"I sit in my room and imagine the future."
we willen geen loze verwachtingen wekken
Ik zou zeggen: Doe het zoals jij denkt dat het goed is, dus houd rekening met de regels en gedraag je netjes. Dan kan het alleen nog aan jou liggen als je een hele vreemde opvatting van gedragen hebt.
Bericht hierboven
kort gezegd: begin alvast te bibberen..Op zondag 21 januari 2001 22:38 schreef saviour het volgende:
k
btw, als ze geen valse verwachtingen willen geven wil dat zeggen dat ze het voorlopig goed inzien, ja toch?
Verwijderd
Nou, 't is wel koud buitenOp zondag 21 januari 2001 22:56 schreef saviour het volgende:
Hehehe, ik hoef niet te bibberen
Dat valt ook wel weer meeOp maandag 22 januari 2001 16:44 schreef SySasZ het volgende:
[..]
Nou, 't is wel koud buiten
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Advanced sheep-counting strategies
Ik vind het sfeertje wel kloppen, er zijn alleen wat usertjes die nogal fout bezig zijn, maar daar wordt naar mijn mening goed naar gehandeld (ban's enzo). Alleen krijg je dan weer kloontjes, maarja, mijn mening is: GK rulez
doe mij ook nog maar een biertjeOp dinsdag 23 januari 2001 23:02 schreef Buzzman het volgende:
mijn mening is: GK rulez
Ik tap er wel een voor jeOp dinsdag 23 januari 2001 23:07 schreef uibeltje het volgende:
[..]
doe mij ook nog maar een biertje
sidder en beef
en dan de 3e en de 4e en de 5e..Op woensdag 24 januari 2001 10:05 schreef Daniel Kegel het volgende:
De dag des oordeels is vrijdag 2 februari
sidder en beef
'k bedoel dus maar: als de kroeg nog eens scheef gaat zullen de adjes echt niet nog eens een 'redding' proberen.
Verwijderd
Ook moet ik zeggen dat Mojo de boel toch wel heeft verkloot, met name door hem heb ik sinds vandaag toch wel een hele negatieve blik op de Kroeg gekregen...
Bericht hierboven
Als we er mee kunnen voorkomen dat er nog meer users bijkomen als MoJo door het sluiten van de Kroeg, meteen doen
Bericht hierboven
Zoals het hoortOp woensdag 24 januari 2001 12:48 schreef Floris_Diemel het volgende:
Nah ik laat me niet kisten door 1 user.
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
HBM? Ben jij dat?Op woensdag 24 januari 2001 12:28 schreef HBM het volgende:
Bij dat laatste sluit ik mij dus aan.
Als we er mee kunnen voorkomen dat er nog meer users bijkomen als MoJo door het sluiten van de Kroeg, meteen doen
Ik denk dat Mojo HBM's account heeft gehackt! Help! Mojo post negatief over De Kroeg via HBM !!
Hbm::?:?:?:?:?:?
Ben het toch echt zelfOp woensdag 24 januari 2001 13:24 schreef klmurphy het volgende:
[..]
HBM? Ben jij dat?
Ik denk dat Mojo HBM's account heeft gehackt! Help! Mojo post negatief over De Kroeg via HBM !!
Hbm::?:?:?:?:?:?
Vind het zelf ook vreemd als ik het zo allemaal teruglees:?,
maar gevoel blijft toch hetzelfde helaas
Waarschijnlijk dat ik er vanavond positiever tegenover sta
Maar het is maar goed dat de GoT Kroeg evaluatie niet vandaag plaats vindt.
Ik spreek je vanavond dan wel!Op woensdag 24 januari 2001 13:30 schreef HBM het volgende:
[..]
[..]
De Kroeg is niet het enige forum met 'rotte appels' hoor!
Verwijderd
Ga jij eerst ff een echt biertje drinken danOp woensdag 24 januari 2001 13:30 schreef HBM het volgende:
Vind het zelf ook vreemd als ik het zo allemaal teruglees:?,
maar gevoel blijft toch hetzelfde helaas
Verwijderd
Ja, precies laat uw mening over het forum niet beinvloeden door uw humeur:)(en beinvloed er geen andere adjes mee:P).[..]
[..]
No offence
Ja voordat De Kroeg dichtgaat ;):DOp woensdag 24 januari 2001 14:27 schreef Andina het volgende:
[..]
Ga jij eerst ff een echt biertje drinken dan
Neem er eigenlijk maar 5.
Verwijderd
Verder is het naar mijn mening ook behoorlijk absurd dat er een man of 6 / 7 voor nodig zijn om een forum bij te houden. Da's te veel tijd en te veel energie. Beetje teveel van het goede.
Bovendien hangen er ook veels te veel users rond die gewoon net weten hoe de pc aanmoet en hoe een toetsenbord+muis werkt, maw: er zijn er een hoop die gewoon ALLEEN komen voor de GoT-kroeg, en dat irriteert me
Verwijderd
Verwijderd
ik geef hem inderdaad gelijk.....Op GoT openen ze eenkroeg maar denken dat het een kerk is
posted 23 January 2001 10:47
--------------------------------------------------------------------------------
Hoe zit dat met die forums.
mag je alleen je mening gevenals je bij de vaste(40 man/vrouw)kliek hoort?
of is het hier anders.
wordt je hier ook meteen af gezeken,
als je:
Taalkundig niet geweldig bent.
soms de verkeerde woorden kiest.
je niet genoeg loopt te slijmen met de toezicht houders.
je nieuw bent en (weer)de zelfde vraag stelt (omdat jij de faq niet snapt).
Een "slappe" vraag stelt(waar toch vaak vele mee zitten).
Ik ga hier eens een tijdje "luisteren"misschien tot "eens".
Verwijderd
Als alle energie die nu in dat gezeik van jullie gaat zitten eens gestoken wordt in wat nuttigere, opbouwendere en constructievere posts, dan kwamen we veel verder
Btw, ik vind de sfeer niet gemaakt, users maken de sfeer en volgens mij post je dus simpel niet als je daar geen zin in hebt.
Er wordt wel geslijmd (ook door degenen die zich daar zo druk om maken
Hm, heb ik me weer laten verleiden tot reageren. 'k Ga maar ff mn bloedsuikergehalte op peil brengen (=eten
Slotjes regen en veel bannen helpt echt wel om alle onzin eruit te krijgen, een afkoelperiode meer. Op den duur zou er een gezellig forum moeten kunnen ontstaan waarbij niet de grootste rommel de revue passeert. Het kan namelijk makkelijk, maar als het niet eens kunstmatig lukt, kan íe beter dicht.
Verwijderd
Nou moet ik ergens toegeven dat ik het gedrag in de GoT-kroeg nog ernstiger vind dan in het onzinforum (nou vond ik het allebei wel meevallen hoorOp woensdag 24 januari 2001 19:05 schreef saviour het volgende:
Die irritante topicz worden juist meteen dev/null gedaan. Ik vind t ook lang niet leuk meer, je kunt niet lekker relay gaan ppsten daar ofzo. Het hele OF sluiten toen vond ik ook niet nodig, ik vond dat allemaal hartstikke meevallen (maar dat staat hier los van). Als er een onzinforum moet zijn en het is op deze manier...dan hoeft t voor mij net zo goed niet.
Verwijderd
zo is het....Op woensdag 24 januari 2001 19:54 schreef saviour het volgende:
In Of was t veel gezelliger en deed niemand zo moeilijk. De toekomst van de GK hangt btw niet alleen van Mojo af hoor, ik snap niet hoe je daar bij komt
ik vind het ook veels te veel moeite e.d. dat er gewoon 7 modjes voor nodig zijn voor 1 forumpje. dat is gewoon absurd....
mijn idee? Closen die handel.....
als mensen zogenaamd "uit willen blazen" na hier serieus in de andere fora gepost te hebben, kunnen ze elders terecht. fora genoeg daarvoor.....Moet GoT overal verantwoordelijk voor zijn? NEE
absurd?Op woensdag 24 januari 2001 20:07 schreef RobtH het volgende:
ik vind het ook veels te veel moeite e.d. dat er gewoon 7 modjes voor nodig zijn voor 1 forumpje. dat is gewoon absurd....
komaan man.. niet alle die 7 modjes zijn tegelijk online. En geen van die 7 zijn 24/7 online, zelfs HLPDSK niet.
Dan.. hoeveel unieke users posten daar gemiddeld per dag? 'k zou er graag eens een cijfer van zien, maar 1 promille ofzo modjes/users verhouding vind ik dus ECHT wel niet belachelijk veel hoor.. eerder belachelijk weinig zelfs
Wel raar dat een user die hier bijna nergens anders post dan in de kroeg om de sluiting hiervan gaat roepen..mijn idee? Closen die handel.....
als mensen zogenaamd "uit willen blazen" na hier serieus in de andere fora gepost te hebben, kunnen ze elders terecht. fora genoeg daarvoor.....Moet GoT overal verantwoordelijk voor zijn? NEE
Deze keuze heeft toevallig niks te maken met het feit dat je admin bent van zo een onzin forum en daar best wel wat extra usertjes kan gebruiken?
Verwijderd
nee hoor. Bij het oude OF was 1 of 2 personen meer dan genoeg.... en daar werd veel meer gepost. vandaar dat ik het vreemd vind....Op woensdag 24 januari 2001 21:00 schreef poohbeer het volgende:
absurd?
komaan man.. niet alle die 7 modjes zijn tegelijk online. En geen van die 7 zijn 24/7 online, zelfs HLPDSK niet.
Dan.. hoeveel unieke users posten daar gemiddeld per dag? 'k zou er graag eens een cijfer van zien, maar 1 promille ofzo modjes/users verhouding vind ik dus ECHT wel niet belachelijk veel hoor.. eerder belachelijk weinig zelfs
nope. heeft er ABSOLUUT niets mee te maken. Disillusion heeft een forum, dan heb je ook nog eens fokforum, etc etc. alternatieven genoeg....Deze keuze heeft toevallig niks te maken met het feit dat je admin bent van zo een onzin forum en daar best wel wat extra usertjes kan gebruiken?
het oude foruim is DICHT.. zegt dat niet genoeg?Op woensdag 24 januari 2001 21:04 schreef RobtH het volgende:
nee hoor. Bij het oude OF was 1 of 2 personen meer dan genoeg.... en daar werd veel meer gepost. vandaar dat ik het vreemd vind....
zoals hierboven ge-edit.. 'k vind het niet echt logisch voor een user die 95% van ze posts hier in de kroeg doet gaat roepen om een slotje.. wat ga je toch met al die vrije tijd doen?nope. heeft er ABSOLUUT niets mee te maken. Disillusion heeft een forum, dan heb je ook nog eens fokforum, etc etc. alternatieven genoeg....
btw, wat heeft dis ermee te maken?? 'k zie dis niet om slot roepen..
Verwijderd
ja dat het OF dicht is zegt genoeg: dat dergelijke onzin dus hier niet thuis hoort. het is 2x dichtgegooid, en met de OTF was er ook een crisis... 3x is scheepsrecht. weg die meuk...Op woensdag 24 januari 2001 21:06 schreef poohbeer het volgende:
[..]
het oude foruim is DICHT.. zegt dat niet genoeg?
[..]
zoals hierboven ge-edit.. 'k vind het niet echt logisch voor een user die 95% van ze posts hier in de kroeg doet gaat roepen om een slotje.. wat ga je toch met al die vrije tijd doen?
btw, wat heeft dis ermee te maken?? 'k zie dis niet om slot roepen..
en dis heeft ook een substituut voor een GoT-kroeg en OF oid....
en ja: ik heb mijn meeste posts in de GoT-kroeg ja...
bij de overige fora is vaak toch al antwoord gegeven op de vragen waar ik mee kan helpen (dat sommigen nog steeds beweren geen via 4-in-1pack hoeven te installeren, is niet eens de moeite waard om daarin te verdiepen). Ik kom dus niet alleen voor de GoT-kroeg hier. Maar posten doe ik buiten de GoT-kroeg amper.
bovendien is het niet van toepassing om hier mensen persoonlijk aan te vallen.....
en aanvallen? niet de bedoeling hoor, gewoon kritische geest enzo
noujah, heb nog steeds me twijfels maar zal ze voor mezelf houden.
Verwijderd
het is niet relevant om te kijken welke user wat zegt. ik geef gewoon het totaalbeeld weer wat ik momenteel heb. Waar en hoe ik dan ergens post heeft er dan GEEN ZAK mee te maken, maar schijnbaar vind jij het nodig om met 2 maten te meten. Mijns inziens is dat dus TOTAAL verkeerd en al helemaal niet van toepassing in deze discussie. Dus kom maar met betere argumenten om mijn visie af te kraken. Jouw commentaar op mij zijn puur emotioneel en hebben ABSOLUUT geen toegevoegde waarde tot nu toe...Op woensdag 24 januari 2001 22:12 schreef poohbeer het volgende:
robth: als dis hier met 95% post in de kroeg ging roepen om een slot op diezelfde kroeg ging'k ook vragen stellen.
en aanvallen? niet de bedoeling hoor, gewoon kritische geest enzo
noujah, heb nog steeds me twijfels maar zal ze voor mezelf houden.
Het maakt totaal niet uit wie het gezegd heeft (over mijn visie), het gaat erom hoe ik erover denk, niet waar ik wel/niet post.
Dat is idd een rotte appel..Op woensdag 24 januari 2001 13:40 schreef klmurphy het volgende:
Kijk btw es naar gathering.tweakers.net/showtopic/112201
De Kroeg is niet het enige forum met 'rotte appels' hoor!
Maar met gebruikers als MoJo is de kroeg een hele rotte appelBOOM!
Verwijderd
ok thanks!Op woensdag 24 januari 2001 22:39 schreef poohbeer het volgende:
robth: scuses
....daar gaan we weer....Op woensdag 24 januari 2001 22:24 schreef RobtH het volgende:
[..]
het is niet relevant om te kijken welke user wat zegt. ik geef gewoon het totaalbeeld weer wat ik momenteel heb. Waar en hoe ik dan ergens post heeft er dan GEEN ZAK mee te maken, maar schijnbaar vind jij het nodig om met 2 maten te meten. Mijns inziens is dat dus TOTAAL verkeerd en al helemaal niet van toepassing in deze discussie. Dus kom maar met betere argumenten om mijn visie af te kraken. Jouw commentaar op mij zijn puur emotioneel en hebben ABSOLUUT geen toegevoegde waarde tot nu toe...
Het maakt totaal niet uit wie het gezegd heeft (over mijn visie), het gaat erom hoe ik erover denk, niet waar ik wel/niet post.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Toegegeven, er werdt toen wel eens sporadisch een slotje of waarschuwing uitgedeeld, en er ging ook echt wel eens iets helemaal mis maar de topics waren vaak gezellig, en het grootste deel van de tijd ging het goed.
Het misbruik (?) begon een beetje toe te nemen en het Forum werdt (ik geloof door Daniël ter waarschuwing een paar dagen gesloten). Daarna idereen opgelucht, even ginnegappen over de sluiting, en weer verder.
Tot het misbruik toe bleef nemen en het OF weer dicht ging, om een behoorlijke tijd later weer te openen als het OTF. In de periode tussen beide gebeurtenissen is de spoeling regelmatige onzinners wat dunner geworden, vervangende Fora schoten als paddestoelen uit de grond.
In deze periode zijn er om onduidelijke reden erg veel nieuwe mensen die inderdaad speciaal voor het OF/OTF gekomen. Op dit punt is het fout gegaan.
Ik denk namelijk als er niet zoveel heisa zou zijn geweest met betrekking tot de sluitingen van het OF er veel minder "vreemde" bezoekers gekomen zouden zijn.
Het idee hierachter is het volgende. Op momenten dat het OF gesloten was waaierden OF'ers uit naar andere fora, waaronder FOK!, vast ook wel Scholieren.com enz. Hier werd uiteraard ruimschoots de ontevredenheid geventileerd over het feit dat het OF gesloten is. De regelmatige bezoekers van die Fora lezen dat, en de interesse is aangewakkers. Gevolg: bij heropening, werd het OF gaanderweg overspoeld door de bezoekers van de andere fora. Hetzelfde geldt voor het OTF/GK.
Extra nieuwe regels en beginnende Lite-mods en onderlinge irritaties, wekten vervolgens bij de wat minder flexibele OTF/GK bezoekers dusdanig veel irritatie op dat sommigen van deze hun ongenoegen begonnen te uiten dmv. clones, fake-accounts en wat dies meer zij.
Dit alles heeft de huidige GK geen goed gedaan.
Persoonlijk heb ik het bij het openen van het OTF eigenlijk voor gezien gehouden, en ben wat verder het forum op gegaan, (thank Arjen for the active topic-list) mijn horizon wat verbreden
De GK wordt momenteel IMHO kunstmatig in stand gehouden, en dat kan nooit de bedoeling zijn, ondanks de bewonderingswaardige inspanningen van de Adjes en (Lite-)Mods.
Ik meen hieruit te moete concluderen dat de GK in een neerwaardse spiraal zit en ten dode is opgeschreven. Jammer, maar het zij zo. Misschien is het een idee een wat langere afkoelingsperiode in te lassen, een half jaar of zo, en dan vanaf scratch opnieuw beginnen.
Even voor de duidelijkheid: Dit is hoe e.e.a. zich heeft afgespeeld in mijn beleving. Daar ik niet altijd en overal op GoT aanwezig ben, kan het zijn dat mij dingen ontgaan zijn, waardoor dit betoog niet helemaal strookt met de waarheid. Dit spijt me dan bij voorbaat. Het is zowieso niet mijn bedoeling groepen of personen aan te vallen in deze post. Maar dat is wel duidelijk lijkt me.
typo's
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)