Toon posts:

Het grote @Home problemen topic deel 8!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.146 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluk-Kluk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 17:56

Kluk-Kluk

laat maar vallen.....

csteelooper schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 10:16:
[...]

Mja... Alles leuk en aardig. Maar heb je ook brabanders gehad met klachten, en is die ratio dan niet zo erg als met de limburgers? Want ik weet wel dat er in Limburg meer problemen zijn met Essent dan iin Brabant, simpelweg omdat er in Limburg minder uitbereiding wordt gerealiseerd... Just out of curiousity...
Bij mij in het dorp (Sint Michielsgestel) was afgelopen weekend een storing. Gister gebeld, probleem niet verholpen. vandaag op miraculeuze rond het midaag uur ineens weer internet.

Dit was de eerste storing sinds een hele tijd die ik heb gehad.

Powered By C8H10N4O2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

hars73 schreef op dinsdag 18 april 2006 @ 15:45:
[...]
Ik heb afgelopen weekend de brief van de modemSWOP gekregen. Mijn (altijd draaiende en superstabiele) COM21 modem zal dus de komende dagen ergens worden vervangen door een nieuw modem. Ben benieuwd hoe lang ik zonder internet zal komen te zitten :X

Ow ja.. Drenthe trouwens.. :P
Gisteravond het nieuwe Motorola modem aangesloten, had geen verbinding. Afgelopen nacht zou de boel worden omgezet. Vanmorgen brandde het 'online' ledje en een reset van mijn router was voldoende om weer internet te hebben! Hmm dat viel mij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

grrr, vorige week kon ik me webspace niet opkomen, kreeg telkens "530 authentication failed". Na een paar maal mail sturen naar @home werkte het (na een paar dagen) weer en nu kan ik wéér niet inloggen. Zelfde probleem,Wat een gedoe :( :( :(

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 26-04-2006 18:04 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:36
Kluk-Kluk schreef op dinsdag 25 april 2006 @ 17:40:
[...]

Bij mij in het dorp (Sint Michielsgestel) was afgelopen weekend een storing. Gister gebeld, probleem niet verholpen. vandaag op miraculeuze rond het midaag uur ineens weer internet.

Dit was de eerste storing sinds een hele tijd die ik heb gehad.
Kewwwwwl... Kom jij uit Sint-Michielsgestel?? Ich Auch... Mja, waar ik woonde (Venkant) ging eigenlijk alles heel lang erg goed met het Com21-modem, tot vlák voor mijn verhuizing naar 's-Hertogenbosch. Mijn zus (Seminarielaan) heeft véél problemen met @Home, maar ik betwijfel of het in haar geval bij @Home ligt. Ze woont in het klooster daar, en daar is een collectieve CAI-aansluiting (of althans: er is gebruik gemaakt van een collectief verdeelsysteem voor de CAI - de woningbouwvereniging [Huis & Erf] ontkent dat er een collectieve aansluiting is) en er zijn daar heel veel mensen (waaronder dus mijn zus) die buiten @Home ook problemen hebben met de andere services (met name Radio). De vriend van mijn zus zit nog geen 2km bij haar vandaan en heeft in mindere mate dezelfde problemen als zij. Maar hij heeft dan wél een eigen aansluiting -- nadat hij die onder handen had genomen werkte alles voor hem een heel stuk beter.
Ik ken in Sint Michielsgestel verder nog wel wat mensen met @Home (Koperwiek en Spijt --- straatnamen) en die hebben ook verder helemaal nergens last van... Dus ik denk toch dat het kabelnet in Sint Michielsgestel niet zozeer het probleem is...

offtopic:
Wel lachen dat je uit Sint Michielsgestel komt -- Welke straat dan? Misschien ben ik je wel ooit tegen gekomen of gebeurt dat nog ... kom nog regelmatig daarzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmmm... Ik vond het al zo raar dat ik 60 ping doe op m'n eigen gameserver in rotterdam.
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.2.1
2 46 ms 28 ms 38 ms 10.235.128.1
3 17 ms 24 ms 34 ms csw1-vlan201.hnglo1.ov.home.nl [213.51.138.1]
4 36 ms 18 ms 12 ms bb1-ge8-0-1.hnglo1.ov.home.nl [213.51.158.202]
5 23 ms 27 ms 18 ms bb1-ge2-1-0-0.amsix-nikhef.home.nl [213.51.158.1
25]
6 19 ms 35 ms 36 ms rtr1.ams-ix.AMS-tc2.grafix.nl [195.69.144.239]
7 30 ms 26 ms 26 ms ***.***.***.***
8 26 ms 52 ms 25 ms ***.***.***.***
Dat ziet eruit als een goed belaste hop :/

Verders zijn m'n download speeds wel oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds dinsdagmorgen ligt Enschede-Noord plat, in ieder geval delen ervan. Er zijn problemen met de DHCP-server en @home lijkt niet van plan het probleem snel op te lossen gezien het feit dat ze daar nog niet eens mee zijn begonnen. Ze hebben bovendien de storing niet eens gemeld op hun storingslijn! Nadat mij woensdag door de helpdesk was verteld dat het donderdagochtend weer zou werken en het dat niet deed donderdagavond maar even een boos telefoontje gepleegd en een statisch adres ingevoerd. Net even weer geprobeerd automatisch toe te laten wijzen maar de storing is er nog steeds. Vandaag koninginnedag, morgen zondag... Als ze maandag beginnen met oplossen betekent dat dus dat door hun laksheid veel mensen een week zonder verbinding zitten.

Abonnee sinds 2000, maar bij deze feliciteer ik @home met het feit dat ze in ieder geval weer 1 klant minder hebben. Ik neem lekker een ADSL2 lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Heeft er hier ook iemand het mailtje 'Probeer TV Digitaal nu wel heel voordelig' gekregen waar hij niets mee doet? In het mailtje stond een aanbieding voor @home tv digitaal.
Ik heb het mailtje namelijk niet gekregen (kameraad van mij wel) maar zou wel van de actie gebruik willen maken.
Dus als iemand het mailtje heeft ontvangen en er geen gebruik van wil maken kan je mij er erg blij mee maken :)

(je kan maar 1 keer aanmelden per mailtje, en de kameraad van mij wilde hem zelf ook)

edit:
Verwijderd schreef op vrijdag 28 april 2006 @ 20:51:
hmmm... Ik vond het al zo raar dat ik 60 ping doe op m'n eigen gameserver in rotterdam.
[...]
Dat ziet eruit als een goed belaste hop :/

Verders zijn m'n download speeds wel oke.
:D
die hop is van je router naar je modem... Als die goed belast is ligt het toch denk ik aan je eigen netwerk :P (tip; probeer eens zonder router)

[ Voor 35% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 29-04-2006 14:07 ]

At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
1ms Zwaar belast op m'n router? :P Je kijkt verkeerd. 192.168.2.1 is mijn router :)
De 2de hop waarop ik dus echt naar buiten ga die deed raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 29 april 2006 @ 22:19:
1ms Zwaar belast op m'n router? :P Je kijkt verkeerd. 192.168.2.1 is mijn router :)
De 2de hop waarop ik dus echt naar buiten ga die deed raar...
DEZE hop:
code:
1
2
1 <1 ms <1 ms <1 ms 192.168.2.1
2 46 ms 28 ms 38 ms 10.235.128.1
(dus de 46 ms 28 ms 38 ms) is de hop van je router naar je modem...

maargoed; mijn advies blijft hetzelfde, probeer het zonder router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
B) dat is mijn ip niet eens. Dat is hetzelfde punt waar ik doorheen ga ook zonder router... maar goed :) er zit ook verder niks anders op m'n router gekoppeld dus ik denk niet dat m'n router druk is hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-09 21:18

Klippy

Still Game

DropjesLover schreef op maandag 10 april 2006 @ 10:17:
tsjonge wat een problemen hier!

ons probleem:

na overschakeling van Campus i-net (nutsbedrijven maastricht) op @ home -> niets meer. bleek dat alle gegevens van campus verkeerd waren overgenomen. niet dat ze er zelf achteraan gaan om alles weer op orde te krijgen hoor, je moet zelf met de helpdesk bellen om alle gegevens (MAC adres en serienummer) opnieuw door te geven. dit gesprekje kostte mij (mobiel bellend) 20,40 eurootjes :(

en hierna werkt het nog steeds niet... dus ik weer bellen, lease niet goed, modem update. weer 15 euro :(
en hierna nog niets, weer gebeld, doorverwezen naar 2e lijn, maar daar was een wachttijd (weer 10 euro)

oftewel, ik ben bijna 60 euro kwijt aan beltegoed om mijn internet te fixen, een bedrag waarvoor ik 3 maanden ADSL2+ zou kunnen hebben. dit wilde ik ook wel aanvragen, maar we moesten ook een telefoonlijn nemen (10 euro per maand extra)

echt :X
Toevallig.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik sinds begin 2000 klant ben en nooit echt problemen heb gehad, daarom bben ik misschien wat geduldiger. Maar nu heb ik hetzelfde probleem.
Zal even mijn mail van vanmiddag posten.
Geachte heer/mevrouw,

De afgelopen maand heb ik al ongeveer tien keer gebeld met de helpdesk en ik ben ook al een aantal keer doorverbonden met de technische helpdesk voor hetzelfde probleem. De laatste keer dat ik voor dit probleem heb gebeld is vorige week zaterdag, maar na tien keer bellen zonder concrete oplossing hoop ik dat een e-mail wat meer resultaat oplevert.

Het probleem is dat ik geen IP adres krijg. Dit probleem doet zich voor als ik de PC rechtstreeks met het modem verbind, maar ook als ik een router of andere PC gebruik. Hierdoor is uitgesloten dat het probleem bij mijn PC of router ligt.

Elke keer als dit probleem zich voordoet bel ik met de helpdesk, maar die kunnen nooit mijn modemgegevens in hun systeem vinden. Vervolgens voeren die mensen mijn gegevens weer opnieuw in, melden mijn modem opnieuw aan in het systeem en doen een modem update. Na ongeveer 2 uur krijg ik dan inderdaad ook weer een IP lease, maar als die verlopen is begint alle ellende weer opnieuw en krijg ik weer geen IP adres.

Dit probleem is er nu ook weer, maar ik heb de vorige keer de statische IP gegevens gekregen, dus vandaar dat ik nu wel nog kan internetten.

U kunt begrijpen dat ik dit na 10x uitval in 3 weken tijd wel moe ben en ik hoop dat dit probleem eens grondig onderzocht kan worden en dat er een permanente oplossing komt.

Dit probleem doet zich voor sinds de verhuizing van Nutsbedrijven Maastricht naar @Home, dus volgens uw helpdesk is daar wat mis gegaan, maar het is uiterst vervelend dat het nu ook steeds opnieuw mis blijft gaan.

Mijn postcode is 62XXX, huisnummer 11 en het laatste referentienummer dat ik nog kon vinden is 274xxx, maar daarna heb ik nog minstens 3x contact gehad met de helpdesk.

Ik hoop dat u mij kan helpen, of in elk geval deze klacht nog eens door kan geven aan de juiste afdeling en dat deze klacht niet wordt afgedaan met een standaard mailtje.

Vriendelijke groet,

naam
Maar natuuurlijk krijg je daar wel weer gewoon een standaard "bel maar naar de helpdesk" mailtje op terug.
Ik vraag me acht af waarom ze dat mailadres hebben als ze toch niks via de mail behandelen.

Ik zit nu dus nog steeds met statische instellingen, gelukkig werkt dat wel, maar ik wil het wel opgelost hebben.
Dat 10x bellen is trouwens waar, kost gleukkig maar lokaal tarief met Tele2 voordeel dus dat is minder dan 2 euro per uur dus daar kan ik nog wel mee leven, maar het helpt gewoon niet als ik bel.
Ik heb 1x serieus 1 uur en 45 minuten gewacht op de 2e lijn, want toen had ik internet dringend nodig. En dan maar proberen rustig te blijven...
Verder word ik altijd wel netjes geholpen moet ik zeggen, maar die lui weten vaak nergens wat van, dat is te frustrerend.
Dus ben "blij" dat ik zie dat meer mensen er last van hebben, dan doen ze er eens wat aan misschien.

Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik nu dus nog moet doen.
Als ik bel zeggen "ik ze een update doen", maar na 10x kan ik wel raden dat dat geen permanente oplossing is. Dan gaat het wel altijd minstens een dag goed, dus daarna kan ik pas zien dat het niet helpt. Bel ik dan terug moeten die mensen verplicht die stappen weer afhandelen, maar soms mag ik met m'n oude ticket meteen naar de 2e lijn, maar dat duurt een uur en daar heb ik geen zin meer in.
Mailen helpt dus ook niet.
Denk dat ik maandag nog 1x ga bellen en proberen me bij die 2e lijn te lullen, maar dan :?
Hoe overtuig ik ze daar van het feit dat een gewone update niks doet? Hoe krijg ik ze zover eens serieus het probleem te achterhalen?
Heeft iemand daar ervaring mee? En anders? Brief?

Heb nu wel 2 weken gratis internet gekregen, maarja daar schiet ik ook niks mee op....
En ADSL is ook maar duur hier in de buurt, alleen wat van die KPN abbo'tjes. Durf niet over te stappen, m'n kabel snelheid is altijd top.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 10:18
Hier zo onderhand toch maar de overstap gedaan na 6 of 7 jaar abonnee te zijn geweest, heb nu internetplusbellen van de KPN, ben nog niet blij met het torrents gebruikern (experiabox kan er niet goed tegen) maar de snelheid is in ieder geval een stuk prettiger.

Mooie reactie (nietszeggend) krijg je ook op je opzeggings mail :
Reden : Ik merk de laatste maanden dat het blijkbaar gewoonte wordt bij @Home om eerst meer klanten aan te nemen in plaats van eerst de infrastructuur te up-graden met als gevolg dat ik €47.95 betaal voor een “breedband” abonnement en vervolgens maar al te vaak nog niet eens de download van een budgetabonnement krijg.

Daar ik niet de gewoonte heb om na 01:00 uur op het internet verblijven om toch nog wat download te hebben aangezien het de rest van de dag en vooral avond “prut” is en ik ook niet erg gecharmeerd ben van het een uur (a 6 euro) aan de telefoon van de helpdesk te hangen voor ik eindelijk een 2de lijns te pakken heb heb ik hierbij toch maar beslist de knoop door te hakken.

Ik vindt het bijzonder jammer dat @home me hierbij dwingt als 1 van de eerste abonnee’s in Deventer (zo niet de eerste betalende abonnee) toch maar over te stappen op ADSL.

Met vriendelijke groet,

Reactie :
Geachte heer/mevrouw xxxxxx,

Wij bieden u onze excuses aan voor de lange tijd die het beantwoorden van uw e-mail in beslag heeft genomen. Naar aanleiding van uw e-mail informeren wij u als volgt.

Wij vinden het jammer dat u uw overeenkomst met @Home wilt bekindigen.

De overeenkomst wordt, met inachtneming van vier weken opzegtermijn en een minimale contractduur van 1 jaar, bekindigd per 1 mei 2006.

Zoals u in de Algemene Voorwaarden kunt lezen blijft u verantwoordelijk voor de betaling tot aan de datum waarop uw abonnement eindigt. Dit geldt ook voor eventuele overige kosten.

U hoeft het kabelmodem niet te retourneren.

Als u contact opneemt met de Klantenservice van @Home over dit onderwerp, is dit uw referentienummer: xxxxxxxxxx
Wij danken u voor het vertrouwen in de afgelopen periode en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen als abonnee van @Home.

Heeft u nog vragen, dan kunt u ook terecht op onze online help via http://help.home.nl/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

en wat bekindigen nou moet voorstellen?

C'est moi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Klippy schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:39:
[...]

Toevallig.

Ik moet er wel bij zeggen dat ik sinds begin 2000 klant ben en nooit echt problemen heb gehad, daarom bben ik misschien wat geduldiger. Maar nu heb ik hetzelfde probleem.
Zal even mijn mail van vanmiddag posten.

[...]

Maar natuuurlijk krijg je daar wel weer gewoon een standaard "bel maar naar de helpdesk" mailtje op terug.
Ik vraag me acht af waarom ze dat mailadres hebben als ze toch niks via de mail behandelen.

Ik zit nu dus nog steeds met statische instellingen, gelukkig werkt dat wel, maar ik wil het wel opgelost hebben.
Dat 10x bellen is trouwens waar, kost gleukkig maar lokaal tarief met Tele2 voordeel dus dat is minder dan 2 euro per uur dus daar kan ik nog wel mee leven, maar het helpt gewoon niet als ik bel.
Ik heb 1x serieus 1 uur en 45 minuten gewacht op de 2e lijn, want toen had ik internet dringend nodig. En dan maar proberen rustig te blijven...
Verder word ik altijd wel netjes geholpen moet ik zeggen, maar die lui weten vaak nergens wat van, dat is te frustrerend.
Dus ben "blij" dat ik zie dat meer mensen er last van hebben, dan doen ze er eens wat aan misschien.

Maar ik weet eigenlijk niet meer wat ik nu dus nog moet doen.
Als ik bel zeggen "ik ze een update doen", maar na 10x kan ik wel raden dat dat geen permanente oplossing is. Dan gaat het wel altijd minstens een dag goed, dus daarna kan ik pas zien dat het niet helpt. Bel ik dan terug moeten die mensen verplicht die stappen weer afhandelen, maar soms mag ik met m'n oude ticket meteen naar de 2e lijn, maar dat duurt een uur en daar heb ik geen zin meer in.
Mailen helpt dus ook niet.
Denk dat ik maandag nog 1x ga bellen en proberen me bij die 2e lijn te lullen, maar dan :?
Hoe overtuig ik ze daar van het feit dat een gewone update niks doet? Hoe krijg ik ze zover eens serieus het probleem te achterhalen?
Heeft iemand daar ervaring mee? En anders? Brief?

Heb nu wel 2 weken gratis internet gekregen, maarja daar schiet ik ook niks mee op....
En ADSL is ook maar duur hier in de buurt, alleen wat van die KPN abbo'tjes. Durf niet over te stappen, m'n kabel snelheid is altijd top.
had vorige week (en week daarvoor) hele tijd problemen met de webspace. Dan werkt het, dan niet: 530 authentication failed blablabla, dan weer wel en daarna weer niet, weer die 530.....

Email gestuurt, krijg ik mail terug dat ik moet bellen. Ja dus niet, wegens gebrek aan vaste telefoonlijn naast me pc ben ik dan "genoodzaakt" mijn gsmmetje te gebruiken á €1 per minuut + 15 minuten (op zijn minst) wachttijd.
Dus ik mail terugsturen dat ik wegens de hoge gesprekskosten niet ga bellen en dat dit probleem (naar mijn mening) best wel per email opgelost kan worden ookal beweert de support van niet. Nou..... "we kunnen per email maar beperkte support leveren blablabla" , de oplossing: "verwijder alle internet temp bestanden enz...." en dat terwijl ik zei dat naast IE en FF ook windhoos commander niet kon inloggen na 10* opnieuw invoeren inloggegevens.....
paar uurtjes later deed het weer om dan de volgende dag niet meer te werken. weekend daarna deed ut weer, maar de maandag daarna wéér niet. Ikke toch ma bellen: "ja, er is melding gemaakt van de storing en wordt zo snel mogelijk opgelost" ik zo van, dat probleem is hier al 2 weken. helpdesk: "euhhhh, we lossen het zo snel mogelijk op"

Wat hebben we eigenlijk aan die (email-)support???

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-09 08:50

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

ach ja, die paar duizend tweakers op die 500.000 die klagen, denk maar niet dat er iemamd bij @home zich er iets van aantrekt...pas als er massaal opggezegt gaat worden komt r actie in die k%torganistie> De kabel zou allang voor de concurrentie open moeten zijn gegaan, maar ach, dat zeggen we al jaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-09 10:48
Ik denk dat als @home slim is, ze zich er toch iets van zouden moeten aantrekken. Veel mensen met weinig verstand van internet/computers vragen toch meestal de lokale tweakert voor informatie en advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 15:57

Jazzper

BB4E^Guerilla

van de week Motorola router binnen gekregen (nog niet geinstalleerd). Los daarvan is de grootste irritatie nu wel over. Had afgelopen 2 maand zwaar instabiel internet door vermoedelijk ondercapiciteit maar moet zeggen dat ik afgelopen 2 week geen centje pijn meer heb... Niet te vroeg juichen echter :)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_Jack
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nooit echt problemen gehad met @Home, maar 1 ding wil ik graag weten.

Zijn er meer mensen die meerdere email adressen aangemaakt hebben en het wachtwoord van een email adres wilt wijzigen, dat het niet kan?

via deze wijze:
@Home portal
-Voor abbonees
-Mijn instellingen
-Wachtwoord
-Wachtwoord wijzigen
-Inloggen met hoofd account/email adres
-Het wachtwoord van een gebruiker wijzigen

Dit ging altijd via een superhandige en altijd werkende pagina die niet echt een opmaak had. Zag er simpel uit(witte achtergrond met zwarte tekst) zeg maar.
Alleen als ik nu op de nieuwe manier inlog met de hoofd account/email adres zie ik geen andere email adressen, waarvan ik het wachtwoord kan veranderen.
Terwijl als ik op de site aangeef om email adressen te verwijderen, zie ik wel de extra email adressen. :?

Ik heb dit via de mail aangegeven, maar ik moet ook bellen. Daar heb ik geen zin, omdat de site gewoon moet werken.
Dit ging altijd goed, totdat ze de boel vernieuwd hebben.

Toevallig meer mensen met dit probleem?

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maestro.mosjuh
  • Niet online
Ekner schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:50:
[...]
Wij vinden het jammer dat u uw overeenkomst met @Home wilt bekindigen.
[...]
en wat bekindigen nou moet voorstellen?
blijkbaar een foute interpretatie van de caracterset. Gebeurt wel vaker bij enkele mailprogramma's. de ë word blijkbaar niet goed weergegeven...
Verwijderd schreef op zondag 30 april 2006 @ 00:13:
B) dat is mijn ip niet eens. Dat is hetzelfde punt waar ik doorheen ga ook zonder router... maar goed :) er zit ook verder niks anders op m'n router gekoppeld dus ik denk niet dat m'n router druk is hoor :P
nee; dat dat jouw ip niet is weet ik ook wel... het is een ip adres in de private range (8>

Dit is het ip wat @home geeft aan jouw modem (alle @home modems hebben in het @home netwerk gewoon een ip uit de private ranges)

Altijd leuk, mensen die hulp vragen en als ze hulp krijgen het niet acepteren.
Waarom probeer je het niet zonder de router???

[ Voor 48% gewijzigd door Maestro.mosjuh op 02-05-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djgear17
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15-10-2022
Afgelopen woensdag (26 April) maar eens een email gestuurt voor een abonnementwijzing, wat duurt een respons daarop tegenwoordig toch lang 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nou... dat webspace probleem is nóg steeds niet opgelost :( :(
kan der wéér niet op komen

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 07-05-2006 16:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:02

defiant

Moderator General Chat
bartgrefte schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:26:
Nou... dat webspace probleem is nóg steeds niet opgelost :( :(
kan der wéér niet op komen
M'n ouders hebben hier ook last van, extreem irritant. Via http gaat 't wel, maar dat gaat 1 op 10 keer fout.

"When I am weaker than you I ask you for freedom because that is according to your principles; when I am stronger than you I take away your freedom because that is according to my principles"- Frank Herbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Defiant schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:32:
[...]

M'n ouders hebben hier ook last van, extreem irritant. Via http gaat 't wel, maar dat gaat 1 op 10 keer fout.
IE én FF geven beide "530, authentication failed" , mijn ftp progsel, windows commander, geeft zelfde. Dit is al een paar weken aan de gang met van die momenten dat ik 1* kan inloggen en wat kan uploaden en na uitloggen niet meer kan inloggen......

heb maar weer mail gestuurt. ben het zo zat ondertussen.
mischien toch maar weer es "dreigen" met het opzeggen van het abo, dan zijn ze ineens heel snel weet ik uit ervaring

[ Voor 19% gewijzigd door Raven op 07-05-2006 16:35 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
bartgrefte schreef op zondag 07 mei 2006 @ 16:34:
[...]

heb maar weer mail gestuurt. ben het zo zat ondertussen.
mischien toch maar weer es "dreigen" met het opzeggen van het abo, dan zijn ze ineens heel snel weet ik uit ervaring
Deed ik ook altijd aan de telefoon, van als het voor morgen niet werk dan komen jullie die ROMMEL maar ophalen en neem ik wel ADSL!

en t werkte ook ineens altijd weer binnen 3u :?

nu toch lekker geen last meer van die lui :7

ADSL is zaligmakend

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

SMSfreakie schreef op zondag 07 mei 2006 @ 17:23:
[...]

Deed ik ook altijd aan de telefoon, van als het voor morgen niet werk dan komen jullie die ROMMEL maar ophalen en neem ik wel ADSL!

en t werkte ook ineens altijd weer binnen 3u :?

nu toch lekker geen last meer van die lui :7

ADSL is zaligmakend
het kán dus wel snel

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 07-05-2006 17:30 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Yep schijnbaar,

ook toen mn com21 wat ARP pakketten lag te verklooien (oftewel geen dhcp)

belt die kut monteur op als die de dag er op ook mn modem mocht wisselen :(

om de donder niet he :P moest die om half8 savonds nog lekker komen :7 en kwaad dat die was :7

sja afspraak is afspraak :)

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nah, ik mag niet klagen over de betrouwbaarheid van mijn verbinding. Ongeveer eens per 2 maanden gaat het eventjes mis. Server Mill1.nb.

Het enigste irritante aan @home is hun bacc en hun manier van DHCP afhandeling. Dat is gewoon slecht te noemen. De .90 DHCP server doet onder van de .19.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Hier sinds gisteren een probleempje:

Gisteren: Geen Internet & Telefoon, gebeld, opgelost.

Vandaag: Ander IP adres. Ben nu niet meer bereikbaar onder mijn DNS naam???

Mijn computernaam is: CO63356-B.olden1.ov.home.nl

Volgens diverse DNS lookups bestaat dit niet? Heel vaag..... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Flappie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:29:

Mijn computernaam is: CO63356-B.olden1.ov.home.nl

Volgens diverse DNS lookups bestaat dit niet? Heel vaag..... Iemand een oplossing?
Nog geen 30 x geroepen maar probeer dit eens http://home.vanmelick.com/cgi-bin/athome/dnstest.pl
Dns update kan even duren (heb je een nieuwe hostname gekregen?)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren problemen met internet en telefonie.
Na modem aan/uit zetten doet internet het een half uurtje en dan is opeens het ip-adres op me router verdwenen.
Na modem aan/uit krijg ik weer een ip-adres, maar dit ipadres is een ander adres dan die ik krijg als ik m'n cc adres ping.
Iemand enig idee hoe dit kan? @home krijg ik niet te pakken (geen tijd om een half uur in de wacht te hangen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:43
Alternativ schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 13:47:
[...]

Nog geen 30 x geroepen maar probeer dit eens http://home.vanmelick.com/cgi-bin/athome/dnstest.pl
Dns update kan even duren (heb je een nieuwe hostname gekregen?)
Uitkomst:

Jouw IPnummer: 217.123.92.117

Hieronder staan de computernamen die bij je IPnummer horen, met daarbij
meteen ook de vertaling in omgekeerde volgorde (de IPnummer(s) die bij die
computernamen horen):

DNS lookup mislukt: NXDOMAIN
NXDOMAIN betekent dat er geen computernaam bij je IPnr is gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-09 09:30

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Flappie schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 17:08:
[...]

Uitkomst:

Jouw IPnummer: 217.123.92.117

Hieronder staan de computernamen die bij je IPnummer horen, met daarbij
meteen ook de vertaling in omgekeerde volgorde (de IPnummer(s) die bij die
computernamen horen):

DNS lookup mislukt: NXDOMAIN
NXDOMAIN betekent dat er geen computernaam bij je IPnr is gevonden
Wacht een dag en als je dan nog geen gegevens hebt vermeld dat je domeinnaam niet goed wordt omgezet, je krijgt wel een lease maar wordt niet goed aangemeld op de dns, ze geven je een update kan 2-24 uur duren en dan moet het werken werkt het niet probeer dan je oude a-name nog eens :)

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:16
Verwijderd schreef op dinsdag 09 mei 2006 @ 15:53:
Sinds gisteren problemen met internet en telefonie.
Na modem aan/uit zetten doet internet het een half uurtje en dan is opeens het ip-adres op me router verdwenen.
Na modem aan/uit krijg ik weer een ip-adres, maar dit ipadres is een ander adres dan die ik krijg als ik m'n cc adres ping.
Iemand enig idee hoe dit kan? @home krijg ik niet te pakken (geen tijd om een half uur in de wacht te hangen)
ik had sinds zondag avond precies hetzelfde.
de lampjes op de modem branden wel gewoon maar niets werkte beide telefonie en internet niet.
Als ik de voedings stekker eruit trekte deed alles het weer een half uur.

hoe ik het opgelost heb:
achterop de modem zit een reset knop die je met een pen moet induwen.
nadat ik deze had ingeduwd en de modem dus gereset was deed hij het weer gewoon en ik heb sindsdien (maandag morgen) geen problemen meer ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bigbot schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 03:08:
[...]

ik had sinds zondag avond precies hetzelfde.
de lampjes op de modem branden wel gewoon maar niets werkte beide telefonie en internet niet.
Als ik de voedings stekker eruit trekte deed alles het weer een half uur.

hoe ik het opgelost heb:
achterop de modem zit een reset knop die je met een pen moet induwen.
nadat ik deze had ingeduwd en de modem dus gereset was deed hij het weer gewoon en ik heb sindsdien (maandag morgen) geen problemen meer ermee.
Had je ook het probleem dat je met pingen naar je eigen hostnaam op ander ip-adres uit kwam dan je op je pc kreeg van @home?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 11:14:
[...]

Had je ook het probleem dat je met pingen naar je eigen hostnaam op ander ip-adres uit kwam dan je op je pc kreeg van @home?
Ik heb dat wel gehad bij een IP Address Change... Paar dagen later (en na reset van zowel Modem als Router) spontaan de wereld uit... Daarom heb ik er hier ook nix over gemeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 21:16
[...]

nee om eerlijk te zijn heb ik niet al teveel onderzoek gedaan toen.
want ik kreeg het probleem vlak voor middernacht op de zondag avond en ben toen na 2 keer de stroom eraf te halen maar naar bed gegaan.

ik heb wel afgelopen dinsdag ontdekt dat ik nu een ander IP heb dan afgelopen zaterdag (zaterdag noteerde ik het om door te geven aan vrienden voor een paar C&C games te spelen die ik hoste).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

grrrr, webspace deed gister eindelijk weer, en nu wéér niet :( :( weer die 530 fout

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:35

Yucko

One clown to rule them all !

[...]

Een goede vriend van mij had dat probleem ja. Nadat hij (destijds) de helpdesk gebeld had, was het probleem opgelost.

Ik heb nu zelf het probleem dat mijn hostname niet te resolven is. Ik ben dus louter bereikbaar door het IP in te typen. Echt bagger :{ En als je dan de helpdesk belt krijg je doorleuk het antwoord dat indien je een werkende verbinding hebt, voor @home iig daarmee de kous af is. Oh, en tevens krijg ik te horen dat ze me NIET MOGEN doorverbinden met de technische helpdesk.

Mocht ik het er niet mee eens zijn (joh :o) dan moet ik maar een klacht schrijven of bij Troubles@home zijn |:(

Stelletje flikkers. Dat zij eens hun DNS servers in orde maken. Daar kan ik noch T@H iets aan doen. Zij wel

[ Voor 12% gewijzigd door Yucko op 10-05-2006 21:29 ]

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
JaJoah schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:23:
[...]

Een goede vriend van mij had dat probleem ja. Nadat hij (destijds) de helpdesk gebeld had, was het probleem opgelost.

Ik heb nu zelf het probleem dat mijn hostname niet te resolven is. Ik ben dus louter bereikbaar door het IP in te typen. Echt bagger :{ En als je dan de helpdesk belt krijg je doorleuk het antwoord dat indien je een werkende verbinding hebt, voor @home iig daarmee de kous af is. Oh, en tevens krijg ik te horen dat ze me NIET MOGEN doorverbinden met de technische helpdesk.

Mocht ik het er niet mee eens zijn (joh :o) dan moet ik maar een klacht schrijven of bij Troubles@home zijn |:(

Stelletje flikkers. Dat zij eens hun DNS servers in orde maken. Daar kan ik noch T@H iets aan doen. Zij wel
Well, you just put your finger on the problem... @Home support is nou niet echt custommer friendly; zeker niet als je alleen een vráág hebt, en geen probléém... Da's dan ook een van de redenen (naast prijs/kwaliteit) dat ik EINDELIJK heb besloten om te gaan swappen... Looks like Demon Internet can welcome one more custommer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:32

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Mjah, ik ben ook weg bij die prutsers. En ze kunnen ook echt niets, zelfs geen klanten afsluiten :X ik heb nu 11 dagen na einde contract nog steeds een werkende verbnding, en ze hebben ook weer geincasseerd.
Meteen laten storneren, en de eerste ingebrekestelling gaat straks de deur uit. Geen zin in gezeik met Intrum Justitia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
_Mystikal_ schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 10:18:
Mjah, ik ben ook weg bij die prutsers. En ze kunnen ook echt niets, zelfs geen klanten afsluiten :X ik heb nu 11 dagen na einde contract nog steeds een werkende verbnding, en ze hebben ook weer geincasseerd.
Meteen laten storneren, en de eerste ingebrekestelling gaat straks de deur uit. Geen zin in gezeik met Intrum Justitia.
Damn... ja, weer zo'n isse... Einde contract is hier reeds bereikt... Ik heb gewoon rekening te houden met de opzegtermijn, verder nergens mee... Als @home bij mij dus over het randje gaat...:O. Hoe zit dat overigens als je zowel Internet als DigiTV hebt? da's dezelfde incasso-opdracht en ik wil alleen Internet beëindigen, niet óók de Digvitv... Dus hopen dat die d*ldo's daar niet een soepje van maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

11 dagen? Dat is niks, ik ben vanaf 1 april 'afgesloten'. Vorige maand gewoon geld afgeschreven, gebeld: 'komt in orde'. gestorneerd. Ik dacht dat het daarmee wel klaar zou zijn. Deze maand dubbel geld afgeschreven. Ik weer opbellen: 'Uw abonnement is nog niet afgesloten, ze zijn daar nog niet aan toe gekomen, storneert u maar weer' en 'ik verbind u door met de betreffende afdeling om het daar nog eens goed duidelijk te maken'. Inmiddels ben ik al 45 minuten in de wacht....

Al deze tijd is mijn account nog steeds in de lucht en spammen ze mijn adres helemaal vol..

Ik zal blij zijn als ik eindelijk van deze prutsers af ben.

Al 3 maanden wanadoo family: 0 minuten down, helft van de prijs en 1,5 mb/s constant, dat is dan tenminste positief...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaJoah schreef op woensdag 10 mei 2006 @ 21:23:
[...]

Gewoon vragen om een computer update. Dat kunnen ze zo doen en dat lost het meestal wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Verwijderd schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 11:43:
11 dagen? Dat is niks, ik ben vanaf 1 april 'afgesloten'. Vorige maand gewoon geld afgeschreven, gebeld: 'komt in orde'. gestorneerd. Ik dacht dat het daarmee wel klaar zou zijn. Deze maand dubbel geld afgeschreven. Ik weer opbellen: 'Uw abonnement is nog niet afgesloten, ze zijn daar nog niet aan toe gekomen, storneert u maar weer' en 'ik verbind u door met de betreffende afdeling om het daar nog eens goed duidelijk te maken'. Inmiddels ben ik al 45 minuten in de wacht....

Al deze tijd is mijn account nog steeds in de lucht en spammen ze mijn adres helemaal vol..

Ik zal blij zijn als ik eindelijk van deze prutsers af ben.

Al 3 maanden wanadoo family: 0 minuten down, helft van de prijs en 1,5 mb/s constant, dat is dan tenminste positief...
zoals ik al zeg: gewoon in gebreke stellen, en alles schriftelijk doen en bewaren, vanaf de 2e brief alles ook aangetekend. je rekening gaat toch door naar Intrum, de boel is gescheiden, en t interesseert de computer vrij weinig wat jij zegt.
De telefonische KS bereik je geen **** mee, die mogen toch niets. Het geintje van doorgeschakeld worden ken ik, daar kan ik 5 aangetekende brieven voor versturen.

[ Voor 3% gewijzigd door _Mystikal_ op 11-05-2006 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory
  • Laatst online: 13-10-2024

FunFactory

Vroeger.....waren ze nog samen

Ook ik heb sinds gisteren geen prik meer op mijn @Home verbinding. Met tranen in mij ogen heb ik mijn Com21 moeten ontkoppelen, na zeker 6 jaar touwe dienst is hij de Kliko in gegaan.

In het totaal heeft @Home me 4 Motorola modems gestuurdin minder dan een half jaar tijd; elke keer zat er een brief bij; binnen kort ontvangt U een bericht met een datum erin wanneer U de modem kan vevangen. Die brief dus nooit gehad tot vorige week en modems heb ik nu genoeg.

Toen ik las dat ik de COM21 moest afkoppelen op 9 of 10 mei, was ik al bang dat het niet zou gaan werken.... Op dit moment nog steeds geen netwerk, server is down en volgens de @Home website zijn er geen storingen.

Zodra ADSL2 beschikbaar is in dat gaat waar ik woon, ben ik vertrokken maar op dit moment heb ik nog geen andere alternatieve gevonden @Home Breedband abbootje.

[ Voor 3% gewijzigd door FunFactory op 11-05-2006 15:27 ]

Je kan hier beter niets zetten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:10
OP troublesathome zeggen ze dat er een nieuwe snelheidsverhoging aankomt.

Bron: http://www.troublesathome...es/7/6027.html?1147350645 (laatste 2 posts)

Ben benieuwd of het waar is.

[ Voor 5% gewijzigd door Bart1983 op 11-05-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlorisB
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 25-09 11:56
Bart1983 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:34:

Verhoging komt eraan. 1.5 maand. Maar hoeveel t wordt. Hoop niet een lousy 8mbit. Wat heb je daar nu aan, 200kb/s meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
Laten we hopen dat er snel een officieel bericht van @home komt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

Bart1983 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:34:

dat werd mij gisteren dus ook gemeld door de helpdesk en dit is de reden dat er nu zoveel druk uitgeoefend wordt om COM21 modems uit het netwerk te krijgen. De COM21 modems kunnen de nieuwe snelheidsbovengrens niet halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
FlorisB schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 16:48:
[...]

Verhoging komt eraan. 1.5 maand. Maar hoeveel t wordt. Hoop niet een lousy 8mbit. Wat heb je daar nu aan, 200kb/s meer.
De helpdesk had gezegt dat het hoger zou zijn dan 8Mbit. DUs ik hoop stiekum dat het 10Mbit is. Hoop dat ze van de upload gelijk 2mbit maken, of vraag ik nu te veel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Bart1983 schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:29:
[...]

De helpdesk had gezegt dat het hoger zou zijn dan 8Mbit. DUs ik hoop stiekum dat het 10Mbit is. Hoop dat ze van de upload gelijk 2mbit maken, of vraag ik nu te veel :Y)
laat ze eerst dat probleem met de webspace oplossen, dat is na 3 weken nog niet opgelost....

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:35

Yucko

One clown to rule them all !

FunFactory schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 17:06:
[...]

dat werd mij gisteren dus ook gemeld door de helpdesk en dit is de reden dat er nu zoveel druk uitgeoefend wordt om COM21 modems uit het netwerk te krijgen. De COM21 modems kunnen de nieuwe snelheidsbovengrens niet halen.
Ik dacht dat die COM21 modems tot 30mbit zouden kunnen halen. Meen dat vroeger ergens gelezen te hebben.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JaJoah schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 05:47:
[...]

Ik dacht dat die COM21 modems tot 30mbit zouden kunnen halen. Meen dat vroeger ergens gelezen te hebben.
Dat zijn de sutfboards 5100E volgens mij :) De wat oudere Com21 modems waren wat moeilijker te cappen had ik begrepen...
bartgrefte schreef op donderdag 11 mei 2006 @ 23:44:
[...]

laat ze eerst dat probleem met de webspace oplossen, dat is na 3 weken nog niet opgelost....
Om wat voor probleem gaat het hier precies :? Het enige wat ik lastig ervaar aan de webspace nu is dat ik geen bericht meer krijg offie volzit ofniet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:21
Helaas, ben sinds mijn COM21 door een Motorola vervangen is ook verstoken van Internet. @Home doet loze beloften (Er is al 6 keer beloofd dat het probleem over 2 uur is opgelost), weet te melden dat het een bekend probleem is, maar kunnen niet vertellen weet het probleem is, en blijken bij grote problemen 7 dagen de tijd te hebben om het op te lossen (Damn! ben ik in dat contract getrapt? Ik gooi het op ontoerekeningsvatbaarheid denk ik, om er snel vanaf te komen......)

Anyway, inf voorziening is treurig: Volgens de ene helpdesk medewerker ben ik de enige mety het probleem, volgens een ander zijn nog 500 en volgens weer een ander gaat het om duizenden......

I'm gone.... Twijfel ernstig over XS4All. De vorige keer dat ik een storing had bij @Home heb ik 3 weken zonder internet gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 05:54:
[...]

Dat zijn de sutfboards 5100E volgens mij :) De wat oudere Com21 modems waren wat moeilijker te cappen had ik begrepen...

[...]

Om wat voor probleem gaat het hier precies :? Het enige wat ik lastig ervaar aan de webspace nu is dat ik geen bericht meer krijg offie volzit ofniet.
als je een paar posts naar boven had gekeken :P (vorige pagina) had je gelezen dat ik afgelopen 3 weken vrijwel elke keer de error "530, authentication failed" kreeg (en nog steeds krijgt), m.a.w., ik kan niet inloggen. @home weet ervan, meerdere malen mail gestuurd en gebeld, maar als ze al wat doen, het helpt blijkbaar niet.

[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 12-05-2006 12:13 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ik kan sedert enkele dagen ofzo via m'n FTPprog de ene keer wel en de andre keer niet inloggen.
Via de @home site of de url rechtstreeks in de adresbalk kom ik er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 13:54:
Hmm, ik kan sedert enkele dagen ofzo via m'n FTPprog de ene keer wel en de andre keer niet inloggen.
Via de @home site of de url rechtstreeks in de adresbalk kom ik er wel.
net deed ie wel, maar als ftp progsel hier niet werkt, dan lukt het via IE danwel FF ook niet.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
3 jaar compleet geen problemen gehad, m.u.v. een paar keer een uurtje ofzo maarja dat moet kunnen. Echter nu is het goed raak hier. Van afgelopen zaterdag tot gistermiddag geen internet, vervolgens knalde hij er gisteravond weer vrolijk uit. Eerst kreeg ik geen IP adres, vervolgens was de lease vernacheld.

Zit hier in Berlicum, omgeving den bosch dus, en er is wel zo'n lullig ingesproken bericht ('er is een technische storing, laat instellingen ongewijzigd blabla') maar 't schiet niet echt op. Weet dat er mensen zijn die veel meer problemen hebben maar waar ik mij vooral aan stoor is die pruthelpdesk. Ze weten niets, ze kunnen niets, ze mogen niets... wat heb je er dan aan. Heb er deze week 6 aan de telefoon gehad en slechts 1 was nog enigzins behulpzaam.

Enige dat ze doen is een modemupdate.. tja leuk maar na 3 of 4 keer weten we toch wel dat het daarmee niet verholpen is :)

Anyway, sinds kwartier werkt het weer dus hopelijk is het nu van langere duur. Laat ze in ieder geval eerst eens het netwerk weer stabiel krijgen voordat ze een snelheidsverhoging erop los laten, anders gaat de 'help'desk het weer zwaar krijgen denk k.

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

B-Buster schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:44:
3 jaar compleet geen problemen gehad, m.u.v. een paar keer een uurtje ofzo maarja dat moet kunnen. Echter nu is het goed raak hier. Van afgelopen zaterdag tot gistermiddag geen internet, vervolgens knalde hij er gisteravond weer vrolijk uit. Eerst kreeg ik geen IP adres, vervolgens was de lease vernacheld.

Zit hier in Berlicum, omgeving den bosch dus, en er is wel zo'n lullig ingesproken bericht ('er is een technische storing, laat instellingen ongewijzigd blabla') maar 't schiet niet echt op. Weet dat er mensen zijn die veel meer problemen hebben maar waar ik mij vooral aan stoor is die pruthelpdesk. Ze weten niets, ze kunnen niets, ze mogen niets... wat heb je er dan aan. Heb er deze week 6 aan de telefoon gehad en slechts 1 was nog enigzins behulpzaam.

Enige dat ze doen is een modemupdate.. tja leuk maar na 3 of 4 keer weten we toch wel dat het daarmee niet verholpen is :)

Anyway, sinds kwartier werkt het weer dus hopelijk is het nu van langere duur. Laat ze in ieder geval eerst eens het netwerk weer stabiel krijgen voordat ze een snelheidsverhoging erop los laten, anders gaat de 'help'desk het weer zwaar krijgen denk k.
mijn pa (oldenzaal) heeft (had?) daar begin van de week ook last van. modem was online, maar geen ip, en @home maar beweren dat hij gewoon kan internetten.
ik heb em aangeraden zijn modem "hard" te resetten, vanavond maar es kijken of ut al weer werkt.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Mja dat resetten heb ik ook verschillende malen geprobeerd, maar dat werkte gewoon niet. Kreeg steeds het standaard windows ip adres. Heb uiteindelijk van de technische dienst te horen gekregen (na anderhalf uur naar die evil muziekjes luisteren, moeten ze echt wat aan doen zeg) dat er nog veel meer mensen dat probleem hadden. De volgorde van ip adressen was verkeerd gegaan oid, en dat moest de netwerkbeheerder dan gaan verhelpen. Na die mededeling had ik binnen een uur weer internet.

Dat was overigens 2 wkn geleden, nu lag/ligt het weer aan de lease volgens de helpdeskjuf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

bszzz schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 11:54:
Helaas, ben sinds mijn COM21 door een Motorola vervangen is ook verstoken van Internet. @Home doet loze beloften (Er is al 6 keer beloofd dat het probleem over 2 uur is opgelost), weet te melden dat het een bekend probleem is, maar kunnen niet vertellen weet het probleem is, en blijken bij grote problemen 7 dagen de tijd te hebben om het op te lossen (Damn! ben ik in dat contract getrapt? Ik gooi het op ontoerekeningsvatbaarheid denk ik, om er snel vanaf te komen......)

Anyway, inf voorziening is treurig: Volgens de ene helpdesk medewerker ben ik de enige mety het probleem, volgens een ander zijn nog 500 en volgens weer een ander gaat het om duizenden......

I'm gone.... Twijfel ernstig over XS4All. De vorige keer dat ik een storing had bij @Home heb ik 3 weken zonder internet gezeten.
Ik vandaag al weer 3 keer naar de heldesk gebeld en er werd mij de laatste keer het volgende gezegd (ik kan het niet controleren want ik heb echt geen vrienden meer bij @Home. >:)
Omdat er zoveel mensen tegelijk hun modem hebben vervangen, schijnt er een authentication server plat gegaan te zijn. Daarbij zijn de tabellen verloren gegaan waarin de MAC-id's stonden van de nieuwe modems en hierdoor is er op dit moment geen communicatie mogelijk zijn met de nieuwe modems. Er wordt nu een nieuwe database gegenereerd (handmatig) maar @Home heeft problemen met het uitvinden welke MAC-id's er in gebruik zijn en daarnaast deze ID's weer te koppelen aan een gebruiker.

Mja, als het niet waar is; don't shoot this messenger maar die kerel (Limburgse Roel) die het mij verteld heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• csteelooper
Heeft die Roel-guy je toevallig ook verteld op welke delen van het land dit effect heeft? Een vriendin van me in Cromvoirt (NB) heeft een proef-abo op @Home genomen met de intentie voor Budget (Internet Soms), maar is een tijdlang ten onrechte met Breedband (Internet Intensief) belast geweest tegen haar zin. Na de proef heeft ze sinds Dinsdag (!!!!) al geen Internet meer. Ik geloof dat ze inmiddels al wel 4 uur met de Hel(l)(p)desk (maak er maar van wat je wil) aan de lijn heeft gezeten, via mobiel, en die knetters wisten niks uit te richten. Héél veel power cycles e.d. later is er nog steeds geen resultaat, TV e.d. werken allemaal net als voorheen, dus daar ligt het iig niet aan. Mijn vermoeden is dat haar modem geen provisioning (meer) heeft.... Vandaar mijn vraag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B-Buster schreef op vrijdag 12 mei 2006 @ 14:44:

Je hebt 3 jaar compleet geen problemen gehad, je weet dat ze een storing hebben en vervolgens ga je kankeren op de helpdesk?

8)7 Als ze al weten dat er een storing is, en jij weet dat meer mensen problemen hebben, waarom denk je dan dat de helpdesk je zou kunnen helpen? Met een klein instellinkje kunnen ze dat wel ja, maar een complete storing??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

csteelooper schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 13:57:
Heeft die Roel-guy je toevallig ook verteld op welke delen van het land dit effect heeft? Een vriendin van me in Cromvoirt (NB) heeft een proef-abo op @Home genomen met de intentie voor Budget (Internet Soms), maar is een tijdlang ten onrechte met Breedband (Internet Intensief) belast geweest tegen haar zin. Na de proef heeft ze sinds Dinsdag (!!!!) al geen Internet meer. Ik geloof dat ze inmiddels al wel 4 uur met de Hel(l)(p)desk (maak er maar van wat je wil) aan de lijn heeft gezeten, via mobiel, en die knetters wisten niks uit te richten. Héél veel power cycles e.d. later is er nog steeds geen resultaat, TV e.d. werken allemaal net als voorheen, dus daar ligt het iig niet aan. Mijn vermoeden is dat haar modem geen provisioning (meer) heeft.... Vandaar mijn vraag...
Vandaag wederom met de helpdesk aan te telefoon gehangen; het is inderdaad nog niet opgelost.
Volgens Jochem die ik vandaag gesproken heb is het probleem van toepassing op de modems die zich van dinsdag op woensdag aan hadden moeten melden. Als die modem van die vriendin hier binnen valt, klopt het inderdaad.

Er is een algemene call aangemaakt bij @Home waarin je probleem gemeld wordt. Vanuit deze call kan je restitutie aanvragen bij @Home voor de dagen dat je niet online kon zijn.

Gelukkig voor mij staat de wireless verbinding van mijn buurtjes open, zodat ik in ieder geval met mijn scriptie verder kan, maar leuk is anders (trage verbinding!!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Verwijderd schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 14:30:
[...]
Je hebt 3 jaar compleet geen problemen gehad, je weet dat ze een storing hebben en vervolgens ga je kankeren op de helpdesk?

8)7 Als ze al weten dat er een storing is, en jij weet dat meer mensen problemen hebben, waarom denk je dan dat de helpdesk je zou kunnen helpen? Met een klein instellinkje kunnen ze dat wel ja, maar een complete storing??
Ik begin te kankeren op de helpdesk als blijkt dat beide buren met @home geen enkel probleem hebben en ik wel, dan begin ik wel vraagtekens te zetten bij een 'storing'.

Daarbij wil ik gewoon weten waar ik aan toe ben. Die storingslijn zegt ook: wilt u meer informatie, bel dan onze helpdesk. Denk niet dat het vreemd is dat je na een paar dagen eens die pipo's gaat bellen. Vervolgens handelden zij ook niet echt of het een storing was, maar ze gingen pruttelen over modem resetten etc.

Het is ook geen storing, want die melding op de storingslijn staat er nog steeds maar nu werkt alles wel weer. Is gewoon een of andere manier om zichzelf in te dekken ofzo.

Maargoed, maakt verder weinig meer uit. @home is inmiddels opgezegd (stond zowiezo al op de planning).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Die COM21 swaps zijn altijd al een ramp geweest.. ik moest zelf mijn oude com21 modem vorige week ook vervangen... Ik heb echter geen problemen gehad, werkte in 1 keer.. :)

In de 5 jaar dat ik @home heb, heb ik 3x een storing gehad waarvan het 1x langer heeft geduurd dan een paar uur.. ik heb persoonlijk dus niets te klagen.

Voor de mensen met een nieuw modem, kijk ff welk lampje er knippert.. is het je online ledje, dan is je modem niet goed geprovisioned bij @home.. is het send of receive, dan is het een signaal storing.. Check je kabels, (heb je bv wel je wand contactdoos vervangen als je van COM21 naar Motorola/Arris gaat). Check ook ff je tv, is dat okee, dan helpdesk bellen voor een monteur.

*used to work at the @home helpdesk before they went to limburg or whereever they are now ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ze zitten nu in groningen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

Eswip schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:40:
Die COM21 swaps zijn altijd al een ramp geweest.. ik moest zelf mijn oude com21 modem vorige week ook vervangen... Ik heb echter geen problemen gehad, werkte in 1 keer.. :)

In de 5 jaar dat ik @home heb, heb ik 3x een storing gehad waarvan het 1x langer heeft geduurd dan een paar uur.. ik heb persoonlijk dus niets te klagen.

Voor de mensen met een nieuw modem, kijk ff welk lampje er knippert.. is het je online ledje, dan is je modem niet goed geprovisioned bij @home.. is het send of receive, dan is het een signaal storing.. Check je kabels, (heb je bv wel je wand contactdoos vervangen als je van COM21 naar Motorola/Arris gaat). Check ook ff je tv, is dat okee, dan helpdesk bellen voor een monteur.

*used to work at the @home helpdesk before they went to limburg or whereever they are now ;) *
Je indicatie is inderdaad juist, alleen in dit geval is het anders. Alle lapjes branden gewoon, maar op 1 of andere manier wordt er geen IPadres gegeven. Sterker nog, de helpdesk heeft me het IPadres etc gegeven van mijn account en dit heb ik in een laptoppie statisch gezet en dan heb ik nog geen verbinding. (natuurlijk meerdere systemen geprobeerd, waaronder 2 XP systemen, 2 2000 bakken, een server en 2 verschillende routers).

Kortom, nog steeds geen verbinding met het Internet op de open wireless verbinding van de buurtjes na dan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
FunFactory schreef op zondag 14 mei 2006 @ 13:32:
[...]

Je indicatie is inderdaad juist, alleen in dit geval is het anders. Alle lapjes branden gewoon, maar op 1 of andere manier wordt er geen IPadres gegeven. Sterker nog, de helpdesk heeft me het IPadres etc gegeven van mijn account en dit heb ik in een laptoppie statisch gezet en dan heb ik nog geen verbinding. (natuurlijk meerdere systemen geprobeerd, waaronder 2 XP systemen, 2 2000 bakken, een server en 2 verschillende routers).

Kortom, nog steeds geen verbinding met het Internet op de open wireless verbinding van de buurtjes na dan. :X
precies het probleem dat ik hier had 2 weken geleden. De helpdesk zelf zag geen storing, drie keer werd me verteld dat het aan mijn pc lag terwijl ik niets veranderd had en op alle drie de pc's geen internet kreeg.

Uiteindelijk doorverbonden naar de technische dienst en die wist na 3 minuten te melden dat er toch een probleem was met t toewijzen van IP adressen. Dat ging ie doorgeven aan de netwerkbeheerder zodat die het kon fixen, en vervolgens had ik na een paar uur weer wel verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-09 14:12
Hebben nog meer mensen problemen met de snelheid op dit moment. Ik zit hier op het segment Roosendaal en het is echt bedroevend slecht en dat al een tijdje eigenlijk. Niet dat het constant flut is, maar regelmatig is het gewoon erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychokiller
  • Niet online
Hier (Regio Venlo) is het ook vrij matig vanaf het begin van de middag ongeveer. Webmail en normale mail werken ook vaak niet. Soms zijn er momenten dat het even wel weer werkt maar dan duurt het wel erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

Wees blij dat jullie nog iets van verbinding hebben.. bij mij ligt hij er sinds 9 mei helemaal uit en er is geen uitzicht op verbetering voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-09 14:34
wie??

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
De helpdesk..
Eswip schreef op zaterdag 13 mei 2006 @ 22:40:
*used to work at the @home helpdesk before they went to limburg or wherever they are now ;) *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreselijke lagspikes hier in Groningen. Overdag gaat het allemaal supergoed, maar 's avonds....wordt om de 20-30 minuten uit WoW gegooid :(. Echt dramatisch.

Omg, zie net dit, pagina van @home storingen:

http://www.home.nl/abonnee/info/meldingen/

De ironie..

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

zeg, zijn er bij anderen ook het ip verandert?? ik ging van't weekend van 82.75.196.61 naar 82.75.195.2....

*daarom deed me ftp dus niet 8)7 *

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeker momenteel werkt @home weer top.
Ik heb het nu sinds 2 jaar.

Begin deed die het slecht doordat het net nieuw was en de kabelmaatschapjij het niet goed had aangesloten

maar hij is weer tof!
Alleen als ze onderhoud hebben gehad moet je vaak je ip vernieuwen

uitvoeren -> cmd -> ipconfig/all -> ipconfig/release -> ipconfig/renew

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:47:
zeg, zijn er bij anderen ook het ip verandert?? ik ging van't weekend van 82.75.196.61 naar 82.75.195.2....

Vandaag ook bij mij het geval. Nadat ik een reset had uitgevoerd was de snelheid met 70 KB/s verhoogd!

Ik zit nu qua download op 650 waar ik voorheen 580 max had. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op dinsdag 16 mei 2006 @ 18:45:
[...]

Vandaag ook bij mij het geval. Nadat ik een reset had uitgevoerd was de snelheid met 70 KB/s verhoogd!

Ik zit nu qua download op 650 waar ik voorheen 580 max had. 8)
downloadsnelheid is hier ook "lichtjes" verhoogd. zit nu ook rond 650k

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 17-05-2006 01:08 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mazzelaars :) Ik denk dat @home stapsgewijs aan het verhogen gaat?

Na een reset had ik nog niks... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Tof! een aanmaning gehad voor de maand april :')

ben sinds 1 april geen eens lid meer :+ en de factuur van Mei ligt ook al klaar, zouden ze die ook af schrijven willen?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunFactory

FunFactory

En jawel, moi heeft weer prik op zijn UTP kabel!
Gisteren wederom met @Home gebeld en natuurlijk weer de nodige voorzorgsmaatregelen genomen.
Laptop gepakt, router er tussenuit gehaald want anders hebben ze weer wat. Geen prik op dat moment.

Kreeg Ali aan de telefoon en na lang zeiken en wat testjes gedaan (ipconfig renew en release etc) zei hij, ik ga het even aan mijn collega vragen.
Duurde een minuut of 10 en in die tijd... BINGO! Verbinding. Komt tie terug aan de phone en gewoon glashard blijven beweren dat ze niets gedaan hebben. Hij wilde me een nieuwe modem sturen, want hij vertrouwde deze niet; maar dat feest gaat niet door want ik heb er nog een aantal staan.

Alleen mijn restitutie nog ff regelen en dan ben ik weer helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

SMSfreakie schreef op woensdag 17 mei 2006 @ 18:11:
Tof! een aanmaning gehad voor de maand april :')

ben sinds 1 april geen eens lid meer :+ en de factuur van Mei ligt ook al klaar, zouden ze die ook af schrijven willen?
hehe, komt er hier ook aan, maar dan voor Mei. Ik heb ze schriftelijk al ingebreke gesteld, maar heb nog geen reactie gehad... :Z wat me overigens niets verbaasd.

Ik ben alvast de kortste route aan het berekenen naar het gerechtshof in Almelo, want daar sta ik over een halfjaar zeer waarschijnlijk tegen over Intrum Justitia/Essent Kabelcom.

Heb ook alvast maar een interesseformulier voor KPN Mine TV ingevuld, gezien het feit dat waarschijnlijk mijn televisie wordt afgesloten, t is 1 bedrijf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds kort heb ik een probleempje met mij @Home verbinding . We hebben een aantal weken geleden een Motorola modem thuis gestuurd die we zelf moesten aansluiten , hebben we netjes gedaan en alles was perfect . Máár sinds een paar dagen valt mijn internet verbinding voor een seconde weg en komt terug . Opzich is dit niet zo erg , maar met het desbetreffende online spel die ik vaak speel krijg ik een disconnect , wat zeer irritant is . Ook o.a. MSN messenger meld zich af . Zou het waarderen als iemand een oplossing weet ? Ik woon overigens in enschede , en heb Internet soms van @home .

MVG ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

Heb je een router ertussen? haal die eens weg, en probeer t eens zonder. Mijn router ging ook over zn nek op t motorola modem, na een nieuwe firmware opgelost. Helpt dat niet:
Bel @home KS eens. T klinkt hier misschien of ze niets kunnen, maar zelfs als ze puur het script volgen, dan zouden ze een oplossing moeten kunnen vinden voor jouw probleem. Waarschijnlijk kunnen ze t gewoon terugzien in de logs van t modem (kunnen ze bijna realtime zien), en komt er vanzelf een monteur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeejdjeej
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-09 20:44
Ik vind wel dat die @home klantenservice erg lange wachttijden heeft. Gisteren gebeld omdat mijn abo verkeerd was omgezet van Family naar Soms ipv Regelmatig. Eerst 10 minuten wachten voor klantenservice, daarna 10 minuten wachten bij het intern doorverbinden naar Technische dienst. Daarna vervolgens 60 minuten in de wacht bij doorverbinden naar Technische Dienst 2e lijn... ik heb de verbinding moeten verbreken omdat ik weg moest helaas.

Vandag opnieuw gebeld naar Technische dienst. Na 10 minuten had ik iemand aan de lijn, ik heb vervolgens 70 minuten in de wacht gestaan naar de 2e lijn die het in 2 minuten opgelost had...

Ik ben heel erg tevreden over @home, maar die wachttijden zijn echt niet normaal hoor. Ze hebben het retedruk nu met die Telefonie erbij volgens mij, want dit is echt absurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 15:28:
Sinds kort heb ik een probleempje met mij @Home verbinding . We hebben een aantal weken geleden een Motorola modem thuis gestuurd die we zelf moesten aansluiten , hebben we netjes gedaan en alles was perfect . Máár sinds een paar dagen valt mijn internet verbinding voor een seconde weg en komt terug . Opzich is dit niet zo erg , maar met het desbetreffende online spel die ik vaak speel krijg ik een disconnect , wat zeer irritant is . Ook o.a. MSN messenger meld zich af . Zou het waarderen als iemand een oplossing weet ? Ik woon overigens in enschede , en heb Internet soms van @home .

MVG ,
dat heb ik al heel lang, is ook in grafiekje van dumeter te zien, een hele korte "drop". 't heeft echter geen invloed op msn of zo.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 09:17:
[...]

hehe, komt er hier ook aan, maar dan voor Mei. Ik heb ze schriftelijk al ingebreke gesteld, maar heb nog geen reactie gehad... :Z wat me overigens niets verbaasd.

Ik ben alvast de kortste route aan het berekenen naar het gerechtshof in Almelo, want daar sta ik over een halfjaar zeer waarschijnlijk tegen over Intrum Justitia/Essent Kabelcom.

Heb ook alvast maar een interesseformulier voor KPN Mine TV ingevuld, gezien het feit dat waarschijnlijk mijn televisie wordt afgesloten, t is 1 bedrijf :P
oh gaat dan toffer worden als ik die voor mei ook krijg :') dan maken ze er maar een rechtzaak van,
maar dan betalen ze die ook zelf :7 duidelijk OPTIJD opgezegt en bevestiging gehad, dat hun dat verder niet verwerken in hun administratie, is hun probleem?

en als ze mn TV afsluiten dan wordt t lekker schotelen :7 ben dan compleet van dat BAGGER bedrijf verlost :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bartgrefte schreef op maandag 15 mei 2006 @ 20:47:

Je had dus ook gewoon Ftp://hostnaamvanjecomputer:21 kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

SMSfreakie schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 22:25:
[...]

oh gaat dan toffer worden als ik die voor mei ook krijg :') dan maken ze er maar een rechtzaak van,
maar dan betalen ze die ook zelf :7 duidelijk OPTIJD opgezegt en bevestiging gehad, dat hun dat verder niet verwerken in hun administratie, is hun probleem?

en als ze mn TV afsluiten dan wordt t lekker schotelen :7 ben dan compleet van dat BAGGER bedrijf verlost :D
gaan we dr een minimeeting van maken bij de rechter :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
_Mystikal_ schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:13:
[...]

gaan we dr een minimeeting van maken bij de rechter :*)
die kans zit er in :*)
net voor de grap mn surfboard weer eens aan de kabel geknoopt, en jawel! hij gaat zonder problemen online :X

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:09:
[...]

ik had in windows commander gewoon mijn eigen ip ingesteld ipv 127.0.0.1.... voor gevallen als dit

en wéér doet mijn webspace niet. kon van de week eindelijk weer inloggen en nu doet het weer niet... :( :(

bel ik net naar de helpdesk, krijg ik na 20 minuten iemand aan de lijn die het woord webspace niet eens kent. Hij kon niks doen, en raadde me aan de 2e lijns maar te vragen maar daar hadden ze een wachtrij van 70 minuten dus die probeer ik vanavond wel.

edit: nog steeds zo'n lange wachtrij bij 2e lijn..... is er toevallig iemand hier die een emailadres heeft van een van de 2e lijns luitjes??

[ Voor 36% gewijzigd door Raven op 19-05-2006 22:49 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Verwijderd schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 23:09:
[...]

Dan mocht je dat :21 er nog aflaten ;)

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had van iemand gehoord dat de snelheid van @home zou worden geupgrade naar 8 Mbit / 1.2 Mbit :9~ . Weten jullie hier iets van? Ik kan er nl. nergens een nieuwsbericht/bevestiging van vinden ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow dat is mooi. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChaserBoZ_
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 18:10
Hm ik ben al 5 maanden geen klant meer, maar heb nu wel een nieuw modem ontvangen >:)

Strax eens aanslingeren en kijken wat er gebeurd :P

'Maar het heeft altijd zo gewerkt . . . . . . '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmania
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10-2024
Zijn er meer mensen met het arris telefonie modem die problemen
hebben als er bestanden met 500 tot 600kb worden gedownload?
Als ik een bestand met deze snelheid download dan kan ik geen enkele internet
pagina meer laden. Ook valt het internet verkeer op andere pc's weg.
Als ik met moeite op speedtest kom dan zie ik dat ik nog maar 3kb
upstream over heb. Heb het geprobeerd zonder router maar dat mocht ook niet helpen.
Toen ik nog het motorola modem had heb ik nooit dit probleem gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met wat download je dan? HTTP of p2p dergelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-09 18:33

odan

The dark side is within all!

gewoon ff limiten op 450 ofzo dit gebeurt nog wel eens als je op je computers aan het downen/uppen bent met bittorrent en daarnaast nog een andere programma hebt lopen. dan slipt je verbinding gewoon dicht.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakmania
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-10-2024
Gebeurd via http download.
Ik doe verder niks, download gewoon bestandje via http en dan blijkt die
daar al mijn upstream (90kb) voor nodig te hebbe.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.