Wat zitten er toch een stel prutsers bij de helpdesk. Ik vraag me af waarom ze je eigenlijk een ticketnummer geven
Ik ben nu al een maand bezig om Internet + bellen van @home te bestellen voor een collega. Mooi zou je denken, maar op een of andere manier komt het installatiepakket niet. Ondertussen al meerdere keren gebeld, maar in plaats dat ze eventjes aan de hand van het ticketnummer de geschiedenis opzoeken, mag je weer alles beginnen uit te leggen .. data noemen waarop je gebeld hebt, met wie, etc etc ...
En ook iedere keer krijg je andere antwoorden.
@home-medewerker 1:"Ja meneer, ik zie hier een melding staan mbt het poorteren van Uw KPN nummer naar @home. Daarom is de procedure stilgelegd. Ik verbind U door ...."
@home-medewerker 2:"Wie heeft U verteld dat er een probleem is aangaande het poorteren van het tel. nr? Ik kan hier namelijk niets over terugvinden. Ik zorg ervoor dat het pakket vandaag nog de deur uit gaat. Belt U 7-12 maar terug als het dan nog steeds niet binnen is."
8-12:
@home-medewerker 3:"Het klopt idd dat er een probleem is qua poortering. De naam horende bij het telefoonnummer komt niet overeen met de naam van de aanvrager en daarom is het verzoek door KPN geweigerd"
Het gaat dus over 1 f#cking tussenletter
En waarom vermelden ze dit soort dingen niet op de site waar ik de aanvraag invul. Dan heb je achteraf dit gezeik niet. En in plaats dat ze je bellen over het probleem mag je zelf erachteraan rennen, stelletje @#$@#$
Ze gaan eens bellen met KPN om te kijken hoe we dit kunnen oplossen. Hoe moeilijk kan het zijn om de naam van de aanvrager aan te passen zodat deze wel overeenkomt met de naam zoals deze bekend is bij KPN
Ik word hier echt zo moe van
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay