Weet in iedergeval dat een ding wel veranderd is....de beveiliging. De demo disc werkt niet meer..
Anoniem: 165793
damn geen cod 2 meer:PAnoniem: 162351 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:42:
Weet in iedergeval dat een ding wel veranderd is....de beveiliging. De demo disc werkt niet meer..
k heb die update nog steeds niet
Network configuration improvements for Xbox Live® members in the Netherlands.
dat noem ik wel een update en werd tijd ook
http://www.xboxic.com/news/116
dat noem ik wel een update en werd tijd ook
Hehe wel grappig net, "you have been disconnected from Xbox live"
Ik denk hé die update, ff rebooten en ja hoor
Hij was ook zo klaar. Zie alleen geen ruk verschil...
Ik denk hé die update, ff rebooten en ja hoor
Anoniem: 134612
Heb de update ook net geinstalleerd. Ben benieuwd... Ook al heb ik tot nu tot de mazzel gehad dat ik nog geen vastlopers o.i.d heb gehad. Dus veel zal ik er denk ik niet direct van merken. Xbox live werkte bij mij eigenlijk ook wel prima (behalve dan met COD2). Hebben veel mensen hier problemen met live ?harryvos schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:45:
dat noem ik wel een update en werd tijd ook![]()
Beetje vage omschrijving, dat wel.harryvos schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:45:
dat noem ik wel een update en werd tijd ook![]()
Ben vanavond begonnen aan DOA4 en het bevalt me tot nu toe wel. Vind hem alleen voor een beginneling erg moeilijk. Kan misschien aan mijn lack aan fighter skills liggen maar werd in het begin flink geowned.
Vooral het blocken/counteren van attacks is toch wel lastig.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 165793
deze update fixt ook alleen de dingen ''achter de schermen'' die savegame glitches enzo,Thomaszki schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:50:
Hehe wel grappig net, "you have been disconnected from Xbox live"
Ik denk hé die update, ff rebooten en ja hoorHij was ook zo klaar. Zie alleen geen ruk verschil...
k had toch gehoopt dat ik nu eindelijk muziek kon afspelen tijdens een xbox game via de guide button maar nee....
snap niet waarom hij hier die update niet binnen haalt, net een maat aan de telefoon en zet zijn xbox aan en gelijk de update. vreemd

bij mij haalde die m net ook gewoon binnen.. Neem aan dat je wel gewoon je kabeltje aan internet hebt hangen?harryvos schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:55:
snap niet waarom hij hier die update niet binnen haalt, net een maat aan de telefoon en zet zijn xbox aan en gelijk de update. vreemd

Anoniem: 134612
Ik vind em ook erg dope. De laatste fight game die ik (serieus) gespeeld heb is Tekken 2 en dat is al een behoorlijke tijd terug. Het is dus weer even wennen.Phydomir schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:52:
[...]
Ben vanavond begonnen aan DOA4 en het bevalt me tot nu toe wel. Vind hem alleen voor een beginneling erg moeilijk. Kan misschien aan mijn lack aan fighter skills liggen maar werd in het begin flink geowned.
Vooral het blocken/counteren van attacks is toch wel lastig.
Ik moet zeggen dat die training mode goed in elkaar zit. Je hebt echt alle mogenlijkheden om je skills op te verbeteren. Het spel zelf is echt heerlijk snel. Ik heb er altijd een hekel aan als vechtspellen traag reageren op je commando's. Daar is hier geen sprake van
Ik kan niet wachten om lekker online te gaan maar daar wacht ik toch maar even mee. Eerst even wat dagen in de dojo spenderen
even een spel erin gestopt en gelijk de update, zonder game erin geen update bij mij in ieder geval.psychonikeo schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:00:
[...]
bij mij haalde die m net ook gewoon binnen.. Neem aan dat je wel gewoon je kabeltje aan internet hebt hangen?![]()
Anoniem: 164848
Is dat zo? De hele demodisc niet meer, of enkel COD2, dan wel alles? Moet die 360 hier nog binnen krijgen nl. Doe ik ém iig niet direct aan het internetAnoniem: 162351 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:42:
Anoniem: 38669
Dat kan toch gewoon als je een verbinding via een netwerk hebt of als je MP3's op je HD hebt staan??Anoniem: 165793 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 21:52:
[...]
deze update fixt ook alleen de dingen ''achter de schermen'' die savegame glitches enzo,
k had toch gehoopt dat ik nu eindelijk muziek kon afspelen tijdens een xbox game via de guide button maar nee....
Of begrijp ik je nou helemaal verkeerd?
Anoniem: 163219
Net ff snel doorgebladerd niet gezien of er een reactie was .Bij deze dus,wij hebben de 360 afgelopen vrijdag binnen gekregen via wehkamp op zondag de 27 November 13:30 besteld.Xander84 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 15:25:
Iemand van de Wehkamp bestellers die zijn Xboxje al ontvangen heeft?? Bij mij staat de leveringstatus nu al bijna 1,5 week op "wordt binnen kort geleverd" maar ik heb nog niks ontvangen. Verzenden van een bestelling is normaal toch binnen een paar dagen geregeld. Ach ja na 2 maanden wachten maken die paar dagen ook niks meer uit zullen we maar zeggen
(moet bijna alweer een nieuwe 55 uur aangestaan lol).
Aangesloten op een normale tv ziet er top uit.dus voor de niet hdtv bezitters of geen vga kabel etc.
het is ook heeeeeel mooi op een normale tv.
Anoniem: 164079
Iemand hier problemen gehad met het upgraden van silver naar gold met creditcard? Als ik wil upgraden moet ik mijn creditcard gegevens invullen, maar als ik de vervaldatum invul dan zet ie die weer op de standaard 01/06
Als ik dan verder ga met registreren kan ie het niet voltooien. Iemand een idee of is dit een standaard probleem of zo? Heb me extra DOA4 en PD0 erbij gehaald om online te gamen en met de CoD2 patch die eraan komt wil ik toch snel weer Gold hebben 
PS: internet connectie is ok en alles werkt zoals het moet, behalve dit

Anoniem: 162351
Nope heel die disk werkt niet meer, geeft aan dat het geen compatible disk is of dat ie beschadigd is.....jajaAnoniem: 164848 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:27:
[...]
Is dat zo? De hele demodisc niet meer, of enkel COD2, dan wel alles? Moet die 360 hier nog binnen krijgen nl. Doe ik ém iig niet direct aan het internet
Het is misschien een optie om een prepaid kaart te kopen.Anoniem: 164079 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:48:
Iemand hier problemen gehad met het upgraden van silver naar gold met creditcard? Als ik wil upgraden moet ik mijn creditcard gegevens invullen, maar als ik de vervaldatum invul dan zet ie die weer op de standaard 01/06Als ik dan verder ga met registreren kan ie het niet voltooien. Iemand een idee of is dit een standaard probleem of zo? Heb me extra DOA4 en PD0 erbij gehaald om online te gamen en met de CoD2 patch die eraan komt wil ik toch snel weer Gold hebben
| Youtube |
Anoniem: 38669
Ik heb geen problemen gehad met het updaten naar Gold via CC.Anoniem: 164079 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 22:48:
Iemand hier problemen gehad met het upgraden van silver naar gold met creditcard? Als ik wil upgraden moet ik mijn creditcard gegevens invullen, maar als ik de vervaldatum invul dan zet ie die weer op de standaard 01/06Als ik dan verder ga met registreren kan ie het niet voltooien. Iemand een idee of is dit een standaard probleem of zo? Heb me extra DOA4 en PD0 erbij gehaald om online te gamen en met de CoD2 patch die eraan komt wil ik toch snel weer Gold hebben
Ging vlekkenloos.
Noooooo!
Lees net op powerweb dat Halo 3 dit jaar niet meer uit gaat komen
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
De update is er heb hem net gedownload ben benieuwd
is dat ook gelijk een nieuwe versie van de emulator?
Be fast .... Be furious....
volgends mij merk je er niks van! allemaal onzichtbare fixes denk ik
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Anoniem: 164079
Kan inderdaad, maar via creditcard lijkt me handiger.. als het echt niet gaat lukken ga ik inderdaad voor de prepaid kaart..SV3NNER schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:29:
[...]
Het is misschien een optie om een prepaid kaart te kopen.
Denk dat ik het probleem heb gevonden; als ik de expiration date op februari zet dan springt ie altijd terug. Toevallig moet ik 'm op februari hebbenAnoniem: 38669 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:05:
[...]
Ik heb geen problemen gehad met het updaten naar Gold via CC.
Ging vlekkenloos.

LaatD4V3 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 00:15:
Noooooo!
Wat had je verwacht, spontaan siervuurwerk als achtergrond of zo? Het is een patch voor stabiliteitsproblemen en fouten in de kernel. PGR3 loopt niet meer vast als je de Guide opent. De Online Professional achievement in PGR3 moet je nu wel kunnen krijgen als het goed is. Dat zijn de fixes die ze op kernelniveau hebben opgelost nu.124138 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 23:45:
nou geupdate maar echt een verandering zie ik niet. jullie wel ?
[ Voor 52% gewijzigd door curry684 op 31-01-2006 02:10 ]
Anoniem: 91635
Kan je met de update nu ook demo's downloaden tijdens het spelen of meerdere downloads tegelijk doen?
Nope. Ik zat net Major Nelson's podcast te luisteren in de bus, hij zei dat ie een interviewtje had met 1 van de gasten die aan de update had gewerkt maar ik ben nog niet op dat stuk gekomen. Denk dat ik nu maar even een rookpauze ga houden om die podcast verder af te luisterenAnoniem: 91635 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:24:
Kan je met de update nu ook demo's downloaden tijdens het spelen of meerdere downloads tegelijk doen?
Anoniem: 160603
Ik moest na de update de extender voor MCE2005 opnieuw instellen, hadden jullie daar ook last van??
Nog niet getest.Anoniem: 160603 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:50:
Ik moest na de update de extender voor MCE2005 opnieuw instellen, hadden jullie daar ook last van??
Doa4 bevalt me nog steeds. Kan alleen met geen mogelijkheid de combo's van tegenstanders "breken". Neem aan dat het wel mogelijk is.
En het is nogal laggy online, meer mensen die daar last van hebben?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Anoniem: 15142
baal ervan hoor, geen uiterlijke updates aan dashboard 
Zonder dollen: wel blij dat de besproken dingen opgelost zijn, al had ik weinig last van de meeste dingen...
Zonder dollen: wel blij dat de besproken dingen opgelost zijn, al had ik weinig last van de meeste dingen...
is de emulator voor oude Xbox spellen ook geupdate ?
GTA San Andreas (classic versie) werkt namelijk niet met 1.2

Is er trouwens een mogenlijkheid om naar 1.0 terug te draaien ? Ninja gaiden werkt even schokkerig als 1.2 alleen minder AAChaser2600 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:04:
Nogal?? Dat lijkt me zwak uitgedrukt. Ondanks dat ik gisteren in een lobby zat van een Nederlandse speler, was het echt niet leuk meer zodra je de arena instapte. Ik had dan ook snel mijn eigen kont vast (oftewel; my ass was handed to me)...Phydomir schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:56:
[...]
Nog niet getest.
Doa4 bevalt me nog steeds. Kan alleen met geen mogelijkheid de combo's van tegenstanders "breken". Neem aan dat het wel mogelijk is.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat denken jullie kunnen we de xboxversie van Black ook spelen op de x360? Lijkt me namelijk wel gaaf.
Daar heb ik ook last van, maar practice makes perfect.MAX3400 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:48:
[...]
Nogal?? Dat lijkt me zwak uitgedrukt. Ondanks dat ik gisteren in een lobby zat van een Nederlandse speler, was het echt niet leuk meer zodra je de arena instapte. Ik had dan ook snel mijn eigen kont vast (oftewel; my ass was handed to me)...
Ik ga er wel van uit, ik denk dat de game er prima uitziet op een x360. En ze zouden gek zijn als ze het niet doen. Immers spreken ze zo een nog grotere doelgroep aan == meer geld.mobygo76 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:50:
Wat denken jullie kunnen we de xboxversie van Black ook spelen op de x360? Lijkt me namelijk wel gaaf.
[ Voor 33% gewijzigd door S2S op 31-01-2006 09:52 ]
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Een spel dat afhankelijk is van splitsecond responses gaat daar altijd last van hebben, maar ik vond het vandeweek aardig goed te doen op een Nederlandse server. Zelfs op een USA server kon ik nog wel een win maken met wat moeite (en dat was echt schokkerig).Phydomir schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 08:56:
[...]
Ik quote mezelf effe, weet iemand waar die icoontjes voor zijn?Maar goed, wat ik dus nergens op internet (of in de handleiding) kan vinden is : als ik in multi play speel dan komen er op een gegeven moment icoontjes onder in beeld. Een pan met een gebakken ei, of een mes ofzo. Waar zijn die dingen voor ?
Vaag, want bij mij werd gisteren alles in McDonalds-frietbakjes geteld.curry684 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:31:
Consecutive wins?
Nee volgens het officiele xbox forum komt de update voor de emulator pas 'its done when its done' Lekker vaag dus, gerucht ging dat het nog tot mei zou duren...Chaser2600 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:04:
Die hele emulator is één grote verkooptruuk, er zijn maar weinig spellen die zonder problemen draaien. Denk aan spellen welke niet saven, multiplayer modes die het niet doen, spellen waar clippings problemen optreden en over het algemeen: slechte fps, geluid dat stottert.
Dat jouw versie van GTA SA niet werkt komt doordat je de classic versie hebt, deze dvdcode wordt niet herkent door de emulator.
Lees dit topic maar eens:
http://forums.xbox.com/1779164/ShowPost.aspx
Laat ze eerst dit maar fixen ipv het op de achtergrond kunnen downloaden. Het downloaden werkt tenminste, hetzij niet zoals je zou willen. De meeste spellen van de BCL werken gewoon niet eens
Voor iedereen die nog een premium wil kopen...Ik heb 7 minuten geleden een mail van dixons ontvangen dat hij online te bestellen is. Wees er dus snel bij!
Ik wil vrijdag een Xbox360 Premium gaan halen is er beetje kans dat ze er nog zijn?
En wat kost een draadloze adapter want ik wil Live wel uitproberen tuurlijk
En wat kost een draadloze adapter want ik wil Live wel uitproberen tuurlijk
(ik poste net onder RuubRuub) maar helaas, bij dixons is hij weer uitverkocht

Een beetje jaJesseAMD schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:48:
Ik wil vrijdag een Xbox360 Premium gaan halen is er beetje kans dat ze er nog zijn?
80 euro volgens de startpost.En wat kost een draadloze adapter want ik wil Live wel uitproberen tuurlijk
Mm had ik overheen gekeken
thnx wel erg duur.
Naja ik hoop dat ze er vrijdag nog zijn, word weekendje PGR 3 spelen
Naja ik hoop dat ze er vrijdag nog zijn, word weekendje PGR 3 spelen
Volgens mij hangt het soort icoontjes af van welke character je neemt. En 5 frietbakjes wordt 1 hamburger enz. Je had ook fruit en wapens enz. Dat was in de oude DOA's iig, ik heb DOA4 nog niet kunnen spelenMAX3400 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:31:
[...]
Vaag, want bij mij werd gisteren alles in McDonalds-frietbakjes geteld.
Was het niet zo dat elk spel wat nu uitkomt op zo'n manier geprogrammeerd moest worden dat hij BC was?mobygo76 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:50:
Waar komen jullie allemaal vandaan dan? ik was laatst bij de MM in rijswijk ZH hele stapel ook in rijswijk bij de bartsmit waren er nog zeker 5 aanwezig. Ik heb ook geen enkele moeite gehad om alles wat ik wou qua spellen en ook de doos te kunnen bemachtigen.Wiseguy1983 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 10:49:
(ik poste net onder RuubRuub) maar helaas, bij dixons is hij weer uitverkocht
Be fast .... Be furious....
zo, gisteren ook ff snel de demo van full auto gespeeld... en direct weer van mn HD gemieterd! 
Wat een drama! Echt IMHO geen z*k aan! Slechte graphics, en echt té arcade!!
Wat een drama! Echt IMHO geen z*k aan! Slechte graphics, en echt té arcade!!
Inderdaad dat Full auto zuigt behoorlijk. Jammer, want ik dacht juist dat het wel cool zou zijn met vrienden om elkaar eens goed van de baan te schieten
Gisteren ook even de demo van Marble Dinges gedaan. Is wel leuk, maar weet nog niet of ik die ga kopen. Het is natuurlijk wel jeugd-sentiment ten aanzien van Marble Madness.
Iemand een mening over het spel en/of al gekocht?
Iemand een mening over het spel en/of al gekocht?
Full Auto, eerste keer vond het ik het niks, nu vind ik het tof. Beetje jammer van de framedrops en geen optie om je race te restarten. Elke keer helemaal naar de dash als je niet meer kan winnen is kut.
Anoniem: 164848
Ligt eraan, zoals het er nu naar uitziet gaat men geen 360 versie maken, want da's gewoon opnieuw de hele bende opzetten gezien verschil in hardware.mobygo76 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 09:50:
Via de emulator, dat zal wel mogelijk zijn. Of je er blij mee moet zijn gezien de problemen met schokkerig beeld e.d. van diverse xbox games is een 2e...
Ik houd iig de oude xdoos naast de 360 want er zijn vele games die ik normaal wil blijven spelen zonder me te moeten storen dat het niet -lekker- draait!
Ik heb Cod2 zaterdag bij de FRS gekocht in A'dam, ik had nl. nog wat cadeau-bonnen die ik voor het eind van de maand in moest leveren voor 15% extra korting.Anoniem: 15142 schreef op maandag 30 januari 2006 @ 13:56:
Zoals ik dus al zei, kreeg ik gisteren de bevlieging en wilde ik CoD2 hebben...
Ik in de auto naar de MM-Store (niet te verwarren met Media Markt) bij mij om de hoek!
Uitverkocht!
Bummer!
Ik vanmorgen bellen naar Intertoys om de hoek
Uitverkocht!
Bummer!
Ik net bellen naar de Bart Smit een hoekje of 3 verderop
Uitverkocht!
Bummer!
Dus nu dadelijk maar naar het Alexandrium vanuit mijn werk, bij de MM kijken daar...
Daarna naar de E-plaza gegaan, ik ben nl. ook nog op zoek naar een Advanced Scart kabel (helaas niet kunnen vinden terwijl ik ze een aantal weken geleden nog zag hangen bij de V&D, maar aangezien ik nog op de Wehkamp wacht met de levering van mijn Xbox had ik toen geen haast

Maar terugkomend op Cod2, er lagen er nog genoeg (en goedkoper dan FRS).
124138
Ey mensen vraagje,
Ik weet nu dat sommige xbox spellen op de xbox 360 werken maar nu vraag ik me al een tijdje af ziet het er dan ook grafisch ietsjes beter uit of is het gewoon zelfde kwaliteit van de xbox1 ?
Ik weet nu dat sommige xbox spellen op de xbox 360 werken maar nu vraag ik me al een tijdje af ziet het er dan ook grafisch ietsjes beter uit of is het gewoon zelfde kwaliteit van de xbox1 ?
[ Voor 3% gewijzigd door 124138 op 31-01-2006 12:11 ]
Het is even slecht/goed. Heb GTA:SA gespeeld en heb geen verschil gezien. Zelfde geldt voor PGR2.124138 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:03:
Ey mensen vraagje,
Heb 'em gisteren weten te bemachtigen bij MM Alexander, dus helemaal goed!fulgore schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:
[...]
Ik heb Cod2 zaterdag bij de FRS gekocht in A'dam, ik had nl. nog wat cadeau-bonnen die ik voor het eind van de maand in moest leveren voor 15% extra korting.
Daarna naar de E-plaza gegaan, ik ben nl. ook nog op zoek naar een Advanced Scart kabel (helaas niet kunnen vinden terwijl ik ze een aantal weken geleden nog zag hangen bij de V&D, maar aangezien ik nog op de Wehkamp wacht met de levering van mijn Xbox had ik toen geen haast![]()
Ik heb het niet eens zo ver gered. Vond het grafisch zo slecht dat het wel hele goede gameplay moest hebben om me te houden... En die was nog erger dan NFS:MW (imho wederom, nofi)! Wellicht leuk in een multiplayer, of met je vrinden onder het genot van een pilsener, maar het kon mij niet boeien iig...AM-PM schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:30:
Full Auto, eerste keer vond het ik het niks, nu vind ik het tof. Beetje jammer van de framedrops en geen optie om je race te restarten. Elke keer helemaal naar de dash als je niet meer kan winnen is kut.
smaak, twisten....
None taken. Ik vind het grafisch best ok, het kan je smaak niet zijn maar kwalitatief zit het allemaal wel snor toch? Physics en de dingen die kapot kunnen en de damage models van de auto's... Lelijk kan ik het niet noemen, ik vind het mooier dan NFSMW, NOFI
.
Ben ik trouwens de enige de Amped 3 gekocht heeft (was een impuls) en er sindsdien helemaal verslingerd aan is? Dat spel is veel te slecht onvangen imho. Grafisch niet geweldig, geen LIVE ondersteuning maar goed vermaak en een van de weinige spellen waar ik hardop om heb moeten lachen...
Ben ik trouwens de enige de Amped 3 gekocht heeft (was een impuls) en er sindsdien helemaal verslingerd aan is? Dat spel is veel te slecht onvangen imho. Grafisch niet geweldig, geen LIVE ondersteuning maar goed vermaak en een van de weinige spellen waar ik hardop om heb moeten lachen...
Vandaag DoA4 halen
Wat zijn nog leuke Xbox1 games die vooral leuk zijn via coöp? Halo1 is vet, maar Halo2 coöp ook? Vanmiddag ff dat backwardscompatible-lijstje uitprinten en meenemen naar de FRS, veel van die 2de hands games voor een paar euro.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Thund3r; zou je misschien een lijstje kunnen maken welke BC games er liggen en hoeduur?
Nee, je bent niet de enige die Amped3 heeft, maar door een verslaving aan PGR3 (na de launch) en een overijverige collega, heb ik de DVD al 2 maanden niet meer gezien.AM-PM schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:23:
None taken. Ik vind het grafisch best ok, het kan je smaak niet zijn maar kwalitatief zit het allemaal wel snor toch? Physics en de dingen die kapot kunnen en de damage models van de auto's... Lelijk kan ik het niet noemen, ik vind het mooier dan NFSMW, NOFI.

Tenzij je op een HDTV of een monitor krijgt. De spellen zijn dan in 720p te spelen. Bij sommige spellen zoals GTASA merk je weinig verschil, maar POP: Sands of Time ziet er bijvoorbeeld veel beter uit.MAX3400 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:12:
[...]
Het is even slecht/goed. Heb GTA:SA gespeeld en heb geen verschil gezien. Zelfde geldt voor PGR2.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ik heb een HDTV staan, maar zag zelf weinig verschil. Ach, we zijn natuurlijk ook wel verwend met de 360...MetroidPrime schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:52:
[...]
Tenzij je op een HDTV of een monitor krijgt. De spellen zijn dan in 720p te spelen. Bij sommige spellen zoals GTASA merk je weinig verschil, maar POP: Sands of Time ziet er bijvoorbeeld veel beter uit.
Net ook even de Dashboard update binnengehaald, toch jammer dat er uiterlijk geen veranderingen zijn doorgevoerd. Ik neem aan dat dit nog wel komt in toekomstige updates?
Ik geloof ook dat de CoD2 update vandaag zou uitkomen? Ben in ieder geval benieuwd wat dat wordt, aangezien de geruchten over de inhoud me prima leken.
Ik geloof ook dat de CoD2 update vandaag zou uitkomen? Ben in ieder geval benieuwd wat dat wordt, aangezien de geruchten over de inhoud me prima leken.
Anoniem: 106149
Net Sega GT weer geprobeerd. Update was beschikbaar, maar helaas het spel werkt nog niet.
Vanochtend me nieuwe tv binnen, ga nu even voor een RGB kabel, daarna de hele dag gamen.
Vanochtend me nieuwe tv binnen, ga nu even voor een RGB kabel, daarna de hele dag gamen.
hier ben ik ook wel ingeinteresseerd ja!AM-PM schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:31:
Thund3r; zou je misschien een lijstje kunnen maken welke BC games er liggen en hoeduur?
Ik vind het iig niet next-gen, physics zijn best aardig, maar niet bijster realistisch....AM-PM schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 12:23:
None taken. Ik vind het grafisch best ok, het kan je smaak niet zijn maar kwalitatief zit het allemaal wel snor toch? Physics en de dingen die kapot kunnen en de damage models van de auto's... Lelijk kan ik het niet noemen, ik vind het mooier dan NFSMW, NOFI.
then again: het is een arcade-type game, toch?
Nee, absoluut niet de enige! Heb de eerste berg bijna helemaal gedaan nu en ben over gegaan naar de tweede... grappige is, dat hij eigenlijk voor mijn vriendin was, die hem slechts af en toe speeltBen ik trouwens de enige de Amped 3 gekocht heeft (was een impuls) en er sindsdien helemaal verslingerd aan is? Dat spel is veel te slecht onvangen imho. Grafisch niet geweldig, geen LIVE ondersteuning maar goed vermaak en een van de weinige spellen waar ik hardop om heb moeten lachen...
Anoniem: 104748
Ik heb het engels xbox blad gehaald, met de beta test van FFXI. Ik heb dr al geen zin meer in voor dat ik het gespeeld heb, al dat ingevul, en dan heb ik het nog niet over die zenuwachtige muziek. Maar dit allemaal terzijde
Nu heb ik dus playOnline viewer enzo moeten installeren, en ik wil er vanaf, dus ik dacht gooi het zootje even van me schijf af. Er is niets te vinden op me schijf, terwijl er van alles geinstalleerd en gedownload is....
Waar is al die zooi gebleven? Iemand een idee?
Nu heb ik dus playOnline viewer enzo moeten installeren, en ik wil er vanaf, dus ik dacht gooi het zootje even van me schijf af. Er is niets te vinden op me schijf, terwijl er van alles geinstalleerd en gedownload is....
Ik vond de physics en wat er allemaal aan kapot kon juist next-genAnoniem: 15142 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:
[...]
Ik vind het iig niet next-gen, physics zijn best aardig, maar niet bijster realistisch....
then again: het is een arcade-type game, toch?
[...]
Nee, absoluut niet de enige! Heb de eerste berg bijna helemaal gedaan nu en ben over gegaan naar de tweede... grappige is, dat hij eigenlijk voor mijn vriendin was, die hem slechts af en toe speelt
Maar Amped 3, tof indd. Heb de story mode uit, eerste berg iig een medaille in alle challenges gehaald (volgens mij) en nu bezig met de 2e. Dit spel ben ik nog wel even zoet mee!
In het hoofdmenu van playonline zelf kan je kiezen voor uninstalAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:09:
Er is niets te vinden op me schijf, terwijl er van alles geinstalleerd en gedownload is....Waar is al die zooi gebleven? Iemand een idee?
This space is occupied
Anoniem: 163219
Av scartkabel verschillende zowel van ms als van Joytech bij dixon winkel 1 gekocht en 3 van elk nog over.fulgore schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 11:37:
[...]
Ik heb Cod2 zaterdag bij de FRS gekocht in A'dam, ik had nl. nog wat cadeau-bonnen die ik voor het eind van de maand in moest leveren voor 15% extra korting.
Daarna naar de E-plaza gegaan, ik ben nl. ook nog op zoek naar een Advanced Scart kabel (helaas niet kunnen vinden terwijl ik ze een aantal weken geleden nog zag hangen bij de V&D, maar aangezien ik nog op de Wehkamp wacht met de levering van mijn Xbox had ik toen geen haast![]()
Anoniem: 80564
Zijn er ook al spellen die je met meerder personen kunt spelen. Ik bedoel hier niet mee online, maar 1 XBOX met bijvoorbeeld 2 controllers. Je kunt er namelijk 4 controller op aansluiten...
Ja, dat kan bij 3 van de 4 spellen die ik heb, staat ook op de doos van elk spel aangegeven.Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:23:
Zijn er ook al spellen die je met meerder personen kunt spelen. Ik bedoel hier niet mee online, maar 1 XBOX met bijvoorbeeld 2 controllers.
O, RLY?Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:23:
Je kunt er namelijk 4 controller op aansluiten...
ehm, serieuze vraag?Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:23:
Zijn er ook al spellen die je met meerder personen kunt spelen. Ik bedoel hier niet mee online, maar 1 XBOX met bijvoorbeeld 2 controllers. Je kunt er namelijk 4 controller op aansluiten...
lees de verschillende sites enzo eens door:
ik noem
doa4
pgr3
pd:zero
cod 2
ridge racer
enzenz
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik heb de install niet voltooid. Dat moet dus waarschijnlijk, het leuke volgende ding: code invoeren wil niet lukken...heel de tijd invalid...Wat is dit allemaal iri om te doen zeg, kga er maar nog s voor zitten (zonder die zenuwachtige muziek).TheEvilCuber schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:20:
[...]
In het hoofdmenu van playonline zelf kan je kiezen voor uninstal
Let op, het is case sensative (de code is als het goed is in HOOFDLETTERSAnoniem: 104748 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:30:
[...]
Ik heb de install niet voltooid. Dat moet dus waarschijnlijk, het leuke volgende ding: code invoeren wil niet lukken...heel de tijd invalid...Wat is dit allemaal iri om te doen zeg, kga er maar nog s voor zitten (zonder die zenuwachtige muziek).
This space is occupied
Achterop de doosjes staat hoeveel spelers een game ondersteunt, zowel offline als online staat het erbij. Vrijwel alle games nu ondersteunen (offline) multiplayer.Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:23:
En desnoods hebben we altijd nog het onbekende en dus ongeliefde Xbox.com:
Perfect Dark Zero™
Developer: Rare, LTD.
Publisher: Microsoft Game Studios
Players 1-4
Co-op
HDTV 1080i

thnx, ben er uit. Wat een gedoe om daar uit te komen zeg, adressen wachtwoorden email adressen enz... Na afronding heb ik het allemaal vriendelijk uninstalledTheEvilCuber schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:33:
[...]
Let op, het is case sensative (de code is als het goed is in HOOFDLETTERS) dus voer de code dan ook zo in
Stukkie over TestDrive Unlimited.
Volgens mij wordt dit nog verslavender en mooier dan PGR3 met de vrijheid om te gaan en staan waar we willen. Ik ruik [GoT]-clan
Volgens mij wordt dit nog verslavender en mooier dan PGR3 met de vrijheid om te gaan en staan waar we willen. Ik ruik [GoT]-clan
KameoAnoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:23:
Tja Sony online he, echt een nachtmerrie, zo WIL ik echt niet online gamen. Laat ik voor sony hopen dat ze het bij de PS3 beter gaan doen, want als dit playonline de basis word voor ps3 online is dat geen goed teken.Anoniem: 104748 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:57:
[...]
thnx, ben er uit. Wat een gedoe om daar uit te komen zeg, adressen wachtwoorden email adressen enz... Na afronding heb ik het allemaal vriendelijk uninstalledIs er zoiets als xboxlive, gaan we dit weer krijgen... Achterhaald in mijn ogen icm de 360.
Xbox live + 360
This space is occupied
Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen met een xbox(live)360, dit gaan kopen.TheEvilCuber schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:11:
[...]
Tja Sony online he, echt een nachtmerrie, zo WIL ik echt niet online gamen. Laat ik voor sony hopen dat ze het bij de PS3 beter gaan doen, want als dit playonline de basis word voor ps3 online is dat geen goed teken.
Xbox live + 360
Hmm, geen RGB kabel hier in de buurt, alleen van joytech bij de dixons. Toch maar online bestellen dan?
Anoniem: 80564
Ik heb namelijk meerdere demo's gedownload en krijg het daarbij niet aan de praat..Phusebox schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:28:
[...]
ehm, serieuze vraag?
lees de verschillende sites enzo eens door:
ik noem
doa4
pgr3
pd:zero
cod 2
ridge racer
enzenz
Volgens mij gaat dat ook niet (altijd) met demo's.Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:26:
[...]
Ik heb namelijk meerdere demo's gedownload en krijg het daarbij niet aan de praat..
Anders zou je er "te veel plezier" aan hebben en zou je het niet eens meer kopen
Uhm.. ik snap niet helemaal wat je nu zegt.. Zeg je dat er in die dixons winkel nog 3 van elk hangen of dat jij ze hebt gekocht en er nog 3 van elk over hebt?Anoniem: 163219 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 13:21:
[...]
Av scartkabel verschillende zowel van ms als van Joytech bij dixon winkel 1 gekocht en 3 van elk nog over.
Dan heb ik namelijk wel interesse
met Fight Night 3 demo kan het in ieder geval wel. Heb al aardig lopen matten met een vriend namelijk..Anoniem: 80564 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:26:
[...]
Ik heb namelijk meerdere demo's gedownload en krijg het daarbij niet aan de praat..
[ Voor 4% gewijzigd door Nikooos op 31-01-2006 14:37 ]
Ja, best lachen he!psychonikeo schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:37:
[...]
met Fight Night 3 demo kan het in ieder geval wel. Heb al aardig lopen matten met een vriend namelijk..
Ziet er grafisch echt zo ubertof uit vinnik
Maar is de game vet genoeg om te kopen??? mmm...
I'm with psychonikeo.
Fight night 3 met een buddy is echt een TOPSPEL! (sorry voor caps, maar het ook een TOPSPEL!
) Ik speel het geregeld met een huisgenoot met wat biertjes, en dat heeft ons al de nodige leuke uurtjes opgeleverd. Dat is best uniek voor een demo volgens mij...
Fight night 3 met een buddy is echt een TOPSPEL! (sorry voor caps, maar het ook een TOPSPEL!
Ik heb inderdaad ook al flink lopen knokken en dat voor een demo!!eqjim schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:55:
I'm with psychonikeo.
Fight night 3 met een buddy is echt een TOPSPEL! (sorry voor caps, maar het ook een TOPSPEL!) Ik speel het geregeld met een huisgenoot met wat biertjes, en dat heeft ons al de nodige leuke uurtjes opgeleverd. Dat is best uniek voor een demo volgens mij...
Ik ga m zekers aanschaffen, want als die ook via live kan ben ik er niet meer vanaf te slaan (letterlijk en figuurlijk!!)
Anoniem: 157893
Net ff Splinter Cell 3 geprobeerd...
Na het installeren van de emulatie software ging alles prima, profieltje aangemaakt. Maar toen kreeg ik vervolgens een melding dat de disk vies was of beschadigd. Terwijl dit niet het geval is. Naja, probeer het nog wel eens een keer opnieuw.
Na het installeren van de emulatie software ging alles prima, profieltje aangemaakt. Maar toen kreeg ik vervolgens een melding dat de disk vies was of beschadigd. Terwijl dit niet het geval is. Naja, probeer het nog wel eens een keer opnieuw.
Anoniem: 128052
Ja precies het zelfde hier. Had het echt niet verwacht maar het lijkt me echt een geweldig spel! Heb nog nooit een demo zo lang gespeeld. Heb zeker al 50 potjes gespeeld, en dat voor een demo! Meteen pre orderen deze week, als er wat meer zekerheid is over de release date.eqjim schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 14:55:
I'm with psychonikeo.
Fight night 3 met een buddy is echt een TOPSPEL! (sorry voor caps, maar het ook een TOPSPEL!) Ik speel het geregeld met een huisgenoot met wat biertjes, en dat heeft ons al de nodige leuke uurtjes opgeleverd. Dat is best uniek voor een demo volgens mij...
Speel ik net een potje PGR3 op me nieuwe tv, zien al die auto's er onwijs hoog uit
Xbox staat ingesteld op widescreen en de tv staat op full, maar die verhouding klopt voor geen meter. Elke andere zoom instelling maakt het alleen nog maar erger.. ben ik nog iets anders vergeten te checken?

Xbox staat ingesteld op widescreen en de tv staat op full, maar die verhouding klopt voor geen meter. Elke andere zoom instelling maakt het alleen nog maar erger.. ben ik nog iets anders vergeten te checken?
Anoniem: 138025
Ik ben bezig om een nieuwe gamer icon te downloaden via Live. Wat ik nou echt super lomp vind is dat je bij sommige icons niet eens een preview te zien krijgt. Welke idioot heeft dat ooit bedacht?
Ik ga een kledingzaak beginnen waar ik alles in kasten achter de kassa zet, met een sticker erop: "kewl shirt" of "geweldige rooie broek". Niks bekijken, gewoon betalen cheap-ass! I'll make millions!
Ik ga een kledingzaak beginnen waar ik alles in kasten achter de kassa zet, met een sticker erop: "kewl shirt" of "geweldige rooie broek". Niks bekijken, gewoon betalen cheap-ass! I'll make millions!
Zit er in PGR3 zelf geen optie om het beeld in te stellen?
Ik heb een breedbeeld tv ingesteld op Full Screen en m'n 360 staat ingesteld op Widescreen, en het beeld ziet er prima uit.
Heb je een gewone tv of HDtv? Ik dacht dat HD resoluties in PGR3 nog wel eens problemen gaven.
Ik heb een breedbeeld tv ingesteld op Full Screen en m'n 360 staat ingesteld op Widescreen, en het beeld ziet er prima uit.
Heb je een gewone tv of HDtv? Ik dacht dat HD resoluties in PGR3 nog wel eens problemen gaven.
[ Voor 75% gewijzigd door Wekko306 op 31-01-2006 16:31 ]
Zet je TV op "Auto Zoom".Anoniem: 106149 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:18:
Speel ik net een potje PGR3 op me nieuwe tv, zien al die auto's er onwijs hoog uit![]()
En verder is niet elke output van de XB ook daadwerkelijk 16:9, dacht ik...
Idd behoorlijk lame... Zowiezo stom dat je daar voor moet betalen, een stom plaatje. Kan je net zo goed zelf maken en uploaden ofzo.Anoniem: 138025 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:26:
Ik ben bezig om een nieuwe gamer icon te downloaden via Live. Wat ik nou echt super lomp vind is dat je bij sommige icons niet eens een preview te zien krijgt. Welke idioot heeft dat ooit bedacht?
Op auto zet ie em op panoramic (ofzo) dat ziet er nog erger uitMAX3400 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:29:
[...]
Zet je TV op "Auto Zoom".
En verder is niet elke output van de XB ook daadwerkelijk 16:9, dacht ik...
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 106149 op 31-01-2006 16:31 ]
Dat vind ik zelf ook heel storen, laats op de gok maar zon pack gekochtAnoniem: 138025 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:26:
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Bij alle gamer pictures en theme packs die ik heb bekeken is een preview beschikbaar. Kwestie van het item selecteren en even wachten totdat het plaatje bovenin geladen is. Staan alle gamerpictures cq. blades in die je aan wil schaffen.
Of je bekijkt de content even vantevoren online natuurlijk, maar da's vast te makkelijk.
Of je bekijkt de content even vantevoren online natuurlijk, maar da's vast te makkelijk.
Idd, ik vind dat iedereen zelf icons moet kunnen maken en uploaden, dan kunnen al die kiddo's van 10 die zich nu nog enkel storend laten kennen door team killing en smack talk door je headset tenminste ook ongewenst porno en rotten.com pictorials op m'n TV laten verschijnen. Heb ik altijd al gewild en vreemd gevonden dat ze dat niet toestonden.Anoniem: 106149 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:30:
[...]
Idd behoorlijk lame... Zowiezo stom dat je daar voor moet betalen, een stom plaatje. Kan je net zo goed zelf maken en uploaden ofzo.
Mja daar heb je gelijk in, dacht even niet dat het zo ver kon gaancurry684 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:42:
[...]
Idd, ik vind dat iedereen zelf icons moet kunnen maken en uploaden, dan kunnen al die kiddo's van 10 die zich nu nog enkel storend laten kennen door team killing en smack talk door je headset tenminste ook ongewenst porno en rotten.com pictorials op m'n TV laten verschijnen. Heb ik altijd al gewild en vreemd gevonden dat ze dat niet toestonden.
Je hebt gelijk, dat is veeeeels te makkelijkcurry684 schreef op dinsdag 31 januari 2006 @ 16:42:
Bij alle gamer pictures en theme packs die ik heb bekeken is een preview beschikbaar. Kwestie van het item selecteren en even wachten totdat het plaatje bovenin geladen is. Staan alle gamerpictures cq. blades in die je aan wil schaffen.

* Royal moet toch wat vaker xbox.com bekijken
There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark
Dit topic is gesloten.