Jawel, het word een rijbewijs. Helaas kunnen degenen die nu al een cert hebben hem zo omruilen. Maar dan is het spoedig afgelopen met de aapjes..
Daarbij lijkt het me niet zinnig om nu met mij te discussieren over deze kwestie, als jij een rijbewijs hebt en je doet net alsof deze waar dan ook ligt, kom jij er echt niet onderuit hoor

Niet? Jammer, als ze dan namelijk mijn rijbewijs in willen vorderen omdat ik aangeschoten op de fiets zit, mogen ze toch echt eerst even mee naar mn werk als-ie daar ligt. En nee, ik ben dan niet degene met de verantwoordelijkheid, als ze dan daadwerkelijk de deur slopen..

En nee, dit is dan geen lulsmoes (hoeft niet zo te zijn), ik vergeet mn rijbewijs nog wel 'ns, omdat ik op mn werk wel 'ns van auto wissel, en je dat papiertje op zak moet hebben als je in een auto rijd.. dan kan het dus voorkomen dat ik 'savonds thuiskom en ontdek dat mn rijbewijs op mn werk, op tafel of in een auto ligt..
Daar komt dan nog bij dat jij waarschijnlijk denkt dat ik ook vind dat ze een rijbewijs mogen invorderen, dat heb je fout.
Nee, ik vind het dus belachelijk dat ze een rijbewijs invorderen omdat je op de fiets zit. Dan ben je al heel bewust met de fiets gegaan... Ik vermoed dat zodra dit bekend word er veel mensen met de auto van en naar de kroeg/disco zullen gaan, want 'ben mn rijbewijs toch kwijt als ik word aangehouden' --> daar word het dus niet veiliger van! Verkeersdodental zal dan denk ik flink oplopen.. Ik heb liever dat een dronken mafkees op de fiets slingert dan dat-ie dat met de auto doet. Ik persoonlijk vind het prima als ze een limiet aan alcohol vastleggen op de fiets, boven een bepaald promilage niet meer mogen fietsen (fiets in beslag nemen ofzo), prima! Maar het rijbewijs invorderen? Hoe doen ze dat bij iemand die geen rijbewijs heeft? --> Rechtsongelijkheid, of discriminatie. Als je met de auto nog 0,5promile mag hebben (ik weet niet hoeveel biertjes dat is, 2 ongeveer?), lijkt me dat die evt. limiet voor fietsers hoger mag liggen...
Maarja.. Den Haag (en KLPD dus ook) willen geld verdienen...
Lees de opmerking die ik heb gequote en lees daarna mijn reply, meer vragen heb ik niet, meer antwoorden wil ik niet

Welke opmerking heb jij gequote, behalve mijn post?
[
Voor 40% gewijzigd door
Destruction op 02-03-2006 17:02
]
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.