Wij zijn er klaar voor... |
![]() |
| Dit jaar komen er nieuwe Intel Macs aan, ik en ik denk ook jullie wel, wij zijn er klaar voor, maar wanneer is Apple dat? |
![]() |
| Bij de vorige speculaties van MacWorld werd er gesuggureerd dat de Mac Mini en de PowerBooks door een Intel zouden worden voorzien, bij de PowerBook is dat deels het geval, de MacBook Pro werd geintroduceert, de Mac Mini helaas niet (vond ik zelf), wat bijna niemand verwachte deed Apple toch, de iMac (die een klein poosje terug wat geupdate) kreeg een verse Intel Core Duo in zich. Deze keer gaan er sterke geruchten voor een iBook (misschien wel onder een andere naam) met een Intel Core Solo 1.67GHz, Front Row, afstandsbediening, 13" widescreen scherm... en nog meer... Bron: AppleInsider Dit is tot nu toe eigenlijk het enige wat bekend is... natuurlijk gaat dit topic er om dat er gediscusieerd wordt over welke Intels komen een waarin... |
![]() |
Aangezien AppleInsider denkt dat de Intel iBooks zullen arriveren in het voorjaar, gooi ik mijn gok ook op het voorjaar... Maar echt een datum durf ik niet te noemen, datum zal wel bekend gemaakt worden door Apple op z'n tijd, maar dan blijft het de vraag wat ze dan gaan introduceren... |
Links |
Apple (Intel) MacBook Pro Apple (Intel) iMac Het grote Intel Mac topic (dicht) |
Opmerkingen en suggesties. |
Ik sta altijd op en voor opmerkingen en suggesties, heb je een linkje die ik moet toevoegen? reply gewoon! Of als ik gewone dingen (info, teksten) moet toevoegen, gewoon replyen! Bedankt... en discussieer ze! |
Ja, wanneer zou nou eindelijk die Mac mini komen, de geruchten lijken toch er op te wijzen dat deze in aantocht is maar Apple de MBP en iMac gewoon meer prioriteit geeft en deze beter kan leveren... 1 april???
Cogito Ergo Credo
Dicht, eerst even intern overleggen
permanent dicht; geruchten topics blijven ongewenst.
permanent dicht; geruchten topics blijven ongewenst.
[ Voor 48% gewijzigd door chem op 01-02-2006 09:54 ]
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()