Het Grote Xbox 360 Topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.942 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:25:
[...]

Er is geen verschil tussen de Amerikaanse en Nederlandse lijst.
http://www.xbox.com/nl-NL...ompatibilitygameslist.htm
Er staan momenteel precies 203 spellen op de Amerikaanse lijst en op de Europese lijst staan er momenteel maar 170.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-10-2024
Amped 3 geruild voor DOA4, met moeite. Ik was toch al een Snow God dus veel replayvalue zat er niet meer in Amped. Wel een topspel hoor daar niet van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:47:
[...]

Er staan momenteel precies 203 spellen op de Amerikaanse lijst en op de Europese lijst staan er momenteel maar 170.
Ik ga ze niet tellen :) maar dit verschil is dus behoorlijk wat kleiner als wat je eerst zei, 300 op 100.
Trouwens er zijn ook Amerikaanse games die nooit op de Europese markt gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:08:
Amped 3 geruild voor DOA4, met moeite. Ik was toch al een Snow God dus veel replayvalue zat er niet meer in Amped. Wel een topspel hoor daar niet van.
Ik zit er over te denken om hem te ruilen tegen PDZ. PDZ vind ik eigenlijk niet zoveel aan, en de coole (anders dan normale spellen) stijl van Amped 3 lijkt me wel wat. Snowboard spellen heb ik altijd wel leuk gevonden eigenlijk. Wat voor cijfer zou je aan Amped 3 geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:10:
[...]

Ik zit er over te denken om hem te ruilen tegen PDZ. PDZ vind ik eigenlijk niet zoveel aan, en de coole (anders dan normale spellen) stijl van Amped 3 lijkt me wel wat. Snowboard spellen heb ik altijd wel leuk gevonden eigenlijk. Wat voor cijfer zou je aan Amped 3 geven?
Op Gamespot geven ze ook cijfers hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:17:
[...]

Op Gamespot geven ze ook cijfers hoor...
Op 1000 andere sites ook, wat insinueer je?
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:10:
[...]

Amped 3... Ik heb er meerdere malen om dubbel gelegen, het is een erg uitgebreid spel, veel challenges, 9 mountains ofzo en die mountains zijn niet klein. Ziet er mooi uit en er zitten wat leuke extra's in zoals een park builder (je kan op elke berg naar hartelust objecten neerplanten, ook voor tijdens challenges) en 20 slee's waarmee je jezelf lelijk kan bezeren.... Verwacht alleen wel dat je binnen een uurtje of 5 de storymode hebt uitgespeeld en een uurtje of 12 ofzo een lesser Snow God bent (dat je een medaille hebt gehaald in alle challenges). Er zit geen multiplayer in, ook niet offline dus het enige dat je dan nog kan doen is hoge scores proberen te halen op de leaderboards en je uitleven op de parkbuilder. En truukjes oefenen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 16:11:
@Blowfish

heb je NFS:MW nog?

PM > mij ;)
offtopic:
you got mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:29:
[...]

Op 1000 andere sites ook, wat insinueer je?

[...]

Amped 3... Ik heb er meerdere malen om dubbel gelegen, het is een erg uitgebreid spel, veel challenges, 9 mountains ofzo en die mountains zijn niet klein. Ziet er mooi uit en er zitten wat leuke extra's in zoals een park builder (je kan op elke berg naar hartelust objecten neerplanten, ook voor tijdens challenges) en 20 slee's waarmee je jezelf lelijk kan bezeren.... Verwacht alleen wel dat je binnen een uurtje of 5 de storymode hebt uitgespeeld en een uurtje of 12 ofzo een lesser Snow God bent (dat je een medaille hebt gehaald in alle challenges). Er zit geen multiplayer in, ook niet offline dus het enige dat je dan nog kan doen is hoge scores proberen te halen op de leaderboards en je uitleven op de parkbuilder. En truukjes oefenen natuurlijk.
Hij vraagt om het geven van een cijfer, ik denk dat je bij een site met een review een betrouwbaar cijfer krijgt. Daarnaast vind ik Gamespot persoonlijk erg goede reviews geven, waarbij vele andere sites vaak minder consistent zijn in het maken van goede reviews. Ik zou niet weten wat jij zou denken wat ik hiermee zou moeten 'insinueren', maar ach. Wellicht geeft iemand gewoon een tip om bij een site als deze eens te rade te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:44:
[...]

Hij vraagt om het geven van een cijfer, ik denk dat je bij een site met een review een betrouwbaar cijfer krijgt. Daarnaast vind ik Gamespot persoonlijk erg goede reviews geven, waarbij vele andere sites vaak minder consistent zijn in het maken van goede reviews. Ik zou niet weten wat jij zou denken wat ik hiermee zou moeten 'insinueren', maar ach. Wellicht geeft iemand gewoon een tip om bij een site als deze eens te rade te gaan?
Ik dacht dat jij zou insinueren dat ik niet kon reviewen, ik dacht het goed. Waarom zou mijn cijfer in godsnaam minderwaardig zijn aan dat van Gamespot? Ik check altijd forums voor reviews van gebruikers voordat ik een spel koop, wat IGN/Gamespot e.d. vinden vind ik minder belangrijk. Tuurlijk zit in een review een hoop informatie buiten de mening om, die vind ik ook wel interessant om te lezen maar zo'n cijfer hecht ik niet alteveel waarde aan. En denk je nou echt dat hij Gamespot niet kent? Ik betwijfel het en weet vrij zeker dat je beter weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:44:
[...]

Gamespot (video)review heb ik ook al bekeken, en daar kreeg ik een aardig beeld. Maar het is toch ook wel interessant om de mening van een normale gamer te horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Weet iemand hoe je Split Screen kan gamen in PGR3? Want ik kom er niet uit! :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:51:
[...]

Gamespot (video)review heb ik ook al bekeken, en daar kreeg ik een aardig beeld. Maar het is toch ook wel interessant om de mening van een normale gamer te horen.
Oja, ik zou Amped trouwens een 8 geven, veel sites rekenen het af op het feit dat er geen Live in zit en hij meer arcade/ssx-achtig is dan voorgaande delen Ik wist dat vantevoren dus rekende daar niet op en daardoor komt mijn cijfer iets hoger uit dan het gemiddelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

AM-PM schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:56:
[...]

Oja, ik zou Amped trouwens een 8 geven, veel sites rekenen het af op het feit dat er geen Live in zit en hij meer arcade/ssx-achtig is dan voorgaande delen Ik wist dat vantevoren dus rekende daar niet op en daardoor komt mijn cijfer iets hoger uit dan het gemiddelde.
Je kan een game toch niet beoordelen op wat jij verwacht? (kan wel maar dan kan je jezelf absuluut niet vergelijken met gamespot vind ik)

Je mag van een spel anno 2006/2006 (waarvan de eerdere delen dit ook hadden) een multiplayer verwachten. Ook zijn de graphics ondermaats (vergeleken met andere 360 launchtitels)

Amped onderscheidde zich op de xbox door realistisch te zijn (om zo een ander publiek te pakken dan SSX) maar helaas is dat hier helemaal overboord gegooid (zou em zelf nog geen 6 geven)

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 03-02-2006 19:09 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AM-PM schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:50:
[...]

Ik dacht dat jij zou insinueren dat ik niet kon reviewen, ik dacht het goed. Waarom zou mijn cijfer in godsnaam minderwaardig zijn aan dat van Gamespot? Ik check altijd forums voor reviews van gebruikers voordat ik een spel koop, wat IGN/Gamespot e.d. vinden vind ik minder belangrijk. Tuurlijk zit in een review een hoop informatie buiten de mening om, die vind ik ook wel interessant om te lezen maar zo'n cijfer hecht ik niet alteveel waarde aan. En denk je nou echt dat hij Gamespot niet kent? Ik betwijfel het en weet vrij zeker dat je beter weet.
Moet je luisteren beste kerel die insinueert dat ik iets zou insinueren over wat een ander dan ook zou kunnen... Hij zegt wat voor een cijfer zou Amped 3 moeten krijgen, ik haak daar enkel op in om wellicht op Gamespot te koekeloeren. Ofwel jij kunt denken dat je zeker weet wat een ander bedoelt, ik zou in dat geval gewoon vragen in plaats van zo op je teentjes getrapt te zijn, tjonge.

Ik weet niet of hij gamespot wel of niet kent, dat zou je hem moeten vragen. Er zijn meerdere mensen die ik hier wel eens vragen zie stellen die of in het topic al 20 x voorbij zijn gekomen, dan wel nog nooit van iets gehoord hebben wat bekend zou moeten zijn.

Ofwel het was puur ff een mogelijkheid om te kunnen beoordelen of Amped 3 het kopen waard zou zijn voor deze persoon. Dat jij een persoonlijk cijfer geeft is natuurlijk hartstikke leuk en meer informatie, vooral doen. Ik zie echter niet zo het probleem in het feit dat iemand anders mogelijk iets post n.a.v. een dergelijke post?

Anyhow, succes met het becijferen en ik zou zeggen, www.am-pmratingsfor360games.nl
Uh, ik insinueer hier verder niks mee hoor! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
voor mij niet zulke games zoals snowboarden en skateboarden vind ze niets aan .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
TheEvilCuber schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:04:
[...]

Je noemt zelf al dingen die je niet snel in reviews tegen zou komen.
Je kan een game toch niet beoordelen op wat jij verwacht (kan wel maar dan kan je jezelf absuluut niet vergelijken met gamespot vind ik)

Je mag van een spel anno 2006/2006 (waarvan de eerdere delen dit ook hadden) een multiplayer verwachten. Ook zijn de graphics ondermaats (vergeleken met andere 360 launchtitels)

Amped onderscheidde zich op de xbox door realistisch te zijn (om zo een ander publiek te pakken dan SSX) maar helaas is dat hier helemaal overboord gegooid (zou em zelf nog geen 6 geven)
Ik vergelijk mijn eindoordeel ook niet met dat van de grote sites. Je beoordeelt toch een game (niet als gamesite sprekende maar als gamer sprekende) toch op hoe leuk je het vindt? En als je vantevoren weet dat er geen multiplayer in zit ga je daar toch niet om lopen zeuren als je hem dan toch koopt? Ik vind de graphics prima, draw distance is indrukwekkend. Ok sommige textures op rotsen zijn wat lelijk maar that's it. Voor dat realisme geldt hetzelfde als voor multiplayer en daarbij was ik meer een Tony Hawk/SSX fan dan een Amped fan dus dat gold voor mij als een plus. Daarbij is het zoals ik al zei de eerste game in jaren die me hardop deed lachen (Colonatronic Arts) wat ook pluspunten oplevert. Maarja, jij bent 'The Evil Cuber' dus jij zal het wel beter weten.

Flossyflorborn: het ging mij meer om het bijdehandte toontje van je post en nogmaals ; jij weet ook wel dat iedereen die hier post ook weet dat er sites zijn waar ze games cijfers geven. En ik heb al een site, bedankt voor de tip.

[ Voor 8% gewijzigd door AM-PM op 03-02-2006 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
FiXeR.nl schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:56:
Ja, hoe moet dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:31:
[...]

Nog even mijn reactie hierop:

26 januari besteld en zie vandaag online status:

Abonnement [T Mobile] [2 Jaar] Relax 150 2 jaar Prijs €
Toestel Verzendkosten € 0,00
Actie Microsoft X-Box 360 premium Actua 0,0

Status Verzonden

Bijbetalen 20 Euro. Actie is nu niet meer mogelijk, je betaalt 280 Euro bij geloof ik: teveel aangevraagd deze actie tot 31 jan. jl.! Wel kun je nog Vodafone 22,50 Eu p/m 2 jaar nemen en 23 Euro bijbetalen

Snelste en makkelijkste manier om een 360 Premium in je bezit te krijgen lijkt me zo! Ongeveer in een week en thuis bezorgd, hoef niet jezelf lam te zoeken en sommigen van Wehkamp zitten na 2 mnd nog steeds te wachten.
en jawel hoor vanmorgen ging de bel, mijn premium 24 januari besteld en vanmorgen al in huis. Top service daar, echter zijn ze wel mijn simkaart vergeten toe te sturen, maar daar waren ze zelf ook al achter gekomen en die krijg ik of mrg of volgende week. maar gamen doe ik al heheheheh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander84 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:25:
Iemand van de Wehkamp bestellers die zijn Xboxje al ontvangen heeft?? Bij mij staat de leveringstatus nu al bijna 1,5 week op "wordt binnen kort geleverd" maar ik heb nog niks ontvangen. Verzenden van een bestelling is normaal toch binnen een paar dagen geregeld :? . Ach ja na 2 maanden wachten maken die paar dagen ook niks meer uit zullen we maar zeggen :(
Xander84 issie binnen van Wehkamp? Van GSM-Shop.nl komt de mijne morgen aan als het goed is, vandaag verzonden 26 januari besteld, of zit jij al zwaar te gamen op de jouwe? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 19:14
FiXeR.nl schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 18:56:
Staat het niet gewoon ergens bij Playtime? Je moet iig in het Xbox Dashboard een tweede profiel aanmaken (naast je eigen profiel dus) en die laden in PGR3 met de tweede controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Wekko schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:30:
[...]

Staat het niet gewoon ergens bij Playtime? Je moet iig in het Xbox Dashboard een tweede profiel aanmaken (naast je eigen profiel dus) en die laden in PGR3 met de tweede controller.
Thnx tweaker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit, playstation 3 gaat digital opneem ding krijgen ? om tv op te kijken ?

f*-ck MS moet wat doen, een expension pack for 360 met TV adapter ! en grotere HDD voor films en tv !

MS dont let us down !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:54:

f*-ck MS moet wat doen, een expension pack for 360 met TV adapter ! en grotere HDD voor films en tv !

MS dont let us down !
Dat bestaat al: het heet Windows Media Center.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 19:14

MS dont let us down !
Rustig aan he ;) Een grotere HD zou inderdaad geen overbodige luxe zijn, maar volgens mij staan er ook al 40 en 80GB HD's op de planning?
Trouwens met de 360 kan je ook tv opnemen, als je een WMC PC heb of Windows Vista (toch?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weetje wat ik egt HAAT

van die rot SONY fan mensen die zeggen dat Blue ray disk PWNED en RSX GPU van PS3 , 10x beter is dan GPU van 360

ik moet het negeren maar ik kan er niet tegen\

begin gewoon te vloeken als ik zon bericht lees

zucht.....

ff gamen guys brb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shit, ik dacht de kabel van me oude xbox eens te gaan modden. Pinout gezocht, scart kabel gesloopt, help ik daarna de connector van de xbox naar de maan 8)7 In plaats van een RGB signaal heb ik nu nix meer :+
MetroidPrime schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:47:
[...]

Zelfs die klopt ook niet. Onderaan staat er 'Microsoft® behoudt zich het recht voor om games van de lijst af te halen als er na de controle toch nog onvoorziene technische problemen optreden'. Die mogen ze dan wel beter bijhouden aangezien er veel gewoon niet goed of helemaal niet werkt
Een 2e profiel aanmaken en die dan binden aan de controller van player 2

Oeps, ik vergat te refreshen :o

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Hier komt ie:

2 controllers connecten en beide een profiel geven.
Playtime -> Play on this XBOX 360 en voila, splitscreen ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS dont let us down !
Had jij nou maar geen 360 gekocht want bij elk wissewasje sta je jezelf weer af te vragen of je niet had moeten wachten op de PS3... Zo blijf je bezig... Als je NU blij bent met je 360 is 't toch goed, maak je niet druk om features die ook al op je 360 zitten, niet hebben of wel hebben, je bent nu aan het next gen gamen en die PS3 who cares anyway. Sony blaast altijd hoog van de toren en uiteindelijk blijkt het allemaal of maar half waar te zijn en sowieso duurt het nog wel 1,5 jaar voordat die dingen te koop zijn. Dan is de XBOX 360 opvolger alweer in ontwerpfase en worden we lekker gemaakt met weer een betere console die 3,5 jaar later op de markt zal komen na introductie PS3... Kun je jezelf weer zorgen maken over allerlei spec's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MS dont let us down !
Had je liever een launch prijs gehad van 600 euro?
Ik wil gewoon een goedkope en goede game console ipv een media centrum...de xbox 360 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, je hebt gelijk, moet ff relax doen,

ik ga nu ff pgr 3 doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:06:
idd, je hebt gelijk, moet ff relax doen,

ik ga nu ff pgr 3 doen :P
omg stel je niet aan gast :P Zijn trouwens maar geruchten ik moet het nog zien gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaja 't is toch echt waar, een week wachten en dan je Premium gewoon fijn thuis krijgen morgen :)

Statusinformatie Datum Locatie

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 03-02-2006 Amsterdam , intern transport pakketten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:02:
weetje wat ik egt HAAT

van die rot SONY fan mensen die zeggen dat Blue ray disk PWNED en RSX GPU van PS3 , 10x beter is dan GPU van 360

ik moet het negeren maar ik kan er niet tegen\

begin gewoon te vloeken als ik zon bericht lees

zucht.....

ff gamen guys brb
Egt? Goh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 20:36:
Jaja 't is toch echt waar, een week wachten en dan je Premium gewoon fijn thuis krijgen morgen :)

Statusinformatie Datum Locatie

Zending geaccepteerd en gesorteerd door TPG Post 03-02-2006 Amsterdam , intern transport pakketten
:) fijn bericht hey? Blijkt dat nu iedereen in nederland gewoon in de winkel ruim door de aanbetaalde orders van klanten heen is en er een kleine voorraad overblijft ... de handelaren op marktplaat e.d. mogen naar hun centen fluiten ;) .. ( heb vanmiddag 3 premiums in winkel gekregen... volgende week weer een stuk of 8 denk ik.. microsoft had gewoon een klein voorraad opgebouwd.. )

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Mensen, hoe weet je bij DOA4 of je alle suites hebt onlocked? Ik heb bij sommige mensen 3 en weer andere 4 pakjes. Maar hoe weet ik met welke mensen ik nog moet spelen? Heb het idee dat ik soms dubbele "story's" doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:15:
Mensen, hoe weet je bij DOA4 of je alle suites hebt onlocked? Ik heb bij sommige mensen 3 en weer andere 4 pakjes. Maar hoe weet ik met welke mensen ik nog moet spelen? Heb het idee dat ik soms dubbele "story's" doe.
hier staat onderaan hoeveel pakjes met welk poppetje unlocked kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atmoz
  • Laatst online: 01-09 17:46

Atmoz

Techno!!

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:21:
[...]

hier staat onderaan hoeveel pakjes met welk poppetje unlocked kan worden
Oke bedankt. Zo'n site (met dingen die je kunt halen) heb ik al de hele week bekeken. Maar wat ik niet snap eigenlijk is dat er staat "c3-c7". Kun je dan totaal 7 costums halen? Dus je moet per poppetje best vaak de story mode doen. Waarom staat er niet c1-c5 ofzo? (waarom begint het bij c3?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Het zal wel in 1 van de "grote Xbox 360 topic's" staan, maar ik kan het even niet vinden.

Als je een Xbox 360 aansluit op een TFT computerscherm met een native resolutie van 1280*1024, een Samsung 970P 19" in dit geval, krijg je dan zwarte balken of wordt het beeld opgerekt in de lengte wanneer je de 720P HD-resolutie gebruikt?

EDIT: En hoe ziet het beeld er dan uit als het opgerekt wordt van 720P naar 1024P?

[ Voor 15% gewijzigd door Solovine op 03-02-2006 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

atmoz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:32:
[...]

Oke bedankt. Zo'n site (met dingen die je kunt halen) heb ik al de hele week bekeken. Maar wat ik niet snap eigenlijk is dat er staat "c3-c7". Kun je dan totaal 7 costums halen? Dus je moet per poppetje best vaak de story mode doen. Waarom staat er niet c1-c5 ofzo? (waarom begint het bij c3?)
c3-c7 houd in dat het poppetje maximaal 7 costumes heeft, dus kan je er in totaal 5 unlocken. Omdat elk poppetje standaard al 2 costumes heeft beginnen de unlocks bij c3. Dus als je nog poppetjes met 2 costumes heb, heb je daar nog niet mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexio schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:34:
Het zal wel in 1 van de "grote Xbox 360 topic's" staan, maar ik kan het even niet vinden.

Als je een Xbox 360 aansluit op een TFT computerscherm met een native resolutie van 1280*1024, een Samsung 970P 19" in dit geval, krijg je dan zwarte balken of wordt het beeld opgerekt in de lengte wanneer je de 720P HD-resolutie gebruikt?

EDIT: En hoe ziet het beeld er dan uit als het opgerekt wordt van 720P naar 1024P?
Je krijgt gewoon netjes balken ja, behalve in PGR3 maar dat is een bekend probleem.

Hoe het zit met 720p weet ik niet, ik had gewoon ingesteld op 1280x1024.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2006 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OH JAAAAAAA

Net bericht dat m'n 360 Premium bij TPG ligt dus hopelijk morgen hier en dan het toefje slagroom op het toetje: nieuwe pics van Moto GP '06! Ik ben ff stil en geniet...

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200622_535288.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200621_384160.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200620_266537.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200618_449268.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200617_258957.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200616_536732.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200614_294556.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360only.nl/screenshot.php?image=MotoGP200613_498351.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:55:
OH JAAAAAAA

Net bericht dat m'n 360 Premium bij TPG ligt dus hopelijk morgen hier en dan het toefje slagroom op
dat is nou ondertussen al de tiende keer dat je dat meld :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solovine
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-02-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:37:
[...]

Hoe het zit met 720p weet ik niet, ik had gewoon ingesteld op 1280x1024.
De Xbox 360 zendt volgens mij altijd 720P naar je beeldscherm of de resolutie wordt al geupscaled in de console zelf. Het is in ieder geval zo dat de beeldjes in 720p gerenderd worden.

Bij jou ziet het er dus wel goed uit op 1280*1024? En mag ik ook vragen hoe je die resolutie instelt? Volgens mij zit er gewoon een 480p en 720p stand op de bekabeling dus vraag ik me af hoe jij die 1024p voor elkaar krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alexio schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:57:
[...]

Bij jou ziet het er dus wel goed uit op 1280*1024? En mag ik ook vragen hoe je die resolutie instelt? Volgens mij zit er gewoon een 480p en 720p stand op de bekabeling dus vraag ik me af hoe jij die 1024p voor elkaar krijgt.
Als je de VGA kabel gebruikt kan je die resoluties instellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:57:
[...]

Ik dacht pas de derde keer, maar het zullen er vast wel tien worden voordat 'ie morgenochtend hier bezorgd wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:55:
bla bla.....nieuwe pics van Moto GP '06! Ik ben ff stil en geniet...
Damn, m'n handen beginnen echt te jeuken bij het zien van die screens :9~

Binnenkort de Fireblade 900RR maar weer eens van de druppellader afhalen, en vast wat gaan "oefenen" voor als Moto GP '06 uitkomt en in m'n 360 vastroest >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 14:16:
Ik snap dat een patch maken meer inhoudt dan een half uurtje werk, maar als vrijwel iedereen die DOA4 speelt commentaar heeft op de AI snap ik niet dat Tecmo dat zelf kennelijk niet had. Als ze het zelf ook niet goed vonden hadden ze imho gewoon langer moeten wachten met het uitbrengen van de game tot het opgelost was, of in ieder geval minder erg. Uiteraard gaat het natuurlijk allemaal om de winst die ze maken (al zal ik DOA5 niet kopen als de gameplay dan nog zo vreemd is) maar ik zou het jammer vinden als we in de toekomst voor veel games eerst 1.5 maand zouden moeten wachten tot er na de launch van de game een patch komt en we eindelijk echt van onze games kunnen genieten. En zoals je zelf al zegt heb je daar sowieso internet (en een HD) voor nodig, wat niet iedereen heeft.
wat is er mis met de huidige DOA4 ? behalve dat ie beremoeilijk is en ik met mijn button bash techniek niet ver kom? wordt ie makkelijker na de update?
MAX3400 schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 17:28:
[...]

Misschien overbodig, maar alvast gemeld: je kan dus niet browsen, FTPen, IRCen, films downloaden, MSNen, naar GoT en overige. Maar e.e.a. staat wel in je handleiding en op de Xbox-site. :X
als ik geen pr0n kan kijken laat dat internet dan maar achterwege...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

zo ik heb het wel door nu DOA4 als je tegen alpha moet gewoon alleen maar stoten stoten en nog eens stoten vanavond ff 3 characters vrij gespeeld :)

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
kheb inmiddels cod2 gekocht, is het al weer mogelijk om online te spelen? Dit zou namelijk voorlopig de enige reden zijn voor mij om een gold xboxlive abo te nemen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:20:
[...]

Binnenkort de Fireblade 900RR maar weer eens van de druppellader afhalen....
Waar kom je vandaan?? Dan kunnen we misschien samen ff oefenen!
Ik heb nog een Appie RSV Mille die ook weer eens nodig uitgelaten moet worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey jongens vraagje, Ik heb mijn xbox 360 aangesloten op mijn 21 inch CRT monitor. het ziet er allemaal mooi uit enzo alleen dan dat als ik resolutie veranderen ik handmatig dingen moet instellen op me monitor.
Dus ik zag het volgende LINK Ik weet niet of mensen deze al hebben?

in iedergeval ik wou een beetje raad. Zal ik voor deze LCD gaan of gewoon bij mijn oude CRT blijven? Ik weet dat het 19 inch is dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4V3
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 19-03-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:06:
[...]

Ik dacht pas de derde keer, maar het zullen er vast wel tien worden voordat 'ie morgenochtend hier bezorgd wordt ;)
Dan hoop ik voor je dat het geen rembours pakketje is want die doet de TPG niet op zaterdag ;)

op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiverzz schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 23:20:
[...]

Binnenkort de Fireblade 900RR maar weer eens van de druppellader afhalen, en vast wat gaan "oefenen" voor als Moto GP '06 uitkomt en in m'n 360 vastroest >:)
Idd mooie plaatjes, jammergenoeg moeten we nog tot mei wachten om deze pracht te aanschouwen. Zucht. Na maart begint het pas goed met de spellen. FNR3, oblivion, Ghost Recon en dus nu ook Motogp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhuSioN
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 19:20:
[...]

en jawel hoor vanmorgen ging de bel, mijn premium 24 januari besteld en vanmorgen al in huis. Top service daar, echter zijn ze wel mijn simkaart vergeten toe te sturen, maar daar waren ze zelf ook al achter gekomen en die krijg ik of mrg of volgende week. maar gamen doe ik al heheheheh.
Ik heb het 2 januari besteld en nog steeds geen xbox! Heb 2 weken terug achteraan gemailt dat ik wel de simkaart alvast wil hebben wat de rekening van kpn was al wel binnengekomen...
Afgelopen donderdagavond maar weer eens gemailt hoe het zat met de xbox en ze zeiden dat ze het deze week opsturen. Dat betekend dus dat het vrijdag verstuurd zou moeten zijn maar heb geen enkel mailtje van een verzend bevestiging gezien...
Loopt gewoon voor geen meter zo...
Vind het echt slecht dat mensen die hem veel later besteld hebben hem zelfs nog eerder binnen krijgen.

Edit: Doosje is vanmiddag dan toch binnengekomen! Onrust om niets, maar het heeft wel ff geduurd!
Ff naar de Nedgame gefietst en PGR3 erbij gehaald. Heerlijke game is het! Nu maar even media center 2005 installeren!

[ Voor 11% gewijzigd door PhuSioN op 04-02-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet het niet of LCD mooier is, maar kan je ook de refresh rate instellen?

heb geen zin in knipper scherm

mensen die nog een xbox 360 premium zoeken

= freerecord shop.nl ! = 2 tot 5 werkdagen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ik heb een vraagje over kameo, ik zit nu vast in zon asteken tempel (waar je die plant kindjes moet redden) waar je pummelweed en rubble hebt.
je moet volgens mr.wotnot op de trap en dan met rubble stenen voeren aan de statues, om de dingen te activaten. alleen kan ik ze nergens heen schieten nergens is een gat of niets reageerd er op..

weet iemand hoe dit moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:28:
ik heb een vraagje over kameo, ik zit nu vast in zon asteken tempel (waar je die plant kindjes moet redden) waar je pummelweed en rubble hebt.
je moet volgens mr.wotnot op de trap en dan met rubble stenen voeren aan de statues, om de dingen te activaten. alleen kan ik ze nergens heen schieten nergens is een gat of niets reageerd er op..

weet iemand hoe dit moet?
Je moet op die cirkels op de grond gaan staan met rubble, dan gaat zijn mond open ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:36:
[...]

Je moet op die cirkels op de grond gaan staan met rubble, dan gaat zijn mond open ;)
ja dat weet ik, maar in de tempel zelf aan het eind van de bos, moet je eers creepen onder de plantcage door, en dan kom je in een tempel hal met 2 grote pilaren, maar daar gebeurd niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:44:
[...]

ja dat weet ik, maar in de tempel zelf aan het eind van de bos, moet je eers creepen onder de plantcage door, en dan kom je in een tempel hal met 2 grote pilaren, maar daar gebeurd niets.
In die hal moet je links de trap op gaan en door een gang lopen. Daar staat ook een groot beeld waar je een steen in moet schieten. Daarna kun je in de grote hal op de cirkel gaan staan en lukt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 12:49:
[...]

In die hal moet je links de trap op gaan en door een gang lopen. Daar staat ook een groot beeld waar je een steen in moet schieten. Daarna kun je in de grote hal op de cirkel gaan staan en lukt het wel :)
hmm volgens mij kon je na dat je de trap op was gegaan niet onder die plantcage baricade door, maar ik zal nog even kijken..

ok ben er al voorbij thnx

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 04-02-2006 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Laatst online: 10-09 03:57
Pffffff raak niet gauw Gefrustreerd van een game maar DOA4 slaat echt alles.Blokken heeft weinig zin want die trut slaat er gewoon door heen, combo´s uitvoeren maakt ook niks uit want die pakt ze zo makkelijk over. Net ff time attack gedaan eerste 3 een eitje daarna heb ik niet echt een klap of een trap kunnen geven. pakt 3 keer over een 9 hit combo in me maag en doeiiiiiiiii KO, enz enz.
mensen die dat in 2 en halve minuut kunnen winnen heb ik diepe respect voor. (wat me eigenlijk onmogelijk lijkt maar goed).

Dat de tegenstand niet al te makkelijk is alla maar dit pffff, wel goed voor de marketing van microsoft want de controlers zullen over de toonbank vliegen met dit spel. :(

ben niet de enige http://www.eurogamer.net/...hread_id=47867&forum_id=1

lol

[ Voor 8% gewijzigd door harryvos op 04-02-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 11:02:
ik weet het niet of LCD mooier is, maar kan je ook de refresh rate instellen?

heb geen zin in knipper scherm

mensen die nog een xbox 360 premium zoeken

= freerecord shop.nl ! = 2 tot 5 werkdagen !
LCD en refresh rate instellen? :D Dat is niet meer van toepassing op LDC schermen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:22
Was net bij MM Alphen aan den Rijn:)

Stonden 20 core´s en 20 premium´s

Sla je slag

[ Voor 97% gewijzigd door ilovetechno op 04-02-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

harryvos schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 13:48:
Pffffff raak niet gauw Gefrustreerd van een game maar DOA4 slaat echt alles.Blokken heeft weinig zin want die trut slaat er gewoon door heen, combo´s uitvoeren maakt ook niks uit want die pakt ze zo makkelijk over. Net ff time attack gedaan eerste 3 een eitje daarna heb ik niet echt een klap of een trap kunnen geven. pakt 3 keer over een 9 hit combo in me maag en doeiiiiiiiii KO, enz enz.
mensen die dat in 2 en halve minuut kunnen winnen heb ik diepe respect voor. (wat me eigenlijk onmogelijk lijkt maar goed).

Dat de tegenstand niet al te makkelijk is alla maar dit pffff, wel goed voor de marketing van microsoft want de controlers zullen over de toonbank vliegen met dit spel. :(

ben niet de enige http://www.eurogamer.net/...hread_id=47867&forum_id=1

lol
Ben het er niet helemaal mee eens. Speel zelf regelmatig met Jann Lee en daarmee is Alpha goed te doen. Ook met Hayabusa ben ik snel van dat mens af. En voor de rest van de fighters; frustrerend dat het niet in de eerste 2 gevechten lukt, maar ik ben het totaal niet eens met wat er op die site staat. Het is te doen; misschien moeten sommige mensen meer gevoel voor timing en moves krijgen en niet zo snel een oordeel hebben.

Ik zou het dan ook niet cool vinden als er een patch komt waardoor het makkelijker zou worden; in minder dan 5 uur heb ik de volledige Story-mode van DOA4 uitgespeeld na een half jaar geen DOA3 gespeeld te hebben; het is dus niet "practice makes perfect" maar andere factoren die ervoor zorgen dat je dit spel wel onder de knie kan krijgen... :Y)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:(

Wat een ruk spel dat Dead or Alive, had ik net alle characters en moest nog maar 3 pakjes voor de Spartan. Start ik het spel op, alles weg :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
MAX3400 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:29:
[...]

Ben het er niet helemaal mee eens. Speel zelf regelmatig met Jann Lee en daarmee is Alpha goed te doen. Ook met Hayabusa ben ik snel van dat mens af. En voor de rest van de fighters; frustrerend dat het niet in de eerste 2 gevechten lukt, maar ik ben het totaal niet eens met wat er op die site staat. Het is te doen; misschien moeten sommige mensen meer gevoel voor timing en moves krijgen en niet zo snel een oordeel hebben.

Ik zou het dan ook niet cool vinden als er een patch komt waardoor het makkelijker zou worden; in minder dan 5 uur heb ik de volledige Story-mode van DOA4 uitgespeeld na een half jaar geen DOA3 gespeeld te hebben; het is dus niet "practice makes perfect" maar andere factoren die ervoor zorgen dat je dit spel wel onder de knie kan krijgen... :Y)
Ik heb het ook niet over de story-mode want dat is inderdaad wel te doen, maar time attack in 2 en een halve minuut of zelf 5 minuten is zo goed als onmogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:36:
[...]

Ik heb het ook niet over de story-mode want dat is inderdaad wel te doen, maar time attack in 2 en een halve minuut of zelf 5 minuten is zo goed als onmogelijk.
5 minuten is wel haalbaar, je kan in settings ergens het aantal matches op 1 zetten voor time attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:14:
[...]

5 minuten is wel haalbaar, je kan in settings ergens het aantal matches op 1 zetten voor time attack.
Wil je je achievement halen telt dat dus niet hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
Zoo... Net even een aantal keer Curry gewhoopt met DOA4 nadat ik een aantal keer de Story Mode had uitgespeeld. Niet te makkelijk maar ook zeker niet te moeilijk, vorige DOA's ramdde ik zo doorheen, deze komt eindelijk wat meer neer op 'skill'. Lag online was kut maar zowel Curr als ik zaten achter wireless dus dat zou de boosdoener ook kunnen zijn. Nu weer even dingen unlock :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 15:28:
[...]

Wil je je achievement halen telt dat dus niet hé
Ik heb ergens gelezen dat het niets uitmaakte, maar moet het zelf nog proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ilovetechno schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:10:
Was net bij MM Alphen aan den Rijn:)

Stonden 20 core´s en 20 premium´s

Sla je slag
FRS Leidsestraat amsterdam 1 core en 1 premium. morgen ook open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 24 uur mag je je vraag herhalen

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:34:
:(

Wat een ruk spel dat Dead or Alive, had ik net alle characters en moest nog maar 3 pakjes voor de Spartan. Start ik het spel op, alles weg :'(
zal er ook een easter egg in verwerkt zitten? alle fightchicks in nude outfit :9
ik durf te wedden dat de makers zelf de models wel in het nude met alle detail in volle glorie hebben gemaakt (en nog hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
For those interested: Eindhoven Winkelcentrum Woensel kun je bij Dixons en ePlaza (zitten naast elkaar) op dit moment Premium en Core scoren, en alle accessoires inclusief HD's, SCART kabels, wireless en wired controllers, play&charge kits, battery packs etc. etc. Volgens mij lag alles er in dikke voorraad :)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AM-PM
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:21:
[...]

zal er ook een easter egg in verwerkt zitten? alle fightchicks in nude outfit :9
ik durf te wedden dat de makers zelf de models wel in het nude met alle detail in volle glorie hebben gemaakt (en nog hebben)
Zeker nog niet uitgespeeld met Hitomi of Kasumi? En die nude easter egg zal er niet inzitten, MS laat geen Adult Only games toe op de Xbox en Itagaki geeft veel te veel om zijn DOA meisjes om ze zo neer te zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harryvos schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 14:36:
[...]
Onmogelijk is het zeker niet, tis toch gewoon oefenen. Zit nu zelf op 7min 13 (13min40 in very hard) maar hij is ook pas een week uit. Bij PGR of zo verwacht je toch ook niet binnen een week op 1 te staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

curry684 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:24:
For those interested: Eindhoven Winkelcentrum Woensel kun je bij Dixons en ePlaza (zitten naast elkaar) op dit moment Premium en Core scoren, en alle accessoires inclusief HD's, SCART kabels, wireless en wired controllers, play&charge kits, battery packs etc. etc. Volgens mij lag alles er in dikke voorraad :)
Hier in Katwijk in de FRS en Dixons enzo ook, de kasten zaten weer helemaal vol met accesoires. Ook de 360 zelf, en de premium. Ziet er naar uit dat er overal weer nieuwe ladingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
AM-PM schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:26:
[...]

Zeker nog niet uitgespeeld met Hitomi of Kasumi? En die nude easter egg zal er niet inzitten, MS laat geen Adult Only games toe op de Xbox en Itagaki geeft veel te veel om zijn DOA meisjes om ze zo neer te zetten :)
je hebt gelijk goede lingerie is beter als compleet naakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:41:
[...]

:? ben jij vrouw ofzo?

Naakt rules :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

Topicstarter
WSaeNoTSoCK schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:41:
[...]

Asjeblieft :P Not so suitable for work btw ;)

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl4ckviper
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-08 00:09

Bl4ckviper

BlaBlaBla

hoe kan je die alpha bitch afslachten met Gen Fu want ik ben al bijna een uur bezig zit in stage 8 van time attack maar het lukt me echt niet GRRR sta op het punt die controller door het raam te smijten!!!

ik slacht der tot op een klein streepje af en dan maakt ze mij met een combo van 10 klappen of schoppen af ineens ... echt kut gewoon!!

[ Voor 46% gewijzigd door Bl4ckviper op 04-02-2006 19:09 ]

Be fast .... Be furious....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 18:51:
[...]

:? ben jij vrouw ofzo?

Naakt rules :)
maar dat neemt gelijk de spanning weg, ben het met sok :p eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

curry684 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 17:24:
he, heb jij t ook gezien? ;) dikke voorraad daar ja, dus volgens mij is de schaarste wel minder geworden over t algemeen.

van mij mag t de schaarste aan games-keuze ook wel verminder btw... :)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Gully schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:07:
[...]

he, heb jij t ook gezien? ;) dikke voorraad daar ja, dus volgens mij is de schaarste wel minder geworden over t algemeen.

van mij mag t de schaarste aan games-keuze ook wel verminder btw... :)
ja dat vind ik ook, kom maar op met de releases >:).. ik heb uit verveling kameo maar gehaald
(wel leuk BTW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Zit helemaal vast in kameo, moet langs die 4 bomen die die grot blokkeren, moet met rummble )met die stenen ze alle 4 tergelijk raken', maar dit lukt me voor geen mogelijkheid. iemand een tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan egt niet wachten tot een goeie firstperson shooter !

maare de vga kabels zijn bijna nergens verkrijgbaar, ik zoek er nu 1tje maar zie hem nergesn

( MM, FRS, eplaze, bartsmit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
harryvos schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 19:51:
Zit helemaal vast in kameo, moet langs die 4 bomen die die grot blokkeren, moet met rummble )met die stenen ze alle 4 tergelijk raken', maar dit lukt me voor geen mogelijkheid. iemand een tip
Gewoon ontploffen :)

Trigger 1 + Trigger 2 vasthouden totdat hij plof doet :)

Dat is trouwens wel een echte basis move :P
RTFM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2006 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Tr1gg3R schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:01:
[...]

Gewoon ontploffen :)

Trigger 1 + Trigger 2 vasthouden totdat hij plof doet :)

Dat is trouwens wel een echte basis move :P
RTFM ;)
goh, nog maar zo´n 300 keer gedaan ofzo, gebeurd alleen vrij weinig :(

Edit laat maar stond op de verkeerde plaats ben er al langs 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door harryvos op 04-02-2006 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 februari 2006 @ 22:57:
[...]

Oh ja, ik zal je nog ff op de hoogte houden:

Van TPG Track&Trace online

"Zending gesorteerd op sorteercentrum 04-02-2006 Zwolle , intern transport pakketten

Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 04-02-2006 Zwolle , pakkettendistributie"

Maar maandag gaat 'ie dan toch echt komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D4V3 schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 09:44:
[...]

Dan hoop ik voor je dat het geen rembours pakketje is want die doet de TPG niet op zaterdag ;)
Je had gelijk, op zich geen probleem ben toch dit weekend aan het klussen in m'n eigen toko dus zit zwaar gamen er niet in :) Zie andere post, maandag ga ik mezelf dan belonen voor het weekend, dan wel, TPG gaat me blij maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PhuSioN schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 10:17:
[...]

Ik heb het 2 januari besteld en nog steeds geen xbox! Heb 2 weken terug achteraan gemailt dat ik wel de simkaart alvast wil hebben wat de rekening van kpn was al wel binnengekomen...
Afgelopen donderdagavond maar weer eens gemailt hoe het zat met de xbox en ze zeiden dat ze het deze week opsturen. Dat betekend dus dat het vrijdag verstuurd zou moeten zijn maar heb geen enkel mailtje van een verzend bevestiging gezien...
Loopt gewoon voor geen meter zo...
Vind het echt slecht dat mensen die hem veel later besteld hebben hem zelfs nog eerder binnen krijgen.

Edit: Doosje is vanmiddag dan toch binnengekomen! Onrust om niets, maar het heeft wel ff geduurd!
Ff naar de Nedgame gefietst en PGR3 erbij gehaald. Heerlijke game is het! Nu maar even media center 2005 installeren!
Kan gebeuren he, iedereen die voor eind december had besteld had half januari de 360 in huis via GSM shop lijkt wel, ik heb dus de 26e januari besteld en officieel is 'ie gisteren verzonden. Ze zullen wel weer een hele berg aanvragen hebben gehad en die van jou heeft misschien niet helemaal op volgorde/boven op de stapel gelegen. Blijft nog steeds één van de makkelijkste manieren om aan een Premium te komen als je het mij vraagt, in iets meer dan een week zonder geneuzel mogen genieten van al dat prachtigs...

Ma. maar naar de MM voor PGR3 en dan eind maart COD2 met faceplate bij de FRS vermaak ik me verlopig wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:53:
[...]

Oh ja, ik zal je nog ff op de hoogte houden:

Van TPG Track&Trace online

"Zending gesorteerd op sorteercentrum 04-02-2006 Zwolle , intern transport pakketten

Aflevering uitgesteld tot de volgende werkdag 04-02-2006 Zwolle , pakkettendistributie"

Maar maandag gaat 'ie dan toch echt komen ;)
he wat vervelend nou is hij vandaag niet aangekomen :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Weet iemand of je alweer kunt mp spelen met COD2? Dan weet ik of ik een gold abo moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 21:33:
[...]

he wat vervelend nou is hij vandaag niet aangekomen :>
Ja vervelend he, nu kan ik je nog een dag langer gaan vertellen dat 'ie binnenkort komt! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 20:55:
[...]

Je had gelijk, op zich geen probleem ben toch dit weekend aan het klussen in m'n eigen toko dus zit zwaar gamen er niet in :) Zie andere post, maandag ga ik mezelf dan belonen voor het weekend, dan wel, TPG gaat me blij maken
Haha, dit geloof je toch zelf niet.
Op de dag dat jouw Xbox360 zou binnen komen en waar jij je zo op verheugd hebt ga jij klusjes plannen, kerel ik kom haast niet meer bij van het lachen. :)
Je bent gewoon teleurgesteld en dat kunnen wij ons allemaal best voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 februari 2006 @ 22:45:
[...]

Haha, dit geloof je toch zelf niet.
Op de dag dat jouw Xbox360 zou binnen komen en waar jij je zo op verheugd hebt ga jij klusjes plannen, kerel ik kom haast niet meer bij van het lachen. :)
Je bent gewoon teleurgesteld en dat kunnen wij ons allemaal best voorstellen.
En toch beste 49-jarige (of zit ik er nu een paar jaartjes naast) is het zo, want dit weekend klussen stond al 3 weken ingepland -incl. afspraken met pa en schoonpa die je niet gaat afbellen omdat een 360 aan zou kunnen komen- en die 360 is met mobiel abonnement pas 26 jan. besteld. En pas gisteren bekend dat 'ie verzonden zou worden... Dus lach jij rustig verder, als je nog geïnteresseerd bent in klusfoto's hoor ik het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te mooi weer het volgende bericht -speciaal voor Sneaky-Fab en anderen die zich afvragen of ze nu wel of niet hadden moeten wachten op de PS3 ;) -, uit nieuws van Tweaknews.nl:

"Een 3d-artiest die in opdracht van Sony werkte aan een demo voor de PlayStation 3 is ontslagen door zijn opdrachtgever. Dit gebeurde nadat de medewerker, Josh Robinson, zich op de website Down In Front negatief uitliet over de mogelijkheden en capaciteiten die de nieuwe spelcomputer volgens hem te bieden heeft aan ontwikkelaars en gebruikers. Robinson werkte in 2005 aan een PS3-demo die tijdens de E3-beurs dat jaar vertoond moest worden. Daarnaast werkte hij samen met een groep mensen die verantwoordelijk is voor een van de titels die direct na de lancering van de PS3 beschikbaar zal zijn. Op basis van de hiermee opgedane ervaring is Robinson weinig positief. Over de technologische mogelijkheden van Sony’s nieuwste spelcomputer zegt hij: ‘Ik heb met technici gesproken uit zowel het PS3- als het Xbox 360-kamp. Van beide kanten hoor ik dat de Xbox 360 beter is. Microsofts spelcomputer zou in staat zijn om simpelweg meer te doen.’ Sony heeft na de ontdekking van de negatieve informatie Robinson ontslagen en de 3d-artiest gevraagd om de gewraakte recensie te verwijderen."

Link: http://tweakers.net/nieuws/41041?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
als de PS3 over een half jaar nog niet eens beter kan worden dan de 360 nu al is dan weet ik genoeg.

stiekem hoop ik dat PS3 een flop wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic is bedoeld voor de Xbox 360, niet voor de Playstation 3 en de Nintendo Revolution. Informatie over die consoles kan geplaatst worden in de desbetreffende topics :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.