Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik hoor weleens iets waaien over schuim (net zoiets als scheerschuim) speciaal in een bus voor TFT's. Je moet dit erop spuiten, en dan een possje laten zitten zodat het intrekt en dan met een doekje eraf poetsen (Ik denk dat het schuim is om te voorkomen dat het niet in kiertjes "kruipt"Op donderdag 21 juni 2001 16:19 schreef ArthurS het volgende:
Zie topic, glassex schijnt niet goed te zijn ivm speciale anti-reflectie coating...
Suc6
20*350ZO45°
Verwijderd
Uit de handleiding:
Eh, precies waar RDK_NL het over heeft. Tegelijkertijd.
Blabla, kortom: gewoon een zacht doekje met een beetjes water en eventueel van dat brilschoonmaakspul. En er is ook wel speciaal schoonmaakspul voor beeldschermen te koop. Ooit wel ergens gezien.Schakel het notebook uit en trek de stekker van de netadapter uit de wandcontactdoos.
Gebruik geen schuurpapierof kunststofoplossend
schoonmaakmiddel voor het reinigen.
Eh, precies waar RDK_NL het over heeft. Tegelijkertijd.
Bedankt voor de tips allemaal 
Ik heb twee TFT schermen (laptop en standalone), dus is nuttige info. Goed ook van dat schuurpapier, ik vroeg me al af waarom dat zo kraste
Voor dat schuim zal ik eens op zoek gaan...
Ik heb twee TFT schermen (laptop en standalone), dus is nuttige info. Goed ook van dat schuurpapier, ik vroeg me al af waarom dat zo kraste
Voor dat schuim zal ik eens op zoek gaan...
Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy
Ik gebruik Screen 99
da's speciaal voor het reinigen van beeldschermen
da's speciaal voor het reinigen van beeldschermen
Ik gebruik altijd gewoon wat water en een zachte tissue, nog nooit geen problemen ermee gehad.
ik snap niet dat mensen om zo'n reden een thread omhoog halen van ruim 1 jaar oud
toch niks mis mee? Topic zakt vanzelf wel weer weg.Op zaterdag 01 juni 2002 14:41 schreef richardkraal het volgende:
ik snap niet dat mensen om zo'n reden een thread omhoog halen van ruim 1 jaar oud
Ik vind het wel een nuttig topic omdat ik mn laptopscherm laatst ook schoon wilde maken, maar niet wist waarmee..
Ik wist ook niet hoe ik mijn Dell laptop schoon moest maken dus ik ging eerst kijken bij GOT en daarna bij Dell en voila:
http://support.euro.dell.com/nl/nl/kb/document.asp?DN=FA1011125&tag=
samengevat:
The following cleaners are acceptable:
Water
IPA (Isoprophyl Alcohol)
Hexane
Petroleum Benzine
The following cleaners are unacceptable:
Acetone
Ethyl alcohol
Toluene
Ethyl acid
Ammonia
Methyl chloride
NOTICE: These cleaners might cause permanent damage to the LCD due to a chemical reaction. Some commercial window cleaners contain ammonia and are generally unacceptable.
http://support.euro.dell.com/nl/nl/kb/document.asp?DN=FA1011125&tag=
samengevat:
The following cleaners are acceptable:
Water
IPA (Isoprophyl Alcohol)
Hexane
Petroleum Benzine
The following cleaners are unacceptable:
Acetone
Ethyl alcohol
Toluene
Ethyl acid
Ammonia
Methyl chloride
NOTICE: These cleaners might cause permanent damage to the LCD due to a chemical reaction. Some commercial window cleaners contain ammonia and are generally unacceptable.
Mijn geheim: niet met je vieze tengels aan dat scherm komen. Mocht je schermpje door 1 of andere malloot toch worden viesgemaakt, heel zachtjes met een zachte(!!) zakdoek eroverheen wrijven in cirkelende richting.
Ik zeg speciaal ZACHTE omdat er altijd van die malloten zijn die die Tempo-zakdoekjes gebruiken, die keiharde krengen, waarje neus van gaat bloeden als je snuit
Ik zeg speciaal ZACHTE omdat er altijd van die malloten zijn die die Tempo-zakdoekjes gebruiken, die keiharde krengen, waarje neus van gaat bloeden als je snuit
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Pagina: 1