Toon posts:

Casemod dag 2001!

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 678 views sinds 30-01-2008

• TricTrac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-06 15:07

TricTrac

=;-)

Dat niet alleen.... Denk ook dat plaatsen op de HCC moeilijk te krijgen zijn en ook nog eens super duur... Materiaal kunnen we denk wel goedkoper aankomen.... Even een paar mailtjes sturen daarvoor dan.. maar voorlopig weten we nog niet eens hoe, waar en hoeveel... dus... (8>

Verwijderd

Topicstarter
Neej nou ja, iemand moet dus ff onderzoek doen naar de potentiele slagingskans, van dit verhaal. :-)

• Bezulba
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

als zo'n dag georganiseerd word denk ik dat ik zeker zou komen.. als beginnende modder/oc'er is het toch handig om ergens heen te kunnen gaan waar het materiaal en de kennis aanwezig is! en btw maak er gewoon een lan van..:) kan je gelijk je oc'ed duron uittesten in q3 whooehooe mama i got 150 frames! :)

blup

• TricTrac

TricTrac

=;-)

LAN is opzich wel een leuk idee.... maar vergeet niet de herrie van al die dremels enzo. En als je er OOK nog een LAN van maakt komt er nog weer veel meer bij kijken. Switches servers etc.
Misschien... als de eerste keer er komt en hij slaagt kunnen we dit in de tweede keer doen als het de moeite waard is om het over te doen

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik denk dat er een rotsvast animo hiervoor is. Zeker als je al die quations leest, en een soort Kunst en Kitch panel moet er ook bijzitten, die de waardes schatten en de oorsprong :) LOL.

Maar het gaat zeker aanslaan, als er maar genoeg ruimte en zekerheid is dat alles er zal zijn.

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:10

TGEN

Hmmmx_

Op een LAN lijkt me het handigst, maybe kom ik dan ook langs :).

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Verwijderd

Topicstarter
Aha op LAN gaat het dus gebeuren dan, maare, ja welke lan en waar... ?

Wel leuk een LAN, maar de andere helft gaat gamen, en heeft weinig zin die newbies te helpen met het modden van de kasten...denk je niet?

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:29

Convoy

g44p

ja zou super zijn, alle cases van tweakend NL bij elkaar, goed idee

Verwijderd

Topicstarter
okay, op dit moment heb ik wel door dat er genoeg animo is. Ik ga deze week ff een formpie maken een website erop aanhangen, wat de demands zijn, wat er aanwezig moet zijn, wat je verwacht, hoe veel je wilt uitgeven, en welke material er allemaal gehuurt en aanwezig moet zijn.

Dus ik ga daar ff aan werken, en kom met goeie ideeen hier, dan ga ik er ff mee aan de slag...

En zal dit in de gaten houden, en dingen toevoegen aan het formulier.

M.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 16:11

ReseTTim

Chocolate addicted

Zullen we Herman Brood ff bellen en vragen of ie ook komt, dan heb je:

a. een kast die veel waard is
b. een orginele kast
c. iets ergs apparts
d. misschine iets dat je liever niet wil hebben qua afbeelding.

8-):)

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

Verwijderd

Maar ik ben toch veel beter dan herman brood? :P

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Hmzz.. als je iets aparts wil met je kast dmv Herman Brood te laten komen... Kan je net zo goed 10 emmers verf halen in verschillende kleuren en ze er gewoon overheen gooien.... krijg je gewoon zo'n Herman Brood effect van :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 31 januari 2001 11:37 schreef trictrac het volgende:
Hmzz.. als je iets aparts wil met je kast dmv Herman Brood te laten komen... Kan je net zo goed 10 emmers verf halen in verschillende kleuren en ze er gewoon overheen gooien.... krijg je gewoon zo'n Herman Brood effect van :)
Nou nou, hij mag zo gek zijn als een deur, zjin werk ruleerd wel !

Verwijderd

Topicstarter
Maar dit was het? >:)

Verwijderd

Waarom niet een Lan party alleen voor gasten die hun case hebben gemod!

Verwijderd

Op zaterdag 03 februari 2001 00:15 schreef Hitpoint het volgende:
Waarom niet een Lan party alleen voor gasten die hun case hebben gemod!
?? en hoe zit dat dan met mensen zoals ik die zich hier net in .. euh 'verdiepen' en zoon dag als lesdag/introductie/ideendag willen bezoeken?? :?
verder.. erg flex id!! :9 Als het er is dan ben ik van den partij! gemodde kast of nie.. :P

Verwijderd

Altijd leuk om inspiratie op te doen :)

Verwijderd

Ennnnee, een tweakerdag??

Alles wat te tweaker,modden,trashen,transformen valt (qua computers) in 1 grote (of meerdere natuurlijk) hal!!!

Gaaf....

Maar goed, Op die casemoddag of die overclockdag (waar alles te koop is uiteraard :p ) ben ik er iniedergeval

Verwijderd

OC&MOD LANPARTY!!

cool idee!

ik kom ook wel als we er ook kunnen lannen

met me dubbele 156W slokop :)

Verwijderd

lijkt me echt een goed idee!
je kan toch gratis servers en switch krijgen (te leen) bij http://www.gameparty.net ??

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op maandag 22 januari 2001 01:01 schreef ReseTTim het volgende:
w8 es ff bij mycom hebben ze toch zo'n actie van binnen 8 dagen niet goed geld trug garantie. ff casemodden, oops mislukt ach ik haal ff me geld trug.
Duh ik kocht eens een kast bij mycom paste me moederboard er niet in, omdat ik de doos niet meer had mocht ik niet meer ruilen terwijl ik dat jaar wel een zooi mensen naar hun had doorverwezen die zeker voor 30 mille spullen heben gekocht

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Op zaterdag 03 februari 2001 12:17 schreef iwoutertje2001 het volgende:
lijkt me echt een goed idee!
je kan toch gratis servers en switch krijgen (te leen) bij http://www.gameparty.net ??
Hmmzz... we weten nog niet zeker wat en hoe precies... dLiter was bezig met een script... dat ff afwachten... dLiter?! hoever ben je?! :D

Verwijderd

Topicstarter
En dat script laat nog even op zich w88, ik ben keihard bezig in me vrije uurtjes met me stageverslag :(.

Maar goed, ik ben es gaan tellen, maar we kunnen zeker 100 man krijgen hiervoor. LIjkt me sterk als er geen bedrijf in is geinteresseerd om te staan voor al die tweakers, die staan te springen geld uit te geven voor een case!

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

ik heb mijn case net gemod dus dan zal het een oude Mini Escom case worden die ik ga modden zodat ik mijn tijdschriften erin kan stouuwen.

Verwijderd

Topicstarter
same here, al heb ik em ouwe escom kast gebruikt voor een ATX mobo,
:)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Ik heb hier nog 3 kasten waar nog wel wat in kan.. fannetje hier.. fannetje daar... raampie hier... kleurtje daat.. etc :)

Kannie wachten.. hehe....... Jammer genoeg duurt het nog wel ff :'(

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 05 februari 2001 08:48 schreef trictrac het volgende:
Ik heb hier nog 3 kasten waar nog wel wat in kan.. fannetje hier.. fannetje daar... raampie hier... kleurtje daat.. etc :)

Kannie wachten.. hehe....... Jammer genoeg duurt het nog wel ff :'(
Ja nou het hoeft niet,
zou iemand misschien een scrippie kunnen tikken ik kan werkelijk de tijd niet vinden, ik weet het errug lame,
gezien het feit dat ik de topic ben begonnen, maar ik ben geen die hard scripter en het vergt toch wel redelijk veel tijd als ik het op moet gaan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Topicomhooghoudend :)

Verwijderd

Wanneer gaat dit alles nu gebeuren? :)

Verwijderd

zou wel chill :7 zijn.

Verwijderd

WAT EEN TERINGGOED IDEE!!
kom op.. lijkt me echt kick ass men.
al die kasten. .fannetje hier en daar.
Airflows. .. schilder afdeling .
Comp tattoo afdeling.. heel veel kraampjes met neon lichten coolers kasten fans :-) !
Lijkt me echt rete strak

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

bedenk me net dan kunne we mooi reclame maken over de lasermachine wat ie allemaal nie kan doen. dus moeten we ff zorgen dat de leverancier ons ermee wil sponseren.

regel jij dat ook ff :):P

Verwijderd

Jaa, ik kijk ook nog ff >:)
Komt er nou (ooit) een case-mod dag?
Ik wil wel meehelpen, heb volgende week vakantie (en een vriendin dus...) Maar in mn "vrije tijd" probeer ik dan wel wat te doen >:)

• Aceton
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11-2021
Op maandag 22 januari 2001 01:13 schreef Knakker het volgende:
Bob Ross ligt inmiddels tussen 6 plankjes een meter onder het aardoppervlak.
Ultimate Casemodding lijkt me *D

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:57

Wildfire

Joy to the world!

Ben ook zeer geïnteresseerd in een dergelijke dag...

Zo, meteen topic weer omhoog gehaald. Hij dreigde van de lijst te verdwijnen... :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Freez
  • Laatst online: 19-08 10:13
ik denk dat dit wel een goed idee is maar ik denk ook dat hier weinig animo voor zou zijn en het dus te duur zou worden, je zou dus het beste gewoon op een computerbeurs ergens een groot aantal vierkante meters kunnen huren omdat dan ook andere mensen komen en niet alleen mensen die hun case willen modden.

je zou dit misschien wel samen met een oc-clocking kunnen organiseren

• Eeruku
  • Laatst online: 06-06 17:42
Misschien een OC- CaseMod Dag + Lanparty?

zou ZEKER wel animo voor zijn d8 ik zow

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

wanneer kan ik me nu opgeven??
IK WIL LANNEN!!
en laten zien dat ik het beste systeem heb!! hehe :7

• straat
  • Laatst online: 23-08 17:27
Een case-mod LAN lijkt mij wel wat. En er hoeven niet heel veel kraampjes ofzo te zijn, een lijkt me wel zat, de vrag zal echt niet zoooo groot zijn dat er concurrentie zal gaan ontstaan. Veel apparatuur zou leuk zijn, maar lekker primitief doen blijft altijd lachûh. Als dit niet lukt, misschien kan iemand een deal sluiten met de organisatie van een besstaande LAN ofzo?

• Aars
  • Laatst online: 16-01 13:59
of als het met een kraampje op de beurs gaat gebeuren kun je misschien vragen of ned-cool of dat waterkoeling.nl er wil staan met produkten?
zoals kasten en waterkoeling shit en koelers en bla bla bla alles wat bij overclocken en modden hoort :)

zou kewl zijn

-

Verwijderd

wordt ut wel een lang weekend.. verf droogt niet zo hard ;(

• Leipo
  • Niet online
ik ben ook errug VOOr voor zo'n dag.

ik wil ook graag mijn case modden en waterkoeling inbouwen maar inderdaad al dat bestellen (en dan meestal uit het buitenland omdat ze het in dit kikkerlandje weer niet hebben).

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 17 februari 2001 23:15 schreef L@P het volgende:
wordt ut wel een lang weekend.. verf droogt niet zo hard ;(
laten we zeggen we maken een oc/casemod/lan week. dan kunne we gaan modden daarna ocen en ook nog es gaan lannuh >:)>:)>:)>:).
daarnaast offcourse ff filmpjes kijken/downen. en weet ik wat.

Verwijderd

Hmmmz... op zich geen slecht idee...

Mochten jullie dit echt verder willen doorzetten, dan is Lannium LANevents ( www.lannium.nl ) misschien wel bereid aan dit evenement te participeren, en de belangrijkste onderdelen op te zetten.

Geintresseerd ? Stuur een mailtje naar info@lannium.nl

• Demo
  • Laatst online: 17:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kijk! Dat is alweer een stap verder naar de GoT OC-/mod-/LAN-party:D

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

laten we GoT aandelen op de beurs gooien dan kunnuh we van de winst ons eigen gebouw kopen zodat we altijd makkelijk kunnen lannuh etc. gewoon een soort van hangplek enz.

ok dit is waarschijnlijk niet te realiseren maar is wel lache. en dan kunne we die GoT-kroeg irl maken.

• straat
  • Laatst online: 23-08 17:27
Waarom is er eigenlijk niet gewoon een T.net shop waar je alles kan kopen?
Zou wel handig zijn... Steeds al die threads van: "Samen dit inkopen...." hoeven dan niet meer. :o

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:34
Of gewoon zelf een vast "samenkopen" site oprichten :D

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

we moeten een bedrijf hebben die voor ons alles wil bestellen en waarmee we dus via dat bedrijf zo'n inkoop kunnen regelen.

ennuh zo'n website dat is altijd wel te doen maar dan lijkt het me dus slim om er 1 groot foru, neer te zetten. zodat je zelf een topic kan opene wie wil blalvbla. en dan moet de rest daar maar reactie opgeven.

of nog makkelijker. maybe kan Femme wel wat regelen voor een Xtra forum namelijk: Samen inkopen doen over de hele wereld.

IDtje may be??

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben te lam en te moe om iets nuttigz te zeggen, maar vind het kewl dat de topic hoogehouden wordt :).

Maar is fuckin veel animo, in mijn vrije tijd ga ik idd maar eens even in de rondte bellen.. dis namelijk best wel realiseerbaar, vind alleen jammer dat nog niemand vd organisatie van t.net nog heeft gereageerd.

• Bezulba
  • Laatst online: 24-08 13:00

Bezulba

Formerly known as Eendje

jah admins kom op reageer ;) kom met goede informatie ! :)

blup

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Komt misschien nog wel :) Gewoon het topic hoog houden en dan reageert er vast wel iemand ;)

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 19 februari 2001 15:23 schreef trictrac het volgende:
Komt misschien nog wel :) Gewoon het topic hoog houden en dan reageert er vast wel iemand ;)
Omhooogkick :D :P :9

Verwijderd

Topicstarter
Laatste keer dat ik em omhoogkick en dan ga `k slapen :P

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Hmmzz.. ik kan best al vast mailtjes sturen naar ned-cool & oc shop enzo of ze eventueel geinteresseert zijn... maar jah.. aangezien er eigenlijk alleen nog maar een heel wreed idee is vraag ik me af of ze het wel serieus nemen... en als ze dat doen zullen ze vast zo'n instelling hebben van eerst laten zien en kom dan maar terug ofzo

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 24-08 23:16
Mja begin idd maar es eerst met vragen of er bedrijven geïnteresseerd zijn in zo'n casemod dag te sponseren.

• MicHELLo
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-03-2025

MicHELLo

Mahna mana......tuuu tuu tu tu

Op maandag 22 januari 2001 01:13 schreef Knakker het volgende:
Bob Ross ligt inmiddels tussen 6 plankjes een meter onder het aardoppervlak.
Misschien kan je zijn kist ook wel modden, volgens mij heeft niemand het nog met een lijkenkist gedaan >:)

UNOX, the worst operating system

• TricTrac

TricTrac

=;-)

lol.. een fannetje hier... raampie daar... Waterkoeling? :+

wat een onzin |:(

hehe

Verwijderd

Topicstarter
8-)

Je moet toch wat, maar ik wil dan wel bedrijven bellen, maar bedrijven als Ned Cool enzo?
Nog andere bedrijven die jullie graag zouden willen zien dan?

Verwijderd

Lijkt me lache met zijn alle in de Jaarbeurs ofzo in een kassie zagen en verven

Verwijderd

Lijkt me erg interresant, ook voor de wat minder handige mensen onder ons.. de een kan iets nou eenmaal beter als de ander..
Met de organisatie wil ik best een steentje bijdragen.. Dus DrLiter.. als je hulp nodig hebt hoor ik het van je..

• digifiel
  • Laatst online: 26-01 14:15
Halloa dat ik dit nu pas zie man, :)
wij van www.digifiel.com willen best meehelpen en een HOOP info er over op onze site zetten enz... over sponsoring moet je nie komen bij ons LOL want die site doen we ook maar voor de Fun bijhouden ;)

Ik zou zeggen meel of icq me even als ik wat kan doen voor jullie

Groeten, johan
icq nummer staat hier boven ergens
johan@digifiel.com

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

Verwijderd

Hey diegene die het willen organizeren ik heb wel intresse om te helpen ik heb ook veel goede ideen en veel ervaring met Lan-party's organizeren

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-07 08:15
digifiel, heb je nog hulp nodig met die site, als co-webmaster.

ik bedoel, jullie site is nog niet zo heel erg af he :?

veel dingen under construction ofzo.
ik wil wel helpen.
daanevers@hotmail.com

Verwijderd

kijk Pc bedrijfen zijn wel te regelen

maar vraag ook een Formido en/of een karwei om er te staan met huren/kopen gereedschap materiaal zoals plexiglas

vraag Oc-shoop en casceet als we een grote dag organizeren komen sponsors vanzelf hoe groter iets is hoe meer publicietijd dus meer intresse voor sponsors

Mzzllss

Contact me ff Dr.Liter

• Badger
  • Laatst online: 01-09-2025
Je kan hiermee ook op de HCC dagen gaan staan...:)

Verwijderd

jah dat kan we houden op de casemod dag een contest en de 3 mooiste kasten worden tentoongesteld op de HCC dagen zoiets ofzo

• d33n
ik heb niet de hele thread gelezen (ben lui)
maar we moeten een locatie hebben.

pas als je die locatie hebt, en je weet wat het kost kan je uit gaan rekenen hoeveel geld je moet vragen bij sponsors, geld voor kraampjes, entree geld.

Verwijderd

Hogeschool utrecht ???

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Hmmzz.. we hebben zowiezo al een stuk of 4á5 mensen die mee willen helpen in de organisatie....

Ik denk dat we eens bij elkaar moeten komen met ICQ chat of IRC ofzo... Dan kunnen we onze ideeën eens bij elkaar leggen en dan eens wat aantekeningen maken over wat we precies willen en hoegroot... mogelijke lokaties... etc. Op deze manier kan je ook aleen beetje voorbereid op bedrijven cq sponsorsafstappen.....

Verwijderd

is goed ik zou het leuk vinden als ik bij de groep organizatie hoo ik denk dat ik een goed deel kan zijn van de organizatie

mzls ik ga slapen

• ReseTTim

ReseTTim

Chocolate addicted

Op zaterdag 24 februari 2001 11:15 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
kijk Pc bedrijfen zijn wel te regelen

maar vraag ook een Formido en/of een karwei om er te staan met huren/kopen gereedschap materiaal zoals plexiglas

vraag Oc-shoop en casceet als we een grote dag organizeren komen sponsors vanzelf hoe groter iets is hoe meer publicietijd dus meer intresse voor sponsors
hoe meer hoe beter wil je dus zeggen gevolg we creeren een eigen soort van hccdagen, want de verf moet kunnen drogen.

Verwijderd

nou nee want je ka nzelf een maximum bepalen de HCC dagen zijn hier niet mee te vergelijken maar ik wil er aleen maar me zeggen een groot evenement waar veel mensen komen is kwa sponsors aantrekelijker dan een klein iets

• d33n
ja, maar ik zou klein beginnen en groot gaan worden.

dus bevoorbeeld eerst in een klein halletje met zon 50 man....daarna misschien wat groter 100 man...

daarna 150 man, en we zien wel hoeveel er uiteindelijk komen

ik bedoel, het is een beetje lullig als je een vet dure en grote zaal hebt, veel sponsors, die daar allemaal staan.
en er komt dan net 20 man binnen die dan 3 uurtjes aan zn kast gaan staan te dremelen en weer gaan....

Verwijderd

yup daarom maak je eerst een meber list een halfjaar vantevoren of er animo is zie je dat er animo is reserveer je een zaal

Btw ik heb een IRC kanaal geopend

server = irc.sorcery.net
kanaal = #casemoddag

ik zie jullie allemaal daar mzls

Verwijderd

ik wil ook best participeren in organistaie.. heb nog wel contact met die badges levernacier.. misschien een extra partij SE laten maken *D "met orde back alleen te verkegen op tweakmodweelend" (of zoiets...) Mijn pa heeft een zaak in machines / gereedschappen en zo.. (ijzerwaren e.d.) misschien valt er wel iets te regelen met dremel / gatenzagen / handvatten weet ik veel .. dat soort dingen .
't is maar een idee .. heb het nog niet met 'm over gehad.. en plexiglas ken je gewoon kopen, en wat je over hebt terugbrengen toch ?? en zo'n figuurzaag machine kan ook wel handig wezen :9 ... pa .. ?? hehe

keep me informed.... uiteraard zal er wel een vast bedrag(je) entree moeten worden betaald en de materialen die men aanschaft, maar da's nogal logisch. Ik kan wel eens naar display electronica fietsen hier in e-hoven .. zij hebben sunon's en past in assortiment net als schakelaars, krimkous, blauwe leds, molex stekkertjes enzo.....

wow man.. dit moet doorgaan :) :) :)

Verwijderd

http://casemoddag.cjb.net/ Casemoddag Ga allemaal naar dat url en vote verdere info op de site

Verwijderd

2e poll doet ut niet en zou eigenlijk zo'n vierkant check vakje moeten zijn ...

verders goed idee !!!!
ik denk dat gereedschap te leen / huur moet zijn .. (of zeg 1/2 machines gekocht door de crew .. en dan onderverhuren) .. voldoende materiaal voorhanden is een 1-ste vereiste!
wat over is moet terug kunnen, onmogelijk dat alles precies uitkomt..

/me is enthousiast... :)

Verwijderd

poll doet het weer

Verwijderd

Mja lijk me echtwel cool :) En ook nog tweakers van hier ontmoeten! Wat wil je nog meer... (naja... :P)

Verwijderd

Gaaf idee!
K zal er ook zeker zijn. 8-)

Het valt met trouwens tegen dat er nog geen modje of zo heeft gereageerd...

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Idd... Heb ook al een nieuwsposting gedaan op de frontpage van t.net net maar ik denk nie dat die doorkomt.. :(

Afwachten maar.. we zijn er in iedergeval druk mee bezig

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Het verkopen van gereedschap is een goed idee, maar ik denk dat het ook zeer gewenst is om een grote stand neer te zetten met een aantal wat ervarener tweakers die het gereedschap hebben.
Als je per bewerking kan laten betalen, beetje redelijk houden, bijv. 5 piek voor een 80mm blowhole of zo, zal daar ook zeker veel interesse voor zijn verwacht ik. Moet je alleen het risico een beetj indekken voor beschadigingen enzo. Mensen het zelf laten uitvoeren, en zelf advies geven bijv.

Zelfde geldt eigenlijk voor overklokken. Een stand neerzetten met wat demo-systemen met mensen die advies geven over instellingen en koel-opsstellingen e.d. Als je daar ook iets van 2,50 voor consult voor rekent is dat ook goed te doen.

Op deze manier kan je extra fondsen creeren voor de zaalhuur e.d. tegen fatsoenlijke prijzen, en het is ook voldoende om de mensen die hun spullen ter beschikking stellen een redelijke vergoeding te kunnen geven.

Weet niet of zoiets al voorgesteld is. Ben te lui om de hele thread te lezen :D

Verwijderd

ja kewl ik kom ook wel samen met marble :)

Verwijderd

heb me ingeschreven :)(of zoiets)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Tis geen inschrijving.... tis meer om te kijken of er echt genoeg animo voor is .... en om al een beetje te bekijken wat en hoeveel er nodig is... etc.

Verwijderd

Dan wel van die 'workshops' :P

Neem ik mij kassie mee en leen ik daar een dremel om hem een raampie te geven ;)

Verwijderd

Ook ik heb mijn mening gegeven, en kom ook, mits het een beetje in de buurt is.

• d33n
is die poll nu zo traag, of is het chello (of beiden :P)

edit:

en wat als ik daar wil casemodden EN overclocken

Verwijderd

daar heb ik ook last van ;)
ik wil overclocken modden en kopen :?

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Dan stem je voor die poll toch gewoon even 2 keer? ;)

Verwijderd

de poll is niet traag :)

• TricTrac

TricTrac

=;-)

[Update] Potentiele locatie: Hogeschool Utrecht,

Lanparty potentieel ALLEEN s'nachts [/update]

Verwijderd

ja en dan snachts met je gare kop een gat op de verkeerde plaats boren :)

Verwijderd

stome vraag misschien : maar is er al een echte organistaie crew ?? of denkt iedereen gewoon een beetje mee zo ...

HvU lijt me vrij chill :)
ff linken aan T1 en trekken *D

• TricTrac

TricTrac

=;-)

Er is idd al een "crew".... Dat s'nachts met je duffe kop een gat op een verkeerde plek zagen gebeurd niet... het word waarschijnlijk een weekend... za + zo... s'avonds gaat het over in een lanparty (er word dan dus niet gemod) en de volgende dag gaat het modden gewoon weer verder...

Maaruh... dat er al een "crew" is betekent niet dat alle hulp nu word afgewezen... Heb je zin om mee te helpen dan kan dat.... alle hulp is welkom

• Treb
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zondag 25 februari 2001 13:45 schreef DaCrEaTiV!! het volgende:
http://casemoddag.cjb.net/ Casemoddag Ga allemaal naar dat url en vote verdere info op de site
Laaste POLL mist wel het belangrijkste, vind ik.
Als je dan toch dingen wilt gaan (ver)kopen, waarom staan er dan geen KASTEN bij :?:?
Lijkt me nou echt bij een CASEMODDAG horen :)

Ik heb namelijk een aantal Antec kasten gekocht en mocht ik die nog niet allemaal verkocht hebben zou ik die op de casemoddag kunnen verkopen.
Dit alleen als jullie dit op prijs stellen natuurlijk. :?:?

[topic=130795]

Verwijderd

jah maar we hebben idd niet alles want er kon niet meer op :)

• delyver
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08-2025
Op maandag 26 februari 2001 11:21 schreef trictrac het volgende:
[Update] Potentiele locatie: Hogeschool Utrecht,

Lanparty potentieel ALLEEN s'nachts [/update]
beter!!! avonds modden, snachts kwaaken >:)

Audi A8 W12 6.0

Verwijderd

het lijkt me goed idee als de oc-shop komt opdagen op die dag, die hebben erg veel van die dingen die de mensen zouden willen hebben, like me ;)
zoals zo een addtronics case ofzo :P
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.