Ik heb momenteel 'n IBM Thinkpad T20, met 'n perfekt TFT scherm, alleen wordt die nogal snel vuil
Wat is 'n goede reinigings-vloeistof hiervoor? Glassex is in ieder geval schadelijk, omdat er alcohol in zit (lost de coating op).
Verwijderd
ik heb hier paar doekjes van het merk 'Fellowes' -> Screen Cleaning Wipe & Absorbent Wipe
zijn 2 doekjes, 1tje die vochtig is en 1tje die droog is. eerst met dat vochtige doekje en daarna met dat droge doekje over je scherm
staat achterop de verpakking dat het voor filters, monitoren (van pc en notebook) en glazen oppervlaktes (scanner en pda's) is
werkt goed hoor dat spul, heb het gekregen van een kennis! kan wel eens horen waar hij dat haalt!
en anders kan je het ook met een vochtige doek proberen en dan daarna droogmaken! dat werkt ook wel! gewoon oppassen met alcohol en andere chemische reinigingsmiddelen!
zijn 2 doekjes, 1tje die vochtig is en 1tje die droog is. eerst met dat vochtige doekje en daarna met dat droge doekje over je scherm
staat achterop de verpakking dat het voor filters, monitoren (van pc en notebook) en glazen oppervlaktes (scanner en pda's) is
werkt goed hoor dat spul, heb het gekregen van een kennis! kan wel eens horen waar hij dat haalt!
en anders kan je het ook met een vochtige doek proberen en dan daarna droogmaken! dat werkt ook wel! gewoon oppassen met alcohol en andere chemische reinigingsmiddelen!
Verwijderd
in Hoe TFT Scherm goed schoon maken staat ook wat over het reinigen...
ik geloof dat de 3e post dezelfde doekjes bedoeld als ik, en die kwamen bij de office centre vandaan...
ik geloof dat de 3e post dezelfde doekjes bedoeld als ik, en die kwamen bij de office centre vandaan...
Verwijderd
zit daar alcohol in??
daar gaat het juist om! om glas maakt het niet uit, maar TFT is nogal zacht/flexibel spul he...
daar gaat het juist om! om glas maakt het niet uit, maar TFT is nogal zacht/flexibel spul he...
Thnx! Er staan idd. goeie tips op. Office centre ligt hier net aan de overkant vd. zaak, alleen is 't niet helaas onze vaste leverancier.Op vrijdag 03 augustus 2001 10:37 schreef Eddo het volgende:
in Hoe TFT Scherm goed schoon maken staat ook wat over het reinigen...
volgens mij niet gewoon een of ander rinigingsmiddel dat geen strepen achterlaatOp vrijdag 03 augustus 2001 10:39 schreef Eddo het volgende:
zit daar alcohol in??
het ruikt in ieder geval niet naar alcohol
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()