Fotoblogs, je favorieten

Pagina: 1
Acties:
  • 687 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:42
Er zijn waarschijnlijk al duizenden -zo niet miljoenen- fotoblogs te vinden op het net. Persoonlijke sites waar een fotograaf probeert om iedere dag een nieuwe pakkende foto online te zetten.

Iedereen heeft waarschijnlijk zo z'n blogs waar hij af en toe (of dagelijks) op kijkt, het lijkt me leuk om die eens met elkaar te delen! Topicstarter trap af natuurlijk :)

[list=1]• http://www.joesnyc.streetnine.com/

De foto's op deze blog zijn misschien niet altijd van extreem goede kwaliteit, maar ik vind dat hij het moment altijd wel erg goed vastlegt. Het zijn echt platen direct van de straten van NYC getrokken, en dat spreekt me erg aan. Stiekem misschien ook wel een beetje omdat ik zelf graag nog een keer naar NYC ga. Mijn tijd komt nog wel ;)

http://photo.shoq.nl/

Deze blog is van Jasper, die ook op GoT rondloopt. Vrijwel iedere dag een update, en altijd met hele fijne foto's. Wat me vooral ook aanspreekt is dat veel foto's uit de omgeving van Haarlem komen, mijn woonplaats. Het is bijzonder leuk om te zien wat iemand anders allemaal opvalt :P

Als je een linkje geeft, natuurlijk wel een kleine onderbouwing / commentaar erbij. Spammen van eigen fotoblogs is niet de bedoeling ;)

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

• Jasper
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 25-01 17:38
[quote]Zoefff schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:47:

http://photo.shoq.nl/

Deze blog is van Jasper, die ook op GoT rondloopt. Vrijwel iedere dag een update, en altijd met hele fijne foto's.

Thanks!
Ik update trouwens al meer dan een jaar elke dag ;) En vandaag is mijn 600ste posting!

Ik zal vanavond mijn favorieten neerzetten.

Verwijderd

Mijn meest favoriete fotoblog is helaas dood:
Pablo korona
mooie foto's met een heerlijke sfeer. vooral gemaakt va mensen.

Verder kijk ik graag naar deze twee:
Groundglass
Canadees fotolog. Veel analoog maar ook wat digitaal.

Orbit1
Voornamelijk analoog. Ook Veel zwart wit en vaak goddelijke sferen vastgelegd.

• Zoefff
Hop, lekker oude topics schoppen :9

Zag het topic Aanvullende fotografieforums, en moest meteen denken aan dit o-zo-populaire topic wat ik ooit geopend heb :P

Anyway, om nog maar eens wat te delen:
  • http://2photo.ru/

Een Russische site waar dagelijks de meest vette series langskomen. Wat er allemaal bij staat weet ik niet (m'n Russisch is nogal stoffig), maar dat het mooie foto's zijn weet ik wel!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:10
SMK-BLOG
Straat fotografie op en top :)

• Erasmo
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Erasmo

Laadpaaljager

Cam-abs, leest lekker weg :)

Doet iets met stroom, motors en nu ook auto's op YouTube

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Fotoblogs als in blogs waar daadwerkelijk foto's worden gepost of die ook over fotografie gaan?

Indien het laatste natuurlijk Strobist (hoewel ik daar dusver nog weinig concreets mee heb gedaan) en DIY Photography is ook altijd leuk :)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik kijk toch regelmatig op gerardhenninger.nl .
Altijd mooie foto's, wordt tegenwoordig ook best wel vaak geupdate.

En kraagjes.nl staat thuis in mijn RSSfeed.. Wordt ook wel met enige regelmaat geupdate. De ene keer 5 foto's, dan 3 weken weer niets.. ;)

En mijn eigen fotoblog staat trouwens ook stil.. Ik maak te weinig leuke foto's.

• Zoefff
No comment :X

Zal binnenkort de dagelijkse update weer oppakken ;)

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-01 21:10
endless schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 11:51:
Ik kijk toch regelmatig op gerardhenninger.nl .
Altijd mooie foto's, wordt tegenwoordig ook best wel vaak geupdate.

En kraagjes.nl staat thuis in mijn RSSfeed.. Wordt ook wel met enige regelmaat geupdate. De ene keer 5 foto's, dan 3 weken weer niets.. ;)

En mijn eigen fotoblog staat trouwens ook stil.. Ik maak te weinig leuke foto's.
jij zit ook in [Ervaringen] Partyfotografie deel 9 ? :D

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Thomas Schlijper - niet echt bijzondere foto's, nauwelijks nabewerking ook, maar toch leuk om dagelijks even een kijkje te nemen. Vaak 'gewone' straatfoto's in Amsterdam.

Daily Dose of Imagery - photo blog van Sam Javanrouh, Canada. Veel ultra wide angle, mooie composities en nabewerkingen. Vind het laatste tijd wat tegenvallen (of ik raak verveeld van z'n stijl).

Jasper's blog kende ik niet, heb ik wel vaker foto's van gezien hier. Gaat direct naar de bookmarks! :)

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Tuurlijk volg ik die ook.. Daar lurk ik alleen overigens.. :p
Pagina: 1