Toon posts:

Casemod dag 2001!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 677 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is het niet een goed plan om een CaseMod 2001 te organiseren?

Ik heb nu een beetje gekeken naar virtualhideout, en ik zie daar zeer vette kasten. Hetgene wat mensen alleen vaak tegenhoud is het feit dat ze OF de spullen niet hebben, of alles overal online moeten bestellen wat weer tijd kost, en dus demotiveerd.

Wat mij echt helemaal te gaaf lijkt, is dat er gewoon een paar CaseMod sponsors zijn die weet ik veel een hal in de Jaarbeurs in utrecht afhuurt.

Waar je, ALLES kan kopen wat er maar is. Dremels, coldplates, fans, autorubber, koelblokken, liquid cooled troep, etc.

Alles wat er maar te krijgen is, kun je meteen kopen in dat ene standje. Tevens kun je materiaal huren (dremels, etc). Je staat daar dan erg blij met een HELE hoop mensen te modden, je doet ideeen op. En je kan elkaar helpen. Plus het feit dat het allemaal een stuk sneller gaat omdat alles bij de hand is. Ik weet niet of dit al es in het buitenland gedaan is, maar ik denk dat zoiets goed zal aanslaan onder de tweakers.

Graag een visie van jullie, hoe staan jullie hier tegenover, en lijkt het jullie wat?

• DaRKoNe
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-11-2025
Klinkt goed :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou het realiseerbaar kunnen zijn met de kennis en contacten van Tweakers.net?

Lijkt me echt te koel, in een mega zaal met zijn allen lekker, zagen boren, klote booten.. en patsen >:)

Verwijderd

wel lekker gezellig, met z'n alle in je kast zagen...

Verwijderd

ja goed idee man

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 00:45 schreef K-Mile het volgende:
wel lekker gezellig, met z'n alle in je kast zagen...
Was dat sarcastisch? >:)

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

ja lijkt me erg leuk. en dan krijg je van die o jongens kijk die heeft zijn kast verneukt. roept de andere och koop dan toch ff een nieuwe. LOL :):9. ennuh dan moeten we ook nog een casemod verkoop standje hebben.
natuurlijk tegenover MyCom want dat is de grootste stand altijd op de hcc. dan trekken wij hun klanten naar ons toe.

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 00:49 schreef ReseTTim het volgende:
ja lijkt me erg leuk. en dan krijg je van die o jongens kijk die heeft zijn kast verneukt. roept de andere och koop dan toch ff een nieuwe. LOL :):9. ennuh dan moeten we ook nog een casemod verkoop standje hebben.
natuurlijk tegenover MyCom want dat is de grootste stand altijd op de hcc. dan trekken wij hun klanten naar ons toe.
Hahaha inderdaad, krijg je ook zo`n Case Kerkhof :)..

Moet er dus ook een metaalboer bij zijn.. die ouwe stukken metaal opkoopt :o

Ow ja, verf moet er ook zijn... En niet te vergeten een chromebad machine :)

• DaRKoNe
En nu maar hopen dat dit alles gerealiseerd wordt >:)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

w8 es ff bij mycom hebben ze toch zo'n actie van binnen 8 dagen niet goed geld trug garantie. ff casemodden, oops mislukt ach ik haal ff me geld trug.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 01:01 schreef ReseTTim het volgende:
w8 es ff bij mycom hebben ze toch zo'n actie van binnen 8 dagen niet goed geld trug garantie. ff casemodden, oops mislukt ach ik haal ff me geld trug.
Hehehehe, casemods... zit een gat in, ik weet van niks :'(. Toen ik thuis was zag ik pas een gat erin zitten...

Zullen al die mensen die hier bij mycom werken leuk vinden. Wat er overigens redelijk wat zijn.
Op maandag 22 januari 2001 00:56 schreef DaRKoNe het volgende:
En nu maar hopen dat dit alles gerealiseerd wordt >:)
Nou ik vraag me dus af, in hoeverre de vraag ernaar is. En ja als we ideeen opperen, dat wij hun weer op ideeen brengen.

Misschien wel een nieuwe sport, casemodding, net zo`n sport als darten :).

Ideeen als, laat Bob Ross tekenen op je kast, huren we die gast in :)

• DaRKoNe
Eeeehmmm als ik me niet vergis is Bob Ross een tijdje terug al overleden...

edit:

was een stukje vergeten :P

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 01:09 schreef DaRKoNe het volgende:
Eeeehmmm als ik me niet vergis is Bob Ross een al overleden...
Oeps, dat wist ik niet... |:(

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Bob Ross ligt inmiddels tussen 6 plankjes een meter onder het aardoppervlak.

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

Topicstarter
Okay okay, ik weet het :) !!!

Zwaar offtopic dit :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ff info opgezocht over die Bob Ross hij is idd dood, zal wel betekenen dat zijn paintings, onbetaalbaar zijn nu :).

Maar kom op jongens, dit is wel erg weinig animo!!

• Theetjuh
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:32
Sorry jongens :'(

Maar mij lijkt een overclocking dag veel leuker ... zo kun je elkaar helpen met overclocken ... watercooling ... luchtkoeling ... voltage mods, weet ik het allemaal nog meer ... dan kan zoiets er dan nog wel bij, maar de grootste groep mensen hier willen dat hun pc sneller loopt >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 09:40 schreef Theetjuh het volgende:
Sorry jongens :'(

Maar mij lijkt een overclocking dag veel leuker ... zo kun je elkaar helpen met overclocken ... watercooling ... luchtkoeling ... voltage mods, weet ik het allemaal nog meer ... dan kan zoiets er dan nog wel bij, maar de grootste groep mensen hier willen dat hun pc sneller loopt >:)
Shit je gaat nog gelijk krijgen ook, maar toch.. JE gaat niet in een grote hal. je L1 bruggies geconcentreerd invullen... Althans dat vind ik irri om te doen met een drukte om me heen... Plus het feit dat het Overclocken redelijk makkelijk thuis te doen is. En case modden, heb je al snel een schuur voor nodig... >:).

Maar een OC`dag dat is misschien ook wel een optie...

Verwijderd

Kan er geen hcc-gebruikersgroep opgestart worden, heb je gelijk ruimte op de vloer voor de hcc-dagen....of zijn 'tweakers' per definitie geen hcc-lid..?

Iets in je ééntje organiseren lukt niet, en zeker een lokatie/datum vinden is niet echt makkelijk.... 8-)

• Theetjuh
  • Laatst online: 16:32
Op maandag 22 januari 2001 09:47 schreef drLiter het volgende:

[..]
Shit je gaat nog gelijk krijgen ook, maar toch.. JE gaat niet in een grote hal. je L1 bruggies geconcentreerd invullen...

Maar een OC`dag dat is misschien ook wel een optie...
L1 bruggies is nog maar het makkelijkste ... dan krijg je nog het OC'en ... waar natuurlijk meer werk in gaat zitten is het watercoolen ... je kast goed indelen met fans én het modden daarvan ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 10:03 schreef CrazyTaxi het volgende:
Kan er geen hcc-gebruikersgroep opgestart worden, heb je gelijk ruimte op de vloer voor de hcc-dagen....of zijn 'tweakers' per definitie geen hcc-lid..?

Iets in je ééntje organiseren lukt niet, en zeker een lokatie/datum vinden is niet echt makkelijk.... 8-)
Klopt, ik was ook echt niet van plan et zelf te doen >:). Ik oppper enkel ideeen. Realisatie komt erna wel :7

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33
Echt koel dit.
Ik doe iig mee, al valt er denk ik binnenkort niet meer veel te modden aan mijn kast.. >:).

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 01:13 schreef Knakker het volgende:
Bob Ross ligt inmiddels tussen 6 plankjes een meter onder het aardoppervlak.
zou hij zijn kist gemod hebben met plexiglas
en neon lichtje :)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 10:20 schreef Henkules het volgende:

[..]
zou hij zijn kist gemod hebben met plexiglas
en neon lichtje :)
Woehahahahahaha, zoek!! Dat is echt te ziek voor woorden LOL.... Ik verwacht de photoshop pics nu ook snel gepost :D
Op maandag 22 januari 2001 10:14 schreef Phreak het volgende:
Echt koel dit.
Ik doe iig mee, al valt er denk ik binnenkort niet meer veel te modden aan mijn kast.. >:).
Kijk eens, dat soort reacties moeten we hebben, plaats es ff een pic van je modded case Phreak, ben ff benieuwd :P

Verwijderd

als je het voor vanmiddag regelt , zou mooi zijn , want dan ga ik mijn kast spuiten en dergelijke:)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 11:20 schreef minipolopikoler het volgende:
als je het voor vanmiddag regelt , zou mooi zijn , want dan ga ik mijn kast spuiten en dergelijke:)
..........Zucht... :D

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik ben een keer met dit idee gekomen in het HCC forum. ik heb een mailtje naar info@hcc.nl oid gestuurt om wat meer info te krijgen over het opzetten van een gebruikersgroep.

ik heb daarna echter niks meer van hun vernomen. Ik stuur ze straks nog wel eens een mailtje want het lijkt me wel een goed idee.

misschien kunnen we op de computerbeurs in eindhoven gaan staan met dremels e.d.
boven kan je als vereninging een plek krijgen. is redelijk wat ruimte.
als iedereen dan wat gereedschap meeneemt e.d.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• WarPuppy
  • Laatst online: 23-08 21:39

WarPuppy

Electronic Technology

Leuk idee :)

Uitvoerbaar nee :(

Daar is gewoon de markt te klein voor, en ik zie niet iedereen met zun case richting een hal sjouwen. ;)

Verwijderd

Ik zie er ook wel wat in, een "Die-Hard OverClocking & Case-Mod-beurs"!!!!!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 12:25 schreef WarPuppy het volgende:
Leuk idee :)

Uitvoerbaar nee :(

Daar is gewoon de markt te klein voor, en ik zie niet iedereen met zun case richting een hal sjouwen. ;)
De markt te klein voor, nou ik weet het niet, het hoeft ook niet zo dat we 120.000 man kwijt moeten kunnen in de RAI ofzo..

Maar gewoon heel erg blij, een groep van een paar honderd man... Ik denk dat dat zo i zo wel te realiseren valt!

• cosmoOo
  • Laatst online: 12-08 21:44

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

Maar gewoon heel erg blij, een groep van een paar honderd man... Ik denk dat dat zo i zo wel te realiseren valt!
een paar honderd man ? wil je een europese beurs houden ofzo ?. ik denk dat je maximaal 50 mensen krijg oid.

casemodding is nou niet echt een hobby waar veel mensen mee bezig zijn.

ik denk dat 80% van de nederlandse modders hier op tweakers rondhangt.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 12:51 schreef cosmoOo het volgende:

[..]
een paar honderd man ? wil je een europese beurs houden ofzo ?. ik denk dat je maximaal 50 mensen krijg oid.

Ja nou, meeste doen er niet aan mee gezien het feit, dus, geen matereiaal/ruimte/tijd/kennis/traagheid bstellen... Maar goed, dan wat minder mensen, lijkt me gewoon lachen, om dit te realiseren, dan met minder man...

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 12:51 schreef cosmoOo het volgende:

[..]

Weet jij of zoiets al es in het buitenland gedaan is?

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
if...........

80% van 20.000 man

theoretisch dan....

www.kuiphuis.nl

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op maandag 22 januari 2001 13:56 schreef Nowhere het volgende:
if...........

80% van 20.000 man

theoretisch dan....
Uhm hij bedoelt dat er van de 100 vage gasten in nederland die hun kast verbouwen er dus 80 op t.net zitten.. En het lukt dus niet om ze allemaal mee te krijgen... Dus ik denk niet dat de opkomst echt hoog zal zijn...

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:33
Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-shock.com/HX08paintjob/HX08-sprayed.jpg

Komt soon nog een ruitje in en 3 extra Sunon fans :):

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3-shock.com/casefans.jpg

Verwijderd

Biqqeltje :)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Casemodden is wel leuk, maar op een gegeven moment heb je het echtwel gezien. Uiteindelijk wil je gewoon een stille kast die makkelijk kan verplaatsen. Zonder dat er barsten komen in plexiegalze ruitjes, ventilatoren loskomen en andere narigheid.
Modden is leuk. Tot op een zekere hoogte...

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

hoe minder man, hoe gezelliger!!

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 22 januari 2001 16:14 schreef daNpy het volgende:
hoe minder man, hoe gezelliger!!
yup en cheaper, alleen minder budget voor materialen... :)

Verwijderd

Wie begint er een website met foto's van casemods? Da's een beginnetje en spaart een heleboel gesjouw :z

• BrZ
  • Laatst online: 30-07 09:36

BrZ

Op dinsdag 23 januari 2001 01:23 schreef Evolution het volgende:
Wie begint er een website met foto's van casemods? Da's een beginnetje en spaart een heleboel gesjouw :z
Uhm... Digifiel dus...
www.digifiel.com

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 01:31 schreef -BrZ- het volgende:

[..]
Uhm... Digifiel dus...
www.digifiel.com
Of heel er blij [url="htpp://www.virtualhideout.net"]htpp://www.virtualhideout.net[/url]

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 januari 2001 01:23 schreef Evolution het volgende:
Het gaat daar niet om, het gaat om de elitaire broederschap binnen deze GoT Communie.... :D

Zonder gekheid, is toch 1 grote feest, met zijn allen dit doen, en dan allemaal tegelijk aanzetten... enorm veel herrie, lachen man :o

Verwijderd

Topicstarter
Alleen nu nog sponsors..

Verwijderd

...en heen en weer blijven rijden... Want op 1 dag zagen, schuren, primen, schilderen en weet ik niet wat meer????? :?

• lambi80
  • Laatst online: 16-07 22:17

lambi80

zucht....

Ik ben er ook bij :7

AMD XP 2800+@3200+ | Swiftech MC462 | Asus A7V600-X | 1024 MB PC3200 | IBM 60 GXP 40 Gb. | Geforce 5900XT | 40x12x40 Samsung CD-writer | 36 speed AOpen | Belinea 15" TFT

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 10:06 schreef Straycat het volgende:
...en heen en weer blijven rijden... Want op 1 dag zagen, schuren, primen, schilderen en weet ik niet wat meer????? :?
Moet ip lukken, zal wel weer nachtwerk worden, maar das de gemiddelde comp nerd wel gewend toch lol :P

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 10:16 schreef lambi80 het volgende:
Ik ben er ook bij :7
Damn dude, vette 12 cm ven in je comp hangen?
Ik wil foto zien :P

Verwijderd

Kun je Nico ook niet vragen van eigen huis in puin? Of SOS kluns team? :)

Verwijderd

Hehe Ik wil dus echt niet dat die Nico aan mijn kast zit he :P

Maar wat mooi zou zijn, dat er een shop komt net zoals www.caseetc.com hier in NL.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 13:30 schreef -MiKe- het volgende:
Kun je Nico ook niet vragen van eigen huis in puin? Of SOS kluns team? :)
Hahhahaha, en dan die andere knurft die je systeem onder de grond zet = koeler :P

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Uiteraard gaat er dan ook voor een aantal webcams gezorgd worden die de boel allemaal ook online brengen? Kunnen de tweakers die moeten werken ook ff kijken hoedruk het bij de stand(s) is en hoeveel afgedankte kasten er al zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 14:15 schreef EvilFox het volgende:
Uiteraard gaat er dan ook voor een aantal webcams gezorgd worden die de boel allemaal ook online brengen? Kunnen de tweakers die moeten werken ook ff kijken hoedruk het bij de stand(s) is en hoeveel afgedankte kasten er al zijn :)
Of dus eventueel geinteresseerde metaal boeren, die die troep willen kopen :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 13:32 schreef Alchemy het volgende:
Hehe Ik wil dus echt niet dat die Nico aan mijn kast zit he :P

Maar wat mooi zou zijn, dat er een shop komt net zoals www.caseetc.com hier in NL.
Wow vet man, zo`n shop in amsterdam dat is wel wat :0.
Heb er al iemand wat es besteld, mijn interesse is iig gewekt!

Verwijderd

Topicstarter
Klinkt niet echt betrouwbaamr om er te bestellen...:
Overseas orders are handled by USPS as well. Pricing varies by shipping option, weight, and destination. The services we offer are Parcel Post, Global Priority, Global Express Guaranteed. We do not guarantee that shipping to the particular country will be available. Also, we are not responsible for any package that is damaged or lost due to another country's customs or postal service.

With credit cards, items are shipped as soon as the order is received. With money orders or cashiers checks, if the ordered products are in stock, they will be set them aside for the order, and ship after the payment is received. Sorry, but we are a small business, and do not want to be hung out to dry on these orders.

Shipping time is not guaranteed; shipping cost is also not guaranteed. Shipping on products and returns is non-refundable, and returning a product comes at the expense of the returnee.

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op woensdag 24 januari 2001 14:21 schreef drLiter het volgende:
Klinkt niet echt betrouwbaamr om er te bestellen...:
[..]
Dat er bedrijven zijn die zulke dingen meededelen en nog kunnen bestaan ook :P

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 14:19 schreef drLiter het volgende:

[..]
Heb er al iemand wat es besteld, mijn interesse is iig gewekt!
Ik heb er wat besteld :) Namelijk window molding en wat wirewraps en wat sillicon spul. En wat casebadges :)

Nu is kijken hoe snel het komt :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 14:28 schreef Alchemy het volgende:

[..]
Ik heb er wat besteld :) Namelijk window molding en wat wirewraps en wat sillicon spul. En wat casebadges :)

Nu is kijken hoe snel het komt :)
Hoelang moest u vorige keer wachten? En met welke postorder bedrijf? En die douane kosten, werkte dat een b`tje?

Verwijderd

Zeg maar je hoor. hehe. Dit is de eerste keer dat ik bestel vanuit daar. Denk wel dat het mee zal vallen kwa verzenden. Sommige bedrijven doen er soms ook niet moeilijk over om op de doos te zetten: Free Test Samples. Dan dok je namelijk geen btw :)

Maar dat is hier niet nodig, dit is niet zo duur spul.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 14:34 schreef Alchemy het volgende:
Zeg maar je hoor. hehe. Dit is de eerste keer dat ik bestel vanuit daar. Denk wel dat het mee zal vallen kwa verzenden. Sommige bedrijven doen er soms ook niet moeilijk over om op de doos te zetten: Free Test Samples. Dan dok je namelijk geen btw :)

Maar dat is hier niet nodig, dit is niet zo duur spul.
Neej klinkt heel erg logisch opzich...
Ik denk dat ik er maar es ga rondneuzen, al moet ik maar es ff kijken anar een leuke shop in adam die dit soort dingen verkoopt, weet jij iets in die omgeving, ik heb het niet zo op online bestellen nl.

Verwijderd

Ik heb veel online besteld: Telefoon, case, lcd en nog wat dingen. Altijd goed gegaan.

Hier in NL zijn niet veel shops met die stuff. Dan moet je toch gaan kijken bij de praxis of gamma. Bijv die rubberen randen voor om de ramen die zijn al fucking moeilijk te krijgen. Ik heb bij caseetc ook window molding besteld. Chrome. Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.caseetc.com/case_images/prod_sm/w_chrome.jpg

Dat vind je hier dus nergens denkik...

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 14:39 schreef Alchemy het volgende:
Ik heb veel online besteld: Telefoon, case, lcd en nog wat dingen. Altijd goed gegaan.

Hier in NL zijn niet veel shops met die stuff. Dan moet je toch gaan kijken bij de praxis of gamma. Bijv die rubberen randen voor om de ramen die zijn al fucking moeilijk te krijgen. Ik heb bij caseetc ook window molding besteld. Chrome. Dit dus:
[afbeelding]

Dat vind je hier dus nergens denkik...
Dat ziet er dus erg goed uit!... Wat ik nog zoek zijn van die frontjes die ze op die speakers stoppen, op die midisetjes...
Zoek ik al tijden, kan niet vinden... vind dat nl mooier als een grill :)

Verwijderd

Mjah en reken maar dat die dingen hard je airflow verneuken. Die dingen houden echt een zooi tegen. Naja als ik begrijp wat jij bedeolt dan.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 18:56 schreef Alchemy het volgende:
Mjah en reken maar dat die dingen hard je airflow verneuken. Die dingen houden echt een zooi tegen. Naja als ik begrijp wat jij bedeolt dan.
Ja shit daar heb je ook wel weer gelijk in, houdt wel ook stof tegen, maar dag met je airflow, ik denk dat je wel gelijk hebt, nou dan toch maar fijne case grills...

FF door adam shoppen opzoek naar Grills, iemand nog adviezen?

Verwijderd

of een heel grof frontje!! houd wel de stof buiten!
maareh, wanneer is het case-mod weekend nou?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 20:18 schreef daNpy het volgende:
of een heel grof frontje!! houd wel de stof buiten!
maareh, wanneer is het case-mod weekend nou?
Euh we zijn in de ontwikkelingsfase, zoals je kunt lezen :P

Verwijderd

heel goed!!!
ben ook bezig met mn automatisch koelsysteem!
beta-1 op crash.to/danpy over een half uur>:)>:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 20:27 schreef daNpy het volgende:
heel goed!!!
ben ook bezig met mn automatisch koelsysteem!
beta-1 op crash.to/danpy over een half uur>:)>:)
Aaaaah vet!!!
wil ik ook! Ik ga donderdag avond pas beginnen dan heb ik me mobo pas :)

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb www.hccdagen.net sinds kort, die hbe ik aangevraagd omdat ik bij de vorige hcc beurs een website had gemaakt waar alle prijslijsten op stonden. dus we kunne deze site natuurlijk altijd zo maken voor ontvangst comité voor de casemods.

maareh ik ben zeer voor om het te doen lijkt me wel lache kun je goed iedereen zijn iden opdoen en ervaring opmaken.
FF door adam shoppen opzoek naar Grills, iemand nog adviezen
ik heb bij Display, Haarlem dat is 100m. van station verwijderd. een 12cm stof tegenhouder gekocht voor fl 6,95 ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 januari 2001 23:08 schreef ReseTTim het volgende:
ik heb www.hccdagen.net sinds kort, die hbe ik aangevraagd omdat ik bij de vorige hcc beurs een website had gemaakt waar alle prijslijsten op stonden. dus we kunne deze site natuurlijk altijd zo maken voor ontvangst comité voor de casemods.

maareh ik ben zeer voor om het te doen lijkt me wel lache kun je goed iedereen zijn iden opdoen en ervaring opmaken.
[..]
ik heb bij Display, Haarlem dat is 100m. van station verwijderd. een 12cm stof tegenhouder gekocht voor fl 6,95 ofzo.
Kijk eens dat vind ik koel, mensen die echt ervoor zijn en ideeen aanleveren, want het is gewoon echt gaaf om dit met zijn allen te doen!

And thanx voor de hint man, ik ga er meteen zaterdag ff heen!

Errug koel dank je wel!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Met dat stof tegenhouder bedoel ik dus mee z'n soort van fingerguard maar dan zo eentje met een stof lapje erin die het stof tegen houd.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 25 januari 2001 09:20 schreef ReseTTim het volgende:
Met dat stof tegenhouder bedoel ik dus mee z'n soort van fingerguard maar dan zo eentje met een stof lapje erin die het stof tegen houd.
Ja ik snap em, maar is het zo dat een iedere casemodder dot ertussen heb zitten?

Ik bedoel kans dat je comp eruit komt te zien als een zandwoestijn is vrij groot of niet?

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op donderdag 25 januari 2001 09:37 schreef drLiter het volgende:

[..]
Ja ik snap em, maar is het zo dat een iedere casemodder dot ertussen heb zitten?

Ik bedoel kans dat je comp eruit komt te zien als een zandwoestijn is vrij groot of niet?
als je dan zo'n zandwoestijn creert heb je wel een erg originele case. d8 ik zo. kan je hem meteen zandstralen.

Verwijderd

offtopic:
Bob Ross heeft ook nog een zoon die ook zo kan schilderen... misschien dat die wil komen

Verwijderd

Schilderen? Airbrushen! :)

Toen ik op vakantie was in griekenland, zaten er van die gasten langs de weg die heel simpel mooie dingen maken. Van die space achtige schilderijen. Gemaakt met spuitbus enzo. Als we nou zo iemand vinden...

Dat is echt cool namelijk! :)

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Wrom moet het dan appart? Waarschijnlijk als je er een Tweak dag van maakt.. Dus & OCen $ casemodden... komen er nog meer sponsers op af (evt.) en waarschijnlijk ook nog veel meer mensen >:)

Tis in iedergeval wel een relaxed ideetje :P

Verwijderd

Mjah das een idee :)

Of je gaat gewoon met zijn allen naar een lanparty toe en ga daar zagen :) Dan heb je zelf geen kosten voor de zaal :P

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 07:34 schreef Alchemy het volgende:
Mjah das een idee :)

Of je gaat gewoon met zijn allen naar een lanparty toe en ga daar zagen :) Dan heb je zelf geen kosten voor de zaal :P
Haha nee dat zullen ze leuk vinden, lekker houten casemods, lekker veel stof overal :) lol.

Maar inderdaad een combo van alles... Casemodden, OC`en en de rest.. Ik denk dat er nog zeker weten veel animo voor is. Is namelijk errug cool!

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 01:13 schreef The_Witchfynder het volgende:
offtopic:
Bob Ross heeft ook nog een zoon die ook zo kan schilderen... misschien dat die wil komen
IS niet helemaal OFF topic :) Ik ben namelijk best interested... DOe mij es een url met pics van zijn Comp Case >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 26 januari 2001 07:32 schreef trictrac het volgende:
Wrom moet het dan appart? Waarschijnlijk als je er een Tweak dag van maakt.. Dus & OCen $ casemodden... komen er nog meer sponsers op af (evt.) en waarschijnlijk ook nog veel meer mensen >:)

Tis in iedergeval wel een relaxed ideetje :P
Goed Tweakdag 2001, ook best :). Zijn er nog mensen meer ideeen aangaande dit onderwerp?

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Ik vind het allemaal wel super maar jah.. ût moet ook nog uitgevoerd worden :)

Kweenie wie dat gaat doen maar ik wil diegene best wel helpuh hor :7

Alleen ik denk niet dat als je het in de Rai of in de Jaarbeurs wil doen dat het nog dit jaar kan.. die beurzen zijn al jaren vantevoren volgeboekt enzo

Iemand ideën :?

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 23:16
Pak een plaats in Nederland die centraal ligt. Ergens in Utrecht ofzo. Dan heb je iig zeker meer mensen dan als je het in A'dam ofzo organiseert.

Het id vind ik heel goed, zo'n casemod dag :)
Ik zou er wel aan meedoen. Gewoon wat intree geld vragen en dan spullen inkopen.

Je moet het gewoon net zoals een LAN organiseren maar dan zonder hubs enz.

Verwijderd

Jep :)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

ohh.. ennuh... 't kan zowiezo niet in de rai of in de jaarbeurs.. als je daar een hal wilt dan ben je een flinke lading geld kwijt... :(

Ik denk dat je wel wat kleiners moet zoeken nog....

Wie willen het zowiezo organiseren? Ik wil wel maar in m'n 1tje kan ût nie...

Verwijderd

ik kom ook wel!!!! neem ik me eigen dremel mee!! :P

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Ik heb een channel geopend op IRC..... Als jullie je ideeën kwijt willen enzo of willen helpen etc. Kom dan even langs op #tweakdag

Ik ga eerst eens kijken of het allemaal wel mogelijk is om te doen... Hummm..

Greets,
*TT*

• D-RiSe
  • Laatst online: 19-03 19:37

D-RiSe

Kick the baby

ik vind het zekers een goed plan.... maar inderdaad lijkt het me beter om OCen en Modden te combineren op 1 dag..

iedereen lekker showen met zwaar gemodde en OCde cases...kewl

intel silver reef, celly 2.0 Ghz, 256mb ddr, G2MX

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:13

Wildfire

Joy to the world!

Hmmm... Een casemod/OC dag lijkt me inderdaad een goed idee. Zeker omdat ik wat casemodden betreft geen ervaring heb én geen held ben... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Verwijderd

Topicstarter
Kijk eens het begint al een hele thread te worden, ik denk dat ik maar es heel erg blij een animoscrippie ga tikken vanmiddag waarop je kan invullen in hoeverre er interesse is, en dat we een beetje kunnen peilen in hoeverre alles realiseerbaar is. Het hoeft idd niet groot te zijn, maar gewoon dat je van te voren kan bestellen bijv wat je wilt, je betaald die ene persoonen het ligt er gewoon als je aankomt. en dan kan je lekker aan de slag ofzo... Dus als iemand met mij dit scrippie wil tikken graag!!

Het begint steeds dichterbij te komen merk ik al... Cool!

Verwijderd

Ik ga ook in mijn kast zagen als er zo een dag komt. leg ik meteen een hele riolering in mijn pc aan. :9:9:9:9:9:9:9:9:9:9

Verwijderd

Topicstarter
Whahahahaha, LOL, moet je niet lokaal doen, anders kun je je comp daar laten staan, zul je zien na de casemod dag, alle radiators, opgezaagd en sluitstukken eraan, ik zie het al helemaal voor me LOL :P

Verwijderd

je dit ook gewoon uitvoeren onder WAN

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat kan ook, maar goed, kom es met ideeen, :?

Verwijderd

[quote]Op maandag 29 januari 2001 14:26 schreef trictrac het volgende:
Ik heb een channel geopend op IRC..... Als jullie je ideeën kwijt willen enzo of willen helpen etc. Kom dan even langs op #tweakdag

bij welk IRC net is dat dan?

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op maandag 29 januari 2001 15:48 schreef daNpy het volgende:
Op maandag 29 januari 2001 14:26 schreef trictrac het volgende:

Ja idd, dat vroeg ik me ook af, maar hij is nu ff afwezug hij is als meester modder een remlicht van een auto repareren msgde hij me net :-)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Sorry :P |:(
Ja idd, dat vroeg ik me ook af, maar hij is nu ff afwezug hij is als meester modder een remlicht van een auto repareren msgde hij me net :-)
sorry.. gewoon Xes4all ofzo however je dat schijft.. uni nijmegen... uni Enschede (daar zit ik zelf maar je komt overal op het zelfde uit)
Uni Enschede: irc.snt.utwente.nl

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Als iemand nog ideeën heeft... Post ze maar..... :)

We zijn d'r in ieder geval mee bezig :P

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

doe het op de hcc beurs en neem dan 8 plekken in bezet voor de hcc ....... weet ff naam niet meer.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 29 januari 2001 23:46 schreef ReseTTim het volgende:
doe het op de hcc beurs en neem dan 8 plekken in bezet voor de hcc ....... weet ff naam niet meer.
Ja het gaat zoiets worden denk ik, al weet ik me god niet wat dat gaat kosten en hoe we dan materiaal hebben, 8 plekken is niet zo heel erg veel.. En ja dan moeten er nog dremels komen, enzo.. verf dingen, en die shit moet je allemaal nog kopen dus eigelijk moeten we het in Combo doen met een oOCshop.com... zodat dat er iig is, en natuurlijk een paar patserige kasten... :)
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.