Formsma Verbetering of een Ban

Pagina: 1
Acties:

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:56

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Topicstarter
op WD&G en SC worden we nu regelmatig een beetje moe van een 13-jarige nieuw bijtje dat een hoog post-ratio probeert te halen zonder daarbij te letten op de kwaliteit van zn posts.

zoals het nu gaat wordt dat jong over drie dagen gewoon gebanned en gaat zn moeder lastigvallen met zn betweterij.

om haar dat te besparen wil ik graag dat hij de kans krijgt zch te verdedigen en misschien wat te leren.

1. Nee je hoeft geen topdesigner te zijn om hier te posten.
maar om comentaar op anderen te geven moet je wel wat gepresteerd hebben. iemand commentaar geven op het gebruik van frontpage terwijl je daar zelf mee werkt is erg lame (en dan nog doen alsof het enkel van belang is dat je de META-GENERATOR-tag weghaalt is nog lamer)

2. als je niks toe te voegen hebt niet posten.
het is erg irritant om als iemand een sterke mening tentoonstelt of interessante vraag daar een "daar ben ik het mee eens" en verder niks onder te zetten, daarmee maak je het anderen moeilijker om goed te discussieren.

3. lees de andere posts, of doe in ieder geval een poging de meerderheid te lezen, en reageer to-the-point. regelmatig is dat bij jou allerminst het geval

4. geen spam
natuurlijk eenieder post af en toe zn site om wat duidelijk te aken en een beetje bezoek via GoT is net mis (waarom eigenlijk?) maar jij zit al er over de grens

eerlijk gezegd is et me een raadsel dat je et tot nu toe hebt uitgehouden (met al meer dan een tiental waarschuwingen van Tom en McVirus) maar misschien moet je je handjes op je buik samenknijpen en eens gaan werken aan verbetering.

Formsma, het minste wat je kunt doen is reageren en probeer dat een beetje intelligent, je kunt hier veel leren, maar dan zal je zelf moeten aangeven dat te willen, verder lig ik er niet wakker van jou onzin niet meer te hoeven zien, maar dat is verder aan jou ....

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Tja ik moet natuurlijk wel een goede reden hebben om iemand een ban uit te delen. Tot nu toe heb ik die niet gehad, alleen heb ik mij wel erg vaak zitten ergeren aan hem (elke keer weer die nietszeggende reacties die echt nergens over gaan) en was hij nu echt heel close bij een ban.

Maar ik ben het met je eens dat ik zijn reactie op deze thread wel eens wil zien/horen :)

• BrammeS
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-02 15:57
Kun je hem niet gewoon een gewaagde waarschuwing geven dat het geen posts wedstrijdtje is. Die kerel is nog maar 13 en moet nog een hoop sociaale dingen leren dat kan je hem niet kwalijk nemen toch! Ik denk dat als je hem een keertje goed waarschuwd hij wel een beetje rustig aan doet!

Advanced sheep-counting strategies

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Brammes: Het aantal waarschuwingen is inmiddels niet meer op 2 handen te tellen, gezien z'n leeftijd zijn we extra mild geweest. Z'n leeftijd is IMHO echter geen excuus om waarschuwingen te negeren, ook jochies van 13 kunnen nadenken.

Ik hoop dat deze topic helpt en ben erg benieuwd naar Forsma's reactie. Hopenlijk hoeven we niet tot een Ban te gaan, maar lijkt mij absoluut niet nodig als hij z'n gedrag een beetje aanpast.

RM-rf: Goede topic, duidelijk en goed uitgelegd as usual, keep up the good work :).

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06-2025

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

RM-rf, mee eens en voor 100% das vrij uniek.

Tom, volgens deelt Floris die mening niet helemaal met je, at least, ik dacht dat ik um laatst nogal fel zag reageren but then, kweet het topic niet meer. Leeftijd tast mijn korte-termijngeheugen aan ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05-2025

RRX

@life-

RM-rf I Agree, ik irriteer(de) me er ook wel aan om op bijna iéder topic hem met z'n zietszeggende posts (waarbij hij zichzelf ook nog vaak tegenspreekt) tegen te komen.
ik wachtte er eigenlijk al op dat iemand acties ondernam.:Y) maarja, ik heb zelf ook een broertje van 12 ik weet dat die kindjes vaak nog een beetje stoer willen doen enzo.

mijn T.net systeemspecspagina

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Met z'n duckstad icoon.... :r

(sorry kon het niet laten en natuurlijk heeft iedereen recht om te kiezen wat voor icoon hij wil enz.)

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
hmm hij heeft nog niet gereageerd. ik wacht in spanning af.

• Hangloozz
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 03-02 22:51

Hangloozz

{ @$%&# }

nou nog hopen dat hij dit ook leest...:(

ik kreeg af en toe ook wel een beetje een dikke pisl*l van dat onzinnige gepost.

En vooral doordat ik hem ook van verdenk te wachten met posten tot er iemand wat kritiek uit zodat hij zelf ook nog ff een duit in het zakje kan doen...

Kritiek, ala, maar dan onderbouwd, opbouwend, en in ieder geval dienst verlenend, i.p.v. vernederend.

Iemand opperde pas al dat mensen in webdesign & Graphics de laatste tijd nogal licht ontvlambaar zijn; wat denk deels veroorzaakt wordt door zulke forum-ego-trippertjes als For(um)sma (en deels door de hoge recyclingssnelheid van dummie vragen.)

BTW:
Xtuv: het is dat je je excuseert, maar je verlaagd je nu wel tot zijn niveau...

[edit]
sjeez, tiepun gaad oock al nouwuhleiks meer :P

www.jurgroessen.nl

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01 10:51
Op woensdag 24 januari 2001 21:15 schreef Xtuv het volgende:
Met z'n duckstad icoon.... :r

(sorry kon het niet laten en natuurlijk heeft iedereen recht om te kiezen wat voor icoon hij wil enz.)
Nutteloos reageren in een thread over nutteloze reacties :?:?:?.....beetje wazig :).

Verwijderd

Op woensdag 24 januari 2001 22:28 schreef Hangloozz het volgende:
Kritiek, ala, maar dan onderbouwd, opbouwend, en in ieder geval dienst verlenend, i.p.v. vernederend.
Als ik kritiek vraag op wat dan ook, dan lees ik standaard al over het comment van veel personen heen. Er zijn een paar namen waar mijn blik blijft hangen, bijna altijd dezelfde, die met goede punten komen aanzetten waar je tenminste mee verder kunt. Ventjes als Formsma en verschillende anderen kunnen dan wat mij betreft meelullen, maar dat boeit me vrij weinig. Boeit me veel meer dat hij en vele anderen de sfeer en het niveau aardig verzieken.

• DiSiLLUSiON
  • Laatst online: 14-01 15:01
Waar blijft ie??
Ik wil zijn kant van ut verhaal wel eens horen (niet dat dat veel zal uitmaken, maargoed.)

• Firestormer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-01 11:27
Wow jah hij post wel met een rap tempo.
Kep ze niet allemaal getjeket ( vang ik niet genoeg voor :P ) maar het is zwaar klote als iemand van dat soort reacties maakt.

Zonde van de bandbreedte:7

he maar effe over dat leeftijds stuk:
Ik wil effe melden dat stomme opmerkingen
en dergelijke niks te maken hebben met leeftijd. :) ik ben 14 Btw en ik kan me ook gedragen:D

• Frank Timmer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-02 22:19
Mmm, ik dacht er zelf net over om dit aan te kaarten. Ik ben dus niet de enige die zich ergert aan Formsma. Toch vind ik het te ver gaan om hem een ban te geven, hij moet gewoon nog veel leren. Natuurlijk ben ik geen admin, dus heb ik geen totaal beeld van de situatie (,over waarschuwingen e.d.), maar ik volg wel de betreffende forums! Daarom moeten we gewoon proberen hem bij te sturen en het is nu ook niet echt een probleem om de "ik ben het er mee eens"-reacties te negeren! Ik erger me meer aan de reacties, waarin hij anderen afkraakt, terwijl hij het zelf nog slechter doet...

Verwijderd

Sorry guys, had dit topic niet gezien.

Sorry dat ik zoveel aan het posten was. Ik zal proberen mijn leven te beteren en even 16x nadenken voordat ik opnieuw post.

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:39
Sorry Hangloozz en McVirus, het komt waarschijnlijk wat verkeerd over. Maarja, helemaal onzin/offtopic vind ik het niet, het heeft wel met "meneer" formsma te maken. Als ik dat icoon zie in een serieuze topic met zo'n post erbij dan word ik gewoon niet blij :'( Maarja, ik zal maar niets meer in deze draad posten....

Verwijderd

Okkeeee! Ik verander wel even ;)

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-02 08:29
Heb mijn naam nu verandert, zie je 'm??? misschien zo beter, ik verander nu ook van instelling.

Verbouwing

Pagina: 1