Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 8.510 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its_me schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:51:
Gister in een Strat Scarlet run dropt dit:
Wanderer's Hat of Fire Resistance

[...]

Nu rolled daarop een rogue (ik) Druid en een Warrior :?
Helaas voor mij win ik niet, maar gelukkig de Druid.

Ik zeg hier iets van en krijg naar mn hoofd geslingerd dat fireres fireres is en dat ik niks van raiden begrijp. Ben ik nou gek :? Dit is toch een rogue / druid item, anders kan ik als rogue ook op cloth fire resistance gaan rollen. Op deze manier zijn mijn kansen op dit item wel heel klein (ben vergeten te checken of t niet later op de AH stond).
Mja, fireress is wel erg belangrijk voor een mc/bwl warrior, maar op leer rollen is wel onbegrijpelijk, dat gimpt je armor rating behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:33

ErA

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:57:
[...]

Mja, fireress is wel erg belangrijk voor een mc/bwl warrior, maar op leer rollen is wel onbegrijpelijk, dat gimpt je armor rating behoorlijk.
Magic damage kijkt niet naar armor? Dus of je nou 1000 armor hebt, of 8000, een fireball doet altijd dezelfde damage. Tenzij je shitloads aan fire resistance hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
ErA schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:02:
[...]

Magic damage kijkt niet naar armor? Dus of je nou 1000 armor hebt, of 8000, een fireball doet altijd dezelfde damage. Tenzij je shitloads aan fire resistance hebt.
Dus als rogue rollen op cloth?

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

its_me schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:51:
Gister in een Strat Scarlet run dropt dit:
Wanderer's Hat of Fire Resistance
[...]
Nu rolled daarop een rogue (ik) Druid en een Warrior :?
Helaas voor mij win ik niet, maar gelukkig de Druid.

Ik zeg hier iets van en krijg naar mn hoofd geslingerd dat fireres fireres is en dat ik niks van raiden begrijp. Ben ik nou gek :? Dit is toch een rogue / druid item, anders kan ik als rogue ook op cloth fire resistance gaan rollen. Op deze manier zijn mijn kansen op dit item wel heel klein (ben vergeten te checken of t niet later op de AH stond).
1 ding vooropgesteld: jij bent niet gek (voor zover ik kan beoordelen :P). Voor BWL (en MC in mindere mate) heb je best veel FR nodig. Dat weet jij ws ook. Nou heb je er altijd lolbroeken tussenzitten die er geen fuck van begrijpen. Uitspraken zoals "FR is FR" komen ook mij m'n strot uit. Dat ding wat je linkte is inderdaad "geinig" voor een leatherdrager, dus Rogues of Druids. Als je goed kijkt naar het item is het zonder FR gewoon een flutding. Voor een rogue en een druid is valt het ding dus onder het kopje "gimped FR gear". Waarom een warrior erop rollde? Waasrchijnlijk voor die FR. Maar kennelijk begrijpt die warrior er nix van, want een dergelijke gimp voor een warrior is echt te belachelijk. Als Main Tank heb je je Dark Iron Helm (al dan niet met libram) en als offtank hoef je je niet op die manier te gimpen.

Kortom: die warrior is een noob en hoort thuis op je ignore list. Hij is degene die het niet begrijpt.

Edit: en over dat geblaat van Magic DMG negeert je armorrating: Correct, maar dat is nog steeds geen argument om als warrior hierop te rollen. Je kan nog zoveel FR hebben, STA blijft belangrijk. Als er op die muts +10 STA had gezeten, was het verdedigbaar geweest, nu absoluut niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Wouter185 op 06-02-2006 14:08 ]

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xAndyx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-03 13:04
ff een warlock vraagje tussendoor, ik heb sinds van t weekend de skill searing pain maar dat je er nou veel aan hebt... een imolate doet nog meer aan instant damage :(

Word ie nog wel usefull op latere levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErA schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:02:
[...]

Uhhh, die warrior levert wel zo'n 400 armor in door het te dragen. Warriors tanken en krijgen melee schade. Fire ress is belangrijk, maar een warrior die zijn armor zo gimped voor een beetje fire ress is m.i. behoorlijk slecht bezig. Plus het feit dat leer voor leer dragers voor gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:07:
[...]

Uhhh, die warrior levert wel zo'n 400 armor in door het te dragen. Warriors tanken en krijgen melee schade. Fire ress is belangrijk, maar een warrior die zijn armor zo gimped voor een beetje fire ress is m.i. behoorlijk slecht bezig. Plus het feit dat leer voor leer dragers voor gaat.
Niet als het een dps-warrior is ;p

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJ85 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:15:
[...]

Niet als het een dps-warrior is ;p
Buhh, staat ie nog steeds in melee range :)
Ik heb met mijn pally ook wel een paar cloth items als healinggear wanneer een beetje extra healing power gewenst is, maar die heb ik pas gewonnen nadat alle clothies het niet wouden en de groep er geen bezwaar tegen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:16
Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:54:
[...]

Tja, op zich niet zo heel onbegrijpelijk. RP servers zijn nou eenmaal voornamelijk voor de RP voor veel mensen en end-game speelt een veel minder belangrijke rol. Mensen die voor non-rp redenen een andere guild joinen worden al snel gezien als nonrp'ende lootwhores :)
Bijna alle guilds stoppen zodra endgame in zicht komt ook spontaan met alle rpevents. Wou de rest van de guild wel disbanden dan, of was het gewoon de blinde waas van epics die de officers hadden?
Ons goal als guild was om een guild te maken die vrij casual met endgame content zou omgaan. Dat endgame gebeuren konden we niet waarmaken vanwege verschillende redenen. Te weinig level 60's, te weinig keyclasses. Omdat de huidige level 60's zich begonnen te vervelen, enkele begonnen te leaven om een guild te vinden die het kon bieden en ook de guildofficers toch wel graag endgame wouden doen, zijn we totdat besluit gekomen, mede doordat alle guildofficers een beetje depressief werden van het feit dat we het niet voor elkaar kregen. Tevens speelde het effect mee dat we overhielden aan een merge die 2 weken daarvoor slecht uitpakte, we het moesten terugdraaien, dat negatief effect merkte je gewoon aan de sfeer in de guild.

Dus niet alleen voor onszelf maar ook voor onze guildies. Wij waren van mening dat ook hun recht hebben dat endgame te gaan zoeken. Daar wilden wij niet tussen gaan staan. En het blijft ook een spel natuurlijk, het is de bedoeling dat het geen verplichting is en wel fun blijft.

Ik ben van mening dat het weinig uitmaakt dat dit een RP server betreft overigens.

Vrijwel meeste guildies hadden respect en begrip voor het besluit, helaas een stuk of 10 begonnen daarna zulk gedrag te vertonen, das gewoon erg jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-09 14:43
ff een vraagje ik krijg soms een melding dat me addons teveel geheugen vreten. Kan ik dat verhogen me geheugen zonder dat ik daar last van heb ? het staat standaard op 48mb geloof ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:27:
[...]
Ons goal als guild was om een guild te maken die vrij casual met endgame content zou omgaan. Dat endgame gebeuren konden we niet waarmaken vanwege verschillende redenen. Te weinig level 60's, te weinig keyclasses. Omdat de huidige level 60's zich begonnen te vervelen, enkele begonnen te leaven om een guild te vinden die het kon bieden en ook de guildofficers toch wel graag endgame wouden doen, zijn we totdat besluit gekomen, mede doordat alle guildofficers een beetje depressief werden van het feit dat we het niet voor elkaar kregen. Tevens speelde het effect mee dat we overhielden aan een merge die 2 weken daarvoor slecht uitpakte, we het moesten terugdraaien, dat negatief effect merkte je gewoon aan de sfeer in de guild.

Dus niet alleen voor onszelf maar ook voor onze guildies. Wij waren van mening dat ook hun recht hebben dat endgame te gaan zoeken. Daar wilden wij niet tussen gaan staan. En het blijft ook een spel natuurlijk, het is de bedoeling dat het geen verplichting is en wel fun blijft.

Ik ben van mening dat het weinig uitmaakt dat dit een RP server betreft overigens.

Vrijwel meeste guildies hadden respect en begrip voor het besluit, helaas een stuk of 10 begonnen daarna zulk gedrag te vertonen, das gewoon erg jammer.
Ik veroordeelde het ook niet :)
Heb het zelf ook meegemaakt op Defias Brotherhood, zat in een soortgelijke guild (wel roleplay events, maar ooc guildchat en veel bezig met instances) en daar werdt onze guild ook vaak afgeschreven als powerlevelende non-rpers. Ook een aantal mensen die de guild verlieten wegens te weinig RP. Ik heb zelf nooit de drang tot endgame instances gehad (en geef weinig om epics)
Ben op die server gestopt omdat horde gewoon niets voor mij was, anders had ik er ook wel aan moeten geloven denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

mensen die leaven voor end game is altijd jammer maar dat blijf je houden.
Mijn guild op turalyon heeft ook altijd dat probleem gehad en nu we eindelijk mc doen komt iedereen op ons af ineens hebben we mensen teveel en een leden stop voor bijna alle classes.

We hebben dit weekeind voor het eerst majordomo (1 x er heen 2 try neer) neer gekregen en voor de 2e keer onyxia geowned.
Ook gelijk ff bij ragnaros wezen kijken ;)

Ik las trouwens dat major domo maar 30 minuten blijft staan om ragnaros te summonen en dat ragnaros maar 2 uur blijft staan. Lekker klote wij wilden op een andere dag eigenlijk ragnaros doen maar dat houdt dus in dat we dan eerst weer naar majordomo moeten (al die vervelende flamepacks weer). En 2 uur vind ik ook wel kort dan kan je maar een paar tries doen.

En hoe werkt die melt weapon van ragnaros kan toch niet zo zijn dan je per hit 10% verliest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter185
  • Laatst online: 06-03-2023

Wouter185

Skoltns.nl

MantaMania schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:38:
En hoe werkt die melt weapon van ragnaros kan toch niet zo zijn dan je per hit 10% verliest?
Hoeveel het precies is weet ik niet, alleen ik was wel dankbaar dat er a la minute een repairbot voor me werd neergezet tijdens onze eerst Ragna-try(&kill) toen ik erachter kwam dat m'n Quel'Serrar 0% dura had :) Gevecht was ik begonnen met ~40% dura.

Zorg gewoon dat je, als tank, meer dan 50% over hebt op je wapen.

Skoltns - Advies, Ontwerp, Ontwikkeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Wouter schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:45:
[...]

Hoeveel het precies is weet ik niet, alleen ik was wel dankbaar dat er a la minute een repairbot voor me werd neergezet tijdens onze eerst Ragna-try(&kill) toen ik erachter kwam dat m'n Quel'Serrar 0% dura had :) Gevecht was ik begonnen met ~40% dura.

Zorg gewoon dat je, als tank, meer dan 50% over hebt op je wapen.
oke maar tis dus niet zo dat je 50% in 1 gevecht als main tank kwijt raakt? of als melee rogue die toch wat vaker slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:28

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Afbeeldingslocatie: http://xs67.xs.to/pics/06061/blood.JPG.xs.jpg

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Mreh, net lvl 5 en al voor ninja uitgemaakt. :( Liep met m'n nieuwe warrior die trolls te killen voor een quest en zag een chest op m'n minimap naast een questitem. Kill vier trolls, pak questitem en vergeet de chest. Zie dat ding nog steeds op m'n minimap, dus ik ren terug, zie een hunter 30 meter verderop met een troll vechten en loot m'n chest.

Hunter: ninja
Ik: bull, i killed the 4 guys here myself
Hunter: and u left the chest
Ik: forgot about it, saw it on minimap
Hunter: and i was coming here to get it
Ik: wait till it respawns then
Jaakko is now being ignored.

Stelletje idioten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Laatst online: 23-08 21:37
Dat overkomt me zovaak.
Als hunter even wat dwarfs pullen en de chest vrij maken. Loopt er een andere gast rustig naar het kistje waar ik speciaal voor gekomen was. Hmprff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
barfieldmv schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:56:
Dat overkomt me zovaak.
Als hunter even wat dwarfs pullen en de chest vrij maken. Loopt er een andere gast rustig naar het kistje waar ik speciaal voor gekomen was. Hmprff
in dat soort gevallen is feign death je vriend :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
barfieldmv schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:56:
Dat overkomt me zovaak.
Mja, maar in dit geval was ik het die de mobs rond de chest gekilld had en voor ninja uitgemaakt werd. :X Was nog geen twintig meter verderop toen ik er achter kwam dat ik die chest vergeten was.

[ Voor 11% gewijzigd door Exitium op 06-02-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Niet online
Is die echt?

Enne ik weet waarvoor fireresistance nodig is hoor ;) maar ik wilde de mening van raidende gotters wel eens horen op deze actie. Naar mijn mening gimped hij zijn armor behoorlijk op deze manier. En ook van rogues en druids als die met hem in de raid zitten (natuurlijk was dit een pug, dus gaat dit voor hem niet helemaal op :) )

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier is dit topic niet voor bedoelt ;)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 06-02-2006 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:58:
[...]

in dat soort gevallen is feign death je vriend :)
maar dat krijg je pas op lvl 30 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11:54
Damn, m'n broertje is gestopt met WoW en heb vandaag z'n "stuff" gekregen. 30 healing pots, 15 mana pots, heleboel shards/essences/dust voor enchanting, speciale tiger/bat leather, 2x nexus crystal en bijna 500g. :o Hij was eerst van plan z'n gear te sharden en mij iets van 20 nexus crystals te geven, maar dat heb ik hem toch sterk afgeraden mocht ie nog een keer verder willen spelen. Kerel had full GS (op breastplate na, had ie epic ding uit ZG) en tier2 head + legs, epic quest bow, etc. Zou echt zo zonde zijn als ie dat zou sharden. Maar goed, nog 50g oid en ik heb een epic tijger voor m'n mage (heb het geld al wel maar wil niet met 20g eindigen). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:36
ff een warlock vraagje tussendoor, ik heb sinds van t weekend de skill searing pain maar dat je er nou veel aan hebt... een imolate doet nog meer aan instant damage
ik gebruik deze spell ook niet, behalve om aggro weg te trekken van healers (searing pain trekt redelijk wat aggro)

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
addictive schreef op maandag 06 februari 2006 @ 15:51:
[...]

maar dat krijg je pas op lvl 30 ;)
mja sorry :P weet niet veel van hunters alleen dat ik ze asap moet killen als ik kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
-=BoKKiE=- schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:03:
[...]

mja sorry :P weet niet veel van hunters alleen dat ik ze asap moet killen als ik kan :P
wist het ook alleen omdat ik net een hunter alt gestart was haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op maandag 06 februari 2006 @ 16:55:
[...]

ik gebruik deze spell ook niet, behalve om aggro weg te trekken van healers (searing pain trekt redelijk wat aggro)
Ik gebruik searing pain echt vaak, omdat die door mijn talents (39 punten in destruction) echt wel heel veel crit en dan ook veel pijn doet, voor relatief weinig mana, en een redelijk korte cast.

Als ik ga grinden bijvoorbeeld, void tankt, dots er op, paar keer searing pain en shard maken. Als ik na mijn dots Shadowbolts spam, dan is die mob dood nog voor ik een shard kan maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Ik gebruik searing pain echt vaak, omdat die door mijn talents (39 punten in destruction) echt wel heel veel crit en dan ook veel pijn doet, voor relatief weinig mana, en een redelijk korte cast.
Hmm, door welke talent crit deze dan zo vaak? (ik heb er op dit moment 31 in dest. 19/1/31)

Op dit moment gebruik ik vnml nightfall (procced als een gek), dus cos/corruption/eventueel immolate en dan wat bolts spammen (die gemiddled tussen de 1200 en 1900 critten op dit moment), eventueel soulfire (max crit nu 2900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blouweKip schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:09:
[...]

Hmm, door welke talent crit deze dan zo vaak? (ik heb er op dit moment 31 in dest. 19/1/31)

Op dit moment gebruik ik vnml nightfall (procced als een gek), dus cos/corruption/eventueel immolate en dan wat bolts spammen (die gemiddled tussen de 1200 en 1900 critten op dit moment), eventueel soulfire (max crit nu 2900)
Devastation + improved Searing Pain = + 15% crit, en dat merk je imo wel :)
Doe er Emberstorm bij met nog es 10% extra damage, en searing pain word echt wel heel handig :)

En mja, ik vind em veel critten, misschien heb ik geluk, of misschien let ik gewoon meer op de crits dan op de non crits :p

Ik heb trouwens niet zo'n vette gear, slechts een epic enzo, heel weinig + damage, dus zo'n hoge dmg nummertjes zijn weinig op mijn scherm terug te vinden, maar dat komt wel :p

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
m0nk schreef op maandag 06 februari 2006 @ 10:51:
INSECTS!!

Gisteren in 2 runs alles neergehaald, vanaf Luci tot en met Raggie. Best vermoeiend zo lang spelen :P Dropte echt weer onwijs veel BoE..
Wel blij met mijn Staff of Dominance :D
Wij doen tegenwoordig op zaterdag MC, van 14:00 tot 's avonds. Vorige week de 1e volledige run gedaan, 3 uur 50 minuten. Zaterdag deden we d'r 5 uur over. TRAAAAAG. Was het om 19:00 ook aardig zat. En toen nog om 20:45 een Zul raid. Ugh. Hard werken dat WoW ;)
sOid schreef op maandag 06 februari 2006 @ 13:15:
Oke, ik heb nu echt iets bizars mee gemaakt een minuut of 10 geleden. Voor een van de eerste keren op deze server heb ik een WSG potje verloren, niets bijzonders zou je denken, maar niets is minder waar. Toen ik na afloop in mijn combat log keek, zag ik dat ik met alle factions reputatie verloren had! De meeste 500 maar de undercity (ben undead) zelfs 4000! En bij de bloodsail buccaneirs (oid) 6500 ERBIJ! Echt heel erg bizar! Weet iemand hoe dit komt? Ik heb GM er al een bericht over gestuurt...
Graphical bug, niet iets om je zorgen over te maken. Rep wordt niet echt afgetrokken.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:48:
[...]

Als ik ga grinden bijvoorbeeld, void tankt, dots er op, paar keer searing pain en shard maken. Als ik na mijn dots Shadowbolts spam, dan is die mob dood nog voor ik een shard kan maken :p
Daar is een oplossing voor. Je cast je laatse SB , tijdens die 2,5 of 3 sec's druk je je Drain Soul button.
Die laat je weer los zo gauw de SB weg is. De beam van DS is veel sneller als je SB. Gevolg is dat je z'n soul draint en een fractie van een seconde later de SB erin knalt. Mod dood , jij een shard ;)
Zo doe ik het altijd , werkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 18:53:
[...]

Daar is een oplossing voor. Je cast je laatse SB , tijdens die 2,5 of 3 sec's druk je je Drain Soul button.
Die laat je weer los zo gauw de SB weg is. De beam van DS is veel sneller als je SB. Gevolg is dat je z'n soul draint en een fractie van een seconde later de SB erin knalt. Mod dood , jij een shard ;)
Zo doe ik het altijd , werkt goed :)
Zo doe ik het ook vaak, maar na een tijdje grinden word ik daar veel te lam voor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:33

Gem

Misschien is dit een rare vraag , maar is er een mogelijkheid om via een proxy (of VPN) WoW the spelen. Ik heb de laatste tijd nogal veel lag via m'n eigen connectie.

[ Voor 3% gewijzigd door Gem op 06-02-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:45:
Misschien is dit een rare vraag , maar is er een mogelijkheid om via een proxy (of VPN) WoW the spelen. Ik heb de laatste tijd nogal veel lag via m'n eigen connectie.
Als je zo wil spelen dan heb je zowieso al dubbele ping tijden, dus dat lijkt me ook niet zo'n goed plan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:33

Gem

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 19:57:
[...]

Als je zo wil spelen dan heb je zowieso al dubbele ping tijden, dus dat lijkt me ook niet zo'n goed plan.
Ik heb liever ping 300 stabiel , dan 3-5k ping met 10-30 sec lag spikes ertussen 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Gem op 06-02-2006 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, ik heb nu dus ook het spel besteld bij boll.com en ik hoop dat ik hem morgen krijg :9

Maar nu heb ik een vraag:
Bij het spel zit dus 1 maand gratis en kan ik deze maand activeren door een gamercard te gebruiken? Of kan ik alleen deze maand activeren door een credit card te gebruiken?

O ja, ik ga overgens op de server Vashj spelen en ik wordt tauren hunter.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:10
Het kan beide. Toch leuk om te zien, dat er nog steeds mensen wow kopen en dat niet alleen de hardcore mensen overblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thx, dan ga ik de gamercard kopen.

Trouwens, het verbaast mij dat het spel 1 jaar na de release slecht leverbaar is. Zo'n anderhalve week geleden ben ik in de stad gaan kijken en geen enkele winkel had hem (intertoys, bart smit, free record shop, v&d en nog een lokale gameshut) Vorige week maandag heb ik hem toen via gcshop.nl besteld, maar vandaag staat er een levertijd van 8 april!!! Toen heb ik het dus via bol.com besteld en als je voor 5 uur besteld dan heb je hem de dag erna binnen staat er :*)

Mijn broer heeft al een jaar lang wow en nu pas ga ik het ook kopen. Ik werd er nooit echt door aangetrokken maar toen ik op worldofwarcraft.com keek had ik er opeens heel veel zin in _/-\o_ Ook een paar vrienden van me gaan het spel kopen dus het wordt echt gaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Hom3r schreef op maandag 06 februari 2006 @ 07:43:
[...]

Heb je nog nooit Instance's gedaan ?

Dat is wel de manier om xp te vergaren en om een redelijke gear te krijgen !
Alleen WC :+
DinX schreef op maandag 06 februari 2006 @ 07:56:
[...]

Voor de gear geef ik je gelijk.
Maar qua XP kan er maar weinig op tegen grinden.

Van lvl 41-45 raad ik trouwens zuid / zuid-west Badlands aan. Daar heb je rock elementals zitten van 40-43. Die van rond de 40 helemaal in het zuiden (even de berg omhoog, is een klein dalletje wat je niet ziet van op de vlakte. En vlakbij dat kamp Ogres in het zuid-westen zitten die van boven de 41.

Vanaf 45 kan je dan naar Tanaris. Doe daar zoveel mogelijk ZF (brengt wel erg veel XP op tussen de 45 en 48). Tot lvl 47-48 kan je daar dan piraten gaan grinden in het oosten (zjin grnid quests bij Steemwheedle Port). Je vnidt ze als je door een klein grotje gaat vlakbij de kust.
Van 47-50 dan Thistleshrubs in het zuid-westen (vlakbij de doorgang naar Un'Goro)
Jah ik ben nu aan het grinden in Badlands. Ik grind van die coyotes nu van lvl 40 en 41, gaan snel dood. Maar ik zal die rock elementals ook eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn WoW account maar weer eens geactiveerd (echt belachelijk lang niet gespeeld) en ik zou wel weer bij een guild willen, in je eentje is er eigenlijk geen fuck aan en direct in-game contacten leggen werkt meestal niet echt lekker :). Het ding is dat ik niet zo maar bij een guild wil maar bij een guild waar ik goed bij pas.

Wat ik zoek in een guild: relaxte, volwassen mensen die het spel spelen met als hoofd doel plezier hebben met je guild members en die ook een leven hebben naast WoW. Het moet er wel allemaal engizins serieus en georganiseerd aan toe gaan en er moet wel de intentie zijn om ooit een hoge lvl character te hebben en elk stukje content uit het spel te halen. Een hechte guild waarin plezier en sociale contacten voorop staan en mensen weten hoe ze hun character moeten spelen.

Wat ik niet zoek: extreme hardcore praktijken, extreme noob praktijken, 13 yr olds, laag actieve guilds, onbetrokken members.

Als iemand bij zo'n guild zit of zo'n guild kent hoor ik het graag :)
Server en character boeit me helemaal niks omdat ik toch ga re-rollen, ik wil gewoon lekker relaxt spelen met m'n guild buddies ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

hmmm zat ff forum van oude guild te bekijken en ik vond: http://forums-en.wow-euro...2817&p=1&tmp=1#post822817 best leuk 34 dr00ds die ony doen :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 februari 2006 @ 21:30:
Ik heb gister mijn WoW account maar weer eens geactiveerd (echt belachelijk lang niet gespeeld) en ik zou wel weer bij een guild willen, in je eentje is er eigenlijk geen fuck aan en direct in-game contacten leggen werkt meestal niet echt lekker :). Het ding is dat ik niet zo maar bij een guild wil maar bij een guild waar ik goed bij pas.

Wat ik zoek in een guild: relaxte, volwassen mensen die het spel spelen met als hoofd doel plezier hebben met je guild members en die ook een leven hebben naast WoW. Het moet er wel allemaal engizins serieus en georganiseerd aan toe gaan en er moet wel de intentie zijn om ooit een hoge lvl character te hebben en elk stukje content uit het spel te halen. Een hechte guild waarin plezier en sociale contacten voorop staan en mensen weten hoe ze hun character moeten spelen.

Wat ik niet zoek: extreme hardcore praktijken, extreme noob praktijken, 13 yr olds, laag actieve guilds, onbetrokken members.

Als iemand bij zo'n guild zit of zo'n guild kent hoor ik het graag :)
Server en character boeit me helemaal niks omdat ik toch ga re-rollen, ik wil gewoon lekker relaxt spelen met m'n guild buddies ;)
Midget Powah op Shattered Hand is exact zo'n guild, mensen hebben allemaal een leven buiten wow, het raiden gebeurt op heel degelijke tijdstippen (doordeweeks 19 - 22).
Deze guild is echter 57+, maar als je wil kan je de alt en low lvl guild joinen, Midget Mini.
Laat een post achter op ons forum op www.midgetpowah.com als je geinteresseerd bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:59
guess wat net dropte in ZG :D

Afbeeldingslocatie: http://img346.imageshack.us/img346/4279/wowscrnshot0206062211407te.jpg

Uiteraard gekkenhuis in Ogri daarna;

Afbeeldingslocatie: http://img203.imageshack.us/img203/479/madness19kn.jpg

Swift Zulian Tiger

[ Voor 13% gewijzigd door Bulligan op 06-02-2006 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoH
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:43
Hooli-gan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

Swift Zulian Tiger
Laat me raden, daggerspine :D
Zag het net toen we klaar waren met mc clear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe spelers raad ik aan op Xavius te komen spelen :D
daar is iedereen nog low level!!

op www.warcraftrealms.com kan je dat mooi zien ..

morgen ga ik daar beginnen samen met 3 andere nlérs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-09 22:30
Nefarian down! Man, hij valt eigenlijk best wel mee, 0 deaths in stage 0 and 1 in stage 2...dat was ikzelf ;)

Loots:

2x Dragonstalker's Breastplate
Neltharions Tear
Prestor's Talisman of Connivery

http://www.logic1.org/nef1.jpg

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Laatst online: 16:59
EgoH schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:02:
[...]

Laat me raden, daggerspine :D
Zag het net toen we klaar waren met mc clear.
Yup, idd (staat ook in mijn sig).

Het werd steeds erger daar. Ben op een gegeven moment maar weggegaan. Begon ook enorm te laggen.

Was wel leuk dat ie regelmatig van zijn plek liep en de hele meute er achteraan ging. Dat ie dropte tijdens de raid riep onze leader het in /1. Vervolgens werd diegene die de roll won dood ge /w'd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 11:54
Leuke avond. Ebonroc neer, Flamegor neer op 2e (serieuze) try en een epic tijger voor m'n alt gekocht. :P Volgende week Chromaggus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Thijs schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:20:
Leuke avond. Ebonroc neer, Flamegor neer op 2e (serieuze) try en een epic tijger voor m'n alt gekocht. :P Volgende week Chromaggus!
Wij wat minder, komen zand tekort voor Chromaggus en moesten daarom stoppen. Ook healers was wat laag, combinatie; dodelijk :(

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
Leuke avond. Ebonroc neer, Flamegor neer op 2e (serieuze) try en een epic tijger voor m'n alt gekocht. Volgende week Chromaggus!
even een vraagje, we clearen nu mc tm majordomo zonder wipes (rag dit weekend voor t eerst hoop ik) en ik vraag me af in welke mate je dat kan vergelijken met bwl (maw: heeft het zin om een keer raz te proberen, aangezien dat me vooral een technisch moeilijk gevecht lijkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Reken sowieso op een wipe of 4 voordat je uberhaupt structuur gaat zien in het gevecht. Maar even kijken kan nooit kwaad :)

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hooli-gan schreef op maandag 06 februari 2006 @ 23:53:

[afbeelding]

[afbeelding]

Swift Zulian Tiger
Mazzelpik! Ik wil graag die Raptor hebben (als Alliance zijnde maak je daar meer indruk mee :P)
Imodium schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:05:
Nefarian down! Man, hij valt eigenlijk best wel mee, 0 deaths in stage 0 and 1 in stage 2...dat was ikzelf ;)

Loots:

2x Dragonstalker's Breastplate
Neltharions Tear
Prestor's Talisman of Connivery

http://www.logic1.org/nef1.jpg
Wie's die mooie kat daar op de voorgrond? :P

Nee man, echt blij dat die slet eindelijk neer is. Nu hopen dat op Bladefist snel die poorten opengaan, begin behoorlijk epixgeil te worden!

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:30
Deze avond voor ons Razorgore neer.. 3 avonden op gewiped tijdens fase 1, en vanavond ging hij neer... fase 2 was erg intensief voor de healers hoorde ik achteraf, maar het tanken/aggro krijgen en houden was wel makkelijk.

www.tuwguild.com staan een (klein) plaatje :)

[ Voor 11% gewijzigd door Mior op 07-02-2006 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 19:39

heuveltje

KoelkastFilosoof

MMM wij zijn gister voor het eerst tot Majordomo gekomen.
(toch niet slecht voor een samenwerking van 4 guilds in 3 maanden tijd)
Alleen dat vlot nog niet echt. we sheepen nu de 4 healers en killen dan de overige adds.
Maar de reorganisatie naar het moment dat de 4 sheepen de-sheepen is nog veels te rommelig.

Iemand nog enige tips ?

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heuveltje schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:15:
MMM wij zijn gister voor het eerst tot Majordomo gekomen.
(toch niet slecht voor een samenwerking van 4 guilds in 3 maanden tijd)
Alleen dat vlot nog niet echt. we sheepen nu de 4 healers en killen dan de overige adds.
Maar de reorganisatie naar het moment dat de 4 sheepen de-sheepen is nog veels te rommelig.

Iemand nog enige tips ?
probeer deze tactiek eens:

sheep 4 healers, 3 adds tanken. 1 add wordt getankt door mt 2 en vol dps. Vervolgens put een hunter een healer, die wordt weer getankt door mt 2 en weer vol dps. Dan weer een sheep pullen, etc, etc. Na de laatste healer (die dus automatisch unsheept :P )ga je gewoon de rest van de 3 overgebleven adds af. Is veel gemakkelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img82.imageshack.us/img82/8416/wowscrnshot0206061554359bh.jpg

Werd vanmiddag in guild chat gelinked. Iemand een idee waar hij vandaan komt?

Dit is geen photoshop als iemand hem gelinked wilt hebben, ik heb hem in mn lootlink staan

Magicmasta/majixius

Deathwing horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 02:42:
[afbeelding]

Dit is geen photoshop als iemand hem gelinked wilt hebben, ik heb hem in mn lootlink staan

Magicmasta/majixius

Deathwing horde
staat ook al een hele tijd in mijn lootlink, geen idee hoe ik eraan gekomen ben

vandaag 2 instances gedaan; Uldaman en Zul'Farrak. Heb nu dus ook carrot on a stick. Ook nog gelvl't naar 45, dus begint op te schieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
[afbeelding]

Magicmasta/majixius

Deathwing horde
Garr en Geddon droppen elk een binding of the windseeker
daarmee kan je een quest beginnen, wat je nodig hebt is veel elementium, veel Arcanite en een raidgroep om vervolgens Prince Thunderaan in Silithius om te leggen

als dat klaar is, loop je weg met het beste tankzwaard van dit moment en het zwaard waarmee swordrogues nog steeds de meeste sustained damage doen :)

bindings van garr en geddon zijn bop :)

http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7786

deze qustchain, eerst MC bindings halen dan BWL voor elementium

[ Voor 10% gewijzigd door Bokkie op 07-02-2006 07:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 07:24:
[...]

Garr en Geddon droppen elk een binding of the windseeker
daarmee kan je een quest beginnen, wat je nodig hebt is veel elementium, veel Arcanite en een raidgroep om vervolgens Prince Thunderaan in Silithius om te leggen

als dat klaar is, loop je weg met het beste tankzwaard van dit moment en het zwaard waarmee swordrogues nog steeds de meeste sustained damage doen :)

bindings van garr en geddon zijn bop :)

http://wow.allakhazam.com/db/quest.html?wquest=7786

deze qustchain, eerst MC bindings halen dan BWL de rest van de quest
Het gaat over het feit dat er 'of arcane wrath' achter staat denk ik, dat is normaal niet zo met thunderfury ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 10-09 19:36

DinX

Motormuis

Dropt er me gisteren deze op lvl 50

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=11736

Ik hem voor 125g start / 150 buyout op de AH gezet. En daarna massa's whispers van (70g, 80g, now way more then 100g).
Deze nacht is hij de deur uitgegaan met buyout :D

Erg leuk als je op lvl 51 ineens 150g binnen krijgt. En dan nog eens 15g voor een +15 (of +20, weet niet meer) arcane resistance ring. 8 stacks runecloth...

* DinX begint lvl 50+ grinding best leuk te vinden :p

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximize
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
er is geloof ik een of andere mod (of gewoon lootlink?) waarmee je fake linkjes kunt maken..
was eerst nog wel grappig maar nu staat mn halve lootlink vol met dingen als Traveler's Backpack of Critical Strike :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag was het eindelijk zo ver;

Een volle netherwind set! :)

Afbeeldingslocatie: http://agony.eu.org/wow/jess_full_netherwind_small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:15

Ryceck

Constants and Variables

blouweKip schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:34:
[...]

even een vraagje, we clearen nu mc tm majordomo zonder wipes (rag dit weekend voor t eerst hoop ik) en ik vraag me af in welke mate je dat kan vergelijken met bwl (maw: heeft het zin om een keer raz te proberen, aangezien dat me vooral een technisch moeilijk gevecht lijkt)
Je zal toch verder moeten en na MC is BWL de beste weg zeg maar :P
Iig is Razor de eerste 3-4 avonden pure chaos, daarna begin je de structuur te zien en dan moet je nog maar hopen dat iedereen dat ziet. Reken maar gerust op een weekje of 3-4 gezellig wipen daar :)
(tenzij je de guides van internet aftrekt, ze uit je kop leert en iedereen volgens de guides laat werken, dan kan je er 2 weken vanaf halen gok ik)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus een goed probleem om te kunnen WoWen op mijn laptop (Asus A6va) terwijl ik op mijn normale pc geen enkele last heb. Als ik op mijn laptop aan het WoWen ben gebeurd het heel vaak dat WoW bevriesd. Hoewel ik nog wel kan lopen met mijn char staat de rest van mijn omgeving stil. Najah, het lijkt alsof ik loop, maar in werkelijkheid is dit niet zo. Na 5-10 seconde kan ik weer gewoon verder spelen. Dit is natuurlijk zeer irritant als je net in een gevecht zit met een mob. Binnen 10seconde kan ik namelijk dood gaan. Als ik WoW aan het spelen ben met de laptop dan speel ik altijd op de Wireless Lan, misschien dat dit een probleem is.. maar dat zou in principe niet mogen.

Specs Laptop:

IntelR PentiumR M processor 700 Sequence
Microsoft® Windows® XP Professional,
15"/15.4" XGA / WXGA (Color Shine)
ATI Mobility™ Radeon™ X700 128MB
1024MB 533MHz
802.11b/g, a/b/g
1x 1.3M/0.35M Pixel built-in webcam, 1x SPDIF, 1x TV-Out, 1x Card Reader, Bluetooth™(optional)
354 x 284 x 35mm, 2.8Kg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
blouweKip schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 00:34:
Je kunt 't proberen, maar het is IMHO toch wel een heel stuk moeilijker dan MC. Razorgore is kwa moeilijkheidsgraad te vergelijken met Ragnaros kwa coordinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:44:
[...]

Je kunt 't proberen, maar het is IMHO toch wel een heel stuk moeilijker dan MC. Razorgore is kwa moeilijkheidsgraad te vergelijken met Ragnaros kwa coordinatie.
Ben ik niet met je eens, Razorgore is in mijn ogen georganiseerde chaos, bij Ragnaros is alles veel overzichtelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, razor is lastig maar stelt veel minder eisen aan je gear dan bv ragnaros. Blackraven bv heeft tegelijkertijd ragnaros en razor pogingen gedaan en ze lagen binnen 2 weken van elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Gisteren met 3 x met 30+ man in de ei-loze fase gekomen bij razorgore. Alleen jammer dat de healers elke keer dood waren of dat er maar 1 tank overbleef. Razorgore op 34% is de beste try tot nu toe. Aggro management en healen was erg moeilijk.

Alles met DPS methode. Rammen ftw !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je dit programma gebruikt is dat cheaten? >>> http://ui.worldofwar.net/ui.php?id=277

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

ImdaMned schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:57:
Alles met DPS methode. Rammen ftw !
Doen wij ook bij Razorgore, Rogues pakken alle Orc's op en tanken die goed als het gaat (zijn ook 4 rogues die dus OT zijn in het MT overzicht) de rest van de party assist ons en DPS zo alle targets neer. Alleen de dragonkins worden gekite door de warriors :)

Laatste tijd weinig doden in Phase1, soms gaat overgang naar Phase2 wat lastig omdat Razorgore zo verrektste snel is na zn Mind Control :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DinX
  • Laatst online: 10-09 19:36

DinX

Motormuis

Nee, 99.9% van de addons op die site zijn gewoon legaal. Zolang addons maar die .xml en .loc files enzo gebruiken is alles in orde.
Het enige wat eigenlijk verboden is zijn addons die communiceren met buitenaf (al denk ik niet dat dat kan), externe programma's die communiceren met je WoW of addons die dnigen automatiseren (vroeger bijvoorbeeld decursive van CTRA, tegenwoordig is die manueel met 1 knop ipv volautomatisch bvb).

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:47
Je kan dus mods adden in het spel.
Is er toevallig ook een mod die alle venstertjes drag&drop-able maken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:39:
Ik heb dus een goed probleem om te kunnen WoWen op mijn laptop (Asus A6va) terwijl ik op mijn normale pc geen enkele last heb. Als ik op mijn laptop aan het WoWen ben gebeurd het heel vaak dat WoW bevriesd. Hoewel ik nog wel kan lopen met mijn char staat de rest van mijn omgeving stil. Najah, het lijkt alsof ik loop, maar in werkelijkheid is dit niet zo. Na 5-10 seconde kan ik weer gewoon verder spelen. Dit is natuurlijk zeer irritant als je net in een gevecht zit met een mob. Binnen 10seconde kan ik namelijk dood gaan. Als ik WoW aan het spelen ben met de laptop dan speel ik altijd op de Wireless Lan, misschien dat dit een probleem is.. maar dat zou in principe niet mogen.

Specs Laptop:

IntelR PentiumR M processor 700 Sequence
Microsoft® Windows® XP Professional,
15"/15.4" XGA / WXGA (Color Shine)
ATI Mobility™ Radeon™ X700 128MB
1024MB 533MHz
802.11b/g, a/b/g
1x 1.3M/0.35M Pixel built-in webcam, 1x SPDIF, 1x TV-Out, 1x Card Reader, Bluetooth™(optional)
354 x 284 x 35mm, 2.8Kg
Das gewoon lag.. probeer het eens met een vaste lijn ipv draadloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:03:
Je kan dus mods adden in het spel.
Ja bij je Character selectscreen staat onderin addons !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-09 18:42

luppien

All u have R Belong To Me

[afbeelding]

Magicmasta/majixius

Deathwing horde
;o magicmastaaaaah!

Volgens mij kan fakelinken btw niet meer sinds patch 1.9, ik denk zelf dat het mischien iets te maken heeft met die oude bug waarmee tf te krijgen was zonder quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hom3r schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:06:
[...]

Ja bij je Character selectscreen staat onderin addons !
En daar staat dan gewoon een rijtje waar ik uit kan kiezen?
Ik ga er vanavond ff naar kijken.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:08:
[...]

En daar staat dan gewoon een rijtje waar ik uit kan kiezen?
Ik ga er vanavond ff naar kijken.
Nee, de mods die je installeert staan daar.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Oh, ok

Dan mij vraag nog een keer dan:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Rakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:15:
Oh, ok

Op alle UI sites zit een zoekfunctie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:15:
Oh, ok

Ct mod http://www.wowguru.com/ui/42/complete.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag heeft iemand toevallig de patch notes van 1.10
of zijn deze nog nergens beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:27:
Vraag heeft iemand toevallig de patch notes van 1.10
of zijn deze nog nergens beschikbaar
Zijn nog niet beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
  • Laatst online: 24-03 20:39
Gisteren avond bij de Twin Emperors gekomen in AQ na zeker 8 keer gewhiped te zijn op de trash mobs. Juist ja, trash mobs, de moeilijkste die we tot nu toe tegen zijn gekomen. Het leuke van de mobs is dat ze elke keer een andere ability hebben. Word je de ene keer door 2k shadowbolts geraakt, de volgende keer kan het een plague zijn die crit voor 1700 nature dmg. Erg leuk om onder de knie te krijgen, want als je ze eenmaal doorhebt gaan ze snel down.

De Twin Emperors is een gevecht zoals geen ander. We hebben 3 pogingen gedaan(het was al laat) en zijn niet verder gekomen dan 95% waarna ze weer volledig vol healde en wij whipte natuurlijk.

Zodra de gates van AQ open zijn op je server staat je een hele coole instance te wachten :)
Sommige bosses zijn te makkelijk voor woorden, en weer andere lijken op het eerste gezicht compleet onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke mods gebruiken jullie dan en welke mods raden jullie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:54:
• cosmos met de helft van de mods uitgeschakeld. Dit omdat ik te lui ben om al die mods los te downloaden :P
• Enchantrix om mij een idee te geven of ik iets wel of niet zal disenchanten.
• Auctioneer om de AH prijzen te scannen
• Informant, geeft informatie weer, zoals vendor sell/buy price, reagent info.
• CT_Raid, onmisbaar als je gaat raiden
• En decursive natuurlijk ^^ Om meteen te zien of er iemand in mijn party/raid gecursed/poisened enz is, en met 1 knop het te curen :)

[ Voor 12% gewijzigd door Chester op 07-02-2006 11:00 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
luppien schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:07:
[...];o magicmastaaaaah!

Volgens mij kan fakelinken btw niet meer sinds patch 1.9, ik denk zelf dat het mischien iets te maken heeft met die oude bug waarmee tf te krijgen was zonder quest?
Kan nog wel mbv lootlink. Mensen creeren willekeurige items dmv de bug in deze mod/item link optie
van WoW.

Heb idd alle varianten van thunderfury al voorbij zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:46:
Gisteren avond bij de Twin Emperors gekomen in AQ na zeker 8 keer gewhiped te zijn op de trash mobs. Juist ja, trash mobs, de moeilijkste die we tot nu toe tegen zijn gekomen. Het leuke van de mobs is dat ze elke keer een andere ability hebben. Word je de ene keer door 2k shadowbolts geraakt, de volgende keer kan het een plague zijn die crit voor 1700 nature dmg. Erg leuk om onder de knie te krijgen, want als je ze eenmaal doorhebt gaan ze snel down.

De Twin Emperors is een gevecht zoals geen ander. We hebben 3 pogingen gedaan(het was al laat) en zijn niet verder gekomen dan 95% waarna ze weer volledig vol healde en wij whipte natuurlijk.

Zodra de gates van AQ open zijn op je server staat je een hele coole instance te wachten :)
Sommige bosses zijn te makkelijk voor woorden, en weer andere lijken op het eerste gezicht compleet onmogelijk.
*Jaloerse blik*

Wij zijn maar een competitie gestart om het farmen onder de knie te krijgen, want met maar 4 high-end guilds op een med-pop transfer server kom je niet zo ver anders ;/ Toch mooi binnen 3 weken van 20% naar 45% gegaan voordat de auto turnins gestart zijn, nu is het vooral zaak de laagste resources even op peil te brengen zodat alles een beetje gelijkwaardig binnendruppelt.

Vind het erg jammer dat de Gates op deze manier geregeld zijn. We hadden nb als een van de eerste servers in Europa de Sceptre al klaar :(

Wel feli hoor, kan niet wachten totdat wij de Gates openkrijgen. Als ik het zo lees qua moeilijkheidsgraagd branden we er vast snel doorheen (C'thun al in phase 2 in de US!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hom3r schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:05:
[...]

Das gewoon lag.. probeer het eens met een vaste lijn ipv draadloos
Zou het echt lag zijn? Een vaste lijn proberen is niet echt een optie eigenlijk, aangezien ik thuis op de bank aan het WoWen ben en daar ligt geen kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:09:
[...]

*Jaloerse blik*

Wij zijn maar een competitie gestart om het farmen onder de knie te krijgen, want met maar 4 high-end guilds op een med-pop transfer server kom je niet zo ver anders ;/ Toch mooi binnen 3 weken van 20% naar 45% gegaan voordat de auto turnins gestart zijn, nu is het vooral zaak de laagste resources even op peil te brengen zodat alles een beetje gelijkwaardig binnendruppelt.

Vind het erg jammer dat de Gates op deze manier geregeld zijn. We hadden nb als een van de eerste servers in Europa de Sceptre al klaar :(

Wel feli hoor, kan niet wachten totdat wij de Gates openkrijgen. Als ik het zo lees qua moeilijkheidsgraagd branden we er vast snel doorheen (C'thun al in phase 2 in de US!).
Onze server was een low pop server voordat de gates open gingen. Nu medium omdat veel mensen rerollen op magtheridon(ten tijde van de gate opening was hij Full). Nihilum(horde guild) heeft op onze server ook Stage 2 van C'Thun bereikt, een 2 tal alliance guilds staat voor C'Thun en 6 andere staan voor de Twin Emperors. Dus aan PVE vooruitgang op onze PVP 8)7 server geen tekort.
Reden waarom Magtheridon zo snel gaat is omdat het een migratie server was. Beste guilds van Shadowmoon en Burning Legion zijn een aantal maanden terug naar deze server getransferd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja wij kregen de Grieken en Italianen van Shattered Hand en Crushridge :( Het zal wel een attitude probleem zijn met ze want voordat wij die competitie organiseerden gebeurde er geen klap, behalve dat gek genoeg de prijzen voor resources ineens verdriedubbelden. Algemene commentaar/geblaat van "Ach ze gaan toch vanzelf wel open over 2 weken" (hallo 3 maanden maar dat geloofden ze niet) en "Ach het is toch maar end-game raider gedoe" (hallo 20 man instance gelijk aan Zul'Gurub wat elk klootjesvolk guild op de server nog kan runnen).

We hadden de Sceptre dus in de eerste week al klaar en dat duurde alleen nog zo lang omdat de guild met de Champion locked out was op BWL. 3 Enorm strak georganiseerde guilds op Alliance kant (the Alterac Deviants, Loot Hunters Inc en The Fuzz en 3 bij Horde (Affliction, Malediction en Horizons) maar de rest is een beetje van dat casual spul. Meteen netjes georganiseerd dat tAD de Champion kreeg, zij zijn immers de grootste PvE freaks op de server, iedereen naast elkaar carapaces farmen en we hebben ook geholpen met alle raidbosses. Dat was wel een erg leuke ervaring, dus ik vond het wederom erg jammer dat het meer afhing van als een idioot 4 miljoen resources farmen dan daadwerkelijke skill.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2006 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nimmolon schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:46:

hah dus jij zit in penalized :+
ik ben iwubjoe van Khadgars Rage }:O

de emperors zijn inderdaad leuk maar toch vrij eenvoudig als je het door hebt, wacht maar tot je C'Thun / Ouro tegenkomt of de trash met de Nullify ability :D:D:D

das pas echt huilen :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Bij ons is het een combinatie van skandinaviers, engelsen en nederlands. Ik denk de beste combo als je veel activiteit op je server wil hebben ;) En ondanks dat we 2de waren(4de world wide) met het openen van de AQ gates hebben we het goed gedaan. De laatste dag in een poging om nog eerste te worden is er door de alliance guilds 11% van de war effort gefarmed. De hele dag door 50+ man in ragefire chasm en scarlet monastary om het laatste beetje linnen en silk te farmen. Was echt een enorm cool gezicht om in IF continue door zo'n 30 man bandages te zien maken ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:46:
Ben ik niet met je eens, Razorgore is in mijn ogen georganiseerde chaos, bij Ragnaros is alles veel overzichtelijker.
Ik zeg niet dat het hetzelfde is. Het gaat er om dat als je ragnaros niet kunt, je waarschijnlijk ook grote problemen hebt met razorgore. Voordeel van Razorgore is wel weer dat als je 'em eenmaal doorhebt, het steeds beter gaat. Vael blijft daarentegen behoorlijk random. Je kunt 't altijd proberen natuurlijk maar als je erg vaak wipet op een boss raken mensen gedemotiveerd.
ImdaMned schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 09:57:
Gisteren met 3 x met 30+ man in de ei-loze fase gekomen bij razorgore. Alleen jammer dat de healers elke keer dood waren of dat er maar 1 tank overbleef. Razorgore op 34% is de beste try tot nu toe. Aggro management en healen was erg moeilijk.
Groot probleem met razorgore is crowd control. Alle dragons moeten gekite of gesleeped worden. Losse dragons meppen gegarandeerd je healers aan stukken. Geen fade cooldown = dooeie priest :)
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:29:
We hadden de Sceptre dus in de eerste week al klaar en dat duurde alleen nog zo lang omdat de guild met de Champion locked out was op BWL. 3 Enorm strak georganiseerde guilds op Alliance kant (the Alterac Deviants, Loot Hunters Inc en The Fuzz en 3 bij Horde (Affliction, Malediction en Horizons) maar de rest is een beetje van dat casual spul. Meteen netjes georganiseerd dat tAD de Champion kreeg, zij zijn immers de grootste PvE freaks op de server, iedereen naast elkaar carapaces farmen en we hebben ook geholpen met alle raidbosses. Dat was wel een erg leuke ervaring, dus ik vond het wederom erg jammer dat het meer afhing van als een idioot 4 miljoen resources farmen dan daadwerkelijke skill.
Wij zijn ook de grootste raid alliance (HFC) gaan helpen met scales enzo, daarnaast heeft een grote raidguild een contest voor de turnins georganiseerd. Probleem alleen is dat de Horde side op AD gewoon compleet achterloopt, en we dus alsnog op 't ticken van die resources zitten te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wij farmen Stockades voor wool, das ook erg leuk om als Horde Stormwind binnen te raggen. Al die lowbies schikken zich een hoedje ;p

En lvl 20 wolfjes farmen voor de Lean Wolf steaks, even verzamelen met mount en dan AE-en die hap :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimmolon
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:36:
[...]

hah dus jij zit in penalized :+
ik ben iwubjoe van Khadgars Rage }:O

de emperors zijn inderdaad leuk maar toch vrij eenvoudig als je het door hebt, wacht maar tot je C'Thun / Ouro tegenkomt of de trash met de Nullify ability :D:D:D

das pas echt huilen :<
Wel hekelig dat Skin of the Sandworm dropt van Ouro(hoogst waarschijnlijk). Item wat ik nodig ga hebben voor mijn Avenger's Breastplate en Crown en dan is die boss nu nog bijna impossible om te killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hom3r
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:39:
Ja wij farmen Stockades voor wool, das ook erg leuk om als Horde Stormwind binnen te raggen. Al die lowbies schikken zich een hoedje ;p

En lvl 20 wolfjes farmen voor de Lean Wolf steaks, even verzamelen met mount en dan AE-en die hap :)
Bah wat gemeen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:54:
Nurfed UI, gebruik ik alleen coremod van, gatherer etc sloop ik eruit
Scrolling Combat Text
Weaponstances
CT Raid
CT Boss
CT Mail Mod
Telo's Mob Health
Telo's Simple Selfcast
Titan Panel
Titan Panel Honor+

Macro: zelfgebakken macro die naar battlestance switched als berserker stance actief is of precies andersom. Zodoende switch ik met duimknop tussen berserker en battle stances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Chester schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 10:56:
• Informant, geeft informatie weer, zoals vendor sell/buy price, reagent info.
Klinkt interesant, auctioneer kon dit ook alleen vondt het een vervelende mod die ik verder nooti gebruikte behalve vendor sell price.

Ik kan Informant alleen niet op Curse-gaming of ui.worldofwar vinden, linkje kkthnxbai :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:07
Hydra schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 11:39:
[...]
[...]

Groot probleem met razorgore is crowd control. Alle dragons moeten gekite of gesleeped worden. Losse dragons meppen gegarandeerd je healers aan stukken. Geen fade cooldown = dooeie priest :)
Dode hunter in het begin is idd bij al snel een dode raid. Als er 1/2 healers meer overblijven dan gaat het wel lukken, volgende keer gaat ie imo down.

zou wel tijd worden ffs : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om als europeaan op een usa server te spelen? zoja, hoe? :)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.