Hoe reinig je een TFT monitor? Gewoon stof afnemen doe ik altijd met een zijden brillendoekje, maar er zitten ook wat vetvlekjes op en die gaan er niet mee weg.
heb je de faq al eens bekeken?Verwijderd schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 15:10:
Hoe reinig je een TFT monitor? Gewoon stof afnemen doe ik altijd met een zijden brillendoekje, maar er zitten ook wat vetvlekjes op en die gaan er niet mee weg.
_______
Whaa! Een grote vingerafdruk op de coating van mijn nagelnieuwe monitor!
Bijna elke fabrikant raadt een andere manier van schoonmaken aan. Om er even twee te noemen:
Sony raadt haar gebruikers aan om de monitor met een zachte warm-vochtige doek te reinigen zonder schoonmaakmiddel. (wel eerst ff uitzetten natuurlijk, en niet teveel wate, anders krijg je hetzelfde effect als met Glassex)
iiyama raadt Screen 99 aan, in combinatie met een zachte doek of tissues. Dit is in spuitbus te koop bij bijna elke elektronicaonderdelenwinkel en is coatingvriendelijk.
Gebruik in ieder geval geen Glassex; dat geleidt als de neten; het is vrij agressief (coating!), en het risico bestaat dat het tussen de kast en de buis sijpelt, waardoor je het risico op kortsluiting krijgt.
[ Voor 3% gewijzigd door andreict op 02-02-2006 15:12 ]
Reinigen van 'n TFT scherm
Hoe TFT scherm schoonmaken
Hoe TFT Scherm goed schoon maken
Tft scherm schoonmaken
TFT scherm schoonmaken?
En zo zijn er nog wel meer topics te vinden. Daar moet vast wel iets voor je bijzitten
Hoe TFT scherm schoonmaken
Hoe TFT Scherm goed schoon maken
Tft scherm schoonmaken
TFT scherm schoonmaken?
En zo zijn er nog wel meer topics te vinden. Daar moet vast wel iets voor je bijzitten
Dit topic is gesloten.
![]()