiegels, strips bij de ramen eraf.

Kaal

Binnen ook gestript

Rubberstrips tussen deur/dak eruit (van voor naar achter)

Morgen ga ik d'r weer heen, dan weer foto's
^ met stom
Ziet er al fijn uit Alfa_145
is flink aan gewerkt... zou op m'n slaapkamer kunnen zijn met al dat stof (verbouwen hiero...)
zal vast wel helemaal goed komen, ben benieuwd
net voor eerst met nieuwe ruit in donker gereden, wow, ik kan weer zien, normaal was een lichtbron een hele streep, nu is het net of er geen raam tussen zit.
De philips bluevision lampen geven ook een bak meer licht, wilde eerst nog voor visionplus gaan, maar hadden ze niet... en geen zin om ergens anders heen te gaan
zal vast wel helemaal goed komen, ben benieuwd
net voor eerst met nieuwe ruit in donker gereden, wow, ik kan weer zien, normaal was een lichtbron een hele streep, nu is het net of er geen raam tussen zit.
De philips bluevision lampen geven ook een bak meer licht, wilde eerst nog voor visionplus gaan, maar hadden ze niet... en geen zin om ergens anders heen te gaan
/me Vision Plus heeft
Zijn dat die met die kleurtjes? Of is dat nightvision?
bluevision is blauw lampje, al is licht dat eruit komt gewoon wat witter...
visionplus geeft dacht ik gewoon bak meer licht...
visionplus geeft dacht ik gewoon bak meer licht...
Ah.. Ik had op een gegeven moment Nightvision in mn Volvo, die gaven aan de buitenkant was blauwer licht, en in het midden geel. Heel apart 
Sorry, Nightguide was dat:
Sorry, Nightguide was dat:

[ Voor 36% gewijzigd door Timmert op 29-03-2006 17:44 ]
Nightguide heb ik nu in de 164 ...
Maar moet ze nog even goed af laten stellen, voor nu zijn de resultaten wel bevredigend...
Sidenote: * Harry is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
Maar moet ze nog even goed af laten stellen, voor nu zijn de resultaten wel bevredigend...
Sidenote: * Harry is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
BMW 535D
Soulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:39:
Sidenote: * Alfisti is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
Van harte meneer en mevrouw Soulfy en het aller beste voor jullie drie'tjes!
Verwijderd
Geniepig even ertussen zettenSoulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:39:
Sidenote: /me is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
Gefeliciteerd!!
FeliSoulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:39:
Nightguide heb ik nu in de 164 ...
Sidenote: * Dupje is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
hoeveel mensen komen daar nou ;pSoulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 19:37:
Valt wel mee hoor ...
Staat ook in 't GoT Papa club thread
gefeliciteerd!
Soulfly & vrouw: van harte feliciteerd met jullie zoon!!
* -Sander- is vandaag weer bij de spuiter geweest..
En hij staat al bijna spuitklaar, dus word hij morgen wel gespoten. (kleurcode was al opgeschreven en erbij gelegd).
Even wat sfeerpics, van een bijna onzichtbare 145

Nieuwe type grille, strips boven de achterruiten en de spoiler

Hier zat die schade aan het slot..

Daar gaan we straks niks meer van zien

Speciaal schuimspul tussen deuren/achterklep zodat de rubbers niet gespoten worden.

Ook hier zat een kleine schade..

Die is nu ook netjes gefixt

Binnenkant van de auto is ook afgeplakt.

* -Sander- is vandaag weer bij de spuiter geweest..
En hij staat al bijna spuitklaar, dus word hij morgen wel gespoten. (kleurcode was al opgeschreven en erbij gelegd).
Even wat sfeerpics, van een bijna onzichtbare 145

Nieuwe type grille, strips boven de achterruiten en de spoiler

Hier zat die schade aan het slot..

Daar gaan we straks niks meer van zien

Speciaal schuimspul tussen deuren/achterklep zodat de rubbers niet gespoten worden.

Ook hier zat een kleine schade..

Die is nu ook netjes gefixt

Binnenkant van de auto is ook afgeplakt.

Gefeliciteerd! Weer een klein Alfistje erbijSoulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:39:
Sidenote: * Timmert is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
Ben benieuwd naar het eindresultaat Alfa_145 !!
Moet de mijne eigenlijk ook laten doen... maarjah... eerst maar eens andere dingen
@Timmert: z'n moeder heb ik al bijna om ... dus dan staan er alleen nogmaar Alfa's voor de deur i.p.v. Alfa's en een japanner.
Moet de mijne eigenlijk ook laten doen... maarjah... eerst maar eens andere dingen
@Timmert: z'n moeder heb ik al bijna om ... dus dan staan er alleen nogmaar Alfa's voor de deur i.p.v. Alfa's en een japanner.
BMW 535D
@soulfly : gefeliciteerd!
@ alfa145: Nice pics! Jouw bella wordt weer als nieuw dus.
@ alfa145: Nice pics! Jouw bella wordt weer als nieuw dus.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme
Feli soulfly!
.
AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

nog maar een keertje gefeliciteeeeeeeeeeerrrrrrrd !!!
@Alfa_145: wow
Wat tof! Gefeliciteerd!Soulfly schreef op woensdag 29 maart 2006 @ 18:39:
* ephymerous is vandaag pappa geworden van een gezonde zoon Jaimy
XXXVI
@Harry en Monique, gefeliciteerd met de nieuwe Aflist!
Vandaag weer langs geweest en hij was gespoten en alweer deels gemonteerd.
Ik wist niet wat ik zag.. ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.. kijk zelf maar

Ik wist niet wat ik zag.. ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.. kijk zelf maar

mooi hoor 
... vandaag eens geïnformeerd wat het voor de mijne moet kosten incl. enkele stukjes inlassen en dergelijk .. 3000 euro en hij durft het niet als vaste bovengrens te nemen
... vandaag eens geïnformeerd wat het voor de mijne moet kosten incl. enkele stukjes inlassen en dergelijk .. 3000 euro en hij durft het niet als vaste bovengrens te nemen
Dat ziet er netjes uit Sander ...
Als je 'm weer hebt kom je maar op kraambezoek... jij m'n zoon bekijken, ik jouw auto...
hahaha
Als je 'm weer hebt kom je maar op kraambezoek... jij m'n zoon bekijken, ik jouw auto...
BMW 535D
Verwijderd
Toch was Nero mooier geweest............geintjeAlfa_145 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:32:
Ik wist niet wat ik zag.. ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.. kijk zelf maar![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je 145 ziet er weer strak uit.
@Harry, gefeliciteerd met de kleine!
@Sander, ziet er super uit zeg
Ga je de ongespoten delen nog zodanig poetsen dat ze weer echt zwart worden of laat je die zoals ze zijn?
@Sander, ziet er super uit zeg
Bedankt !! 
@ Clitopias: Zwart zijn ze nooit geweest, maar ik ga ze wel behandelen met Mequiars kunstof nogwat..
@ Clitopias: Zwart zijn ze nooit geweest, maar ik ga ze wel behandelen met Mequiars kunstof nogwat..
[ Voor 8% gewijzigd door -Sander- op 30-03-2006 22:25 ]
Soulfly: van harte gefeliciteerd met je zoontje!
Alfa_145: Zet er echt goed uit! De bumpers zwart laten is in mijn ogen een erg goede keuze. Inderdaad nog wel eventjes netjes poetsen
Alfa_145: Zet er echt goed uit! De bumpers zwart laten is in mijn ogen een erg goede keuze. Inderdaad nog wel eventjes netjes poetsen
Wou je geen andere kleur dan rood Alfa_145

Gefeliciteerd Soulfly
Gefeliciteerd Soulfly

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ziet er goed uit, ik blijf me al1 1 ding afvragen, waarom heb je je bumpers niet mee laten spuiten?Alfa_145 schreef op donderdag 30 maart 2006 @ 20:32:
Ik wist niet wat ik zag.. ik ga er ook geen woorden meer aan vuil maken.. kijk zelf maar![]()
is mooier zo 
helemaal als ie die zwarte strips beetje bijwerkt... met black chrome oid
helemaal als ie die zwarte strips beetje bijwerkt... met black chrome oid
Thx!Lostcuban schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 18:23:
[...]
Ziet er goed uit, ik blijf me al1 1 ding afvragen, waarom heb je je bumpers niet mee laten spuiten?
Heb het al vaker gezegd, maar ik vind het in rood niet mooi als je bumpers zijn meegespoten.
In het zwart vind ik het super staan, maar bij rood is het zo rood zeg maar.
Daarnaast zorgt een beetje zwart voor contrast! (kijk maar eens naar de GTA, zullen altijd zwarte accenten in blijven).
Maar ik heb haar zojuist opgehaald
Eindelijk weer alfa rijden, na 2 week in de Atos van mn moeder te hebben gesjeest.
Is wel even weer wennen allemaal, maar ze is terug!!
En hoe!

Straks weer accenten opbouwen en terugplaatsen (waaronder witte knippers), ik probeer later weer even wat foto's te maken.
[ Voor 7% gewijzigd door -Sander- op 31-03-2006 18:41 ]

Staat tegenover mn stage een aparte alfa.. Beetje aparte voorbumper, heeft ook foute velgen en hij heeft dakrails. Heel aparte combi. Het is overigens een 2.0 Selespeed SW.
Hm, in Oostende staat er eentje te koop met dezelfde voorbumper. Is een sedan, 1.6 TS. Maar wel gta looks

Hier nog een paar foto's van net voor aflevering.

[ Voor 3% gewijzigd door -Sander- op 31-03-2006 21:41 ]
dies gewoon nieuw man !!
onwijs heel errug vetjus!!!
edit: ze hadden best wat minder JPEG artifacts erin mogen spuiten
onwijs heel errug vetjus!!!
edit: ze hadden best wat minder JPEG artifacts erin mogen spuiten
[ Voor 37% gewijzigd door Alfa Novanta op 31-03-2006 21:47 ]
Die is wel mooi geworden.
Ik vraag mij eigenlijk af waarmee ze die auto zo mooi blinkend gekregen hebben. Als ik de mijne was krijg ik nooit dat ultra blinkende resultaat eigenlijk. Stomme vraag, ik weet het
Ik vraag mij eigenlijk af waarmee ze die auto zo mooi blinkend gekregen hebben. Als ik de mijne was krijg ik nooit dat ultra blinkende resultaat eigenlijk. Stomme vraag, ik weet het
In Alfa_145's geval...
Nieuwe lak gekregen en daarna opgepoetst ... Zoals het nu blinkt, krijg je over een paar jaar never niet weer voor elkaar of er moet nu ook een goede laklaag op zitten en niet (zoals AR wel deed) een rode lak op waterbasis...
Nieuwe lak gekregen en daarna opgepoetst ... Zoals het nu blinkt, krijg je over een paar jaar never niet weer voor elkaar of er moet nu ook een goede laklaag op zitten en niet (zoals AR wel deed) een rode lak op waterbasis...
BMW 535D
W00t, cool Alfa_145
Kostda nou? 3K?
Die voorbumper is van Zender. Inderdaad 1 van de lelijkste 156-voorbumpersStaat tegenover mn stage een aparte alfa.. Beetje aparte voorbumper, heeft ook foute velgen en hij heeft dakrails. Heel aparte combi. Het is overigens een 2.0 Selespeed SW.

Volgens mij is opnieuw spuiten en direct poetsen funestSoulfly schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:15:
In Alfa_145's geval...

Als ik een keer de mogelijkheid heb zal ik ook op de voorkant op de foto zetten. Volgens mij zit er ook een andere demper onder etcBalusC schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 22:18:
Die voorbumper is van Zender. Inderdaad 1 van de lelijkste 156-voorbumpers
Hij is gespoten in originele kleur rosso en niet op waterbasis dit met een aantal blanke laklagen heeft dit resultaat. (dus een echt ouderwetse verf)
Hij is niet opgepoetst want ik mag er een aantal weken niet aankomen (niet wassen/poetsen).
Dus hij glimt gewoon uitzichzelf nu.. Als het zover is wil ik hem nog een teflon behandeling laten geven zodat ik er geen omkijken meer naar heb
Hij is niet opgepoetst want ik mag er een aantal weken niet aankomen (niet wassen/poetsen).
Dus hij glimt gewoon uitzichzelf nu.. Als het zover is wil ik hem nog een teflon behandeling laten geven zodat ik er geen omkijken meer naar heb
Ik zal morgne even nieuwe pics maken.. heb me vanavond uitgeleefd met een nieuw goedje!!Thefirstikke schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 16:41:
[ Voor 31% gewijzigd door -Sander- op 31-03-2006 23:20 ]
aaaarg .. the horror .. must resist .. must .. ressssist !!!Alfa_145 schreef op vrijdag 31 maart 2006 @ 23:12:
Hij is gespoten in originele kleur rosso en niet op waterbasis dit met een aantal blanke laklagen heeft dit resultaat. (dus een echt ouderwetse verf)
good point !!Dus hij glimt gewoon uitzichzelf nu.. Als het zover is wil ik hem nog een teflon behandeling laten geven zodat ik er geen omkijken meer naar heb
Mooi hoor 145! Glimt weer als een nieuwe idd 
J0YR1D3R:

Brrr..
* Timmert is ondertussen beetje druk bezig met nieuwe Bella's kijken.. Wat vinden jullie hiervan?:
http://www.autotrack.nl/o...e=SAMLING2&p_pre=&p_post=

J0YR1D3R:

Brrr..
* Timmert is ondertussen beetje druk bezig met nieuwe Bella's kijken.. Wat vinden jullie hiervan?:
http://www.autotrack.nl/o...e=SAMLING2&p_pre=&p_post=

[ Voor 61% gewijzigd door Timmert op 01-04-2006 11:13 ]
Die vind ik niet echt mooi, net iets te..
Vind t echt geen porem.. Sowieso ben ik al totaal geen fan van die kleur maarja..
Zonde van het geld.. over 1 jaar is ie nog maar de helft waard
[ Voor 69% gewijzigd door Wimo. op 01-04-2006 11:40 ]
Tsja, boeiend. Dat weet je vantevoren als je een Alfa koopt.
Het rijplezier maakt veel goed
Het rijplezier maakt veel goed
Gaat je andere 156 dan weg?Die groene is dat he?
Voor hoeveel ;):P?
Gistere zag ik gewoon eventjes 5 van deze jongens:

Die Belgen geven toch veel geld uit aan auto's
, dure auto's.
Toch vind ik die 159 en de 147 een van de mooiste Alfa's.
Gistere zag ik gewoon eventjes 5 van deze jongens:

Die Belgen geven toch veel geld uit aan auto's
Toch vind ik die 159 en de 147 een van de mooiste Alfa's.
Verwijderd
Ben wel geen Alpha freak maar deze kwam ik recent tegen:

GROOT
Bron: www.ultimatecarpage.com

GROOT
Bron: www.ultimatecarpage.com
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2006 12:37 ]
http://timmert.net/images/156/Aight! schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 12:17:
Gaat je andere 156 dan weg?Die groene is dat he?
Die
Wat pics van nieuwe stuur, ingekorte pook + nieuw knopje erop 

XXXVI
Netjes! Toch jammer dat de radio zo laag zit in die oudere modellen..
Ja & Nee ...
Met de nieuwe radio's (en diverse mogelijkheden wat het display allemaal doet en dergelijke) is het op die plek in iedergeval geen storende factor.
Met de nieuwe radio's (en diverse mogelijkheden wat het display allemaal doet en dergelijke) is het op die plek in iedergeval geen storende factor.
BMW 535D
kan die dvd's spelen ... ? 
mijnes wel... alleen keer display voor aanschaffen
mijnes wel... alleen keer display voor aanschaffen
Doe je die weg en voor hoeveel?
Ik weet nog niet op welke manier ie weggaat, zelf verkopen of inruilen.. Vraagprijs zal rond de 5 mille liggen.
Iemand hier nog interesse in een 2006 kalender van de Alfa 159?
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Vertel,...Rickets schreef op zondag 02 april 2006 @ 16:32:
Iemand hier nog interesse in een 2006 kalender van de Alfa 159?
Nou, ik heb hier dus zo'n kalender (60cm breed, 30cm hoog, 7 pagina's inclusief voorkant, met foto's van een zwarte 159) en ik heb geen kalender nodig. Dus ik dacht, misschien kan ik in dit topic iemand blij ermee maken. Zo niet, dan gaat 'ie bij het oud papier. Gratis, maar uiteraard wel tegen vergoeding van de verzendkosten, of ophalen.
If some cunt can fuck something up, that cunt will pick the worst possible time to fucking fuck it up, because that cunt’s a cunt.
Stuur maar opRickets schreef op maandag 03 april 2006 @ 00:48:
[...]
Nou, ik heb hier dus zo'n kalender (60cm breed, 30cm hoog, 7 pagina's inclusief voorkant, met foto's van een zwarte 159) en ik heb geen kalender nodig. Dus ik dacht, misschien kan ik in dit topic iemand blij ermee maken. Zo niet, dan gaat 'ie bij het oud papier. Gratis, maar uiteraard wel tegen vergoeding van de verzendkosten, of ophalen.
XXXVI
Vandaag na terugkomst van school, ik wou instappen @parkeerplek bij station.
DEUK in linkerportier
MENN hij was echt helemaal deukvrij en het irriteert me mateloos de hele dag al.
ARGH sommige mensen
DEUK in linkerportier
MENN hij was echt helemaal deukvrij en het irriteert me mateloos de hele dag al.
ARGH sommige mensen
ehhhh..HOI
Sweet!
Zwart
EDIT: ff de smiley over het hoofd gezien
[ Voor 10% gewijzigd door krizzziz op 04-04-2006 16:27 ]
ehhhh..HOI
Die bedoel je?
Maar inderdaad..
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Met 4 uitlaatpijpen ipv 2 was ie perfect geweest.
Ritje naar EPS is snel gemaakt.. zie de GTA's die veel daarvoor heen gaan
Dit topic is gesloten.