Toon posts:

Casemod dag 2001!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 680 views sinds 30-01-2008

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Op maandag 22 januari 2001 01:13 schreef Knakker het volgende:
Bob Ross ligt inmiddels tussen 6 plankjes een meter onder het aardoppervlak.
Misschien kan je zijn kist ook wel modden, volgens mij heeft niemand het nog met een lijkenkist gedaan >:)

UNOX, the worst operating system

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

lol.. een fannetje hier... raampie daar... Waterkoeling? :+

wat een onzin |:(

hehe

Verwijderd

Topicstarter
8-)

Je moet toch wat, maar ik wil dan wel bedrijven bellen, maar bedrijven als Ned Cool enzo?
Nog andere bedrijven die jullie graag zouden willen zien dan?

Verwijderd

Lijkt me lache met zijn alle in de Jaarbeurs ofzo in een kassie zagen en verven

Verwijderd

Lijkt me erg interresant, ook voor de wat minder handige mensen onder ons.. de een kan iets nou eenmaal beter als de ander..
Met de organisatie wil ik best een steentje bijdragen.. Dus DrLiter.. als je hulp nodig hebt hoor ik het van je..

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
Halloa dat ik dit nu pas zie man, :)
wij van www.digifiel.com willen best meehelpen en een HOOP info er over op onze site zetten enz... over sponsoring moet je nie komen bij ons LOL want die site doen we ook maar voor de Fun bijhouden ;)

Ik zou zeggen meel of icq me even als ik wat kan doen voor jullie

Groeten, johan
icq nummer staat hier boven ergens
johan@digifiel.com

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Hey diegene die het willen organizeren ik heb wel intresse om te helpen ik heb ook veel goede ideen en veel ervaring met Lan-party's organizeren

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
digifiel, heb je nog hulp nodig met die site, als co-webmaster.

ik bedoel, jullie site is nog niet zo heel erg af he :?

veel dingen under construction ofzo.
ik wil wel helpen.
daanevers@hotmail.com

Verwijderd

kijk Pc bedrijfen zijn wel te regelen

maar vraag ook een Formido en/of een karwei om er te staan met huren/kopen gereedschap materiaal zoals plexiglas

vraag Oc-shoop en casceet als we een grote dag organizeren komen sponsors vanzelf hoe groter iets is hoe meer publicietijd dus meer intresse voor sponsors

Mzzllss

Contact me ff Dr.Liter

• Badger
  • Laatst online: 01-09-2025
Je kan hiermee ook op de HCC dagen gaan staan...:)

Verwijderd

jah dat kan we houden op de casemod dag een contest en de 3 mooiste kasten worden tentoongesteld op de HCC dagen zoiets ofzo

• d33n
ik heb niet de hele thread gelezen (ben lui)
maar we moeten een locatie hebben.

pas als je die locatie hebt, en je weet wat het kost kan je uit gaan rekenen hoeveel geld je moet vragen bij sponsors, geld voor kraampjes, entree geld.

Verwijderd

Hogeschool utrecht ???

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Hmmzz.. we hebben zowiezo al een stuk of 4á5 mensen die mee willen helpen in de organisatie....

Ik denk dat we eens bij elkaar moeten komen met ICQ chat of IRC ofzo... Dan kunnen we onze ideeën eens bij elkaar leggen en dan eens wat aantekeningen maken over wat we precies willen en hoegroot... mogelijke lokaties... etc. Op deze manier kan je ook aleen beetje voorbereid op bedrijven cq sponsorsafstappen.....

Verwijderd

is goed ik zou het leuk vinden als ik bij de groep organizatie hoo ik denk dat ik een goed deel kan zijn van de organizatie

mzls ik ga slapen

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 24 februari 2001 11:15 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
kijk Pc bedrijfen zijn wel te regelen

maar vraag ook een Formido en/of een karwei om er te staan met huren/kopen gereedschap materiaal zoals plexiglas

vraag Oc-shoop en casceet als we een grote dag organizeren komen sponsors vanzelf hoe groter iets is hoe meer publicietijd dus meer intresse voor sponsors
hoe meer hoe beter wil je dus zeggen gevolg we creeren een eigen soort van hccdagen, want de verf moet kunnen drogen.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

nou nee want je ka nzelf een maximum bepalen de HCC dagen zijn hier niet mee te vergelijken maar ik wil er aleen maar me zeggen een groot evenement waar veel mensen komen is kwa sponsors aantrekelijker dan een klein iets

• d33n
ja, maar ik zou klein beginnen en groot gaan worden.

dus bevoorbeeld eerst in een klein halletje met zon 50 man....daarna misschien wat groter 100 man...

daarna 150 man, en we zien wel hoeveel er uiteindelijk komen

ik bedoel, het is een beetje lullig als je een vet dure en grote zaal hebt, veel sponsors, die daar allemaal staan.
en er komt dan net 20 man binnen die dan 3 uurtjes aan zn kast gaan staan te dremelen en weer gaan....

Verwijderd

yup daarom maak je eerst een meber list een halfjaar vantevoren of er animo is zie je dat er animo is reserveer je een zaal

Btw ik heb een IRC kanaal geopend

server = irc.sorcery.net
kanaal = #casemoddag

ik zie jullie allemaal daar mzls

Verwijderd

ik wil ook best participeren in organistaie.. heb nog wel contact met die badges levernacier.. misschien een extra partij SE laten maken *D "met orde back alleen te verkegen op tweakmodweelend" (of zoiets...) Mijn pa heeft een zaak in machines / gereedschappen en zo.. (ijzerwaren e.d.) misschien valt er wel iets te regelen met dremel / gatenzagen / handvatten weet ik veel .. dat soort dingen .
't is maar een idee .. heb het nog niet met 'm over gehad.. en plexiglas ken je gewoon kopen, en wat je over hebt terugbrengen toch ?? en zo'n figuurzaag machine kan ook wel handig wezen :9 ... pa .. ?? hehe

keep me informed.... uiteraard zal er wel een vast bedrag(je) entree moeten worden betaald en de materialen die men aanschaft, maar da's nogal logisch. Ik kan wel eens naar display electronica fietsen hier in e-hoven .. zij hebben sunon's en past in assortiment net als schakelaars, krimkous, blauwe leds, molex stekkertjes enzo.....

wow man.. dit moet doorgaan :) :) :)

Verwijderd

http://casemoddag.cjb.net/ Casemoddag Ga allemaal naar dat url en vote verdere info op de site

Verwijderd

2e poll doet ut niet en zou eigenlijk zo'n vierkant check vakje moeten zijn ...

verders goed idee !!!!
ik denk dat gereedschap te leen / huur moet zijn .. (of zeg 1/2 machines gekocht door de crew .. en dan onderverhuren) .. voldoende materiaal voorhanden is een 1-ste vereiste!
wat over is moet terug kunnen, onmogelijk dat alles precies uitkomt..

/me is enthousiast... :)

Verwijderd

poll doet het weer

Verwijderd

Mja lijk me echtwel cool :) En ook nog tweakers van hier ontmoeten! Wat wil je nog meer... (naja... :P)

Verwijderd

Gaaf idee!
K zal er ook zeker zijn. 8-)

Het valt met trouwens tegen dat er nog geen modje of zo heeft gereageerd...

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Idd... Heb ook al een nieuwsposting gedaan op de frontpage van t.net net maar ik denk nie dat die doorkomt.. :(

Afwachten maar.. we zijn er in iedergeval druk mee bezig

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Het verkopen van gereedschap is een goed idee, maar ik denk dat het ook zeer gewenst is om een grote stand neer te zetten met een aantal wat ervarener tweakers die het gereedschap hebben.
Als je per bewerking kan laten betalen, beetje redelijk houden, bijv. 5 piek voor een 80mm blowhole of zo, zal daar ook zeker veel interesse voor zijn verwacht ik. Moet je alleen het risico een beetj indekken voor beschadigingen enzo. Mensen het zelf laten uitvoeren, en zelf advies geven bijv.

Zelfde geldt eigenlijk voor overklokken. Een stand neerzetten met wat demo-systemen met mensen die advies geven over instellingen en koel-opsstellingen e.d. Als je daar ook iets van 2,50 voor consult voor rekent is dat ook goed te doen.

Op deze manier kan je extra fondsen creeren voor de zaalhuur e.d. tegen fatsoenlijke prijzen, en het is ook voldoende om de mensen die hun spullen ter beschikking stellen een redelijke vergoeding te kunnen geven.

Weet niet of zoiets al voorgesteld is. Ben te lui om de hele thread te lezen :D

Verwijderd

ja kewl ik kom ook wel samen met marble :)

Verwijderd

heb me ingeschreven :)(of zoiets)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Tis geen inschrijving.... tis meer om te kijken of er echt genoeg animo voor is .... en om al een beetje te bekijken wat en hoeveel er nodig is... etc.

Verwijderd

Dan wel van die 'workshops' :P

Neem ik mij kassie mee en leen ik daar een dremel om hem een raampie te geven ;)

Verwijderd

Ook ik heb mijn mening gegeven, en kom ook, mits het een beetje in de buurt is.

• d33n
is die poll nu zo traag, of is het chello (of beiden :P)

edit:

en wat als ik daar wil casemodden EN overclocken

Verwijderd

daar heb ik ook last van ;)
ik wil overclocken modden en kopen :?

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Dan stem je voor die poll toch gewoon even 2 keer? ;)

Verwijderd

de poll is niet traag :)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

[Update] Potentiele locatie: Hogeschool Utrecht,

Lanparty potentieel ALLEEN s'nachts [/update]

Verwijderd

ja en dan snachts met je gare kop een gat op de verkeerde plaats boren :)

Verwijderd

stome vraag misschien : maar is er al een echte organistaie crew ?? of denkt iedereen gewoon een beetje mee zo ...

HvU lijt me vrij chill :)
ff linken aan T1 en trekken *D

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Er is idd al een "crew".... Dat s'nachts met je duffe kop een gat op een verkeerde plek zagen gebeurd niet... het word waarschijnlijk een weekend... za + zo... s'avonds gaat het over in een lanparty (er word dan dus niet gemod) en de volgende dag gaat het modden gewoon weer verder...

Maaruh... dat er al een "crew" is betekent niet dat alle hulp nu word afgewezen... Heb je zin om mee te helpen dan kan dat.... alle hulp is welkom

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 13:45 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
http://casemoddag.cjb.net/ Casemoddag Ga allemaal naar dat url en vote verdere info op de site
Laaste POLL mist wel het belangrijkste, vind ik.
Als je dan toch dingen wilt gaan (ver)kopen, waarom staan er dan geen KASTEN bij :?:?
Lijkt me nou echt bij een CASEMODDAG horen :)

Ik heb namelijk een aantal Antec kasten gekocht en mocht ik die nog niet allemaal verkocht hebben zou ik die op de casemoddag kunnen verkopen.
Dit alleen als jullie dit op prijs stellen natuurlijk. :?:?

[topic=130795]

Verwijderd

jah maar we hebben idd niet alles want er kon niet meer op :)

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 26 februari 2001 11:21 schreef trictrac het volgende:
[Update] Potentiele locatie: Hogeschool Utrecht,

Lanparty potentieel ALLEEN s'nachts [/update]
beter!!! avonds modden, snachts kwaaken >:)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

het lijkt me goed idee als de oc-shop komt opdagen op die dag, die hebben erg veel van die dingen die de mensen zouden willen hebben, like me ;)
zoals zo een addtronics case ofzo :P

Verwijderd

rustig hou de topic maar omhoog en wij zorgen voor de rest :)

Verwijderd

naja.. mag ik alsjeblief bij de crew ?? lijkt me vrij vetjes en heb er ook nog wel even de tijd voor eigenlijk.... wie is eigenlijk de crew ??

dit moet wel doorgaan ... ik wil wel graag weten wat er al is gedaan / afgesproken / geinventariseerd enzo ... snap je ..

• d33n
ja, wie is "de crew"
je weet het niet he :)

Verwijderd

weh .. ja wil ik weten !;)

nog ff een ideetje : voor min.300 piek spullen bij conrad halen (zoals die temp. doc., leon line , neon licht, kabelclips etc... als je die vatalogus doorleest veel leuke dingen.
zichttermijn van 10 dagen : wat we over hebben gewoon weer terugrbrengen !

damn .. ik schijf al we ... ik spreek voor m'n beurt... ... crew ?? ;)

• d33n
jij kan vast wel een standje huren bij "de crew".
Dan kan je alles doen wat je wil :D

• EsCo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:42
Ziet er naar uit dat casemoddag.cjb.net wel ff een design en vooral een LOGO kan gebruiken. Mail me ff op ludo@ludohaveman.com als je interesse in een logo hebt dan kan ik misschien een proeflogo voor jullie maken...organisatie?!!!

Verder: PHAT INITIATIEF!!! :9~

de Internet Jongens BV - Noeste webwerkers

• Grrrrrene
  • Niet online
Ik heb onderhand al een hoop ervaring met casemods (4x 120mm sunon fans + gaten) en waterkoeling (zie signature)... Mag ik meehelpen :)

Ik hoor wel of dit door gaat of niet, ik hoop van wel...

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Treb
  • Niet online
Op maandag 26 februari 2001 23:50 schreef L@P het volgende:
weh .. ja wil ik weten !;)

nog ff een ideetje : voor min.300 piek spullen bij conrad halen (zoals die temp. doc., leon line , neon licht, kabelclips etc... als je die vatalogus doorleest veel leuke dingen.
zichttermijn van 10 dagen : wat we over hebben gewoon weer terugrbrengen !

damn .. ik schijf al we ... ik spreek voor m'n beurt... ... crew ?? ;)
Zou ik niet doen als ik jou was.
Gewoon opbellen en overleggen, werkt veel beter denk ik.
Het moet wel heel vreemd gaan willen ze daar niet mee instemmen.....

Verwijderd

yep.. da's in prioncipe wel waar .. maar conrad is vrij groot en log.. met ned-cool valt zoiets best te regelen denk ik, en zo ook met display en dat soort zaakjes.

• flipjevandejam
  • Laatst online: 17:19
ZOEPÂ strak idee B-) ......maar de grote vraag is natuulijk :

WANNEER ????

ik begrijp wel dat jullie alvast bezich zijn met al het organisatorische gedeelte maar ""misschien"" is het handig om hier ook ff aan te denken ;) ;)

• digifiel
  • Laatst online: 26-01 14:15
als je nog hulp nodig hebt met de organisatie kan je ook altijd even meelen of icq'en

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Treb
  • Niet online
Op dinsdag 27 februari 2001 21:28 schreef L@P het volgende:
yep.. da's in prioncipe wel waar .. maar conrad is vrij groot en log.. met ned-cool valt zoiets best te regelen denk ik, en zo ook met display en dat soort zaakjes.
CONRAD is een klein K*T winkeltje.
Ik ben er laast geweest, als je die catalogus vergelijkt met de winkel, weet je niet wat je ziet.
Dit doet overigens niets aan de service/kwaliteit etc. van Conrad af hoor.
Maar het is gewoon een klein raar afgelegen pandje waar ze in zitten....

Verwijderd

je pçies .. de winkel is klein, maar het postordergedeelte is dus wel erg groot ...
en kwaliteit van conrad daar twijfel ik wel een btje aan, maar da's een ander punt..

neemt niet weg dat we ze natuurlijk wel kunnen benaderen om ff de situatie voor te leggen en om medewerking vragen..
nee heb je , ja kun je krijgen :) :)

• Wildfire
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

Je twijfelt aan de kwaliteit van Conrad??? Daar is dus absoluut niets mis mee. Ten eerste zijn ze niet voor niets zo groot geworden, ten tweede ik heb al heel veel bij hun besteld en het is allemaal erg goed spul!

En nee, ik werk niet bij Conrad ofzo... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

De Crew bestaat nu uit

DaCrEaTiV!! (me :) )
DrLiter
Marble
Trictrac

als je in de Crew wil komen moet je cveel komen chatten op #casemoddag op irc.sorcery.net

op die manier proberen we te kijken wie er goede ideeën heb etc..

Verwijderd

WEL ALLEMAAL STEMMEN HE!!
http://casemoddag.cjb.net/

ik zal wel es wat koperblokjes maken voor jullie eh!

Verwijderd

mm.. heb eigenlijk nog nooit geIRC't .. :o

ff uitchecken dan ...
i'll be there :)

Verwijderd

k dan

Verwijderd

ff uppen .. :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/g/dpc/up.gif

• delyver
  • Laatst online: 24-08-2025
k heb net gestemd :)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

oooeeeeeee

Hier ff de tussenstanden
------------------------------------------

Ben je bereid om (als er een casemod/overclock dag word georganiseerd) te komen? [97 votes total]
ja (86) 89%
nee (11) 11%

--------------------------------------------

Als je Komt waar kom je dan voor ? [56 votes total

Casemodden (26) 46%
overclocken (7) 13%
ideeën opdoen (5) 9%
Kijkje nemen (3) 5%
spullen kopen (15) 27%
---------------------------------------------

En wat zou je dan kopen ? [338 votes total

Dremel (9) 3%
plexiglas (24) 7%
bouten (19) 6%
moeren (19) 6%
schuurmachine (4) 1%
scroevendraaiers (6) 2%
blacklights (28) 8%
Ruit randen (rubber) (29) 9%
Fan's (alle soorten) (44) 13%
peltiers (13) 4%
waterkoeling (14) 4%
koper (10) 3%
aluminium (6) 2%
metaal (4) 1%
waterpompen (8) 2%
slangen (voor waterkoeling) (9) 3%
gekleurde led's (35) 10%
Processors (8) 2%
geheugen (12) 4%
randapparatuur (10) 3%
overige computer benodigdheden (27) 8%

Verwijderd

mm daar kunnen we wat mee !

Verwijderd

we zitten al bijna aan de 255 posts :)

kunnen dalijk weer nieuw topic openen

75-100 man kun je dus rekenen..

heb jullie al een locatie-onderzoek gedaan?

Verwijderd

besig.. maar we hebben een vrij grote ruimte nodig: er moet geslapen kunnen worden en geknutseld, en het is een beetje moeilijk vooruitkijken hoeveel mensen we krijgen. 75-100 mensen die gevote hebben, maar andere tweakers ? ad in comp.totaal ?, om maar iets te noemen .... misschien wel 200 man dus.
en omgeving utrecht is dat een pré ?

vragen die nog beantwoord moeten worden, evenals eventuele sponsors, want daar hangt mede het locatiebudget vanaf om het zo maar te zeggen ..

verder benm ik vrijdag en zaterdag niet echt hiertoe in staat geweest (gewerkt) maar de locaties die we toit nu toe onderzocht hebben zijn vrij prijzig ... eventueel wel een optie : grote tent , maar waar is dan de volgende vraag ....

naja ... busy dus ...:)

• straat
  • Laatst online: 23-08 17:27
Omgeving Utrecht zou wel fijn zijn, ik ga over 2 maanden nl naar Amersfoort verhuizen (ADSL!!! :9). Het is misschien handig om aan een doe-het-zelf-zaak te vragen of ze willen verhuren tegen een leuke prijs. Misschien is een tent ook een idee ja. Zet die tent dan wel naast een grote werkplaats.

• Padje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Misschien moet je er maar een Tweakers dag van maken...

Zodat je je mede tweakers kunt ontmoeten
maar om het zo alleen op te zetten lijkt mij lastig en zeker met de opkomst...

Maar misschien kun je gewoon iets regelen om bijvoorbeeld op de HCCdagen een grote stand weet te bemachtigen want dan zal er ook veel andere mensen die niet bekend zijn met www.tweakers.net en casemod's
mee kunnen werven

• Bezulba
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

probeer samen met de drome crew (www.drome.nl) bij hun lan een deel voor case modding te krijgen.. al zitten ze in de zelfde zaal als vorig jaar dan is er nog genoeg plek over voor een hoekie schuren verven en boren :) mischien id? :)

blup

• straat
Op zondag 18 februari 2001 22:11 schreef BoneH het volgende:
Hmmmz... op zich geen slecht idee...

Mochten jullie dit echt verder willen doorzetten, dan is Lannium LANevents ( www.lannium.nl ) misschien wel bereid aan dit evenement te participeren, en de belangrijkste onderdelen op te zetten.

Geintresseerd ? Stuur een mailtje naar info@lannium.nl
Er heeft zich dus al iemand aangeboden, een tijdje terug. Is die al gemaild door de "CREW"?

• straat
Op zaterdag 03 maart 2001 22:19 schreef Padje het volgende:
Misschien moet je er maar een Tweakers dag van maken...

Zodat je je mede tweakers kunt ontmoeten
maar om het zo alleen op te zetten lijkt mij lastig en zeker met de opkomst...

Maar misschien kun je gewoon iets regelen om bijvoorbeeld op de HCCdagen een grote stand weet te bemachtigen want dan zal er ook veel andere mensen die niet bekend zijn met www.tweakers.net en casemod's
mee kunnen werven
Op de HCC-dagen is een plaats erg €$€$€$€

• d33n
Op zondag 04 maart 2001 14:48 schreef Straat het volgende:

[..]

Er heeft zich dus al iemand aangeboden, een tijdje terug. Is die al gemaild door de "CREW"?
NEE, is niet gemailed the R.U.L.E.Z. organiseert het LAN, olv. Dacreativ!
http://rulez.smelleken.nl
maareh, al je voorstellen plz in #casemoddag
op irc.sorcery.net

Verwijderd

heej, straat, ik woon nu in amersfoort, en er is nog lang geen adsl!! ga daar dus niet van uit.tenzij je in hartje stad gaat wonen, maar nieuwbouwijken zekers niet

Verwijderd

misschien kan die ene gozer zijn pIII@1800 wel laten zien !
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Op zondag 04 maart 2001 16:44 schreef freakyfrank het volgende:
misschien kan die ene gozer zijn pIII@1800 wel laten zien !
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Ghehehehehehe >:)>:)>:)>:)>:)

Verwijderd

ik heb maandag en dinsdag geen tijd... daarna weer wel weer... zal dan wel weer wat gaan bellen enzo .... misschien eerst een ned-cool en oc-shop, en ctw aanschrijven / bellen ...

wie heeft er zin en tijd om the main car pullen om het zo maar te zeggen ....

/me iig wel... en ik vind het wel handig als hier alle ideeen enzo gepost wordn, dan kan iedereen ze altijd lezen en terugzien ... en weet ook iedereen ervan .. toch ?

• straat
Op zondag 04 maart 2001 16:20 schreef scriptkidie het volgende:
heej, straat, ik woon nu in amersfoort, en er is nog lang geen adsl!! ga daar dus niet van uit.tenzij je in hartje stad gaat wonen, maar nieuwbouwijken zekers niet
Muurhuizen = "hartje stad"

Verwijderd

tjah al jullie iedeen zijn allemaal leuk maar kom op de chat daar is bijna altijd wel 1 van de crew als we nou een leuke grote "chat/brainstorm"room van meken vele handen maken licht werk :)

Verwijderd

*up* :)

• Treb
  • Niet online
Op zondag 04 maart 2001 17:19 schreef L@P het volgende:
zal dan wel weer wat gaan bellen enzo .... misschien eerst een ned-cool en oc-shop, en ctw aanschrijven / bellen ...
Ik lever die Antec/Chenming/Chieftec kasten (ook de bigtowers als enige>:))

Ik zou ook op die dag kunnen komen met een paar kasten.
Als je dat wilt, mail me dan op Treb@freeler.nl

• Cr3ator
  • Laatst online: 24-08 15:47

Cr3ator

1 bar is geen bar

*schop topic omhoog*
Echt super idee, ben alleen zeer benieuwd naar de realisatie ervan... hoop iig dat het gaat lukken...

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

Verwijderd

ik kom zeker ook wel is een kijkje nemen, moet wel van belgie komen :-(
dus liefst niet te ver héhé

Verwijderd

heheh hier hebben ze ookwel interesse! Liefst op een LAN party van min een week. ff geregistreerd op #casemoddag :)

Verwijderd

ik heb nu ff geen tijd om hier iets aan te doen :( :( .... is er iemand die wel hiermee bezig is ??

Verwijderd

Zie nieuwe topic van mij

Verwijderd

nee niet een week een weekeind

• straat
dubbelpost :(:(:(

• straat
Of keuze:
midweek of weekend of hele week :)

beetje overdreven.. 3 dagen is wel leuk d8 ik zo.

Verwijderd

En dan nog bier erbij, trekt weer meer mensen...

LOL :)

Ik hoop dat het lukt

• straat
Op donderdag 08 maart 2001 19:36 schreef newby het volgende:

Ik hoop dat het lukt
Die junk hier uit de straat erbij...

Het gaat onderhand echt een casemodfeest worden :9

Verwijderd

nou als et een feesje word, zal ik me geluid ook maar meenemen... :9

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17:31
Mooi, kan ik m'n kast ook 's ff beschilderen...

Verwijderd

Topicstarter
We zitten op de 250 repleys :)

• Hagar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-10-2025

Hagar

Diabootic

Re-plays
of
Reply's
:)

Nu ook zonder stropdas

Verwijderd

jaja... is goeoeoeoed .. :)

Verwijderd

Zo'n casemod dag lijkt /me ook wel wat, dan hoef je die dingen tenminste niet allemaal zelf te kopen, dremels enzo :)

Verwijderd

Op donderdag 08 maart 2001 19:36 schreef newby het volgende:

Ik hoop dat het lukt
Hehe ja, maar of dat de goeie mensen zijn die dat bier trekt :P
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.