[PC] Multi Theft Auto: San Andreas

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 7.110 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:41

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Multi Theft Auto San Andreas Deel 1
Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~aschoole/GoT/bannertest.gif
Index

• [jump=01]The Game[/]
• [jump=02]Release Date[/]
• [jump=03]Systeemeisen[/]
• [jump=04]Voertuigen[/]
• [jump=05]City Maps[/]
• [jump=06]FAQ[/]
• [jump=07]Mods[/]
• [jump=08]Screenshots[/]
• [jump=09]Dank + Warez[/]
• [jump=10]Links[/]

[anchor=01]The Game

Multi Theft Auto: San Andreas is een Mod op Grand Theft Auto: San Andreas, waarbij het op het moment alleen mogelijk is om tegen elkaar te racen. Als een voertuig kan schieten (zoals de Hunter, Rustler e.d.), kan je elkaar daar wel mee afknallen.
Je kan een race winnen door als eerste alle checkpoints af te gaan in de goede volgorde of door als laatste in leven te zijn van de spelers die op dat moment die race doen.
Er zijn drie smaakjes, namelijk een client en een windows of linux dedicated server.
De client bevat ook de windows server.
Om MTA SA te spelen heb je een volledige installatie van GTA SA nodig.

Een hele hoop ervaringen van GTA San andreas vind je in dit topic en zijn voorgaande delen.
Een paar problemen/tips over MTASA staan daar ook in vanaf HIER. De meeste dingen die daar aan bod zijn gekomen heb ik verwerkt in deze TopicStart

Smokey heeft een Public TeamSpeak server voor GoT MTA aangemaakt.
Als je daar gebruik van wilt maken heb je de volgende gegevens nodig:
IP: 80.69.80.146:4500

Een paar servers waar relatief veel GoT-ers te vinden zijn:

servernaamIP/hostnamePoortMax pl.
[GoT]Sjoukes 100Mbit Flight/Battle213.196.5.2542300332
[GoT]Sjoukes 100Mbit RaceMTA:SA Server213.196.5.2542200316
[GoT]Gwystyl's serverwarande.serveftp.net2200312
[GoT]-[Airport Dogfight ONLY!]ragingb.pointclark.net2200312
[GoT]Frank's Server [NL]82.72.152.152200316
[anchor=02]Release Date

22 januari 2006

[anchor=03]Systeemeisen

De systeemeisen voor MTA:SA zijn hetzelfde als die voor GTA SA. Het is alleen wel zeer aan te raden een fatsoenlijke internetverbinding te hebben om het geheel een beetje speelbaar te houden.

Minimum
Processor: Pentium PIII 800 MHz Processor or AMD Athlon
Video kaart: NVIDIA GeForce 3 or ATI Radeon 7000 or higher
DVD-Rom 8x
RAM: 256 MB RAM

Aanbevolen:
Processor: CPU Pentium 4 2.4GHz or Athlon 2200
Video kaart: Geforce FX 5700 or Radeon 9600 or higher
DVD Rom 16x
RAM: 512 MB RAM
[anchor=04]Voertuigen

Er zijn weer gigantisch veel auto`s en andere gemotoriseerde voertuigen beschikbaar in GTA: SA, en ze zijn allemaal te jatten ]:) dit zijn ze per categorie:
Klik hier om het lijstje ( :+ ) te bekijken.
Alle voertuigen, plus een heleboel scenery objects zijn te gebruiken bij het maken van je eigen map.
[anchor=05]City Maps

http://members.chello.nl/epriester/gta/map1.jpg
Stadsoverzicht in kleur.
http://www.tweakers.net/ext/f/60214/full.jpg
Officiele kaart, gedetailleerde kaart met alle wijken en shops.

[anchor=06]FAQ

Q: Waar vind ik mijn server configuratiebestand?
A: [MTA San Andreas]\server\mods\race\mtaserver.conf

Q: hoe kan ik remote inloggen op mijn server?
A: [MTA San Andreas]\server\MTA Remote Admin.exe
zorg hierbij dat je remote access in je mtaserver.conf aan hebt staan:
code:
1
2
#     Set to 1 to enable, anything else to disable
AdminServer 1

Q: Hoe kan ik ingame inloggen op mijn server
A: druk op F8 om in de console te komen. Type daar in:
rcon_login [password], waarbij password het wachtwoord is dat in je mtaserver.conf staat
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
# Admin
# Required: No
# Purpose: Defines all the people in-server who can rcon_login to admin
#          Format - Admin [name] [password] [admin-level]
# Notes:
#     admin-level must not go above 5
#     Names and passwords are case sensitive
Admin [adminnaam] [password] [level]

adminnaam moet hier gelijk zijn aan je ingame nick, in mijn geval dus [GoT]Gwystyl
password en level spreken voor zich. Wat de verschillende levels precies kunnen weet ik niet, maar level 5 is het hoogst en kan alles. Level 1 kan alleen mensen kicken geloof ik

Q: Ik heb een map gemaakt. Hoe zorg ik dat die op de server komt?
A: Je kan hem op je eigen server zetten door hem in de map
[MTA San Andreas]\Server\mods\race\maps te plaatsen. Als je hem op een andere server wilt hebben kan je hem naar de admin van die server mailen.
Als je hem beschikbaar wilt stellen voor het grote publiek, kan je hem plaatsen op http://center.mtasa.com. Ik zou dat alleen pas doen als je hem op een eigen server hebt laten testen.

Q: welke poorten moet ik forwarden zodat mijn server in de Public Server list komt?
A: (met dank aan Frank Knopers)
Ik houdt voor gameservers altijd een ruime marge aan bij het forwarden van poorten.
Mijn instellingen zijn als volgt:
Range: 44002 - 44004 (Both TCP/UPD)
Range: 22002 - 22005 (Both TCP/UPD)
Range: 22124 - 22128 (Both TCP/UPD)
[anchor=07]Mods

Naast Multitheftauto zijn er nog een paar teams bezig met een multiplayer GTA San Andreas:
  • http://www.sa-mp.com/.
    Dit is een heel veelbelovende Multiplayer mod; ze zijn bezig met Deathmatch, Capture the flag, Cops vs Gangs en nog een paar game-modes. Er is een demofilmpje te vinden op deze pagina, maar er zijn helaas nog geen downloads.
  • http://gtarumble.co.uk/ linkje met uitleg overGTARumble in het GTA SA topic. GTARumble wordt ook een deathmatch mod, waarbij je ook bij elkaar als passagier kan meerijden.
[anchor=08]Screenshots
Losse screens
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/9886/mtascreen00014js.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/4684/mtascreen00024rb.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/879/mtascreen00033tx.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/1529/mtascreen00042sq.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/5596/mtascreen00055bh.th.jpg

Airport Dogfight

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2518/mtascreen00171jj.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/113/mtascreen00120dl.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2710/mtascreen00222jg.th.jpg

Special Delivery

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/6557/mtascreen00231yh.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/8601/mtascreen00282qx.th.jpg

H8 Crime

Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2369/mtascreen00379sb.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/9558/mtascreen00424an.th.jpg Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/6199/mtascreen00460vj.th.jpg
met dank aan _Goldstrike_
(mail mij als je een leuke Screenshots hebt)
[anchor=09]Links

Officiele sites:
GTA: San Andreas
Rockstar Games
GTA: San Andreas: PC
GTA: San Andreas: Xbox
Multi Theft Auto homepage
Multi Theft Auto center Hier vind je het forum, nieuwe maps e.d.
[anchor=10]Dank + Warezmelding

Met dank aan: ENERGY-FR, L.Mo, DeRCT13, FoutTM, Melkboer, Heuveltje, Maximus, Silent Thunder, CyberThijs en -Eraser- voor de GTA: SA topics waar deze TS zwaar op gebaseerd is
/me Alle links/tips of gelul wat met warez te maken heeft = Waarschuwing, PAS OP!!!
Houd het ontopic, screenshots, ingame tips, missions, genoeg om over te praten dus.

Check hier voor de aangescherpte regels in dit topic, en hier de algemene forum regels waar een ieder zich aan dient te houden hier op GoT
|

Disclaimer:
Dit is mijn eerste fatsoenlijke poging tot een TS. Be gentle, maar schroom niet me te wijzen op onvolkomenheden of toevoegingen
ToDo: verwijzing naar oude MTA's

[ Voor 224% gewijzigd door gwystyl op 07-02-2006 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-05 23:37
Is dit nog wel multiplatform?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:29
Idd, wat Benotti zegt.

En is het misschien verstandig om ook een melding te maken van andere multiplayer GTA:SA mods? Zoals bijvoorbeeld SA-MP, zoals die ook door Zeeppoeder wordt genoemd in het grote GTA:SA topic. Deze mod ziet er naar mijn idee nog veelbelovender uit dan MTA, met name het schokkeren van voertuigen is veel minder en zij hebben al foot sync en bullet sync. Alleen hebben zij nog geen beta uitgebracht of zoiets dergelijks.

En ik wilde ook nog even SjOuKeS vragen wat hij nou van mijn idee vond om een paar mensen van GoT level 1 admin te maken, zodat ze bijvoorbeeld laggers kunnen kicken.

Een linkje naar het grote GTA:SA topic is misschien ook wel nuttig in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Ja, want de server is er voor Linux.... ehm oja. multi-OS |:( |:(
zal het fixen vanavond. Titelfix door een mod :). Thx
SneakyViper schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 18:45:
Idd, wat Benotti zegt.

Een linkje naar het grote GTA:SA topic is misschien ook wel nuttig in de TS.
Goede tips. ik ga vanavond laat nog wat verbouwen aan de TS

TS aangepast. blijf maar komen met commentaar.....

[ Voor 43% gewijzigd door gwystyl op 01-02-2006 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-07 10:54
Even een aanvulling, ik heb een Public TeamSpeak server voor GoT MTA aangemaakt. Als je daar gebruik van wilt maken:

IP: 80.69.80.146:4500

Veel plezier ermee!!!

(ps, mss ook een idee voor in de TS O-) )

[ Voor 13% gewijzigd door Smokey! op 01-02-2006 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136640

Euhj, man thanks dat je mijn server er ook in heb staan! Alleen moet je airfield ff aanpassen in airport ;) moet ik zelf ook nog ff doen... :P

Zou de TS ff mijn server naam aan kunnen passen is de startpost? Hij moet zijn: [GoT]-[Airport Dogfight ONLY!]

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 136640 op 01-02-2006 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
Anoniem: 136640 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 16:11:
Euhj, man thanks dat je mijn server er ook in heb staan! Alleen moet je airfield ff aanpassen in airport ;) moet ik zelf ook nog ff doen... :P
zet dan gelijk [GoT] ervoor ipv erachter :)

edit:
had je dus al gedaan :). Beetje editen als ik aan het lezen ben 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 01-02-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-06 20:00
Hmm, irritant probleem. Als ik probeer te joinen op Sjoukes server krijg ik een "Client Verification Failed". Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Heb alle mods die ik had al verwijderd (auto's vervangen enzo, maar dat moest sowieso al), dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:15

TommyGun

Stik er maar in!

Ah mooie OP gozer :) Lets MTA >:)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Wow veel gemist, en IS DEZE MTA al bugfree ?
En ervaringen?? post ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:46:
En ervaringen?? post ze!
Bugfree nog niet echt... Maar over het algemeen zijn er niet veel bugs en ze komen niet al te aak voor. Ik ben zelf nog geen een bug tegen gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Je kunt de ip/hostname van mijn server ook wel toevoegen aan de startpost. Deze is:

82.72.152.15

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Anoniem: 122319 schreef op woensdag 01 februari 2006 @ 23:46:
En ervaringen?? post ze!
Er zit een bug in het Bug-reporting systeem, dat werkt namelijk nooit bij mij. :+

Maar verder zitten er inderdaad weinig bugs in, sinds het uit is (22-01), heb ik het elke dag gespeeld en het is nu ongeveer 5 keer gecrasht denk ik, dus dat valt alles mee. Het is in ieder geval veel beter dan de oude MTA versies en ook dan andere SA multiplayer mods zoals Rumble, die bij mij binnen een uur meer dan 10 keer crashte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Dank u wel voor het toevoegen van mijn Teamspeak in de TS _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Smokey! op 02-02-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Ik ga dit spel maar eens weer instaleren :)
Lijkt me wel weer lache :)
Net als 2 jaar geleden met Vice City 8)

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

-Thunder- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 16:30:
Ik ga dit spel maar eens weer instaleren :)
Lijkt me wel weer lache :)
Net als 2 jaar geleden met Vice City 8)
IDD hier sluit ik mij bij aan.
Kan je trouwens ook gewoon met mensen rondrijden, willekeurig wat mensen afknallen enz. :9 ?
Net als bij de vice city mta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 122319 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:27:
[...]

IDD hier sluit ik mij bij aan.
Kan je trouwens ook gewoon met mensen rondrijden, willekeurig wat mensen afknallen enz. :9 ?
Net als bij de vice city mta.
Dit is alleen race. DM komt pas over enkele maanden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 24-09-2021

SneaZy

Don't Panic!

Ik vind dit echt lachen, ben zelf vaak te vinden op die server van Sjouke, de Race versie. Echt leuk, hoewel je wel lang moet wachten voordat een race is afgelopen :X

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Heeft iemand al screens ?
Is het lag vrij ?

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy

SneaZy

Don't Panic!

Screens kan ik nog wel een keer maken, ziet gewoon uit als single player San Andreas, alleen dan heb je checkpoints bij de races.

De lag valt mij erg mee. altijd ping van ± 30. Wanneer er wordt afgeteld voor een race... dus 3..2...1 dan is het wel wat buggy, meestal zie ik de textures dan niet helemaal, kan ook aan mijn pc liggen hoor... maar hebben meer mensen hier last van?

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
-Thunder- schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:35:
Heeft iemand al screens ?
Is het lag vrij ?
Dit is een beetje een verhaal apart. Ik heb op de server van Sjoukes meestal een ping van 16, maar toch gaat het heel vaak niet vloeiend. Naar aanleiding hiervan heb ik eens geprobeerd tegen mijn broertje te spelen op een server over LAN.
Volgens de game hadden we toen beide een ping van 1, constant. Toch was het nog zo dat de auto van de ander een beetje heen en weer flipperde/wieberde, wat kan resulteren in het wegstuiteren van jou eigen auto als je in de buurt komt. Dit gebeurt dan omdat de auto van de ander plots (dat gaat in een frame ongeveer waarschijnlijk) naar zijn goede plaats word gezet en als jij daar dan was, dan is het alsof je keihard gebotst word en vlieg je dus een stuk aan de kant. Dit gebeurd al als je nog maar met 2 personen over LAN tegen elkaar speelt, dus dan kan je je wel voorstellen dat dit over internet tegen 16 personen nog een stuk erger is. Vooral als er op een gegeven moment mensen aanwezig zijn met een ping hoger dan 100 word dit soms zo erg dat degenen die achter aan de start staan niet weg kunnen komen omdat ze alle kanten op gebeukt worden.

Heel dit probleem word veroorzaakt door het feit dat MTA geen physics op de server bijhoudt, maar gewoon door elke lokale GTA uit laat voeren. Als er dan 16 spelers in de game zijn, dan zijn er dus ook 16 instanties van "de wereld" en die worden constant een beetje bijgewerkt, naar gelang jij en de anderen rondrijden.
Nog een nadeel hiervan is dat mensen met een hoge ping eigenlijk dus voordeel hebben, aangezien zij degene zijn die het meest heen en weer flipperen en dus de meeste anderen aan de kant beuken. Verder hebben zij in principe de mogelijkheid om door anderen heen te rijden of juist gestopt te worden door anderen die er niet zijn bijvoorbeeld, als hun versie van "de wereld" nog niet bijgewerkt is. Ik heb dit zelf ook een beetje geprobeerd te testen, door tijdens het spelen een download aan te laten staan en mijn verwachtingen klopte wel redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:38
Ik heb een vraagje.
Als ik naar een server connect(maakt niet uit welke) dan gaat alles goed tot dat hij zegt "Verifying client" dat duurt eventjes, en dan gaat ie weer naar het hoofdmenu, en ik krijg een error "Client Verifying failed". Kan iemand mij helpen? Verder hebben ik geen poorts oid geforward, maar dat moet volgens mij ook niet(staat niet in ts, alleen voor server)

ps. ik heb wel mods geinstaller(bv auto's enzo), heeft dat hiermee te maken?

[ Voor 18% gewijzigd door Perzikvrucht op 02-02-2006 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matsume schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 19:43:
Ik heb een vraagje.
Als ik naar een server connect(maakt niet uit welke) dan gaat alles goed tot dat hij zegt "Verifying client" dat duurt eventjes, en dan gaat ie weer naar het hoofdmenu, en ik krijg een error "Client Verifying failed". Kan iemand mij helpen? Verder hebben ik geen poorts oid geforward, maar dat moet volgens mij ook niet(staat niet in ts, alleen voor server)

ps. ik heb wel mods geinstaller(bv auto's enzo), heeft dat hiermee te maken?
Ik denk dat je ff een schone setup van gta moet gebruiken.. BTW, je kan hem ook gewoon 2x installeeren.. 1x clean voor mta en 1x met mods voor single player..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

SneaZ schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 18:49:
De lag valt mij erg mee. altijd ping van ± 30. Wanneer er wordt afgeteld voor een race... dus 3..2...1 dan is het wel wat buggy, meestal zie ik de textures dan niet helemaal, kan ook aan mijn pc liggen hoor... maar hebben meer mensen hier last van?
Heb ik ook. Wss word dan de map info van de server gedownload. (Textures etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Anoniem: 136640 schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 20:47:
[...]

Ik denk dat je ff een schone setup van gta moet gebruiken.. BTW, je kan hem ook gewoon 2x installeeren.. 1x clean voor mta en 1x met mods voor single player..
Als ik nog eens druk op setup van GTA, dan zegt ie of ik iets wil verwijderen(GTA), dus hij start de uninstall. Hoe installeer je hem dan 2x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
matsume schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:47:
[...]

Als ik nog eens druk op setup van GTA, dan zegt ie of ik iets wil verwijderen(GTA), dus hij start de uninstall. Hoe installeer je hem dan 2x?
Gewoon de map ergens anders heen kopieren... volgens mij hoef je hem niet helemaal opnieuw te installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
gwystyl schreef op donderdag 02 februari 2006 @ 21:56:
[...]

Gewoon de map ergens anders heen kopieren... volgens mij hoef je hem niet helemaal opnieuw te installeren
wat moet ik dan doen volgens jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Ik denk dat je wel het beste opnieuw kan installeren, dat is in ieder geval de makkelijkste mogelijkheid. Je kan proberen alle originele bestanden op te zoeken, maar dat kan je nogal wat tijd kosten. MTA is gewoon kieskeurig wat betreft andere mods en dergelijke; dit is ook wel terecht, want met wat mods aan bestanden als handling.cfg zou je zo auto's sneller kunnen maken of bijvoorbeeld beter kunnen laten sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Gewoon een verse install doen, dan die map kopieren. Nu heb je 2 perfect werkende gta's.
1 Voor mta en één voor normaal gebruik :)

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Maar al die auto's wil ik dan ook niet kwijt raken, snap je?
Dus wil graag 2 installatie's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vimy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-10-2024

Vimy

Gaan met die banaan!

Ah, wel dan kopieer je de gta map die je nu hebt.
Unistall het spel, installeer opnieuw voor mta en je hebt beide nog.
Ja toch? :p

http://www.noizystudios.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Het werkt. Maar even een vraagje:
Is [GoT] een clan, of is dat een gewoon een teken dat je acctief bent op GoT? Ik wil die tag namelijk ook wel :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Geen clan, gewoon dat je op Got zit. Is toch leuk om mede gotters online te vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
matsume schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:24:
Het werkt. Maar even een vraagje:
Is [GoT] een clan, of is dat een gewoon een teken dat je acctief bent op GoT? Ik wil die tag namelijk ook wel :*)
Dat word online ook best veel gevraagd, allemaal van die gasten die ook de [GoT] tag willen hebben voor hun naam. Meestal zeg ik dan dat ze hier eerst maar eens even rond moeten kijken en registeren en dergelijke, maar ik heb er dus ook al een paar gehad die alleen hier registeren en verder niet eens rondkijken wat hier allemaal te vinden is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:47:
[...]

Dat word online ook best veel gevraagd, allemaal van die gasten die ook de [GoT] tag willen hebben voor hun naam. Meestal zeg ik dan dat ze hier eerst maar eens even rond moeten kijken en registeren en dergelijke, maar ik heb er dus ook al een paar gehad die alleen hier registeren en verder niet eens rondkijken wat hier allemaal te vinden is 8)7
Best wel goede reclame zijn wij zo he :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Laatst online: 28-06 19:17
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:47:
[...]

Dan zeg je dat het een clan is; is het hele probleem ook opgelost :P

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Smokey! schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:51:
[...]

Best wel goede reclame zijn wij zo he :9
Misschien komt dat ook wel omdat als er iemand van GoT in een server zit, deze bijna altijd alle races wint :D :Y) Dan denken ze natuurlijk dat we in een of andere goeie clan zitten ofzo.

Ander puntje: er is weer een nieuw filmpje uit van sa-mp. Deze keer iets minder spectaculair naar mijn idee, meer van hetzelfde, maar het ziet er altijd nog wel soepeler uit dan MTA. Ik hoop dat het MTA team voor de volgende (DM-)release ook nog wat doet aan het haperen van de auto's, ze kunnen dit wel naar eigen zeggen, op hun blog zeggen ze dat ze er nog wel iets aan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 15:17:
[...]

Misschien komt dat ook wel omdat als er iemand van GoT in een server zit, deze bijna altijd alle races wint :D :Y) Dan denken ze natuurlijk dat we in een of andere goeie clan zitten ofzo.
Is mij ook opgevallen. Hoe zou dat toch komen? :Y) :9 :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21:13
Ik speel ook veel, [GoT]--Christiaan--. Twee maps die echt de moeite waard zijn zijn "H" en "velocityvortex". Beide zijn op http://mta.servegame.org:88 te vinden maar die is nu helaas down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
--Christiaan-- schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:40:
Ik speel ook veel, [GoT]--Christiaan--. Twee maps die echt de moeite waard zijn zijn "H" en "velocityvortex". Beide zijn op http://mta.servegame.org:88 te vinden maar die is nu helaas down.
Zou het niet mogelijk zijn om voor GoT ook zo'n soort servertje op te zetten, waar dan ook een aantal GoT leden level 1 of 2 admins kunnen zijn (bij voorkeur mensen die hier veel posten , niet de mensen die hier alleen even aanmelden om GoT voor hun nick te kunnen zetten :+ ) en waar je ook maps kan uploaden als je hier op GoT zit ofzo.
Sjoukes reageert hier ook maar niet, hij doet naar mijn idee ook niet echt veel aan de server, er komen geen mappen bij en de nieuwere versie staat nog niet geinstalleerd (er komen geen stats na een race bv). Beetje jammer, want er zijn nu inderdaad steeds mensen die allerhande maps missen. Maargoed, ik weet ook niet wat voor oorzaak dat verder heeft, dus ik zal er verder niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:06:
[...]

Zou het niet mogelijk zijn om voor GoT ook zo'n soort servertje op te zetten, waar dan ook een aantal GoT leden level 1 of 2 admins kunnen zijn (bij voorkeur mensen die hier veel posten , niet de mensen die hier alleen even aanmelden om GoT voor hun nick te kunnen zetten :+ ) en waar je ook maps kan uploaden als je hier op GoT zit ofzo.
Sjoukes reageert hier ook maar niet, hij doet naar mijn idee ook niet echt veel aan de server, er komen geen mappen bij en de nieuwere versie staat nog niet geinstalleerd (er komen geen stats na een race bv). Beetje jammer, want er zijn nu inderdaad steeds mensen die allerhande maps missen. Maargoed, ik weet ook niet wat voor oorzaak dat verder heeft, dus ik zal er verder niets over zeggen.
Dit zou iemand kunnen doen met een oud servertje op de zolderkamer, aangezien er niet veel systeemeisen voor nodig zijn. Het lijkt me idd een goed idee van dat admingedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-06 01:38
Ik kan wel even een updateje geven over SA-MP

De wapensync is prima, ook bij pings van 150 <
Autos zijn volledig smooth, ook bij pings van 150 <
Parachutes werken, dat is bij MTASA nagenoeg niet mogelijk, zonder extreem veel werk te verzetten (Ze gebruiken geen SCM)
Nu al aardig crashfree (v0.07)
Kogels Hydra, Rustler, Hunter etc volledig gesynced, dus ook de lock-on raketten

Bron: Eigen beta-test

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
--Christiaan-- schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:15:
[...]
Dit zou iemand kunnen doen met een oud servertje op de zolderkamer, aangezien er niet veel systeemeisen voor nodig zijn. Het lijkt me idd een goed idee van dat admingedoe.
Ik heb hier nog wel een P3 1Ghz met 512 MB geheugen staan, er zit alleen geen harde schijf in. Ik zou toch wel minimaal zo'n systeem wegzetten als server, ze zeggen wel dat 500 Mhz ook wel moet lukken, maar je kan beter wat ruimer zitten denk ik. Bovendien heb ik wel 3/1MBit ADSL, maar ik heb ook een broertje die graag via bittorrent download, dus ik denk niet dat een server hier bij mij thuis echt snel zou zijn.
Zeeppoeder schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:25:

Parachutes werken, dat is bij MTASA nagenoeg niet mogelijk, zonder extreem veel werk te verzetten (Ze gebruiken geen SCM)
Kogels Hydra, Rustler, Hunter etc volledig gesynced, dus ook de lock-on raketten

Heb je ook een idee van wanneer ze die gaan releasen? Je zal het waarschijnlijk niet exact weten, maar heb je geen richtlijn, bijvoorbeeld een week of een maand of een half jaar? En wat is SCM? En hoe zit het met hun eisen voor de clients en servers en de bandbreedte die ze gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:06:
[...]

Denk dat je beter iemand kan hebben die veel gamed, niet die veel post ;). Want iemand die veel post hoeft niet veel MTA te spelen en als hij/zij dat niet doet heeft het weinig zin om hem/haar admin te geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
Zeeppoeder schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 21:25:

Dat ziet er veelbelovend uit :P.
Is er al iets bekend van een public release?

[ Voor 5% gewijzigd door Smokey! op 04-02-2006 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
*dubbelpost, sorry*

[ Voor 97% gewijzigd door Smokey! op 04-02-2006 10:04 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07-04 15:29

frankknopers

Goud is geen geld

Mijn server kan ook prima als GoT admin server functioneren. Er zit jammer genoeg nooit iemand in mijn server, maar hij is weldegelijk 24/7 online. Ik heb een 5/1Mbit verbinding van @home die niet al te zwar belast wordt.

Lijkt me een prima server, maar probleem is dat ik niet eens weet hoe ik admins moet invoeren. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen? Of mij een goede .conf kunnen sturen?

Ik ga gelijk even checken of er updates zijn voor de server client..

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Frank_Knopers schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 10:03:
Mijn server kan ook prima als GoT admin server functioneren. Er zit jammer genoeg nooit iemand in mijn server, maar hij is weldegelijk 24/7 online. Ik heb een 5/1Mbit verbinding van @home die niet al te zwar belast wordt.

Lijkt me een prima server, maar probleem is dat ik niet eens weet hoe ik admins moet invoeren. Zou iemand mij daarmee kunnen helpen? Of mij een goede .conf kunnen sturen?

Ik ga gelijk even checken of er updates zijn voor de server client..
Je moet de mapvote uitzetten, en de maps van Majestic Twelve (www.clan12.nl) erop zetten. Daar zitten altijd veel mensen en het zijn erg leuke maps.

Dit zijn de maps
  • *** RACELIST BEGIN ***
  • botenrace
  • Stuntuh
  • special dogfight
  • copkilla
  • Highway
  • 3Lap Dirtring
  • 10Lap Hotring
  • Bloodring
  • Break
  • Destruction Derby
  • Smugglers Run
  • Wu Zi Mu
  • BADlands BLASTAround
  • sc.boatse
  • dakar
  • Airport Dogfight
  • speed
  • The Sex Pit
  • Haystack
  • Dune Buggy
  • Blow the Dam
  • AnyHolesAGoal
  • WackoStyle
  • 10Lap Hotring Reloaded
  • Quarry Run
  • doomed
  • Rustler Rampage
  • SF by Night
  • WackoStyle Revolutions
  • WackoStyle Revisited
  • the change
  • boombang
  • Around LS
  • Bouncing Rubber
  • Confusing
  • Crooks Bridge Run
  • Nuclear pizza
  • ganja
  • *** RACELIST END ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smokey!
op majestic twelve zitten wel leuke maps ja, ik heb ook een keer een race gedaan dat je met zon klein rubberbootje van die chiliad berg af moet springen, weet iemand hoe die heet. die was echt zooooo vet (weet nie of die custom is hoor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Smokey! schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:39:
op majestic twelve zitten wel leuke maps ja, ik heb ook een keer een race gedaan dat je met zon klein rubberbootje van die chiliad berg af moet springen, weet iemand hoe die heet. die was echt zooooo vet (weet nie of die custom is hoor)
Ja, die is inderdaad leuk, ik weet ook niet hoe hij heet helaas.

Er is ook zo'n map waar je op die rode brug met je motor moet, weet iemand hoe die heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Smokey! schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 16:39:
sc.boatse ofzoiets? daarin moet je eerst een stukje naar beneden rijden op een motor om vaart te maken en dan verander je ineens in een bootje en dan moet je proberen het water te halen. Die is inderdaad wel vet, maar verveeld ook wel redelijk snel, sneller dan Destruction Derby bijvoorbeeld, want je hebt niet zoveel invloed op de uitslag zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Hoe zoeken jullie altijd op servers? gewoon Browse Server?
Want ik kan niet zien welke map ze spelen, jullie wel? zo ja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
matsume schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:22:
Hoe zoeken jullie altijd op servers? gewoon Browse Server?
Want ik kan niet zien welke map ze spelen, jullie wel? zo ja, hoe?
Nee, dat kan je niet in de server browser. Ik weet ook geen andere mogelijkheid waarmee je dat wel zou kunnen zien. Misschien dat Xfire of Eye dit nog gaan ondersteunen ofzo, maar dat zou best ook nog lang kunnen duren (tot de uiteindelijke release ofzo) of helemaal niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
SneakyViper schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:01:.

[...]

Heb je ook een idee van wanneer ze die gaan releasen? Je zal het waarschijnlijk niet exact weten, maar heb je geen richtlijn, bijvoorbeeld een week of een maand of een half jaar? En wat is SCM? En hoe zit het met hun eisen voor de clients en servers en de bandbreedte die ze gebruiken?
SCM = Scripttaal van GTA(3, VC, SA). Dit voert alle instructies uit als zijnde een missie, de nieuwe instructies worden dus on-the-fly geinjecteerd, bij een SCMgebruikende mod. Dit houd dus in, dat er in MTASA alle instructies (animaties etc) direct in de executable geinjecteerd moet worden. Dit maakt bij de standaard animaties niet al te veel uit, maar bij de parachute wel. Dit is namelijk een moeilijk aangeroepen functie, zelfs in SCM

Release zal zijn in 2-3 maanden is de verwachting

[ Voor 17% gewijzigd door supreme tweaker op 05-02-2006 02:25 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Zeeppoeder schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:04:
[...]

SCM = Scripttaal van GTA(3, VC, SA). Dit voert alle instructies uit als zijnde een missie, de nieuwe instructies worden dus on-the-fly geinjecteerd, bij een SCMgebruikende mod.

Release zal zijn in 2-3 maanden is de verwachting
Zoeken ze nog beta testers? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Nope, en dan nog zou het onmogelijk zijn om erdoor te komen . Ik had puur geluk, door op tijd op IRC te zijn :)

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Speciaal GTA SA weer geinstalleerd om MTA SA te spelen. Wat een leuke mp mod _/-\o_

Had al een hele tijd geleden een mp mod voor VC geprobeerd maar dat was te buggy en lagde teveel.

Vreemd genoeg heb ik met deze mp mod weinig last van lag en alles lijkt best vloeiend te verlopen op een snelle server. Gisteravond kwam ik nog enkele GoTers tegen op servers.

Map waarbij je eerst uit de lucht valt en later spawned boven de snelweg met een auto :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acid_Schnitzel
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:29
Ik heb SA ook weer onder het stof vandaan gehaald en ik ben hem nu aan het installeren, want dit wil ik toch wel even meegemaakt hebben _/-\o_

Straks eens even kijken of ik GoTters kan vinden op de servers in de OP, ik weet niet hoeveel chars je in je naam mag gebruiken maar ik zal denk ik onder de naam [GoT]Acid_Schnitzel gaan, anders [GoT]Acid_S

You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

Is er ook een website oid waar je door die serverslist kan browsen? Want die in-game browser werkt bij mij niet. Dan krijg ik een melding dat het listen niet goed is gegaan ofzo...

Ik speel nu eigenlijk alleen op deze server 213.196.5.254, uit de openingspost.

//edit
M'n nick is trouwens [GoT]CyberDoX :+.

[ Voor 9% gewijzigd door NaZ- op 05-02-2006 14:51 ]

AMD Pentium 4 32+, 2056MB DDR-ROM, 60INCH HD, Logitech Muis, MS-Toeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
CyberDoX schreef op zondag 05 februari 2006 @ 14:51:
Is er ook een website oid waar je door die serverslist kan browsen? Want die in-game browser werkt bij mij niet. Dan krijg ik een melding dat het listen niet goed is gegaan ofzo...

Ik speel nu eigenlijk alleen op deze server 213.196.5.254, uit de openingspost.

//edit
M'n nick is trouwens [GoT]CyberDoX :+.
Haha, was leuk gisteren :P. Voor zover ik weet is die er niet, maar als die er is zou ik ook graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 09:13

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

De reden dat ik op het moment "niet veel doe" met de server is omdat ik het druk heb @ work.
En geen admin rechten weg geeft omdat ik nog niet 100% vertrouwen heb in de MTA Code.
Dwz. heb er weinig belang bij dat iemand per ongeluk iets met m'n 100mbit verbinding gaat doen.

De server is wel degelijk geupdate naar v 1.03. Waarom er geen stat's komen is mij een raadsel.
Ik zie in de console wel degelijk eind stats voorbij komen.

Ik zit komende week 6 t/m 11 feb. in belgië, zonder internet acces.
Ik kan dus komende week ook niks aan de server doen.

Heb helaas niet zoals de meesten van jullie het luxe scholieren leventje meer.
Maar als iemand het beter kan vind ik dat natuurlijk ook prima.
kill -9 mta is zo gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
SjOuKeS schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:05:
De reden dat ik op het moment "niet veel doe" met de server is omdat ik het druk heb @ work.
En geen admin rechten weg geeft omdat ik nog niet 100% vertrouwen heb in de MTA Code.
Dwz. heb er weinig belang bij dat iemand per ongeluk iets met m'n 100mbit verbinding gaat doen.

De server is wel degelijk geupdate naar v 1.03. Waarom er geen stat's komen is mij een raadsel.

Zou je voor je weg gaat nog even een shitload aan nieuwe maps erop kunnen gooien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

josvg schreef op zondag 05 februari 2006 @ 12:46:
Ik heb SA ook weer onder het stof vandaan gehaald en ik ben hem nu aan het installeren, want dit wil ik toch wel even meegemaakt hebben _/-\o_

Straks eens even kijken of ik GoTters kan vinden op de servers in de OP, ik weet niet hoeveel chars je in je naam mag gebruiken maar ik zal denk ik onder de naam [GoT]Acid_Schnitzel gaan, anders [GoT]Acid_S
whehe, ik heb GTASA ook ff speciaal voor deze mod geinstalleerd :). Met VC MP had je altijd erg veel lang en veel cheaters :/. Maar deze ziet er best keurig uit. Ik vind alleen dat de race iets te snel gestart wordt. Bij mij moeten de textures enzo vaak nog ff laden, soms rij ik ook gewoon door water, omdat het wegdek er nog niet ligt :Y).

Vaak heb ik ook geen geluid...kweet niet of ik de enige ben, maar dan hoor ik alleen de radio en als ik door een checkpoint rij een geluidje. De motor van de auto hoor ik vaak niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy

SneaZy

Don't Panic!

Ja klopt, heb ik ook wel last van. Hetzelfde probleem bij maps waarin je elkaar dood moet knallen met een heli of een vliegtuig, dan hoor je vaak de machine gun niet. Wordt vast nog wel gefixed.

Ik ben btw [GoT]SneaZy :D

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaZ-
  • Niet online

NaZ-

Hoeblablahoeblabla

SneaZ schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:39:
Ja klopt, heb ik ook wel last van. Hetzelfde probleem bij maps waarin je elkaar dood moet knallen met een heli of een vliegtuig, dan hoor je vaak de machine gun niet. Wordt vast nog wel gefixed.

Ik ben btw [GoT]SneaZy :D
haha was lache man :P

Ik ben meestal redelijk snel dood tijdens een race en dan zie je mensen de gekste dingen doen 8)7. Ik heb je toch kapot gelachen om sommige _zo knullige_ dingen :P _/-\o_

btw, zijn er ook levels waar je niet moet racen oid? Dat je gewoon rond kunt lopen en kan schieten? Want dat was bij die multiplayermod van Vice City zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneaZy

SneaZy

Don't Panic!

ja idd, erg, lekker stunts uithalen enzo, dikke lol.

Ja die servers zijn er ook:

[GoT]Sjoukes 100Mbit Flight/Battle 213.196.5.254 23003 32

Heb ik zelf trouwens nog niet geprobeerd... Vink veels te verslaafd aan dat racen :9

Spekkies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Aan die versie werken ze nog, maar heb weinig vertrouwen in het MTA team. Deze versie heeft ook 8 maanden geduurt, en de core zelfs nog langer

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

over die san andreas multiplayer..

Hoe is de opzet van die mod? Kun je gewoon missies doen en geld verdiend zoals in sp? Kun je in een soort clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

--Christiaan-- schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Zou je voor je weg gaat nog even een shitload aan nieuwe maps erop kunnen gooien? :)
Als iemand mij die shitload aan nieuwemaps aanlevert kan ik ze er misschien maandag ochtend nog opzetten.
Heb op het moment niet echt de tijd omdat allemaal uit te gaan zoeken :).

A little help ipv alleen maar commentaar is altijd goed ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
SjOuKeS schreef op zondag 05 februari 2006 @ 19:13:
[...]

Als iemand mij die shitload aan nieuwemaps aanlevert kan ik ze er misschien maandag ochtend nog opzetten.
Heb op het moment niet echt de tijd omdat allemaal uit te gaan zoeken :).

A little help ipv alleen maar commentaar is altijd goed ;).
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1425 SkAds MaNiA FiNaL
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1423 Evgeni-69
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1422 Los santos way
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1421 pro stunter
http://center.mtasa.com/?p=race&r=1420 Hippy invasion 2

http://center.mtasa.com/?p=race&r=193 the sex pit
http://center.mtasa.com/?p=race&r=136 Long way round
http://center.mtasa.com/?p=race&r=722 New_Big_City
http://center.mtasa.com/?p=race&r=194 Anyholesagoal
http://center.mtasa.com/?p=race&r=149 RC WAR SF
http://center.mtasa.com/?p=race&r=222 sc.boatse

Lijkt me een leuk begin :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
Deruxian schreef op zondag 05 februari 2006 @ 18:28:
over die san andreas multiplayer..

Hoe is de opzet van die mod? Kun je gewoon missies doen en geld verdiend zoals in sp? Kun je in een soort clan?
SA-MP is gewoon verschillende scripts, zoals LVDM, Capture the Whoopie, Area69 Break-in, Cops vs. GSF etc. Je kan geen missies doen, geld is wellicht te verdienen in stuntmode, maar ga er maar niet van uit. Het zal hoofdzakelijk DM (DeathMatch) worden.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
SjOuKeS schreef op zondag 05 februari 2006 @ 17:05:

Ik ben sowieso al wel blij met je server, omdat dat vrijwel altijd de snelst mogelijke is bij mij. Ik zei daarom ook al dat ik het wel jammer vond dat je er niet zoveel aan deed, maar dat je er vast je redenen er voor had, ik wilde je niet beledigen.

Wat die maps betreft, zou je Destruction Derby weer ook bij races kunnen zetten? Dus gewoon in beide servers zetten, want die is vaak wel leuk om tussendoor te doen, als het bijvoorbeeld vrij druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
Komt er iemand trouwens op http://mta.servegame.org (zie die site voor IP) ik kwam er zelf eerst wel op maar nu helaas niet meer ;(. Ze hadden ZO'n leuke maps... H en VelocityVortex bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenos
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:01
Kunnen jullie ook niet alt-tabben tijdens MTA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
Zenos schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:31:
Ik ook niet, vind dit best wel irritant, als je dan best lang moet wachten op de race, dat je dan niet even kan msnen. Is hier niet iets voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
[message=25152688,noline]Zenos schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:31[/messag/]:
Alleen als ik disconnect in het menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
matsume schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:37:
[...]

Ik ook niet, vind dit best wel irritant, als je dan best lang moet wachten op de race, dat je dan niet even kan msnen. Is hier niet iets voor?
Nee, de reden hiervoor is dat GTA automatisch pauzeert als je op Alt-Tab drukt. Dit mag natuurlijk niet gebeuren als je online speelt. Er zijn hierover ook al opmerkingen gemaakt op het forum van MTA en de vergelijking met GTA:Rumble werd snel gemaakt, daar kan namelijk wel terug naar Windows worden geschakeld.
Je moet je ook even het volgende voorstellen:
Je rijd over die 8-track en iemand wil even lekker lastig doen. Hij gaat vlak bij die versmalling staan en pauzeert dan. Op dat moment kan zijn auto niet meer bewegen en ook niet stuk, iedereen botst er tegen aan en gaat stuk, maar hij kan niet stuk.

Dit zou best op te lossen zijn door de phisics en dergelijke wel serverside bij te houden, maar bij MTA zou dit het beste opgelost kunnen worden door alleen Alt-Tab mogelijk te maken als je al dood bent of je maar meteen dood maken als je op Alt-Tab drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:55

AJM

ik speel MTA San Andreas ook al een tijdje, nog weinig bugs tegen gekomen, alleen jammer dat je nog alleen kan racen (en drukke servers waar 32 man tegelijk starten hapert nog wel eens)
Hier zijn wat screenshots vanaf een paar servers

Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/9886/mtascreen00014js.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/4684/mtascreen00024rb.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/879/mtascreen00033tx.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/1529/mtascreen00042sq.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img133.imageshack.us/img133/5596/mtascreen00055bh.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supreme tweaker
SneakyViper schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:58:
[...]

Nee, de reden hiervoor is dat GTA automatisch pauzeert als je op Alt-Tab drukt. Dit mag natuurlijk niet gebeuren als je online speelt. Er zijn hierover ook al opmerkingen gemaakt op het forum van MTA en de vergelijking met GTA:Rumble werd snel gemaakt, daar kan namelijk wel terug naar Windows worden geschakeld.
Je moet je ook even het volgende voorstellen:
Je rijd over die 8-track en iemand wil even lekker lastig doen. Hij gaat vlak bij die versmalling staan en pauzeert dan. Op dat moment kan zijn auto niet meer bewegen en ook niet stuk, iedereen botst er tegen aan en gaat stuk, maar hij kan niet stuk.

Dit zou best op te lossen zijn door de phisics en dergelijke wel serverside bij te houden, maar bij MTA zou dit het beste opgelost kunnen worden door alleen Alt-Tab mogelijk te maken als je al dood bent of je maar meteen dood maken als je op Alt-Tab drukt.
Onzin, het is geen probleem om de pauzering te verwijderen. Dit is juist geimplementeerd zodat je je trainers niet aan kan zetten, en zo deels door de anti-cheat heen te komen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElementriX
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Op www.game-monitor.com kan MTA:SA servers browsen.
Oh ja heb trouwens zelf ook een spel gestart, zijn ook al een aantal GoTters geweest...

12 players; 62.166.40.248; DESTRUCTION DERBY ONLY
Alleen van 16.00u - 21.00u ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Zeeppoeder schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:20:
[...]

Onzin, het is geen probleem om de pauzering te verwijderen. Dit is juist geimplementeerd zodat je je trainers niet aan kan zetten, en zo deels door de anti-cheat heen te komen.
Ik weet ook niet precies hoe het zit, maar zo werd het ongeveer uitgelegd op het MTA-forum. Bovendien zit het dus wel standaard in GTA gemaakt en is het niet iets wat het MTA-team geimplementeerd heeft. Wellicht hadden ze er zich gewoon nog niet in verdiept? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Zenos schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:31:
Nope. Erg irritant ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

SneakyViper schreef op zondag 05 februari 2006 @ 20:03:
[...]

Ik ben sowieso al wel blij met je server, omdat dat vrijwel altijd de snelst mogelijke is bij mij. Ik zei daarom ook al dat ik het wel jammer vond dat je er niet zoveel aan deed, maar dat je er vast je redenen er voor had, ik wilde je niet beledigen.

Wat die maps betreft, zou je Destruction Derby weer ook bij races kunnen zetten? Dus gewoon in beide servers zetten, want die is vaak wel leuk om tussendoor te doen, als het bijvoorbeeld vrij druk is.
De maps uit 1 van de vorige posts zijn toegevoegd. Tevens is Destruction Derby weer aanwezig in race.

Heb nog een check gedaan betreffende de versie, en er draait toch echt v1.03.

Have fun playing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nadeel is dat je bij veel maps verschikkelijk lang moet wachten als je wat later in de server komt of snel dood gaat. Een deathmatch map duurt gemiddeld wel 10 minuten en een race map kan ook lang op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

Anoniem: 89184 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 12:40:
Nadeel is dat je bij veel maps verschikkelijk lang moet wachten als je wat later in de server komt of snel dood gaat. Een deathmatch map duurt gemiddeld wel 10 minuten en een race map kan ook lang op zich wachten...
Het idee van een race is dat je een start en een finish hebt waar iedereen tegelijk start en er één persoon als eerst eindigt :)

Bij een DM is het schieten om het leven.. :> Daar start je dus ook meteen, mocht dat niet duidelijk zijn.
Vandaar dat je niet halverwege een race kunt/zult spawnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140340

destruction derby only was leuk gister :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 19:12

Vuurvoske

Nunquam cede!

Ik ben gta: sa effe aan het installen en dan kom ik straks ook nog wel effe als ik nie weer verslaafd achter battlefield 2 zit :+

Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SjOuKeS schreef op maandag 06 februari 2006 @ 14:55:

Bij een DM is het schieten om het leven.. :> Daar start je dus ook meteen, mocht dat niet duidelijk zijn.
Vandaar dat je niet halverwege een race kunt/zult spawnen..
Uhm het kan aan mij liggen maar ik ben nooit gespawnt toen een DM al een tijdje aan de gang was...

Bij een race kan ik dat begrijpen alhoewel ik best genoegen neem om een aantal minuten later te starten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Net 4 uur aan een stuk op een server gespeeld met alleen Hot Pursuit. Dus politie wagens, politie helicopters, nieuws helicopter en een aantal suspects. Bedoeling is dus om de suspects te killen d.m.v beuken. Helicopters geven vaak info door enzo dus het lijkt net real life :P Erg leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TommyGun schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:55:
Net 4 uur aan een stuk op een server gespeeld met alleen Hot Pursuit. Dus politie wagens, politie helicopters, nieuws helicopter en een aantal suspects. Bedoeling is dus om de suspects te killen d.m.v beuken. Helicopters geven vaak info door enzo dus het lijkt net real life :P Erg leuk :)
Lijkt me zeer leuk, op welke server wordt die map gedraaid? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Anoniem: 89184 schreef op maandag 06 februari 2006 @ 17:56:
[...]

Lijkt me zeer leuk, op welke server wordt die map gedraaid? :)
Er zijn er 2 maar deze draait uitsluitend hot pursuit maps en er zijn altijd wel mensen aanwezig :)

Exclusive Police pursuit
XX/20 players
82.232.44.21:22003

Alleen ping gaat er hoog (300 per man) al er meer dan 15 players oid zitten. Erg jammer

[ Voor 28% gewijzigd door TommyGun op 06-02-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
_GoldStrike_ schreef op zondag 05 februari 2006 @ 21:06:
ik speel MTA San Andreas ook al een tijdje, nog weinig bugs tegen gekomen, alleen jammer dat je nog alleen kan racen (en drukke servers waar 32 man tegelijk starten hapert nog wel eens)
Hier zijn wat screenshots vanaf een paar servers
ik zet je screens ff in de openingspost...

edit: hmmm dat krijg ik niet voor elkaar... weet iemand hoe je dat moet doen?
quoten en code copy/pasten werkt niet,
img tags om de jpgs heen ook niet

[ Voor 17% gewijzigd door gwystyl op 07-02-2006 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

ik heb hier nog wat screenshots van een paar levels

Airport Dogfight
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2518/mtascreen00171jj.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/113/mtascreen00120dl.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2710/mtascreen00222jg.th.jpg

Special Delivery
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/6557/mtascreen00231yh.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/8601/mtascreen00282qx.th.jpg

H8 Crime
Afbeeldingslocatie: http://img228.imageshack.us/img228/2369/mtascreen00379sb.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/9558/mtascreen00424an.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img62.imageshack.us/img62/6199/mtascreen00460vj.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJM

AJM

gwystyl schreef op dinsdag 07 februari 2006 @ 14:31:
[...]

ik zet je screens ff in de openingspost...

edit: hmmm dat krijg ik niet voor elkaar... weet iemand hoe je dat moet doen?
quoten en code copy/pasten werkt niet,
img tags om de jpgs heen ook niet
je hebt mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Topicstarter
het is gelukt, dank je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Gewoon op de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/view.gif klikken van de desbetreffende post, tekst eruit jatten en tadaa ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
Ik heb de afgelopen dagen nog een beetje gespeeld, maar ik ben geen enkele keer iemand van GoT tegen gekomen. Zijn hier nog mensen die he spelen, wellicht zonder de GoT tag voor hun naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
Nope, ben weer andere games aant spelen :P (oa gtasa sp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

SneakyViper schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 21:32:
Ik heb de afgelopen dagen nog een beetje gespeeld, maar ik ben geen enkele keer iemand van GoT tegen gekomen. Zijn hier nog mensen die he spelen, wellicht zonder de GoT tag voor hun naam?
Ik zit niet veel in NL servers. Meer in (Gobs)(Freerroam) en andere custom maps servers. (Forza Groningen is ook wel leuk met StuntPort.) Helaas komen er steeds meer handling.cfg modders bij en dat doet de gameplay niet echt ten goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbvo
TommyGun schreef op zaterdag 11 februari 2006 @ 22:50:
[...]

Ik zit niet veel in NL servers. Meer in (Gobs)(Freerroam) en andere custom maps servers. (Forza Groningen is ook wel leuk met StuntPort.) Helaas komen er steeds meer handling.cfg modders bij en dat doet de gameplay niet echt ten goede.
Ik wist niet eens dat dit mogelijk was tot ik 3 dagen geleden zo iemand tegen kwam. Echt bij de start er 5 keer zo snel van door vliegen dan he en aan de weg geplakt zitten, hij kon niet slippen. Ik reed 2e en was ongeveer op een kwart toen hij finishte.... Dat was toch wel overduidelijk.

Het is overigens wel gaar dat dat zomaar kan en dat MTA niet even controleert of het nog wel de originele handling.cfg is ofzo, of gewoon zelf de originele er overheen zet (zonder pardon :P ).
Pagina: 1 2 Laatste